BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële David Neres topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 23:40   quote  deeplink  
Haha touché! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 november 2018 - 23:47   quote  deeplink  
Oh nu berichten verwijderd?
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 23:49   quote  deeplink  
Blijkbaar.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 november 2018 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 23:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Oh nu berichten verwijderd?
ja, het is al geregeld. Zoals ik al schreef was er geen kwade opzet om die naam te kiezen. Dus al die onterechte beschuldigingen zijn niet nodig en dus verwijderd.

En ja, Loetje, dat geldt ook voor jou!
Litmanen
 Litmanen - maandag 19 november 2018 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 00:25 schreef Loetje het volgende:
Even voor de goede orde, jij hebt de eerste PB naar mij gestuurd, gelukkig liegt dat bewijs niet.

Maar zoals ik net netjes gevraagd heb, stop met me te berichten, evenals hier en geniet verder op het forum. Laat ik je links liggen.

Het is gewoon een vraag, je gaat namelijk maar door terwijl het voor mij klaar is.
Voor mij is het ook klaar, had het liever volwassen opgelost omdat als ik iets fouts doe of mensen verkeerd beschuldig dan vind ik het geen moeite om me daarin te erkennen en het toe te geven, daarin leer je elkaar ook kennen.
Maar het is wat het is, no hard feelings
Fijn avond Ajacied Loetje...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2018 door Litmanen --
Loetje
 Loetje - maandag 19 november 2018 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 00:32 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Voor mij is het ook klaar, had het liever volwassen opgelost omdat als ik iets fouts doe of mensen verkeerd beschuldig dan vind ik het geen moeite om me daarin te erkennen en het toe te geven, daarin leer je elkaar ook kennen.
Maar het is wat het is
Fijn avond Loetje...
Het is goed zo, jij een andere nickname, wij tevreden. Succes in de toekomst hier.

Ik wens je hetzelfde!
Litmanen
 Litmanen - maandag 19 november 2018 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 00:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is goed zo, jij een andere nickname, wij tevreden. Succes in de toekomst hier.

Ik wens je hetzelfde!
Thx Ajacied! Voor mij nu zand erover emotie is mij ook niet vreemd, iedereen is weer anders.
Als ik jou het gevoel heb gegeven dat ik het niet serieus nam, m'n excuses daarvoor.
Eide
 Eide - maandag 19 november 2018 - 05:08   quote  deeplink  
Dank man. Mooi opgelost.
p111
 p111 - maandag 19 november 2018 - 12:30   quote  deeplink  
De kerst komt er aan,dit is een goed voorteken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 november 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Wat?????
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 november 2018 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 12:30 schreef p111 het volgende:
De kerst komt er aan,dit is een goed voorteken.
Eerst de sint en alle zwarte pieten nog uitzwaaien.
Dan is kerst pas aan de beurt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 november 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 07:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Eerst de sint en alle zwarte pieten nog uitzwaaien.
Dan is kerst pas aan de beurt.
Bij mij leeft kerst al hoor. De kerstboom staat al, de pakjes liggen er al onder en de kerstmuziek maakt overuren. Opflikkeren met dat hele sinterklaasfeest. En nee, niet vanwege zwarte piet maar vanwege het feit het geen feest meer is. Tegenwoordig ben je veiliger als je de wedstrijd Ajax - feijenoord bezoekt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 november 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 23:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja, het is al geregeld. Zoals ik al schreef was er geen kwade opzet om die naam te kiezen. Dus al die onterechte beschuldigingen zijn niet nodig en dus verwijderd.

En ja, Loetje, dat geldt ook voor jou!
Huh wat??? Heb ik iets gemist??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 november 2018 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 08:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Huh wat??? Heb ik iets gemist??
We hadden een nieuwe forum bezoeker en die had als nickname Litmanen. Volgens mij een prima nickname voor een Ajax forum.

Mijn inziens doet deze naamkeuze in geen enkel opzicht afbreuk aan de geliefde en gerespecteerde Nenam_tiL.

Litmanen is een succesvolle en zeer geliefde exspeler van ons geliefde Ajax en zo af en toe in beeld gebracht op tv als hij een wedstrijd van Ajax bezoekt... Om deze naam te verbieden gaat mijn inziens een beetje ver en staat ook volledig los van de nagedachtenis van Nenam_tiL.

En zolang deze persoon zich verder respectvol opstelt is hij wat mij betreft meer dan welkom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 november 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 09:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

We hadden een nieuwe forum bezoeker en die had als nickname Litmanen. Volgens mij een prima nickname voor een Ajax forum.

Mijn inziens doet deze naamkeuze in geen enkel opzicht afbreuk aan de geliefde en gerespecteerde Nenam_tiL.

Litmanen is een succesvolle en zeer geliefde exspeler van ons geliefde Ajax en zo af en toe in beeld gebracht op tv als hij een wedstrijd van Ajax bezoekt... Om deze naam te verbieden gaat mijn inziens een beetje ver en staat ook volledig los van de nagedachtenis van Nenam_tiL.

En zolang deze persoon zich verder respectvol opstelt is hij wat mij betreft meer dan welkom!
Ik heb een paar dagen geleden de nickname nenamtil voorbij zien komen. Ik vermoed inderdaad dat diegene nu de naam heeft omgedraaid op verzoek van sommigen. Helemaal goed, hoef ik me er verder niet druk om te maken!

En door!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 november 2018 - 12:18   quote  deeplink  
Klopt, was eerst nenamtil en daar was ik en sommige andere op tegen. Alles is nu aangepast dus klaar dr mee. Verder ook geen enkele uitleg meer over hoe en wat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 20 november 2018 - 12:22   quote  deeplink  
Nu even over het Nerres wat daar gaat dit topic over!

Ziyech is er niet bij de komende 2 wedstrijden. Betekend dat Nerres weer rechtsbuiten speelt!

Hopelijk is hij het niet verleerd om rechtsbuiten te spelen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 november 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:18 schreef Loetje het volgende:
Klopt, was eerst nenamtil en daar was ik en sommige andere op tegen. Alles is nu aangepast dus klaar dr mee. Verder ook geen enkele uitleg meer over hoe en wat.
Okido, dat het eerst nenamtil was had ik niet meegekregen en dan begrijp ik het uiteraard volledig!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 november 2018 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 08:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bij mij leeft kerst al hoor. De kerstboom staat al, de pakjes liggen er al onder en de kerstmuziek maakt overuren. Opflikkeren met dat hele sinterklaasfeest. En nee, niet vanwege zwarte piet maar vanwege het feit het geen feest meer is. Tegenwoordig ben je veiliger als je de wedstrijd Ajax - feijenoord bezoekt.
Mijn auto staat nog veiliger op het parkeerterrein van de kuip dan dat je over zwarte piet begint op straat :)
Sorry jongens, maar gratis parkeren vanwege werk, het is niet anders.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 november 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Nu even over het Nerres wat daar gaat dit topic over!

Ziyech is er niet bij de komende 2 wedstrijden. Betekend dat Nerres weer rechtsbuiten speelt!

Hopelijk is hij het niet verleerd om rechtsbuiten te spelen.
Nee hoor, het topic gaat over Neres, met 1 R.
Sorry gap :)
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 november 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Nu even over het Nerres wat daar gaat dit topic over!

Ziyech is er niet bij de komende 2 wedstrijden. Betekend dat Nerres weer rechtsbuiten speelt!

Hopelijk is hij het niet verleerd om rechtsbuiten te spelen.
Tja, ik ben van mening dat wij Neres of type Neres altijd in de basis moeten hebben. Lijkt mij overigens een logisch vervolg om hem op rechts te zetten ipv de geblesseerde Ziyech.

Zou tegen AEK graag de volgende 11 zien spelen...

............. Onana.................

.......de Ligt.....Wöber............

Mazraoui.......................Blind

...........Donny.....Frenkie........

............... de Wit...............

Neres............................Tadic

............. Dolberg.................
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 november 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:18 schreef Loetje het volgende:
Klopt, was eerst nenamtil en daar was ik en sommige andere op tegen. Alles is nu aangepast dus klaar dr mee. Verder ook geen enkele uitleg meer over hoe en wat.
Dus geen rellen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 november 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Mijn auto staat nog veiliger op het parkeerterrein van de kuip dan dat je over zwarte piet begint op straat :)
Sorry jongens, maar gratis parkeren vanwege werk, het is niet anders.
Jaja!! ;-)

Maar inderdaad mijn gedachte!! Heerlijk man, die Kerstmodus!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 20 november 2018 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tja, ik ben van mening dat wij Neres of type Neres altijd in de basis moeten hebben. Lijkt mij overigens een logisch vervolg om hem op rechts te zetten ipv de geblesseerde Ziyech.

Zou tegen AEK graag de volgende 11 zien spelen...

............. Onana.................

.......de Ligt.....Wöber............

Mazraoui.......................Blind

...........Donny.....Frenkie........

............... de Wit...............

Neres............................Tadic

............. Dolberg.................
Donny moet je diep op de helft van de tegenstander hebben en niet pal voor de verdediging.
Heb je geen andere voor die positie?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 20 november 2018 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 12:33 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee hoor, het topic gaat over Neres, met 1 R.
Sorry gap :)
Haha ik ben niet zo goed met namen:p
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 november 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus geen rellen???
Dat kwam erna en dat heb ik je al via telefoon verteld slome ;-)
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 november 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 14:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Donny moet je diep op de helft van de tegenstander hebben en niet pal voor de verdediging.
Heb je geen andere voor die positie?
Donny is een lopende speler dus hij komt prima op de helft van de tegenstander. Daarnaast schuwt hij een duel op het middenveld niet en hebben we dus een box 2 box player ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 november 2018 - 19:54   quote  deeplink  
Donny speelt al lang niet meer voor de verdediging hoor
p111
 p111 - dinsdag 20 november 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 07:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Eerst de sint en alle zwarte pieten nog uitzwaaien.
Dan is kerst pas aan de beurt.
Jij krijgt ruzie met Sylvana je mag geen zwarte piet zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 november 2018 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat kwam erna en dat heb ik je al via telefoon verteld slome ;-)
Ja maar mijn korte termijn geheugen werkt even niet! Dus geen rellen???

Kut Boudewijn!! Sfeerverpester!
remco k
 remco k - dinsdag 20 november 2018 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 19:54 schreef Loetje het volgende:
Donny speelt al lang niet meer voor de verdediging hoor
Toch zou ik hem graag op de plek van schone zien
Eide
 Eide - dinsdag 20 november 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch zou ik hem graag op de plek van schone zien
Dat is geprobeerd en dan verliest hij die strijd van De Jong, Eiting en natuurlijk Schone. Van de Beek excelleert juist als hij dicht tegen de spits aan mag spelen en voor diepgang kan zorgen. We hebben een middenvelder die er elk seizoen tot 15 goals kan komen. DIe ga je toch van z'n levensdagen niet als controleur laten voetballen?
p111
 p111 - dinsdag 20 november 2018 - 23:24   quote  deeplink  
Op dit moment zie ik Blind/Elting als vervanger van Schone.
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 20 november 2018 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 23:24 schreef p111 het volgende:
Op dit moment zie ik Blind/Elting als vervanger van Schone.
Als De Jong weggaat, dan Blind op zijn positie. Wober moet volgend jaar klaar zijn voor een basisplaats naast Magallan of Edson één van die twee die ik als vervanger komen voor De Ligt.
Eiting moet idd Schöne opvolgen.
Eide
 Eide - dinsdag 20 november 2018 - 23:45   quote  deeplink  
Ik weet het niet met Carel Eiting. Toen hij 16 was liep hij ver vooruit op z'n leeftijdsgenoten en gedurende z'n tijd in de A1 was dat middenveld met Van de Beek, Nouri en Eiting misschien wel het beste van Europa in die leeftijdsklasse op dat moment. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat hij sinds het seizoen 2016/17 niet veel progressie meer heeft gemaakt.

Hij staat in mijn ogen dus nu al bijna anderhalf jaar stil in z'n progressie, waarbij z'n blessure dit seizoen natuurlijk een vertekenend beeld oplevert. Desalniettemin is het toch nog niet wat ik op dit moment van Eiting had verwacht.
Litmanen
 Litmanen - woensdag 21 november 2018 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 23:45 schreef Eide het volgende:
Ik weet het niet met Carel Eiting. Toen hij 16 was liep hij ver vooruit op z'n leeftijdsgenoten en gedurende z'n tijd in de A1 was dat middenveld met Van de Beek, Nouri en Eiting misschien wel het beste van Europa in die leeftijdsklasse op dat moment. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat hij sinds het seizoen 2016/17 niet veel progressie meer heeft gemaakt.

Hij staat in mijn ogen dus nu al bijna anderhalf jaar stil in z'n progressie, waarbij z'n blessure dit seizoen natuurlijk een vertekenend beeld oplevert. Desalniettemin is het toch nog niet wat ik op dit moment van Eiting had verwacht.
De keren dat hij speelde dit seizoen zoals in de voorronde CL, maakte hij echt indruk en kreeg terecht veel lof. Ten Hag was in het begin zoekende, met Schone vond hij meer balans ook door zijn ervaring hij is wel één van de spelers die midden in de groep staat en zijn zegje klaar heeft zoals ook in het veld. Jammer voor Eiting want hij heeft zich echt goed laten zien in de voorronde CL, ook toen hij in de wedstrijd op LB even moest spelen voetballend vulde hij dat goed in. Hij mist nu natuurlijk de minuten, de ervaringen de flow van het team. Ik begrijp wel wat je zegt, enerzijds blijft hij zich wel ontwikkelen tegen de concurrentie waar hij nu tegen opbokst, aan hem de moeilijke taak om Schone uit de basis te spelen en zijn kansen te pakken ook met blessures enz.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 november 2018 - 04:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch zou ik hem graag op de plek van schone zien
Sinds Donny weer diep staat, hebben we weer die extra man in de 16 en dat is heel belangrijk voor dit Ajax gebleken. Hoe je het ook wendt of keert, sinds hij er weer in staat is de bezetting voor de goal ineens zoveel beter geworden.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2018 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 23:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is geprobeerd en dan verliest hij die strijd van De Jong, Eiting en natuurlijk Schone. Van de Beek excelleert juist als hij dicht tegen de spits aan mag spelen en voor diepgang kan zorgen. We hebben een middenvelder die er elk seizoen tot 15 goals kan komen. DIe ga je toch van z'n levensdagen niet als controleur laten voetballen?
Aangezien we meer middenvelders hebben met dat scorende vermogen zou ik dat wel degelijk doen. En de laatste keren dat hij er in de wedstrijd uiteindelijk terecht kwam door wissels, deed hij dat echt prima. In alles voor mij juist de speler voor die positie.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2018 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2018 - 04:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sinds Donny weer diep staat, hebben we weer die extra man in de 16 en dat is heel belangrijk voor dit Ajax gebleken. Hoe je het ook wendt of keert, sinds hij er weer in staat is de bezetting voor de goal ineens zoveel beter geworden.
Een, maar ik zie Tadic en Ziyech ook niet als buitenspelers, dat voelt voor mij echt als een noodoplossing omdat we spelers over hebben voor die posities.

Tadic op 10 is ook een speler die veel voor de goal komt en veel scoort waarbij zijn assists ook voldoende zijn. Ziyech idem.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 november 2018 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2018 - 07:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Een, maar ik zie Tadic en Ziyech ook niet als buitenspelers, dat voelt voor mij echt als een noodoplossing omdat we spelers over hebben voor die posities.

Tadic op 10 is ook een speler die veel voor de goal komt en veel scoort waarbij zijn assists ook voldoende zijn. Ziyech idem.
Toch zie ik Tadic veel vaker bij de 2e paal opduiken nu, Donny in de 16 en dan onze spits. Neres, als die speelt komt er. Vaak was het spel heel dominant, maar liet Ajax vaak de optie liggen om nog meer kansen te krijgen. Naar mijn idee is dat nu veel en veel meer.

Doel ook verder niet op wat vleugels doen, maar meer wat ik zo fijn vind aan Donny dieper op het midden. En geloof echt dat hij wel op 6 kan trouwens, maar ik denk dat we hem hier harder nodig hebben.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 23 november 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 19:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Jij krijgt ruzie met Sylvana je mag geen zwarte piet zeggen.
Die domme kut mag mijn reet nog niet schoonlikken als ik aan de rees ben.
Volledig dood negeren die totale idioot zonder hersencellen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële David Neres topic









0.0152058