BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC (4/2/2018)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 13:55 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp de kritische noten wel, maar ik vind dan nog dat intentie die in het spel van Ziyech schuilt veel belangrijker is als dat balverlies. Dan loopt Schöne maar wat meer gaten dicht. Ziyech zelf verovert ook veel balen.

Nee hoor, laat Ziyech alsjeblieft met elke bal voor goud gaan. Heerlijk. Let maar eens op als hij wat beter in vorm komt.
Wat mij vooral stoort is dat het niet gewoon bij het onderwerp zelf kan blijven. Het enige waar ik over begonnen ben, is dat die afgelopen zondag gewoon slecht speelde. Dat moet je toch gewoon kunnen zeggen zonder dat het dan over andere wedstrijden hoeft te gaan en je ineens voor racist uitgemaakt wordt...?

Waar ik me nog meer aan stoor, is dat andere jongens ook afgezeken worden die wel prima spelen. En daar mag dit dan ineens wel. Sorry gap, maar dat gaat er bij mij niet in.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je bent gewoon een racist AkaS. Of je haat hem natuurlijk omdat hij voor de pony's gespeeld heeft. Of waren het dd Friese hartjes die het hem deden? Of was het toch het feit dat hij inderdaad veel onnodig balverlies lijdt door verkeerde passes? En dan heb ik het niet over de passes de diepte in, maar over die van nog geen 10 meter bij hem vandaan. Om over zijn belabberde vrije trappen maar niet te spreken.
Stukje van Van der Gijp toevallig gisteren gezien? Zelden dat ik het zo met hem eens was over dit land.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 februari 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je bent gewoon een racist AkaS. Of je haat hem natuurlijk omdat hij voor de pony's gespeeld heeft. Of waren het dd Friese hartjes die het hem deden? Of was het toch het feit dat hij inderdaad veel onnodig balverlies lijdt door verkeerde passes? En dan heb ik het niet over de passes de diepte in, maar over die van nog geen 10 meter bij hem vandaan. Om over zijn belabberde vrije trappen maar niet te spreken.
Nee hoor. Ben nog altijd fan, maar het wordt minder.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 13:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij fluit het publiek niet altijd ten aanzien van spelers, maar wordt het vertoonde spel gekoppeld aan keuzes van directie en of trainers!

Niemand is tegen Ziyech maar wel tegen zijn naïviteit of wellicht misplaatste grootheidswaanzin om voor de ziveelste keer een vrije trap op te eisen en dan vanaf 31 meter met de binnenkant huizenhoog over te lepelen!!!

Er zijn genoeg supporters die dan op maandag even een korte meeting met Hakim willen inplannen waarbij ze een vriendelijk verzoek willen indienen om in dergelijke situaties voor een realistischere oplossing te gaan. Zeker gezien de stand en vertoonde spel...

Maar denk niet dat dit gaat gebeuren ;-)

Dus zoekt men een andere wijze om de irritatie kenbaar te maken aan Hakim en of zijn trainer die hem wellicht kan uitleggen hoe of wat...
Ben het echt totaal met je eens een keer, AkaS.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 februari 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Stukje van Van der Gijp toevallig gisteren gezien? Zelden dat ik het zo met hem eens was over dit land.
Me too!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 februari 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 13:55 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp de kritische noten wel, maar ik vind dan nog dat intentie die in het spel van Ziyech schuilt veel belangrijker is als dat balverlies. Dan loopt Schöne maar wat meer gaten dicht. Ziyech zelf verovert ook veel balen.

Nee hoor, laat Ziyech alsjeblieft met elke bal voor goud gaan. Heerlijk. Let maar eens op als hij wat beter in vorm komt.
Ik zit er al sinds zijn komst op te wachten! ;-)

En nee, niet 1 wedstrijd maar een hele periode.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Me too!
Whahahaha, beter antwoord kon niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 februari 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee hoor. Ben nog altijd fan, maar het wordt minder.
Dus die Friese hartjes beginnen te breken! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 februari 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Stukje van Van der Gijp toevallig gisteren gezien? Zelden dat ik het zo met hem eens was over dit land.
Niet gezien, maar dit land is al langer verdorven.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 februari 2018 - 14:12   quote  deeplink  
Ziyech gewoon vrije rol geven en lekker zijn ding laten doen wat mij betreft. Al schiet hij 30 vrije trappen mis, als Schone en hij in overleg besluiten dat Hakim ook die 31e mag nemen heb ik er vrede mee.

Ik juich het risico in zijn spel alleen maar toe en neem de mindere periodes dan maar voor lief.

Ben het wel eens met dat hij dat soort gebaartjes beter niet kan maken. Maar uiteindelijk is ook hij slechts een mens.

Ik vind overigens dat je geen enkele speler moet uitfluiten, of dat nou Veltman, Younes of Ziyech is.

Stel je voor dat je voor elke actie zou klappen, ook al mislukt ie. Hoeveel zelfvertrouwen die jongens dan zouden hebben.. machtig man
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 21:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat hij zichzelf ook vaker misdragen heeft naar het publiek. Moet je niet doen
Ik hou er wel van aangezien het publiek uitfluit. Geen enkel probleem met een beetje wraakgevoelens.

Tien keer liever dit dan allemaal van die brave koorknaapjes
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hou er wel van aangezien het publiek uitfluit. Geen enkel probleem met een beetje wraakgevoelens.

Tien keer liever dit dan allemaal van die brave koorknaapjes
Dat is wederom een andere discussie. Bovendien heeft dit niks met feiten te maken maar met smaak. Ik vind dat je je wel wat meer bewezen mag hebben om dit te doen, zeker aangezien de 3-1 gewoon comedy van de keeper was.
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 15:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is wederom een andere discussie. Bovendien heeft dit niks met feiten te maken maar met smaak. Ik vind dat je je wel wat meer bewezen mag hebben om dit te doen, zeker aangezien de 3-1 gewoon comedy van de keeper was.
Als je alleen de wedstrijden benoemt waarin je hem minder vind en het goede gewoon niet benoemt. Dan is het geen andere discussie en zie ik het als een hetze. Helemaal prima hoor, maar daar geef ik dan wel mijn mening over.
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 15:05   quote  deeplink  
En iedereen lekker zijn eigen mening. Helemaal prima.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je alleen de wedstrijden benoemt waarin je hem minder vind en het goede gewoon niet benoemt. Dan is het geen andere discussie en zie ik het als een hetze. Helemaal prima hoor, maar daar geef ik dan wel mijn mening over.
En ik doe exact hetzelfde. Prima wedstrijden heb ik vaak zat benoemd, lees de laatste wedstrijden van vorig seizoen maar terug. Dus ga wederom geen dingen zeggen die niet waar zijn. Maar als je het hele elftal kunt bekritiseren als ze slecht spelen, kan je ook toegeven dat die zondag slecht speelde. Net als een aantal andere. Maar over onze heilige mag niks gezegd worden
Eide
 Eide - dinsdag 06 februari 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat mij vooral stoort is dat het niet gewoon bij het onderwerp zelf kan blijven. Het enige waar ik over begonnen ben, is dat die afgelopen zondag gewoon slecht speelde. Dat moet je toch gewoon kunnen zeggen zonder dat het dan over andere wedstrijden hoeft te gaan en je ineens voor racist uitgemaakt wordt...?

Waar ik me nog meer aan stoor, is dat andere jongens ook afgezeken worden die wel prima spelen. En daar mag dit dan ineens wel. Sorry gap, maar dat gaat er bij mij niet in.
Ik zeik spelers sowieso niet af. ;)

Ik ben het met iedereen eens dat Ziyech niet goed speelde. Ik zeg alleen dat ik me geen moment kan storen aan zijn risicovolle spel en dus het balverlies.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 februari 2018 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 14:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahaha, beter antwoord kon niet.
hahahaha precies
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik doe exact hetzelfde. Prima wedstrijden heb ik vaak zat benoemd, lees de laatste wedstrijden van vorig seizoen maar terug. Dus ga wederom geen dingen zeggen die niet waar zijn. Maar als je het hele elftal kunt bekritiseren als ze slecht spelen, kan je ook toegeven dat die zondag slecht speelde. Net als een aantal andere. Maar over onze heilige mag niks gezegd worden
Ik schrijd nergens dat men niks mag zeggen. Nu doe je dus wederom waar je anderen van beschuldigd. Namelijk woorden in de mond leggen.

En natuurlijk mag er wat gepost worden. enige dat ik te asociaal voor woorden vind is het uitfluiten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik schrijd nergens dat men niks mag zeggen. Nu doe je dus wederom waar je anderen van beschuldigd. Namelijk woorden in de mond leggen.

En natuurlijk mag er wat gepost worden. enige dat ik te asociaal voor woorden vind is het uitfluiten.
En of dat dat niet mag, want bij iedereen die iets negatiefs over Ziyech zegt, prefereer je aan zijn kansen in eerdere wedstrijden waardoor je het gewoon niet kunt bij het momentum te houden. Verschil tussen jou en mij is dat ik alleen weet hoe en wie ik ben en jij hypocriet bent en je eigen ding never nooit benoemd. Iets wat ik al vaker gedaan heb. Daarbij is wat ik hierboven zeg over je gewoon een feit, want iedere vorm van kritiek op Ziyech weerleg je met zijn kansen. Ook wanneer het over iets totaal anders gaat. Dat is exact wat jij doet en dat is niet de eerste keer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zeik spelers sowieso niet af. ;)

Ik ben het met iedereen eens dat Ziyech niet goed speelde. Ik zeg alleen dat ik me geen moment kan storen aan zijn risicovolle spel en dus het balverlies.
Van mij mag die 100x balverlies lijden, zolang het niet rond de middencirkel is.
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 20:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of dat dat niet mag, want bij iedereen die iets negatiefs over Ziyech zegt, prefereer je aan zijn kansen in eerdere wedstrijden waardoor je het gewoon niet kunt bij het momentum te houden. Verschil tussen jou en mij is dat ik alleen weet hoe en wie ik ben en jij hypocriet bent en je eigen ding never nooit benoemd. Iets wat ik al vaker gedaan heb. Daarbij is wat ik hierboven zeg over je gewoon een feit, want iedere vorm van kritiek op Ziyech weerleg je met zijn kansen. Ook wanneer het over iets totaal anders gaat. Dat is exact wat jij doet en dat is niet de eerste keer.
Maar lees ik nu dat je mij hypocriet vind? Dat zeg jij? Jammer dat je dit direct op de man speelt.

Volgens mij benoem ik juist ook de slechte momenten van Ziyech alsook zijn goede momenten. Ik benoem namelijk ook zijn werklust, zijn bal veroveringen. En ja uiteraard het creeeren van kansen. Want zoals je weet worden daar vaak wedstrijden door beslist.

Maar volgens mij ontstond de discussie omdat ik wat poste over het uitfluiten. En zijn we mede door jouw reacties beland in een discussie over wat er allemaal wel en niet goed is aan hem. En dan ben ik degene die het niet bij het onderwerp hou waar het over ging? Kom op Loetje.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 februari 2018 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar lees ik nu dat je mij hypocriet vind? Dat zeg jij? Jammer dat je dit direct op de man speelt.

Volgens mij benoem ik juist ook de slechte momenten van Ziyech alsook zijn goede momenten. Ik benoem namelijk ook zijn werklust, zijn bal veroveringen. En ja uiteraard het creeeren van kansen. Want zoals je weet worden daar vaak wedstrijden door beslist.

Maar volgens mij ontstond de discussie omdat ik wat poste over het uitfluiten. En zijn we mede door jouw reacties beland in een discussie over wat er allemaal wel en niet goed is aan hem. En dan ben ik degene die het niet bij het onderwerp hou waar het over ging? Kom op Loetje.
Doe je het alweer... Hele jaar weerleg je praktisch alles met die kansen, wat gewoon nergens op slaat aangezien het veel meer is. Al maanden doe je alsof daardoor de rest minder erg is.

Over op de man spelen ben jij de allerlaatste die dat mag zeggen, want de ergste ben jij! Alleen ik weet van mezelf dat ik het doe. Jij doet het met alles en zelfs als er geen eens aanleiding voor is.

De discussie is ontstaan omdat ik Ziyech slecht vond spelen, degene die er van alles bij gingen halen waren jij en Brandje. Dus ik weet niet.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 11:52   quote  deeplink  
Pff, ik maak me zo een zorgen om vanavond. Echt een k*twedstrijd die ons te wachten staat.
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 21:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doe je het alweer... Hele jaar weerleg je praktisch alles met die kansen, wat gewoon nergens op slaat aangezien het veel meer is. Al maanden doe je alsof daardoor de rest minder erg is.

Over op de man spelen ben jij de allerlaatste die dat mag zeggen, want de ergste ben jij! Alleen ik weet van mezelf dat ik het doe. Jij doet het met alles en zelfs als er geen eens aanleiding voor is.

De discussie is ontstaan omdat ik Ziyech slecht vond spelen, degene die er van alles bij gingen halen waren jij en Brandje. Dus ik weet niet.
Doe ik het weer? Volgens mij lees je dan niet aangezien ik juist veel meer aangeef.

Maar even serieus kerel. Echt alles waar jij nummer tien van beschuldigd en op aanspreekt ben jij het schoolvoorbeeld van. Dus voordat je een ander aanspreekt als hypocriet zou je eens wat vaker in de spiegel moeten kijken.

De discussie met mij ontstond na mijn post over het uitfluiten van zyech. Dus je weet inderdaad niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe ik het weer? Volgens mij lees je dan niet aangezien ik juist veel meer aangeef.

Maar even serieus kerel. Echt alles waar jij nummer tien van beschuldigd en op aanspreekt ben jij het schoolvoorbeeld van. Dus voordat je een ander aanspreekt als hypocriet zou je eens wat vaker in de spiegel moeten kijken.

De discussie met mij ontstond na mijn post over het uitfluiten van zyech. Dus je weet inderdaad niet.
Whahaha, lach me dood hier. Over nummer10 gesproken. Maar dit is exact al wat je vanaf dag 1 doet. Nooit iets bij jezelf kunnen houden en dat is iets wat ik al vaker gedaan heb en nooit in jou aard zal liggen.

Nummer10 verwijt ik van dingen niet onderbouwen en de media achterna lopen dus wat lul je nou? Wederom heb je geen punt zoals wel vaker. Net als je wel vaker afwijkt in een antwoord waarover het daadwerkelijk gaat en wanneer je aangepakt wordt wederom verder afwijkt waar het over gaat. Zit je al bij Ziyech in zijn reet?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 februari 2018 - 16:59   quote  deeplink  
Vanavond 2-3 winst met Neres in de hoofdrol.

Mark my words gappies
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 16:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vanavond 2-3 winst met Neres in de hoofdrol.

Mark my words gappies
Man, ik hoop het.
En dan echt in de 93e minuut als ze in Eindhoven ons puntenverlies al vieren
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 17:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Man, ik hoop het.
En dan echt in de 93e minuut als ze in Eindhoven ons puntenverlies al vieren
Nog mooier als er puntverlies van die Lampjes eraan vooraf gaat. Maar dat gaat niet gebeuren
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha, lach me dood hier. Over nummer10 gesproken. Maar dit is exact al wat je vanaf dag 1 doet. Nooit iets bij jezelf kunnen houden en dat is iets wat ik al vaker gedaan heb en nooit in jou aard zal liggen.

Nummer10 verwijt ik van dingen niet onderbouwen en de media achterna lopen dus wat lul je nou? Wederom heb je geen punt zoals wel vaker. Net als je wel vaker afwijkt in een antwoord waarover het daadwerkelijk gaat en wanneer je aangepakt wordt wederom verder afwijkt waar het over gaat. Zit je al bij Ziyech in zijn reet?
Het persoonlijke kerel. Maar dat zal jij denk ik niet snappen.

En ik hou altijd alles bij mezelf. Haal echter vaak voorbeelden aan.

En ik aangepakt wordt? Kerel wat haal jij je toch allemaal in je hoofd man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2018 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha, lach me dood hier. Over nummer10 gesproken. Maar dit is exact al wat je vanaf dag 1 doet. Nooit iets bij jezelf kunnen houden en dat is iets wat ik al vaker gedaan heb en nooit in jou aard zal liggen.

Nummer10 verwijt ik van dingen niet onderbouwen en de media achterna lopen dus wat lul je nou? Wederom heb je geen punt zoals wel vaker. Net als je wel vaker afwijkt in een antwoord waarover het daadwerkelijk gaat en wanneer je aangepakt wordt wederom verder afwijkt waar het over gaat. Zit je al bij Ziyech in zijn reet?
Je laatste opmerking is trouwens wel een teken over je ware aard. Doe jezelf niet beter voor man. Zo ben je namelijk echt. Dat is de echte Loetje.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Het persoonlijke kerel. Maar dat zal jij denk ik niet snappen.

En ik hou altijd alles bij mezelf. Haal echter vaak voorbeelden aan.

En ik aangepakt wordt? Kerel wat haal jij je toch allemaal in je hoofd man.
Dan is er toch heel veel mis met het lezen van je.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste opmerking is trouwens wel een teken over je ware aard. Doe jezelf niet beter voor man. Zo ben je namelijk echt. Dat is de echte Loetje.
Zullen we het daar maar niet over hebben over iemand die zich totaal anders voor doet. Want als iemand daar een verhaal mee heeft ben jij het wel. En dan weet je dondersgoed waar dat ovet gaat. Maar dat zet ik hier niet neer en bewust niet.
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 20:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zullen we het daar maar niet over hebben over iemand die zich totaal anders voor doet. Want als iemand daar een verhaal mee heeft ben jij het wel. En dan weet je dondersgoed waar dat ovet gaat. Maar dat zet ik hier niet neer en bewust niet.
Over het begin van mij op dit forum? Dat ik onder druk stond ivm een of ander verhaal waarbij ik privé betrokken werd bij een drugsverhaal waar ik niks mee te maken had? En dat me een aantal jaar achtervolgd heeft totdat men mij vond op een ander forum? En dat ik om veilig op dit forum te kunnen posten hier kwam onder de naam van mijn oom die tot 2014 weleens wat deed voor Ajax en bij de oma en tante van Emanuelson in de flat woonde. En ja kerel. Toen had ik een dubbel account om het gezeik wat jij nu weer oprakelt te voorkomen.

Iets wat ik hier trouwens al eerder gepost hè. Maar dat zal je wel niet gelezen hebben.

Ben je echt zon verschrikkelijke kerel dat je dit soort dingen van 9 jaar geleden erbij wilt halen? Exact dit is de reden dat ik nooit of zelden iets deel over mijn privé leven.

Of ga je me nu ook vertellen dat het feit dat ik in de bouw een leidinggevende functie heb niet waar is? Of dat ik een zoontje van inmiddels twee heb niet waar is? Zeg het maar kerel. Wat wil je er allemaal bij halen?

Het enige persoonlijke dat jij met mij te maken hebt gehad. Is dat je van mij een laptop hebt gekregen. Om de doodeenvoudigereden dat Peter dat voor je heeft geregeld. En kerel wat heb ik me in jou vergist als ik dit soort Posts van je lees man. Van een ander ip dit forum zou ik dit kunnen verwachten. Maar van jou? Tering wat heb ik me vergist.

Man wat hoop ik voor je dat jij nooit met dat soort gasten te maken krijgt. Jij zou er echt aan onderdoor gaan. Je hebt namelijk geen flauw benul wat het met iemand doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Over het begin van mij op dit forum? Dat ik onder druk stond ivm een of ander verhaal waarbij ik privé betrokken werd bij een drugsverhaal waar ik niks mee te maken had? En dat me een aantal jaar achtervolgd heeft totdat men mij vond op een ander forum? En dat ik om veilig op dit forum te kunnen posten hier kwam onder de naam van mijn oom die tot 2014 weleens wat deed voor Ajax en bij de oma en tante van Emanuelson in de flat woonde. En ja kerel. Toen had ik een dubbel account om het gezeik wat jij nu weer oprakelt te voorkomen.

Iets wat ik hier trouwens al eerder gepost hè. Maar dat zal je wel niet gelezen hebben.

Ben je echt zon verschrikkelijke kerel dat je dit soort dingen van 9 jaar geleden erbij wilt halen? Exact dit is de reden dat ik nooit of zelden iets deel over mijn privé leven.

Of ga je me nu ook vertellen dat het feit dat ik in de bouw een leidinggevende functie heb niet waar is? Of dat ik een zoontje van inmiddels twee heb niet waar is? Zeg het maar kerel. Wat wil je er allemaal bij halen?

Het enige persoonlijke dat jij met mij te maken hebt gehad. Is dat je van mij een laptop hebt gekregen. Om de doodeenvoudigereden dat Peter dat voor je heeft geregeld. En kerel wat heb ik me in jou vergist als ik dit soort Posts van je lees man. Van een ander ip dit forum zou ik dit kunnen verwachten. Maar van jou? Tering wat heb ik me vergist.

Man wat hoop ik voor je dat jij nooit met dat soort gasten te maken krijgt. Jij zou er echt aan onderdoor gaan. Je hebt namelijk geen flauw benul wat het met iemand doet.
Daar heeft het geen meter mee te maken kerel, ik oordeel niet over iets wat ik niet weet.
Denk maar aan het woord CV. Wat je daar mee geflikt hebt. En stop alsjeblieft met de bal kaatsen want waar ik day graag doe, doe jij het meer dan wie dan ook.

Laptop heb ik je 80x voor bedankt en staat hier los van. Als jij met dingen komt, kom ik ook. Simpel en blijf ik met hartelust doen.
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 21:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar heeft het geen meter mee te maken kerel, ik oordeel niet over iets wat ik niet weet.
Denk maar aan het woord CV. Wat je daar mee geflikt hebt. En stop alsjeblieft met de bal kaatsen want waar ik day graag doe, doe jij het meer dan wie dan ook.

Laptop heb ik je 80x voor bedankt en staat hier los van. Als jij met dingen komt, kom ik ook. Simpel en blijf ik met hartelust doen.
Je CV? Serieus? Je hebt geen idee hoeveel moeite iemand anders voor je gedaan hebt man. Tering kerel. Misschien moet je eens wat minder afgaan op bepaalde andere mensen. Want je moest eens weten wat die allemaal over je hebben gezegd in het verleden man.

Dat het daar mee te maken zou hebben maakt het alleen maar erger. Het is bijna asociaal.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Je CV? Serieus? Je hebt geen idee hoeveel moeite iemand anders voor je gedaan hebt man. Tering kerel. Misschien moet je eens wat minder afgaan op bepaalde andere mensen. Want je moest eens weten wat die allemaal over je hebben gezegd in het verleden man.

Dat het daar mee te maken zou hebben maakt het alleen maar erger. Het is bijna asociaal.
Heb alles gelezen vriend en alles gehoord en was niet mijn CV. Iemand die ik iets meer vertrouw dan jou. Iemand die in mijn gezicht eerlijker is dan jij ooit hier geweest bent. Dus niet gevoelig voor wat je zegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 21:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb alles gelezen vriend en alles gehoord. Iemand die ik iets meer vertrouw dan jou. Iemand die in mijn gezicht eerlijker is dan jij ooit hier geweest bent. Dus niet gevoelig voor wat je zegt.
Je hebt niet alles gelezen kerel. Lang niet alles want dat zou je niet zo reageren.

Maar goed. Misschien is het jou wel niet eens kwalijk te nemen. Naïef en onwetend op dat moment, daar kon je niets aan doen.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt niet alles gelezen kerel. Lang niet alles want dat zou je niet zo reageren.

Maar goed. Misschien is het jou wel niet eens kwalijk te nemen. Naïef en onwetend op dat moment, daar kon je niets aan doen.
Alles gelezen, alles gehoord en jaren later nog eens opnieuw. Maar het gaat me vooral om wat je bij mij beweert, want zelf ben je geen haar beter. Alleen ik erken het en jij niet. Dat is het verschil.
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alles gelezen, alles gehoord en jaren later nog eens opnieuw. Maar het gaat me vooral om wat je bij mij beweert, want zelf ben je geen haar beter. Alleen ik erken het en jij niet. Dat is het verschil.
Ik ben voor een ieder hoe hij leest dat ik ben. Wat men van me vind boeit me niet en ik ben daarover altijd al zo geweest. Als jij vind dat ik hypocriet ben dan zal ik dat voor jou zijn. Ik denk echter dat je dan eens flink in de spiegels moet gaan kijken en jezelf eens opnieuw moet gaan beoordelen.

Over Peter denk ik dat het verstandig is niks meer te posten. Ik denk dat je dan dingen gaat horen waar hij zich niet tegen kan verdedigen en dat vind ik niet eerlijk. Daarom reageer ik daar niet meer op.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben voor een ieder hoe hij leest dat ik ben. Wat men van me vind boeit me niet en ik ben daarover altijd al zo geweest. Als jij vind dat ik hypocriet ben dan zal ik dat voor jou zijn. Ik denk echter dat je dan eens flink in de spiegels moet gaan kijken en jezelf eens opnieuw moet gaan beoordelen.

Over Peter denk ik dat het verstandig is niks meer te posten. Ik denk dat je dan dingen gaat horen waar hij zich niet tegen kan verdedigen en dat vind ik niet eerlijk. Daarom reageer ik daar niet meer op.
Ik kom echt niet meer bij hier. Sowieso weet ik wie het zegt en diegene mag van mij zoveel wijzen als die wilt. Spiegel voorgehouden genoeg gedaan, daarom geen moeite met toegeven, jij des te meer. En dat is wel leedvermaak voor me moet ik zeggen.

Los van zijn naam te noemen, ik weet wat die dacht toen naar mij, over mij en weet ook van daarna alles. En meer dan jij ooit zult weten. En als je het andere denkt, kan ik ook daar alleen maar om lachen. Dat was namelijk het mooie van een goede vriendschap, elkaar alles zeggen tot kritiek toe.
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik kom echt niet meer bij hier. Sowieso weet ik wie het zegt en diegene mag van mij zoveel wijzen als die wilt. Spiegel voorgehouden genoeg gedaan, daarom geen moeite met toegeven, jij des te meer. En dat is wel leedvermaak voor me moet ik zeggen.

Los van zijn naam te noemen, ik weet wat die dacht toen naar mij, over mij en weet ook van daarna alles. En meer dan jij ooit zult weten. En als je het andere denkt, kan ik ook daar alleen maar om lachen. Dat was namelijk het mooie van een goede vriendschap, elkaar alles zeggen tot kritiek toe.
Blijf dat laatste vooral zo vasthouden. Dat verdient ie.

Verder denk ik dat we elkaar dan aan het lachen maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 februari 2018 - 22:18   quote  deeplink  
Jongens moet dit?
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijf dat laatste vooral zo vasthouden. Dat verdient ie.

Verder denk ik dat we elkaar dan aan het lachen maken.
Mooi toch, lach me echt verrot
remco k
 remco k - woensdag 07 februari 2018 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens moet dit?
Volgens mij is het al klaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 februari 2018 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het al klaar.
Gelukkig.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 februari 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 22:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben je een Turk ofzo? Kan dit amper volgen.... Wij hebben hem enkel bekritiseerd op gisteren en jullie halen er van alles bij waar het niet over gaat. Dus weet niet.
wat lan ? ps ik haal er niks bij... dus "jullie" val je nergens op aan ofzo.. erger me soms ook aan zijn ego.. aan de andere hou ik wel van dit soort spelers... middelvingertje naar alles.. hou er wel van
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 februari 2018 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 13:55 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp de kritische noten wel, maar ik vind dan nog dat intentie die in het spel van Ziyech schuilt veel belangrijker is als dat balverlies. Dan loopt Schöne maar wat meer gaten dicht. Ziyech zelf verovert ook veel balen.

Nee hoor, laat Ziyech alsjeblieft met elke bal voor goud gaan. Heerlijk. Let maar eens op als hij wat beter in vorm komt.
mee eens..
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat lan ? ps ik haal er niks bij... dus "jullie" val je nergens op aan ofzo.. erger me soms ook aan zijn ego.. aan de andere hou ik wel van dit soort spelers... middelvingertje naar alles.. hou er wel van
Verschil in smaak.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 februari 2018 - 14:58   quote  deeplink  
poeh wat een popcorn tijd hier....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 februari 2018 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 00:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verschil in smaak.
moet kunnen ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC (4/2/2018)









0.0095689