BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en super veel werk verzet.. die man kan gewoon niks goed doen in jou ogen..
Lees het topic even terug en benoem even de 3 dingen die ik gezegd heb over hem die goed waren?

Zou je sieren als je dat deed.

Daarbij benoemen jullie namelijk nooit het mindere en over de rest 5x zo hard.

Dus stop even mer Calimerogedrag. Want ik benoem al zijn goede dingen vandaag.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

serieus ?? hahaha
Niet gekeken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:
maar wel grappig hoe sommigen de media overnemen over het balverlies van ziyech.. ;)
Ik neem niets over van de media. Ik heb mijn ogen daarvoor.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:
maar wel grappig hoe sommigen de media overnemen over het balverlies van ziyech.. ;)
Lig even helemaal plat nu. De mr Media van het forum die dit zegt.

Ik neem niks over van een media hoor, laat het zelf wel uitzoeken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lees het topic even terug en benoem even de 3 dingen die ik gezegd heb over hem die goed waren?

Zou je sieren als je dat deed.

Daarbij benoemen jullie namelijk nooit het mindere en over de rest 5x zo hard.

Dus stop even mer Calimerogedrag. Want ik benoem al zijn goede dingen vandaag.
Bijvoorbeeld Schone of Veltman. Om maar 2 namen te noemen. Worden hier altijd afgezeken tot en met!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Schone of Veltman. Om maar 2 namen te noemen. Worden hier altijd afgezeken tot en met!
Beiden zelfs op posities wat niet die van hun is.
Huntelaar trouwens idemdito, wat die mist is echt abnormaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 11 maart 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lig even helemaal plat nu. De mr Media van het forum die dit zegt.

Ik neem niks over van een media hoor, laat het zelf wel uitzoeken.
nogmaals.. nogmaals er staat een ;) dus met een knipoog..
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nogmaals.. nogmaals er staat een ;) dus met een knipoog..
Daarom vond ik deze opmerking ook wel leuk.
AkaS
 AkaS - zondag 11 maart 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben het in deze alweer helemaal met je eens. Het begint gewoon eng te worden.
Hahahaha, mooi toch Eide.
Snapte jij trouwens de wissel Veltman vs Wöber? Ik vond dit een merkwaardige wissel zeker omdat Heerenveen eerder al Veerman met 1.95m had ingebracht..?
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha zeggen dat je zonder Ziyech niet gewonnen had. Pffffff ik keek 3 minuten en zag hem 3x de bal verspelen. Dan ga ik niet eens af op de overige 87 minuten. Sommigen hier willen te geforceerd Ziyech lof toedienen omdat ze bang zijn dat hij weer gaat huilie huilie doen. Benoem dan niet alleen het positieve maar ook het negatieve.
Mij gevoel zegt dat het bekritiseren van Ziyech hier juist heel geforceerd gebeurt.

En inderdaad. Benoem beiden. Maar dat geld voor zowel de mensen die Ziyech positief benoemen als de mensen die hem negatief benoemen

Overigens slaat het nergens op om ieder foutje te benoemen. Dan ben je bij dit Ajax namelijk een week bezig
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:
maar wel grappig hoe sommigen de media overnemen over het balverlies van ziyech.. ;)
Hahhaha.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beiden zelfs op posities wat niet die van hun is.
Huntelaar trouwens idemdito, wat die mist is echt abnormaal
Al speelt een speler ergens waar hij niet hoort te spelen. Dan nig mag je hem beoordelen op die wedstrijden. Zou niet inzien waarom niet. M

Schone op cvm bijvoorbeeld is defensief gewoon te zwak. Dat zijn ook jouw woorden.

Veltman brengt op rechtsback aanvallend helemaal niets.

Dat soort dingen mag benoemt worden.

Persoonlijk hou ik wel van beide spelers. Maar beiden op andere posities.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha, mooi toch Eide.
Snapte jij trouwens de wissel Veltman vs Wöber? Ik vond dit een merkwaardige wissel zeker omdat Heerenveen eerder al Veerman met 1.95m had ingebracht..?
Leek wel een wissel als goedmakertje richting Veltman ofzo.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 18:07   quote  deeplink  
Youness trouwens een flinke straf geven intern.

Als er ingevallen moet worden heb je gewoon te gaan.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:07 schreef remco k het volgende:
Youness trouwens een flinke straf geven intern.

Als er ingevallen moet worden heb je gewoon te gaan.
Wat is er gebeurd? heb ik niet meegekregen..
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 17:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha, mooi toch Eide.
Snapte jij trouwens de wissel Veltman vs Wöber? Ik vond dit een merkwaardige wissel zeker omdat Heerenveen eerder al Veerman met 1.95m had ingebracht..?
Nee. Dat schreef ik eerder ook al. Die wissel sloeg nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 maart 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:11 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd? heb ik niet meegekregen..
Weigerde vlak voor tijd in te vallen omdat het niet noodzakelijk zou zijn.

Ik begrijp de reactie wel van Younes, je staat 3-1 (4-1?) voor en de trainer wil je nog laten wisselen voor een paar minuten als "beloning". Daar heb je natuurlijk geen fuck aan en uberhaupt had Ten Hag veel eerder moeten wisselen.

Aan de andere kant behoor je gewoon te doen wat de trainer van je vraagt. Klaar.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weigerde vlak voor tijd in te vallen omdat het niet noodzakelijk zou zijn.

Ik begrijp de reactie wel van Younes, je staat 3-1 (4-1?) voor en de trainer wil je nog laten wisselen voor een paar minuten als "beloning". Daar heb je natuurlijk geen fuck aan en uberhaupt had Ten Hag veel eerder moeten wisselen.

Aan de andere kant behoor je gewoon te doen wat de trainer van je vraagt. Klaar.
Belachelijk.
Tuurlijk is het niet leuk voor een speler, maar je hebt inderdaad gewoon te doen wat de trainer van je vraagt.

Lastig voor ten Hag ook dit. Hoe ga je hiermee om als nieuwe trainer?
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Mij gevoel zegt dat het bekritiseren van Ziyech hier juist heel geforceerd gebeurt.

En inderdaad. Benoem beiden. Maar dat geld voor zowel de mensen die Ziyech positief benoemen als de mensen die hem negatief benoemen

Overigens slaat het nergens op om ieder foutje te benoemen. Dan ben je bij dit Ajax namelijk een week bezig
Ach hou toch op man! Degene die vandaag zegt dat hij de beste was zonder twijfel ben jij! Alsblieft man.

Van iedere speler die cruciale fouten maakt zit je het te benoemen en van hem praktisch niet. Terwijl vandaag ook zijn goede dingen benoemd zijn.

Wat een hypocriete post is dit man!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Al speelt een speler ergens waar hij niet hoort te spelen. Dan nig mag je hem beoordelen op die wedstrijden. Zou niet inzien waarom niet. M

Schone op cvm bijvoorbeeld is defensief gewoon te zwak. Dat zijn ook jouw woorden.

Veltman brengt op rechtsback aanvallend helemaal niets.

Dat soort dingen mag benoemt worden.

Persoonlijk hou ik wel van beide spelers. Maar beiden op andere posities.
Jep, alleen ligt de kern wel bij de trainer daarin. Ik benoem zijn fouten net zo veel overigens als bij ieder ander.

Veltman is gewoon geen back. En als je hem dan wisselt is een, dat zijn vervanger vanmiddag amper wat klaarspeelt mag uiteraard ook benoemd worden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 18:25   quote  deeplink  
We hebben iniedergeval hele goede zaken gedaan wat betreft die 2e plek en AZ op 5 punten gezet
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 18:25   quote  deeplink  
Wat Younes doet moet je gewoon keihard afstraffen.

Dat Ten Hag zegt dat je zijn goede werk wilt 'belonen' met 2 minuten is net zo geschift. Invallen 1, belonen is wat anders
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:25 schreef Loetje het volgende:
Wat Younes doet moet je gewoon keihard afstraffen.

Dat Ten Hag zegt dat je zijn goede werk wilt 'belonen' met 2 minuten is net zo geschift. Invallen 1, belonen is wat anders
Inderdaad achterlijk van ten Hag. Dit is niet hoe je met spelers omgaat. Dit is vernederend.
Maar Younes moet het wel gewoon doen en dan achteraf binnenskamers zijn frustratie hierover bespreken met de trainer.

begrijpelijk, maar heel dom van Younes
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 19:11   quote  deeplink  
Het is wel een lulverhaal van Ten Hag ook hoor. Een speler "belonen" met een invalbeurt in de 90e minuut. Bovendien vpor de camera wekte hij de indruk dat hij wel begrip had voor de reactie van Younes. Misschien moet Ajax hier gewoon volwassen mee omgaan en van deze mug geen olifant maken. Er zijn wel andere dingen op het moment waar de energie beter in gestoken kan worden.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, alleen ligt de kern wel bij de trainer daarin. Ik benoem zijn fouten net zo veel overigens als bij ieder ander.

Veltman is gewoon geen back. En als je hem dan wisselt is een, dat zijn vervanger vanmiddag amper wat klaarspeelt mag uiteraard ook benoemd worden.
Dat lijkt me wel. Ik vond hem vandaag ook zeker niet goed spelen.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:25 schreef Loetje het volgende:
Wat Younes doet moet je gewoon keihard afstraffen.

Dat Ten Hag zegt dat je zijn goede werk wilt 'belonen' met 2 minuten is net zo geschift. Invallen 1, belonen is wat anders
Natuurlijk is dat geen beloning.

Ook heel bijzonder dat hij hem wou laten invallen terwijl hij niet aan het warmlopen was.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat geen beloning.

Ook heel bijzonder dat hij hem wou laten invallen terwijl hij niet aan het warmlopen was.
Het gedrag is nooit goed door te weigeren. Persoonlijk vind ik de teksten van Ten Hag nog walgelijker.
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het gedrag is nooit goed door te weigeren. Persoonlijk vind ik de teksten van Ten Hag nog walgelijker.
Eens met beiden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het gedrag is nooit goed door te weigeren. Persoonlijk vind ik de teksten van Ten Hag nog walgelijker.
Volgens mij zegt hij dat over belonen etc in een poging om het goed te praten en Younes als schuldige aan te wijzen.
Fout
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Ten Hag ............. ben zo klaar met die vent. Nu nog meer dan voor de wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 19:38 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat over belonen etc in een poging om het goed te praten en Younes als schuldige aan te wijzen.
Fout
Dus weer zijn eigen straatje schoonvegen. Lukt misschien bij Utrecht, maar niet bij Ajax. Opbokken met die kale mafkees!
AkaS
 AkaS - zondag 11 maart 2018 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 18:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee. Dat schreef ik eerder ook al. Die wissel sloeg nergens op.
Aha dat had ik niet gelezen. Man dan wordt het idd eng. Hahahaha.

Pfff ben bang dat Ajax hem niet durft te ontslaan na het Bosz en
Keizer verhaal... En vrees dat we volgend jaar zullen moeten concluderen
dat zijn aanstelling een foutje was en we weer niets hebben gewonnen,
waarna er een flinke leegloop zal volgen...

Doemdenken....misschien maar het zou helaas ook zomaar realiteit kunnen
worden :-(
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Weet je, ik ben niet eens uit op ontslagen. Ik denk dat juist Overmars zich uitstekend heeft bewezen bijvoorbeeld en zijn eventuele vertrek zou ik dramatisch vinden. Tegelijkertijd kan dit niet lang meer duren. Onder Ten Hag is Ajax op alle fronten minder geworden. Er was altijd een grote kans dat Ajax, ook met Ten Hag, geen kampioen zou worden.

Ik maar mij alleen ernstig zorgen over het perspectief. Wat ga je doen mochten De Ligt en Tagliafico verkocht worden? Ziyech? Okay, Ajax heeft Schuurs gekocht en De Jong komt er aan maar je begint weer op nul, terwijl er dit jaar geoogst had moeten worden met De Ligt, Kluivert, Dolberg en Ziyech.

Vd Sar heeft z'n lot verbonden aan Ten Hag. Ik geloof dat het IJskonijn daar achter staat. Ik denk dat Ten Hag zich weinig misstappen meer kan veroorloven maar nog belangrijker: er moet progressie komen.
AkaS
 AkaS - zondag 11 maart 2018 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 21:02 schreef Eide het volgende:
Weet je, ik ben niet eens uit op ontslagen. Ik denk dat juist Overmars zich uitstekend heeft bewezen bijvoorbeeld en zijn eventuele vertrek zou ik dramatisch vinden. Tegelijkertijd kan dit niet lang meer duren. Onder Ten Hag is Ajax op alle fronten minder geworden. Er was altijd een grote kans dat Ajax, ook met Ten Hag, geen kampioen zou worden.

Ik maar mij alleen ernstig zorgen over het perspectief. Wat ga je doen mochten De Ligt en Tagliafico verkocht worden? Ziyech? Okay, Ajax heeft Schuurs gekocht en De Jong komt er aan maar je begint weer op nul, terwijl er dit jaar geoogst had moeten worden met De Ligt, Kluivert, Dolberg en Ziyech.

Vd Sar heeft z'n lot verbonden aan Ten Hag. Ik geloof dat het IJskonijn daar achter staat. Ik denk dat Ten Hag zich weinig misstappen meer kan veroorloven maar nog belangrijker: er moet progressie komen.
Nouja... Overmars had het intern blijkbaar "verdiend" om zijn trainer van keuze aan te stellen. Maar vind dat zijn keuze voor ten Hag een verkeerde was en is. Bovendien had ik een meer ervaren trainer na Keizer logischer en verstandiger gevonden.

Waarom, omdat Keizer heeft onderstreept dat een onervaren trainer op topniveau tijd nodig heeft en ruimte voor foutjes te maken... En die tijd en ruimte waren er nu niet meer. En daarom vind ik de keuze voor ten Hag een verkeerde.

En de onderlinge en politieke machtspelletjes die gaande zijn, lijkt het erop alsof Overmars gezocht heeft naar een " vriendje" die behalve zijn positie intern dekt, ook een acceptabele keuze als trainer was. I.p.v. een benodigde trainer met ervaring en liefde voor aanvallend voetbal.

Natuurlijk kan ik deze beweegreden nimmer hard maken, maar ik heb een sterk gevoel dat ik hiermee aardig in de richting zit.

Van der Sar zie ik niet 1.2.3 opstappen, maar als hij gaat, dan denk ik dat Overmars ook moet gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat er bij Younes een spelletje van beide zijden wordt gespeeld. En dat deze invalbeurt 2 minuten voor tijd en weigering niet uit de lucht komt vallen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 16:49 schreef remco k het volgende:
Schone ook vandaag op 6 defensief gewoon te zwak. Daar valt voor mij de 1-1 uit. Geen enkele druk op de bal daar van schone.

Ik hooo toch echt dat Ajax die positie beter in gaat vullen.
Gaat een beetje lastig he als je 2 man moet verdedigen. Maar inderdaad, ik zeik continu over Ziyech en jij over Schone.
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 22:43   quote  deeplink  
@Remco
Het enige dat Schöne fout doet bij de tegengoal is dat hij bij het schot met z'n rug naar de bal springt. Hij komt tegen 2 man te staan, stapt goed in op de eerste en wordt vervolgens in de steek gelaten door de rest. Schöne kan nooit daar 2 man verdedigen. Ziyech of Donny had daar moeten steunen.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 22:43 schreef Eide het volgende:
@Remco
Het enige dat Schöne fout doet bij de tegengoal is dat hij bij het schot met z'n rug naar de bal springt. Hij komt tegen 2 man te staan, stapt goed in op de eerste en wordt vervolgens in de steek gelaten door de rest. Schöne kan nooit daar 2 man verdedigen. Ziyech of Donny had daar moeten steunen.
Volgens mij moet hij bij die eerste helemaal nog niet instappen omdat die tweede man er is. Een echte zes zou dat moeten zien.

En voordat anderen erover beginnen. Ik geef hem daar niet de schuld van de tegengoal, ik denk alleen wel dat de goal valt door te weinig druk op de bal.

Maar schone is gewoon geen zes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 06:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet hij bij die eerste helemaal nog niet instappen omdat die tweede man er is. Een echte zes zou dat moeten zien.

En voordat anderen erover beginnen. Ik geef hem daar niet de schuld van de tegengoal, ik denk alleen wel dat de goal valt door te weinig druk op de bal.

Maar schone is gewoon geen zes.
Je geeft hem niet de schuld maar benoemt wel dat door het zwakke ingrijpen van hem de 1-1 valt???? Hmmmm beetje tegenstrijdig, maar dat is hoe ik het lees. Dat hij geen zes is weten we namelijk allemaal al een tijdje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 07:38   quote  deeplink  
Bij die 1-1 kunnen Neres, Ziyech en Schone alledrie feller ingrijpen.
Maar dan nog, het was gewoon een mooie goal net als die van vorige week.
Wijs je hier een schuldige aan dan ben je gewoon echt aan het zoeken
AkaS
 AkaS - maandag 12 maart 2018 - 08:12   quote  deeplink  
Ten Hag is gewoon een heel rare vent.

Younes belonen door hem min of meer te vernederen want zo wordt dit door spelers ervaren wanneer ze 1 of 2 minuutjes voor tijd in moeten vallen.

Eerder beweerde hij al dat spelen tegen Utrecht direct na zijn overstap van Utrecht naar Ajax niets extra's of bijzonders voor hem betekende.... Ik heb dit al eerder vermeld op het forum alszijnde onzin en bijna beledigend voor de intelligentie voor ons supporters.

Maar deze man laat op 1 wedstrijd uit tegen Zwolle zien dat hij totaal ongeschikt is als trainer van Ajax.

Het is jammer maar hij moet echt vervangen worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 08:12 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag is gewoon een heel rare vent.

Younes belonen door hem min of meer te vernederen want zo wordt dit door spelers ervaren wanneer ze 1 of 2 minuutjes voor tijd in moeten vallen.

Eerder beweerde hij al dat spelen tegen Utrecht direct na zijn overstap van Utrecht naar Ajax niets extra's of bijzonders voor hem betekende.... Ik heb dit al eerder vermeld op het forum alszijnde onzin en bijna beledigend voor de intelligentie voor ons supporters.

Maar deze man laat op 1 wedstrijd uit tegen Zwolle zien dat hij totaal ongeschikt is als trainer van Ajax.

Het is jammer maar hij moet echt vervangen worden!
Wil persoonlijk niet direct praten over vervangen, maar ik ben zeker niet van hem onder de indruk. Dat is een ding wat zeker is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 08:12 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag is gewoon een heel rare vent.

Younes belonen door hem min of meer te vernederen want zo wordt dit door spelers ervaren wanneer ze 1 of 2 minuutjes voor tijd in moeten vallen.

Eerder beweerde hij al dat spelen tegen Utrecht direct na zijn overstap van Utrecht naar Ajax niets extra's of bijzonders voor hem betekende.... Ik heb dit al eerder vermeld op het forum alszijnde onzin en bijna beledigend voor de intelligentie voor ons supporters.

Maar deze man laat op 1 wedstrijd uit tegen Zwolle zien dat hij totaal ongeschikt is als trainer van Ajax.

Het is jammer maar hij moet echt vervangen worden!
Ik ben het helemaal met je eens AkaS. Ik ben eigenlijk al sinds de eerste wedstrijd klaar met Ten Hag.

Overigens lijkt het gebeuren met Younes geregisseerd. Heeft een contract met clausule. Zal wel bij zowel wedstrijden automatisch verlengd worden. En ja dan maakt 1 minuut misschien de doorslag. En dan snap ik best dat Younes weigert. Aangezien aan de andere zijde ook belangen zitten. En wat Ten Hag daarna verklaart is gewoon belachelijk en het schoonvegen van zijn eigen straatje.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 07:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je geeft hem niet de schuld maar benoemt wel dat door het zwakke ingrijpen van hem de 1-1 valt???? Hmmmm beetje tegenstrijdig, maar dat is hoe ik het lees. Dat hij geen zes is weten we namelijk allemaal al een tijdje.
Beetje ongelukkige woordkeuze.

Ik vind dat hij daar niet goed staat en verkeerd instapt. Maar dat wil niet zeggen dat daarmee de goal voorkomen had kunnen worden. Tagliafico moet volgens mij daar ook gewoon zijn man overgeven aan Wober en doordekken.
Waarom men Ziyech trouwens de fout van die tegengoal wil geven is mij echt een raadsel.

En inderdaad, we weten dat al even, maar het irriteert gewoon dat ze daar geen verandering in aanbrengen.

Volgens mij is dat namelijk echt het enige waar meer dan 80% van dit forum het wel een keer over eens is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Beetje ongelukkige woordkeuze.

Ik vind dat hij daar niet goed staat en verkeerd instapt. Maar dat wil niet zeggen dat daarmee de goal voorkomen had kunnen worden. Tagliafico moet volgens mij daar ook gewoon zijn man overgeven aan Wober en doordekken.
Waarom men Ziyech trouwens de fout van die tegengoal wil geven is mij echt een raadsel.

En inderdaad, we weten dat al even, maar het irriteert gewoon dat ze daar geen verandering in aanbrengen.

Volgens mij is dat namelijk echt het enige waar meer dan 80% van dit forum het wel een keer over eens is.
Ziyech verdedigt niet door en loopt als slappe hap terug, net als Neres. Kluivert aan de zijkant laat het ook allemaal maar gebeuren. En dat valt me iets te vaak op. Zo gauw het niet op het eilandje van de speler gebeurt halen ze hun neus op. Lijkt wel alsof de spelers elkaar niet willen helpen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Er is trouwens maar 1 echte man van de wedstrijd voor mij! Zijn naam luidt: Anass Moumane!! Trots op deze jongen!
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Er is trouwens maar 1 echte man van de wedstrijd voor mij! Zijn naam luidt: Anass Moumane!! Trots op deze jongen!
Geweldig gebaar hé van die jongen..
Prachtig man
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nooit tenhag zijn aanvoerder geweest he.. laat staan zijn type rechtsback.. de keus qua aanvoerder vind ik wel opmerkelijk aangezien ik huntelaar ziyech of een schone een betere keus had gevonden (lijkt me meer met oog op volgend seizoen) en denk dat hij sws daarmee al aan het bouwen is... we gaan het zien.. en nee zelf nog lang niet overtuigd van tenhag.. maar gun hem de kans.. maar nie te lang :P
Ik vind het juist heel slim, hierdoor blijft De ligt misschien nog iets langer bij Ajax (volgend jaar). Het is een beest van 18 jaar en nu al zo goed, eeigenlijk te goed voor de Eredivisie. Ken je nagaan als je ook nog Sanchez had. Ik denk dat Ajax dit seizoen geen doelpunt tegen zou hebben gekregen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 15:13 schreef Jaccio het volgende:
Ga er dan achter staan man. Je ziet toch dat ze die steun nodig hebben. Bagger publiek
+100 echt niet normaal die idioten die daar zitten. Ik denk dat ik een stadion verbod krijg, want ik wil al die fluiters op hun bek slaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 16:18 schreef Jaccio het volgende:
'Ziyech rot op'..
Ik schaam me diep voor een deel van ons publiek. Ik zweer het je. Stelletje idioten.

Bedankt voor deze 3 punten Hakim
Het ergste is dat sommigen het er juist om doen, ik wil dat die gasten in het stadion worden gecorrigeerd, Gewoon ouderwetse klappen uitdelen.

Ik ga een panfletje maken net als Willem II.

#Ajaxfluiters rot op
Jullie helpen toch ook mee om die Ajax uitfluiters te verbannen uit ons stadion? Mocht je er 1 zien of horen, dan heb ik hier de volgende stappen die je mag opvolgen:

1) Als je iemand hoort fluiten die naast je staat, tik hem op zijn schouder en sla hem voor zijn bek
2) Mocht deze persoon alsnog door gaan met fluiten, geef hem een lollie en sla hem nog een keer voor zijn bek
3) MOcht hij door blijven gaan met fluiten, dan zit er maar 1 ding op. Til deze persoon samen met de andere persoon die hem zit op en gooi hem naar beneden.

Zet dit op youtube als waarschuwing voor de andere uitfluiters.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen









0.0160310