BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zaterdag 20 oktober 2018, 20:45); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeker weten... zoon type speler mis ik al jaren bij ajax...
Eyong Enoh.... Hahahahaha!

Dat is en blijft mijn held! Pakte altijd geel, maaide alles en iedereen tegen de grond, kon niet voetballen maar was zo belangrijk onder Martin Jol met destijds Demy de Zeeuw ernaast.
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:
vind huntelaar gewoon belangrijker in dit team dan dolberg.. daarbij heb je ook werkpaarden nodig ipv alleen sierpaarden..
Zag je hoe Kasper voor zijn man kwam bij de 4e? Dat was echt enorm knap en een hele knappe goal!

Dat hij nog beter kan, is absoluut zo hoor. Maar hij wordt fitter en oogt al 4x zo scherp als voor zijn blessure.

En neem een keer iets van me aan, er loopt in de Eredivisie geen dodelijkere spits rond als die in goede doen is dan Kasper Dolberg.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar is prima, maar vind hem heel weinig bijdragen. Mist ook gewoon veel kansen..

Dolberg is jonger, op dit moment statistisch vergelijkbaar, en heeft echt veel meer potentie.
ik vind dat huntelaar de rest beter maakt.. doet veel vies werk, voert oorlog etc etc... als de andere 9 voetballers hier beter door worden heb ik liever dan 1 dolberg.. bedoel kijk niet alleen naar doelpunten maar het geheel..
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 15:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eyong Enoh.... Hahahahaha!

Dat is en blijft mijn held! Pakte altijd geel, maaide alles en iedereen tegen de grond, kon niet voetballen maar was zo belangrijk onder Martin Jol met destijds Demy de Zeeuw ernaast.
hahaha zeker !! geniaal hoe hij van bommel uit de wrdstrijd haalde bijv.. maar zoon type indd !! maar dan nog beetje voetballen erbij zou mooi zijn..
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 15:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zag je hoe Kasper voor zijn man kwam bij de 4e? Dat was echt enorm knap en een hele knappe goal!

Dat hij nog beter kan, is absoluut zo hoor. Maar hij wordt fitter en oogt al 4x zo scherp als voor zijn blessure.

En neem een keer iets van me aan, er loopt in de Eredivisie geen dodelijkere spits rond als die in goede doen is dan Kasper Dolberg.
klopt maar heb hem echt nooit wat gevonden, misschien daardoor dat ik het niet wil/kan zien.. maar zie gewoon een oorlogmaker voorin ;)
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha zeker !! geniaal hoe hij van bommel uit de wrdstrijd haalde bijv.. maar zoon type indd !! maar dan nog beetje voetballen erbij zou mooi zijn..
Nee dat was Poulsen...
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 15:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vind dat huntelaar de rest beter maakt.. doet veel vies werk, voert oorlog etc etc... als de andere 9 voetballers hier beter door worden heb ik liever dan 1 dolberg.. bedoel kijk niet alleen naar doelpunten maar het geheel..
Huntelaar is op het moment net zo zwak. Kan vergeleken met vorig jaar niet eens meer een bal bijhouden, dus wordt de ploeg sowieso niet meer beter. Positie lopen is nooit goed geweest sinds zijn terugkeer en mist belachelijk veel kansen. Je moet wel met de tijd mee kunnen gaan in je mening. De ene Huntelaar is de andere niet.
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar heb hem echt nooit wat gevonden, misschien daardoor dat ik het niet wil/kan zien.. maar zie gewoon een oorlogmaker voorin ;)
Eerste seizoen, misschien behoorde die wel tot de top 5 meest dodelijke spitsen in Europa dat jaar. En dan heb ik het over een echte nummer 9 he... Alleen die hebben het bij Ajax altijd lastig.

Dat jaar waren misschien alleen Lewandowski, Huguain, Suárez en Cavani echt beter als pure nummer 9. Dus niet als aanvaller mocht de helft weer niet lezen.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 16:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee dat was Poulsen...
klopt je hebt gelijk.. zit me nu ff tebedenken welke pot dat was..
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste seizoen, misschien behoorde die wel tot de top 5 meest dodelijke spitsen in Europa dat jaar. En dan heb ik het over een echte nummer 9 he... Alleen die hebben het bij Ajax altijd lastig.

Dat jaar waren misschien alleen Lewandowski, Huguain, Suárez en Cavani echt beter als pure nummer 9. Dus niet als aanvaller mocht de helft weer niet lezen.
snap je punt zkr wel... maar zelfs toen vond ik hem niks... gek genoeg... oogt lui, mist gif.. zeg ik is mijn mening he, en qua cijfers etc zal ik er zkr naast zitten..
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt je hebt gelijk.. zit me nu ff tebedenken welke pot dat was..
PSV - Ajax in 2012/2013. Eindstand 2-3 en dan het begin van de samenvatting kijken. 2e en 4e minuut al ofzo.
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snap je punt zkr wel... maar zelfs toen vond ik hem niks... gek genoeg... oogt lui, mist gif.. zeg ik is mijn mening he, en qua cijfers etc zal ik er zkr naast zitten..
Het is smaak.

Ik speel overigens ook liever met Tadic op 9 omdat dat beter in het moderne voetbal past. Pure nummers 9 slagen bijna nergens meer. Hoe meer dynamiek in de voorhoede, hoe beter. Tsja, Dolberg en Huntelaar zijn pure nummer 9's
Eide
 Eide - maandag 22 oktober 2018 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 09:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Uhm. Als je die statistieken bekijkt, dan is duidelijk dat Blind en hierna Schone de grootste opbouwers waren in passing en niet de Jong zoals jij noemt. De sterren die erbij vermeld staan liegen niet.
Die namen inderdaad de meeste passes voor hun rekening, maar De Jong was duidelijk degene die de meeste medespelers vond. Daarmee is hij toch meer de opbouwer dan de spelers die vooral veel de bal in de voet hebben. Zo las ik het in ieder geval. Zo zie je maar dat zelfs zo iets voor interpretatie vatbaar is.

De sterren staan overigens voor een bepaald aantal statistieken die opgeteld worden. Die sterren geven in deze systematiek wel eens een heel ander beeld dan je gevoelsmatig bij het zien wat een wedstrijd hebt. Ook interessant trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 oktober 2018 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 22 oktober 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 17:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is smaak.

Ik speel overigens ook liever met Tadic op 9 omdat dat beter in het moderne voetbal past. Pure nummers 9 slagen bijna nergens meer. Hoe meer dynamiek in de voorhoede, hoe beter. Tsja, Dolberg en Huntelaar zijn pure nummer 9's
klopt... en heb je neres terug.. toch allemaal minder voorspelbaar met ziyech tadic neres.. midden heb je dan vdbeek/schone dejong blind... ook dikke prima lijkt me
Loetje
 Loetje - maandag 22 oktober 2018 - 23:00   quote  deeplink  
Neres moet wat mij betreft altijd spelen. Zeer sterk in de kleine ruimte, werkt ook heel hard en kan altijd scoren of een assist geven. Een van de weinige niet egoïstische buitenspelers.
remco k
 remco k - dinsdag 23 oktober 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2018 - 15:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vind dat huntelaar de rest beter maakt.. doet veel vies werk, voert oorlog etc etc... als de andere 9 voetballers hier beter door worden heb ik liever dan 1 dolberg.. bedoel kijk niet alleen naar doelpunten maar het geheel..
Spel is niet beter of minder met of zonder Huntelaar.

Ik vind juist dat Dolberg zijn balbehandeling beter is dan bij Huntelaar. Hij heeft tenmiste zelf een actie en zijn looplijnen zijn gewoon beter.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 oktober 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2018 - 08:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Spel is niet beter of minder met of zonder Huntelaar.

Ik vind juist dat Dolberg zijn balbehandeling beter is dan bij Huntelaar. Hij heeft tenmiste zelf een actie en zijn looplijnen zijn gewoon beter.
mening he remco.. de manier van spelen van huntelaar bevalt mij gewoon beter.. dolberg moet gewoon wat meer gif krijgen en minder lui ogen.. maybe draai ik dan bij ;)
remco k
 remco k - dinsdag 23 oktober 2018 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2018 - 09:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mening he remco.. de manier van spelen van huntelaar bevalt mij gewoon beter.. dolberg moet gewoon wat meer gif krijgen en minder lui ogen.. maybe draai ik dan bij ;)
In mijn beleving moet hij dat juist totaal niet meer gaan krijgen dan nu, Bergkamp was ook geen speler die de hele wedstrijd aan het vechten en knokken was..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 23 oktober 2018 - 12:10   quote  deeplink  
Ik vind dat je geen spitsen met elkaar kan vergelijken. In ieder geval dolberg en huntelaar niet. Bergkamp ook niet, in beide gevallen niet.

Omdat je wel 10 verschillende manieren hebt om een goeie spits te zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 23 oktober 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2018 - 12:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik vind dat je geen spitsen met elkaar kan vergelijken. In ieder geval dolberg en huntelaar niet. Bergkamp ook niet, in beide gevallen niet.

Omdat je wel 10 verschillende manieren hebt om een goeie spits te zijn.
Dan mag je nooit spelers vergelijken, wat een onzin zeg, Iedereen mag vergelijken wat ie wil, en iederen kan en mag zijn voorkeuren hebben voor types, spelers en of bepaalde vaardigheden..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 23 oktober 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2018 - 12:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan mag je nooit spelers vergelijken, wat een onzin zeg, Iedereen mag vergelijken wat ie wil, en iederen kan en mag zijn voorkeuren hebben voor types, spelers en of bepaalde vaardigheden..
Nee, zo zwart wit is dat niet.

Zelfde type speler is wel te vergelijken maar ik vind dolberg en huntelaar allebei een andere type.

Zout gewonnen uit Groningen kan je vergelijken met zout uit Limburg maar niet met de suiker uit Groningen of Limburg.

Maar je mag best vergelijken, dat is jullie keuze. Maar Dat vind ik onzin. Inzaghi vergelijken met Messi vind ik echt absurd omdat ze allebei in de spits spelen. Terwijl ik het allebei mooi vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 oktober 2018 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 23 oktober 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2018 - 12:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, zo zwart wit is dat niet.

Zelfde type speler is wel te vergelijken maar ik vind dolberg en huntelaar allebei een andere type.

Zout gewonnen uit Groningen kan je vergelijken met zout uit Limburg maar niet met de suiker uit Groningen of Limburg.

Maar je mag best vergelijken, dat is jullie keuze. Maar Dat vind ik onzin. Inzaghi vergelijken met Messi vind ik echt absurd omdat ze allebei in de spits spelen. Terwijl ik het allebei mooi vind.
En dus kan je ook dat prima vergelijken, mits je maar in het juiste perspectief zet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 23 oktober 2018 - 15:09   quote  deeplink  
Appels en peren, die kan je ook met elkaar vergelijken. Want er zijn overeenkomsten.

Maar hoe ging het spreekwoord ook alweer?
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 oktober 2018 - 15:19   quote  deeplink  
Jezus.... krijgen we nu werkelijk met alles die rare en vage opmerkingen? Godskolere hè....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 23 oktober 2018 - 15:32   quote  deeplink  
Lol, Jezus en God in 1 zin. Ik kan alleen zeggen: Amen!
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 oktober 2018 - 17:25   quote  deeplink  
Ik kan alleen zeggen dat het gewoon oprecht heel vervelend en vermoeiend begint te worden. Echt heel vervelend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 23 oktober 2018 - 17:52   quote  deeplink  
Ik moest het kort houden, dan doe ik dat is het ook niet goed.

Ik zal eerlijk zijn. Ik kan helaas niet duidelijk in 1 zin zijn. Daarvoor ben ik te beperkt.
Had graag anders gezien, maar ik moet varen met de riemen die ik heb.

Ik wens jullie een fijne avond. Kan helaas niet 1ste helft kijken ivm met bewonersvergadering:(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zaterdag 20 oktober 2018, 20:45); 0 - 4









0.0083458