BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Woensdag 20 december, 20.45) 8e finale KNVB Beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je overdrijft en dat weet je zelf ook. Ziyech creeert trouwens nu in harde cijfers meer dan Eriksen destijds.
Alleen spreken de cijfers dat Eriksen zijn rendement en balverlies aanzienlijk beter is. En die koste amper wat. Ziyech mag dan halve kansen creëren, nooit als het moet en de rest er omheen is buiten zijn arbeid gewoon niet goed.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar presteert wel en ook in grote potten.
Vandaag niet. En zyech zet hem twee keer voor de keeper
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax crieert 2 kansen voor de 1-0, 1 van de Ligt en de andere van Dolberg.
Nee man. Kijk het terug. Rond de twintigste minuut. Kort na elkaar.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar heeft wel al zijn basisplaatsen aangepakt met een goal of assist. Zelfs als die slecht was
Spel van hem groeit echter ook meer en meer.
Al zijn basisplaatsen een goal of assists sinds ie er is?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaag niet. En zyech zet hem twee keer voor de keeper
3 assists tegen Feyenoord, 1 tegen AZ, goal tegen PSV, assist tegen PEC. Even de statistieken van tegen de too 5 genomen. Dan mag die van mij vandaag missen. Je goudhaantje Ziyech mist immers het belangrijkste. Als ik bovenstaande wedstrijden van Ziyech neem, kom ik niet verder dan een goal tegen PEC en daar mist die nog een pingel.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man. Kijk het terug. Rond de twintigste minuut. Kort na elkaar.
Kansen????
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Al zijn basisplaatsen een goal of assists sinds ie er is?
Je weet wat ik bedoel. Lastig he, toegeven dat deze jongen veel meer rendement dan Ziyech heeft. Meest waardevolle speler Eredivisie trouwens, weet niet hoor...
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:21   quote  deeplink  
Meeste halve kansen en verreweg het meeste balverlies
En stop alsjeblieft met dat dat op zijn positie hoort, want hij lijdt het veel te vaak waar het niet hoort
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 00:24   quote  deeplink  
Speciaal nog even teruggekeken voor je, een voorzet geven die niet aankomt is een kans crieeren? Ja zo crieerde ik er ook 20 per wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 06:21   quote  deeplink  
Zo kut wakker worden dit! Wat een slappe instelling speelde de ploeg weer mee.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat je er nu af gaat door penalty’s is je conclusie dat de afgelopen potten allemaal maar geluk was ipv wijsheid. Bijzonder.
we zijn er niet enkel afgegaan door penals.. we zijn eraf gegaan door vreemde keuzes van ons meesterbrein
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 06:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

we zijn er niet enkel afgegaan door penals.. we zijn eraf gegaan door vreemde keuzes van ons meesterbrein
Vreemde keuzes? Je moest De Jong wisselen wegens ziekte. Je moest Kluivert wisselen wegens blessure. Dat zijn onverziene wissels. Helaas pakt het verkeerd uit.

Had Ajax zelf niet na de 1-0 zijn veldoverwicht moeten omzetten in extra doelpunten? Moeten de spelers niet dat tandje extra geven zoals Twente dat gaf? Had v.d. Beek voorafgaand aan de 1-1 die bal niet gewoon keihard moeten wegpompen ipv pielen aan de zijlijn?

Allemaal vragen die Keizer niet kan beantwoorden maar de spelers in het veld. Gisteren kon je goed zien dat de spelers snakken naar de winterstop. Vooral de jonge spelers zitten er fysiek doorheen. Er moet even bijgetankt worden, enkele gerichte aankopen worden gedaan, en dan met frisse moed weer vooruit worden gekeken. En Ja, ook Keizer moet in de spiegel kijken. Net zo goed als bijvoorbeeld Ziyech, Schöne of elke andere speler.

Maa Ajax moet vooral Ajax blijven en zich niet door de media of publieke opinie laten vertellen wat ze wel of juist niet moeten doen.

Helaas van het resultaat maar de blik moet weer vooruit. Zondag wacht thuis alweer Willem II en puntverlies thuis zou iedereen helemaal een kutkerst geven. 5 punten achterstand is overbrugbaar. Alleen moet de samenstelling van het elftal verandert worden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wow, een tijd geleden vertelde je mij dat zelfs je zoontje nog verstandelijker was toen ik zo reageerde. Aanname dat je zoontje nu reageert?
gewoon een grappige reactie waarom ik moest lachen.. zijn mening en dat mag prima.. maar ik vond hem grappig
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 06:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vreemde keuzes? Je moest De Jong wisselen wegens ziekte. Je moest Kluivert wisselen wegens blessure. Dat zijn onverziene wissels. Helaas pakt het verkeerd uit.

Had Ajax zelf niet na de 1-0 zijn veldoverwicht moeten omzetten in extra doelpunten? Moeten de spelers niet dat tandje extra geven zoals Twente dat gaf? Had v.d. Beek voorafgaand aan de 1-1 die bal niet gewoon keihard moeten wegpompen ipv pielen aan de zijlijn?

Allemaal vragen die Keizer niet kan beantwoorden maar de spelers in het veld. Gisteren kon je goed zien dat de spelers snakken naar de winterstop. Vooral de jonge spelers zitten er fysiek doorheen. Er moet even bijgetankt worden, enkele gerichte aankopen worden gedaan, en dan met frisse moed weer vooruit worden gekeken. En Ja, ook Keizer moet in de spiegel kijken. Net zo goed als bijvoorbeeld Ziyech, Schöne of elke andere speler.

Maa Ajax moet vooral Ajax blijven en zich niet door de media of publieke opinie laten vertellen wat ze wel of juist niet moeten doen.

Helaas van het resultaat maar de blik moet weer vooruit. Zondag wacht thuis alweer Willem II en puntverlies thuis zou iedereen helemaal een kutkerst geven. 5 punten achterstand is overbrugbaar. Alleen moet de samenstelling van het elftal verandert worden.
IK vond het vreemde keuzes.. frenkie eraf, had je eiting nog ? dat had de samenstelling denk minder doen veranderen dan met een siem dejong.. ook dolberg was weer ruk de normale speeltijd, terwijl je een hunterlaar weer teeug zet op de bank na een optreden zoals tegen AZ.. die beste man kan dan een papa figuur zijn voor jongespelers, maar vertrouwen geven aan bepaalde spelers kan die niet, denk dat dit 1 van de redenen is waarom sommige spelers niet groeien en of nog steeds niet in vorm zijn... en je snapt wel dat geen beker en geen europees nu al, en 5 punten achter gewoon niet kan ? dit seizoen kunnen we het niet geven op een tevol programma en vermoeidheid..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

IK vond het vreemde keuzes.. frenkie eraf, had je eiting nog ? dat had de samenstelling denk minder doen veranderen dan met een siem dejong.. ook dolberg was weer ruk de normale speeltijd, terwijl je een hunterlaar weer teeug zet op de bank na een optreden zoals tegen AZ.. die beste man kan dan een papa figuur zijn voor jongespelers, maar vertrouwen geven aan bepaalde spelers kan die niet, denk dat dit 1 van de redenen is waarom sommige spelers niet groeien en of nog steeds niet in vorm zijn... en je snapt wel dat geen beker en geen europees nu al, en 5 punten achter gewoon niet kan ? dit seizoen kunnen we het niet geven op een tevol programma en vermoeidheid..
Niet? Of blijf je wegkijken? Wat denk je dat het gebeuren rondom Nouri fysiek met de spelers gedaan heeft? Er zijn erbij die goeie vrienden met hem zijn. Wanneer leer je nu eens dat dit fysiek een aanslag op je lichaam kan zijn?

Het spitsenverhaal is er inderdaad 1 die mijn wenkbrauwen doet fronsen want die blonde Deen houd meer van verstoppertje spelen dan voetballen heb ik het idee.

En je zegt het al goed in je eerste stukje. "Denk ik"! Ik denk dat Keizer had verwacht dat hij met Siem de samenstelling goed had staan. Helaas viel Siem slecht in, wat voor negatievelingen weer gelijk reden is om over zijn komst te zeiken, en dat kon Keizer niet voorzien.

Helaas speelde Neres, toch al weken de uitblinker, ver onder zijn kunnen. En daar hadden, helaas voor ons, meerdere spelers last van.

Overigens zijn we al 4 of 5 jaar niet erg ver in de beker gekomen en Europees tja ...... daar ga ik niet meer over discussiëren.

En zoals ik zeg moet iedereen even in de spiegel kijken en Ajax enkele gerichte aankopen doen. Daarnaast moeten de spelers even hun hoofd legen en dan gaan we gewoon vol voor de 2e seizoenshelft.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet? Of blijf je wegkijken? Wat denk je dat het gebeuren rondom Nouri fysiek met de spelers gedaan heeft? Er zijn erbij die goeie vrienden met hem zijn. Wanneer leer je nu eens dat dit fysiek een aanslag op je lichaam kan zijn?

Het spitsenverhaal is er inderdaad 1 die mijn wenkbrauwen doet fronsen want die blonde Deen houd meer van verstoppertje spelen dan voetballen heb ik het idee.

En je zegt het al goed in je eerste stukje. "Denk ik"! Ik denk dat Keizer had verwacht dat hij met Siem de samenstelling goed had staan. Helaas viel Siem slecht in, wat voor negatievelingen weer gelijk reden is om over zijn komst te zeiken, en dat kon Keizer niet voorzien.

Helaas speelde Neres, toch al weken de uitblinker, ver onder zijn kunnen. En daar hadden, helaas voor ons, meerdere spelers last van.

Overigens zijn we al 4 of 5 jaar niet erg ver in de beker gekomen en Europees tja ...... daar ga ik niet meer over discussiëren.

En zoals ik zeg moet iedereen even in de spiegel kijken en Ajax enkele gerichte aankopen doen. Daarnaast moeten de spelers even hun hoofd legen en dan gaan we gewoon vol voor de 2e seizoenshelft.
Maar dan heeft hij toch gelijk dat er de eerste seizoenshelft een wanprestatie is geleverd. Geen europees voetbal doordeweeks en toch min of meer evenveel punten. Het bekertoernooi uitgeknikkerd door 1 van de slechtste ploegen in de eredivisie, terwijl juist dit jaar een was waarin de beker wel belangrijk is.

Nu kun je alleen nog maar voor het kampioenschap gaan, waarin je overigens al 5 punten achterstaat op een PSV met zijn zwakste selectie in jaren.
Ik vind wel dat je Keizer dat ook mag aanrekenen, net zo goed als de technische staf etc. Bovendien vind ik het Nouri verhaal wel een keer over. Dat kun je niet bij elke teleurstelling maar weer uit de kast halen imho.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 december 2017 door NatjosFC --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 21 december 2017 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond het nu wel meevallen. Frenkie speelde op het middenveld vandaag en aangezien die geblesseerd eraf ging breng je daarna een middenvelder. Toen dat niet lie viel hij terug op 4-3-3 met orelueja.

Ik vraag me alleen af of Kluivert noodgedwongen was
Ik denk dat je juist door die wissel Kluivert - Orejuela de balans in je elftal kwijtraakt en daardoor toch onnodig tegen dat tegendoelpunt aanloopt.
Keizer heeft zoiets al eerder gedaan. Weet niet meer welke wedstrijd het was, maar was volgens mij Europees. Toen bracht hij Zeefuik.

Maargoed, het is achteraf natuurlijk makkelijk praten.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 08:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat je juist door die wissel Kluivert - Orejuela de balans in je elftal kwijtraakt en daardoor toch onnodig tegen dat tegendoelpunt aanloopt.
Keizer heeft zoiets al eerder gedaan. Weet niet meer welke wedstrijd het was, maar was volgens mij Europees. Toen bracht hij Zeefuik.

Maargoed, het is achteraf natuurlijk makkelijk praten.
Rosenborg?
Bracht ie Zeefuik om de snelheid van zn donkere jongen tov Veltman te counteren. En Veltman naar cvm. En toen kopte die kerel hem binnen.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

3 assists tegen Feyenoord, 1 tegen AZ, goal tegen PSV, assist tegen PEC. Even de statistieken van tegen de too 5 genomen. Dan mag die van mij vandaag missen. Je goudhaantje Ziyech mist immers het belangrijkste. Als ik bovenstaande wedstrijden van Ziyech neem, kom ik niet verder dan een goal tegen PEC en daar mist die nog een pingel.
Lezen vent. Ik heb nog genoeg op Ziyech aan te merken.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kansen????
Ja kansen
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel. Lastig he, toegeven dat deze jongen veel meer rendement dan Ziyech heeft. Meest waardevolle speler Eredivisie trouwens, weet niet hoor...
Een vraag kerel. Er valt niks toe te geven aangezien ik vorige week zelf al zei dat Neres de belangrijkste speer van de eerste seizoenszheft is.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 21 december 2017 - 08:43   quote  deeplink  
Kom op Ajax, jammer maar helaas. Vizier op zondag en nog 1 keer alles uit de kast voor de winterstop. Met Huntelaar in de basis, dat lijkt me logisch na gisteren, moeten we er staan tegen Willem2.Geen rare wissels meer en gewoon de 3 punten pakken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 21 december 2017 - 08:43   quote  deeplink  
En ik, ik blijf nog steeds twijfels houden aan trainer Keizer.
Hij twijfelt nog steeds teveel.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 21 december 2017 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 08:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Rosenborg?
Bracht ie Zeefuik om de snelheid van zn donkere jongen tov Veltman te counteren. En Veltman naar cvm. En toen kopte die kerel hem binnen.
Rosenborg idd.
Heb het even teruggezocht Hij haalde toen Dolberg eruit voor Zeefuik.
Je had de controle en hoefde de wedstrijd alleen nog maar 10 minuten uit te spelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 21 december 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:37 schreef 046afca het volgende:

[..]

her zit een keer tegen.. niks tegen ziyech. maar dit is niet de eerste keee. de laatste 12 jaar heeft ajax al zoveel blamages meegemaakt. met uitzondering van el finale en 2 kampioensjaren van de 4 (andere 2 jaren vond ik niet om aan te zien). dit zie je de grote clubs in andere comp toch ook niet overkomen? zo vaak zijn we uitgeschakeld in de voorrondes, zo vaak verliezen we in de beker. (pec zwolle 5-1?) het wordt gwn weer een tijd dat ajax een aantal jaar echt domimant en heerst in nederland gekoppeld aan prijzen. dat hoort bij een club als ajax en niet maar hopen dat de achterstand op de koploper slinkt of deze potten.
Ik snap wat je bedoeld hoor.

Het ging mij er ff om: we winnen in de competitie 3 zeer belangrijke wedstrijden in korte tijd en IEDEREEN krijgt een positievere vibe richting Ajax/Keizer/het seizoen.

3 dagen later verlies je een bekerwedstrijd UIT bij twente op penalty's en BIJNA iedereen begint weer te blazen dat Keizer kut is en moet oprotten.

Ik poep daarop ;)

Dat heet: ^Ik kan mijn agressie en frustratie in het dagelijks leven niet kwijt, dus ik ga ff lekker zeiken online^

Juist om die reden, kijk ik de wedstrijden in mn vaste kroeg met de vaste groep jongens. Er sneuvelt wel eens een kruk of wat glazen als het even niet loopt, maar je bent wel relaxed na de wedstrijd.

Er wordt maar zelden geschreeuwd dat Keizer moet oprotten iig, meer gescheld op de spelers zelf (bij foute passes).

Anyways, ik vind dit en dat hoef jij niet ook zo te vinden he pik ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 21 december 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 06:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo kut wakker worden dit! Wat een slappe instelling speelde de ploeg weer mee.
Enige kutte = mn kater!

We pakken gewoon de titel dit seizoen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 21 december 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 06:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vreemde keuzes? Je moest De Jong wisselen wegens ziekte. Je moest Kluivert wisselen wegens blessure. Dat zijn onverziene wissels. Helaas pakt het verkeerd uit.

Had Ajax zelf niet na de 1-0 zijn veldoverwicht moeten omzetten in extra doelpunten? Moeten de spelers niet dat tandje extra geven zoals Twente dat gaf? Had v.d. Beek voorafgaand aan de 1-1 die bal niet gewoon keihard moeten wegpompen ipv pielen aan de zijlijn?

Allemaal vragen die Keizer niet kan beantwoorden maar de spelers in het veld. Gisteren kon je goed zien dat de spelers snakken naar de winterstop. Vooral de jonge spelers zitten er fysiek doorheen. Er moet even bijgetankt worden, enkele gerichte aankopen worden gedaan, en dan met frisse moed weer vooruit worden gekeken. En Ja, ook Keizer moet in de spiegel kijken. Net zo goed als bijvoorbeeld Ziyech, Schöne of elke andere speler.

Maa Ajax moet vooral Ajax blijven en zich niet door de media of publieke opinie laten vertellen wat ze wel of juist niet moeten doen.

Helaas van het resultaat maar de blik moet weer vooruit. Zondag wacht thuis alweer Willem II en puntverlies thuis zou iedereen helemaal een kutkerst geven. 5 punten achterstand is overbrugbaar. Alleen moet de samenstelling van het elftal verandert worden.
Zondag nog maar 2 punten,want pisvee verliest.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 00:24 schreef Loetje het volgende:
Speciaal nog even teruggekeken voor je, een voorzet geven die niet aankomt is een kans crieeren? Ja zo crieerde ik er ook 20 per wedstrijd.
Omdat het duel verloren wordt. Dan is het toch gewoon een gelijkheid en een goede pass. En de kans van Neres benoem je dan niet?
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 06:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

we zijn er niet enkel afgegaan door penals.. we zijn eraf gegaan door vreemde keuzes van ons meesterbrein
Totaal oneens. Middenvelder ziek. Andere middenvelder erop, vrij logisch lijkt me. Omzetting bij Twente en daar reageert hij op met Orelueja, die overigens weer prima speelde.

Je krijgt een tegengoal die nergens op slaat en gewoon een verschrikkelijk van richting veranderde bal is. Daar kan je niks aan doen.

Je krijgt zelfs nog gigantische kansen op de winnende. Tsjaa.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 06:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vreemde keuzes? Je moest De Jong wisselen wegens ziekte. Je moest Kluivert wisselen wegens blessure. Dat zijn onverziene wissels. Helaas pakt het verkeerd uit.

Had Ajax zelf niet na de 1-0 zijn veldoverwicht moeten omzetten in extra doelpunten? Moeten de spelers niet dat tandje extra geven zoals Twente dat gaf? Had v.d. Beek voorafgaand aan de 1-1 die bal niet gewoon keihard moeten wegpompen ipv pielen aan de zijlijn?

Allemaal vragen die Keizer niet kan beantwoorden maar de spelers in het veld. Gisteren kon je goed zien dat de spelers snakken naar de winterstop. Vooral de jonge spelers zitten er fysiek doorheen. Er moet even bijgetankt worden, enkele gerichte aankopen worden gedaan, en dan met frisse moed weer vooruit worden gekeken. En Ja, ook Keizer moet in de spiegel kijken. Net zo goed als bijvoorbeeld Ziyech, Schöne of elke andere speler.

Maa Ajax moet vooral Ajax blijven en zich niet door de media of publieke opinie laten vertellen wat ze wel of juist niet moeten doen.

Helaas van het resultaat maar de blik moet weer vooruit. Zondag wacht thuis alweer Willem II en puntverlies thuis zou iedereen helemaal een kutkerst geven. 5 punten achterstand is overbrugbaar. Alleen moet de samenstelling van het elftal verandert worden.
Helemaal eens.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

IK vond het vreemde keuzes.. frenkie eraf, had je eiting nog ? dat had de samenstelling denk minder doen veranderen dan met een siem dejong.. ook dolberg was weer ruk de normale speeltijd, terwijl je een hunterlaar weer teeug zet op de bank na een optreden zoals tegen AZ.. die beste man kan dan een papa figuur zijn voor jongespelers, maar vertrouwen geven aan bepaalde spelers kan die niet, denk dat dit 1 van de redenen is waarom sommige spelers niet groeien en of nog steeds niet in vorm zijn... en je snapt wel dat geen beker en geen europees nu al, en 5 punten achter gewoon niet kan ? dit seizoen kunnen we het niet geven op een tevol programma en vermoeidheid..
Hij geeft juist vertrouwen. Dolberg krijgt alle vertrouwen van keijzer.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dan heeft hij toch gelijk dat er de eerste seizoenshelft een wanprestatie is geleverd. Geen europees voetbal doordeweeks en toch min of meer evenveel punten. Het bekertoernooi uitgeknikkerd door 1 van de slechtste ploegen in de eredivisie, terwijl juist dit jaar een was waarin de beker wel belangrijk is.

Nu kun je alleen nog maar voor het kampioenschap gaan, waarin je overigens al 5 punten achterstaat op een PSV met zijn zwakste selectie in jaren.
Ik vind wel dat je Keizer dat ook mag aanrekenen, net zo goed als de technische staf etc. Bovendien vind ik het Nouri verhaal wel een keer over. Dat kun je niet bij elke teleurstelling maar weer uit de kast halen imho.
Dat gaat zeker dit seizoen niet meer over. Je bent fysiek en mentaal je halve voorbereiding kwijt. En in die voorbereiding leg je de basis voor een fysiek sterk seizoen.

Dit is voor mij voor 100% de reden van de wisselvalligheid.

Als keijzer zelf al aangeeft nog bijna dagelijks met tranen in zij ogen van en naar de toekomst te rijden, hoe zal het dan met zijn beste vrienden zijn?
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gaat zeker dit seizoen niet meer over. Je bent fysiek en mentaal je halve voorbereiding kwijt. En in die voorbereiding leg je de basis voor een fysiek sterk seizoen.

Dit is voor mij voor 100% de reden van de wisselvalligheid.

Als keijzer zelf al aangeeft nog bijna dagelijks met tranen in zij ogen van en naar de toekomst te rijden, hoe zal het dan met zijn beste vrienden zijn?
dan snap ik niet dat we dan niet op keizer mogen fitten, maar wel op ziyech ? 1 van de beste vrienden van nouri..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 21 december 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan snap ik niet dat we dan niet op keizer mogen fitten, maar wel op ziyech ? 1 van de beste vrienden van nouri..
We mogen eigenlijk op niemand fitten..
Ik begrijp echter wel de emotie, maar hoop ook dat die bij anderen, net als bij mij, al snel rustiger wordt na wat relativeren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 december 2017 - 15:50   quote  deeplink  
Tja, daar ga je dan als trainer, nooit luisteren naar die oude knar van een Spijkerman. Ik snap dat Spijkerman weg moest en snap niet dat L'ami nog mag blijven. Bosz had duidelijk een punt dat zij niet goed genoeg waren. Maar waarom bergkamp weg? Hij had gewoon geen assistent coach moeten worden en of willen zijn. Die moet zich lekker bezighouden met technische vaardigheden van de spelers/spitsen.

Heel merkwaardig dat alle assistenten weg moesten, wie gaat het nu interim overnemen?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen vent. Ik heb nog genoeg op Ziyech aan te merken.
Je doet niet anders dan hem op hemelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja kansen
Waren beiden geen kansen, eerste kijkt die niet eens waar iemand staat zelfs en verneukt daarmee een kans.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Een vraag kerel. Er valt niks toe te geven aangezien ik vorige week zelf al zei dat Neres de belangrijkste speer van de eerste seizoenszheft is.
Waarom ga je een mindere pot van Neres dan benoemen en doe je alsof 11 miljoen voor hem terecht is (ziyech). Daar hadden we het immers over. Neres betaald het duidelijk terug.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het duel verloren wordt. Dan is het toch gewoon een gelijkheid en een goede pass. En de kans van Neres benoem je dan niet?
Die maakt erna de belangrijkste, de 1-0. De eerste is sowieso geen kans. De 2e stuurt die iemand weg die al te diep stond en bijna op de achterlijn uit komt. Zoals ik al zei, ga je dat als kansen zien, snap ik waarom die op 1 staat en tevens op 1 balverlies. Want als dat al kansen zijn...
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 15:50 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja, daar ga je dan als trainer, nooit luisteren naar die oude knar van een Spijkerman. Ik snap dat Spijkerman weg moest en snap niet dat L'ami nog mag blijven. Bosz had duidelijk een punt dat zij niet goed genoeg waren. Maar waarom bergkamp weg? Hij had gewoon geen assistent coach moeten worden en of willen zijn. Die moet zich lekker bezighouden met technische vaardigheden van de spelers/spitsen.

Heel merkwaardig dat alle assistenten weg moesten, wie gaat het nu interim overnemen?
tjah... zei dir vanaf dag 1 al maar was nie goed bij me hoofd.. en weet je wat ik al vaker aangaf.. neem het keizer niet eens kwalijk.. spijkerman, bergkamp des temeer.. want keizer word nu de dupe want die anderen wouden een buikspreekpop.. iets waar bosz dus duidelijk niet aan mee wou werken..
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom ga je een mindere pot van Neres dan benoemen en doe je alsof 11 miljoen voor hem terecht is (ziyech). Daar hadden we het immers over. Neres betaald het duidelijk terug.
en ziyech niet ?? assists en afjagen ? kan blonde dolly dolberg een voorbeeld aannemen
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ziyech niet ?? assists en afjagen ? kan blonde dolly dolberg een voorbeeld aannemen
Heb ik de discussie met jou?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 december 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah... zei dir vanaf dag 1 al maar was nie goed bij me hoofd.. en weet je wat ik al vaker aangaf.. neem het keizer niet eens kwalijk.. spijkerman, bergkamp des temeer.. want keizer word nu de dupe want die anderen wouden een buikspreekpop.. iets waar bosz dus duidelijk niet aan mee wou werken..
Ik was het met Bosz eens dat Spijkerman en L'ami niet de juiste mensen waren, maar Bosz heeft natuurlijk ook zo zijn fouten gemaakt doordat hij maar oog had of heeft om op 1 manier te spelen en vaak vast te houden aan een team ondanks dat er zoveel wedstrijden achter elkaar werden gespeeld. Tete niet opstellen vond ik ook niet handig. Daarbij moet hij wel een plan B hebben, als je dat hebt en je kan ook rouleren indien nodig, dan ben je in mijn optiek een echte grote jongen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik de discussie met jou?
volgens mij is het een open forum of niet ?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij is het een open forum of niet ?
Volgens mij vraag ik al meerdere keren uit het belang van de sfeer op het forum of je niet op mij wil reageren. Kan toch niet lastig zijn. Gewoon voor de sfeer hier.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij vraag ik al meerdere keren uit het belang van de sfeer op het forum of je niet op mij wil reageren. Kan toch niet lastig zijn. Gewoon voor de sfeer hier.
en jij denkt nog steeds dat dat mij boeit ?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 17:19   quote  deeplink  
Kalm bois.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 december 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Is dit het sfeervak?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en jij denkt nog steeds dat dat mij boeit ?
Internethooligans maken dat nooit uit. Maar feit dat je zo reageert versterken de woorden van Warrior gisteren omtrent je kinderachtige gedoe en of het niet gewoon je zoontje is.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Internethooligans maken dat nooit uit. Maar feit dat je zo reageert versterken de woorden van Warrior gisteren omtrent je kinderachtige gedoe en of het niet gewoon je zoontje is.
zoals ik je aan de tel heb gezegt je was altijd welkom... daarbij keizer is nu weg.. dus wat mij betreft vanaf nu zal ik de nieuwe trainer weer een eerlijk kans geven aangezien de mensen nu weg zijn wat ik vanaf dag 1 al riep.. met name spijkerman en bergkamp.. en het TH nu toch door lijkt tepakken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Woensdag 20 december, 20.45) 8e finale KNVB Beker









0.0147161