BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax ( zaterdag 28 oktober 2017, 20:45); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:13   quote  deeplink  
Lekker Schone.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 21:56 schreef remco k het volgende:
Waarom speelt die jongen toch nog. Pfff. Zo zwak en dan ook nog zo dom doen.
Om te scoren!
p111
 p111 - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Mijn god wordt die trainer wakker,moeten wij nog langer naar die robots kijken tikkie breed en terug,met veteraan Schone in de hoofdrol en de techn/jl voetballer Viergever .Kijk niet meer sorry wat een zooitje.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:19   quote  deeplink  
Het voetbal wordt maar niet beter ... oppleuren met Keizer en zijn kneusjes worden totaal niet serieus genomen door de selectie en krijgen er dus ook geen voetbal in. Ben helemaal klaar met het geklooi van die tering malloot.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Siem. Held.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Dank je wel Siem
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Prima van Veltman en KJH ook. Verder een uiterst beroerde pot.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Lekker hoor SIEM!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:14 schreef p111 het volgende:
Mijn god wordt die trainer wakker,moeten wij nog langer naar die robots kijken tikkie breed en terug,met veteraan Schone in de hoofdrol en de techn/jl voetballer Viergever .Kijk niet meer sorry wat een zooitje.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Hahahaha frenkie > Siem????
Hahahahaha
Who the fuck is Frenkie?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:21   quote  deeplink  
En weer Siem! Iemand die hem hier nog afkraakt? Blijkbaar erg belangrijk voor dit Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Hahaha. Siem hè. Lekker hoor.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:22   quote  deeplink  
En dan wisselt lulletje rozenwater Keizer weer ... ga toch gewoon voor de 1-3 ongelofelijke dorpsdebiel
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
En weer Siem! Iemand die hem hier nog afkraakt? Blijkbaar erg belangrijk voor dit Ajax.
Ze zullen ongetwijfeld opduiken, maar hij laat gewoon zien uiterst waardevol te zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Toch een goede hand van wisselen weer van keijzer.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Ik vind Frenkie voor Schöne anders een aanvallende wissel. Geen idee hoe jij (pth) hier een consoliderende ingreep in ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 oktober 2017 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:22 schreef pth het volgende:
En dan wisselt lulletje rozenwater Keizer weer ... ga toch gewoon voor de 1-3 ongelofelijke dorpsdebiel
En waarom mag je dan niet een middenvelder voor een middenvelder wisselen achterlijke?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Toch een goede hand van wisselen weer van keijzer.
Wat bij Bosz dus continu niet werkte, werken de wissels van Keizer klaarblijkelijk wel keer op keer. Valt toch op.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Toch een goede hand van wisselen weer van keijzer.
+1
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:24   quote  deeplink  
Neres vandaag trouwens wel weer de gevaarlijkste aanvaller.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Toch een goede hand van wisselen weer van keijzer.
Sinkgraven valt niet best in, hoewel het wel heel moeilijk is goed in te vallen als de ploeg zo zwak speelt.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Neres vandaag trouwens wel weer de gevaarlijkste aanvaller.
Dat is KJH wat mij betreft. Drie goede kansen en de assist.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:27   quote  deeplink  
En dan Willem II weer in het zadel helpen door niet door te drukken. Tering.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
En weer Siem! Iemand die hem hier nog afkraakt? Blijkbaar erg belangrijk voor dit Ajax.
P1111
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Sinkgraven valt niet best in, hoewel het wel heel moeilijk is goed in te vallen als de ploeg zo zwak speelt.
Twee van die kansen mede door Neres en twee keer gewoon hee slecht afmaken. Ik vind hem vandaag heel matig.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Hele slimme voorzet van Neres. Dat had veel meer verdient.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:29   quote  deeplink  
En die bal moet er ook gewoon in. Een 300% kans.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:30   quote  deeplink  
Man man man Huntelaar
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:31   quote  deeplink  
Hoppa. Neres.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23 schreef Eide het volgende:
Ik vind Frenkie voor Schöne anders een aanvallende wissel. Geen idee hoe jij (pth) hier een consoliderende ingreep in ziet.
Heb je zeker gelijk in, maar ik begrijp die mafketel gewoon niet ... Younes krijgt rust (zal wel nodig zijn) dan heb je nog 2 buitenspelers met Kluivert en Johnsen en wie speelt ... Dolberg? Pakt nu waarschijnlijk nog goed uit, maar terwijl je achter staat wordt er 2 man gewisseld .. een buitenspeler ... nee hoor. Voetbal is zo mogelijk nog beroerder als onder FdB en maar doormodderen met die schertsfiguren op de bank. Zit me week in week uit de tering te ergeren aan het kut voetbal dat ze spelen ... betrap me er zelfs regelmatig op dat ik uit pure ellende maar iets anders ga doen ... is godverdomme toch niet normaal
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Twee van die kansen mede door Neres en twee keer gewoon hee slecht afmaken. Ik vind hem vandaag heel matig.
Je hebt het over de gevaarlijkste aanvaller. Niet welke het best speelt. De gevaarlijkste is zonder twijfel KJH, ook met slecht spel.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Zo hè. 6 goals 6 assists in 12 basis plekken. Niet mala.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
En weer Neres
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

En waarom mag je dan niet een middenvelder voor een middenvelder wisselen achterlijke?
Achterlijke? Heb niet met je geknikkerd tering mongool
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Je hebt het over de gevaarlijkste aanvaller. Niet welke het best speelt. De gevaarlijkste is zonder twijfel KJH, ook met slecht spel.
Zo inschieten is niet eens dreigend.

Neres constant dreigend en aardig wat kansen gecreëerd. Laatste 10 minuten wordt dat alleen nig maar beter.

Nee sorry. Ik vond klaasjan vandaag amper gevaarlijk.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32 schreef pth het volgende:

[..]

Achterlijke? Heb niet met je geknikkerd tering mongool
Ach ja. Als jij de trainer uit scheld om iets waar jij juist de domme opmerking plaatst. Dan kan je dat soort dingen verwachten hè achterlijke
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:36   quote  deeplink  
En toch weer drie goals gemaakt ondanks dat het zeker niet groots was.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Maar goed weer 3 punten met kut voetbal ... is voorlopig even niet anders.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32 schreef pth het volgende:

[..]

Heb je zeker gelijk in, maar ik begrijp die mafketel gewoon niet ... Younes krijgt rust (zal wel nodig zijn) dan heb je nog 2 buitenspelers met Kluivert en Johnsen en wie speelt ... Dolberg? Pakt nu waarschijnlijk nog goed uit, maar terwijl je achter staat wordt er 2 man gewisseld .. een buitenspeler ... nee hoor. Voetbal is zo mogelijk nog beroerder als onder FdB en maar doormodderen met die schertsfiguren op de bank. Zit me week in week uit de tering te ergeren aan het kut voetbal dat ze spelen ... betrap me er zelfs regelmatig op dat ik uit pure ellende maar iets anders ga doen ... is godverdomme toch niet normaal
Younes is geblesseerd. Dolberg speelt niet goed maar is van huis uit een buitenspeler. Zo gek is die afweging hoewel ik persoonlijk liever Kluivert had gezien.

Verder, tja, het is slecht. Ik weet nog altijd niet in hoeverre ik dat Keizer kwalijk kan nemen. Ajax speelt niet gek anders dan vorig seizoen. Alleen Sanchez en Traore zijn vertrokken. Ajax heeft met Siem en KJH denk ik goed ingekocht. Ik heb zelf niet scherp waarom het nu zoveel minder is als vorig seizoen. Keizer is eindverantwoordelijk, dat is duidelijk, maar zoveel verschil kan alleen de trainer toch n3iet maken?
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Wat heeft Neres een gruwelijk neusje voor de goal zeg.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Als jij de trainer uit scheld om iets waar jij juist de domme opmerking plaatst. Dan kan je dat soort dingen verwachten hè achterlijke
Gelukkig weet ik van welke droeve sufkut het komt. De tering hè ouwe, maak zelf wel uit of ik Keizer en consorten volstrekt Ajax onwaardig vind. Geniet jij maar lekker van dit kut voetbal a la FdB
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:42   quote  deeplink  
Poeh, wat moet je van vandaag vinden. Eigenlijk verdient niemand een voldoende vandaag of het moeten Onana en Veltman zijn. Verder zie je vandaag hoe belangrijk Schöne en De Jong zijn. Echt geen wereldsterren, verre van, maar wel jongens die constant en altijd belangrijk zijn.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Younes is geblesseerd. Dolberg speelt niet goed maar is van huis uit een buitenspeler. Zo gek is die afweging hoewel ik persoonlijk liever Kluivert had gezien.

Verder, tja, het is slecht. Ik weet nog altijd niet in hoeverre ik dat Keizer kwalijk kan nemen. Ajax speelt niet gek anders dan vorig seizoen. Alleen Sanchez en Traore zijn vertrokken. Ajax heeft met Siem en KJH denk ik goed ingekocht. Ik heb zelf niet scherp waarom het nu zoveel minder is als vorig seizoen. Keizer is eindverantwoordelijk, dat is duidelijk, maar zoveel verschil kan alleen de trainer toch n3iet maken?
Ik weet het natuurlijk ook niet maar heb het gevoel dat helemaal niemand Keizer en die andere kneuzen serieus neemt. Zou ik ook niet doen ... Keizer doet maar wat ... l’Ami laat iedere wisselspeler voordat ie mag invallen even zien waar het veld ligt ... Spijkerman zit 90 minuten lang Sudoku’s in te vullen. Selectie is wel wat minder dan vorig jaar, maar dat verklaard voor mij deze enorme terugval in spelopvatting niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 oktober 2017 door pth --
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Younes is geblesseerd. Dolberg speelt niet goed maar is van huis uit een buitenspeler. Zo gek is die afweging hoewel ik persoonlijk liever Kluivert had gezien.

Verder, tja, het is slecht. Ik weet nog altijd niet in hoeverre ik dat Keizer kwalijk kan nemen. Ajax speelt niet gek anders dan vorig seizoen. Alleen Sanchez en Traore zijn vertrokken. Ajax heeft met Siem en KJH denk ik goed ingekocht. Ik heb zelf niet scherp waarom het nu zoveel minder is als vorig seizoen. Keizer is eindverantwoordelijk, dat is duidelijk, maar zoveel verschil kan alleen de trainer toch n3iet maken?
En Klaassen verkocht hè.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:39 schreef pth het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik van welke droeve sufkut het komt. De tering hè ouwe, maak zelf wel uit of ik Keizer en consorten volstrekt Ajax onwaardig vind. Geniet jij maar lekker van dit kut voetbal a la FdB
Waar staat dat ik geniet dat vent? Ben je weer rae dingen aan het verzinnen.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En Klaassen verkocht hè.
Inderdaad, zeker niet de minste.
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En Klaassen verkocht hè.
En wat zal die een spijt hebben ... geld zal prima zijn maar voetballend komt hij er helemaal niet meer aan te pas.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:47 schreef pth het volgende:

[..]

En wat zal die een spijt hebben ... geld zal prima zijn maar voetballend komt hij er helemaal niet meer aan te pas.
Klaassen is geslachtofferd zonder de minste te zijn. Vandaag een aardige opmerking gehoord dat Everton zo zwaak is door het gebrek aan een spits. Daardoor moeten middenvelders uit positie lopen en raakt het hele elftal uit balans. Davy is typisch een jongen die dan gaat werken en sleuren en in die gaten gaat lopen. In Nederland liep hij wat hij achterliet wel weer dicht. In het tempo van de EPL lukt dat niet.
bahbah
 bahbah - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo inschieten is niet eens dreigend.

Neres constant dreigend en aardig wat kansen gecreëerd. Laatste 10 minuten wordt dat alleen nig maar beter.

Nee sorry. Ik vond klaasjan vandaag amper gevaarlijk.
Maar haalt wel 4 x de bal weg uit een corner van Willem 2...
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Klaassen is geslachtofferd zonder de minste te zijn. Vandaag een aardige opmerking gehoord dat Everton zo zwaak is door het gebrek aan een spits. Daardoor moeten middenvelders uit positie lopen en raakt het hele elftal uit balans. Davy is typisch een jongen die dan gaat werken en sleuren en in die gaten gaat lopen. In Nederland liep hij wat hij achterliet wel weer dicht. In het tempo van de EPL lukt dat niet.
Klaassen kan echt wel voetballen, maar heeft m.i. een ongelukkige keuze gemaakt met Everton. Geloof 150 miljoen geïnvesteerd, ff vergeten dat Lukaku wel vervangen had moeten worden en spelen nu afschuwelijk kut voetbal waar Davy inderdaad een slachtoffer van dreigt te worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax ( zaterdag 28 oktober 2017, 20:45); 1 - 3









0.0449411