BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 10 december 2017, 16:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 11 december 2017 - 10:38   quote  deeplink  
Zo the day after. Ajax was weer Ajax. Heb echt 90 min lang genoten van de strijd en passie tegen de laffe teringboeren. Niemand die verzaakte. Veltman speelde een briljante pot maar wat is de media in dit landje eng aan het worden. Vorig seizoen was Guardado de held omdat hij de grens zogenaamd op zocht maar dat hij daarbij twee Ajacieden letterlijk uit de wedstrijd schopte maakte geen klote uit. Veltman zoekt de grens ook op en dam kan is het allemaal zo erg. Klasse Joël zo pak je die Zuid Amerikaantjes aan.
Frenkie begint toch wel een fenomeen te worden hoor maar dat geldt ook voor Neres. Scorend vermogen en zelfs oog voor een medespeler in een drukke zestien meter.
Wat mij betreft staat de opstelling wel vast voor het eindr van het seizoen en van daaruit zien we verder.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 december 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 09:46 schreef Eide het volgende:
Natuurlijk ontstaat die ruimte door blessures, maar dan nog had Keizer voot Zeefuik, Veltman, De Ligt en Wöber kunnen kiezen. In die situatie voor Frenkie de Jong kiezen vind ik een mooie tactische vondst. Keizer maakt fouten en die mogen benoemd worden. Dat gebeurt ook ruimschoots. Dit deed hij echter prima en mag ook benoemd worden.

Sowieso speelt Ajax tegen de topploegen goed. 1-4 in Rotterdam, nu 3-0 thuis. We laten de punten volledig onnodig liggen tegen ploegen waar je juist de punten moet pakken. Dat suggereert dat het probleem van Ajax een mentaliteitsprobleem is.
hij kon ook niet meer om frenkie heen natuurlijk.. dus inhoevere heeft die het zelf verzonnen.. zag hier al mensen posten dat hij zo moest gaan spelen alleen drong het een beetje laat door in amsterdam.. dus zo speciaal vind ik het niet sorry.. dat hij dit heeft gedaan ben ik wel blij om.. maar tegen een ploeg die iets meer brengt aanvallend vrees ik dat dit je de kop kost.. neemt echt nie weg dat ik blij ben met de keuze die hij gister heeft gemaakt.. ps wil wel ff optekenen dat ik dolberg weer erg zwak vond.. rest prima
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 december 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 09:46 schreef Eide het volgende:
Natuurlijk ontstaat die ruimte door blessures, maar dan nog had Keizer voot Zeefuik, Veltman, De Ligt en Wöber kunnen kiezen. In die situatie voor Frenkie de Jong kiezen vind ik een mooie tactische vondst. Keizer maakt fouten en die mogen benoemd worden. Dat gebeurt ook ruimschoots. Dit deed hij echter prima en mag ook benoemd worden.

Sowieso speelt Ajax tegen de topploegen goed. 1-4 in Rotterdam, nu 3-0 thuis. We laten de punten volledig onnodig liggen tegen ploegen waar je juist de punten moet pakken. Dat suggereert dat het probleem van Ajax een mentaliteitsprobleem is.
Yup, idd in dit geval gaan de credits naar Keizer. Bij de Boer ging het ook niet anders. Die was ook de eerste helft van het seizoen bezig om zijn beste formatie te vinden en vaak kwam die ook tot stand door blessures waardoor tweede helft alles werd ingehaald. Ik hoop dat hij met dit team zo door blijft gaan. De topwedstrijden wint Ajax toch vrij eenvoudig. Nu moet Keizer zorgen dat hij zijn team ook tegen mindere tegenstanders kan motiveren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 december 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 10:38 schreef Brandje het volgende:
Zo the day after. Ajax was weer Ajax. Heb echt 90 min lang genoten van de strijd en passie tegen de laffe teringboeren. Niemand die verzaakte. Veltman speelde een briljante pot maar wat is de media in dit landje eng aan het worden. Vorig seizoen was Guardado de held omdat hij de grens zogenaamd op zocht maar dat hij daarbij twee Ajacieden letterlijk uit de wedstrijd schopte maakte geen klote uit. Veltman zoekt de grens ook op en dam kan is het allemaal zo erg. Klasse Joël zo pak je die Zuid Amerikaantjes aan.
Frenkie begint toch wel een fenomeen te worden hoor maar dat geldt ook voor Neres. Scorend vermogen en zelfs oog voor een medespeler in een drukke zestien meter.
Wat mij betreft staat de opstelling wel vast voor het eindr van het seizoen en van daaruit zien we verder.
+1
Eide
 Eide - maandag 11 december 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Frenkie de Jong trouwens de meeste balcontacten, meeste geslaagde passe, meeste geslaagde dribbels en het vaakst balbezit herwonnen alsdus OPTA. Hij won 12 van z'n 14 persoonlijke duels.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 december 2017 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Frenkie de Jong trouwens de meeste balcontacten, meeste geslaagde passe, meeste geslaagde dribbels en het vaakst balbezit herwonnen alsdus OPTA. Hij won 12 van z'n 14 persoonlijke duels.
Tja om die jongen kan je echt niet meer heen
Loetje
 Loetje - maandag 11 december 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 06:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deed die zeker goed.. maar houd die en de verdediging ook stand tegen een team die wel aanvalt ? we zullen het zien.. over gister tevreden. maar dat was ik ook tegen feyenoord over de inzet teminste, gister was het spel wel beter... en daarna was het weer mis... laten we hopen dat dat nu nie gebeurt
Volgens mij kwam PSV er een aantal keer heel gevaarlijk uit na rust en kwamen die verdedigers in de 1 tegen 1 te staan. Dat is het moeilijkste wat er is. Alle verdedigers wonnen die duels dus je punt klopt niet.
Brandje
 Brandje - maandag 11 december 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij kwam PSV er een aantal keer heel gevaarlijk uit na rust en kwamen die verdedigers in de 1 tegen 1 te staan. Dat is het moeilijkste wat er is. Alle verdedigers wonnen die duels dus je punt klopt niet.
Een tegen een is juist het fijnste wat er is want je hebt geen gelul wie nou wie moet pakken. Ajax speelde gisteren ook geen zoneverdediging iets wat een eerste vereiste is wanneer je (verkapt)343 speelt. Tegen Twente zag je onze achterhoede regelmatig "zwemmen" en gisteren totaal niet. Veltman had Lozano in zijn zak en Wöber Pereiro (deed die eigenlijk wel mee).
nummer10
 nummer10 - maandag 11 december 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij kwam PSV er een aantal keer heel gevaarlijk uit na rust en kwamen die verdedigers in de 1 tegen 1 te staan. Dat is het moeilijkste wat er is. Alle verdedigers wonnen die duels dus je punt klopt niet.
1 tegen 1 is lastig en ze wonnen alle duels dat klopt... gisteren.. ben gewoon benieuwd hoe het de volgende pot gaat.. als dit elke wedstrijd zo is hoor je mij niet klagen ;)
Loetje
 Loetje - maandag 11 december 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 16:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een tegen een is juist het fijnste wat er is want je hebt geen gelul wie nou wie moet pakken. Ajax speelde gisteren ook geen zoneverdediging iets wat een eerste vereiste is wanneer je (verkapt)343 speelt. Tegen Twente zag je onze achterhoede regelmatig "zwemmen" en gisteren totaal niet. Veltman had Lozano in zijn zak en Wöber Pereiro (deed die eigenlijk wel mee).
Al onze mannen zijn geregeld niet goed met ruimte in de rug, daar hebben ze vaak moeite mee. Die snelle gasten konden diverse keren die ruimte in en Ajax anticipeerde daar geweldig op. Dat was echt knap.
Loetje
 Loetje - maandag 11 december 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 17:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

1 tegen 1 is lastig en ze wonnen alle duels dat klopt... gisteren.. ben gewoon benieuwd hoe het de volgende pot gaat.. als dit elke wedstrijd zo is hoor je mij niet klagen ;)
Jij gaat vragen of ze dat volhouden tegen teams die aanvallen. Op AZ en Heerenveen na, valt er praktisch niemand aan tegen Ajax hier in Nederland.
AkaS
 AkaS - maandag 11 december 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 19:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij gaat vragen of ze dat volhouden tegen teams die aanvallen. Op AZ en Heerenveen na, valt er praktisch niemand aan tegen Ajax hier in Nederland.
Ik denk dat we allemaal opgelucht en blij zijn met deze overwinning.
Maar we hebben ook allemaal een psv gezien dat een niveau haalde dat
ver beneden eredivisiewaardig lag. Zelfs Twente was sterker...

En we hopen allemaal dat deze overwinning de sterkte van Ajax was en
niet de zwakte van psv.

En dat gaan we de komende wedstrijden zien...
nummer10
 nummer10 - maandag 11 december 2017 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 20:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal opgelucht en blij zijn met deze overwinning.
Maar we hebben ook allemaal een psv gezien dat een niveau haalde dat
ver beneden eredivisiewaardig lag. Zelfs Twente was sterker...

En we hopen allemaal dat deze overwinning de sterkte van Ajax was en
niet de zwakte van psv.

En dat gaan we de komende wedstrijden zien...
precies dit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 20:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal opgelucht en blij zijn met deze overwinning.
Maar we hebben ook allemaal een psv gezien dat een niveau haalde dat
ver beneden eredivisiewaardig lag. Zelfs Twente was sterker...

En we hopen allemaal dat deze overwinning de sterkte van Ajax was en
niet de zwakte van psv.

En dat gaan we de komende wedstrijden zien...
Als je psv een beetje kent is dit hun stijl van spelen. Heeft totaal niets te maken met het niet halen van hun niveau, aangezien dit hun niveau nou eenmaal is. psv heeft al diverse keren deze competitie gezwijnd en tegen Ajax viel, voor ons perfect dan, het kwartje de andere kant op. Dit is gewoon het niveau van de hele Nederlandse competitie. Helaas voor Ajax wil elke club tot het uiterste gaan om van ons te winnen. Hele strijdplannen worden dan aangepast en vaak heeft Ajax er dan moeite mee.

1 ding vraag ik me wel af. Altijd als Ajax ruim wint ligt het aan de zwakte van de tegenstander, maar als Ajax verliest ligt het ineens aan onszelf? Kan het niet zo zijn dat het spel van Ajax er zondag voor zorgde dat psv er niet aan te pas kwam. Net als in de kuip tegen feijenoord het Ajax was die bepaalde?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 december 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 21:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

precies dit
Weer wat gevonden? Topper die Keizer! Wat een strijdplan had hij zondag. En wat hebben zijn assistenten goed gezien hoe ze de tegenstander konden ontregelen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je psv een beetje kent is dit hun stijl van spelen. Heeft totaal niets te maken met het niet halen van hun niveau, aangezien dit hun niveau nou eenmaal is. psv heeft al diverse keren deze competitie gezwijnd en tegen Ajax viel, voor ons perfect dan, het kwartje de andere kant op. Dit is gewoon het niveau van de hele Nederlandse competitie. Helaas voor Ajax wil elke club tot het uiterste gaan om van ons te winnen. Hele strijdplannen worden dan aangepast en vaak heeft Ajax er dan moeite mee.

1 ding vraag ik me wel af. Altijd als Ajax ruim wint ligt het aan de zwakte van de tegenstander, maar als Ajax verliest ligt het ineens aan onszelf? Kan het niet zo zijn dat het spel van Ajax er zondag voor zorgde dat psv er niet aan te pas kwam. Net als in de kuip tegen feijenoord het Ajax was die bepaalde?
tuurlijk kan dat... was ook de eerste wedstrijd waarbij ik een beetje een goed gevoel bij kreeg... echter vraag ik me af of dit elke wedstrijd zo gaat of dat dit een "incident" was
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weer wat gevonden? Topper die Keizer! Wat een strijdplan had hij zondag. En wat hebben zijn assistenten goed gezien hoe ze de tegenstander konden ontregelen.
is het zo gek dan dat ik dit denk ? strijdplan.. volgens mij is het enkel omdat hij om een aantal spelers niet heen kan.. denk je werkelijk dat als viergever fit was en sinkgraven dat het zo had gestaan ? kan me nog herrinderen dat hij sinkgraven miste door zo een extra mannetje te creeeren op het middenveld en dat hij perse opkomende backs wou.. dus dit is gewoon bij toeval ontstaan... dat het zondag goed uitpakt is mooi.. meer ben benieuwd hoe de rest verloopt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is het zo gek dan dat ik dit denk ? strijdplan.. volgens mij is het enkel omdat hij om een aantal spelers niet heen kan.. denk je werkelijk dat als viergever fit was en sinkgraven dat het zo had gestaan ? kan me nog herrinderen dat hij sinkgraven miste door zo een extra mannetje te creeeren op het middenveld en dat hij perse opkomende backs wou.. dus dit is gewoon bij toeval ontstaan... dat het zondag goed uitpakt is mooi.. meer ben benieuwd hoe de rest verloopt
En zo is er altijd wel wat........
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat... was ook de eerste wedstrijd waarbij ik een beetje een goed gevoel bij kreeg... echter vraag ik me af of dit elke wedstrijd zo gaat of dat dit een "incident" was
Elke wedstrijd staat op zichzelf. Je bent zo goed als je laatste tegenstander. Nog meer clichés horen?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 december 2017 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je psv een beetje kent is dit hun stijl van spelen. Heeft totaal niets te maken met het niet halen van hun niveau, aangezien dit hun niveau nou eenmaal is. psv heeft al diverse keren deze competitie gezwijnd en tegen Ajax viel, voor ons perfect dan, het kwartje de andere kant op. Dit is gewoon het niveau van de hele Nederlandse competitie. Helaas voor Ajax wil elke club tot het uiterste gaan om van ons te winnen. Hele strijdplannen worden dan aangepast en vaak heeft Ajax er dan moeite mee.

1 ding vraag ik me wel af. Altijd als Ajax ruim wint ligt het aan de zwakte van de tegenstander, maar als Ajax verliest ligt het ineens aan onszelf? Kan het niet zo zijn dat het spel van Ajax er zondag voor zorgde dat psv er niet aan te pas kwam. Net als in de kuip tegen feijenoord het Ajax was die bepaalde?
Eens.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 december 2017 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Elke wedstrijd staat op zichzelf. Je bent zo goed als je laatste tegenstander. Nog meer clichés horen?
De bal is rond.
11 tegen 11.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Elke wedstrijd staat op zichzelf. Je bent zo goed als je laatste tegenstander. Nog meer clichés horen?
zullen het zien.. het zou mij namelijk niks verbazen als het de volgende pot weer bagger is... wat ik uiteraad niet hoop !!
p111
 p111 - dinsdag 12 december 2017 - 08:42   quote  deeplink  
Wat ik weinig lees is de passie die Ajax toonde dat is waardoor ze zo sterk waren.Hopelijk laten ze dat alle wedstrijden zien.
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 10:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij kon ook niet meer om frenkie heen natuurlijk.. dus inhoevere heeft die het zelf verzonnen.. zag hier al mensen posten dat hij zo moest gaan spelen alleen drong het een beetje laat door in amsterdam.. dus zo speciaal vind ik het niet sorry.. dat hij dit heeft gedaan ben ik wel blij om.. maar tegen een ploeg die iets meer brengt aanvallend vrees ik dat dit je de kop kost.. neemt echt nie weg dat ik blij ben met de keuze die hij gister heeft gemaakt.. ps wil wel ff optekenen dat ik dolberg weer erg zwak vond.. rest prima
En weer dat negatieve. Pfff.
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je psv een beetje kent is dit hun stijl van spelen. Heeft totaal niets te maken met het niet halen van hun niveau, aangezien dit hun niveau nou eenmaal is. psv heeft al diverse keren deze competitie gezwijnd en tegen Ajax viel, voor ons perfect dan, het kwartje de andere kant op. Dit is gewoon het niveau van de hele Nederlandse competitie. Helaas voor Ajax wil elke club tot het uiterste gaan om van ons te winnen. Hele strijdplannen worden dan aangepast en vaak heeft Ajax er dan moeite mee.

1 ding vraag ik me wel af. Altijd als Ajax ruim wint ligt het aan de zwakte van de tegenstander, maar als Ajax verliest ligt het ineens aan onszelf? Kan het niet zo zijn dat het spel van Ajax er zondag voor zorgde dat psv er niet aan te pas kwam. Net als in de kuip tegen feijenoord het Ajax was die bepaalde?
Helemaal eens.
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 08:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zullen het zien.. het zou mij namelijk niks verbazen als het de volgende pot weer bagger is... wat ik uiteraad niet hoop !!
Je post dat je het niet hoopt. Maar uit al jouw tekst blijkt in mijn optiek dat je juist wel hoopt dat keijzer keijhard faalt.
guusje
 guusje - dinsdag 12 december 2017 - 13:35   quote  deeplink  
iemand zei zondag ochtend: Met de jong als defensieve man rondom de Ligt. In balbezit doorschuivend.

Ik denk dat Keijzer hiermee zijn eigen vonnis heeft getekend.

en als reactie op een post van een ander: ppfff, weer dat negatieve.... huh?!?!
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 13:35 schreef guusje het volgende:
iemand zei zondag ochtend: Met de jong als defensieve man rondom de Ligt. In balbezit doorschuivend.

Ik denk dat Keijzer hiermee zijn eigen vonnis heeft getekend.

en als reactie op een post van een ander: ppfff, weer dat negatieve.... huh?!?!
Hahaha. Een negatief bericht. Ik had het inderdaad niet verwacht. En daarom juist alle krediet voor deze winst naar Keijzer en consorten.

Dus wat is je punt?

Misschien het woordje weer even analyseren in deze context.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 december 2017 door remco k --
AkaS
 AkaS - dinsdag 12 december 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Een negatief bericht. Ik had het inderdaad niet verwacht. En daarom juist alle krediet voor deze winst naar Keijzer en consorten.

Dus wat is je punt?

Misschien het woordje weer even analyseren in deze context.
Alle krediet naar Keizer... Waarom?

Beste Remco, ik wil je vragen om te raden naar een getal onder de 10...

9?... Nee.
8?... Nee.
7?... Nee.
6?... Nee.
5?... Nee.
4? Ja man wat kan jij goed raden. Alle krediet naar Remco want hij heeft
het getal onder de 10 geraden..

Zo is ongeveer het beleid van Marcel Keizer!
Net zo lang misgokken tot hij toevallig een keertje goed gokt.

En wie zegt dat de tactiek tegen psv door Keizer is verzonnen?
Misschien heeft Leo van Wijk het wel ingefluisterd ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 15:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Alle krediet naar Keizer... Waarom?

Beste Remco, ik wil je vragen om te raden naar een getal onder de 10...

9?... Nee.
8?... Nee.
7?... Nee.
6?... Nee.
5?... Nee.
4? Ja man wat kan jij goed raden. Alle krediet naar Remco want hij heeft
het getal onder de 10 geraden..

Zo is ongeveer het beleid van Marcel Keizer!
Net zo lang misgokken tot hij toevallig een keertje goed gokt.

En wie zegt dat de tactiek tegen psv door Keizer is verzonnen?
Misschien heeft Leo van Wijk het wel ingefluisterd ;-)
Wat is er kereltje. Beetje huilie huilie omdat je geen gelijk hebt gekregen over deze pot?

Waarom het negatieve wel benoemen en het positieve niet.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 12 december 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Er is een beetje een rare discussie ontstaan hier nu.
Keizer moet het wederom ontgelden. Kunnen we hem niet gewoon de credits geven voor afgelopen zondag? Of je nou pro- of anti Keizer bent..

Vreemd vind ik vooral dat als we met 0-6 klop hadden gekregen het allemaal de schuld van Keizer was geweest, maar nu winnen we met 3-0 en wordt er toch wat gezocht om hem negatief te belichten?

Ik ben absoluut niet overtuigd van Keizer als trainer van Ajax 1 over het algemeen, maar van afgelopen zondag moet hij gewoon de credits krijgen die hij verdient.

De tactiek waar hij voor koos was ook gewoon een logische. Keizer en zijn staf hebben PSV bestudeert en kwamen hier op uit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 december 2017 - 17:17   quote  deeplink  
Idd, als hij wint dan komt het niet door keizer, maar als hij verliest wel?

Ik vind dit ook te ver gaan, we moeten gewoon realistisch en objectief blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 15:51 schreef Jaccio het volgende:
Er is een beetje een rare discussie ontstaan hier nu.
Keizer moet het wederom ontgelden. Kunnen we hem niet gewoon de credits geven voor afgelopen zondag? Of je nou pro- of anti Keizer bent..

Vreemd vind ik vooral dat als we met 0-6 klop hadden gekregen het allemaal de schuld van Keizer was geweest, maar nu winnen we met 3-0 en wordt er toch wat gezocht om hem negatief te belichten?

Ik ben absoluut niet overtuigd van Keizer als trainer van Ajax 1 over het algemeen, maar van afgelopen zondag moet hij gewoon de credits krijgen die hij verdient.

De tactiek waar hij voor koos was ook gewoon een logische. Keizer en zijn staf hebben PSV bestudeert en kwamen hier op uit.
Helemaal eens. Bij goed resultaat ligt het aan de kwaliteit van de tegenstander, bij slecht resultaat aan Keizer??? Snap er geen bal van! Wees eens blij! Niemand had verwacht dat we wel even met 3-0 zouden winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 08:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zullen het zien.. het zou mij namelijk niks verbazen als het de volgende pot weer bagger is... wat ik uiteraad niet hoop !!
Bla bla bla......... gaap!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 december 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 17:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens. Bij goed resultaat ligt het aan de kwaliteit van de tegenstander, bij slecht resultaat aan Keizer??? Snap er geen bal van! Wees eens blij! Niemand had verwacht dat we wel even met 3-0 zouden winnen.
Zelfs jij niet. :)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 december 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Lol. Wat een raar gedoe is het altijd hier.

Er zijn mensen hier die vonden het te riskant om met 3 verdedigers te gaan spelen. Immers hadden ze de opstelling gezien.
Men zeg te dat Keizer gek is geworden, want dit kan je gewoon niet doen. Tegen de beste club van Nederland( immers ze staan nog altijd bovenaan)

Dan wint Ajax 3-0 en vervolgens is die man geweldig door frenkie daar neer te zetten.

Sorry maar hoe kan je eerst zeggen dat dit niet kan en vervolgens beweren dat dit geweldig is en niet meer veranderd moet worden?

Dat op basis van wat? 1 wedstrijd, waarin de tegenstander al na 11 min zijn spits moest vervangen en dan een totaal andere spits erin bracht. Wat slecht is van Cocu, maar Keizer heeft daar niks van doen heeft. En vervolgens de andere 10 van PSV niet thuis geeft. Dat blom een paar beslissing heeft gemaakt wat goed voor Ajax uit kwam. Want ja, Roda kreeg een penalty tegen voor de zelfde overtreding als wat Veltman deed, afgezien van andere beslissingen die dan wel in het voordeel waren van PSV.

Dus kortom, waarom deze heisa hier als jullie je zelf vooraf al Keizer gek hadden verklaard en nu opeens niet meer, maar nu elkaar? Haha zijn jullie nou zo dom of is dat keizer?
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 17:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Lol. Wat een raar gedoe is het altijd hier.

Er zijn mensen hier die vonden het te riskant om met 3 verdedigers te gaan spelen. Immers hadden ze de opstelling gezien.
Men zeg te dat Keizer gek is geworden, want dit kan je gewoon niet doen. Tegen de beste club van Nederland( immers ze staan nog altijd bovenaan)

Dan wint Ajax 3-0 en vervolgens is die man geweldig door frenkie daar neer te zetten.

Sorry maar hoe kan je eerst zeggen dat dit niet kan en vervolgens beweren dat dit geweldig is en niet meer veranderd moet worden?

Dat op basis van wat? 1 wedstrijd, waarin de tegenstander al na 11 min zijn spits moest vervangen en dan een totaal andere spits erin bracht. Wat slecht is van Cocu, maar Keizer heeft daar niks van doen heeft. En vervolgens de andere 10 van PSV niet thuis geeft. Dat blom een paar beslissing heeft gemaakt wat goed voor Ajax uit kwam. Want ja, Roda kreeg een penalty tegen voor de zelfde overtreding als wat Veltman deed, afgezien van andere beslissingen die dan wel in het voordeel waren van PSV.

Dus kortom, waarom deze heisa hier als jullie je zelf vooraf al Keizer gek hadden verklaard en nu opeens niet meer, maar nu elkaar? Haha zijn jullie nou zo dom of is dat keizer?
Wie hier zegt dat je dit niet meer mag veranderen?

Juist doordat men het niet goed zag komen ziet men hun eigen ongelijk in en daardoor krijgt Keijzer de credits voor de winst.

Niet zo raar toch.

Verder een nogal denigrerende post waarbij het lijkt alsof jij jezelf boven de rest van dit forum stelt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 december 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie hier zegt dat je dit niet meer mag veranderen?

Juist doordat men het niet goed zag komen ziet men hun eigen ongelijk in en daardoor krijgt Keijzer de credits voor de winst.

Niet zo raar toch.

Verder een nogal denigrerende post waarbij het lijkt alsof jij jezelf boven de rest van dit forum stelt.
Oh je vind dus dat keizer frenkie volgende keer weer op de bank moet zetten als iedereen weer fit is?
Volgens mij zei AW dat keizer niet meer om frenkie kon?

Maar waarom veranderd jij van mening? Op basis van 1 wedstrijd terwijl PSV niet geweldig speelde en dat Cocu zijn strijdplan al na 11 min de prullenbak in gooide. Dat is toch geen basis waarop je je mening gaat veranderen!
En als iemand dat dus niet doet, zijn mening veranderen, waarom word diegene dan zo hard aangepakt?

Ik plaats mij helemaal niet boven de rest uit, dat doe jij verwijl altijd. Jij weet het namelijk altijd beter! Of dat niet denigrerend is wou je zeggen?
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 18:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh je vind dus dat keizer frenkie volgende keer weer op de bank moet zetten als iedereen weer fit is?
Volgens mij zei AW dat keizer niet meer om frenkie kon?

Maar waarom veranderd jij van mening? Op basis van 1 wedstrijd terwijl PSV niet geweldig speelde en dat Cocu zijn strijdplan al na 11 min de prullenbak in gooide. Dat is toch geen basis waarop je je mening gaat veranderen!
En als iemand dat dus niet doet, zijn mening veranderen, waarom word diegene dan zo hard aangepakt?

Ik plaats mij helemaal niet boven de rest uit, dat doe jij verwijl altijd. Jij weet het namelijk altijd beter! Of dat niet denigrerend is wou je zeggen?
Ik zeg enkel en alleen dat zijn keuzes hebben gezorgd voor de overwinning. Ook die eerste 10 minuten kwam psv er niet aan te pas dus ik denk dat Ajax sowieso gewonnen had.

Ik weet daarnaast helemaal niks beter. Ik heb slechts een sterke mening. Net zoals een aantal anderen hier.

Waarom mag je niet zeggen dat het soms aan keijzer ligt als er verloren wordt. En waarom mag je dan ook niet zeggen dat het door keijzer komt als er gewonnen wordt?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 december 2017 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg enkel en alleen dat zijn keuzes hebben gezorgd voor de overwinning. Ook die eerste 10 minuten kwam psv er niet aan te pas dus ik denk dat Ajax sowieso gewonnen had.

Ik weet daarnaast helemaal niks beter. Ik heb slechts een sterke mening. Net zoals een aantal anderen hier.

Waarom mag je niet zeggen dat het soms aan keijzer ligt als er verloren wordt. En waarom mag je dan ook niet zeggen dat het door keijzer komt als er gewonnen wordt?
Als je zo sterke mening hebt, waarom laat je die dan veranderen? Of was je mening nergens op gebaseerd dat je het een risico volle opstelling vond?

Waarom je dat niet mag zeggen, dat komt omdat de trainer helemaal niet zo heel veel invloed heeft.
Kijk maar naar Twente, trainer ontslagen en maar 1 punt gehaald, dat wel tegen Ajax. Moet je daarvoor je trainer ontslaan.
Zoveel heeft de trainer niet in te brengen. Dat word echt ruimschoots overschat.

Maar stel, Ajax verloor met 0-3 omdat locadia telkens bij frenkie weg liep en zo steeds vrijkwam en 3x scoorde en alle duels verloor met locadia, had je dan niet gezegd dat je niet met 3 verdedigers moet spelen. Zeker gezien dat zowel Veltman als de Ligt wel eens een foutje maakt?

Dan was het je bevestiging van wat je vooraf al dacht? Maar omdat het niet gebeurde veranderd je Sterke mening dat het wel goed is?
Op basis waarvan? Dat locadia niet scoorde komt omdat hij 11 min de tijd kreeg, toen hij voor het eerst de bal kreeg, hield zijn lichaam(zij hamstring) ermee op! Dat lozano, de andere topscoorder van de eredivisie, werd uit de wedstrijd gespeeld door Veltman. Dat Veltman telkens liep te sarren en zo hem uit de wedstrijd haalde? Ik heb nergens gelezen dat dat idee van Keizer kwam of van Veltman zelf dus.
Dus de 2 beste spelers uit het elftal onklaar gemaakt, door keizer? Niks op gebaseerd.

Het hoge druk zetten en wie dat doet, dat kan de opdracht zijn van de coach. Vervolgens moet je dan wel het hele team in het zonnetje zetten en niet een paar personen. En hoog druk zetten kan je ook met 10 verdedigers doen!
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 20:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je zo sterke mening hebt, waarom laat je die dan veranderen? Of was je mening nergens op gebaseerd dat je het een risico volle opstelling vond?

Waarom je dat niet mag zeggen, dat komt omdat de trainer helemaal niet zo heel veel invloed heeft.
Kijk maar naar Twente, trainer ontslagen en maar 1 punt gehaald, dat wel tegen Ajax. Moet je daarvoor je trainer ontslaan.
Zoveel heeft de trainer niet in te brengen. Dat word echt ruimschoots overschat.

Maar stel, Ajax verloor met 0-3 omdat locadia telkens bij frenkie weg liep en zo steeds vrijkwam en 3x scoorde en alle duels verloor met locadia, had je dan niet gezegd dat je niet met 3 verdedigers moet spelen. Zeker gezien dat zowel Veltman als de Ligt wel eens een foutje maakt?

Dan was het je bevestiging van wat je vooraf al dacht? Maar omdat het niet gebeurde veranderd je Sterke mening dat het wel goed is?
Op basis waarvan? Dat locadia niet scoorde komt omdat hij 11 min de tijd kreeg, toen hij voor het eerst de bal kreeg, hield zijn lichaam(zij hamstring) ermee op! Dat lozano, de andere topscoorder van de eredivisie, werd uit de wedstrijd gespeeld door Veltman. Dat Veltman telkens liep te sarren en zo hem uit de wedstrijd haalde? Ik heb nergens gelezen dat dat idee van Keizer kwam of van Veltman zelf dus.
Dus de 2 beste spelers uit het elftal onklaar gemaakt, door keizer? Niks op gebaseerd.

Het hoge druk zetten en wie dat doet, dat kan de opdracht zijn van de coach. Vervolgens moet je dan wel het hele team in het zonnetje zetten en niet een paar personen. En hoog druk zetten kan je ook met 10 verdedigers doen!
Zinloze opmerking weer die eerste zin.

Ik denk nog steeds dat het lang niet tegen iedere ploeg kan. Maar het bleek de sleutel tot succes tegen psv wat is er zo raar aan om hem daar dan de credits van te geven.

Ik stop nu ook met deze discussie met je. Zoals zo vaak ben je weer aan het doorslaan. Succes pik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 december 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 18:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh je vind dus dat keizer frenkie volgende keer weer op de bank moet zetten als iedereen weer fit is?
Volgens mij zei AW dat keizer niet meer om frenkie kon?

Maar waarom veranderd jij van mening? Op basis van 1 wedstrijd terwijl PSV niet geweldig speelde en dat Cocu zijn strijdplan al na 11 min de prullenbak in gooide. Dat is toch geen basis waarop je je mening gaat veranderen!
En als iemand dat dus niet doet, zijn mening veranderen, waarom word diegene dan zo hard aangepakt?

Ik plaats mij helemaal niet boven de rest uit, dat doe jij verwijl altijd. Jij weet het namelijk altijd beter! Of dat niet denigrerend is wou je zeggen?
Toch even teruglezen ouwe, want ik heb niets over Frenkie gezegd.
AkaS
 AkaS - dinsdag 12 december 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er kereltje. Beetje huilie huilie omdat je geen gelijk hebt gekregen over deze pot?

Waarom het negatieve wel benoemen en het positieve niet.
Wat een debiel ben jij zeg! Een manipulatief kutventje. Denk jij nou werkelijk dat ik ajax had willen zien verliezen van dat klote psv alleen
om mijn gelijk te krijgen!!!

Om zoiets te denken moet je zelf wel een schakel los hebben anders bedenk
je zoiets niet.
AkaS
 AkaS - dinsdag 12 december 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Tjonge jonge wat een blind gedoe zeg...

Er is niets briljant aan Keizer maar na een overwinning mag
dat niet meer gezegd worden.

Natuurlijk was het spectaculair maar dat was de wedstrijd tegen Twente
ook... Een team uit de onderste regionen van de eredivisie.

Iedereen in de hosanna modus en bijna niemand die meeweegt hoe mega passief psv speelde !!!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 12 december 2017 - 22:09   quote  deeplink  
Onzin man allemaal. Ajax is beter dan PSV. Daarom winnen we. klaar
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 17:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bla bla bla......... gaap!
orgineel man.. niks nieuws te verzinnen ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg enkel en alleen dat zijn keuzes hebben gezorgd voor de overwinning. Ook die eerste 10 minuten kwam psv er niet aan te pas dus ik denk dat Ajax sowieso gewonnen had.

Ik weet daarnaast helemaal niks beter. Ik heb slechts een sterke mening. Net zoals een aantal anderen hier.

Waarom mag je niet zeggen dat het soms aan keijzer ligt als er verloren wordt. En waarom mag je dan ook niet zeggen dat het door keijzer komt als er gewonnen wordt?
omdat een aantal hier dit allang aan had gegeven.. hoef je geen keizer voor te zijn
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 23:49   quote  deeplink  
is goed (y) keizer is geniaal !!! heeft een perfecte keus gemaakt !! toptrainer ben blij met onze dombo
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 december 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 20:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch even teruglezen ouwe, want ik heb niets over Frenkie gezegd.
Sorry ik heb het verkeerd gelezen. Excuus voor het teruglees werk voor niets:(. Nogmaals excuus.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 december 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Zinloze opmerking weer die eerste zin.

Ik denk nog steeds dat het lang niet tegen iedere ploeg kan. Maar het bleek de sleutel tot succes tegen psv wat is er zo raar aan om hem daar dan de credits van te geven.

Ik stop nu ook met deze discussie met je. Zoals zo vaak ben je weer aan het doorslaan. Succes pik.
Sorry maar wat is er zinloos aan, dat ik opmerk dat je zegt zelf een sterke mening te hebben en vervolgens je mening veranderd na de wedstrijd?

Maar goed. Je zegt zelf dat je vooraf fout zat. Chapeau.

Ik blijf bij mijn mening dat frenkie daar neer te zetten, niet heeft geleid tot de overwinning. en dat het nog steeds niet goed is om hem daar neer te zetten. Het is goed genoeg voor in de eredivisie omdat we daar 90%% van de wedstrijden meer balbezit hebben dan de tegenstander.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 10 december 2017, 16:45); 3 - 0









0.0121080