BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Woensdag 20 december, 20.45) 8e finale KNVB Beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Precies.
Dit is gewoon op Keizer.
Wint hij, dan geef ik hem graag alle credit.. Maar dit was weer een vreemde beslissing van hem
en niet de eerste
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben een Ziyech fan en dat hij die strafschop mist kan hem niet aangerekend worden vind ik.

Maar Ziyech is zichzelf ook wel heel erg goed gaan vinden en ik hoop dat iemand binnen of rondom Ajax hem eens kan uitleggen dat de frequentie van zijn balverlies eigenlijk onacceptabele vormen begint aan te nemen...

Uitslag van deze mooie wedstrijd is jammer maar wat hebben ze dom gespeeld in de 2e helft... Had zeker ook gezien de vermoeidheid meer positiespel willen zien ipv lopen met de bal en balverlies...
Eens.

Maar ik vind wel dat je hem missen van die strafschop mag aanrekenen. Gewoon dramatisch genomen voor een speler met zijn ervaring en statuur. Absoluut een domme actie om zo wild te schieten.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doe je het weer, eisen dat ik me mening omdraai... En over toon, ik denk dat wij dat allebei daar niet over moeten gaan beginnen.
Ik eis helemaal niks. Je moet helemaal zelf weten welke mening je hebt. En geen fan van hem zijn kan allemaal. Maar miskoop. Ik geloof niet dat je dat echt vind.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat hij bovenin meedoet in heel Europa bij het creeeren van kansen. En dat getal is gewoon in harde hoeveelheden hè.

Ben echt heel benieuwd hoe je dat verklaard.
Ik las zijn statistieken, hoe verklaar je dat het aantal keer balverlies en op de plekken ook verreweg het meeste van allemaal zijn?

Waarom crieert die zijn kansen altijd in de ruimte of op tussenstanden waar het al binnen is... waarom zelden of nooit het moment tegen PSV waar de 1-0 uit komt? Want je noemt enkel zijn goede dingen. Maar je was de eerste die hier zat te zeiken op hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat kan gebeuren maar als Ajax net zoals elke andere club ter wereld gewoon met een echte ckv speelt dan kan dat makkelijk opgevangen worden
Maar dat doen we niet, dus moet Ziyech met zijn ervaring daar beter in staan en over nadenken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schiet net zo slecht in.
niet ?? veel te slap man hahahha
HaDee
 HaDee - woensdag 20 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
Helaas teveel spelers die niet thuis gaven vandaag.In de 1e helft viel dat niet op omdat Kluivert weergaloos goed was. Wat ontbreekt is de echte topsportmentaliteit dat je geen enkele wedstrijd kan spelen zonder de nodige agressie. We kunnen vandaag wel op 80% spelen lijkt de gedachte. En dat tegen een ploeg waar je wel een beetje revanchegevoelens zou willen zien na het gelijkspel van een paar weken geleden.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Middenveld van Ajax rouleert voortdurend en dat zie je zelf ook. Dan moet je wanneer deze man een keer de meest naar achter geschoven middenvelder is, niet daar balverlies gaan lijden
Hij is zelden tot nooit de meest naar achtergeschoven middenvelder.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is wat je kansen noemt. Pot al veel terug gezien, maar is niet te zien. Om maar te zwijgen hoeveel tegenaanvallen deze gast in aan het leiden is. Hoeveel balverlies die lijdt...
hahahahaha
pth
 pth - woensdag 20 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom. Discussie loop ik ook niet voor weg. Hun mogen de grootste fan zijn, hoef ik het niet te zijn toch...
Van mij niet, ik vind Keizertje de grootste prullenbak in jaren en daar zijn velen het ook niet mee eens (uiteindelijk ieder zijn mening, als de frustratie van een kut pot als deze weg is zal het mij ook allemaal weer wordt zijn)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben een Ziyech fan en dat hij die strafschop mist kan hem niet aangerekend worden vind ik.

Maar Ziyech is zichzelf ook wel heel erg goed gaan vinden en ik hoop dat iemand binnen of rondom Ajax hem eens kan uitleggen dat de frequentie van zijn balverlies eigenlijk onacceptabele vormen begint aan te nemen...

Uitslag van deze mooie wedstrijd is jammer maar wat hebben ze dom gespeeld in de 2e helft... Had zeker ook gezien de vermoeidheid meer positiespel willen zien ipv lopen met de bal en balverlies...
Wow, ik ben het eens met je. Behalve dat Ziyech fan dan, maar dat is persoonlijk! Hahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik eis helemaal niks. Je moet helemaal zelf weten welke mening je hebt. En geen fan van hem zijn kan allemaal. Maar miskoop. Ik geloof niet dat je dat echt vind.
Ik vind het toch echt gap. En je weet waarom ik dat vind. Het is niet sinds gisteren en ook niet door zijn pingel vandaag.
pth
 pth - woensdag 20 december 2017 - 23:49   quote  deeplink  
Prachtig kontverhaal weer van lulletje Keizer
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens.. heb maar ff niks gezegt.. wissels.. gewoon de laatste potten gewonnen door leuk spel qua team, niet door ons meesterbrein.. blijkt vandaag maar weer.. die man heeft totaal geen kijk op het spel.. verder kunnen jullie lullen als brugman.. geen europees door vreemde wissels, beker eruit door vreemde wissels.. competitie ? 5 punten achter door vreemde wisselingen in het elftal.. nahja dat hrt goed uitpakt de laatste potten blijkt meer geluk dan wijsheid...
Dus omdat je er nu af gaat door penalty’s is je conclusie dat de afgelopen potten allemaal maar geluk was ipv wijsheid. Bijzonder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat risico ligt in zijn spel en de positie van schone moet dat opvangen. Dat weet jij zelf ook dondersgoed.

Hij creert zeker 3 grote kansen tegen psv dus misschien dan nog een x kijken.
Dat heb ik al vaker aangestipt. Je weet dat je cvm een mindere snelheid heeft en vaak hoog speelt. Je kent ook de kracht van je tegenstander. Als Ziyech zijnde moet je dan slimmer spelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dat doen we niet, dus moet Ziyech met zijn ervaring daar beter in staan en over nadenken.
Exact dat. Want ook dat zou een (zoals iedereen hem hier noemt) "dragende" moeten doen.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is zelden tot nooit de meest naar achtergeschoven middenvelder.
En of. Die komt nogal eens de bal halen en levert hem direct weer in
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahaha
Gelukkig weet ik wie het zegt.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik las zijn statistieken, hoe verklaar je dat het aantal keer balverlies en op de plekken ook verreweg het meeste van allemaal zijn?

Waarom crieert die zijn kansen altijd in de ruimte of op tussenstanden waar het al binnen is... waarom zelden of nooit het moment tegen PSV waar de 1-0 uit komt? Want je noemt enkel zijn goede dingen. Maar je was de eerste die hier zat te zeiken op hem.
Ik was absoluut niet de eerste. En ik benoem altijd zijn balverlies. Hij is ook absoluut namelijk nog geen topper.

En die kansen tegen psv die hij creert zijn er twee zelfs op 0-0 man
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:47 schreef pth het volgende:

[..]

Van mij niet, ik vind Keizertje de grootste prullenbak in jaren en daar zijn velen het ook niet mee eens (uiteindelijk ieder zijn mening, als de frustratie van een kut pot als deze weg is zal het mij ook allemaal weer wordt zijn)
Vandaag een stomme wissel die die zelf corrigeerde. Dat Ajax het veld te groot maakt en met name Ziyech constant de spelers in de drukte aan gaat spelen terwijl er zeeen van ruimte lag, dooen die gasten echt zelf.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het toch echt gap. En je weet waarom ik dat vind. Het is niet sinds gisteren en ook niet door zijn pingel vandaag.
Geen fan heb je altijd gezegd. Miskoop en een drama speler heb ik je nog nooit eerder zien posten.
pth
 pth - woensdag 20 december 2017 - 23:52   quote  deeplink  
Gelukkig ben ik net zo achterlijk als alle voetbalanalisten en commentatoren van Fox, die ook weinig van de wissels van Keizertje lijken te begrijpen. Dat dan weer wel ...
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik was absoluut niet de eerste. En ik benoem altijd zijn balverlies. Hij is ook absoluut namelijk nog geen topper.

En die kansen tegen psv die hij creert zijn er twee zelfs op 0-0 man
Dode spelmomenten, want meer waren het niet. Dat noem ik geen kansen creëren. Want zijn dode spelmomenten belanden meer in Alkmaar dan voor de goal.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:49 schreef pth het volgende:
Prachtig kontverhaal weer van lulletje Keizer
Wat zei die?
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb ik al vaker aangestipt. Je weet dat je cvm een mindere snelheid heeft en vaak hoog speelt. Je kent ook de kracht van je tegenstander. Als Ziyech zijnde moet je dan slimmer spelen.
Niet mee eens. Een trainer moet er dan een ander type speler achter zetten. Het type speler dat je bent verander je niet. Als hij een migelijkheid ziet probeert hij het.

Overigens vind ik ook dat ie het wat meer moet doseren hoor

Baal vandaag meer van de verlenging. Beker heeft me nig nooit geboeid.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen fan heb je altijd gezegd. Miskoop en een drama speler heb ik je nog nooit eerder zien posten.
Heb ik al eerder gezegd. Vorig jaar naar een maand of 4 al.

Nogmaals zijn arbeid is prima, maar voor dat dat ineens tegen je gebruikt wordt, vind ik simoelweg dat hij niet brengt wat hij moet brengen en die dingen riep ik voor zijn transfer al. En als je daar 11 miljoen aan gaat koppelen (kan hij niks aan doen, maar Ajax betaald deze wel), vind ik het weggegooid geld.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Exact dat. Want ook dat zou een (zoals iedereen hem hier noemt) "dragende" moeten doen.
Ik noem hem geen dragende speler. Je beste speler hoeft niet altijd ook een dragende speler te zijn. Zyech is van de ups en downs. Hij heeft te veel risico in zijn spel om een dragende speler te zijn. Die zijn namelijk altijd stabiel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahaha
Wow, een tijd geleden vertelde je mij dat zelfs je zoontje nog verstandelijker was toen ik zo reageerde. Aanname dat je zoontje nu reageert?
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of. Die komt nogal eens de bal halen en levert hem direct weer in
Vrijwel altijd zit schone er dan nog achter. Dat ophalen is ook niet meer van de laatste wedstrijden trouwens.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dode spelmomenten, want meer waren het niet. Dat noem ik geen kansen creëren. Want zijn dode spelmomenten belanden meer in Alkmaar dan voor de goal.
Nee niet door dode spelmomenten maar voetballende momenten heb ik het over.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem hem geen dragende speler. Je beste speler hoeft niet altijd ook een dragende speler te zijn. Zyech is van de ups en downs. Hij heeft te veel risico in zijn spel om een dragende speler te zijn. Die zijn namelijk altijd stabiel.
Maar zijn positie zou juist cruciaal moetem zijn. En dat weet jij ook. Jij vind een speler met zoals jij het noemt "ups en downs", 11 tot max 12 miljoen waard?
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wow, een tijd geleden vertelde je mij dat zelfs je zoontje nog verstandelijker was toen ik zo reageerde. Aanname dat je zoontje nu reageert?
Sorry, maar ik lig nu echt plat hier....
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel altijd zit schone er dan nog achter. Dat ophalen is ook niet meer van de laatste wedstrijden trouwens.
Zag het hem tegen PSV en Excelsior nog geregeld doen.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee niet door dode spelmomenten maar voetballende momenten heb ik het over.
Lieve jongen, de 3e kans tegen PSV was raak.
remco k
 remco k - woensdag 20 december 2017 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik al eerder gezegd. Vorig jaar naar een maand of 4 al.

Nogmaals zijn arbeid is prima, maar voor dat dat ineens tegen je gebruikt wordt, vind ik simoelweg dat hij niet brengt wat hij moet brengen en die dingen riep ik voor zijn transfer al. En als je daar 11 miljoen aan gaat koppelen (kan hij niks aan doen, maar Ajax betaald deze wel), vind ik het weggegooid geld.
Maar kerel. Hoe kan je een miskoop zijn als je bij de speler hoort die de meeste kansen creëeren van de wereld??

Heb je gezien welke namen hij tussen staat? Kerel hij laat de halve wereldtop achter zich.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem hem geen dragende speler. Je beste speler hoeft niet altijd ook een dragende speler te zijn. Zyech is van de ups en downs. Hij heeft te veel risico in zijn spel om een dragende speler te zijn. Die zijn namelijk altijd stabiel.
Daarom zal hij ook nooit de absolute top halen. Hij ziet het spel achter hem niet en wil te graag het haantje zijn.

Ik ben ook geen fan, nooit geweest. Wijt het verlies zeker niet aan hem, maar wel aan de slappe mentaliteit van het hele elftal. Alsof ze op 50% speelden.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik al eerder gezegd. Vorig jaar naar een maand of 4 al.

Nogmaals zijn arbeid is prima, maar voor dat dat ineens tegen je gebruikt wordt, vind ik simoelweg dat hij niet brengt wat hij moet brengen en die dingen riep ik voor zijn transfer al. En als je daar 11 miljoen aan gaat koppelen (kan hij niks aan doen, maar Ajax betaald deze wel), vind ik het weggegooid geld.
Voor 11 miljoen koop je geen Suarez meer. Ziyech zal dat niveau ook nooit halen.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar zijn positie zou juist cruciaal moetem zijn. En dat weet jij ook. Jij vind een speler met zoals jij het noemt "ups en downs", 11 tot max 12 miljoen waard?
In het creeeren van kansen cruciaal. En dat doet ie ook.

En ja dat vind ik dat held wel waard. 11 miljoen is sinds een jaar of 3 hetzelfde als 5 miljoen 5 jaar terug.
pth
 pth - donderdag 21 december 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat zei die?
Kan het gezwam van die dweil niet eens meer reproduceren ... maar een kleuter van 3 kan nog een betere analyse oplepelen en waarschijnlijk ook een tactiek verzinnen die wel werkt tegen gewoon een ruk tegenstander (met alle respect voor Twente, maar is momenteel gewoon 10x niets).
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar kerel. Hoe kan je een miskoop zijn als je bij de speler hoort die de meeste kansen creëeren van de wereld??

Heb je gezien welke namen hij tussen staat? Kerel hij laat de halve wereldtop achter zich.
Daar kan ik 2 dingen over zeggen, ten eerste zal hij dat in een serieuze competitie al nooit doen, ten 2e weet ik ook dat halve kansen ook als kansen worden genoteerd. En echte 100% kansen op de juiste momenten zijn er zelden of nooit.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor 11 miljoen koop je geen Suarez meer. Ziyech zal dat niveau ook nooit halen.
Nope, maar kijk eens naar het rendement van Neres...
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:01 schreef remco k het volgende:

[..]

In het creeeren van kansen cruciaal. En dat doet ie ook.

En ja dat vind ik dat held wel waard. 11 miljoen is sinds een jaar of 3 hetzelfde als 5 miljoen 5 jaar terug.
En zelfs die had ik hem niet waard gevonden. Hij staat er gewoon niet zoals het hoort. Als ik kijk maar een speler zoals het hoort, was het Eriksen toen. Ziyech heeft er nog geen 15% van.
pth
 pth - donderdag 21 december 2017 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nope, maar kijk eens naar het rendement van Neres...
Klopt, heeft ook 12 miljoen gekost en kwam vandaag ook nog geen vuilnisbak voorbij. Is daarmee geen slechte speler, maar voor dit soort bedragen vind je in het algemeen geen wereldtoppers.0
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:05 schreef pth het volgende:

[..]

Klopt, heeft ook 12 miljoen gekost en kwam vandaag ook nog geen vuilnisbak voorbij. Is daarmee geen slechte speler, maar voor dit soort bedragen vind je in het algemeen geen wereldtoppers.0
Maar presteert wel en ook in grote potten.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lieve jongen, de 3e kans tegen PSV was raak.
Kom je daar bij. Rond de twintigste minuut creert hij twee kansen. Een voor Neres die verkeerd voorzet en die bal op Donny.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom je daar bij. Rond de twintigste minuut creert hij twee kansen. Een voor Neres die verkeerd voorzet en die bal op Donny.
Ajax crieert 2 kansen voor de 1-0, 1 van de Ligt en de andere van Dolberg.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nope, maar kijk eens naar het rendement van Neres...
Ruim meer dan 11 miljoen. 12 oplopend tot 15. En nig niet over een langere tijd.
AkaS
 AkaS - donderdag 21 december 2017 - 00:10   quote  deeplink  
Met de keuze voor Frenkie achterin onstaat er een specifieke speelstijl die voor langere tijd succesvol is geweest. Met het wegvallen van Frenkie viel ook die tactiek weg en waren er nog maar weinig automatismen zichtbaar. In dat opzicht was Siem voor Frenkie wellicht een te grote verandering voor dit team...

Misschien had Ziyech de rol van Frenkie moeten overnemen... En zo het spelconcept in stand houden. ?
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zelfs die had ik hem niet waard gevonden. Hij staat er gewoon niet zoals het hoort. Als ik kijk maar een speler zoals het hoort, was het Eriksen toen. Ziyech heeft er nog geen 15% van.
Je overdrijft en dat weet je zelf ook. Ziyech creeert trouwens nu in harde cijfers meer dan Eriksen destijds.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ruim meer dan 11 miljoen. 12 oplopend tot 15. En nig niet over een langere tijd.
Maar heeft wel al zijn basisplaatsen aangepakt met een goal of assist. Zelfs als die slecht was
Spel van hem groeit echter ook meer en meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Woensdag 20 december, 20.45) 8e finale KNVB Beker









0.0121879