BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 10:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het ergste is dat sommigen het er juist om doen, ik wil dat die gasten in het stadion worden gecorrigeerd, Gewoon ouderwetse klappen uitdelen.

Ik ga een panfletje maken net als Willem II.

#Ajaxfluiters rot op
Jullie helpen toch ook mee om die Ajax uitfluiters te verbannen uit ons stadion? Mocht je er 1 zien of horen, dan heb ik hier de volgende stappen die je mag opvolgen:

1) Als je iemand hoort fluiten die naast je staat, tik hem op zijn schouder en sla hem voor zijn bek
2) Mocht deze persoon alsnog door gaan met fluiten, geef hem een lollie en sla hem nog een keer voor zijn bek
3) MOcht hij door blijven gaan met fluiten, dan zit er maar 1 ding op. Til deze persoon samen met de andere persoon die hem zit op en gooi hem naar beneden.

Zet dit op youtube als waarschuwing voor de andere uitfluiters.
Goed idee.

Ook al zo walgelijk om Veltman uit te gaan fluiten als ie invalt.

Ik bedoel als alles je toch tegenstaat, sta dan je plek af aan iemand die die jongens wel de nodige steun wilt geven en wel bereid is om een positieve bijdrage te leveren aan de sfeer
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 12:01   quote  deeplink  
Amin Younes is hard gestraft voor zijn werkweigering in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. Ajax-trainer Erik ten Hag heeft de Duitse aanvaller voor twee weken uit de selectie gezet.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Younes weigerde zondagmiddag in het duel met SC Heerenveen vlak voor tijd in te vallen. Ten Hag heeft daarom maandagochtend met de aanvaller gesproken. De oefenmeester heeft hem meegedeeld dat Younes in ieder geval de komende twee weken bij Jong Ajax traint.

"Ik wilde hem belonen voor zijn goede invalbeurt en zijn werk op de training, maar het was vlak voor tijd en hij vond het niet noodzakelijk om in te vallen", liet Ten Hag na de wedstrijd weten.
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:01 schreef remco k het volgende:
Amin Younes is hard gestraft voor zijn werkweigering in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. Ajax-trainer Erik ten Hag heeft de Duitse aanvaller voor twee weken uit de selectie gezet.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Younes weigerde zondagmiddag in het duel met SC Heerenveen vlak voor tijd in te vallen. Ten Hag heeft daarom maandagochtend met de aanvaller gesproken. De oefenmeester heeft hem meegedeeld dat Younes in ieder geval de komende twee weken bij Jong Ajax traint.

"Ik wilde hem belonen voor zijn goede invalbeurt en zijn werk op de training, maar het was vlak voor tijd en hij vond het niet noodzakelijk om in te vallen", liet Ten Hag na de wedstrijd weten.
Kan ik mee leven, want het was niet handig van Younes.
Maar ik vind dat ten Hag hier ook best over aangesproken mag worden door de heren bovenin.
Dat hij Younes op deze manier wilt 'belonen' is natuurlijk belachelijk en ronduit vernederend.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Er is trouwens maar 1 echte man van de wedstrijd voor mij! Zijn naam luidt: Anass Moumane!! Trots op deze jongen!
Had het gister niet gezien. Maar prachtig inderdaad.

Iedere keer dat je weer even met nouri bezig bent maakt dat andere zaken weer heel relatief.
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 maart 2018 - 12:38   quote  deeplink  
Het wisselen over het algemeen in de laatste 5 minuten kan ik mij niet in vinden.
Hoe vaak komt het voor dat een tactische wissel op dit idioot late moment nog effect heeft. Nou zo goed als nooit. Dan sommige misschien nog door toeval ook.
Ik ben eigenlijk op zich voor een regel die het wisselen verbied na de 75e minuut, 80e minuut kan ik ook nog mee leven.
Dit zijn wel tactische wissels. Blessures zijn hier niet bij inbegrepen.
Ik hoef niet meer te vertellen dat ik geen fan van Younes ben, maar ik snap zijn reactie wel volkomen. Zeker in de situatie van de status van de wedstrijd. Je mag niet weigeren, maar het begrip is er wel. Ten Hag moet dan ook zelf even een gesprek krijgen met zijn leidinggevende.
De ploegen zullen dan eerder in de wedstrijd een tactiek moeten uitstippelen en inspelen op de tegenstander zijn wissels en wijziging tactiek eerder moeten bepalen. Dit maakt ook meteen het spelletje weer minder voorspelbaar en dus interessanter.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 maart 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Ten Hag's wisselbeleid is sowieso treurig tot nog toe. Wisselt altijd heel laat als het eigenlijk al niets meer uitmaakt. Echt een drama wat dat betreft. Snap heel goed van Younes dat hij niet gaat invallen zo laat, maar als coach moet je er natuurlijk wel tegen optreden.
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:38 schreef Peterhs het volgende:
Het wisselen over het algemeen in de laatste 5 minuten kan ik mij niet in vinden.
Hoe vaak komt het voor dat een tactische wissel op dit idioot late moment nog effect heeft. Nou zo goed als nooit. Dan sommige misschien nog door toeval ook.
Ik ben eigenlijk op zich voor een regel die het wisselen verbied na de 75e minuut, 80e minuut kan ik ook nog mee leven.
Dit zijn wel tactische wissels. Blessures zijn hier niet bij inbegrepen.
Ik hoef niet meer te vertellen dat ik geen fan van Younes ben, maar ik snap zijn reactie wel volkomen. Zeker in de situatie van de status van de wedstrijd. Je mag niet weigeren, maar het begrip is er wel. Ten Hag moet dan ook zelf even een gesprek krijgen met zijn leidinggevende.
De ploegen zullen dan eerder in de wedstrijd een tactiek moeten uitstippelen en inspelen op de tegenstander zijn wissels en wijziging tactiek eerder moeten bepalen. Dit maakt ook meteen het spelletje weer minder voorspelbaar en dus interessanter.
Kan ik opzich wel mee leven zo een regel, ben je ook gelijk af van dat wisselen om tijd te rekken.

Maar zo een regel zal er waarschijnlijk nooit doorheen komen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 maart 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kan ik opzich wel mee leven zo een regel, ben je ook gelijk af van dat wisselen om tijd te rekken.

Maar zo een regel zal er waarschijnlijk nooit doorheen komen.
Het hele tijdrekken heeft eigenlijk totaal geen zin meer, want over het algemeen wordt deze tijd er goed bij opgeteld. Het zal vast niet altijd even goed gebeuren, maar ze rekenen extra tijd voor die wissels. De scheids kan extra tijd erbij optellen bij het rekken met een wissel.
Dat het over het algemeen effect zal hebben op tijdrekken ben ik het wel mee eens.
Zoiets gaat er inderdaad waarschijnlijk nooit doorkomen, want stel je voor dat je weer tactisch moet gaan beslissen vroegtijdig in de wedstrijd...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen









0.0131120