BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Woensdag 20 december, 20.45) 8e finale KNVB Beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - woensdag 20 december 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die discussie kunnen we weer gaan voeren. Ik zie het echt niet. Hier en daar een goede pass, zelden beslissend in topwedstrijden
Nee, die discussie hoeft niet. Vandaar dat ik erachter zei dat het mijn persoonlijke mening is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 december 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Man man man
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook zelden wat gepresteerd in grote potten.
El vorig seizoen vergeten? Dit seizoen psv Feyenoord en Az gewoon 3 keer goed. Tegen Nice de beste man op het veld. Kom op zeg.
046afca
 046afca - woensdag 20 december 2017 - 23:27   quote  deeplink  
niet te geloven. wat een in en in triest seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:27   quote  deeplink  
Ziyech lijkt soms nog gewoon een Twentehart te hebben. Speelt elke wedstrijd tegen Twente ruk en vandaag ook weer ondermaats met als kers de belachelijk genomen strafschop!
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:28   quote  deeplink  
Iemand binnen Ajax moet Ziyech eens vertellen dat zijn pass weergaloos is. Maar dat zijn schot gewoon onder de maat is.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Een miskoop zelfs? Beste speler van de eredivisie een miskoop. Wat zeg je toch allemaal Jonghe.
Omdat jij hem de beste vind moet ik dat ook vinden?

Voor 11 miljoen verwacht ik een speler die er wekelijks staat en Ajax bij de hand neemt in grote potten. Op 1 pot na heeft die dat al nooit gedaan. Om maar te zwijgen waar die gozer allemaal balverlies lijdt en de meest simpele eindpasses niet aankomen. Tenzij het tegen Excelsior is.

Bij Utrecht en AZ hoeven ze trouwens geen ballen meer te kopen. Die krijgen ze van Hakim
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:29   quote  deeplink  
En dan speel je dus 2x ruk tegen de nummer laatst van de competitie en win je van de top met ruime cijfers. Ongelooflijk en pislink!
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

El vorig seizoen vergeten? Dit seizoen psv Feyenoord en Az gewoon 3 keer goed. Tegen Nice de beste man op het veld. Kom op zeg.
Whahahaaha, laat me alsjeblieft niet lachen man....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Droevige afgang van Ajax.
Twee keer niet winnen van Twente. Echt droevig.

T valt hem niet per se aan te rekenen deze afgang. Maar heeft Keizer het toch voor elkaar. Uit de beker en een redelijk grote achterstand in de titelrace op de helft van de competitie. T lijkt Bosz wel joh.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat jij hem de beste vind moet ik dat ook vinden?

Voor 11 miljoen verwacht ik een speler die er wekelijks staat en Ajax bij de hand neemt in grote potten. Op 1 pot na heeft die dat al nooit gedaan. Om maar te zwijgen waar die gozer allemaal balverlies lijdt en de meest simpele eindpasses niet aankomen. Tenzij het tegen Excelsior is.

Bij Utrecht en AZ hoeven ze trouwens geen ballen meer te kopen. Die krijgen ze van Hakim
De halve wereld vind hem de beste speler van de eredivisie. Dat jij hem niet top vind kan. Maar dan bestempelen als een miskoop? Je weet zelf ook dat dit belachelijk is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:30 schreef NatjosFC het volgende:
Droevige afgang van Ajax.
Twee keer niet winnen van Twente. Echt droevig.

T valt hem niet per se aan te rekenen deze afgang. Maar heeft Keizer het toch voor elkaar. Uit de beker en een redelijk grote achterstand in de titelrace op de helft van de competitie. T lijkt Bosz wel joh.
5 punten redelijk groot??? We hebben wel eens verder achter gestaan.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Iedereen over Ziyech. Maar de Ligt dan?
Wel goed genomen?
Of te jong?
Brandje
 Brandje - woensdag 20 december 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Zielige mensen hier die hun toetsenbordje al klaar hebben om Ziyech af te zeiken. Speelde gewoon een prima pot er is maar een schuldige aan dit resultaat en dat is Keizer die na Rosenborg, Heracles en vandaag een zeker overwinning verneukt met zijn achterlijke en onverklaarbare wissels. Net als je denkt dat hij het door heeft dan doet ie weer de vreemdste dingen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 december 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Wat een domme opmerkingen hier weer...

Triest hoe je zeikt op je eigen club als het een keer tegenzit.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

De halve wereld vind hem de beste speler van de eredivisie. Dat jij hem niet top vind kan. Maar dan bestempelen als een miskoop? Je weet zelf ook dat dit belachelijk is.
Ga mij sowieso mijn mening niet opleggen. Die kies ik namelijk zelf.

Een miskoop voor wat deze jongen moet brengen inderdaad. Want tegen Feyenoord dit seizoen levery die alles in, tegen PSV was het niks en tegen AZ vrij goed, maar daar was ook alle ruimte. Nee, vrijwel alle beetje normale steekpasses mislukken.

Zon bal die Neres zondag gaf op Huntelaar zie ik hem niet geven.
Brandje
 Brandje - woensdag 20 december 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat jij hem de beste vind moet ik dat ook vinden?

Voor 11 miljoen verwacht ik een speler die er wekelijks staat en Ajax bij de hand neemt in grote potten. Op 1 pot na heeft die dat al nooit gedaan. Om maar te zwijgen waar die gozer allemaal balverlies lijdt en de meest simpele eindpasses niet aankomen. Tenzij het tegen Excelsior is.

Bij Utrecht en AZ hoeven ze trouwens geen ballen meer te kopen. Die krijgen ze van Hakim
Je maakt je echt volslagen belachelijk dat het bijna zielig is.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef NatjosFC het volgende:
Iedereen over Ziyech. Maar de Ligt dan?
Wel goed genomen?
Of te jong?
Nee gewoon net zo dramatisch.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

5 punten redelijk groot??? We hebben wel eens verder achter gestaan.
Nou. Vind het een aardige achterstand. Je tegenstander moet toch echt 2, 3 a 4 keer punten verspelen terwijl jij alles wint.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 20 december 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef Brandje het volgende:
Zielige mensen hier die hun toetsenbordje al klaar hebben om Ziyech af te zeiken. Speelde gewoon een prima pot er is maar een schuldige aan dit resultaat en dat is Keizer die na Rosenborg, Heracles en vandaag een zeker overwinning verneukt met zijn achterlijke en onverklaarbare wissels. Net als je denkt dat hij het door heeft dan doet ie weer de vreemdste dingen.
Precies.
Dit is gewoon op Keizer.
Wint hij, dan geef ik hem graag alle credit.. Maar dit was weer een vreemde beslissing van hem
pth
 pth - woensdag 20 december 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat jij hem de beste vind moet ik dat ook vinden?

Voor 11 miljoen verwacht ik een speler die er wekelijks staat en Ajax bij de hand neemt in grote potten. Op 1 pot na heeft die dat al nooit gedaan. Om maar te zwijgen waar die gozer allemaal balverlies lijdt en de meest simpele eindpasses niet aankomen. Tenzij het tegen Excelsior is.

Bij Utrecht en AZ hoeven ze trouwens geen ballen meer te kopen. Die krijgen ze van Hakim
En omdat jij hem een miskoop vind, moeten wij dat ook vinden? Grootste troep zit op de bank, Keizertje met z’n knechtjes die het keer op keer weten te presteren om een tegenstander in de wedstrijd te brengen. Maar onder de streep: lachertje van Europa, beker voor de winter er ook al weer uit ... dreigt weer een seizoen met geen enkele prijs.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je maakt je echt volslagen belachelijk dat het bijna zielig is.
Mag jij vinden, ik bepaal zelf wat ik van die gast vind. Niet jij, niet Remco en niemand niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:34 schreef pth het volgende:

[..]

En omdat jij hem een miskoop vind, moeten wij dat ook vinden? Grootste troep zit op de bank, Keizertje met z’n knechtjes die het keer op keer weten te presteren om een tegenstander in de wedstrijd te brengen. Maar onder de streep: lachertje van Europa, beker voor de winter er ook al weer uit ... dreigt weer een seizoen met geen enkele prijs.
Eerder andersom. Ik moet het met andere eens zijn wat ik gewoon niet ben. Niks meer en niks mínder. Nooit fan van geweest en van mij mag die weg.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga mij sowieso mijn mening niet opleggen. Die kies ik namelijk zelf.

Een miskoop voor wat deze jongen moet brengen inderdaad. Want tegen Feyenoord dit seizoen levery die alles in, tegen PSV was het niks en tegen AZ vrij goed, maar daar was ook alle ruimte. Nee, vrijwel alle beetje normale steekpasses mislukken.

Zon bal die Neres zondag gaf op Huntelaar zie ik hem niet geven.
Tegen psv niks? Ga die pot even terugkijken man. Geen speler die meer kansen creert

Zat een maand terug bij de spelers in Europa die gemiddeld de meeste kansen per wedstrijd creeeren.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef NatjosFC het volgende:
Iedereen over Ziyech. Maar de Ligt dan?
Wel goed genomen?
Of te jong?
Schiet net zo slecht in.
Brandje
 Brandje - woensdag 20 december 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik bepaal zelf wat ik van die gast vind. Niet jij, niet Remco en niemand niet.
Dat mag jij zeker ook al maak je jezelf er volkomen belachelijk mee
pth
 pth - woensdag 20 december 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga mij sowieso mijn mening niet opleggen. Die kies ik namelijk zelf.

Een miskoop voor wat deze jongen moet brengen inderdaad. Want tegen Feyenoord dit seizoen levery die alles in, tegen PSV was het niks en tegen AZ vrij goed, maar daar was ook alle ruimte. Nee, vrijwel alle beetje normale steekpasses mislukken.

Zon bal die Neres zondag gaf op Huntelaar zie ik hem niet geven.
Kan nooit niks geweest zijn, volgens mij won Ajax deze wedstrijden relatief eenvoudig. Gaat je echt niet lukken als je naar jouw mening maar met 10 man speelt.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen psv niks? Ga die pot even terugkijken man. Geen speler die meer kansen creert

Zat een maand terug bij de spelers in Europa die gemiddeld de meeste kansen per wedstrijd creeeren.
Het is wat je kansen noemt. Pot al veel terug gezien, maar is niet te zien. Om maar te zwijgen hoeveel tegenaanvallen deze gast in aan het leiden is. Hoeveel balverlies die lijdt...
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Precies.
Dit is gewoon op Keizer.
Wint hij, dan geef ik hem graag alle credit.. Maar dit was weer een vreemde beslissing van hem
Ik vond het nu wel meevallen. Frenkie speelde op het middenveld vandaag en aangezien die geblesseerd eraf ging breng je daarna een middenvelder. Toen dat niet lie viel hij terug op 4-3-3 met orelueja.

Ik vraag me alleen af of Kluivert noodgedwongen was
046afca
 046afca - woensdag 20 december 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat een domme opmerkingen hier weer...

Triest hoe je zeikt op je eigen club als het een keer tegenzit.
her zit een keer tegen.. niks tegen ziyech. maar dit is niet de eerste keee. de laatste 12 jaar heeft ajax al zoveel blamages meegemaakt. met uitzondering van el finale en 2 kampioensjaren van de 4 (andere 2 jaren vond ik niet om aan te zien). dit zie je de grote clubs in andere comp toch ook niet overkomen? zo vaak zijn we uitgeschakeld in de voorrondes, zo vaak verliezen we in de beker. (pec zwolle 5-1?) het wordt gwn weer een tijd dat ajax een aantal jaar echt domimant en heerst in nederland gekoppeld aan prijzen. dat hoort bij een club als ajax en niet maar hopen dat de achterstand op de koploper slinkt of deze potten.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat mag jij zeker ook al maak je jezelf er volkomen belachelijk mee
Dus mag ik het niet vinden... Zal voor mij altijd een miskoop blijven. Drama speler die zichzelf iets te belangrijk vind.

Zijn arbeid is trouwens niks mis mee.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik bepaal zelf wat ik van die gast vind. Niet jij, niet Remco en niemand niet.
Het feit dat je het op deze toon verdedigd zegt me dat je zelf ook wel weet dat het woord miskoop compleet misplaatst is.
AkaS
 AkaS - woensdag 20 december 2017 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef Brandje het volgende:
Zielige mensen hier die hun toetsenbordje al klaar hebben om Ziyech af te zeiken. Speelde gewoon een prima pot er is maar een schuldige aan dit resultaat en dat is Keizer die na Rosenborg, Heracles en vandaag een zeker overwinning verneukt met zijn achterlijke en onverklaarbare wissels. Net als je denkt dat hij het door heeft dan doet ie weer de vreemdste dingen.
Ik ben een Ziyech fan en dat hij die strafschop mist kan hem niet aangerekend worden vind ik.

Maar Ziyech is zichzelf ook wel heel erg goed gaan vinden en ik hoop dat iemand binnen of rondom Ajax hem eens kan uitleggen dat de frequentie van zijn balverlies eigenlijk onacceptabele vormen begint aan te nemen...

Uitslag van deze mooie wedstrijd is jammer maar wat hebben ze dom gespeeld in de 2e helft... Had zeker ook gezien de vermoeidheid meer positiespel willen zien ipv lopen met de bal en balverlies...
Brandje
 Brandje - woensdag 20 december 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is wat je kansen noemt. Pot al veel terug gezien, maar is niet te zien. Om maar te zwijgen hoeveel tegenaanvallen deze gast in aan het leiden is. Hoeveel balverlies die lijdt...
Ja dat kan gebeuren maar als Ajax net zoals elke andere club ter wereld gewoon met een echte ckv speelt dan kan dat makkelijk opgevangen worden
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:37 schreef pth het volgende:

[..]

Kan nooit niks geweest zijn, volgens mij won Ajax deze wedstrijden relatief eenvoudig. Gaat je echt niet lukken als je naar jouw mening maar met 10 man speelt.
Zeg ik helemaal nergens. Ik zie niet de speler die jullie zien. De wedstrijden die we goed spelen vind ik zelden door hem komen. Nuttig qua arbeid en af en toe, veel te weinig een bal die aankomt.
AkaS
 AkaS - woensdag 20 december 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee gewoon net zo dramatisch.
Hij twijfelde op het laatste moment zo leek het...
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Het feit dat je het op deze toon verdedigd zegt me dat je zelf ook wel weet dat het woord miskoop compleet misplaatst is.
Doe je het weer, eisen dat ik me mening omdraai... En over toon, ik denk dat wij dat allebei daar niet over moeten gaan beginnen.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is wat je kansen noemt. Pot al veel terug gezien, maar is niet te zien. Om maar te zwijgen hoeveel tegenaanvallen deze gast in aan het leiden is. Hoeveel balverlies die lijdt...
Dat risico ligt in zijn spel en de positie van schone moet dat opvangen. Dat weet jij zelf ook dondersgoed.

Hij creert zeker 3 grote kansen tegen psv dus misschien dan nog een x kijken.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus mag ik het niet vinden... Zal voor mij altijd een miskoop blijven. Drama speler die zichzelf iets te belangrijk vind.

Zijn arbeid is trouwens niks mis mee.
Drama speler zelfs.
Brandje
 Brandje - woensdag 20 december 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus mag ik het niet vinden... Zal voor mij altijd een miskoop blijven. Drama speler die zichzelf iets te belangrijk vind.

Zijn arbeid is trouwens niks mis mee.
Spreek je jezelf mooi tegen want een speler die zichzelf te belangrijk vindt knapt ook geen vuil werk op voor anderen
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat kan gebeuren maar als Ajax net zoals elke andere club ter wereld gewoon met een echte ckv speelt dan kan dat makkelijk opgevangen worden
Hij mag van mij en dat heb ik vaker gezegd, tig keer balverlies lijden... maar wel rond de 16 van de tegenstander, geen zachte kutballetjes rond je eigen middelijn met zon verdediging er achter
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Spreek je jezelf mooi tegen want een speler die zichzelf te belangrijk vindt knapt ook geen vuil werk op voor anderen
We hebben het over zijn aanvalsspel toch... Lezen is je ding niet he?
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Drama speler zelfs.
Eens! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben een Ziyech fan en dat hij die strafschop mist kan hem niet aangerekend worden vind ik.

Maar Ziyech is zichzelf ook wel heel erg goed gaan vinden en ik hoop dat iemand binnen of rondom Ajax hem eens kan uitleggen dat de frequentie van zijn balverlies eigenlijk onacceptabele vormen begint aan te nemen...

Uitslag van deze mooie wedstrijd is jammer maar wat hebben ze dom gespeeld in de 2e helft... Had zeker ook gezien de vermoeidheid meer positiespel willen zien ipv lopen met de bal en balverlies...
Eens.

Dat balverlies heb ik overigens minder moeite mee. Enige dat ik bij Ziyech graag anders zou zien is zijn frequentie van schieten. Vaak is er een betere simpelere optie. Daarin heeft hij te vaak te weinig rust.
pth
 pth - woensdag 20 december 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeg ik helemaal nergens. Ik zie niet de speler die jullie zien. De wedstrijden die we goed spelen vind ik zelden door hem komen. Nuttig qua arbeid en af en toe, veel te weinig een bal die aankomt.
Ach, is ook het mooie van een forum ... 10 deelnemers en 100 meningen.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat risico ligt in zijn spel en de positie van schone moet dat opvangen. Dat weet jij zelf ook dondersgoed.

Hij creert zeker 3 grote kansen tegen psv dus misschien dan nog een x kijken.
Middenveld van Ajax rouleert voortdurend en dat zie je zelf ook. Dan moet je wanneer deze man een keer de meest naar achter geschoven middenvelder is, niet daar balverlies gaan lijden
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:44   quote  deeplink  
Denk trouwens wel dat ook ingevingen van de directie wel bepalend zijn hier.
Onterecht vasthouden aan de hopeloos uit vorm verkerende waardeloze Dolberg ipv altijd nuttige Huntelaar bijvoorbeeld.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeg ik helemaal nergens. Ik zie niet de speler die jullie zien. De wedstrijden die we goed spelen vind ik zelden door hem komen. Nuttig qua arbeid en af en toe, veel te weinig een bal die aankomt.
Hoe verklaar je dan dat hij bovenin meedoet in heel Europa bij het creeeren van kansen. En dat getal is gewoon in harde hoeveelheden hè.

Ben echt heel benieuwd hoe je dat verklaard.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:42 schreef pth het volgende:

[..]

Ach, is ook het mooie van een forum ... 10 deelnemers en 100 meningen.
Daarom. Discussie loop ik ook niet voor weg. Hun mogen de grootste fan zijn, hoef ik het niet te zijn toch...
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:31 schreef Brandje het volgende:
Zielige mensen hier die hun toetsenbordje al klaar hebben om Ziyech af te zeiken. Speelde gewoon een prima pot er is maar een schuldige aan dit resultaat en dat is Keizer die na Rosenborg, Heracles en vandaag een zeker overwinning verneukt met zijn achterlijke en onverklaarbare wissels. Net als je denkt dat hij het door heeft dan doet ie weer de vreemdste dingen.
eens.. heb maar ff niks gezegt.. wissels.. gewoon de laatste potten gewonnen door leuk spel qua team, niet door ons meesterbrein.. blijkt vandaag maar weer.. die man heeft totaal geen kijk op het spel.. verder kunnen jullie lullen als brugman.. geen europees door vreemde wissels, beker eruit door vreemde wissels.. competitie ? 5 punten achter door vreemde wisselingen in het elftal.. nahja dat hrt goed uitpakt de laatste potten blijkt meer geluk dan wijsheid...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Woensdag 20 december, 20.45) 8e finale KNVB Beker









0.0218050