BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zaterdag 20 oktober 2018, 20:45); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:47   quote  deeplink  
Daarom vraag ik wat jij denkt te zien. Het kan ook in het koppie zitten he, niet vol durven gaan ondanks dat je fit bent.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:51   quote  deeplink  
Tering Onana, Kristensen staat maar 3 meter verderop hoor..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:54   quote  deeplink  
Is toch lekker meegenomen, de 0-3.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:56   quote  deeplink  
Zware bevalling van de VAR. Lichte overtreding maar geen intentie om de bal te spelen. Althans, ik denk dat de scheidsrechter deze daarom geeft. Hij zet echt de schouder in zonder echt voor de bal te gaan. Maar, omgekeerd zou ik met deze strafschop even zo goed veel moeite hebben.

Wat die commentator roept slaat trouwens nergens op. Schouder tegen schouder betekent natuurlijk helemaal niets.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:57   quote  deeplink  
Knappe goal. Goede voorzet en heel goed afgemaakt door Dolberg.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Rust voor Ziyech, logisch en prettig dat het kan.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 20 oktober 2018 - 21:59   quote  deeplink  
0 - 4. Gewoon lekker doorgaan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Volgens mij gaan PSV en Ajax alles winnen de rest van het seizoen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Wat zijn die korte corners toch een ramp. Snap het hele nut ervan nog steeds niet.

Ajax vind het best, al had ik graag er nog 2 bij gehad.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 21:47 schreef Eide het volgende:
Daarom vraag ik wat jij denkt te zien. Het kan ook in het koppie zitten he, niet vol durven gaan ondanks dat je fit bent.
Absoluut.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Dat Labyad nog mag invallen... Die gozer kan echt helemaal niks
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:22   quote  deeplink  
Eitje vandaag. Makkelijk gegeven pingel maar uitgezonderd een heel slordig kwartier echt weer soeverein. Onana alleen in actie voor een flauw schotje, een voorzet en z'n eigen kutpass. Verder lijkt Ajax weer op 80% over een tegenstander heen te wandelen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:23   quote  deeplink  
Wekelijkse arrogantie... zet dan nog even aan ofzo. PSV maakt er ook weer 6, je kan je spelers sparen... Eindeloos getik door het midden...
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Haha, De Ligt die Bulthuis passeert of het een C-tje is :)
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Dat Labyad nog mag invallen... Die gozer kan echt helemaal niks
Oogde wel gretig in de voorbereiding maar ik heb hem daarna echt helemaal niets goeds meer zien doen. Doe mij maar Gravenberch of zelfs De Wit.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:28   quote  deeplink  
In ieder geval weer de 3 punten erbij.
Was een goede generale repetitie voor de wedstrijd tegen Benfica.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:31   quote  deeplink  
De invallers verdienen een 1 vandaag. Wat spelen ze alle 3 slecht. Neres nog het minste overigens.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:31   quote  deeplink  
Toch nog een serieuze ingreep van Onana. Ajax nu gewoon lui in de omschakeling.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Pfff, KJH is echt koning paal en lat schieten dit seizoen.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 20 oktober 2018 - 22:34   quote  deeplink  
Een goede overwinning en nu lkkr rust nemen en voorbereiden op Benfica.
p111
 p111 - zaterdag 20 oktober 2018 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Zware bevalling van de VAR. Lichte overtreding maar geen intentie om de bal te spelen. Althans, ik denk dat de scheidsrechter deze daarom geeft. Hij zet echt de schouder in zonder echt voor de bal te gaan. Maar, omgekeerd zou ik met deze strafschop even zo goed veel moeite hebben.

Wat die commentator roept slaat trouwens nergens op. Schouder tegen schouder betekent natuurlijk helemaal niets.
Een schouder tegen schouder van achteren op volle snelheid is gewoon een strafschop.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 23:21 schreef p111 het volgende:

[..]

Een schouder tegen schouder van achteren op volle snelheid is gewoon een strafschop.
Het is niet van achter. Hij duikt er een beetje in en lijkt daarbij de man te spelen en niet de bal. maar het was echt heel erg licht. Ik vond het eigenlijk geen pingel.
p111
 p111 - zaterdag 20 oktober 2018 - 23:31   quote  deeplink  
Eide ze lopen niet naast elkaar,die speler komt schuin van achteren,en geeft Dolberg een extra zetje dan is het onmogelijk om overeind te blijven,in mijn ogen een spatzuivere strafschop.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 23:52   quote  deeplink  
Zijn inzet kwam absoluut niet van achter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2018 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 21 oktober 2018 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Dat Labyad nog mag invallen... Die gozer kan echt helemaal niks
dolberg ook niet maar staat ook basis.. leuke goal.. tjah had sierhuis ook gemaakt.. nee sorry.. wederom geen overtuigende dolberg.. bedoel dit niet naar jou post hoor want labyad mag van mij ook weer foetsie.. knooierd.. kristensen idem.. niet het niveau wat ajax wil bereiken..
nummer10
 nummer10 - zondag 21 oktober 2018 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 22:23 schreef Loetje het volgende:
Wekelijkse arrogantie... zet dan nog even aan ofzo. PSV maakt er ook weer 6, je kan je spelers sparen... Eindeloos getik door het midden...
emmen en herenveen is wel een verschil.. daarbij gaat psv nooit overwintering CL halen en ajax heeft alle kansen nog als ze een goed resultaat tegen benfica halen dinsdag... dus snap het gaspendaal wel
nummer10
 nummer10 - zondag 21 oktober 2018 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 22:23 schreef Loetje het volgende:
Wekelijkse arrogantie... zet dan nog even aan ofzo. PSV maakt er ook weer 6, je kan je spelers sparen... Eindeloos getik door het midden...
emmen en herenveen is wel een verschil.. daarbij gaat psv nooit overwintering CL halen en ajax heeft alle kansen nog als ze een goed resultaat tegen benfica halen dinsdag... dus snap het gaspendaal wel
nummer10
 nummer10 - zondag 21 oktober 2018 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 22:32 schreef Eide het volgende:
Pfff, KJH is echt koning paal en lat schieten dit seizoen.
maar creeerd meer doelpogingen dan dolberg in 60 minuten... wat heeft huntelaar overigens verkeerd gedaan dat dolberg plots de voorkeur krijgt ?? nog niks gezien van hem op 1 doelpunt nu na die elke spits er zoon beetje in zou tikken..
nummer10
 nummer10 - zondag 21 oktober 2018 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 21:22 schreef Loetje het volgende:
Bij ieder duel wat De Jong verliest, staat die meteen met zn handjes in de zij....
krijgt capsones lijkt wel soms... hoop dat die mentaal net zo sterk is als deligt...
Loetje
 Loetje - zondag 21 oktober 2018 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 00:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg ook niet maar staat ook basis.. leuke goal.. tjah had sierhuis ook gemaakt.. nee sorry.. wederom geen overtuigende dolberg.. bedoel dit niet naar jou post hoor want labyad mag van mij ook weer foetsie.. knooierd.. kristensen idem.. niet het niveau wat ajax wil bereiken..
Dolberg vind ik echt met de wedstrijd fitter worden en ook beter. Alleen kan die nog veel en veel beter. Neemt niet weg dat ik tegen grote ploegen altijd met Tadic in de spits spelen
Loetje
 Loetje - zondag 21 oktober 2018 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 00:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

emmen en herenveen is wel een verschil.. daarbij gaat psv nooit overwintering CL halen en ajax heeft alle kansen nog als ze een goed resultaat tegen benfica halen dinsdag... dus snap het gaspendaal wel
PSV kan nog gewoon overwinteren in de EL en die gingen ook door. Daarbij hoef je niet per definitie veel kracht te verspelen om te drukken hoor. Balletje snel laten gaan is minder vermoeiend dan wat ze nu deden. Balverlies en iedere keer 40 meter terug moeten is pas zwaar.
Loetje
 Loetje - zondag 21 oktober 2018 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 00:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

krijgt capsones lijkt wel soms... hoop dat die mentaal net zo sterk is als deligt...
Andere positie. Daar is de mentaliteit toch anders. Een verdediger heeft een ander karakter dan een middenvelder, op een Gatuso daargelaten.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 21 oktober 2018 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 01:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV kan nog gewoon overwinteren in de EL en die gingen ook door. Daarbij hoef je niet per definitie veel kracht te verspelen om te drukken hoor. Balletje snel laten gaan is minder vermoeiend dan wat ze nu deden. Balverlies en iedere keer 40 meter terug moeten is pas zwaar.
Helemaal mee eens. Snap de wissels maar het ging daarna echt vele malen moeizamer.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 oktober 2018 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 01:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Andere positie. Daar is de mentaliteit toch anders. Een verdediger heeft een ander karakter dan een middenvelder, op een Gatuso daargelaten.
gatuso is een held... wat een gek is dat haha.. maar snap je punt
p111
 p111 - zondag 21 oktober 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 00:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

krijgt capsones lijkt wel soms... hoop dat die mentaal net zo sterk is als deligt...
De Jong is bepaald niet in topvorm,je moet gewoon ook hard werken in voetbal en dat zie ik hem nu zeker niet doen.
Loetje
 Loetje - zondag 21 oktober 2018 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 10:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gatuso is een held... wat een gek is dat haha.. maar snap je punt
Geef mij maar een zo'n gek. Bij PSV loopt er ook een rond, namelijk Hendrix. Maar wat is die belangrijk.
hjf
 hjf - zondag 21 oktober 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 11:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geef mij maar een zo'n gek. Bij PSV loopt er ook een rond, namelijk Hendrix. Maar wat is die belangrijk.
Eens. Maar diezelfde Hendrix had wel zijn 2e gele moeten krijgen en dus Rood. En dat is niet de enige keer dat hij door het scheidsrechterskorps wordt gespaard. Moet je toch ook met mij eens zijn.
p111
 p111 - zondag 21 oktober 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Klopt die Hendrix is een gestoorde maar wel belangrijk voor PSV maar wordt reelmatig gespaard,gaat heel vaak over de grens.
Loetje
 Loetje - zondag 21 oktober 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 14:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Eens. Maar diezelfde Hendrix had wel zijn 2e gele moeten krijgen en dus Rood. En dat is niet de enige keer dat hij door het scheidsrechterskorps wordt gespaard. Moet je toch ook met mij eens zijn.
Yep en die krijgt die wel vaker niet. Maar heb het nu over zijn waarde voor de ploeg. Die is enorm.
Eide
 Eide - zondag 21 oktober 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Leuk, een passmap waarin je zien hoe de posities en passverhoudingen gedurende de wedstrijd tot stand komen. De positie van Dolberg valt op, hij is ook heel statisch. Frenkie de Jong tot z'n wissel echt de man van de opbouw, na zijn wissel neemt Schöne die rol over.
Peterhs
 Peterhs - maandag 22 oktober 2018 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 21:04 schreef Eide het volgende:
Leuk, een passmap waarin je zien hoe de posities en passverhoudingen gedurende de wedstrijd tot stand komen. De positie van Dolberg valt op, hij is ook heel statisch. Frenkie de Jong tot z'n wissel echt de man van de opbouw, na zijn wissel neemt Schöne die rol over.
Uhm. Als je die statistieken bekijkt, dan is duidelijk dat Blind en hierna Schone de grootste opbouwers waren in passing en niet de Jong zoals jij noemt. De sterren die erbij vermeld staan liegen niet.
De Jong vind echter meer spelers met het passen, dat is ook duidelijk te zien, maar je opmerking is dus maar deels waar.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 11:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geef mij maar een zo'n gek. Bij PSV loopt er ook een rond, namelijk Hendrix. Maar wat is die belangrijk.
zeker weten... zoon type speler mis ik al jaren bij ajax...
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 09:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Uhm. Als je die statistieken bekijkt, dan is duidelijk dat Blind en hierna Schone de grootste opbouwers waren in passing en niet de Jong zoals jij noemt. De sterren die erbij vermeld staan liegen niet.
De Jong vind echter meer spelers met het passen, dat is ook duidelijk te zien, maar je opmerking is dus maar deels waar.
vooral sat dolberg erg statisch is.. 3 doelpunten in 3 wedstrijden is leuk (huntelaar zijn staat er ook goed voor qua aantalle) maar creerd zelf meer kansen en als speler heeft het team er voetballend gewoon meer aan aangezien die verdedigers 90 min lamg bezig hou en loopt te etteren... puur inzet en vechten, mis dit gewoon echt bij dolberg
Peterhs
 Peterhs - maandag 22 oktober 2018 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 09:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vooral sat dolberg erg statisch is.. 3 doelpunten in 3 wedstrijden is leuk (huntelaar zijn staat er ook goed voor qua aantalle) maar creerd zelf meer kansen en als speler heeft het team er voetballend gewoon meer aan aangezien die verdedigers 90 min lamg bezig hou en loopt te etteren... puur inzet en vechten, mis dit gewoon echt bij dolberg
Fijn dat je mij quote hoor, maar waar noem ik Dolberg in mijn bericht? Ik heb het daar namelijk niet over gehad.
remco k
 remco k - maandag 22 oktober 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 09:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vooral sat dolberg erg statisch is.. 3 doelpunten in 3 wedstrijden is leuk (huntelaar zijn staat er ook goed voor qua aantalle) maar creerd zelf meer kansen en als speler heeft het team er voetballend gewoon meer aan aangezien die verdedigers 90 min lamg bezig hou en loopt te etteren... puur inzet en vechten, mis dit gewoon echt bij dolberg
Het hele vorige seizoen beiden in percentage hetzelfde aantal gecreëerde kansen door hun zelf. Dolberg kom statistisch gezien over het gehele vorige seizoen meer in scoringspositie dan Huntelaar, en Dolberg is zuiverder in de passing ( al is dat maar 2%).

En als ik naar vechtvoetbal wil kijken, zet ik wel een potje uit Turkije op.
remco k
 remco k - maandag 22 oktober 2018 - 12:38   quote  deeplink  
En een goal die iedere spits maakt?
Dan moet je toch echt eens wat vaker voetbal gaan kijken, want zon bal gaat er echt veel vaker niet in dan wel.

En hoe zit het met Huntelaar en grote kansen missen?
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 12:54   quote  deeplink  
vind huntelaar gewoon belangrijker in dit team dan dolberg.. daarbij heb je ook werkpaarden nodig ipv alleen sierpaarden..
remco k
 remco k - maandag 22 oktober 2018 - 13:43   quote  deeplink  
https://www.whoscored.com/Teams/130/Show/Netherlands-Ajax

Ook wel grappige details trouwens, vergelijk ze maar eens.
remco k
 remco k - maandag 22 oktober 2018 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:
vind huntelaar gewoon belangrijker in dit team dan dolberg.. daarbij heb je ook werkpaarden nodig ipv alleen sierpaarden..
Huntelaar is prima, maar vind hem heel weinig bijdragen. Mist ook gewoon veel kansen..

Dolberg is jonger, op dit moment statistisch vergelijkbaar, en heeft echt veel meer potentie.
p111
 p111 - maandag 22 oktober 2018 - 14:27   quote  deeplink  
Ja en ook qua markt waarde is het super belangrijk dat Dolberg speelt,ik denk zelfs dat dit de doorslag geeft bij Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zaterdag 20 oktober 2018, 20:45); 0 - 4









0.0070569