BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC (4/2/2018)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat het tempo te laag ligt en er voortdurend balverlies is voorin, lijkt het niet offensief
Oké, daar ben ik het wel mee eens.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vriend, ik ben het totaal met je eens!
Ik heb de fouten van Keizer altijd benoemd, maar altijd gevraagd verder te kijken dan alleen dat. Ik denk echt dat we uiteindelijk kampioen waren geworden. Nu zie ik ons zomaar 3e worden
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb de fouten van Keizer altijd benoemd, maar altijd gevraagd verder te kijken dan alleen dat. Ik denk echt dat we uiteindelijk kampioen waren geworden. Nu zie ik ons zomaar 3e worden
Ik heb het vermoeden, dat zij (Ajax) van Bergkamp afwilden en daarom maar alles en iedereen de laan hebben uitgestuurd.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 18:06   quote  deeplink  
En Pietje, ik bedoel dat allesbehalve om een betweter te zijn trouwens. Een mening van Brandje vond ik ook altijd heel boeiend om te lezen. Maar Ajax is helemaal terug bij af. Het spel, het beleid, alles. Let maar op
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden, dat zij (Ajax) van Bergkamp afwilden en daarom maar alles en iedereen de laan hebben uitgestuurd.
Laat ik het zo zeggen en Remco, Warrior, Ik en nog een paar hebben het benoemd. Niemand kon xeggen wat Bergkamp fout deed. Als hij nu degene was die het plan Cruijff intact wilden houden en de rest wijkt af, dan is Bergkamp intern de rotte appel, de dwarsligger. Wat als de rest niet deed wat in het beleidsplan stond?
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:06 schreef Loetje het volgende:
En Pietje, ik bedoel dat allesbehalve om een betweter te zijn trouwens. Een mening van Brandje vond ik ook altijd heel boeiend om te lezen. Maar Ajax is helemaal terug bij af. Het spel, het beleid, alles. Let maar op
Ik waardeer jouw mening ten zeerste, maar van nog veel meer hier hoor.
Ik heb geen voetbalverleden, maar ben "slechts" ruim 60 jaar supporter. Volgende week word ik 69 jaar, en heb dus heel veel meegemaakt met Ajax. Maar zoals ze nu spelen, staat voor mij in de top-3 van slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen en Remco, Warrior, Ik en nog een paar hebben het benoemd. Niemand kon xeggen wat Bergkamp fout deed. Als hij nu degene was die het plan Cruijff intact wilden houden en de rest wijkt af, dan is Bergkamp intern de rotte appel, de dwarsligger. Wat als de rest niet deed wat in het beleidsplan stond?
Ik heb werkelijk geen idee, want ik ben er niet bij betrokken. Ik schreef dan ook dat ik het "vermoeden" had. Jullie posts heb ik inderdaad toen gelezen.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee, want ik ben er niet bij betrokken. Ik schreef dan ook dat ik het "vermoeden" had. Jullie posts heb ik inderdaad toen gelezen.
Als jij van je baas een opdracht krijgt en collegas willen wat anders. Jij weigert dat omdat je loyaal bent aan je werkgever en je collega's haten je daarom... Zit jij dan fout?
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:12   quote  deeplink  
Ten Hag WISSELEN a.u.b. We hebben nieuwe impulsen nodig!!
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als jij van je baas een opdracht krijgt en collegas willen wat anders. Jij weigert dat omdat je loyaal bent aan je werkgever en je collega's haten je daarom... Zit jij dan fout?
Moeilijke keuze... Maar ik snap heel goed wat je bedoelt.
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:13   quote  deeplink  
Deze pot gaat zomaar in 2-2 eindigen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 februari 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:12 schreef Pietje het volgende:
Ten Hag WISSELEN a.u.b. We hebben nieuwe impulsen nodig!!
T zal me niet verbazen als hij het weer vertikt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 februari 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

T zal me niet verbazen als hij het weer vertikt.
Oh valt mee, Wöber komt erin.
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Oh valt mee, Wöber komt erin.
Ik zag het.
pth
 pth - zondag 04 februari 2018 - 18:16   quote  deeplink  
Belachelijke wissel van die boerenlul. Ik ben een liefhebber van Ziyech, maar die bakt er helemaal niets van en kan blijven staan.
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:17   quote  deeplink  
Wat een krankzinnig verschil met de uitwedstrijd (0-8) tegen NAC. Het contrast kon niet groter zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:24   quote  deeplink  
En woensdag Roda uit, die pakken de laatste weken aardig wat punten.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Ach, hij pakt de punten, dus ik klaag niet over ten Hag.
Zolang PSV op hun manier die punten blijft binnenslepen ga ik me echt niet druk maken over de manier waarop wij spelen. 3 punten pakken en blijven aanhaken. Voor mij het belangrijkste
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Die gaat er terecht af trouwens. Absurde actie
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:36 schreef Jaccio het volgende:
Die gaat er terecht af trouwens. Absurde actie
Zeker!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 februari 2018 - 18:38   quote  deeplink  
Wat een baby die Ziyech. Huilie huilie doen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 februari 2018 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:36 schreef Jaccio het volgende:
Ach, hij pakt de punten, dus ik klaag niet over ten Hag.
Zolang PSV op hun manier die punten blijft binnenslepen ga ik me echt niet druk maken over de manier waarop wij spelen. 3 punten pakken en blijven aanhaken. Voor mij het belangrijkste
Begrijpelijk, maar dan had je Keizer en co ook niet moeten ontslaan. Ten Hag is gehaald voor de nieuwe impuls, maar tot nog toe is het slechter dan onder Keizer.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een baby die Ziyech. Huilie huilie doen.
Tja, ik geef hem gewoon gelijk.
Blijf je ploeg gewoon steunen, vooral als je ziet dat ze het moeilijk hebben.
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:41   quote  deeplink  
Deze wedstrijd moeten we maar gauw vergeten. De 3 punten zijn binnen en dat is het belangrijkst. Woensdagavond Roda uit.
Pietje
 Pietje - zondag 04 februari 2018 - 18:42   quote  deeplink  
Plezierige avond allemaal. Ik ga Chinees halen...
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar dan had je Keizer en co ook niet moeten ontslaan. Ten Hag is gehaald voor de nieuwe impuls, maar tot nog toe is het slechter dan onder Keizer.
Ja, eens hoor. Ik heb Keizer zelf ook altijd verdedigd.
Maargoed, hij is weg en we moeten het met deze situatie doen.
Voor nu is voor mij het belangrijkste dat we de punten blijven pakken, met of zonder Keizer..
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:42 schreef Pietje het volgende:
Plezierige avond allemaal. Ik ga Chinees halen...
Fijne avond en eet smakelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 februari 2018 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja, ik geef hem gewoon gelijk.
Blijf je ploeg gewoon steunen, vooral als je ziet dat ze het moeilijk hebben.
Die vent voelt zich te groot. Denkt dat hij de ster is terwijl hij vandaag weer eens drama speelde. Meer foute passes dan goede. En dan die vrije trap waarom de supporters fluiten. Gewoon allemaal veel te slap. Die instelling gaat hem nog weleens opbreken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 februari 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:42 schreef Pietje het volgende:
Plezierige avond allemaal. Ik ga Chinees halen...
Heb je iemand geadopteerd Pieter?
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die vent voelt zich te groot. Denkt dat hij de ster is terwijl hij vandaag weer eens drama speelde. Meer foute passes dan goede. En dan die vrije trap waarom de supporters fluiten. Gewoon allemaal veel te slap. Die instelling gaat hem nog weleens opbreken.
Hij is de ster gemaakt. Ook als de verlosser binnengehaald.
Gozer heeft niet eens concurrentie op zijn positie.
En eerlijk is eerlijk, het moet 9 van de 10x ook van hem komen als het niet loopt. Alle ogen altijd gelijk op hem gericht.

Zorg als club zijnde voor concurrentie, om de gezonde balans terug te brengen.
Een Labyad bijvoorbeeld was ok geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 18:50   quote  deeplink  
Godzijdank de punten, maar dit moet echt beter. Totaal onherkenbaar dit Ajax! Zal over die idiote actie van onze 10 maar zwijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 februari 2018 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij is de ster gemaakt. Ook als de verlosser binnengehaald.
Gozer heeft niet eens concurrentie op zijn positie.
En eerlijk is eerlijk, het moet 9 van de 10x ook van hem komen als het niet loopt. Alle ogen altijd gelijk op hem gericht.

Zorg als club zijnde voor concurrentie, om de gezonde balans terug te brengen.
Een Labyad bijvoorbeeld was ok geweest.
Een labyad is net zo erg. En ik heb hem geen ster gemaakt. Het mannetje kan gewoon slecht tegen kritiek. Wil enkel horen hoe geweldig iedereen geen vind. Ik vind hem tot nu toe dit seizoen echt verre van de beste.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een labyad is net zo erg. En ik heb hem geen ster gemaakt. Het mannetje kan gewoon slecht tegen kritiek. Wil enkel horen hoe geweldig iedereen geen vind. Ik vind hem tot nu toe dit seizoen echt verre van de beste.
Dat is zonder twijfel Neres. En De Ligt is voor mij nummer 2 en Donny nummer 3.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 februari 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is zonder twijfel Neres. En De Ligt is voor mij nummer 2 en Donny nummer 3.
Ik heb steeds meer het gevoel dat Hakim denkt dat hij Ronaldo is. De arrogantie druipt er vanaf.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb steeds meer het gevoel dat Hakim denkt dat hij Ronaldo is. De arrogantie druipt er vanaf.
Hij kan best ballen, maar blijf hem echt krankzinnig zwak vinden in de kleine ruimte. En net als Ronald de Boer net zegt, ook hij mag gewisseld worden want hij grossierde in balverlies. Altijd wordt Donny gewisseld terwijl juist die een bal bij kan houden. En dat was belangrijk vandaag.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij kan best ballen, maar blijf hem echt krankzinnig zwak vinden in de kleine ruimte. En net als Ronald de Boer net zegt, ook hij mag gewisseld worden want hij grossierde in balverlies. Altijd wordt Donny gewisseld terwijl juist die een bal bij kan houden. En dat was belangrijk vandaag.
En dat bedoel ik met hij is zelf de ster gemaakt.
Als een kind zich verwaand gedraagt, ligt de schuld bij de ouders. Als een speler zich verwaand gedraagt, ligt de schuld bij de club wat mij betreft.
Zolang je het toelaat dat iemand zich gedraagt als absolute vedette, zal hij het absoluut niet laten.
Zorg voor concurrentie op zijn positie
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Volkomen terecht hoe Ziyech reageert. Zou ik zelf ook doen als je door een stelletje droeftoeters wordt uitgefloten.

We wouden toch wat minder ideale schoonzoontjes? Heb je er eentje een ga je lopen zeiken als ie zich er ook nog eens na gedraagt.

Ajax publiek moet zich eens gaan af ragen hoe droevig het eigenlijk is om je eigen speers zo uit te fluiten tijdens de wedstrijd. Echt te sneu voor woorden.

Snel op achterstand komen. Dat ombuigen na een 4-1 overwinning. Lijkt mij prima.
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2018 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij kan best ballen, maar blijf hem echt krankzinnig zwak vinden in de kleine ruimte. En net als Ronald de Boer net zegt, ook hij mag gewisseld worden want hij grossierde in balverlies. Altijd wordt Donny gewisseld terwijl juist die een bal bij kan houden. En dat was belangrijk vandaag.
Overdrijven is ook een vak. Niet de beste in de kleine ruimte. Maar krankzinnig slecht zou betekenen dat ie bij de zwakste van de erdedovise en jl bij elkaar hoort.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 februari 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:34 schreef remco k het volgende:
Volkomen terecht hoe Ziyech reageert. Zou ik zelf ook doen als je door een stelletje droeftoeters wordt uitgefloten.

We wouden toch wat minder ideale schoonzoontjes? Heb je er eentje een ga je lopen zeiken als ie zich er ook nog eens na gedraagt.

Ajax publiek moet zich eens gaan af ragen hoe droevig het eigenlijk is om je eigen speers zo uit te fluiten tijdens de wedstrijd. Echt te sneu voor woorden.

Snel op achterstand komen. Dat ombuigen na een 4-1 overwinning. Lijkt mij prima.
Dus jij houdt voortaan ook je mond tijdens de wedstrijd? Want spelers afzeiken is net zo droevig dan als je zo redeneert. Zij doen het in het stadion en jij achter het schermpje van je telefoon of computer.

En 4-1???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 februari 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En dat bedoel ik met hij is zelf de ster gemaakt.
Als een kind zich verwaand gedraagt, ligt de schuld bij de ouders. Als een speler zich verwaand gedraagt, ligt de schuld bij de club wat mij betreft.
Zolang je het toelaat dat iemand zich gedraagt als absolute vedette, zal hij het absoluut niet laten.
Zorg voor concurrentie op zijn positie
Gewoon een paar weken banken. Denk alleen dat geen trainer het durft.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gewoon een paar weken banken. Denk alleen dat geen trainer het durft.
Dan moet je anders gaan spelen omdat je iemand wilt 'straffen'.
Had je een extra voor zijn positie, dan kan je hem makkelijk wisselen of een paar weken reserve zetten.
p111
 p111 - zondag 04 februari 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Je zet Zyech niet reserve,totale onzin hij had gewoon een mindere dag.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Niet de beste in de kleine ruimte. Maar krankzinnig slecht zou betekenen dat ie bij de zwakste van de erdedovise en jl bij elkaar hoort.
Integendeel. Ajax is echter de enige club die in de kleine ruimte speelt hier. Vrijwel niemand speelt vol vooruit tegen Ajax, zelfs Pisvee en Feyenooit niet. En daar gaat het gewoon mis. Wanneer Ajax zelf een reactieaanval neerzet, is die prima. Maar je weet gewoon dat je bij Ajax in de kleine ruimte moet spelen.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:34 schreef remco k het volgende:
Volkomen terecht hoe Ziyech reageert. Zou ik zelf ook doen als je door een stelletje droeftoeters wordt uitgefloten.

We wouden toch wat minder ideale schoonzoontjes? Heb je er eentje een ga je lopen zeiken als ie zich er ook nog eens na gedraagt.

Ajax publiek moet zich eens gaan af ragen hoe droevig het eigenlijk is om je eigen speers zo uit te fluiten tijdens de wedstrijd. Echt te sneu voor woorden.

Snel op achterstand komen. Dat ombuigen na een 4-1 overwinning. Lijkt mij prima.
Uitfluiten is nooit goed, maar het overkomt iedereen en iedereen weet dat het niet persoonlijk is. De manier hoe hij vandaag speelt, moet die ook even bij zichzelf ten rade gaan. En dat deed hij na afloop trouwens ook
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 20:58 schreef p111 het volgende:
Je zet Zyech niet reserve,totale onzin hij had gewoon een mindere dag.
Wisselen is geen reserve. Maar ook hij mag een keer gewisseld worden. De manier hoe Ten Hag zichzelf daarna belachelijk maakte sloeg ook nergens op. Schaam me kapot voor die maf
nummer10
 nummer10 - zondag 04 februari 2018 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 22:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wisselen is geen reserve. Maar ook hij mag een keer gewisseld worden. De manier hoe Ten Hag zichzelf daarna belachelijk maakte sloeg ook nergens op. Schaam me kapot voor die maf
de ene maf weg, de andere erin... ben ook nog nie overtuigd.. maar goed paar weken, halverwege instappen.. lastig te beoordelen.. ik wacht af..
Eide
 Eide - zondag 04 februari 2018 - 23:18   quote  deeplink  
Ik zit al een weekend lang aan de paracetamol. Het hielp niet tegen de pijn aan de ogen.

Ziyech oogt ongelukkig. Niet als in dat hij ongelukkig speelt, maar gewoon echt ongelukkig. Ik mis plezier in het spel van Hakim. Ik zie een gefrustreerde voetballer die zich aan alles ergert.
AkaS
 AkaS - zondag 04 februari 2018 - 23:20   quote  deeplink  
Het wordt toch wel een beetje ten Haggelijk... Of wel het is
niet te Haggelen!

Wat een trieste vertoning sinds ons wonderbaarlijke tandem
uit het Deventer Koekblik is getoverd.

Helemaal zielig was zijn vertoning toen hem werd gevraagd
waarom hij Ziyech niet wisselde maar Donny... ehh uhh ahh
ja Ziyech is altijd beslissend hakkelde of haggelde hij...
en dat bewees hij ook... Wat een schlemiel is deze koekenbakker!

En Ziyech... Ik was een fan van hem, maar deze jongen snapt er echt
helemaal niets van. Zoveel balverlies, iedere wedstrijd weer en dan
zo'n trieste vrije trap!!!

Ik snap heel goed dat de supporters hem en de trainersstaf een signaal
wilde geven dat het onacceptabel is of wordt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 22:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de ene maf weg, de andere erin... ben ook nog nie overtuigd.. maar goed paar weken, halverwege instappen.. lastig te beoordelen.. ik wacht af..
Ik ook. Al was alles netjes voorbereid.
Brandje
 Brandje - maandag 05 februari 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 23:20 schreef AkaS het volgende:
Het wordt toch wel een beetje ten Haggelijk... Of wel het is
niet te Haggelen!

Wat een trieste vertoning sinds ons wonderbaarlijke tandem
uit het Deventer Koekblik is getoverd.

Helemaal zielig was zijn vertoning toen hem werd gevraagd
waarom hij Ziyech niet wisselde maar Donny... ehh uhh ahh
ja Ziyech is altijd beslissend hakkelde of haggelde hij...
en dat bewees hij ook... Wat een schlemiel is deze koekenbakker!

En Ziyech... Ik was een fan van hem, maar deze jongen snapt er echt
helemaal niets van. Zoveel balverlies, iedere wedstrijd weer en dan
zo'n trieste vrije trap!!!

Ik snap heel goed dat de supporters hem en de trainersstaf een signaal
wilde geven dat het onacceptabel is of wordt!!!
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/794142/ziyech-statistisch-indrukwekkend-ook-firmino-alexis-en-salah-zitten-rond-32-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

Lees dit even en de rest van de mensen die Hakim maar blijven afzeiken. Vroeger stond men op de banken voor zon speler. Tegenwoordig fluit men hem uit!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC (4/2/2018)









0.0091061