BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Amin Younes topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 03 april 2018 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 09:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar is niet het enige voorbeeld onder Ten Hag.
Klopt.
Maakt een heel zwakke indruk inderdaad.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 april 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 07:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu zou Younes weer een training geweigerd hebben bij de A-selectie tijdens de interlandperiode omdat Ten Hag toen een mannetje te kort kwam. En toen mocht de verbannen Younes ineens opdraven en heeft hij gezegd "Nee, ik wil niet met jou trainen". En vervolgens heeft Ten Hag aan Reiziger opgedragen hem niet meer op te stellen. En eigenlijk geef ik Younes nog gelijk ook. We hebben een trainer aangesteld die spelers keihard afvalt, maar als hij ze nodig heeft ineens wil "belonen" of wil "misbruiken".
Als dit klopt is die Ten Hag wel echt een mafkees. Wat denkt ie dan...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 april 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 13:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als dit klopt is die Ten Hag wel echt een mafkees. Wat denkt ie dan...
Die vent spoort sowieso niet. Had ik na 1 wedstrijd al gezien. Dit is niet de coach die ons vooruit gaat helpen, maar gewoon 3 stappen achteruit! Maar ligt het alleen aan Ten Hag? Nee, zeker niet. Het hele bestuur is dwaas.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 april 2018 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mocht het inderdaad waar wezen dan zou dat Younes inderdaad niet sieren en Moet hij gestraft worden. Maar ik kan dat gewoonweg niet geloven, aangezien hij onder De Boer, Bosz en Keizer gewoon altijd professioneel is gebleven.

Maar qua begeleiding schort er veel aan bij Ajax. Want als je weet dat een jongen in de put zit help en begeleid je hem en laat je hem niet vallen als een baksteen!!

Daarnaast heeft Reiziger zichzelf de afgelopen dagen voor lul gezet rondom Younes. Toen hij vrijdag de vraag kreeg waarom Younes niet speelde gaf hij aan dat Younes niet meer speelgerechtigd was. Dit is vervolgens onderzocht door media en die kregen van de KNVB het antwoord dat Younes gewoon speelgerechtigd was. Antwoord van Reiziger was vervolgens dat hij dan niet wist! Professioneel??? Vervolgens is Reiziger maandag weer geconfronteerd waarom Younes niet speelde en toen luidde het antwoord ineens dat Ajax (lees: Ten Hag) de voorkeur gaf aan talenten. Dus binnen 3 dagen heb je ineens een andere reden??

Dit is de reden dat ik durf te beweren dat er bij Ajax sprake is van achterkamertjespolitiek. Niet alleen in dit geval. Ik ga hier eerdaags dieper op in middels een topic. Maar we laten zo'n speler dus gewoon keihard vallen. Gewoonweg omdat hij linksaf slaat waar jij rechtsaf wilt. Ik heb al vaker geroepen dat er meer speelt tussen Ajax en Younes dan wij allen weten. En ik weet 100% zeker dat Younes niet alleen schuldig is, maar dat Ajax er alles aan doet de schuld wel in zijn schoenen te schuiven. Enkel en alleen om hun eigen falen te verbloemen.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. In ieder geval ben ik overtuigd dat beide kanten fouten hebben gemaakt en nu is dit de uitkomst.

Ik vind dat Ajax al jaren heel slecht is in het begeleiden van spelers, dat moet in mijn optiek echt vele malen beter worden. Ik denk dat als je spelers goed begeleid (zeker omdat je praat over jongens die net uit de pubertijd komen of er nog in zitten) dat je dit terugverdiend. Nu is alles zo zakelijk en dat komt natuurlijk ook door de houding van de zaakwaarnemers.

Iedereen zei vorig jaar al, als je Younes goed kan verkopen, dikke strik eromheen, omdat hij alleen in Europa wat liet zien, maar in de eredivisie was het kommer en kwel. Hier heeft Overmars een kapitale fout gemaakt in mijn ogen.

Daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaards gegaan en is de verhouding tussen Ajax en Younes (zaakwaarnemer) echt verslechterd. Younes was trouwens ook nog eerder teruggekomen van zijn vakantie om bij Nouri en zijn teamgenoten te zijn, dus betrokken bij het elftal was hij zeker.
p111
 p111 - dinsdag 03 april 2018 - 19:23   quote  deeplink  
Het is jammer dat die jongen zo weg gaat.Ik heb ook het idee dat TenHag daar behoorlijk schuldig aan is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 april 2018 - 20:25   quote  deeplink  
Iedere dag zit ik voort wel met Ajax in mijn maag en iedere dag besef ik hoeveel groter de ellende is.

Ten Hag eruit zou ik dolgraag zien, maar besef dondersgoed en dat zeg ik ook tegen jullie, dat we er dan nog niet half zijn.

Het is een onrustzaaiende rotbende geworden, kil en volledig afgesloten van supporters.

Niemand, maar dan ook niemand binnen de club is helemaal schoon op het moment en of het terecht is of niet, bij iedere fout zal de bom dan ook weer 3x zo hard barsten

Je RvC, iets wat zo belangrijk kan zijn, zit helemaal 0 voetbalverstand in. Niemand kan iemand wijzen op fouten en niemand kan een nieuwe koers uitstippelen aangezien er alleen financieel verstand zit. Dat Ajax kerngezond is, is prachtig. Maar we zijn immers ook een voetbalclub en daar is iets te weinig van te zien.

Ook Van der Sar is iemand die er voornamelijk zit in een financiele rol, denk met name aan commerciƫle deals. Allemaal mooi, maar het elftal en de jeugd wordt er vooralsnog geen ene meter door geholpen. Overmars, die zeker ook hele goede dingen gedaan heeft, moet voetbaltechnische aspecten voortdurend overleggen met mensen die met name financieel onderlegd zijn. Tsja, dan heb je eigenlijk alles al gezegd.

Het zal gewoon niet gebeuren, maar er moet op zoveel posities wat veranderen. Ten Hag, maar denk ook Van der Sar zal vervangen moeten worden. De laatste zou ik Jordy Cruijff wel in willen zien. Die hoeft niet perse TD te zijn. En dan maar te zwijgen over die rat van een financieel directeur bij ons.

Daarbij MOET er in de RvC voetbalverstand komen. Dit kan echt niet meer. Er moet controle en bovenal rust gaan komen.

100% dat dit anders alleen maar erger wordt en dat 4 jaar op rij zonder prijzen, nog maar het begin zal zijn.

Hoe stom het vast allemaal zal klinken, maar dit denk ik echt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 04 april 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Misschien topic maken RVC van Ajax zit vol met Pannenkoeken die er niets van snappen. ZIj zijn verantwoordelijk dat MIchael van Kinsbergen weg moest, terwijl onder hem Ajax weer de goede kant op ging.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 april 2018 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 20:25 schreef Loetje het volgende:
Iedere dag zit ik voort wel met Ajax in mijn maag en iedere dag besef ik hoeveel groter de ellende is.

Ten Hag eruit zou ik dolgraag zien, maar besef dondersgoed en dat zeg ik ook tegen jullie, dat we er dan nog niet half zijn.

Het is een onrustzaaiende rotbende geworden, kil en volledig afgesloten van supporters.

Niemand, maar dan ook niemand binnen de club is helemaal schoon op het moment en of het terecht is of niet, bij iedere fout zal de bom dan ook weer 3x zo hard barsten

Je RvC, iets wat zo belangrijk kan zijn, zit helemaal 0 voetbalverstand in. Niemand kan iemand wijzen op fouten en niemand kan een nieuwe koers uitstippelen aangezien er alleen financieel verstand zit. Dat Ajax kerngezond is, is prachtig. Maar we zijn immers ook een voetbalclub en daar is iets te weinig van te zien.

Ook Van der Sar is iemand die er voornamelijk zit in een financiele rol, denk met name aan commerciƫle deals. Allemaal mooi, maar het elftal en de jeugd wordt er vooralsnog geen ene meter door geholpen. Overmars, die zeker ook hele goede dingen gedaan heeft, moet voetbaltechnische aspecten voortdurend overleggen met mensen die met name financieel onderlegd zijn. Tsja, dan heb je eigenlijk alles al gezegd.

Het zal gewoon niet gebeuren, maar er moet op zoveel posities wat veranderen. Ten Hag, maar denk ook Van der Sar zal vervangen moeten worden. De laatste zou ik Jordy Cruijff wel in willen zien. Die hoeft niet perse TD te zijn. En dan maar te zwijgen over die rat van een financieel directeur bij ons.

Daarbij MOET er in de RvC voetbalverstand komen. Dit kan echt niet meer. Er moet controle en bovenal rust gaan komen.

100% dat dit anders alleen maar erger wordt en dat 4 jaar op rij zonder prijzen, nog maar het begin zal zijn.

Hoe stom het vast allemaal zal klinken, maar dit denk ik echt.
blind komt erbij... weet ook nie wat ik daarvan moet denken... een ajacied, maar ook het scholletje...
Loetje
 Loetje - donderdag 05 april 2018 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind komt erbij... weet ook nie wat ik daarvan moet denken... een ajacied, maar ook het scholletje...
Toch heeft Blind wel degelijk veel voetbalkennis. Lijkt niet geschikt als trainer al had hij bij zowel Ajax als NL ook vreselijk veel pech. Maar heeft o.a met Van Gaal en Hiddink intensief gewerkt. Dus wellicht dat een andere rol juist heel erg geschikt is. Ik denk het haast bijna wel.

Ben wel van mening dat er nog een bij zal moeten in de RvC. Ook een voetbalman
Eide
 Eide - donderdag 05 april 2018 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind komt erbij... weet ook nie wat ik daarvan moet denken... een ajacied, maar ook het scholletje...
En uiteindelijk iemand van "een ander kamp". Blind is echt nog van de groep van voor de "revolutie" en de huidige koers.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 april 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2018 - 02:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch heeft Blind wel degelijk veel voetbalkennis. Lijkt niet geschikt als trainer al had hij bij zowel Ajax als NL ook vreselijk veel pech. Maar heeft o.a met Van Gaal en Hiddink intensief gewerkt. Dus wellicht dat een andere rol juist heel erg geschikt is. Ik denk het haast bijna wel.

Ben wel van mening dat er nog een bij zal moeten in de RvC. Ook een voetbalman
eens...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Amin Younes topic









0.0081930