BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax ( zaterdag 28 oktober 2017, 20:45); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo inschieten is niet eens dreigend.

Neres constant dreigend en aardig wat kansen gecreëerd. Laatste 10 minuten wordt dat alleen nig maar beter.

Nee sorry. Ik vond klaasjan vandaag amper gevaarlijk.
De 3 kansen die Ajax kreeg voor de goal van Schone waren allemaal van KJH. De goal van Siem komt uit een voorzet van KJH en de laatste goal uit een schot van KJH. Als jij dan een ander gevaarlijker vindt heb je een heel andere wedstrijd gezien als ik. Edit: de 3e kans van KJH was op een bal van Neres.

KJH gewoon zwak hoor, maar Neres krijgt vandaag ook geen voldoende. Voetballend wel beter als KJH maar ook gewoon ondermaats en uiteindelijk alleen na de 1-2 en bij de 1-3 echt gevaarlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 oktober 2017 door Eide --
pth
 pth - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:03   quote  deeplink  
Jammer dat het spel zo slecht is, want als je niet zou kijken dan zou je met de laatste 4 wedstrijden denken 12 punten 15 voor en maar 2 tegen ... het loopt als een trein.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Daar begint het wel mee. Eerst de resultaten goed, dan volgt de rest vanzelf. Het was onder Bosz niet zo slecht, maar tot de stop was het in de Eredivisie ook niet smullen. Ik vind wel dat er rap verbetering moet komen, want dit gaat vanzelf een keer fout.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:10   quote  deeplink  
Voornamelijk is het dat de dreigende passing niet op maat is, en wanneer deze dat wel is zijn de aannames belabberd.
Eide
 Eide - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 23:10 schreef Hasjkoph het volgende:
Voornamelijk is het dat de dreigende passing niet op maat is, en wanneer deze dat wel is zijn de aannames belabberd.
Zeker
bahbah
 bahbah - zaterdag 28 oktober 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:55 schreef pth het volgende:

[..]

Klaassen kan echt wel voetballen, maar heeft m.i. een ongelukkige keuze gemaakt met Everton. Geloof 150 miljoen geïnvesteerd, ff vergeten dat Lukaku wel vervangen had moeten worden en spelen nu afschuwelijk kut voetbal waar Davy inderdaad een slachtoffer van dreigt te worden.
Ach als je een topper bent heb je niemand nodig om te excelleren.....
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 00:14   quote  deeplink  
Zie het nu pas. Maar mooi, we pakken weer punten en F'noord laat weer wat liggen. Mooi nu PSV nog morgen.
Hoe speelden ze? Ben niet thuis..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 oktober 2017 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 00:14 schreef Jaccio het volgende:
Zie het nu pas. Maar mooi, we pakken weer punten en F'noord laat weer wat liggen. Mooi nu PSV nog morgen.
Hoe speelden ze? Ben niet thuis..
Onnodig slordig en we komen met de schrik vrij. Doordat we de kansen niet in de eerste helft afmaakten (Huntelaar) lieten we Willem II in de wedstrijd komen en met een gelukje van de scheidsrechter kwamen ze door een strafschop ook daadwerkelijk voor. Wissel van Siem de Jong belangrijk want daarna maakten we gang waardoor Schöne (weer belangrijk) en Siem de Jong zelf Ajax op voorsprong zette. Daarna weer een onnodige periode dat Willem II kansen had om op gelijke hoogte te komen, maar wist gelukkig Neres het vlak voor tijd te beslissen.

Ik denk dat we heel blij moeten zijn met Onana, want die zorgt er toch voor dat we altijd in de wedstrijd blijven. Met een mindere keeper hadden we veel meer tegendoelpunten gekregen dan we daadwerkelijk hebben in de competitie (enkel 8). Voor deze wedstrijd hadden we met 7 tegendoelpunten de minste van de gehele Eredivisie, wat toch opvallend is aangezien we soms zo kinderlijk omspeeld worden achterin.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 oktober 2017 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 00:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Onnodig slordig en we komen met de schrik vrij. Doordat we de kansen niet in de eerste helft afmaakten (Huntelaar) lieten we Willem II in de wedstrijd komen en met een gelukje van de scheidsrechter kwamen ze door een strafschop ook daadwerkelijk voor. Wissel van Siem de Jong belangrijk want daarna maakten we gang waardoor Schöne (weer belangrijk) en Siem de Jong zelf Ajax op voorsprong zette. Daarna weer een onnodige periode dat Willem II kansen had om op gelijke hoogte te komen, maar wist gelukkig Neres het vlak voor tijd te beslissen.

Ik denk dat we heel blij moeten zijn met Onana, want die zorgt er toch voor dat we altijd in de wedstrijd blijven. Met een mindere keeper hadden we veel meer tegendoelpunten gekregen dan we daadwerkelijk hebben in de competitie (enkel 8). Voor deze wedstrijd hadden we met 7 tegendoelpunten de minste van de gehele Eredivisie, wat toch opvallend is aangezien we soms zo kinderlijk omspeeld worden achterin.
Thnx. Het is nog niet best dus. Jammer, dacht na vorige week dat we wel wat verder waren eerlijk gezegd
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:21 schreef NatjosFC het volgende:
Hahahaha frenkie > Siem????
Hahahahaha
Who the fuck is Frenkie?
Mijn god wat een zielig antw.Kijk effe over een tijdje wie Frenkie is ? Geweldig belangrijk doelpunt van Siem een hele goede invaller.Kijk Frenkie had moeten spelen voor Schone das het pnt
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:32 schreef pth het volgende:

[..]

Heb je zeker gelijk in, maar ik begrijp die mafketel gewoon niet ... Younes krijgt rust (zal wel nodig zijn) dan heb je nog 2 buitenspelers met Kluivert en Johnsen en wie speelt ... Dolberg? Pakt nu waarschijnlijk nog goed uit, maar terwijl je achter staat wordt er 2 man gewisseld .. een buitenspeler ... nee hoor. Voetbal is zo mogelijk nog beroerder als onder FdB en maar doormodderen met die schertsfiguren op de bank. Zit me week in week uit de tering te ergeren aan het kut voetbal dat ze spelen ... betrap me er zelfs regelmatig op dat ik uit pure ellende maar iets anders ga doen ... is godverdomme toch niet normaal
Volkomen gelijk Dolberg brengt als buitenspeler helemaal niks,en hij laat Johnson en Kluivert gewoon banken wat een lul.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:42 schreef Eide het volgende:
Poeh, wat moet je van vandaag vinden. Eigenlijk verdient niemand een voldoende vandaag of het moeten Onana en Veltman zijn. Verder zie je vandaag hoe belangrijk Schöne en De Jong zijn. Echt geen wereldsterren, verre van, maar wel jongens die constant en altijd belangrijk zijn.
Mijn god Eide je kan toch niet tevreden zijn als iemand op doel schiet en de bal van richting veranderd en doelpunt,het is gvd zijn eerste schot op doel de rest breed en een strafschop tegen gekregen das inderdaad belangrijk.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:53 schreef bahbah het volgende:

[..]

Maar haalt wel 4 x de bal weg uit een corner van Willem 2...
Gaf ook de assist aan Siem.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 00:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Onnodig slordig en we komen met de schrik vrij. Doordat we de kansen niet in de eerste helft afmaakten (Huntelaar) lieten we Willem II in de wedstrijd komen en met een gelukje van de scheidsrechter kwamen ze door een strafschop ook daadwerkelijk voor. Wissel van Siem de Jong belangrijk want daarna maakten we gang waardoor Schöne (weer belangrijk) en Siem de Jong zelf Ajax op voorsprong zette. Daarna weer een onnodige periode dat Willem II kansen had om op gelijke hoogte te komen, maar wist gelukkig Neres het vlak voor tijd te beslissen.

Ik denk dat we heel blij moeten zijn met Onana, want die zorgt er toch voor dat we altijd in de wedstrijd blijven. Met een mindere keeper hadden we veel meer tegendoelpunten gekregen dan we daadwerkelijk hebben in de competitie (enkel 8). Voor deze wedstrijd hadden we met 7 tegendoelpunten de minste van de gehele Eredivisie, wat toch opvallend is aangezien we soms zo kinderlijk omspeeld worden achterin.
Je vergeet de strafschop van Schone te vermelden.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2017 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 23:01 schreef Eide het volgende:

[..]

De 3 kansen die Ajax kreeg voor de goal van Schone waren allemaal van KJH. De goal van Siem komt uit een voorzet van KJH en de laatste goal uit een schot van KJH. Als jij dan een ander gevaarlijker vindt heb je een heel andere wedstrijd gezien als ik. Edit: de 3e kans van KJH was op een bal van Neres.

KJH gewoon zwak hoor, maar Neres krijgt vandaag ook geen voldoende. Voetballend wel beter als KJH maar ook gewoon ondermaats en uiteindelijk alleen na de 1-2 en bij de 1-3 echt gevaarlijk.
wat heeft dolberg wederom gebracht dan ? en hoezo staat hij er uberhaubt ? 2 doelpunten zonder dat feyenoord nog wat deed.. en laat ik het maar niet hebben over het veld spel.. het groeit niet en zit nog steeds geen gedachte achter
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 01:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god wat een zielig antw.Kijk effe over een tijdje wie Frenkie is ? Geweldig belangrijk doelpunt van Siem een hele goede invaller.Kijk Frenkie had moeten spelen voor Schone das het pnt
Siem is altijd belangrijk. Hij had basis verdiend. Schone ook weer belangrijk. Maar ja, jij bent degene met de zielige reacties. Want wat nou als de wissel verkeerd was uitgepakken. Je bent gewoon zuur dat Siem en Viergever het keer op keer bewijzen en dat de trainer constant betere keuzes maakt die jij nooit gezien had.
Eide
 Eide - zondag 29 oktober 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 01:14 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god Eide je kan toch niet tevreden zijn als iemand op doel schiet en de bal van richting veranderd en doelpunt,het is gvd zijn eerste schot op doel de rest breed en een strafschop tegen gekregen das inderdaad belangrijk.
Alleen al dat je zegt dat het schot van Schöne van richting wordt veranderd (is niet) toont al dat deze reactie nergens op slaat. Je legt mij dingen in de mond die ik niet geschreven heb. Je beweert dingen die gewoon niet waar zijn.

Ik weet dat jij een pleurishekel hebt aan bepaalde spelers en dat je om onverklaarbare redenen sommmige andere spelers op een voetstuk plaatst. Prima, maar maak van mijn reacties dan niet meer dan wat ze zijn. Man oh man, ga dan gewoon even aan die fles azijn lurken in plaats van op mij reageren.

Schöne gister gewoon belangrijk met de goal. Siem idem. Beide doen dat te vaak om het toeval te noemen. Dat is geen waardeoordeel maar gewoon het benoemen van feiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2017 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 22:53 schreef bahbah het volgende:

[..]

Maar haalt wel 4 x de bal weg uit een corner van Willem 2...
Wat heeft dat met dreigend zijn als aanvaller te maken?
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 23:01 schreef Eide het volgende:

[..]

De 3 kansen die Ajax kreeg voor de goal van Schone waren allemaal van KJH. De goal van Siem komt uit een voorzet van KJH en de laatste goal uit een schot van KJH. Als jij dan een ander gevaarlijker vindt heb je een heel andere wedstrijd gezien als ik. Edit: de 3e kans van KJH was op een bal van Neres.

KJH gewoon zwak hoor, maar Neres krijgt vandaag ook geen voldoende. Voetballend wel beter als KJH maar ook gewoon ondermaats en uiteindelijk alleen na de 1-2 en bij de 1-3 echt gevaarlijk.
Kans Vd beek en zyech vergeet je dan even.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 oktober 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 01:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Je vergeet de strafschop van Schone te vermelden.
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 00:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Doordat we de kansen niet in de eerste helft afmaakten (Huntelaar) lieten we Willem II in de wedstrijd komen en met een gelukje van de scheidsrechter kwamen ze door een strafschop ook daadwerkelijk voor.
Volgensmij niet.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 02:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Siem is altijd belangrijk. Hij had basis verdiend. Schone ook weer belangrijk. Maar ja, jij bent degene met de zielige reacties. Want wat nou als de wissel verkeerd was uitgepakken. Je bent gewoon zuur dat Siem en Viergever het keer op keer bewijzen en dat de trainer constant betere keuzes maakt die jij nooit gezien had.
Luister even het commentaar van Ronald de Boer over de voetballer Viergever !!! Kijken of je blijft bij je onzin dat Viergever zich bewijst keer op keer lachen man,gisteren weer kunnen zien dat deze man niet eens fatsoenlijk een bal kan aannemen.Siem een prima invaller zoals al eerder aan gegeven.Schone 1 goede bal van richting veranderd en geeft een strafschop weg,klopt hij was belangrijk.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 10:35 schreef p111 het volgende:

[..]

Luister even het commentaar van Ronald de Boer over de voetballer Viergever !!! Kijken of je blijft bij je onzin dat Viergever zich bewijst keer op keer lachen man,gisteren weer kunnen zien dat deze man niet eens fatsoenlijk een bal kan aannemen.Siem een prima invaller zoals al eerder aan gegeven.Schone 1 goede bal van richting veranderd en geeft een strafschop weg,klopt hij was belangrijk.
Heb je de wedstrijd wel gezien? De bal van Schöne wordt namelijk helemaal niet van richting veranderd.

Viergever is veruit de beste linksback in de selectie en doet het sinds vorig seizoen al prima. Ja die jongen heeft af en toe een mindere wedstrijd, maar er is geen enkele linksback die dat niet heeft. Hij is zelfs de beste linksback van de Eredivisie. Alleen Haps heeft meer potentie maar voorlopig komt dat er nog niet uit.

Tja en Ronald de Boer, die kan beter bij Pathe gaan werken met dat voorhoofd van hem. Als bioscoopscherm. Die roept van alles, als analist heb je toch geen enkele verantwoordelijkheid en waai je met alle winden mee. Die riep een tijdje terug toch ook dat Neres een waardeloze aankoop was. Nou dat is nu ook niet meer. Volgende week kan zn mening over Viergever ook weer anders zijn.

En altijd dat commentaar op Siem. Ja wat moet je er mee. Die jongen bewijst het keer op keer in de minuten die hij krijgt. Daarin moet hij het laten zien en dat doet hij keer op keer. Dus dan verdient hij gewoon een basisplaats, want als je beste RCM bent dan verdien je die positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2017 door NatjosFC --
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 11:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd wel gezien? De bal van Schöne wordt namelijk helemaal niet van richting veranderd.

Viergever is veruit de beste linksback in de selectie en doet het sinds vorig seizoen al prima. Ja die jongen heeft af en toe een mindere wedstrijd, maar er is geen enkele linksback die dat niet heeft. Hij is zelfs de beste linksback van de Eredivisie. Alleen Haps heeft meer potentie maar voorlopig komt dat er nog niet uit.

Tja en Ronald de Boer, die kan beter bij Pathe gaan werken met dat voorhoofd van hem. Als bioscoopscherm. Die roept van alles, als analist heb je toch geen enkele verantwoordelijkheid en waai je met alle winden mee. Die riep een tijdje terug toch ook dat Neres een waardeloze aankoop was. Nou dat is nu ook niet meer. Volgende week kan zn mening over Viergever ook weer anders zijn.

En altijd dat commentaar op Siem. Ja wat moet je er mee. Die jongen bewijst het keer op keer in de minuten die hij krijgt. Daarin moet hij het laten zien en dat doet hij keer op keer. Dus dan verdient hij gewoon een basisplaats, want als je beste RCM bent dan verdien je die positie.
Uiteraard had ik dit antwoord verwacht omdat hij net als elke meerdere analisten(Perez ook met voorhoofd?) ziet dat dit gewoon een heel matige voetballer is.En al 3x aangegeven aan jou dat Siem een prima invaller is dus wat is je probleem
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 11:15 schreef p111 het volgende:

[..]

Uiteraard had ik dit antwoord verwacht omdat hij net als elke meerdere analisten(Perez ook met voorhoofd?) ziet dat dit gewoon een heel matige voetballer is.En al 3x aangegeven aan jou dat Siem een prima invaller is dus wat is je probleem
Tja, als jij achter analisten aan wilt lopen is dat jouw goed recht. En Siem betitelen als 'prima invaller' is een grote onderschatting. Zelfs in z'n invalbeurten bewijst hij dat. En in z'n basisplaatsen ook.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2017 - 11:36   quote  deeplink  
Daarin verschillen wij dan van mening ! nog een fijne dag
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 07:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Alleen al dat je zegt dat het schot van Schöne van richting wordt veranderd (is niet) toont al dat deze reactie nergens op slaat. Je legt mij dingen in de mond die ik niet geschreven heb. Je beweert dingen die gewoon niet waar zijn.

Ik weet dat jij een pleurishekel hebt aan bepaalde spelers en dat je om onverklaarbare redenen sommmige andere spelers op een voetstuk plaatst. Prima, maar maak van mijn reacties dan niet meer dan wat ze zijn. Man oh man, ga dan gewoon even aan die fles azijn lurken in plaats van op mij reageren.

Schöne gister gewoon belangrijk met de goal. Siem idem. Beide doen dat te vaak om het toeval te noemen. Dat is geen waardeoordeel maar gewoon het benoemen van feiten.
Kijk Eide, wat jij zegt slaat nergens op.
Om een hele reactie af te serveren omdat hij zegt dat de bal van richting werd veranderd.

Bal werd idd niet van richting veranderd, maar verder klopt zijn conclusie volkomen en zoalang we niet durven te veranderen blijven we afhankelijk van de factor geluk. En geloof me die factor blijft ons niet redden
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 03 januari 2018 - 01:43   quote  deeplink  
Slotje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax ( zaterdag 28 oktober 2017, 20:45); 1 - 3









0.0065069