BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 06 juli 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:00 schreef R()b het volgende:
Als je dan toch een middenvelder wilt kopen per se, waarom dan niet bijvoorbeeld Ferdi Kadioglu.
Daar heeft iedereen hoge verwachtingen van.
Of investeer tijd in Kökcü.
Op zich wellicht een goede investering, maar dat is een 10.
In het geval van Clasie gaat het om de vervanger van El Ahmadi, die weg gaat.
JanM
 JanM - vrijdag 06 juli 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik vind, wanneer ze alleen het niveau van v. Persie en Kuyt benaderen je een poging moet wagen om ze terug te halen. Clasie heeft bv. 2 jaar in zijn ontwikkeling stil gestaan, die gaat echt niets meer toevoegen.

Ik zou ik altijd voor de jeugd gaan. Je weet dan wat je in huis hebt en dit brengt ook veel meer ruimte in het salarisbudget.
Om vervolgens MvG weer af te zeiken dat hij geen vervanger gehaald heeft voor El Ahmadi als je met die jeugdspeler(s) vervolgens 7e wordt. Oftewel, bij Feyenoord doe je het als TD niet gauw (of misschien wel nooit!) goed … Daarnaast hebben we een trainerT die al heeft bewezen uitsluitend jeugd in te passen als hij echt geen andere keuze heeft (Malacia), dus ook wat dat betreft is het niet meer dan logisch dat er een vervanger voor El Ahmadi wordt als Amrabat en Tapia er blijkbaar ook (nog?) niet klaar voor geacht worden …
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:57 schreef R()b het volgende:

[..]

Mja, misschien voor de top niet goed genoeg.
Maar als ik kijk naar zijn Heerenveen periode, dan was dat toch zeker voor eredivisie begrippen uitstekend.
Hij kon toch naar redelijk wat clubs.
Misschien niet teveel terug kijken naar zijn periode Heerenveen, maar Boetius ben ik persoonlijk niet echt gecharmeerd van sorry.
Ik hou meer van het type boëtius ,al heeft Larsson zeker bij Heerenveen meer
laten zien dan Boëtius .
Geef het brein van Larsson aan Boëtius en we hebben een geweldige vleugelspeler. ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Boetius kan "onder moeders vleugels" gewoon niet presteren. Daarom had terughalen ook geen enkele zin. Deze jongen mist de mentaliteit.
Is waar maar had het nooit verwacht dat hij nog net zo'n zachtgekookt ei zou zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:00 schreef R()b het volgende:
Als je dan toch een middenvelder wilt kopen per se, waarom dan niet bijvoorbeeld Ferdi Kadioglu.
Daar heeft iedereen hoge verwachtingen van.
Of investeer tijd in Kökcü.
Eens,maar Ferdi was vorig seizoen ook niet beter dan t jaar daarvoor hoor.
Maar goed genoeg om in te investeren.Zeker met van Persie erbij.
En omdat Robin nog maar 1 jaar doorgaat is het nu de tijd voor Jeugdspelers inpassen.
VVout
 VVout - vrijdag 06 juli 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Clasie had nooit naar Engeland moeten gaan, kwam daar niet meer in de regelmaat van spelen toe met zijn postuur en zijn schouderprobleemske. Gevolg, je gaat nooit stappen maken, hoe kan dat als je geen spelritme meer opdoet.

Na zijn knieblessure van oktober 2017 heeft hij weer bij Club Brugge de nodige minuten gemaakt en is er een opwaartse trend te bespeuren en als hij maar niet weer geblesseerd raakt zou het een nuttige speler voor Feyenoord kunnen zijn.

Het zal een vraag zijn en blijven waarvan je het nooit zal weten als je het probeert en met een beetje geluk pakt het heel goed uit, echt moeilijk om er een uitspraak over te doen.

Je kan hooguit MvG de schuld later de schuld in de schoenen schuiven als het verkeerd uitpakt natuurlijk ;)
Leuv
 Leuv - vrijdag 06 juli 2018 - 14:36   quote  deeplink  
Het scheelt wel in de helikopter. Deze dreumes kun je gewoon onder een drone hangen met de open dag.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 juli 2018 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:34 schreef R()b het volgende:
Een oud Feyenoorder terug halen is niets mis mee.
Je moet alleen een aantal dingen bekijken.
Heb je er iets aan?
Is diegene beter als wat je hebt lopen?

In het geval Boetius kan je concluderen dat een jeugdspeler dat makkelijk kan invullen.
Bovendien heb je Larsson lopen die bij mij hoger staat dan Boetius.

Middenvelders hebben we die echt nodig?
Het VOELT soms alsof we 25 middenvelders hebben, 4 verdedigers en 1 spits.
Ben ik met je eens, en dan vertrekt ook nog eens onze beste middenvelder. Aan de andere kant moet je de psyche niet onderschatten. Hoe goed iemand ook is, zodra hij in gedachten heeft dat hij nu wel een keer liever elders had gespeeld en dat hij het hier wel een keer gezien heeft, presteert hij minder. Het moment is wellicht daar om El Ahmadi te laten gaan. Jammer, maar misschien ook wel goed. Het moment van gaan is altijd moeilijk in te schatten.

Overigens denk ik dat we niet moeten vergeten dat met Jörgensen en Van Persie een jongen die nog best goed kan worden op de bank zal komen te zitten. Vente moet langzaam aan gebracht worden. Met dat in je achterhoofd is het toch goed om nu de hoogst mogelijke prijs voor Jörgensen te pakken? het is nu tijd om te oogsten. Moet je niet te lang mee wachten, maar dat MvG het wk heeft afgewacht is toch geweldig? Voor hetzelfde geld trapt hij er een stuk of drie in. Dan verkoop je hem voor een veelvoud. Kijk maar naar die pipo van ajakkes twee jaar geleden. Ik vond het zwaar overschat wat ze er voor kregen, maar in dat dorpje bij het IJ lachten ze zich dood. Dat hadden wij deze zomer ook kunnen hebben, maar helaas gebeurde dat niet. Nou, dan verlies je er ook nog niet zoveel op. En als hij wel blijft, heb je gewoon een goed spits in huis. Hopen dat we er dan niet een gedemotiveerde speler aan overgehouden hebben...

Moet er wat jullie betreft een spits voor terugkomen? Of kunnen we het af met Van Persie en Vente? Wie hebben we, eventueel, verder nog voor in de spits?

O ja, Boëtius valt wederom door de mand. Goeie gozer, maar mist een overmijnlijkmentaliteit. Hij heeft het net niet. Ik vrees alleen dat Larsson ook tekort komt. Is Hankouri er klaar voor? Of moet er een speler voor op links bijkomen van het niveautje Elia/Berghuis?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - vrijdag 06 juli 2018 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:36 schreef Leuv het volgende:
Het scheelt wel in de helikopter. Deze dreumes kun je gewoon onder een drone hangen met de open dag.
Haha, dat wil ik zien.
VVout
 VVout - vrijdag 06 juli 2018 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

...Of moet er een speler voor op links bijkomen van het niveautje Elia/Berghuis?
Goeie vraag, wel moet er vanaf links een speler staan die wat brengt of dat met Mo/Sam gaat gebeuren. Ik denk dat je daar gewoon op moet vertrouwen, maar de TD zal dit op basis van de huidige voorbereiding het beste weten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:36 schreef Leuv het volgende:
Het scheelt wel in de helikopter. Deze dreumes kun je gewoon onder een drone hangen met de open dag.
Hahaha
R()b
 R()b - vrijdag 06 juli 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, en dan vertrekt ook nog eens onze beste middenvelder. Aan de andere kant moet je de psyche niet onderschatten. Hoe goed iemand ook is, zodra hij in gedachten heeft dat hij nu wel een keer liever elders had gespeeld en dat hij het hier wel een keer gezien heeft, presteert hij minder. Het moment is wellicht daar om El Ahmadi te laten gaan. Jammer, maar misschien ook wel goed. Het moment van gaan is altijd moeilijk in te schatten.

Overigens denk ik dat we niet moeten vergeten dat met Jörgensen en Van Persie een jongen die nog best goed kan worden op de bank zal komen te zitten. Vente moet langzaam aan gebracht worden. Met dat in je achterhoofd is het toch goed om nu de hoogst mogelijke prijs voor Jörgensen te pakken? het is nu tijd om te oogsten. Moet je niet te lang mee wachten, maar dat MvG het wk heeft afgewacht is toch geweldig? Voor hetzelfde geld trapt hij er een stuk of drie in. Dan verkoop je hem voor een veelvoud. Kijk maar naar die pipo van ajakkes twee jaar geleden. Ik vond het zwaar overschat wat ze er voor kregen, maar in dat dorpje bij het IJ lachten ze zich dood. Dat hadden wij deze zomer ook kunnen hebben, maar helaas gebeurde dat niet. Nou, dan verlies je er ook nog niet zoveel op. En als hij wel blijft, heb je gewoon een goed spits in huis. Hopen dat we er dan niet een gedemotiveerde speler aan overgehouden hebben...

Moet er wat jullie betreft een spits voor terugkomen? Of kunnen we het af met Van Persie en Vente? Wie hebben we, eventueel, verder nog voor in de spits?

O ja, Boëtius valt wederom door de mand. Goeie gozer, maar mist een overmijnlijkmentaliteit. Hij heeft het net niet. Ik vrees alleen dat Larsson ook tekort komt. Is Hankouri er klaar voor? Of moet er een speler voor op links bijkomen van het niveautje Elia/Berghuis?
Juist.
En dan was een Jörgensen ineens 25 mil waard.
Ga uit van het geval dat je een 15 miljoen nog kan beuren voor Jörgensen.
Voor 2 x 7,5 miljoen kan je toch wel 2 goede vervangers vinden lijkt mij.
Wij hebben altijd een overvloed aan middenvelders, en maar zelden 2 a 3 sterke spitsen.
Waarmee je dus ook jaarlijks meer kans hebt op de titel uiteindelijk.
Leuv
 Leuv - vrijdag 06 juli 2018 - 15:32   quote  deeplink  
Doel: Vermeer, Bijlow, Ten Hove
RV: st Juste, Nieuwkoop
RCV: van Beek, Botteghin, Geertruida
LCV: van Drongelen, van der Heijden, Knoester
LV: Haps, Malacia
RVM: Amrabat, Wermann
LVM: Tapia, Ayoub, Burger
AM: van Persie, Toornstra, Kocku
RB: Berghuis, Toure
SP: Jorgensen, Vente
LB: Larsson, El Hankouri, Boetius
1e positie is de basis.

Verkoop: Vilhena, Jones
Verhuur: Hansson

Beter gaat het niet worden het komende seizoen.
Ik zou dan ook het geld dat er is investeren in van Drongelen en een betere dan Larsson en Boetius zien te verkopen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 juli 2018 - 16:27   quote  deeplink  
Je vergist je door ervan uit te gaan dat elke speler maar voor één positie kan worden gebruikt. Misschien kan Haps ook best op linksvoor?
MMM
 MMM - vrijdag 06 juli 2018 - 17:45   quote  deeplink  
Zucht. Linksback is linksback. Als Haps er als linksbuiten niks van bakt zeiken we weer.

Laten we nou eens kappen met die flauwekul. Net als St. Juste en Geertruida gewoon centrale verdedigers zijn.

Laat spelers gewoon op hun eigen plek spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door MMM --
VVout
 VVout - vrijdag 06 juli 2018 - 17:50   quote  deeplink  
Nou, het is normaal dat een speler een aantal posities rondom zijn favoriete zone kan invullen. Zeker als ie zich daarmee een gunst bewijst en aan spelen toekomt met het daarbij komende spelritme.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 18:04   quote  deeplink  
Doet gewoon pijn als ik de namen Haps en Malacia ziet in 1 zin.
Haps veel vuur en energie in zijn spel,verdedigend komt hij vaak tekort
in techniek .Voor zijn inzet een 9.
Malacia heeft het zelfde vuur maar meer techniek ,zowel aanvallend als verdedigend.
Komt alleen conditioneel nog tekort.
Een Malacia zou altijd de voorkeur moeten krijgen op Haps.
En dat is jammer voor Haps want er zijn er genoeg die een puntje kunnen zuigen aan zijn inzet en motivatie
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 juli 2018 - 18:11   quote  deeplink  
Als je dit nu over Diks zou zeggen , maar Haps is wel een aanwinst Malacia ja, maar moet nog rijpen
Leuv
 Leuv - vrijdag 06 juli 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 16:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Je vergist je door ervan uit te gaan dat elke speler maar voor één positie kan worden gebruikt. Misschien kan Haps ook best op linksvoor?
De enigen die echt multifunctioneel zijn zijn st. Juste, Toornstra, Vilhena, Amrabat en in mindere mate van Persie en Tapia.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Leuv --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 06 juli 2018 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 18:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Doet gewoon pijn als ik de namen Haps en Malacia ziet in 1 zin.
Haps veel vuur en energie in zijn spel,verdedigend komt hij vaak tekort
in techniek .Voor zijn inzet een 9.
Malacia heeft het zelfde vuur maar meer techniek ,zowel aanvallend als verdedigend.
Komt alleen conditioneel nog tekort.
Een Malacia zou altijd de voorkeur moeten krijgen op Haps.
En dat is jammer voor Haps want er zijn er genoeg die een puntje kunnen zuigen aan zijn inzet en motivatie
Ach, nou moeten we niet gaan overdrijven. Als Haps niet gekomen was had iedereen gezeurd dat we enkel Nelom hadden voor linksback (en wellicht toen Woudenberg nog?). Haps is een uitstekend aankoop die gewoon goed presteert in mijn ogen. Malacia vind ik echt nog lang zo ver niet als Haps. Verdedigend is Malacia goed, maar aanvallend vind ik hem nog veel te weinig rendement halen. Malacia kan er best komen, maar heeft nog een paar jaar nodig. Ik vind echt dat Haps nog 3 stappen voor ligt op Malacia. Waarschijnlijk het aantal jaar ervaring dat Haps heeft. Voor mij geen enkele twijfel wie onze linksback moet zijn komend seizoen: Haps.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:
Als je dit nu over Diks zou zeggen , maar Haps is wel een aanwinst Malacia ja, maar moet nog rijpen
Diks was geen aankoop en gehaald voor achter Nieuwkoop.
Toen Nieuwkoop terug kwam was hij slechter dan Diks wat op dat
moment ontzettend knap was.
Leuv
 Leuv - vrijdag 06 juli 2018 - 19:57   quote  deeplink  
Haps niet laten spelen ten faveure van Malacia is kapitaalvernietiging.
R()b
 R()b - vrijdag 06 juli 2018 - 19:59   quote  deeplink  
2 linksbacks kunnen makkelijk wisselen, Haps basis en Malacia de kleinere wedstrijden laten pakken in de basis.
Iedereen tevreden toch.
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 20:09   quote  deeplink  
De beste speelt gewoon
Leuv
 Leuv - vrijdag 06 juli 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 20:09 schreef ar het volgende:
De beste speelt gewoon
Dit is zo slecht meetbaar dus speelt de “duurste” en ontwikkelt Malacia zich in de luwte.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 22:19   quote  deeplink  
Eens
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 22:25   quote  deeplink  
De enige positie die echt dubbel bezet is.
Misschien ook de keeperspositie.
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 22:31   quote  deeplink  
Ok
Jullie weer gelijk joh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 juli 2018 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 22:31 schreef ar het volgende:
Ok
Jullie weer gelijk joh
Ik ben het ook niet helemaal Leuv eens,want het is
nog maar de vraag of Malacia zich ontwikkelt in de luwte.
Ik hoop het wel.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 juli 2018 - 22:40   quote  deeplink  
Vette discussie hier.
Iedereen weer uitgeplast?
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 juli 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Van Beek niet beneden de 10 miljoen weg doen
ar
 ar - vrijdag 06 juli 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Haha
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Goodwill Bluffer
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 juli 2018 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 23:08 schreef ar het volgende:
Haha
Nee gewoon hard zijn
doen andere clubs ook
zo is verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door de bluffer --
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 07 juli 2018 - 10:03   quote  deeplink  
Telegraaf: Clasie alleen optie bij huur

Jordy Clasie is de beoogde vervanger van Karim El Ahmadi bij Feyenoord, maar een hereniging met de Rotterdammers zit er volgens De Telegraaf alleen in als hij voor een redelijk bedrag kan worden gehuurd van zijn club Southampton.

Voordeel is dat Clasie in deze fase van zijn carrière maar één ding wil: terugkeren naar Feyenoord. De speler wil met zijn gezin in Nederland zijn en na twee magere jaren (22 basisplaatsen voor Southampton en Club Brugge) weer veel spelen bij de club waar hij uitgroeide tot international.

Elke andere optie schuift hij op voorhand terzijde. Dat maakt het voor Southampton lastig om hem te slijten aan andere clubs in Engeland of elders in Europa.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 07 juli 2018 - 10:19   quote  deeplink  
huur met optie tot koop...volgend jaar is hij minder duur..
Tenzij er echt een goed alternatief is.
van geil
 van geil - zaterdag 07 juli 2018 - 10:28   quote  deeplink  
Dan ga je dus een speler halen die je nooit meer kunt verkopen met bovenstaande cv
Moet hij dus een jaar of 8 mee .
Volgens mij met hem 0 prijzen bij Feyenoord .
Ik vind Clasie een heerlijk ventje , maar zie het totaal niet zitten .
Zowel sportief als zakelijk gezien.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 07 juli 2018 - 10:59   quote  deeplink  
Toen hij bij Feijenoord weg ging was hij de beste Feijenoorder...zijn fout is geweest om naar de PL te gaan. Na hem hebben we niet meer dat niveau middenvelder gehaald. El is een prima balafpakker met een krijgershart. Maar iemand die het spel versneld en een splijtende pass in huis heeft, die hebben we niet. Vilhena ook niet. Hij is 27, indien hij 2 goede seizoenen draait, is iedereen zijn verleden in de PL ook weer vergeten. Ik denk dat hij rijper is geworden en fysiek sterker is geworden. Nogmaals, kom maar eens met een betaalbaar alternatief..
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 07 juli 2018 - 11:01   quote  deeplink  
Pelle was ook afgeschreven, Berghuis ook en zo zijn er nog wel meer...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 juli 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 10:59 schreef CobusIII het volgende:
Toen hij bij Feijenoord weg ging was hij de beste Feijenoorder...zijn fout is geweest om naar de PL te gaan. Na hem hebben we niet meer dat niveau middenvelder gehaald. El is een prima balafpakker met een krijgershart. Maar iemand die het spel versneld en een splijtende pass in huis heeft, die hebben we niet. Vilhena ook niet. Hij is 27, indien hij 2 goede seizoenen draait, is iedereen zijn verleden in de PL ook weer vergeten. Ik denk dat hij rijper is geworden en fysiek sterker is geworden. Nogmaals, kom maar eens met een betaalbaar alternatief..
Helemaal mee eens
MMM
 MMM - zaterdag 07 juli 2018 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 11:01 schreef CobusIII het volgende:
Pelle was ook afgeschreven, Berghuis ook en zo zijn er nog wel meer...
Pellè presteerde in tegenstelling tot Berghuis en Clasie eerst ook niet in NL
MMM
 MMM - zaterdag 07 juli 2018 - 13:36   quote  deeplink  
Clasie scoort ook nooit
ar
 ar - zaterdag 07 juli 2018 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 13:36 schreef MMM het volgende:
Clasie scoort ook nooit
Dat hoeft ook niet.
Tis een waterdrager, de jongens ervoor moeten het doen.
SCF Leiden
 SCF Leiden - zaterdag 07 juli 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 13:52 schreef ar het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet.
Tis een waterdrager, de jongens ervoor moeten het doen.
Niet mee eens.....
SCF Leiden
 SCF Leiden - zaterdag 07 juli 2018 - 14:42   quote  deeplink  
Als alleen de jongens voorin moeten scoren,kom je te kort!!!
Leuk voor een 5e/6e plek
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 07 juli 2018 - 14:46   quote  deeplink  
Clasie scoort ook nooit.....pppffff Hoeveel scoort iniesta per seizoen? Nog minder dan Clasie.
van geil
 van geil - zaterdag 07 juli 2018 - 14:47   quote  deeplink  
Daar staan wereldspitsen voorin , en Messi
Appels en peren .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 07 juli 2018 - 14:50   quote  deeplink  
Spaanse of Nederlandse competitie is ook appels en peren...
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 07 juli 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Mordric hetzelfde...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 juli 2018 - 14:55   quote  deeplink  
Zag gisteren een assist voorbij komen van Clasie van een
oefenpotje van een paar dagen terug ,in 1 woord SMULLEN

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0240130