BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 10 december 2017, 16:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 december 2017 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 20:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal opgelucht en blij zijn met deze overwinning.
Maar we hebben ook allemaal een psv gezien dat een niveau haalde dat
ver beneden eredivisiewaardig lag. Zelfs Twente was sterker...

En we hopen allemaal dat deze overwinning de sterkte van Ajax was en
niet de zwakte van psv.

En dat gaan we de komende wedstrijden zien...
Verkeerd gedacht pikkie...

Ajax was gewoon erg sterk en tactisch stond het gewoon als een muur.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 december 2017 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 07:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je psv een beetje kent is dit hun stijl van spelen. Heeft totaal niets te maken met het niet halen van hun niveau, aangezien dit hun niveau nou eenmaal is. psv heeft al diverse keren deze competitie gezwijnd en tegen Ajax viel, voor ons perfect dan, het kwartje de andere kant op. Dit is gewoon het niveau van de hele Nederlandse competitie. Helaas voor Ajax wil elke club tot het uiterste gaan om van ons te winnen. Hele strijdplannen worden dan aangepast en vaak heeft Ajax er dan moeite mee.

1 ding vraag ik me wel af. Altijd als Ajax ruim wint ligt het aan de zwakte van de tegenstander, maar als Ajax verliest ligt het ineens aan onszelf? Kan het niet zo zijn dat het spel van Ajax er zondag voor zorgde dat psv er niet aan te pas kwam. Net als in de kuip tegen feijenoord het Ajax was die bepaalde?
Bam!! Precies!

+1 tijger!
Eide
 Eide - woensdag 13 december 2017 - 05:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 02:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Verkeerd gedacht pikkie...

Ajax was gewoon erg sterk en tactisch stond het gewoon als een muur.
Eens, hoewel PSV ook niet goed speelde. Heel die discussie op het nu aan Ajax of aan de tegenstander ligt vind ik sowieso wat onzinnig. Ajax speelse veel beter dan PSV. Of dat aan vorm, tactische keuzes of totale kwaliteit ligt doet er niet zo toe volgens mij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 december 2017 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 23:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

orgineel man.. niks nieuws te verzinnen ?
Tja wat wil je op nietszeggende posts anders als antwoord. De woordjes "maar" en "als" staan in jouw woordenboek waarschijnlijk dikgedrukt en onderstreept aangegeven!
AkaS
 AkaS - woensdag 13 december 2017 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 05:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, hoewel PSV ook niet goed speelde. Heel die discussie op het nu aan Ajax of aan de tegenstander ligt vind ik sowieso wat onzinnig. Ajax speelse veel beter dan PSV. Of dat aan vorm, tactische keuzes of totale kwaliteit ligt doet er niet zo toe volgens mij.
komend weekend krijgt keizer de kans om zich te bewijzen tegen az.

wordt het een herhaling van de wedstrijd tegen psv of valt
het weer tegen en wordt het net niet zoals tegen twente bijvoorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2017 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 13 december 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 08:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

komend weekend krijgt keizer de kans om zich te bewijzen tegen az.

wordt het een herhaling van de wedstrijd tegen psv of valt
het weer tegen en wordt het net niet zoals tegen twente bijvoorbeeld.
Ik denk dat het vooral een kans is voor die jongens op het veld om zich te bewijzen..
Die moeten gewoon hetzelfde op de mat kunnen leggen als tegen PSV.
Al schat ik AZ toch een stukje hoger in als PSV
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat een aantal hier dit allang aan had gegeven.. hoef je geen keizer voor te zijn
Vrijwel niemand hier heeft geopperd voor Frenkie de jing in een defensieve rol naast de Ligt.
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2017 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 08:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

komend weekend krijgt keizer de kans om zich te bewijzen tegen az.

wordt het een herhaling van de wedstrijd tegen psv of valt
het weer tegen en wordt het net niet zoals tegen twente bijvoorbeeld.
Ik denk dat je helemaal niet begrijpt wat er gezegd wordt.

Men zegt namelijk nergens dat Keijzer zicht heeft bewezen als topcoach door zijn zet met Frenkie.

Enige dat men aangeeft, is dat Keijzer van die keuze wel de credits behoort te krijgen, zeker gezien alle negatieve berichten over hem en daar laat ik in het midden of alles terecht of onterecht is.

Dus laten we de vraag om draaien en even bekijken vanuit Ajax aangezien wij geen invloed op de keuzes van psv hebben.

Is Frenkie de Jong afgelopen weekend de sleutel tot het succes geweest? Nee? Wie of wat binnen Ajax was er dan de sleutel tot het succes?
Ja? Wie neemt de beslissing om Frenkie daar neer te zetten? De trainer? Ja? Dan is het toch goed gedaan door Keijzer?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 december 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 05:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, hoewel PSV ook niet goed speelde. Heel die discussie op het nu aan Ajax of aan de tegenstander ligt vind ik sowieso wat onzinnig. Ajax speelse veel beter dan PSV. Of dat aan vorm, tactische keuzes of totale kwaliteit ligt doet er niet zo toe volgens mij.
Idd, maarja...een discussie ontstaat heel snel op ons warme forumpie Eide.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 december 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal niet begrijpt wat er gezegd wordt.

Men zegt namelijk nergens dat Keijzer zicht heeft bewezen als topcoach door zijn zet met Frenkie.

Enige dat men aangeeft, is dat Keijzer van die keuze wel de credits behoort te krijgen, zeker gezien alle negatieve berichten over hem en daar laat ik in het midden of alles terecht of onterecht is.

Dus laten we de vraag om draaien en even bekijken vanuit Ajax aangezien wij geen invloed op de keuzes van psv hebben.

Is Frenkie de Jong afgelopen weekend de sleutel tot het succes geweest? Nee? Wie of wat binnen Ajax was er dan de sleutel tot het succes?
Ja? Wie neemt de beslissing om Frenkie daar neer te zetten? De trainer? Ja? Dan is het toch goed gedaan door Keijzer?
Oefff!

Knap verwoord Remco.

Hahaha geen speldje tussen te krijgen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 13 december 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 11:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Oefff!

Knap verwoord Remco.

Hahaha geen speldje tussen te krijgen.
haha nou, moet jij maar eens opletten dat er toch een speldje gevonden wordt om ertussen te peuren.
Ik heb gemerkt dat een aantal heel erg veel moeite heeft met toegeven dat ze iets verkeerd zagen of dat een ander gelijk heeft.
p111
 p111 - woensdag 13 december 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Zeker onder druk van de media hij moest spelen,dus was dit de enige plek die overbleef want Schone er uit halen was geen optie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 december 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 13:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

haha nou, moet jij maar eens opletten dat er toch een speldje gevonden wordt om ertussen te peuren.
Ik heb gemerkt dat een aantal heel erg veel moeite heeft met toegeven dat ze iets verkeerd zagen of dat een ander gelijk heeft.
Daar is ook geen speldje tussen te krijgen helaas...

Haha mooi verwoord ook pik ;)
p111
 p111 - woensdag 13 december 2017 - 16:24   quote  deeplink  
kijk maar effe mijn reactie !!sorry heb geen hoge pet op van Keizer.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 13 december 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 16:24 schreef p111 het volgende:
kijk maar effe mijn reactie !!sorry heb geen hoge pet op van Keizer.
Ik ook niet.
Als hij verliest krijgt hij de schuld, maar als hij wint moet hij dan ook de credits krijgen vind ik.
Eerlijk is eerlijk.
Eide
 Eide - woensdag 13 december 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 08:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

komend weekend krijgt keizer de kans om zich te bewijzen tegen az.

wordt het een herhaling van de wedstrijd tegen psv of valt
het weer tegen en wordt het net niet zoals tegen twente bijvoorbeeld.
Elke wedstrijd is een kans je te bewijzen, voor Keizer maar ook voor de spelers. Kluivert en Neres zijn daar schitterende voorbeelden van. Ik weet persoonlijk ook niet wat je een trainer wel of niet kan/moet aanrekenen. Wissels zijn duidelijk, maar wat nu als een elftal gewoon een slechte pot afwerkt... Zeg het maar.

Uiteindelijk telt resultaat. Dat vergeten we in Nederland wel eens. Het resultaat, meer dan het spel, bepaald toch hoe goed of slecht een trainer het doet.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 13 december 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 17:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is een kans je te bewijzen, voor Keizer maar ook voor de spelers. Kluivert en Neres zijn daar schitterende voorbeelden van. Ik weet persoonlijk ook niet wat je een trainer wel of niet kan/moet aanrekenen. Wissels zijn duidelijk, maar wat nu als een elftal gewoon een slechte pot afwerkt... Zeg het maar.

Uiteindelijk telt resultaat. Dat vergeten we in Nederland wel eens. Het resultaat, meer dan het spel, bepaald toch hoe goed of slecht een trainer het doet.
Inderdaad. Hier in Nederland eisen we het allebei.
Je kan hier als trainer 4x achter elkaar landskampioen worden en alsnog worden weggejaagd. Het moet niet gekker worden
p111
 p111 - woensdag 13 december 2017 - 18:10   quote  deeplink  
Klopt Frankie
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 december 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal niet begrijpt wat er gezegd wordt.

Men zegt namelijk nergens dat Keijzer zicht heeft bewezen als topcoach door zijn zet met Frenkie.

Enige dat men aangeeft, is dat Keijzer van die keuze wel de credits behoort te krijgen, zeker gezien alle negatieve berichten over hem en daar laat ik in het midden of alles terecht of onterecht is.

Dus laten we de vraag om draaien en even bekijken vanuit Ajax aangezien wij geen invloed op de keuzes van psv hebben.

Is Frenkie de Jong afgelopen weekend de sleutel tot het succes geweest? Nee? Wie of wat binnen Ajax was er dan de sleutel tot het succes?
Ja? Wie neemt de beslissing om Frenkie daar neer te zetten? De trainer? Ja? Dan is het toch goed gedaan door Keijzer?
het is helemaal niet de keuze van keizer.. hij kon niet om frenkie heen.. door de media nie, en door de aanhang niet, en door het optreden van frenkie zelf niet.. er zijn meerdere mensen ook hier die dit al bedacht hadden, maar 343 kon niet tegen grote tegenstanders werd er dan gezegt.. dat was zelfmoord.. en nu is het een genialeset van keizer ?? en moet hij de credits krijgen ?? het is een samenloop van omstandigheden waardoor hij niet anders kon omdat hij geen ballen heeft om bijv weer vdbeek schone of ziyech er af tehalen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 december 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 17:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is een kans je te bewijzen, voor Keizer maar ook voor de spelers. Kluivert en Neres zijn daar schitterende voorbeelden van. Ik weet persoonlijk ook niet wat je een trainer wel of niet kan/moet aanrekenen. Wissels zijn duidelijk, maar wat nu als een elftal gewoon een slechte pot afwerkt... Zeg het maar.

Uiteindelijk telt resultaat. Dat vergeten we in Nederland wel eens. Het resultaat, meer dan het spel, bepaald toch hoe goed of slecht een trainer het doet.
nietmee eens.. je betaald om vermaakt te worden en zeg ik al vanaf dag 1 hier.. ben liever geen kampioen met mooi voetbal, dan kampioen met deboer voetbal de laatste jaren..
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 december 2017 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 17:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Inderdaad. Hier in Nederland eisen we het allebei.
Je kan hier als trainer 4x achter elkaar landskampioen worden en alsnog worden weggejaagd. Het moet niet gekker worden
jawel.. ajax is ajax.. als je antivoetbal wil was je supporter van psv... neem aan dat je ooit voor ajax bent geworden vanwege hun speelstijl.. niet vanwege hun titels en geschiedenis
Jaccio
 Jaccio - donderdag 14 december 2017 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 23:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jawel.. ajax is ajax.. als je antivoetbal wil was je supporter van psv... neem aan dat je ooit voor ajax bent geworden vanwege hun speelstijl.. niet vanwege hun titels en geschiedenis
Resultaat komt op 1.
Leuk voetbal maar overal naast grijpen is niks.
Vorig seizoen met Bosz was leuk, maar nu wil ik toch echt weer prijzen zien en dan kan het me werkelijk niks schelen of dat met leuk of lelijk voetbal is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - donderdag 14 december 2017 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 23:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nietmee eens.. je betaald om vermaakt te worden en zeg ik al vanaf dag 1 hier.. ben liever geen kampioen met mooi voetbal, dan kampioen met deboer voetbal de laatste jaren..
Dat zal wel, maar nu heb je het over vermaak. Ik heb het over datgene wat telt. De ranglijst telt. Voor de club, voor spelers, voor het transferbeleid, voor de financiƫle plaat. Uiteindelijk gaat het vooral en bovenal om meer punten halen als de rest.

Dat wij Ajacieden daarbij goed voetbal verwachten is zondemeer waar, maar met prachtig voetbal degraderen is belachelijk. Toch is dat gebeurt. Met het beste voetbal standen in de kwart- of halve finales van een WK is belachelijk. Toch is dat gebeurt. Kansloos van Manchester United verliezen in een Europese finale is gewoon ordinair klote. Toch gebeurde het ons, terwijl je prachtig voetbal speelden. Niemand weet nog dat Ajax vorig seizoen 2e was in de EL hoor, wel dan Mourinho won met United en hoe dat gebeurde interesseert helemaal niemand.

Goed voetbal behoort in dienst te staan van resultaat, niet visa versa. Goed voetbal zonder resultaat koop je geen reet voor.
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 23:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het is helemaal niet de keuze van keizer.. hij kon niet om frenkie heen.. door de media nie, en door de aanhang niet, en door het optreden van frenkie zelf niet.. er zijn meerdere mensen ook hier die dit al bedacht hadden, maar 343 kon niet tegen grote tegenstanders werd er dan gezegt.. dat was zelfmoord.. en nu is het een genialeset van keizer ?? en moet hij de credits krijgen ?? het is een samenloop van omstandigheden waardoor hij niet anders kon omdat hij geen ballen heeft om bijv weer vdbeek schone of ziyech er af tehalen..
Om Frankie heen kunnen of hem voor een nieuwe specifieke positie bedenken is een mega verschil.

Maar goed. Blijf lekker negatief joh. Wordt je eigen wereldje beter van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 december 2017 - 21:17   quote  deeplink  
Hahahahahaha geweldig!! Whahahaha lig helemaal dubbel!
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 11:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Om Frankie heen kunnen of hem voor een nieuwe specifieke positie bedenken is een mega verschil.

Maar goed. Blijf lekker negatief joh. Wordt je eigen wereldje beter van.
die positie had hij tegen twente ook al hoor.. wat was de score ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahahahaha geweldig!! Whahahaha lig helemaal dubbel!
wat is je leeftijd eigenlijk ? mijn zoon typt ook ongeveer zo op zijn instagram als kinderen wat typen naar elkaar..
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2017 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die positie had hij tegen twente ook al hoor.. wat was de score ?
Toen speelde hij volledig 3-4-3
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2017 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat is je leeftijd eigenlijk ? mijn zoon typt ook ongeveer zo op zijn instagram als kinderen wat typen naar elkaar..
Echt waar ja? Ga jij een ander daarop aanspreken? De meest kinderachtige van dit hele forum die dat doet?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat is je leeftijd eigenlijk ? mijn zoon typt ook ongeveer zo op zijn instagram als kinderen wat typen naar elkaar..
Het is meer de manier hoe jij overal op reageert wat mij in lachen doet uitbarsten. Ik hoop dat je in het "echte" leven toch iets positiever ingesteld bent en niet elke zin onderbreekt met een maar!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is meer de manier hoe jij overal op reageert wat mij in lachen doet uitbarsten. Ik hoop dat je in het "echte" leven toch iets positiever ingesteld bent en niet elke zin onderbreekt met een maar!
altijd positief ingesteld ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 10 december 2017, 16:45); 3 - 0









0.0131590