BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Amin Younes topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 30 maart 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 09:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik snap dat je Ajax als bedrijf weg zet, echter is het geen standaard bedrijf zoals we dit kennen. We hebben het nog altijd over een voetbalclub. En een voetbalclub heeft op bepaald moment wel een verantwoordelijkheid richting "de achterban".

Unielever heeft volgens mij geen stadion waarin iedere 2 weken gestreden wordt en men afhankelijk is van supporters...

Maar als je dan toch een vergelijking wilt maken... Stel dat een product van unielever dat in de supermarkten ligt problemen geeft op enige wijze, dan zal de consument (in dit geval even de supporter) dit product niet meer kopen. Totdat er opheldering komt...

Dus nee, je hoeft als Ajax niet iedere scheet te vermelden richting media/achterban. Maar als dingen langdurig en of structureel misgaan of problemen geeft en dit is voor iedereen zichtbaar, dan zou toelichting toch wel op zijn plaats zijn...

?
Ajax geeft tekst en uitleg over de prestaties van het eerste op het moment dat het niet loopt, om even verder te gaan met jouw bijzonder vergelijking.

Dus product in de schappen voldoet niet staat gelijk aan eerste elftal dat niet draait, oplossing zou kunnen zijn de verantwoordelijke manager ontslaan omdat je denkt dat het niet meer recht te trekken is, bij Ajax zou je dan een trainer kunnen ontslaan en naar buiten brengen waarom.

Bij Unilever gaat men ook niet de privé situatie van een van de medewerkers op straat leggen.

Dus nee, echt totaal niet eens met jou zelf verworven recht op het weten van dit soort zaken.
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 10:38 schreef NatjosFC het volgende:
Beste reactie:
"Heerlijk zo'n zaakwaarnemer. Je dacht toch werkelijk niet dat younes daar werd gekocht voor de basis. En dat de stad.... Tja als nu nog niet weet wat daar afspeelt, dan heb je echt ergens onder een steen geleefd....... Deze jongen is nog naiever dan ik dacht dat"
Eens. Ik denk ook eigenlijk dat dit is wat speelt. Ik denk dat Younes na het afketsen van die transfer, het mislopen van het WK en het verlies van een basisplaats aan Kluivert er gewoon doorheen zit. Het is pure speculatie mijnerzijds hoor, maar ik denk dat hij het momenteel mentaal niet kan opbrengen met de A-selectie mee te draaien om dan bankzitter te zijn.

Ik kan er weinig sympathie voor opbrengen maar snap het wel als dit het geval is. Ik kan me ook voorstellen dat je dit ook niet aan de grote klok hangt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 maart 2018 - 11:29   quote  deeplink  
Dus er wordt nog steeds "gelekt" binnen de club?
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2018 - 12:02   quote  deeplink  
Ajax verdenkt Younes ervan knieblessure te faken

Weet je nog die mysterieuze knieblessure van Amin Younes tijdens de eerste helft van het seizoen? Dat was mogelijk helemaal geen mysterieuze knieblessure. Er gaan bij Ajax stemmen op dat Younes de boel in de maling probeerde te nemen...

De knieblessure van Younes is altijd een beetje raar geweest. We hoorden constant goede berichten over zijn herstel, hij trainde voluit en tijdens de persbabbel deelde Marcel Keizer mee dat Younes erbij zou zijn, maar een dag later ontbrak de vleugelaanvaller in de selectie.

Dat zorgde voor raadsels en vraagtekens, net zo goed bij ons als bij Ajax. De Telegraaf publiceert een reconstructie over het seizoen van Younes waarin alle beslommeringen worden uitgelicht en deze passage is toch wel het meest pijnlijk: Ajax verdenkt zijn speler van een spookblessure.

“De Duitse aanvaller werd ervan verdacht stelselmatig een knieblessure voor te wenden. Younes trainde de hele week mee, maar zei vrijdag als de selectie werd bekendgemaakt tegen Keizer vanwege de spookblessure niet te kunnen spelen,” meldt De Telegraaf.

De grote vraag is natuurlijk: waarom?! Het antwoord is redelijk simpel. Als Younes een bepaald aantal wedstrijden zou spelen, werd zijn contract automatisch met een seizoen verlengd. Dat zag de Duitser niet zitten, omdat hij graag een transfer wilde maken.

Die transfer leek er te komen dankzij Napoli, maar grote kans dat die mislukte overgang Younes nog een heleboel narigheid gaat bezorgen. De linksbuiten was in Napels, maar vond de stad niets, raakte op een verkeerde manier onder de indruk van de supporters en hoorde dat de trainer hem eigenlijk helemaal niet nodig had.

Dat was voor Younes reden snel weer uit Italië te vertrekken, maar toen had hij al handtekeningen gezet die hem in principe aan Napoli verbinden. Of dit wordt opgelost? Alleen de tijd zal het leren. Feit is dat Younes het seizoen bij Jong Ajax moet afmaken omdat hij met zijn hoofd niet bij de club is.

Als Younes inderdaad een blessure voorwendde, mag je je afvragen hoe het kon dat hij überhaupt nog speelminuten in het eerste elftal mocht maken voordat hij opnieuw weigerde te voetballen en 'nee' schudde toen Erik ten Hag hem vroeg in te vallen tijdens de slotfase van Ajax - Heerenveen (4-1).

Bron

—-----—---------—-------—------

Tja, zeg het maar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 30 maart 2018 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 10:36 schreef remco k het volgende:
Amin Younes leek de afgelopen transferperiode op weg naar Napoli, maar op het laatste moment ketste een deal naar de Italiaanse topclub af. De Duits international gaf nooit een duidelijke reden voor het afketsen van de transfer. ‘Wegens privé-redenen’ vertrok hij toch niet naar Italië, zo was de verklaring. Ook Ajax en Napoli wisten niet goed waarom de overgang niet plaatsvond en beide clubs lijken nog altijd in het duister te tasten over het hoe en waarom. De buitenspeler bracht na het afketsen van de deal nooit zijn verhaal naar buiten. Wel liet hij het een en ander doorschemeren bij ploeggenoten en andere medewerkers bij de club. Op basis van die bronnen denkt De Telegraaf een goed beeld te hebben gekregen over de gang van zaken.

Het contract van Younes bij Ajax zou automatisch met een jaar verlengd worden wanneer hij aan een bepaald aantal duels zou komen. Het was om die reden dat hij stelselmatig deed alsof hij last had van een knieblessure. Hij trainde de gehele week mee, om vrijdag bij de bekendmaking van de selectie bij trainer Marcel Keizer aan te kloppen met de ‘spookblessure’.

Eind januari leek Younes op weg naar Napoli. De Italiaanse club kwam tot een akkoord met Ajax en de Ajacied zou voor vijf jaar tekenen. “De volgende dag vloog de kleine Duitser om 07.20 uur met vlucht KL2655 naar Italië, waar hij medisch werd gekeurd en voorgesteld aan de selectie. Een dag later besefte hij dat hij niet in Napels wilde wonen en werken”, schrijft het dagblad. “Tot verbijstering van Napoli weigerde hij de klaarliggende verbintenis te tekenen. De geplande presentatie werd geschrapt. Het enige dat volgde, was een dagenlange radiostilte.”

Daarna volgde veel onduidelijkheid. Younes gaf nooit een duidelijke reden op voor het afketsen van de deal en gaf aan nooit een contract te hebben getekend bij Napoli. Dit was tegen het zere been van de Italianen, die claimden wel degelijk 31 handtekeningen te hebben van de buitenspeler. Een van de belangrijkste redenen voor het weigeren van de transfer zou te maken hebben met de stad Napels. “Napels zou hij maar een verpauperde stad hebben gevonden en zijn gemoedstoestand zou zijn verslechterd, toen Younes puur toevallig vanuit de auto oog in oog zou hebben gestaan met Italiaanse maffiosi.”

“Er knapte volgens de Duitser zelf (gezegd tegen anderen) ook iets toen de club de zaken rooskleuriger bleek te hebben voorgesteld dan ze volgens hem in werkelijkheid waren”, klinkt het. Trainer Maurizio Sarri zou gezegd hebben dat hij het eerste jaar moest acclimatiseren en daarmee zag Younes zijn WK-kansen in rook opgaan. Hij keerde uiteindelijk terug in de Ajax-selectie, maar was daar zijn basisplaats kwijt. Toen hij tegen sc Heerenveen weigerde in te vallen, was voor trainer Erik ten Hag de maat vol en besloot hij hem niet meer te gebruiken.

“De hoop van Younes is op een aantal geïnteresseerde Bundesliga-clubs gevestigd. Zij kunnen de rechtszaak, waarmee Napoli dreigt als Younes zich op 1 juli niet meldt, voorkomen. Een Duitse club zou hem dan van Napoli moeten kopen zonder dat hij ooit één minuut voor die club heeft gespeeld. Het zou de meest ideale oplossing zijn voor Younes en Napoli om uit de huidige impasse te komen.”

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Dit klinkt wel als zeer geloofwaardig en nu snap ik ook de clausule, Ik had Younes express laten invallen zodat die clausule in zou gaan. Wat een vreselijke soap, maar drama voor Ajax. Die vangt gewoon helemaal niets
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 30 maart 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 12:02 schreef Eide het volgende:
Ajax verdenkt Younes ervan knieblessure te faken

Weet je nog die mysterieuze knieblessure van Amin Younes tijdens de eerste helft van het seizoen? Dat was mogelijk helemaal geen mysterieuze knieblessure. Er gaan bij Ajax stemmen op dat Younes de boel in de maling probeerde te nemen...

De knieblessure van Younes is altijd een beetje raar geweest. We hoorden constant goede berichten over zijn herstel, hij trainde voluit en tijdens de persbabbel deelde Marcel Keizer mee dat Younes erbij zou zijn, maar een dag later ontbrak de vleugelaanvaller in de selectie.

Dat zorgde voor raadsels en vraagtekens, net zo goed bij ons als bij Ajax. De Telegraaf publiceert een reconstructie over het seizoen van Younes waarin alle beslommeringen worden uitgelicht en deze passage is toch wel het meest pijnlijk: Ajax verdenkt zijn speler van een spookblessure.

“De Duitse aanvaller werd ervan verdacht stelselmatig een knieblessure voor te wenden. Younes trainde de hele week mee, maar zei vrijdag als de selectie werd bekendgemaakt tegen Keizer vanwege de spookblessure niet te kunnen spelen,” meldt De Telegraaf.

De grote vraag is natuurlijk: waarom?! Het antwoord is redelijk simpel. Als Younes een bepaald aantal wedstrijden zou spelen, werd zijn contract automatisch met een seizoen verlengd. Dat zag de Duitser niet zitten, omdat hij graag een transfer wilde maken.

Die transfer leek er te komen dankzij Napoli, maar grote kans dat die mislukte overgang Younes nog een heleboel narigheid gaat bezorgen. De linksbuiten was in Napels, maar vond de stad niets, raakte op een verkeerde manier onder de indruk van de supporters en hoorde dat de trainer hem eigenlijk helemaal niet nodig had.

Dat was voor Younes reden snel weer uit Italië te vertrekken, maar toen had hij al handtekeningen gezet die hem in principe aan Napoli verbinden. Of dit wordt opgelost? Alleen de tijd zal het leren. Feit is dat Younes het seizoen bij Jong Ajax moet afmaken omdat hij met zijn hoofd niet bij de club is.

Als Younes inderdaad een blessure voorwendde, mag je je afvragen hoe het kon dat hij überhaupt nog speelminuten in het eerste elftal mocht maken voordat hij opnieuw weigerde te voetballen en 'nee' schudde toen Erik ten Hag hem vroeg in te vallen tijdens de slotfase van Ajax - Heerenveen (4-1).

Bron

—-----—---------—-------—------

Tja, zeg het maar.
Duidelijk en zeer aannemelijk
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 maart 2018 - 15:51   quote  deeplink  
Ik ben echt benieuwd wie dit dan lekt. Dit zijn vrij grove beschuldigingen namelijk.
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2018 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 15:51 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie dit dan lekt. Dit zijn vrij grove beschuldigingen namelijk.
Op basis wat de term reconstructie lijkt het een stukje onderzoeksjournalistiek. Ik denk dat ze gewoon iedereen zijn aan gaan spreken over om daarna de puzzelstukjes tegen elkaar aan te leggen. Als je zo voldoende mensen spreekt die allemaal iets vertellen kom je een enorm eind. Al die zaken los zijn dan misschien niet zo boeiend maar als je het bij elkaar legt heb je dan zomaar een heel verhaal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 maart 2018 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 16:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Op basis wat de term reconstructie lijkt het een stukje onderzoeksjournalistiek. Ik denk dat ze gewoon iedereen zijn aan gaan spreken over om daarna de puzzelstukjes tegen elkaar aan te leggen. Als je zo voldoende mensen spreekt die allemaal iets vertellen kom je een enorm eind. Al die zaken los zijn dan misschien niet zo boeiend maar als je het bij elkaar legt heb je dan zomaar een heel verhaal.
Dat deel ik met je hoor en ga het niet per definitie af doen als onzin.

Maar dit is toch een vrij ruig verhaal wat denk ik niet van 1 lek komt als het klopt.
Eide
 Eide - vrijdag 30 maart 2018 - 17:00   quote  deeplink  
Nee precies. Sjaak Swart zei laatst al iets in de media. De zaakwaarnemer zal wel iets te melden hebben gehad. Als je dan nog wat spelers, bekenden en werknemers van Ajax spreekt ben je snel een heel eind.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 maart 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 12:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als zeer geloofwaardig en nu snap ik ook de clausule, Ik had Younes express laten invallen zodat die clausule in zou gaan. Wat een vreselijke soap, maar drama voor Ajax. Die vangt gewoon helemaal niets
en tenhag maar de schuld geven ;) maybe was dit wel in opdracht van.. juist om zijn contract te ligten.. en weten we dus wss ook de reden waarom die weigerde in te vallen.. ;)
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 30 maart 2018 - 17:39   quote  deeplink  
Zolang de betrokken partijen niks van zich laten horen zullen we het moeten doen met speculaties.. Die heeft dit gezegd, die heeft dat gezegd. Eerst was ten Hag de zondebok, nu is Youness het en morgen de zaakwaarnemer. Volgende week Napoli en over 2 weken Overmars.

'Hij wordt ervan verdacht blessures te verzinnen'
En nu springt iedereen ineens bovenop Youness.

Hoe bedoel je mensen beschadigen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 maart 2018 door Jaccio --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 maart 2018 - 17:45   quote  deeplink  
18afa9915e.png
3440959f5b.png
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 maart 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 17:39 schreef Jaccio het volgende:
Zolang de betrokken partijen niks van zich laten horen zullen we het moeten doen met speculaties.. Die heeft dit gezegd, die heeft dat gezegd. Eerst was ten Hag de zondebok, nu is Youness het en morgen de zaakwaarnemer. Volgende week Napoli en over 2 weken Overmars.

'Hij wordt ervan verdacht blessures te verzinnen'
En nu springt iedereen ineens bovenop Youness.

Hoe bedoel je mensen beschadigen
Overigens 1 ding wel duidelijk. Ajax had hem in de zomer kunnen verkopen maar wilde de 13 miljoen niet accepteren. De club wordt steeds meer een geldwolf!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 maart 2018 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 15:51 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie dit dan lekt. Dit zijn vrij grove beschuldigingen namelijk.
Hele club is ziek Loetje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 maart 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 16:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Op basis wat de term reconstructie lijkt het een stukje onderzoeksjournalistiek. Ik denk dat ze gewoon iedereen zijn aan gaan spreken over om daarna de puzzelstukjes tegen elkaar aan te leggen. Als je zo voldoende mensen spreekt die allemaal iets vertellen kom je een enorm eind. Al die zaken los zijn dan misschien niet zo boeiend maar als je het bij elkaar legt heb je dan zomaar een heel verhaal.
Dat is media. Maar blijkbaar lullen er dus wel mensen binnen Ajax.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 30 maart 2018 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 19:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens 1 ding wel duidelijk. Ajax had hem in de zomer kunnen verkopen maar wilde de 13 miljoen niet accepteren. De club wordt steeds meer een geldwolf!
Heel vervelend voor die jongen.
Kon een (voor hem) droomtransfer maken. Mocht niet.
Heeft na een lang en slopend seizoen zijn vakantie ingekort vanwege het drama rond Nouri. Gaf later aan dat hij even rust nodig heeft. Mocht niet.
Een niet uitgeruste en dus logischerwijs blessuregevoelige Younes presteert vervolgens niet en wordt praktisch uitgekotst door het Ajax publiek. Wordt niet beschermd. Integendeel, er wordt nu zelfs beweerd dat hij blessures verzon.

Vind het echt heel triest.

Weet niet wat er allemaal omheen gebeurd is, maar dit had toch nooit zo ver hoeven te komen?
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 maart 2018 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 17:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en tenhag maar de schuld geven ;) maybe was dit wel in opdracht van.. juist om zijn contract te ligten.. en weten we dus wss ook de reden waarom die weigerde in te vallen.. ;)
Oh daar is die hoor.

Maar hoe dan ook, dat moment van Ten Hag blijft belachelijk. Al had Younes 10 moorden gepleegd
remco k
 remco k - vrijdag 30 maart 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 19:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens 1 ding wel duidelijk. Ajax had hem in de zomer kunnen verkopen maar wilde de 13 miljoen niet accepteren. De club wordt steeds meer een geldwolf!
Ajax verkocht hem niet om hem te behouden. Dan ben je toch juist geen geld wolf?
remco k
 remco k - vrijdag 30 maart 2018 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 17:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en tenhag maar de schuld geven ;) maybe was dit wel in opdracht van.. juist om zijn contract te ligten.. en weten we dus wss ook de reden waarom die weigerde in te vallen.. ;)
Als hij dat soort dingen in opdracht zou doen. Is ie geen stuiver waard en moet ie direct zijn biezen pakken. Hij is de baas van het eerste elftal dus hij bepaald wie er speelt en wie hij wanneer laat invallen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 maart 2018 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax verkocht hem niet om hem te behouden. Dan ben je toch juist geen geld wolf?
Vanuit sportief oogpunt ja. Ze willen alleen maar meer geld, dat is mijn mening. Dus ja, Ajax wordt steeds zieker.
remco k
 remco k - zaterdag 31 maart 2018 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 21:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vanuit sportief oogpunt ja. Ze willen alleen maar meer geld, dat is mijn mening. Dus ja, Ajax wordt steeds zieker.
Ik dacht toch echt dat ze hem wouden behouden vanuit het sportieve. Dat is dan toch juist een positief verandering?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 april 2018 - 15:05   quote  deeplink  
925c5d5a11.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:05 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie club, als ze zich kunnen handhaven in de Bundesliga zeker een club waar hij zichzelf weer kan oprichten.
remco k
 remco k - zondag 01 april 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooie club, als ze zich kunnen handhaven in de Bundesliga zeker een club waar hij zichzelf weer kan oprichten.
Laten we het hopen voor hem want ik gun het hem wel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 april 2018 - 15:27   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of hij onder contract staat bij Napoli van de zomer of dat Napoli enorm loopt te bluffen. De kans op een avontuur bij Wolfsburg zal dan niet zo groot zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:27 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ben benieuwd of hij onder contract staat bij Napoli van de zomer of dat Napoli enorm loopt te bluffen. De kans op een avontuur bij Wolfsburg zal dan niet zo groot zijn.
Of Wolfsburg betaalt Napoli geld.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 april 2018 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of Wolfsburg betaalt Napoli geld.
Er is alleen wel een verschil wanneer Younes gratis is of dat hij geld kost. De vraag is of Wolfsburg bereid is geld uit te geven voor hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Er is alleen wel een verschil wanneer Younes gratis is of dat hij geld kost. De vraag is of Wolfsburg bereid is geld uit te geven voor hem.
In Duitsland staat hij er nog steeds goed op hoor.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:05 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Duitse degradatiekandidaat dus. Precies wat bij hem past.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 april 2018 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 10:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Duitse degradatiekandidaat dus. Precies wat bij hem past.
Ken je Wolfsburg een beetje? Of kijk je nu enkel naar de stand van nu?
remco k
 remco k - maandag 02 april 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ken je Wolfsburg een beetje? Of kijk je nu enkel naar de stand van nu?
Ze hebben het jaren goed gedaan maar zijn inmiddels ook al twee jaar in een vrije val terecht gekomen en het beleid daar wordt nu niet bepaald hee breed gedragen momenteel.

Als ik me niet vergis werden ze in 2015 nog tweede in de Bundesliga.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2018 door remco k --
Jaccio
 Jaccio - maandag 02 april 2018 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of Wolfsburg betaalt Napoli geld.
Of het was een 1 april grap
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 april 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 12:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Of het was een 1 april grap
Deze helaas niet denk ik.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 april 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh daar is die hoor.

Maar hoe dan ook, dat moment van Ten Hag blijft belachelijk. Al had Younes 10 moorden gepleegd
met een ;) he kerel.. tuurlijk een belachelijk moment.. en de reden.. maar dan nog vind ik de nep blessures van younnes (werkweigeren) net zo erg
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 april 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ken je Wolfsburg een beetje? Of kijk je nu enkel naar de stand van nu?
Tijden dat ze kampioen werden met Dzeko en Grafite zijn lange tijd geleden. Normaal gesproken een middenmoter, maar de laatste twee seizoen degradatiekandidaat. Dan trek je ook spelers van dat niveau aan en met Younes hebben ze er eentje die daar perfect op aansluit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 april 2018 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 17:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tijden dat ze kampioen werden met Dzeko en Grafite zijn lange tijd geleden. Normaal gesproken een middenmoter, maar de laatste twee seizoen degradatiekandidaat. Dan trek je ook spelers van dat niveau aan en met Younes hebben ze er eentje die daar perfect op aansluit.
Wat heeft Younes in jouw ogen verkeerd gedaan dat je hem nu al perfect vind passen bij een degradatiekandidaat?

En Wolfsburg was tijden lang gewoon een subtopper en al sinds 1997 onafgebroken in de Bundesliga actief. Helaas door wanbeleid, hé waar ken ik dat van?, de afgelopen tijd afgegleden. Dat Younes naar die club vertrekt is voor hem het beste. Hier kan hij weer zijn plezier in voetbal terug vinden en zo de stap richting de top van Duitsland maken. Clubs in Duitsland zijn gewoon 9 van de 10 keer beter als de top van Nederland en zelfs een degradatiekandidaat daar wint 9 van de 10 keer van Ajax.
remco k
 remco k - maandag 02 april 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 19:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat heeft Younes in jouw ogen verkeerd gedaan dat je hem nu al perfect vind passen bij een degradatiekandidaat?

En Wolfsburg was tijden lang gewoon een subtopper en al sinds 1997 onafgebroken in de Bundesliga actief. Helaas door wanbeleid, hé waar ken ik dat van?, de afgelopen tijd afgegleden. Dat Younes naar die club vertrekt is voor hem het beste. Hier kan hij weer zijn plezier in voetbal terug vinden en zo de stap richting de top van Duitsland maken. Clubs in Duitsland zijn gewoon 9 van de 10 keer beter als de top van Nederland en zelfs een degradatiekandidaat daar wint 9 van de 10 keer van Ajax.
Een degradatiekandidaat gaat niet 9 van de 10 keer van Ajax winnen en dat weet je zelf ook wel.

Ik vraag me wel oprecht af wat er toch met Youness aan de hand is.

Na zijn eerste geweldige seizoen is hij eigenlijk alleen maar achteruit gegaan ondanks zijn selectie voor het nationale elftal. M
Wat er nu allemaal gebeurt en gesuggereerd wordt kan niet goed zijn voor zijn carrière, maar ik geloof ook niet dat het allemaal gelogen is.

Ik hop serieus boor hem dat ie bij die club weer rust kan vinden en zijn carrière op ieuw leven in kan blazen. Maar hij gaat dan wel naar een hele matige club op dit moment waar ook nog maar weinig verbetering te zien is in het beleid.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 april 2018 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Een degradatiekandidaat gaat niet 9 van de 10 keer van Ajax winnen en dat weet je zelf ook wel.

Ik vraag me wel oprecht af wat er toch met Youness aan de hand is.

Na zijn eerste geweldige seizoen is hij eigenlijk alleen maar achteruit gegaan ondanks zijn selectie voor het nationale elftal. M
Wat er nu allemaal gebeurt en gesuggereerd wordt kan niet goed zijn voor zijn carrière, maar ik geloof ook niet dat het allemaal gelogen is.

Ik hop serieus boor hem dat ie bij die club weer rust kan vinden en zijn carrière op ieuw leven in kan blazen. Maar hij gaat dan wel naar een hele matige club op dit moment waar ook nog maar weinig verbetering te zien is in het beleid.
Natuurlijk zijn niet alle verhalen gelogen, maar kijk eens verder. Ligt het niet gewoon aan al die trainerswissels bij Ajax waardoor bijvoorbeeld Younes achteruit is gegaan. Neem bijvoorbeeld Neres. Kwam onder Keizer pas echt uit de verf, en nu? Nu komt hij een pakje boter bijna nog niet eens voorbij. Net als Kluivert overigens. Kluivert presteert hetzelfde als Younes in zijn 1ste seizoen qua rendement, maar ik erger me mateloos aan het spel van Kluivert. Jongen heeft een behoorlijk groot bord voor zijn kop, speelde gisteren echt dramatisch (niet voor het eerst), maar scoort. Hij komt geen lantaarnpaal meer voorbij.

Zoals de club onder Bosz rendeerde, vervolgens moesten wennen aan het spel onder Keizer en nu weer onder Ten Hag. In principe hadden ze voort moeten borduren op elkaar maar ze lijken allerlei zaken in eigen hand te willen nemen.

En zie hoe de club nu omgaat met Younes. Gewoonweg schandalig. En Younes betichten van liegen en bedriegen maar het wel goed vinden dat de club hetzelfde doet. Zie bijvoorbeeld Reiziger deze week.
remco k
 remco k - maandag 02 april 2018 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 19:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn niet alle verhalen gelogen, maar kijk eens verder. Ligt het niet gewoon aan al die trainerswissels bij Ajax waardoor bijvoorbeeld Younes achteruit is gegaan. Neem bijvoorbeeld Neres. Kwam onder Keizer pas echt uit de verf, en nu? Nu komt hij een pakje boter bijna nog niet eens voorbij. Net als Kluivert overigens. Kluivert presteert hetzelfde als Younes in zijn 1ste seizoen qua rendement, maar ik erger me mateloos aan het spel van Kluivert. Jongen heeft een behoorlijk groot bord voor zijn kop, speelde gisteren echt dramatisch (niet voor het eerst), maar scoort. Hij komt geen lantaarnpaal meer voorbij.

Zoals de club onder Bosz rendeerde, vervolgens moesten wennen aan het spel onder Keizer en nu weer onder Ten Hag. In principe hadden ze voort moeten borduren op elkaar maar ze lijken allerlei zaken in eigen hand te willen nemen.

En zie hoe de club nu omgaat met Younes. Gewoonweg schandalig. En Younes betichten van liegen en bedriegen maar het wel goed vinden dat de club hetzelfde doet. Zie bijvoorbeeld Reiziger deze week.
Ajax is ziek. Daar zijn we beiden wel over eens denk ik.

Neres en Kluivert waren beiden onder Keijzer gewoon goed. Onder ten Hag is er helemaal niemand goed.

Mocht het trouwens waar zijn dat Youness zijn blessure verzon. Dan ben ik het er je eens dat Ajax verkeerd met hem omgaat, dan hadden ze hem namelijk direct op non actief moeten stellen en zijn salaris stop zetten.

Ik kan niet geloven dat je als speler op het moment dat je ook voor je land uit mag komen, dit zou doen.
Loetje
 Loetje - maandag 02 april 2018 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 20:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is ziek. Daar zijn we beiden wel over eens denk ik.

Neres en Kluivert waren beiden onder Keijzer gewoon goed. Onder ten Hag is er helemaal niemand goed.

Mocht het trouwens waar zijn dat Youness zijn blessure verzon. Dan ben ik het er je eens dat Ajax verkeerd met hem omgaat, dan hadden ze hem namelijk direct op non actief moeten stellen en zijn salaris stop zetten.

Ik kan niet geloven dat je als speler op het moment dat je ook voor je land uit mag komen, dit zou doen.
Had Warrior net aan de telefoon. Die zei nog, Reiziger kreeg vrijdag van de pers voorgedragen dat Younes gewoon nog mocht spelen gezien het aantal potten in 1. Dat wist hij niet. Dat had ik overigens ook gezien. 3 dagen later mag die niet eens meer spelen door andere redenen. Dat is toch ronduit schandalig om het op deze wijze te spelen?

Overigens, ik ben wel objectief en zeg wel dat ik De Ligt op gisteren na wel beter vind worden. Maar dat is echt de enige. Zelfs de hier zo opgehemelde Tagliafico zie ik al 3 wedstrijden dingen doen waar ik van schrik.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2018 - 20:35   quote  deeplink  
En dat laatste ligt puur aan tactiek en dus de trainer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 april 2018 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 20:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is ziek. Daar zijn we beiden wel over eens denk ik.

Neres en Kluivert waren beiden onder Keijzer gewoon goed. Onder ten Hag is er helemaal niemand goed.

Mocht het trouwens waar zijn dat Youness zijn blessure verzon. Dan ben ik het er je eens dat Ajax verkeerd met hem omgaat, dan hadden ze hem namelijk direct op non actief moeten stellen en zijn salaris stop zetten.

Ik kan niet geloven dat je als speler op het moment dat je ook voor je land uit mag komen, dit zou doen.
Mocht het inderdaad waar wezen dan zou dat Younes inderdaad niet sieren en Moet hij gestraft worden. Maar ik kan dat gewoonweg niet geloven, aangezien hij onder De Boer, Bosz en Keizer gewoon altijd professioneel is gebleven.

Maar qua begeleiding schort er veel aan bij Ajax. Want als je weet dat een jongen in de put zit help en begeleid je hem en laat je hem niet vallen als een baksteen!!

Daarnaast heeft Reiziger zichzelf de afgelopen dagen voor lul gezet rondom Younes. Toen hij vrijdag de vraag kreeg waarom Younes niet speelde gaf hij aan dat Younes niet meer speelgerechtigd was. Dit is vervolgens onderzocht door media en die kregen van de KNVB het antwoord dat Younes gewoon speelgerechtigd was. Antwoord van Reiziger was vervolgens dat hij dan niet wist! Professioneel??? Vervolgens is Reiziger maandag weer geconfronteerd waarom Younes niet speelde en toen luidde het antwoord ineens dat Ajax (lees: Ten Hag) de voorkeur gaf aan talenten. Dus binnen 3 dagen heb je ineens een andere reden??

Dit is de reden dat ik durf te beweren dat er bij Ajax sprake is van achterkamertjespolitiek. Niet alleen in dit geval. Ik ga hier eerdaags dieper op in middels een topic. Maar we laten zo'n speler dus gewoon keihard vallen. Gewoonweg omdat hij linksaf slaat waar jij rechtsaf wilt. Ik heb al vaker geroepen dat er meer speelt tussen Ajax en Younes dan wij allen weten. En ik weet 100% zeker dat Younes niet alleen schuldig is, maar dat Ajax er alles aan doet de schuld wel in zijn schoenen te schuiven. Enkel en alleen om hun eigen falen te verbloemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 02 april 2018 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mocht het inderdaad waar wezen dan zou dat Younes inderdaad niet sieren en Moet hij gestraft worden. Maar ik kan dat gewoonweg niet geloven, aangezien hij onder De Boer, Bosz en Keizer gewoon altijd professioneel is gebleven.

Maar qua begeleiding schort er veel aan bij Ajax. Want als je weet dat een jongen in de put zit help en begeleid je hem en laat je hem niet vallen als een baksteen!!

Daarnaast heeft Reiziger zichzelf de afgelopen dagen voor lul gezet rondom Younes. Toen hij vrijdag de vraag kreeg waarom Younes niet speelde gaf hij aan dat Younes niet meer speelgerechtigd was. Dit is vervolgens onderzocht door media en die kregen van de KNVB het antwoord dat Younes gewoon speelgerechtigd was. Antwoord van Reiziger was vervolgens dat hij dan niet wist! Professioneel??? Vervolgens is Reiziger maandag weer geconfronteerd waarom Younes niet speelde en toen luidde het antwoord ineens dat Ajax (lees: Ten Hag) de voorkeur gaf aan talenten. Dus binnen 3 dagen heb je ineens een andere reden??

Dit is de reden dat ik durf te beweren dat er bij Ajax sprake is van achterkamertjespolitiek. Niet alleen in dit geval. Ik ga hier eerdaags dieper op in middels een topic. Maar we laten zo'n speler dus gewoon keihard vallen. Gewoonweg omdat hij linksaf slaat waar jij rechtsaf wilt. Ik heb al vaker geroepen dat er meer speelt tussen Ajax en Younes dan wij allen weten. En ik weet 100% zeker dat Younes niet alleen schuldig is, maar dat Ajax er alles aan doet de schuld wel in zijn schoenen te schuiven. Enkel en alleen om hun eigen falen te verbloemen.
Kerel rustig maar. Ik deel echt dezelfde mening.

Ik vraag me alleen wel af in hoeverre Ajax wat met het gezeik Youness napoli te maken heeft.
Ik heb altijd geleerd. Waar twee vechten hebben twee schuld en dat is nog steeds zo.

Ajax is ziek, goed ziek zelfs en op het moment dat het eerste niet goed draait komt al die shit tot uiting.
p111
 p111 - maandag 02 april 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 12:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als zeer geloofwaardig en nu snap ik ook de clausule, Ik had Younes express laten invallen zodat die clausule in zou gaan. Wat een vreselijke soap, maar drama voor Ajax. Die vangt gewoon helemaal niets
Dan had hij hem 10 minuten voor tijd moeten laten invallen,dan had hij er volgens mij wel ingegaan.
Dan had hij nooit kunnen weigeren want dan had hij zijn eigen glazen ingegooid voor het duits elftal,want die pikken zulk gedrag niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2018 door p111 --
Loetje
 Loetje - maandag 02 april 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 20:35 schreef Eide het volgende:
En dat laatste ligt puur aan tactiek en dus de trainer.
Dat zeg ik ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 april 2018 - 07:43   quote  deeplink  
En nu zou Younes weer een training geweigerd hebben bij de A-selectie tijdens de interlandperiode omdat Ten Hag toen een mannetje te kort kwam. En toen mocht de verbannen Younes ineens opdraven en heeft hij gezegd "Nee, ik wil niet met jou trainen". En vervolgens heeft Ten Hag aan Reiziger opgedragen hem niet meer op te stellen. En eigenlijk geef ik Younes nog gelijk ook. We hebben een trainer aangesteld die spelers keihard afvalt, maar als hij ze nodig heeft ineens wil "belonen" of wil "misbruiken".
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 03 april 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 07:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu zou Younes weer een training geweigerd hebben bij de A-selectie tijdens de interlandperiode omdat Ten Hag toen een mannetje te kort kwam. En toen mocht de verbannen Younes ineens opdraven en heeft hij gezegd "Nee, ik wil niet met jou trainen". En vervolgens heeft Ten Hag aan Reiziger opgedragen hem niet meer op te stellen. En eigenlijk geef ik Younes nog gelijk ook. We hebben een trainer aangesteld die spelers keihard afvalt, maar als hij ze nodig heeft ineens wil "belonen" of wil "misbruiken".
Gewoon vanaf het begin totaal verkeerd aangepakt door de trainer.

Hem willen 'belonen' door hem 1 minuut in te laten vallen. Schei toch uit man.
remco k
 remco k - dinsdag 03 april 2018 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 22:33 schreef p111 het volgende:

[..]

Dan had hij hem 10 minuten voor tijd moeten laten invallen,dan had hij er volgens mij wel ingegaan.
Dan had hij nooit kunnen weigeren want dan had hij zijn eigen glazen ingegooid voor het duits elftal,want die pikken zulk gedrag niet.
Ik denk dat ie al niet meer in beeld was bij Duitsland op dat moment, die gaan geen reservespelers oproepen voor een eindtoernooi..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 april 2018 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 08:48 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gewoon vanaf het begin totaal verkeerd aangepakt door de trainer.

Hem willen 'belonen' door hem 1 minuut in te laten vallen. Schei toch uit man.
Maar is niet het enige voorbeeld onder Ten Hag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Amin Younes topic









0.0084280