BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 25 juni 2018 - 17:58   quote  deeplink  
Dat zal toch niet ?
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 juni 2018 - 18:59   quote  deeplink  
Als bij Feyenoord de beste spelers verkocht worden
dan moeten er gelijkwaardige spelers weer bij komen
en niet uit Nederland,als je mee wilt doen om de prijzen
van geil
 van geil - maandag 25 juni 2018 - 19:08   quote  deeplink  
Precies , en dat doe je niet met een paar miljoen door de regel.
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 juni 2018 - 19:41   quote  deeplink  
Derde of vierde plaats met de kwaliteitsverhoudingen op dit moment.
van geil
 van geil - maandag 25 juni 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 19:41 schreef MightyAce het volgende:
Derde of vierde plaats met de kwaliteitsverhoudingen op dit moment.
3 4 of 5 denk ik.
van geil
 van geil - maandag 25 juni 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 19:41 schreef MightyAce het volgende:
Derde of vierde plaats met de kwaliteitsverhoudingen op dit moment.
3 4 of 5 denk ik.
windoweyes
 windoweyes - maandag 25 juni 2018 - 19:54   quote  deeplink  
Weghorst weg naar Wolfsburg.
windoweyes
 windoweyes - maandag 25 juni 2018 - 19:55   quote  deeplink  
Alhoewel, nog niet zeker hoor ik nu.
van geil
 van geil - maandag 25 juni 2018 - 19:57   quote  deeplink  
Past hij wel denk ik, Duitsland.
PieterBos
 PieterBos - maandag 25 juni 2018 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 13:14 schreef ras het volgende:

[..]

Beste Pieter, ik kijk naar het totaalplaatje. Tok tok
Doe dat dan niet met een quote over een deelplaatje!
VVout
 VVout - maandag 25 juni 2018 - 21:20   quote  deeplink  
Kukelekuuuuh.
ar
 ar - maandag 25 juni 2018 - 21:47   quote  deeplink  
Tok! tok!
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2018 - 10:39   quote  deeplink  
Gio vindt het allemaal wel best lees ik en rekent eigenlijk alleen op een vertrek van El Ahmadi … Vrees dus dat er niet veel gaat gebeuren en we het moeten doen met deze:

Jones (Bijlow / Ten Hove)

St. Juste (Nieuwkoop) - Van Beek (Geertruida) - Vd Heijden (Knoester) - Haps (Malacia)

Tapia (Amrabat) - RvP (Larsson) - Vilhena (Ayoub)

Berghuis (Toure) - Jørgensen (Vente) - Boëtius (El Hankouri)

Al verkocht: Hamer, Gustafson en Bilal
Verkopen: El Ahmadi en Vejinovic (niet verhuren aan AZ !!!)
Verhuren: Hansson
????????: Vermeer, Botteghin, Verdonk en Schuurman

Veel meer dan derde worden zit er dan m.i. niet in … helaas!
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 10:50   quote  deeplink  
Volkomen wanbeleid. De trainer(t) die een neventaak als TD heeft. Ga eens trainen Gio en maak de spelers die je hebt beter !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 10:50 schreef Leuv het volgende:
Volkomen wanbeleid. De trainer(t) die een neventaak als TD heeft. Ga eens trainen Gio en maak de spelers die je hebt beter !!!
En laat 'ie daar nou net niet zo heel goed in zijn ...
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:07 schreef JanM het volgende:

[..]

En laat 'ie daar nou net niet zo heel goed in zijn ...
Nou net niet ? ☺
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Wat moet hij dan zeggen? Dat hij hoopt dat zijn beste spelers vertrekken zodat hij nieuwe spelers verwelkomen kan? En dan het liefst nog dat hij noemt wie er dan volgens hem moeten komen? Gio is een prima trainer zoals hij het tot nu toe doet. Misschien dat hij wat vaker wat jeugd kan laten meedoen (wanneer de stand het toelaat, wat nou niet bepaald vaak aan de orde was afgelopen seizoen), maar verder doet hij het prima. Jammer dat er altijd lui zijn die niet tevreden zijn en daarom altijd maar moeten zagen aan stoelpoten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2018 - 11:23   quote  deeplink  
Gio trapt slechts open deuren in. Hij zegt slechts wat de pers graag horen wil. Nou, maakt mij het wat uit wat hij zegt, zolang hij ons maar weer kampioen maakt.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Gio trapt slechts open deuren in. Hij zegt slechts wat de pers graag horen wil. Nou, maakt mij het wat uit wat hij zegt, zolang hij ons maar weer kampioen maakt.
En dat is nou net het probleem … zoals ik hierboven al aangaf worden we met het huidige materiaal m.i. hooguit derde. En met het kampioenschap als doel had hij dus wat mij betreft minimaal uit mogen en moeten spreken dat hij toch minimaal rekent op enkele versterkingen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2018 - 11:33   quote  deeplink  
Ja, lekker slim. Verwachtingspatroon bij de achterban dusdanig opkrikken dat het je kop kost wanneer je het niet kunt waarmaken. Dat is natuurlijk dom.
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 11:39   quote  deeplink  
Verwachtingspatroon bij de achterban is er al en moet er ook altijd zijn. We zijn verdorie Feyenoord. Waar we ook vandaan komen boeit me niet maar we moeten altijd uitspreken dat we voor de titel gaan.

Ik zeg met dit materiaal en vooral deze staf hooguit 4e komend seizoen.
VVout
 VVout - dinsdag 26 juni 2018 - 12:04   quote  deeplink  
Je moet natuurlijk wel ieder seizoen voor alle prijzen willen gaan, iets anders lijkt me geen optie nu alles weer financieel op de rails begint te raken.
Milo
 Milo - dinsdag 26 juni 2018 - 12:43   quote  deeplink  
Nigel de Jong? Ipv Karim?
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 12:43 schreef Milo het volgende:
Nigel de Jong? Ipv Karim?
We hebben geen VM nodig. We hebben er meer dan genoeg.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2018 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 13:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

We hebben geen VM nodig. We hebben er meer dan genoeg.
Vilhena en Ayoub op lnks en Tapia of Amrabat op rechts. Gaat Tapia, moet er m.i. wel iemand voor teruggehaald worden, maar Nigel de Jong … dan toch (veel) liever Clasie!
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 13:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Vilhena en Ayoub op lnks en Tapia of Amrabat op rechts. Gaat Tapia, moet er m.i. wel iemand voor teruggehaald worden, maar Nigel de Jong … dan toch (veel) liever Clasie!
Waar hebben we de jeugdopleiding voor ? Waarom kunnen bij andere clubs, en ik noem in deze geen namen, wel jeugdspelers worden ingepast en moeten wij altijd weer kopen ?

Opdoeken die jeugdopleiding !!
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 14:04 schreef Leuv het volgende:

[..]

Waar hebben we de jeugdopleiding voor ? Waarom kunnen bij andere clubs, en ik noem in deze geen namen, wel jeugdspelers worden ingepast en moeten wij altijd weer kopen ?

Opdoeken die jeugdopleiding !!
Jij doelt op Wehrmann neem ik aan? Moet 'ie eerst überhaupt bij de selectie gehaald worden …
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 14:13 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij doelt op Wehrmann neem ik aan? Moet 'ie eerst überhaupt bij de selectie gehaald worden …
Onder andere. Ze krijgen bij deze trainer(t) geen enkele kans.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2018 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 14:17 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onder andere. Ze krijgen bij deze trainer(t) geen enkele kans.
Zal ook niet veranderen vrees ik en als ik dit lees …

https://www.fr12.nl/nieuws/47429-tt-jordy-clasie-mag-vertrekken-bij-southampton.html
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 juni 2018 - 15:30   quote  deeplink  
Het blijft voor altijd je cluppie maar de liefde is wel minder geworden sinds dit zooitje er zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2018 door Leuv --
van geil
 van geil - dinsdag 26 juni 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Smullen.
van geil
 van geil - dinsdag 26 juni 2018 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:31 schreef JanM het volgende:

[..]

En dat is nou net het probleem … zoals ik hierboven al aangaf worden we met het huidige materiaal m.i. hooguit derde. En met het kampioenschap als doel had hij dus wat mij betreft minimaal uit mogen en moeten spreken dat hij toch minimaal rekent op enkele versterkingen!
Ik vind dit apart dat je dat zegt.
Afgelopen seizoen zei je nog dat deze selectie prima was samengesteld door van Geel.
En nu krijgt Gio een draai om zijn oren voor dezelfde selectie waar hij totaal geen verantwoordelijkheid voor heeft.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2018 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:39 schreef Leuv het volgende:
Verwachtingspatroon bij de achterban is er al en moet er ook altijd zijn. We zijn verdorie Feyenoord. Waar we ook vandaan komen boeit me niet maar we moeten altijd uitspreken dat we voor de titel gaan.

Ik zeg met dit materiaal en vooral deze staf hooguit 4e komend seizoen.
Ik zei ook niet dat er geen verwachtingspatroon is, ik zei dat hij het niet onnodig gaat opkrikken...Denk je nou werkelijk dat hij de verwachting van het kampioen worden niet heeft? Hij spreekt hem alleen niet uit. Dat werkt alleen maar tegen hem, dus waarom zal hij dat in vredesnaam doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2018 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - dinsdag 26 juni 2018 - 19:45   quote  deeplink  
Het is toch logisch dat er nu eerst verkocht moet worden.
Leuv
 Leuv - woensdag 27 juni 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Het verkopen duurt al veel te lang.
Het is toch duidelijk dat de volgende kunnen en mogen vertrekken:
Jones, Botteghin, Vilhena, El Ahmadi, Boetius, Hansson en bij een goed bod Jorgensen.
Dit hoeft toch allemaal niet zo lang te duren.
Leuv
 Leuv - woensdag 27 juni 2018 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 19:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat er geen verwachtingspatroon is, ik zei dat hij het niet onnodig gaat opkrikken...Denk je nou werkelijk dat hij de verwachting van het kampioen worden niet heeft? Hij spreekt hem alleen niet uit. Dat werkt alleen maar tegen hem, dus waarom zal hij dat in vredesnaam doen?
Omdat we Feyenoord zijn en hij er trainer(t) van is. Heb je angst om op je bek te gaan dan moet je daar geen trainer(t) van zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juni 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 09:32 schreef Leuv het volgende:
Het verkopen duurt al veel te lang.
Het is toch duidelijk dat de volgende kunnen en mogen vertrekken:
Jones, Botteghin, Vilhena, El Ahmadi, Boetius, Hansson en bij een goed bod Jorgensen.
Dit hoeft toch allemaal niet zo lang te duren.
Als er geen bod komt.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 juni 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 13:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Vilhena en Ayoub op lnks en Tapia of Amrabat op rechts. Gaat Tapia, moet er m.i. wel iemand voor teruggehaald worden, maar Nigel de Jong … dan toch (veel) liever Clasie!
Of Vormer
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 juni 2018 - 15:09   quote  deeplink  
10 miljoen voor Clasie gevraagd. Ja vast.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 juni 2018 - 15:11   quote  deeplink  
Lastig hoor, bespiegelingen vooraf.
Wie gaat er weg, wie wordt gehaald, wat ligt er aan transferbudget op voorhand...
En de broodje-aapgeruchten zullen nog twee maanden voortduren.
Kristus.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 27 juni 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 15:09 schreef MightyAce het volgende:
10 miljoen voor Clasie gevraagd. Ja vast.
Actuele transferwaarde 6,5 mln (naar het schijnt).
Nog steeds veel geld.
Leuv
 Leuv - woensdag 27 juni 2018 - 15:35   quote  deeplink  
Moeten we niet willen om die terug te halen.
JanM
 JanM - woensdag 27 juni 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 19:45 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik vind dit apart dat je dat zegt.
Afgelopen seizoen zei je nog dat deze selectie prima was samengesteld door van Geel.
En nu krijgt Gio een draai om zijn oren voor dezelfde selectie waar hij totaal geen verantwoordelijkheid voor heeft.
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen ...

O.b.v. het kampioensteam -/- Kuijt, Kongolo, Karsdorp en Elia, maar met de versterkingen Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson en in mindere mate Diks en Boëtius dacht ik - met velen - vooraf dat we zeker weer een kans zouden maken ja, zeker omdat er toen al sprake was van de mogelijke komst van RvP.

Helaas pakte het nogal teleurstellend uit. Eigenlijk bleken alleen Haps (met als verrassende backup Malacia) en pas na de winterstop RvP waardige vervangers. In combinatie met het wegvallen van de complete verdediging en de enorme terugval van Jones betekende dat helaas dat we al voor de winterstop kansloos waren.

Inmiddels is duidelijk geworden dat Jones en Vd Heijden (en Botteghin) geen schim meer zijn van het kampioensjaar, dat Nieuwkoop toch niet de gehoopte nieuwe Karsdorp (b)lijkt te zijn, Boëtius en Larsson Elia niet hebben kunnen doen vergeten en St. Juste en zeker Amrabat misschien toch niet zo goed zijn als we hoopten. Tel daar het aanstaande vertrek van El Ahmadi en Jørgensen bij op en je hebt bijna een compleet nieuw elftal nodig.

Verder heeft Gio m.i. geen speler beter gemaakt en m.u.v. Malacia (maar een andere keuze had hij ook niet) geen jeugdspeler heeft ingepast/getest en Tapia compleet verneukt door hem als verdediger op te stellen, om van het gegoochel op de rechtsbackpositie nog maar te zwijgen.

Maar goed, de directie laat MvG en MvG Gio zitten, dus kunnen we alleen maar hopen dat het komend seizoen beter zal gaan. Maar voorlopig gebeurt er helemaal niets en heeft Gio nota bene al uitgesproken dat hij dat wel lekker vindt! Voorspelt weinig goeds, maar we houden de moed erin!

Hopelijk komen er nog clubs voor spelers als Jones, Vermeer, Botteghin, misschien Tapia en gaan St. Juste, Amrabat en Larsson in hun tweede seizoen wèl laten zien dat ze de stap naar een topclub aankunnen, maar tot die tijd zie ik ons zonder èchte versterkingen (minimaal keeper, linker CV, rechtsback, linksbuiten en Jørgensen-vervanger) echt niet hoger eindigen dan derde, helaas!
JanM
 JanM - woensdag 27 juni 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 15:11 schreef FR-Henk het volgende:
Lastig hoor, bespiegelingen vooraf.
Wie gaat er weg, wie wordt gehaald, wat ligt er aan transferbudget op voorhand...
En de broodje-aapgeruchten zullen nog twee maanden voortduren.
Kristus.
Al verkocht: Hamer, Gustafson en Bilal

Verkopen: El Ahmadi, Jørgensen en Vejinovic (niet verhuren aan AZ !!!)

Verhuren: Hansson

????????: Jones, Vermeer, Botteghin, Boëtius, Tapia, Verdonk en Schuurman
Leuv
 Leuv - woensdag 27 juni 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 15:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen ...

O.b.v. het kampioensteam -/- Kuijt, Kongolo, Karsdorp en Elia, maar met de versterkingen Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson en in mindere mate Diks en Boëtius dacht ik - met velen - vooraf dat we zeker weer een kans zouden maken ja, zeker omdat er toen al sprake was van de mogelijke komst van RvP.

Helaas pakte het nogal teleurstellend uit. Eigenlijk bleken alleen Haps (met als verrassende backup Malacia) en pas na de winterstop RvP waardige vervangers. In combinatie met het wegvallen van de complete verdediging en de enorme terugval van Jones betekende dat helaas dat we al voor de winterstop kansloos waren.

Inmiddels is duidelijk geworden dat Jones en Vd Heijden (en Botteghin) geen schim meer zijn van het kampioensjaar, dat Nieuwkoop toch niet de gehoopte nieuwe Karsdorp (b)lijkt te zijn, Boëtius en Larsson Elia niet hebben kunnen doen vergeten en St. Juste en zeker Amrabat misschien toch niet zo goed zijn als we hoopten. Tel daar het aanstaande vertrek van El Ahmadi en Jørgensen bij op en je hebt bijna een compleet nieuw elftal nodig.

Verder heeft Gio m.i. geen speler beter gemaakt en m.u.v. Malacia (maar een andere keuze had hij ook niet) geen jeugdspeler heeft ingepast/getest en Tapia compleet verneukt door hem als verdediger op te stellen, om van het gegoochel op de rechtsbackpositie nog maar te zwijgen.

Maar goed, de directie laat MvG en MvG Gio zitten, dus kunnen we alleen maar hopen dat het komend seizoen beter zal gaan. Maar voorlopig gebeurt er helemaal niets en heeft Gio nota bene al uitgesproken dat hij dat wel lekker vindt! Voorspelt weinig goeds, maar we houden de moed erin!

Hopelijk komen er nog clubs voor spelers als Jones, Vermeer, Botteghin, misschien Tapia en gaan St. Juste, Amrabat en Larsson in hun tweede seizoen wèl laten zien dat ze de stap naar een topclub aankunnen, maar tot die tijd zie ik ons zonder èchte versterkingen (minimaal keeper, linker CV, rechtsback, linksbuiten en Jørgensen-vervanger) echt niet hoger eindigen dan derde, helaas!
Weinig spelden tussen te krijgen.

Ik vind alleen dat we Bijlow, Wehrmann, Burger en Kokcu de kans moeten geven en ook duidelijk moeten uitspreken dat we de jeugd meer en vaker de kans gaan geven in de toekomst. Dit zal een boost geven aan de jeugdopleiding. Ik persoonlijk word liever 4e met een jeugdig en eigen opgeleid elftal dan 3e met een bij elkaar gekocht elftal.

Is Gio het hier niet mee eens dat kan hij per direct wieberen, zat ben ik hem toch al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - woensdag 27 juni 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 15:09 schreef MightyAce het volgende:
10 miljoen voor Clasie gevraagd. Ja vast.
Niet eens de helft waard
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 juni 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 17:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet eens de helft waard
Inmiddels niet nee. Maar als ie niet naar Feyenoord komt, waar gaat ie dan heen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juni 2018 - 18:12   quote  deeplink  
Haarlem.
van geil
 van geil - woensdag 27 juni 2018 - 18:25   quote  deeplink  
Niets meer aan doen aan de selectie.
laat maar zien dan hoe sterk we zijn.
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 27 juni 2018 - 18:26   quote  deeplink  
Ruilen met El Ahmadi!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0250151