BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 03 juli 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Het geheime potje van Martin.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 juli 2018 - 21:22   quote  deeplink  
Als dit waar is, zegt dit veel over Nieuwkoop
ar
 ar - dinsdag 03 juli 2018 - 21:32   quote  deeplink  
VI neem ik wel wat meer serieus
van geil
 van geil - dinsdag 03 juli 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Ik Annet
R()b
 R()b - dinsdag 03 juli 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2018 - 20:49 schreef MMM het volgende:
Janmaat, graag!!
JuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuP!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 juli 2018 - 06:36   quote  deeplink  
Dan voor meer geld kopen dan de verkooppijs?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 juli 2018 - 07:24   quote  deeplink  
Vilhena gaat. El gaat. Daar blijft t bij denk ik
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 08:02   quote  deeplink  
Man man man....
Waar een grote club klein in kan zijn. Janmaat... Wie komt daar nu weer mee aanzetten?
Wanbeleid is ook een beleid. Treurig!
CobusIII
 CobusIII - woensdag 04 juli 2018 - 08:07   quote  deeplink  
Het enige wat relevant is is of hij een verbetering is ten opzichte van wat we nu hebben staan. Of hij eerder bij ons heeft gespeeld boeit mij niet zo. Zelfde geldt voor Clasie...
van geil
 van geil - woensdag 04 juli 2018 - 08:47   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=332585
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 08:07 schreef CobusIII het volgende:
Het enige wat relevant is is of hij een verbetering is ten opzichte van wat we nu hebben staan. Of hij eerder bij ons heeft gespeeld boeit mij niet zo. Zelfde geldt voor Clasie...
De kans is groter dat Nieuwkoop en/of st Juste zicht verbeteren dan Janmaat.
En het verschil tussen Janmaat en Nieuwkoop en st Juste is er nu al nauwelijks.
Ik begrijp dan werkelijk niet wie er op dit idiote idee komt. Kunnen we nu echt niet het beperkte geld dat we hebben op een beter manier besteden.

We beginnen echt het lachertje van de eredivisie te worden met ons waanzinnige scout en aan-, en verkoopbeleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door Leuv --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 juli 2018 - 09:16   quote  deeplink  
Heb al eerder mijn zorgen uitgesproken over de slecht bezette RB-positie. Janmaat zou een prima aanwinst zijn. Ervaring in Premier League en Oranje (toen dat nog wat voorstelde) dus een toegevoegde waarde.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 juli 2018 - 09:21   quote  deeplink  
Eens, Nieuwkoop blijft steken, St. Juste is ook op CV positie coming.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 juli 2018 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 07:24 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena gaat. El gaat. Daar blijft t bij denk ik
Waar gaat Vilhena dan naar toe en wat beuren ze voor hem
ik heb nog nergens iets gelezen hier
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 09:16 schreef MightyAce het volgende:
Heb al eerder mijn zorgen uitgesproken over de slecht bezette RB-positie. Janmaat zou een prima aanwinst zijn. Ervaring in Premier League en Oranje (toen dat nog wat voorstelde) dus een toegevoegde waarde.
Volstrekt oneens. Ik zie het wel in Nieuwkoop en st Juste op de RB zitten. We hebben doelpunten nodig en geen verdedigers.
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 10:19   quote  deeplink  
Ik zie ook wel wat in Nieuwkoop, had daar echt enorm veel van verwacht maar lijkt toch erg blessuregevoelig.

Op St. Juste als RB kan je niet rekenen vind ik, die zal de vaste CV worden.
kenny
 kenny - woensdag 04 juli 2018 - 11:06   quote  deeplink  
er zijn plaatsen in het elftal die belangrijker zijn die om versterking vragen , St juste kan inderdaad in het centrum maar daar staan bottegin en verbeek al , vind nieuwkoop en st juste goed genoeg om de r back plaats in te vullen ,
ik vind janmaat een zeer goede back maar het lijkt toch kapitaal vernietiging te worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door kenny --
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:06 schreef kenny het volgende:
er zijn plaatsen in het elftal die belangrijker zijn die om versterking vragen , St juste kan inderdaad in het centrum maar daar staan bottegin en verbeek al , vind nieuwkoop en st juste goed genoeg om de r back plaats in te vullen ,
ik vind janmaat een zeer goede back maar het lijkt toch kapitaal vernietiging te worden
Botteghin en van Beek kun je niet meer mee aan komen. Botteghin een jaar niet gespeeld, dat hakt er best in en zeker ook op zijn leeftijd.

van Beek is middelmaat.

Doorselecteren.

En ja er zijn nog veel meer posities waar versterkingen moeten komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 04 juli 2018 - 11:25   quote  deeplink  
M.i. hebben we gewoon een nieuwe rechtsback nodig en Janmaat heb ik al eerder geroepen dus zou ik toejuichen. Verder een linker CV (geen idee), vervanger voor El Ahmadi (Clasie!) en liefst ook een goeie linksbuiten (geen idee).

Kom op Martin, maak ons blij!
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 11:26   quote  deeplink  
Linksbuiten is niet nodig, Boëtius en Larsson.
JanM
 JanM - woensdag 04 juli 2018 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:26 schreef MMM het volgende:
Linksbuiten is niet nodig, Boëtius en Larsson.
Boëtius mag/moet weg en Larsson is m.i. geen linksbuiten, maar ik denk idd dat we het hier mee zullen moeten doen ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2018 - 20:56 schreef ar het volgende:

[..]

Het bordje op schoot smaakt nu wel lekker?
:)
Hahaha gvd nou ...
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 04 juli 2018 - 11:35   quote  deeplink  
Boetius weg ajb.....die kan heel weinig
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:06 schreef kenny het volgende:
er zijn plaatsen in het elftal die belangrijker zijn die om versterking vragen , St juste kan inderdaad in het centrum maar daar staan bottegin en verbeek al , vind nieuwkoop en st juste goed genoeg om de r back plaats in te vullen ,
ik vind janmaat een zeer goede back maar het lijkt toch kapitaal vernietiging te worden
Eens
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:35 schreef SCF Leiden het volgende:
Boetius weg ajb.....die kan heel weinig
Is die nog niet weg dan ?
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Boëtius mag/moet weg en Larsson is m.i. geen linksbuiten, maar ik denk idd dat we het hier mee zullen moeten doen ...
Larsson geen linksbuiten?

Als je bij Göteborg van de 67 wedstrijden er 35 als linksbuiten speelt en bij Heerenveen 88 keer linksbuitrn in 98 wedstrijden. Wat ben je dan?

Bij Feyenoord zijn we echt sterren in het kopen van spelers omdat ze presteren op een bepaalde positie om ze dan ergens anders neer te zetten.

Zo bijzonder
JanM
 JanM - woensdag 04 juli 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Larsson geen linksbuiten?

Als je bij Göteborg van de 67 wedstrijden er 35 als linksbuiten speelt en bij Heerenveen 88 keer linksbuitrn in 98 wedstrijden. Wat ben je dan?

Bij Feyenoord zijn we echt sterren in het kopen van spelers omdat ze presteren op een bepaalde positie om ze dan ergens anders neer te zetten.

Zo bijzonder
Een valse linksbuiten ;-P die ik veel liever op 10 zou zien, maar ja … ik heb er geen verstand van hè ...
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 11:47   quote  deeplink  
Als ik de tegenstander zou zijn met de kennis dat Janmaat en Berguis de rechtkant bemannen dan zou ik wel weten wanneer en hoe over links aan te vallen. Is er dan niemand in het bestuur die er ook maar enige kijk op heeft. Janmaat en Berghuis dat gaat niet samen! Amrabat, ervanuit gegaan dat hij LM speelt, komt dan alleen maar back te spelen en gaten op te vullen.
man man man...
Ik wil een andere TD en een andere trainer(t), ben zo klaar met dit zooitje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Een valse linksbuiten ;-P die ik veel liever op 10 zou zien, maar ja … ik heb er geen verstand van hè ...
Te weinig loopvermogen daarvoor vind ik
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:47 schreef Leuv het volgende:
Als ik de tegenstander zou zijn met de kennis dat Janmaat en Berguis de rechtkant bemannen dan zou ik wel weten wanneer en hoe over links aan te vallen. Is er dan niemand in het bestuur die er ook maar enige kijk op heeft. Janmaat en Berghuis dat gaat niet samen! Amrabat, ervanuit gegaan dat hij LM speelt, komt dan alleen maar back te spelen en gaten op te vullen.
man man man...
Ik wil een andere TD en een andere trainer(t), ben zo klaar met dit zooitje.
Karsdorp en Berghuis ging ook samen.

Janmaat is zelfde type.
kenny
 kenny - woensdag 04 juli 2018 - 11:50   quote  deeplink  
ik ben (nog) niet overtuigd van larsson , komt alleen maar in de bal en draait dan naar binnen , totaal geen diepgang en zo makkelijk te verdedigen , niks makkelijker voor een verdediger als je weet wat hij gaat doen
boetius is middelmaat gaat nooit wat worden en feyenoord onwaardig , had goede hoop bij terugkomst maar hij valt zwaar tegen
kenny
 kenny - woensdag 04 juli 2018 - 11:53   quote  deeplink  
ik moet wel zeggen dat je met janmaat een goede aanvallende back krijgt beter dan st juste en nieuwkoop , Berghuis die naar binnen draait en janmaat die er overheen gaat met goede voorzet , kan een goede rechterkant worden
kenny
 kenny - woensdag 04 juli 2018 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Botteghin en van Beek kun je niet meer mee aan komen. Botteghin een jaar niet gespeeld, dat hakt er best in en zeker ook op zijn leeftijd.

van Beek is middelmaat.

Doorselecteren.

En ja er zijn nog veel meer posities waar versterkingen moeten komen.
mee eens bottegin zou je met een leuk bod weg moeten doen verdedigent staat hij er wel maar zo verschrikkelijk traag pfff dat kan echt niet in de top en hij wordt er niet jonger en sneller op
van beek zou die laatste stapje nog moeten zetten , vond hem sterk terugkomen na een jaar blessureleed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2018 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Te weinig loopvermogen daarvoor vind ik
Eens maar ook voor linksbuiten van wat hij tot nu toe heeft laten zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2018 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:53 schreef kenny het volgende:
ik moet wel zeggen dat je met janmaat een goede aanvallende back krijgt beter dan st juste en nieuwkoop , Berghuis die naar binnen draait en janmaat die er overheen gaat met goede voorzet , kan een goede rechterkant worden
Eens ,krijgt Jørgensen ook wat meer kopkansen.
kenny
 kenny - woensdag 04 juli 2018 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 12:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens ,krijgt Jørgensen ook wat meer kopkansen.
klopt die kreeg hij met karsdorp meer als afgelopen seizoen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2018 - 12:21   quote  deeplink  
Goed bezig Kenny
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 juli 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 11:53 schreef kenny het volgende:
ik moet wel zeggen dat je met janmaat een goede aanvallende back krijgt beter dan st juste en nieuwkoop , Berghuis die naar binnen draait en janmaat die er overheen gaat met goede voorzet , kan een goede rechterkant worden
Absoluut. Net als Karsdorp bracht Janmaat veel meer variatie in het aanvallende spel. Verdedigend iets riskanter, maar Nieuwkoop is ook geen slot op deur gebleken.
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 12:54   quote  deeplink  
Hallelujah...Janmaat de verlosser.
Treurig!
We gaan geen echt enkele punt meer pakken met een andere rechtsback. Wel met een betere linksbuiten of aanvallende middenvelder (bij afwezigheid van van Persie).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2018 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 12:54 schreef Leuv het volgende:
Hallelujah...Janmaat de verlosser.
Treurig!
We gaan geen echt enkele punt meer pakken met een andere rechtsback. Wel met een betere linksbuiten of aanvallende middenvelder (bij afwezigheid van van Persie).
Ik heb nieuws voor je,ik lees zojuist dat er sluimerende interesse is voor Clasie
ar
 ar - woensdag 04 juli 2018 - 13:02   quote  deeplink  
Hahaha
ar
 ar - woensdag 04 juli 2018 - 13:02   quote  deeplink  
1=2 :)
En dan nog Guzman op 10.
kenny
 kenny - woensdag 04 juli 2018 - 13:04   quote  deeplink  
het geeft maar weer eens aan dat v geel en de scouting zwaar klote zijn , al kan je alleen clasie en janmaat verzinnen pfff
Leuv
 Leuv - woensdag 04 juli 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 12:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor je,ik lees zojuist dat er sluimerende interesse is voor Clasie
Ik kan dit nieuws alleen maar toejuichen wanneer Ruud Heus weer linksback komt te spelen.
Wat een waanzinnige flapdrol is die MvG wanneer dit waar blijkt te zijn.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 juli 2018 - 13:33   quote  deeplink  
Hilarisch. Denken dat vleugelverdedigers geen invloed hebben op het aanvallend vermogen van Feyenoord.
MMM
 MMM - woensdag 04 juli 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 12:54 schreef Leuv het volgende:
Hallelujah...Janmaat de verlosser.
Treurig!
We gaan geen echt enkele punt meer pakken met een andere rechtsback. Wel met een betere linksbuiten of aanvallende middenvelder (bij afwezigheid van van Persie).
Nah verlosser niet en ik kan het ook wel vinden in je punten. Maar Janmaat, mits normale transfersom, is natuurlijk een prima versterking. Met Janmaat en Haps ben je op de backposities goed bezet.

Clasie hoeft niet van mij. Ik vrees dat dat niet beter word dan zijn 1e periode.

Aanvallend moet er zeker ook iets bij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 juli 2018 - 14:25   quote  deeplink  
Die rechtsback van Peru moet je hebben volgens Pedo de Visser
van geil
 van geil - woensdag 04 juli 2018 - 15:17   quote  deeplink  
Haha , eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2018 - 19:58   quote  deeplink  
Janmaat Clasie Lens Kalou en Indi dan zijn we klaar
van geil
 van geil - woensdag 04 juli 2018 - 20:12   quote  deeplink  
Veranderen we ook gelijk van naam ; Old Stars

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0204379