BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zaterdag 15 september 2018, 20:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:06 schreef remco k het volgende:
Alleen maar goed dat ploegen de bussen parkeren. Dat gebeurt je immers in Europa niet anders.

Leer er als Ajax maar mee omgaan.
Wat ik prettig vond is dat Ajax de eerste 20 minuten wel dat tempo had aan de bal met een CL pot op komst.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eens dat ajax er mee om moet leren gaan, maar waar het om gaat is dat het tegen psv en feyenoord veel minder is. Tegen ajax spelen de meesten vol gif, maar tegen psv veel minder. (mede door het meer afwachtende spel van psv)
Tegen PSV zal dat ook meer gaan gebeuren dit seizoen, let maar op! Dat is geen countervoetbal meer.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Schijtvoetbal!!!!
Wel erger als dat...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 september 2018 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen PSV zal dat ook meer gaan gebeuren dit seizoen, let maar op! Dat is geen countervoetbal meer.
Ik hoop het idd, maar ik krijg steeds meer het idee dat supporters van andere clubs liever hun eigen club zien verliezen dan dat ajax kampioen wordt bijvoorbeeld......
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik hoop het idd, maar ik krijg steeds meer het idee dat supporters van andere clubs liever hun eigen club zien verliezen dan dat ajax kampioen wordt bijvoorbeeld......
Nouja, we hebben er soms wel last van. Maargoed, wij moeten zelf iedere week top zijn. Hoeven we ons om de rest niet druk te maken.
Pietje
 Pietje - zondag 16 september 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 15:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Publiek kan er niks aan doen. Gewoon punten laten minderen. Daar heb je de ploeg mee.
Ik vind alles best, zolang dit soort extreem negatieve clubs (die het voetbal stukmaken) het zullen gaan voelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 september 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, we hebben er soms wel last van. Maargoed, wij moeten zelf iedere week top zijn. Hoeven we ons om de rest niet druk te maken.
Absoluut waar, een understatement!
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind alles best, zolang dit soort extreem negatieve clubs (die het voetbal stukmaken) het zullen gaan voelen.
Nee niet eens. Zelfde als bij Twente... Vele hier vinden dat ze niet hard genoeg gestraft mogen worden, maar 2 mongolen verzieken het voor een club met een achterban van 30.000 man daar. Ook bij Groningen mag het publiek niet lijden om dit soort redenen. Accepteer je namelijk ook niet als hetzelfde bij Ajax overkomt en jij zou moeten lijden. Heel simpel!
Pietje
 Pietje - zondag 16 september 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee niet eens. Zelfde als bij Twente... Vele hier vinden dat ze niet hard genoeg gestraft mogen worden, maar 2 mongolen verzieken het voor een club met een achterban van 30.000 man daar. Ook bij Groningen mag het publiek niet lijden om dit soort redenen. Accepteer je namelijk ook niet als hetzelfde bij Ajax overkomt en jij zou moeten lijden. Heel simpel!
Je hebt best wel gelijk. Het is meer de emotie die bij mij heerst. Ik had gisteren ongelooflijk de ziekte in, kijkend naar de Hagenezen.

En dat waardeloze negatieve gedoe bij de Groningers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt best wel gelijk. Het is meer de emotie die bij mij heerst. Ik had gisteren ongelooflijk de ziekte in, kijkend naar de Hagenezen.

En dat waardeloze negatieve gedoe bij de Groningers.
Voetbal kan heel irritant zijn gap. Irriteer me zelf al jaren aan PSV. Maar dat heeft gewoon zijn redenen.
Pietje
 Pietje - zondag 16 september 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voetbal kan heel irritant zijn gap. Irriteer me zelf al jaren aan PSV. Maar dat heeft gewoon zijn redenen.
Ik weet het, gappie. We denken er precies hetzelfde over, jij met jouw redenen en ik met de mijne...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 september 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 15:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook niet waar, dit gebeurd bijna alleen tegen Ajax.
Ajax heeft geen tegenstand, dat is wel duidelijk
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 september 2018 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen PSV zal dat ook meer gaan gebeuren dit seizoen, let maar op! Dat is geen countervoetbal meer.
idd, daardoor verwacht ik toch een leuke wedstrijd zondag en Ajax is echt goed als ze kunnen voetballen ipv door een muur heen moeten komen, ook al lukt dat AJAx wel aardig dit seizoen. Vergeet niet dat door een muur ajax wel meer foute passen geeft, maar dat is inherent aan hoe de tegenstander voetbald. Meer ruimte zal zorgen voor minder fouten passen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zaterdag 15 september 2018, 20:45); 3 - 0









0.0107429