BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële David Neres topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk maar hoeveel er gesjoemeld is bij de FIFA en denk dat het nog steeds gebeurd. Die komen overal mee weg.
Jep. Ze zijn zo corrupt als de neten. Maar ja, wie kan/gaat die gasten corrigeren? Al die bobo's zijn alleen maar uit op geld en macht en zitten in hun ivoren torentje. Zoals ik al zei: wie doet ze wat? Ze hebben carte blanche en laten zich fors belonen (betalen). En zo is steeds weer het cirkeltje rond: De groten worden groter en de kleintjes worden kleiner.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2018 door Pietje --
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 17:56   quote  deeplink  
En dat zal het blijven. Het blijven totaal zinloze discussies. We zijn er massaal tegen maar zullen het moeten accepteren.
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:56 schreef Loetje het volgende:
En dat zal het blijven. Het blijven totaal zinloze discussies. We zijn er massaal tegen maar zullen het moeten accepteren.
Inderdaad en dat weten ze zelf uiteraard ook wel. Al met al misselijkmakende machtspelltjes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat is helemaal waar. Wie doet die zogenaamde grote landen/clubs wat? Die voelen zich als God in Frankrijk. Niemand, geen enkele instantie durft hen een strobreed in de weg te leggen.
Heeft niets met durf te maken. Allemaal met geld en macht. Als de grote clubs dwars worden gezeten richten ze een eigen Europese competitie op en zwaaien ze naar de UEFA.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 15:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

CLub haat! Na 1 seizoen basis alweer weg willen.....
of beter nog....

Money Love

Misschien een idee voor de Fifa en Uefa: Na een transfer, minimaal verplicht 2 volle seizoenen te blijven.......
Hij zei al dat zijn hart in de premier leaugue lag bij aankomst. Dan weet je toch genoeg, daarbij hij komt uit Brazilie, die kennen de club Ajax helemaal niet. Sanchez zag het ook als een mooi springplankje. Vind ik ook helemaal niet erg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 08:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heeft niets met durf te maken. Allemaal met geld en macht. Als de grote clubs dwars worden gezeten richten ze een eigen Europese competitie op en zwaaien ze naar de UEFA.
Modern voetbal en dat gaat ook niet meer weg/veranderen. Als je mee wil komen en successen wil boeken in Europa, dan moet je meegaan met het verkopen van je club aan een rijke mafkees of aan RedBull.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 12:41 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Modern voetbal en dat gaat ook niet meer weg/veranderen. Als je mee wil komen en successen wil boeken in Europa, dan moet je meegaan met het verkopen van je club aan een rijke mafkees of aan RedBull.
En toch is het beleid van de clubs die onder RedBull vallen een heel stuk positiever.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 08:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heeft niets met durf te maken. Allemaal met geld en macht. Als de grote clubs dwars worden gezeten richten ze een eigen Europese competitie op en zwaaien ze naar de UEFA.
Exact dat schreef ik ook al gap: geld en macht...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 14:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Exact dat schreef ik ook al gap: geld en macht...
Ow sorry, had ik niet gelezen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 15:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow sorry, had ik niet gelezen.
Haha. Het is je vergeven hoor. Dat overkomt mij ook nog al eens ;-)

Maar ik denk dat wij beiden de kern raken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch is het beleid van de clubs die onder RedBull vallen een heel stuk positiever.
Dat klopt helemaal, in dat geval mag Redbull het stadion vernoemen naar het Red Bull Johan cruijff Arena met daarbij Cruijff afgebeeld met vleugels... Daar hoorden ze Engelen zingen... AJAX!!!

Maar idd RedBull gaat voor jeugdig talent, dus dat past heel goed bij Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 18:06 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, in dat geval mag Redbull het stadion vernoemen naar het Red Bull Johan cruijff Arena met daarbij Cruijff afgebeeld met vleugels... Daar hoorden ze Engelen zingen... AJAX!!!

Maar idd RedBull gaat voor jeugdig talent, dus dat past heel goed bij Ajax.
Red Bull gaat inderdaad voor jeugdig talent. Koopt deze bij clubs waar deze spelers buiten de boot vallen en creëert daarmee hele goede en sterke elftallen. Zij doen niet mee aan de heisa van spelers kopen voor absurde bedragen. En tot nu toe loont deze werkwijze enorm, zowel in Oostenrijk alsmede in Duitsland.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Speelde gister een 6, druk tussen de linies, werd weinig betrokken op bepaalde momenten, speelde zijn beste minuten als linksbuiten na het vertrek van Huntelaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 oktober 2018 - 09:54   quote  deeplink  
Word totaal verneukt door het tactische onbenul Ten Hag. Zijn stats zorgen echt voor gefronste wenkbrauwen bij mij. Zo veel beter vorig seizoen!! Laat Ten Hag hem weer de vrijheid geven en Neres is weer zoals vorig seizoen.
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2018 - 10:21   quote  deeplink  
Die jingen moet gewoon op de flanken spelen en niet op 10.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 oktober 2018 - 10:24   quote  deeplink  
Hij staat ook voor een groot gedeelte op de flank. Alleen op papier niet en begint waarschijnlijk er ook niet.
Zodra het niet loopt dan wisselt die met tadic of ziyech
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 oktober 2018 - 10:32   quote  deeplink  
Het verschil tussen vorig seizoen en dit seizoen!!

28befkx.jpg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 oktober 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Dit zijn cijfers die te verklaren zijn zonder dat hij op een verkeerde positie speelt.

Namelijk dat hij het team niet afhankelijk is en ook minder word gezocht.
Waar ziyech de bal wel aan hem gaf vorig seizoen, geeft hij de bal nu aan tadic.

Hij krijgt nu meer ballen waar hij minder mee kan omdat de looplijnen door andere worden geblokeerd en hij is niet de man die een key pass geeft vanuit het middenveld. Eerder vanaf de flank, dat is ook makkelijker.

Door de komst van Tadic is Nerres minder belangrijk geworden voor het team.
Er is wel een verschil als Tadic links staat of Younnes (of andere speler van vorig seizoen)
Dus als Nerres rechts speelt en Ziyech op het middenveld dan nog zou die niet aan de cijfers van vorig seizoen komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - maandag 01 oktober 2018 - 14:14   quote  deeplink  
Vooral een andere speelwijze denk ik. Vorig seizoen speelde Ajax met twee echte buitenspelers. Die seizoen speelt Ajax met twee hangende buitenspelers die beide niet Neres heten.
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2018 - 15:14   quote  deeplink  
Tegen Fortuna was Neres op links wel de de linksbuiten volgens deze heatmap..

https://www.whoscored.com/Matches/1283391/Live/Netherlands-Eredivisie-2018-2019-Fortuna-Sittard-Ajax

Overigens, als je hier Tadic Ziyech Neres en Tagliafico aanklikt lopen ze vrijwel allemaal meer op linksbuiten dan elders..

We maken dus een trechter, en niet door het midden maar over links

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2018 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 oktober 2018 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2018 - 15:14 schreef remco k het volgende:
Tegen Fortuna was Neres op links wel de de linksbuiten volgens deze heatmap..

https://www.whoscored.com/Matches/1283391/Live/Netherlands-Eredivisie-2018-2019-Fortuna-Sittard-Ajax

Overigens, als je hier Tadic Ziyech Neres en Tagliafico aanklikt lopen ze vrijwel allemaal meer op linksbuiten dan elders..

We maken dus een trechter, en niet door het midden maar over links
Overigens is het nogal logisch dat Taggie links speelt.
Ziyech komt volgens mij omdat hij zich aanbied bij de corner van Schone. en speelt vervolgens rechts.
Tadic en Nerres wisselen, Tadic speelt meer op 10 dan Nerres
remco k
 remco k - maandag 01 oktober 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2018 - 15:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Overigens is het nogal logisch dat Taggie links speelt.
Ziyech komt volgens mij omdat hij zich aanbied bij de corner van Schone. en speelt vervolgens rechts.
Tadic en Nerres wisselen, Tadic speelt meer op 10 dan Nerres
Ziyech speelt in deze pot overwegend op de linkerflank, dat heeft niets met die corners te maken.

Neres is geen tien, die hoort op 1 van de flanken, en Tadic is beter in de kleine ruimte dan Ziyech, waarbij Ziyech weer beter is vanaf rechts dan Tadic,

Dan lijkt het mij logisch om Neres op links te zetten, Tadic op 10 en Ziyech vanaf rechts. Of neres vanaf rechts, Ziyech op 10 en Tadic vanaf links.

Maar in geen geval Neres vanaf 10 laten spelen.

En dat men wisselt van positie is 1 ding, maar men moet wel meer in positie gaan spelen dan dat het nu gebeurt.
Loetje
 Loetje - maandag 01 oktober 2018 - 19:33   quote  deeplink  
Hoe kan het dan dat er toch zo belachelijk veel alles door het midden gaat?
remco k
 remco k - dinsdag 02 oktober 2018 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2018 - 19:33 schreef Loetje het volgende:
Hoe kan het dan dat er toch zo belachelijk veel alles door het midden gaat?
Er gaat juist belachelijk veel over links, vrijwel iedere bal wordt daar ingeleverd bij Neres Tadic of Ziyech. Ik snap daar helemaal niets van..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 oktober 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 07:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Er gaat juist belachelijk veel over links, vrijwel iedere bal wordt daar ingeleverd bij Neres Tadic of Ziyech. Ik snap daar helemaal niets van..
We missen Kluivert daar.... hahahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 07:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Er gaat juist belachelijk veel over links, vrijwel iedere bal wordt daar ingeleverd bij Neres Tadic of Ziyech. Ik snap daar helemaal niets van..
Omdat als tadic op 10 staat via de linkerkant het 16 metergebied in gaat, omdat hij ook wedstrijden speelt als linksbuiten. Nerres staat wel op papier op 10 maar Ten Hag wisselt tijdens de wedstrijd en laat hem meer als linksbuiten spelen. Ziyech zwerft meer dan Nerres en Tadic, Ziyech haalt de ballen ook wel een op, als hij de ruimte achterlaat is alleen Massouri die in het gat duikt.
remco k
 remco k - dinsdag 02 oktober 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 14:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat als tadic op 10 staat via de linkerkant het 16 metergebied in gaat, omdat hij ook wedstrijden speelt als linksbuiten. Nerres staat wel op papier op 10 maar Ten Hag wisselt tijdens de wedstrijd en laat hem meer als linksbuiten spelen. Ziyech zwerft meer dan Nerres en Tadic, Ziyech haalt de ballen ook wel een op, als hij de ruimte achterlaat is alleen Massouri die in het gat duikt.
Ga je nu echt uitleggen waarom het gebeurt. Dat ziet iedereen hè.
AkaS
 AkaS - maandag 12 november 2018 - 10:49   quote  deeplink  
Echt ongelofelijk dat hij buiten de basis valt.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 november 2018 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 10:49 schreef AkaS het volgende:
Echt ongelofelijk dat hij buiten de basis valt.
en dat terwijl een dolberg erin staat.. ook al zou jij blind of schone zeggen ;) maar goed iedereen weet hoe ik over dolberg denk.. daarbij vond ik het voetbal tijdens de afwezigheid van dolberg stukken beter..
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 november 2018 - 13:24   quote  deeplink  
Dolberg zoals zijn start periode voor de blessure, had ik altijd opgesteld. Dit niveau van nu is totaal niet te vergelijken.
Ze hadden de centen toen moeten pakken toen ze de kans hadden, maar dit mocht ik hier niet zeggen...
nummer10
 nummer10 - maandag 12 november 2018 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 13:24 schreef Peterhs het volgende:
Dolberg zoals zijn start periode voor de blessure, had ik altijd opgesteld. Dit niveau van nu is totaal niet te vergelijken.
Ze hadden de centen toen moeten pakken toen ze de kans hadden, maar dit mocht ik hier niet zeggen...
zei ik ook.. altijd gevoel gehad dat die boven zijn kunnen speelde.. zoals een fisscher... hoopte altijd ernaast te zitten maar niks lijkt minder waar..
AkaS
 AkaS - maandag 12 november 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat terwijl een dolberg erin staat.. ook al zou jij blind of schone zeggen ;) maar goed iedereen weet hoe ik over dolberg denk.. daarbij vond ik het voetbal tijdens de afwezigheid van dolberg stukken beter..
Maar los van wat ik vind... zie je dan echt niet hoe traag Schöne vaak is na zijn balaanname? Dit resulteert nogal eens in gevaarlijk balverlies. Begon destijds al onder Bosz.
p111
 p111 - maandag 12 november 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Schone is voor de eredivisie sterk genoeg buiten PSV dan,maar hij is echt veel tetraag voor de EL of de CL. Helaas staat deze man er nog steeds in.Neres zou bij mij spelen omdat hij bijna altijd betrokken is bij doelpunten,hij is beweegelijk en snel en heeft diepgang.Dan krijg je de vraag wie moet er uit,nou uiteraard Schone dus het middenveld zou worden van Beek en Frenkie en Ziyech,en voorin Tadic/Dolberg/Neres.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 november 2018 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 21:34 schreef p111 het volgende:
Schone is voor de eredivisie sterk genoeg buiten PSV dan,maar hij is echt veel tetraag voor de EL of de CL. Helaas staat deze man er nog steeds in.Neres zou bij mij spelen omdat hij bijna altijd betrokken is bij doelpunten,hij is beweegelijk en snel en heeft diepgang.Dan krijg je de vraag wie moet er uit,nou uiteraard Schone dus het middenveld zou worden van Beek en Frenkie en Ziyech,en voorin Tadic/Dolberg/Neres.
Ik vind het prima dat je zegt dat Schone te traag is. Zolang hij verder goede dingen doet, zie ik dat door de vingers.

Ik ben het eens dat je schrijft over Nerres. Alleen moet hij spelen voor Dolberg, Ziyech, Van der Beek of Tadic.

Middenveld Ziyech, Van der Beek en De Jong is niet slim en gaat niet werken. 1 je brengt Ziyech in een niet vrije rol, dat moet je niet willen. 2 Van der beek is een loper en op die positie moet je de wedstrijd lezen en controleren, de diepgang ben je dan kwijt. Compleet je controle op je middenveld ben je kwijt.

Eiting en Blind zijn de enige die Schone zouden kunnen vervangen. eiting heb ik niet meer gezien na de 3-0 nederlaag, is ook geblesseerd. Blind doorschuiven gaat ook lastig want Wober is ook geblesseerd geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2018 door Positieve Arrogantie --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 13 november 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zei ik ook.. altijd gevoel gehad dat die boven zijn kunnen speelde.. zoals een fisscher... hoopte altijd ernaast te zitten maar niks lijkt minder waar..
O, ik hoopte het ook hoor. Hij zag het doel en hij lag er weer in.
Had echter niet het gevoel dat dit een blijvend iets was en ook sterke twijfels of dit niveau zal en blijven terugkeren.
Hetzelfde gevoel heb ik bij de Jong. Word door alles en iedereen de hemel in geprezen. 80-100 miljoen prijskaartje aangehangen. Ik zal misschien 1 van de weinigen zijn, maar sorry ik zie het gewoon niet. Wel dat ie goed kan voetballen hoor, maar dat wereldniveau? Nee. Dat geld? Hier heb je hem nu het nog kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2018 door Peterhs --
Eide
 Eide - dinsdag 13 november 2018 - 11:53   quote  deeplink  
Ik denk dat Dolberg zeker dit seizoen nog verdient. Hij is als een komeet gekomen maar is daarna langdurig geblesseerd geweest. Hij is bovendien pas 21.

Je kan vooral zien dat Dolberg nog niet op z'n oude niveau is, en misschien z'm eiegn spel nog niet speelt, omdat hij niet niet speelt zoals in zijn beste periode. Toen was zijn aanname ijzersterk en kon hij door kort wegdraaien en aanzetten zichzelf vaak vrij zetten. Daarnaast speelt Ajax nu heel diep waardoor zijn snelheid minder goed uit de verf komt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 november 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2018 - 11:53 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Dolberg zeker dit seizoen nog verdient. Hij is als een komeet gekomen maar is daarna langdurig geblesseerd geweest. Hij is bovendien pas 21.

Je kan vooral zien dat Dolberg nog niet op z'n oude niveau is, en misschien z'm eiegn spel nog niet speelt, omdat hij niet niet speelt zoals in zijn beste periode. Toen was zijn aanname ijzersterk en kon hij door kort wegdraaien en aanzetten zichzelf vaak vrij zetten. Daarnaast speelt Ajax nu heel diep waardoor zijn snelheid minder goed uit de verf komt.
diep spelen deden ze erger met bosz lijkt me ? tevens waren er veel minder voorzetten toen.. ik denk echt dat dit puur dolberg is.. bosz heeft niet voor niks ooit gezegt als je zo blijft haal je het nooit.. daarbij vind ik het team veel beter spelen met huntelaar in de punt omdat die altijd de verdediging bezighoud waardoor een tadic vdbeek dejong ziyech meer ruimtes krijgen..
p111
 p111 - dinsdag 13 november 2018 - 17:49   quote  deeplink  
Volgens mij draait Aax beste aardig op dit moment zonder Huntelaar.Dolberg scoort ook op dit moment behoorlijk,en Huntelaar miste nogal wat kansen de laatste tijd.Op dit moment denk ik dat er weinig gewisseld gaat worden.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 november 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2018 - 17:49 schreef p111 het volgende:
Volgens mij draait Aax beste aardig op dit moment zonder Huntelaar.Dolberg scoort ook op dit moment behoorlijk,en Huntelaar miste nogal wat kansen de laatste tijd.Op dit moment denk ik dat er weinig gewisseld gaat worden.
huntelaat creerde ook veel meer en stond vaak beter... en nee vind het elftal minder voetballen dan met huntelaar
Litmanen
 Litmanen - zondag 18 november 2018 - 14:27   quote  deeplink  
Neres en Pedrinho in één elftal zou ziek zijn!
Ajax heeft het geld, wie weet!
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 18:38   quote  deeplink  
Waarom fucking hell met deze nickname?

Meld dat alsjeblieft even allemaal voor Peter, want die naam maak je alleen maar als je een bekende bent.
Litmanen
 Litmanen - zondag 18 november 2018 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 18:38 schreef Loetje het volgende:
Waarom fucking hell met deze nickname?

Meld dat alsjeblieft even allemaal voor Peter, want die naam maak je alleen maar als je een bekende bent.
Ik kwam daar later dus achter,kon ik ook niet weten.
Ik heb toevallig deze naam al meer dan 10jaar op forums heb er zelfs een tatoo van haha
Dus hoort echt wel bij mij deze naam, gelukkig schreef jullie vriend die naam dan iets anders
met onderliggend streepje erbij.
Ik snap de emotie wel, maar van sommige snap ik de aanval niet ook via pb
Jullie kunnen toch wel beseffen dat ik als nieuweling hier niks van afwist inlaats van aanvallend kan er ook normaal gereageerd worden lijkt mij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Litmanen --
Eide
 Eide - zondag 18 november 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Ik zou het toch ook prettig vinden als je een andere nickname kiest. Dit is voor velen hier gevoelig omdat Peter een bijzonder mens was, zeker hier. Uit gewoon respect zou dat een net gebaar zijn wat velen zullen waarderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 18:52 schreef Nenamtil het volgende:

[..]

Ik kwam daar later dus achter,kon ik ook niet weten.
Ik heb toevallig deze naam al meer dan 10jaar op forums heb er zelfs een tatoo van haha
Dus hoort echt wel bij mij deze naam, gelukkig schreef jullie vriend die naam dan iets anders
met onderliggend streepje erbij.
Ik snap de emotie wel, maar van sommige snap ik de aanval niet ook via pb
Jullie kunnen toch wel beseffen dat ik als nieuweling hier niks van afwist inlaats van aanvallend kan er ook normaal gereageerd worden lijkt mij?
Er is een Nenam Til op Voetbalprimeur. Als je hier komt, zie je het bovenste topic dus opvallen doet het wel.

Daarbij post je hier alsof dit niet de eerste keer is en dat maakt mij nog meer wantrouwig.

Dus als het echt je intentie niet is, wil ik je vragen Boudewijn een PB te sturen en hem te vragen je Nickname aan te passen. In andere gevallen doe je het er om, er zijn op het gehele forum heel veel mensen die dit niet willen zien en niet alleen bij Ajax.

Kortom, ik geef je de kans te herstellen, anders wordt het bijzonder vervelend beloof ik je. En dat bedoel ik niet als een dreigement.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 19:48   quote  deeplink  
En wat me nog meer opvalt, je bent er sinds vandaag en je staat ook bij de Kakkies te posten. Laten degene die wel moeite met Peter hadden dat nou ook doen. Dus pas het heel gauw aan.
Litmanen
 Litmanen - zondag 18 november 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 19:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is een Nenam Til op Voetbalprimeur. Als je hier komt, zie je het bovenste topic dus opvallen doet het wel.

Daarbij post je hier alsof dit niet de eerste keer is en dat maakt mij nog meer wantrouwig.

Dus als het echt je intentie niet is, wil ik je vragen Boudewijn een PB te sturen en hem te vragen je Nickname aan te passen. In andere gevallen doe je het er om, er zijn op het gehele forum heel veel mensen die dit niet willen zien en niet alleen bij Ajax.

Kortom, ik geef je de kans te herstellen, anders wordt het bijzonder vervelend beloof ik je. En dat bedoel ik niet als een dreigement.
Nou de manier waarop vind ik apart, hoezo wantrouwen ik zeg dat ik hier voor het eerst ben.
En de manier waarop het me gevraagd word, meteen zeggen anders word het vervelend voor je enz. Vind ik nogal storend, aannames en aanvallend gedrag.
Ik doe het er helemaal niet om, nenamtil heb ik zelfs op m'n been als tattoo m'n kind heet Jari, sorry voor jullie vriend het is altijd een groot verdriet om iemand te moeten verliezen
dat heb ik helaas ook vaak meegemaakt. Je kan ook een normaal gesprek aangaan zonder aannames en aanvallend gedrag. Ik gebruik deze naam al tig jaar ook op niet voetbal gerelateerde forums ik heb nooit een andere naam gebruikt. Ik vind de manier waarop storend maar ik begrijp de emotie wel. Zijn naam is wel anders geschreven dan die van mij, ik wil mijn naam best wel omdraaien in Litmanen omdat ik respect echt wel hoog in het vaandel heb staan, maar vind de manier waarop wel een beetje jammer want ik kom hier voor het eerst, en nee ik zag het niet bij registeren zag ik jullie forum nog niet...
Als Boudewijn zoals je zegt m'n naam kan omdraaien prima..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Litmanen --
Eide
 Eide - zondag 18 november 2018 - 20:07   quote  deeplink  
Of maak even een nieuw account. Zo gedaan. Ik zou het erg op prijs stellen.
Litmanen
 Litmanen - zondag 18 november 2018 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 20:07 schreef Eide het volgende:
Of maak even een nieuw account. Zo gedaan. Ik zou het erg op prijs stellen.
Ik heb maar één email adres weet niet of dat kan.
Ik wil best voor het eerst op internet na 10+jaar een andere naam kiezen op een forum..
Maar als iemand Boudewijn kan attenderen, of dat hij m'n naam kan veranderen in Litmanen prima. Lukt dat niet bij hem, dan een nieuwe aanmaken idd..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 november 2018 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 23:27 schreef Loetje het volgende:
Je wordt gezapig man... Zelfs PA post niet zoveel hetzelfde als jou. Krijg spontaan weer meer een zwak voor hem.
Hahahahaha dat is toch niet waar he?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 november 2018 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 23:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik meen het echt. Ben vaak best hard tegen je, maar je post beter dan hem. Dat is dat het voordeel van dit soort eikels. Je beseft echt wat je had.
Dat kan ik niet ontkennen, helaas.
Is het toch iets positiefs uit gekomen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Positieve Arrogantie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële David Neres topic









0.0094349