BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële David Neres topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:17   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over David Neres
p111
 p111 - donderdag 15 februari 2018 - 21:38   quote  deeplink  
Zelfde type speler als Justin dus het zelfde commentaar,moeilijk verdedigbaar en gaat Ajax ook geld opleveren.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 februari 2018 - 01:50   quote  deeplink  
Neres///HELD!!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 16 februari 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Weet het nog niet met Neres.
Doet het opzich prima hoor bij Ajax, maar zal net als Kluivert nog veel constanter moeten worden om die stap naar het buitenland te kunnen maken.

Jammer dat hij niet meegaat naar het WK, die ervaring zou goed voor hem zijn. Heeft bij de nationale selectie de directe concurrentie van Willian, dus zal gewoon heel moeilijk voor hem worden om daar een plek te bemachtigen. Zou de concurrentie aan kunnen gaan met Taison (linksbuite. daar hebben ze er 3 of 4 van lopen daar), maar die speelt gewoon CL dus dat gaat hij ook niet winnen voorlopig.

Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk Europees voetbal is voor de ontwikkeling van die gasten, anders redden ze het gewoon niet en blijft de waarde ook laag.
Brandje
 Brandje - vrijdag 16 februari 2018 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 11:22 schreef Jaccio het volgende:
Weet het nog niet met Neres.
Doet het opzich prima hoor bij Ajax, maar zal net als Kluivert nog veel constanter moeten worden om die stap naar het buitenland te kunnen maken.

Jammer dat hij niet meegaat naar het WK, die ervaring zou goed voor hem zijn. Heeft bij de nationale selectie de directe concurrentie van Willian, dus zal gewoon heel moeilijk voor hem worden om daar een plek te bemachtigen. Zou de concurrentie aan kunnen gaan met Taison (linksbuite. daar hebben ze er 3 of 4 van lopen daar), maar die speelt gewoon CL dus dat gaat hij ook niet winnen voorlopig.

Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk Europees voetbal is voor de ontwikkeling van die gasten, anders redden ze het gewoon niet en blijft de waarde ook laag.
Nou, vorig seizoen heeft bijna het hele team een EL finale meegemaakt en wat zien we een hoop terug van die ervaring in de beker, europees en de competitie.
Brandje
 Brandje - vrijdag 16 februari 2018 - 11:41   quote  deeplink  
Meerdere geruchten dat Tottenham grof voor hem wilt betalen. Dus die kan je maar zo kwijt zijn van de zomer. Ik vind het wel een fantastisch kereltje
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 16 februari 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 11:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou, vorig seizoen heeft bijna het hele team een EL finale meegemaakt en wat zien we een hoop terug van die ervaring in de beker, europees en de competitie.
Aan 1 keer heb je ook niet genoeg. Je moet gewoon regelmatig Europees spelen wil je voldoende ervaring opdoen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 februari 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Beste aanvaller die we hebben. Onzichtbaar zijn en toch beslissend in al je belangrijkste wedstrijden. Petje af voor hem.
remco k
 remco k - vrijdag 16 februari 2018 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 15:01 schreef Loetje het volgende:
Beste aanvaller die we hebben. Onzichtbaar zijn en toch beslissend in al je belangrijkste wedstrijden. Petje af voor hem.
Zeker heel goed. Moet zich alleen meer gaan profileren als een van de belangrijkere spelers.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 februari 2018 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker heel goed. Moet zich alleen meer gaan profileren als een van de belangrijkere spelers.
Je hebt het met andere altijd over rendement en daardoor zo belangrijk zijn... Dan is de meest waardevolle speler voor jou helemaal onbetwist lijkt me?

Ben het overigens eens hoor, mag zich nog vaker laten zien. Anderzijds, Lozano, als die de eerste 10 minuten ruk speelt is het nog niks, Neres zie je niet en is er ineens. 10x liever dat.
remco k
 remco k - zaterdag 17 februari 2018 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hebt het met andere altijd over rendement en daardoor zo belangrijk zijn... Dan is de meest waardevolle speler voor jou helemaal onbetwist lijkt me?

Ben het overigens eens hoor, mag zich nog vaker laten zien. Anderzijds, Lozano, als die de eerste 10 minuten ruk speelt is het nog niks, Neres zie je niet en is er ineens. 10x liever dat.
Je zegt altijd alles te lezen. Dan zou je weten dat ik hem de meeste waardevolle speler vind en dat ik dat dit seizoen al vrij snel vond.

Maar dat wil niet zeggen dat hij geen dingen moet verbeteren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt altijd alles te lezen. Dan zou je weten dat ik hem de meeste waardevolle speler vind en dat ik dat dit seizoen al vrij snel vond.

Maar dat wil niet zeggen dat hij geen dingen moet verbeteren.
Als je goed leest weet je prima wat ik bedoel. Bij andere prefereer je alleen op statistieken. Waarom nu niet?
remco k
 remco k - zaterdag 17 februari 2018 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je goed leest weet je prima wat ik bedoel. Bij andere prefereer je alleen op statistieken. Waarom nu niet?
Ik denk dat je refereert bedoelt toch? Maar ik reageer nooit uitsluitend op basis statistieken en dat weet jezelf donders goed dus ga even geen verhalen verzinnen. Daarnaast doe ik het nu juist wel om hem te beoordelen als de belangrijkste. dus je zal dit wel niet goed gelezen hebben

Ook op Ziyech en alle andere spelers die ik benoem heb ik altijd ook kritiek.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je refereert bedoelt toch? Maar ik reageer nooit uitsluitend op basis statistieken en dat weet jezelf donders goed dus ga even geen verhalen verzinnen. Daarnaast doe ik het nu juist wel om hem te beoordelen als de belangrijkste. dus je zal dit wel niet goed gelezen hebben

Ook op Ziyech en alle andere spelers die ik benoem heb ik altijd ook kritiek.
Wat doe je dan al maanden? Jongen, je lult je met de week meer vast.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat doe je dan al maanden? Jongen, je lult je met de week meer vast.
Wat ik al maanden doe? Ga de posts er op nalezen vent. Ik heb het nooit uitsluitend over statistieken en dat weet je dondersgoed.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 08:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik al maanden doe? Ga de posts er op nalezen vent. Ik heb het nooit uitsluitend over statistieken en dat weet je dondersgoed.
Dement jongen? Over Ziyech doe je het hele seizoen al niets anders. En als Warrior te feiten uitlegt aan je, ga je wat anders zoeken behalve feiten aan te nemen. Feiten waar je altijd dacht zoveel over te weten. Maar de oorsprong waarop ze gebasseerd zijn weet je niet.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 11:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dement jongen? Over Ziyech doe je het hele seizoen al niets anders. En als Warrior te feiten uitlegt aan je, ga je wat anders zoeken behalve feiten aan te nemen. Feiten waar je altijd dacht zoveel over te weten. Maar de oorsprong waarop ze gebasseerd zijn weet je niet.
Ik ga juist in op die feiten kerel. En ik geef aan dat hij ook dan nog steeds hee belangrijk is.

En ik benoem al heel het seizoen een andere speler als de beste bij Ajax. Dus ook nu sta je weer gewoon heel hard te liegen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga juist in op die feiten kerel. En ik geef aan dat hij ook dan nog steeds hee belangrijk is.

En ik benoem al heel het seizoen een andere speler als de beste bij Ajax. Dus ook nu sta je weer gewoon heel hard te liegen.
Ziyech is de belangrijkste speler die we hebben. Het zijn je eigen woorden. Maar zoals velen tegen je zeggen, draai je altijd iedere dag om en maakt dan de ander uit voor leugenaar. Want dat is ook de eerste keer niet. Je bent echt zo ontiegelijk lachwekkend en het is meer leedvermaak dan wie dan ook hier
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech is de belangrijkste speler die we hebben. Het zijn je eigen woorden. Maar zoals velen tegen je zeggen, draai je altijd iedere dag om en maakt dan de ander uit voor leugenaar. Want dat is ook de eerste keer niet. Je bent echt zo ontiegelijk lachwekkend en het is meer leedvermaak dan wie dan ook hier
Ik benoemde Neres het hele eerste deel van het seizoen als de belangrijkste. Ziyech als een van de belangrijkste van zowel Ajax als de eredivisie. En ja bij Ajax is ook ook vrij vaak de belangrijkste.

Het woordje leugenaar gebruik ik echt zeden.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:00   quote  deeplink  
Maar waarom trek je het zo verschrikkelijk aan allemaal man. Het boeit je och helemaal niet?
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:00 schreef remco k het volgende:
Maar waarom trek je het zo verschrikkelijk aan allemaal man. Het boeit je och helemaal niet?
Je hapt er kostelijk op. Dus kunnen we hem beter omdraaien.

Enige waar ik me druk om maakte waren verotte statistieken over Ziyech. En dat bleek waar te zijn
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik benoemde Neres het hele eerste deel van het seizoen als de belangrijkste. Ziyech als een van de belangrijkste van zowel Ajax als de eredivisie. En ja bij Ajax is ook ook vrij vaak de belangrijkste.

Het woordje leugenaar gebruik ik echt zeden.
Tegen iedereen zeggen dat wat hij zegt onzin is, is hetzelfde hoor.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hapt er kostelijk op. Dus kunnen we hem beter omdraaien.

Enige waar ik me druk om maakte waren verotte statistieken over Ziyech. En dat bleek waar te zijn
Jij denkt dat de mening over Ziyech verandert door jullie statistieken. Maar ook na die veranderingen is hij wat kansen betreft nog steeds de belangrijkste voor de club. Ook vandaag weer creert hij diverse kansen en mogelijkheden.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen iedereen zeggen dat wat hij zegt onzin is, is hetzelfde hoor.
Nee dat is totaal niet hetzelfde. Iets als onzin zien of gewoon liegen zijn echt twee verschillende zaken.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij denkt dat de mening over Ziyech verandert door jullie statistieken. Maar ook na die veranderingen is hij wat kansen betreft nog steeds de belangrijkste voor de club. Ook vandaag weer creert hij diverse kansen en mogelijkheden.
En verzaakt die 3x iemand vrij voor de keeper te zetten. Maar hier onderscheid je je weer van wat Warrior en ik al zeiden. Oh man, dit is zo kostelijk
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat is totaal niet hetzelfde. Iets als onzin zien of gewoon liegen zijn echt twee verschillende zaken.
En of, praktisch alles van de ander doe je af als onzin en verzint er vervolgens van alles bij. Wederom kostelijke reacties van je
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

En verzaakt die 3x iemand vrij voor de keeper te zetten. Maar hier onderscheid je je weer van wat Warrior en ik al zeiden. Oh man, dit is zo kostelijk
Lezen hè. Ik schrijf meerdere malen dat ik vind dat ie niet goed speelde.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of, praktisch alles van de ander doe je af als onzin en verzint er vervolgens van alles bij. Wederom kostelijke reacties van je
Typisch dat als je in een discussie met iemand beland je altijd verzand in dit soort opmerkingen.

Maar goed. Ik ga er nu in ieder geval mee stoppen. Als je nog wat meer persoonlijk wil zeiken op me doe je dat maar via pb. Ik zal je ook dan netjes te woord staan.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen hè. Ik schrijf meerdere malen dat ik vind dat ie niet goed speelde.
Oh vond hem zo slecht niet. Maar zag 2 kanten van hem. Zoals wel vaker.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Typisch dat als je in een discussie met iemand beland je altijd verzand in dit soort opmerkingen.

Maar goed. Ik ga er nu in ieder geval mee stoppen. Als je nog wat meer persoonlijk wil zeiken op me doe je dat maar via pb. Ik zal je ook dan netjes te woord staan.
Je mag PB'en wat je wilt hoor, van mij krijg je eveneens antwoord terug. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en daar is het voor mij ook weer mee klaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Kut jongens, mijn popcorn is nog niet op! Stoppen jullie het ineens achter de decoder! ;-)
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 19:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh vond hem zo slecht niet. Maar zag 2 kanten van hem. Zoals wel vaker.
Hij heeft zelfs in zijn beste wedstrijden negatieve momenten. Net zo goed dat ie in zijn slechtste wedstrijden hele goede dingen laat zien.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je mag PB'en wat je wilt hoor, van mij krijg je eveneens antwoord terug. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en daar is het voor mij ook weer mee klaar.
Prima. Kunnen we weer verder.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs in zijn beste wedstrijden negatieve momenten. Net zo goed dat ie in zijn slechtste wedstrijden hele goede dingen laat zien.
En dat mag. Maar je weet toch wel dat er momenten zijn waar je gewoon goed moet zijn. En dat is wat mij enorm irriteert aan hem
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 mei 2018 - 16:35   quote  deeplink  
Ajax wil de hoofdprijs voor Neres: duurste Ajacied ooit bij uitgaande transfer.

Ajax is niet van plan om David Neres deze zomer voor een prikkie te laten gaan. Integendeel: volgens het Braziliaanse UOL Esporte vraagt Ajax maar liefst 50 miljoen euro voor de aanvaller.

Neres heeft een goed seizoen achter de rug in Amsterdam en dus is er veel interesse voor de Braziliaan. UOL Esporte schrijft dat Marc Overmars Neres niet laat gaan voor een bedrag lager dan 50 miljoen euro.
Borussia Dortmund zou volgens De Telegraaf recent een bod van 30 miljoen euro hebben uitgebracht op Neres. Ajax wees het bod resoluut van tafel. De 21-jarige rappe vleugelaanvaller zou stevig balen van de hoge vraagprijs.
Mocht een club bereid zijn om deze zomer aan het astronomische prijskaartje te willen voldoen, dan wordt Neres de duurste Ajacied ooit. Momenteel draagt Davinson Sánchez die titel met zich mee. De Colombiaan vertrok afgelopen zomer voor 42 miljoen euro naar Tottenham Hotspur.
Neres kroonde zich dit seizoen tot topscorer van Ajax met vijftien doelpunten (en veertien assists) in 38 officiële duels. Hij heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2021.


bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2018 door Pietje --
Peterhs
 Peterhs - maandag 14 mei 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Neres Zou stevig balen.
Je mag verdomme blij zijn dat je niet zoals de meeste van je leeftijdsgenoten in de fin goot ligt te creperen na weer een lijntje wit poeder, of in de bak zitten.
Na 1 seizoen wil meneertje alweer weg.
Wat is dat toch tegenwoordig met die idioten.
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:42 schreef Peterhs het volgende:
Na 1 seizoen wil meneertje alweer weg.
Anderhalf ;)
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:42 schreef Peterhs het volgende:
Neres Zou stevig balen.
Je mag verdomme blij zijn dat je niet zoals de meeste van je leeftijdsgenoten in de fin goot ligt te creperen na weer een lijntje wit poeder, of in de bak zitten.
Na 1 seizoen wil meneertje alweer weg.
Wat is dat toch tegenwoordig met die idioten.
Tsjaa, dat is het nadeel van spelers uit Zuid Amerika. Dat zijn stuk voor stuk broodvoetballers die Ajax als tussenstap zien. En dan wil je dus ook z.s.m. weer een stap omhoog maken.
p111
 p111 - maandag 14 mei 2018 - 13:41   quote  deeplink  
Niet alleen Zuid Amerikanen,bijna alle voetballers tegenwoordig gaan voor het geld,het is niet anders.Bij een top aanbieding gewoon verkopen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 14 mei 2018 - 14:16   quote  deeplink  
Ik had vernomen dat Ajax richting de 50 miljoen wil ontvangen.
Dus Borussia Dortmund moet toch echt meer dan de 30 miljoen betalen, willen zij Neres hebben.

Denkelijk hebben nog meer clubs belangstelling voor Neres, ondanks Ajax Neres liever wil behouden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 mei 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:42 schreef Peterhs het volgende:
Neres Zou stevig balen.
Je mag verdomme blij zijn dat je niet zoals de meeste van je leeftijdsgenoten in de fin goot ligt te creperen na weer een lijntje wit poeder, of in de bak zitten.
Na 1 seizoen wil meneertje alweer weg.
Wat is dat toch tegenwoordig met die idioten.
CLub haat! Na 1 seizoen basis alweer weg willen.....
of beter nog....

Money Love

Misschien een idee voor de Fifa en Uefa: Na een transfer, minimaal verplicht 2 volle seizoenen te blijven.......
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 15:43   quote  deeplink  
Nouja, dat laatste zie ik niet gebeuren.

Enige regel waar ik voor zou pleiten maar wat evenmin niet gebeurd, is dat spelers tot hun 21/22e verplicht in hun vaderland moeten spelen zodat carrières niet in een vroeg stadium naar de klote gaan. In ieder geval minder vaak.

Zoveel jongens waarbij we denk ik allemaal denken, wat als die gewoon nog 3 jaar hier was gebleven...
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 15:43 schreef Loetje het volgende:
Nouja, dat laatste zie ik niet gebeuren.

Enige regel waar ik voor zou pleiten maar wat evenmin niet gebeurd, is dat spelers tot hun 21/22e verplicht in hun vaderland moeten spelen zodat carrières niet in een vroeg stadium naar de klote gaan. In ieder geval minder vaak.

Zoveel jongens waarbij we denk ik allemaal denken, wat als die gewoon nog 3 jaar hier was gebleven...
Ik denk dat je wettelijk gezien maar heel weinig regels voor elkaar kan krijgen sinds het bosman arrest,
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je wettelijk gezien maar heel weinig regels voor elkaar kan krijgen sinds het bosman arrest,
Nope, maar ik zeg ook al dat dat meer een wens is dan een realiteit. Maar denk dat er veel mensen een groot voorstander zouden zijn behalve de toplanden.
p111
 p111 - maandag 14 mei 2018 - 16:08   quote  deeplink  
En die toplanden maken de dienst uit helaas.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 16:19   quote  deeplink  
Nouja, de rijke eigenaren he... En sommige andere grote clubs die zwemmen in de schulden. Blijf het maar raar vinden.
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 16:19 schreef Loetje het volgende:
Nouja, de rijke eigenaren he... En sommige andere grote clubs die zwemmen in de schulden. Blijf het maar raar vinden.
Je hebt helemaal gelijk, Loetje. Als hier in Nederland een club een schuld heeft opgebouwd, meldt de KNVB zich al snel met puntenaftrek.
Kijk eens naar Spanje: Tal van clubs hebben een krankzinnige schuld, maar de Spaanse bond, noch FIFA of UEFA komt in het geweer. Hooguit mogen die clubs een seizoen geen nieuwe spelers kopen en zelfs dat weten die clubs te omzeilen.

Er wordt nadrukkelijk met twee maten gemeten en de grote clubs wordt jaar na jaar de hand boven het hoofd gehouden. En zo wordt de polarisatie tussen "grote" clubs en kleine landen alleen maar groter.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 16:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, Loetje. Als hier in Nederland een club een schuld heeft opgebouwd, meldt de KNVB zich al snel met puntenaftrek.
Kijk eens naar Spanje: Tal van clubs hebben een krankzinnige schuld, maar de Spaanse bond, noch FIFA of UEFA komt in het geweer. Hooguit mogen die clubs een seizoen geen nieuwe spelers kopen en zelfs dat weten die clubs te omzeilen.

Er wordt nadrukkelijk met twee maten gemeten en de grote clubs wordt jaar na jaar de hand boven het hoofd gehouden. En zo wordt de polarisatie tussen "grote" clubs en kleine landen alleen maar groter.
Een welbekend probleem die enkel erger wordt. En alle landen behalve de top 5 staat hier ook totaal niet achter.
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een welbekend probleem die enkel erger wordt. En alle landen behalve de top 5 staat hier ook totaal niet achter.
Ook dat is helemaal waar. Wie doet die zogenaamde grote landen/clubs wat? Die voelen zich als God in Frankrijk. Niemand, geen enkele instantie durft hen een strobreed in de weg te leggen.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat is helemaal waar. Wie doet die zogenaamde grote landen/clubs wat? Die voelen zich als God in Frankrijk. Niemand, geen enkele instantie durft hen een strobreed in de weg te leggen.
Kijk maar hoeveel er gesjoemeld is bij de FIFA en denk dat het nog steeds gebeurd. Die komen overal mee weg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële David Neres topic









0.0164031