BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zaterdag 11 augustus 2018, 18:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 20:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij en ik waren hier samen de negatievelingen!!

Na een hele voorbereiding kom je met dit....

En wat was Blind toch goed... wat een dynamiek brengt hij en wat is hij toch ieder euro waard..
Yep AkaS, maar wij waren de negatievelingen! Met draaikut Remco voorop die maar wat graag wilde laten zien hoe fout alles was wat wij zeiden!! Deze uitslag is gewoon direct schandalig en totaal niet te accepteren. We lopen direct weer achter de rest aan!

En Blind wordt door die nono Ten Hag gewoon verkeerd gebruikt. Had namelijk gewoon op de bank moeten zitten. Of beter, op de tribune naast zijn papa!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Dan luister je naar de interviews en dan zegt iedereen eigenlijk dat het aan inzet ligt.

Je kunt je tegen mij veel zeggen over onderschatting, maar als je het vorig seizoen in je achterhoofd hebt, hoe in godsnaam kan er dan een gebrek aan inzet zijn?!!! Hoe dan in godsnaam!!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:09   quote  deeplink  
Blind moet je gebruiken waar die nodig is. Op deze manier heb je er geen druk aan. Zovaak over de 6 gehad en dan komt Blind centraal. En zo is die inderdaad dat geld nooit waard en dat heb ik altijd gezegd. Terwijl als je kijkt wat hij kan brengen, precies alles is wat ons middenveld niet heeft op dit moment!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:07 schreef Loetje het volgende:
Dan luister je naar de interviews en dan zegt iedereen eigenlijk dat het aan inzet ligt.

Je kunt je tegen mij veel zeggen over onderschatting, maar als je het vorig seizoen in je achterhoofd hebt, hoe in godsnaam kan er dan een gebrek aan inzet zijn?!!! Hoe dan in godsnaam!!!!!
Allemaal slap gelul om het falen te verbloemen!!! Lijkt wel alsof ze allemaal bij Remco in de leer zijn geweest!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allemaal slap gelul om het falen te verbloemen!!! Lijkt wel alsof ze allemaal bij Remco in de leer zijn geweest!!
Nee gast, dat bedoel ik helemaal niet.

Want al neem je die woorden even weg, is het toch van God los dat je inzetloos begint of niet dan...

En dan een kut helft, dat kan. Maar dan verwacht je een reactie na rust en gewoon weer niet. En inmiddels heeft Ten Hag wel de tijd gehad he...

Ik ben eerlijk en rieel, maar de excuses houden wel langzaam op.
p111
 p111 - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:22   quote  deeplink  
Het is gewoon weer het zelfde liedje,ze spelen op 80 procent omdat ze scheid hebben aan die kut trainer.Luister maar is terug naar het interview van Klaas Jan,die geeft het gewoon aan geen tempo en geen inzet,pas de laatste 10 minuten.Hij begrijpt er geen reet van dat hij wissel stond.
p111
 p111 - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Onana wordt ook wel erg veel met afstand schoten gepasseerd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee gast, dat bedoel ik helemaal niet.

Want al neem je die woorden even weg, is het toch van God los dat je inzetloos begint of niet dan...

En dan een kut helft, dat kan. Maar dan verwacht je een reactie na rust en gewoon weer niet. En inmiddels heeft Ten Hag wel de tijd gehad he...

Ik ben eerlijk en rieel, maar de excuses houden wel langzaam op.
Ik bedoel het wel zo!!!
Eide
 Eide - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:30   quote  deeplink  
Tijdens de wedstrijd is een steward van Ajax gereanimeerd. Hij is met een zelfstandige hartslag afgevoerd naar het ziekenhuis.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel het wel zo!!!
Gefeliciteerd dan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:23 schreef p111 het volgende:
Onana wordt ook wel erg veel met afstand schoten gepasseerd.
Vind het al een half jaar een matige keeper
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind het al een half jaar een matige keeper
Ik vind Ten Hag al een half jaar een drama! 1+1=2???
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Je verdient maar minimaal 1 miljoen per seizoen, daarnaast heb je een club Mercedes van 80 ruggen onder je reet. Je speelt de eerste competitie wedstrijd in het mooiste stadion van het land voor 50.000 duur betalende supporters.......en dan ben je niet fris! what de fuck mankeert deze zogenaamde toppers?
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Onana stond 4 meter voor zijn doellijn, dan ben je kansloos.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:34   quote  deeplink  
2 feiten!!!

We staan alweer 2 punten achter op die pisboeren!

Schöne kon dit keer niet de schuld krijgen van het puntverlies!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:48   quote  deeplink  
Plak er maar een feit aan, 80% is helemaal klaar met heel Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Ten Hag heeft wederom niets geleerd. Je gaat fucking 4 basiskrachten rust geven in de competitie, terwijl je weet dat een goede start enorm belangrijk is! Die vent kan vanaf 1 al geen goed doen bij mij, maar nu mag hij van mij vanavond nog Optyfen! Wat een gek eerste klas. Lekker terugtrappen naar Utrecht en zijn billenmaatje Overmars meesturen!! Want die heeft wederom gefaald om een elftal klaar te hebben staan tijdens wedstrijddag 1!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 22:48 schreef Loetje het volgende:
Plak er maar een feit aan, 80% is helemaal klaar met heel Ajax.
Overmars heeft geen woord gehouden!! TIJD VOOR ACTIE NU!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Die rust had ik overigens volledig oké gevonden wanneer Ajax een normale en stabiele voorbereiding had gehad en je aan veel vastigheden had kunnen werken. Echter, als je nog amper hebt kunnen spelen in de formatie waarin je wilt spelen, is dit bizar!

Sterker nog, wat is de beoogde formatie...? Iedereen kan wat roepen, maar niemand kan het weten. Nou, dat zegt alles. We hebben gewoon al 4 wedstrijden gehad. Je moet gewoon eerlijk zijn dat Ten Hag vooralsnog geen succes is en je moet afvragen hoeveel tijd je hem nog mag geven, of je hem nu mag of niet... Want het seizoen kan weer heel snel, heel vervelend vinden.

En ja, weer achter de feiten aan... Vanaf dag één af aan gewoon.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overmars heeft geen woord gehouden!! TIJD VOOR ACTIE NU!!!
In die zin niet nee. Maar hoe kan er na rust nog geen verschil inzitten? Zo'n rust is toch om de boel aan te pakken.
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee gast, dat bedoel ik helemaal niet.

Want al neem je die woorden even weg, is het toch van God los dat je inzetloos begint of niet dan...

En dan een kut helft, dat kan. Maar dan verwacht je een reactie na rust en gewoon weer niet. En inmiddels heeft Ten Hag wel de tijd gehad he...

Ik ben eerlijk en rieel, maar de excuses houden wel langzaam op.
Het is idd geen gebrek aan inzet. Maar gebrek aan dynamiek en dat komt door de traagheid van Blind, anderen moeten door hem met de rem erop spelen. Daarnaast is iedere keer een ander team ook niet bevoordelijk lijkt mij. Iedere keer andere poppetjes met een andere inbreng en invloed op de taken en tactieken...

Nee, met Blind ipv een type de Jong schakelen we direct een niveautje terug.

Overigens is dit volgens mij al het derde jaar achter elkaar dat we thuis verliezen van Heracles... 2 jaar geleden was het onze 2e of 3e thuiswedstrijd van het seizoen, het debuut van Sanchez als ik mij niet vergis.

Zonder van Gaal had Blind never in de Premier League gespeeld maar dit even terzijde!
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:10   quote  deeplink  
Wat een jaloers makend verschil tussen Ajax en PSV.
Bij PSV op voorhand al allemaal lachende gezichten, een enorme drive bij alle spelers, die elk duel wonnen met een ongelooflijke passie om de wedstrijd te winnen.
Bij Ajax stonden de hoofden naar beneden, spelers die er nu al niet in geloofden. Elf spelers die op halve kracht du duels in gingen. Het was te triest voor woorden. Nu al na 1 zielig wedstrijdje lopen we al weer achter onze grootste concurrent aan.
Ik ben er goed ziek van.
Dit mentaliteitsloze Ajax wordt op zeker geen kampioen.
Godverdomme!!
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:19   quote  deeplink  
Beste, gewaardeerde mede supporters. Ten Hag is er niet sinds 4 weken. In zijn maanden durende voorbereiding heb je toch een idee? Hoe wil ik gaan spelen en welke spelers op ideale posities. Ben vanaf mijn 12de fanatiek Ajax supporter, zag alle wereld toppers voor weinig toeschouwers in de Meer. Met het huidige budget moet je voor de kerst toch kampioen zijn? Deze middelmatige provincie trainer gaat ons niets goeds brengen. In zijn Utrecht periode was een puntje tegen Heracles wel ok. In mijn beleving is een 4-0 overwinning tegen een provincie clubje niet genoeg. Begroting tegen de 100 miljoen en 175 op de bank. Vervang deze wartaal sprekende oetlul ASP.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het is idd geen gebrek aan inzet. Maar gebrek aan dynamiek en dat komt door de traagheid van Blind, anderen moeten door hem met de rem erop spelen. Daarnaast is iedere keer een ander team ook niet bevoordelijk lijkt mij. Iedere keer andere poppetjes met een andere inbreng en invloed op de taken en tactieken...

Nee, met Blind ipv een type de Jong schakelen we direct een niveautje terug.

Overigens is dit volgens mij al het derde jaar achter elkaar dat we thuis verliezen van Heracles... 2 jaar geleden was het onze 2e of 3e thuiswedstrijd van het seizoen, het debuut van Sanchez als ik mij niet vergis.

Zonder van Gaal had Blind never in de Premier League gespeeld maar dit even terzijde!
Inzet ook AkaS. Als Ajax er vol in gaat, valt Heracles meteen op.

En qua Blind, ik ben en blijf een voorstander van zijn komst, maar never nooit voor achterin. Op het middenveld kan die alles brengen wat we nodig hebben. Opbouw, counters eruit halen, rust en ervaring. Kortom, de balans. Achterin verneuk je het geld.

Net als je Neres verneukt als je niet duidelijk gaat maken dat de heren Tadic en Ziyech niet alleen samen op het veld staan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:10 schreef Pietje het volgende:
Wat een jaloers makend verschil tussen Ajax en PSV.
Bij PSV op voorhand al allemaal lachende gezichten, een enorme drive bij alle spelers, die elk duel wonnen met een ongelooflijke passie om de wedstrijd te winnen.
Bij Ajax stonden de hoofden naar beneden, spelers die er nu al niet in geloofden. Elf spelers die op halve kracht du duels in gingen. Het was te triest voor woorden. Nu al na 1 zielig wedstrijdje lopen we al weer achter onze grootste concurrent aan.
Ik ben er goed ziek van.
Dit mentaliteitsloze Ajax wordt op zeker geen kampioen.
Godverdomme!!
Ach hou op man, hehehe ;-)

PSV was tot de 2-0 gewoon helemaal niets waard. Krijgen erna alle ruimte. Qua hosanna maakt het verschil, qua spel deugde het een uur ook niet.
Enigma
 Enigma - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:28   quote  deeplink  
Kom net zo ziek van Ajax terug als vorig jaar laatste wedstrijd.

Ja, gefloten en geschreeuwd dat ze zich over hun lakse houding en luie, arrogante spel moeten schamen.

Twee kansen die er in moeten en nog falen de baby’s. Vd Beek mist wéér in een situatie waar zelfs mijn oma had gescoord. Die jongen moet postbode worden met de bal steeds te brengen. Gaat hem niet worden. Onana oogt ongeïnspireerd, kijk. Aar waarbij staat de laatste tijd en hoe hij uittrapt. Je gaat bijna Veltman missen als mazraoui wéér gepoort wordt en gewoon tekort komt als verdediger: geen killer en vrij dom. Beetje druk en hij raakt in paniek. Tadic amper gezien, zyech verreweg de beste met de ligt. Sierhuis.... hoort nog op peuterspeelzaal met die houding en uitvoering van een spel.

Grotere faalklootviool is ten Hag: geen consistentie, geen inhoud en wat een achterlijke, infantiele uitstraling. Wat een zaadolstelling... daar ligt meteen de hoofdoorzaak vh falende team. Direct ontslaan en zsm Bosz terug, die snapt het spel en kan spelers beter maken en is spijkerhard.

In ieder geval zijn we tig miljoen kwijt aan ervaring en kwaliteit.... welke ervaring en kwaliteit heeft ons tot nu toe dan geholpen? Tadic en blind hebben nog geen 1 keer het team beslissend bij de hand genomen. Had Baily gehaald en een moordenaar in de verdediging naast ligt. En een goede rb: die is er heus wel. Dit wordt weer een kloteseizoen.

En dat gezeik op fluitende en klagende supporters.. mag je geen ongenoegen uiten? Als je miljoenen krijgt mag het publiek eisen stellen en Bij onvrede vanwege brevet van onvermogen mag men dat uiten. Kun je daar niet tegen, niet geschikt als topsporter.

En ja hoor, 4-0 PSV. Die snappen het wel. Lachen de ballen uit hun zak. En terecht
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 augustus 2018 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach hou op man, hehehe ;-)

PSV was tot de 2-0 gewoon helemaal niets waard. Krijgen erna alle ruimte. Qua hosanna maakt het verschil, qua spel deugde het een uur ook niet.
Het ging mij niet om de uitslag op zich en wel of geen ruimte. Ik doelde vooral op mentaliteit in de wedstrijd. En het verschil in mentaliteit was GI-GAN-TISCH!
Dat mocht niet en dat kon niet.

Dit wordt opnieuw een verloren jaar, want die mentaliteit kun je niet zomaar even bijstellen.

Ik ben woest, witheet.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2018 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het ging mij niet om de uitslag op zich en wel of geen ruimte. Ik doelde vooral op mentaliteit in de wedstrijd. En het verschil in mentaliteit was GI-GAN-TISCH!
Dat mocht niet en dat kon niet.

Dit wordt opnieuw een verloren jaar, want die mentaliteit kun je niet zomaar even bijstellen.

Ik ben woest, witheet.
PSV heeft gewoon 60 minuten met een kutmentaliteit op het veld gestaan van 'het zal wel. Die hoofdletters veranderen niet waar ik me 60 minuten ook bij hun kapot aan heb zitten ergeren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

In die zin niet nee. Maar hoe kan er na rust nog geen verschil inzitten? Zo'n rust is toch om de boel aan te pakken.
Daar snap ik inderdaad ook helemaal niets van!! Blijkbaar denken die gasten die hele tijd dat het wel goed komt!! Stelletje sukkels!! Wat een begin van de competitie weer!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:19 schreef Paulio 1953. het volgende:
Beste, gewaardeerde mede supporters. Ten Hag is er niet sinds 4 weken. In zijn maanden durende voorbereiding heb je toch een idee? Hoe wil ik gaan spelen en welke spelers op ideale posities. Ben vanaf mijn 12de fanatiek Ajax supporter, zag alle wereld toppers voor weinig toeschouwers in de Meer. Met het huidige budget moet je voor de kerst toch kampioen zijn? Deze middelmatige provincie trainer gaat ons niets goeds brengen. In zijn Utrecht periode was een puntje tegen Heracles wel ok. In mijn beleving is een 4-0 overwinning tegen een provincie clubje niet genoeg. Begroting tegen de 100 miljoen en 175 op de bank. Vervang deze wartaal sprekende oetlul ASP.
Dat roep ik al sinds de eerste wedstrijd tegen Utrecht. Maar sommigen vinden dat hij tot de winterstop zijn kans moet krijgen!! Tot nu toe is het voetbal nog dramatischer dan onder De Boer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het is idd geen gebrek aan inzet. Maar gebrek aan dynamiek en dat komt door de traagheid van Blind, anderen moeten door hem met de rem erop spelen. Daarnaast is iedere keer een ander team ook niet bevoordelijk lijkt mij. Iedere keer andere poppetjes met een andere inbreng en invloed op de taken en tactieken...

Nee, met Blind ipv een type de Jong schakelen we direct een niveautje terug.

Overigens is dit volgens mij al het derde jaar achter elkaar dat we thuis verliezen van Heracles... 2 jaar geleden was het onze 2e of 3e thuiswedstrijd van het seizoen, het debuut van Sanchez als ik mij niet vergis.

Zonder van Gaal had Blind never in de Premier League gespeeld maar dit even terzijde!
Ach gap, we kunnen blijven roepen maar ik vermoed dat we schreeuwende zijn in de woestijn!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inzet ook AkaS. Als Ajax er vol in gaat, valt Heracles meteen op.

En qua Blind, ik ben en blijf een voorstander van zijn komst, maar never nooit voor achterin. Op het middenveld kan die alles brengen wat we nodig hebben. Opbouw, counters eruit halen, rust en ervaring. Kortom, de balans. Achterin verneuk je het geld.

Net als je Neres verneukt als je niet duidelijk gaat maken dat de heren Tadic en Ziyech niet alleen samen op het veld staan.
En daarom is Ten Hag ook niet geschikt. Maar ja, dat krijg je met een trainer die je weghaalt bij een middelmatige subtopper omdat ze soms leuk voetbalden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:28 schreef Enigma het volgende:
En dat gezeik op fluitende en klagende supporters.. mag je geen ongenoegen uiten? Als je miljoenen krijgt mag het publiek eisen stellen en Bij onvrede vanwege brevet van onvermogen mag men dat uiten. Kun je daar niet tegen, niet geschikt als topsporter.
Deze discussie is hier al eerder gevoerd. Zelfs een heel topic door iemand over geopend dat je dan geen echte Ajacied bent en nog meer van dat soort onzin!! Ik ben het echter helemaal met je eens. Dit alles aanzien is toch de ogen uit je kop schamen! Helemaal met die mooie woorden voor de start van het seizoen. En dan ook weer zo'n promo van de club met dat filmpje!! Ga godverdomme eens voetballen! Dat is wat de supporters willen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 00:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV heeft gewoon 60 minuten met een kutmentaliteit op het veld gestaan van 'het zal wel. Die hoofdletters veranderen niet waar ik me 60 minuten ook bij hun kapot aan heb zitten ergeren.
1 voordeel gap. Zij hadden tenminste nog 30 minuten een goede mentaliteit! Da's al een stuk meer dan bij Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 23:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het ging mij niet om de uitslag op zich en wel of geen ruimte. Ik doelde vooral op mentaliteit in de wedstrijd. En het verschil in mentaliteit was GI-GAN-TISCH!
Dat mocht niet en dat kon niet.

Dit wordt opnieuw een verloren jaar, want die mentaliteit kun je niet zomaar even bijstellen.

Ik ben woest, witheet.
Ik ben schijt chagrijnig en als het aan mij lag nam ik het eerste de beste vliegtuig vanuit Griekenland om die Ten Hag eruit te schoppen !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:30 schreef Eide het volgende:
Tijdens de wedstrijd is een steward van Ajax gereanimeerd. Hij is met een zelfstandige hartslag afgevoerd naar het ziekenhuis.
En voordat iedereen gaat gillen omdat ze de media gaan geloven. Ga eerst op onderzoek uit, want het verhaal ligt iets gecompliceerder. Blijft het overigens nog steeds schandalig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 augustus 2018 - 07:36   quote  deeplink  
Maar Overmars, je hebt geen woord gehouden!!! Dus opdonderen nu!!!
nummer10
 nummer10 - zondag 12 augustus 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:07 schreef Loetje het volgende:
Dan luister je naar de interviews en dan zegt iedereen eigenlijk dat het aan inzet ligt.

Je kunt je tegen mij veel zeggen over onderschatting, maar als je het vorig seizoen in je achterhoofd hebt, hoe in godsnaam kan er dan een gebrek aan inzet zijn?!!! Hoe dan in godsnaam!!!!!
en dat ligt weer niet aan de trainer... de opstelling en rare keuzes wel.. maar dan nog had je met deze opstelling met gemak moeten winnen... er zit gewoon iets niet goed bij die knaapjes.. hoop ook dat tenhag de zooi hard aan gaat pakken ipv een aai over de bol.. want lagen we eerlijk zijn iedereen wou een sierhuis zien ipv huntelaar, een vdbeek ipv schone.. dus moeten we nu de trainer af gaan vallen of de verwende jochies die denken er al te zijn ? (nee geen hogepet op bvan tenhag hoor begrijp me niet verkeerd)
nummer10
 nummer10 - zondag 12 augustus 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind het al een half jaar een matige keeper
klopt.. viel mij ook op, reflexen geen betere in nl maar oogt onzeker en doet best vreemde dingen zo nu en dan... eigenlijk zins het vertrek van sanchez al..
remco k
 remco k - zondag 12 augustus 2018 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allemaal slap gelul om het falen te verbloemen!!! Lijkt wel alsof ze allemaal bij Remco in de leer zijn geweest!!
Wat is dit nu weer dan? Benoem ik gister niet als falen dan?
remco k
 remco k - zondag 12 augustus 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overmars heeft geen woord gehouden!! TIJD VOOR ACTIE NU!!!
Volgens mij wel. Er staat een geweldige selectie. Alleen een drama trainer.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 augustus 2018 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Er staat een geweldige selectie. Alleen een drama trainer.
of dramamentaliteit van de spelers.. want hoezo konden de spelers van utrecht onder tenhag wel de juiste mentaliteit tonen ? en dan zou de combi van die mentaliteit en de kwaliteiten van onze spelers toch verre weg voldoende moeten zijn ? het is al jaren drama bij ajax als het gaat om inzet.. onder elke trainer, ook onder deboer..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 augustus 2018 - 11:02   quote  deeplink  
Dit had ik nooit verwacht. Hoe dom is die trainer van Ajax wel niet ? Please laat mij trainer van Ajax zijn. Ik maak ze 100% zeker kampioen.
p111
 p111 - zondag 12 augustus 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Die kut trainer moet beginnen met Blind op 6 te zetten,de Jong weer naast de Ligt en Nico linksback.Over onze rechtsback ga ik mij ook wel een beetje ongerust maken,verdedigend gaat hij al een aantal keer in de fout.Tegen Luik had hij het moeilijk en ook gisteren weer.Wat die kuttrainer nog moet doen is te zorgen dat hij dinsdag wint anders hoop ik dat deze kuttrainer er uit vliegt,en dat Frankie het mag afmaken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 augustus 2018 - 11:18   quote  deeplink  
Ten Hag is echt een fluttrainer. Haha. Hij praat ook nog alles goed. Hij is net een robot. Dit is niet persoonlijk bedoeld naar jullie toe. Maar sorry hoor, Ajax en Feyenoord zetten zich compleet voor lul. Feyenoord verliest 4 - 0 van de nummer 5 van Slowakije. Ajax kan niet thuis winnen van Heracles na 50 miljoen aan aankopen. Wat een lachertje. En PSV speelde gisteren de sterren van de hemel. Was beter voetbal dan het Barcelona van Guardiola.
Pietje
 Pietje - zondag 12 augustus 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 00:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV heeft gewoon 60 minuten met een kutmentaliteit op het veld gestaan van 'het zal wel. Die hoofdletters veranderen niet waar ik me 60 minuten ook bij hun kapot aan heb zitten ergeren.
Dan zijn we het deze keer niets eens.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 07:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar snap ik inderdaad ook helemaal niets van!! Blijkbaar denken die gasten die hele tijd dat het wel goed komt!! Stelletje sukkels!! Wat een begin van de competitie weer!!
Dat is besef. En besef is mentaliteit en als nu het kwartje niet valt, valt die nooit.

Wel merk je aan alles dat spelers het niet met Ten Hag eens zijn trouwens.
Pietje
 Pietje - zondag 12 augustus 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 07:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 voordeel gap. Zij hadden tenminste nog 30 minuten een goede mentaliteit! Da's al een stuk meer dan bij Ajax.
Haha.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2018 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 07:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 voordeel gap. Zij hadden tenminste nog 30 minuten een goede mentaliteit! Da's al een stuk meer dan bij Ajax.
Gap, komt Ajax gisteren na een uur op 1-0 krijg je ook ruimte omdat hun gaan komen en lijkt het alsof er meteen mentaliteit is.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2018 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 09:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat ligt weer niet aan de trainer... de opstelling en rare keuzes wel.. maar dan nog had je met deze opstelling met gemak moeten winnen... er zit gewoon iets niet goed bij die knaapjes.. hoop ook dat tenhag de zooi hard aan gaat pakken ipv een aai over de bol.. want lagen we eerlijk zijn iedereen wou een sierhuis zien ipv huntelaar, een vdbeek ipv schone.. dus moeten we nu de trainer af gaan vallen of de verwende jochies die denken er al te zijn ? (nee geen hogepet op bvan tenhag hoor begrijp me niet verkeerd)
Dan moet je in de rust toch iets over kunnen brengen of niet dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zaterdag 11 augustus 2018, 18:30); 1 - 1









0.0108640