BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Klassieker (zondag 28 oktober 2018, 14:30); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 15:18   quote  deeplink  
Valletje van Tadic. Geen pingel natuurlijk en bij een vervelende scheidsrechter geel.
remco k
 remco k - zondag 28 oktober 2018 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:15 schreef benjamin25 het volgende:
Wel fijn dat hij scoort maar heeft echt geen oog voor zijn medespelers op dit moment. Ik zou hem wisselen.
Zoekt juist heel veel de voorzet. Creert de kans van Tadic met die kopbal.

Heel goed speelt ie niet. Maar geen oog voor medespelers ben ik totaal niet met je eens.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoekt juist heel veel de voorzet. Creert de kans van Tadic met die kopbal.

Heel goed speelt ie niet. Maar geen oog voor medespelers ben ik totaal niet met je eens.
Ja snap wat je bedoelt zal het anders formuleren. Wanneer er loop acties zijn heeft hij er geen oog voor.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:22   quote  deeplink  
Het zal echt aan mij liggen, maar PSV wint gister slechts met 1 goal verschil. Je kan tegen Go Ahead spelers sparen. En dan ga je in de Klassieker op 70% spelen. Maak Verdomme een feest met 5 of 6 goals. Maar het is tikkie dit en dat. Veel te weinig echte kansen.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 15:23   quote  deeplink  
Matige eerste helft, wat eigenlijk bizar is als je 2-0 voor staat. Ajax wordt heel nadrukkelijk in het zadel geholpen door feyeoord. Eerst verliest feyenoord zich in iets wat voor vechtlust moet doorgaan wat uitmondt in rood voor St. Juste en een handvol gele kaarten. Ook Toornstra had zomaar rood kunnen krijgen trouwens. Daarna schittert Bijlow door blunders.

Het vervelende is dat Ajax het eigenlijk niet afdwingt en ook niet wordt gedwongen zich meer in te zetten. Als je tegenstander er alles aan doet om te verliezen is een beperkte inspanning voldoende en dat spettert van de Ajaxspel af. Het baltempo ligt laag en de intensiteit ligt net zo laag. Ajax heeft eigenlijk pas 3 kansen gehad.

Na rust wat mij betreft Neres erbij en misschien toch Dolberg eraf.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Verwacht ook echt heel veel van hem en Tadic vind ik ook nie lekker spelen. Van mij mag Neres erin ik denk dat de verdedigers van feyenoord dan toch een tandje bij moeten zetten die voorzetten zijn veel te makkelijk te verdedigen.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Oh en die Patrickpsv15 die hier altijd zo opgehemeld wordt, de lamp die staat te huichelen bij de kakkies...
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Neres er inderdaad bij. Meester in de kleine ruimte.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:22 schreef Loetje het volgende:
Het zal echt aan mij liggen, maar PSV wint gister slechts met 1 goal verschil. Je kan tegen Go Ahead spelers sparen. En dan ga je in de Klassieker op 70% spelen. Maak Verdomme een feest met 5 of 6 goals. Maar het is tikkie dit en dat. Veel te weinig echte kansen.
Helemaal mee eens je wilt als suporter een team zien dat feyenoord helemaal kapot speelt.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:24 schreef Loetje het volgende:
Oh en die Patrickpsv15 die hier altijd zo opgehemeld wordt, de lamp die staat te huichelen bij de kakkies...
Ik zag het. Hij zit daar een beetje popiejopie op Blom te schelden die natuurlijk een geheel terechte beslissing nam.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 28 oktober 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:24 schreef Loetje het volgende:
Oh en die Patrickpsv15 die hier altijd zo opgehemeld wordt, de lamp die staat te huichelen bij de kakkies...
Wat is daar mis mee ? Het is toch logisch dat ik voor Feyenoord ben tegen Ajax? Dat geeft PSV de meeste kans op het kampioenschap. Ik was voor Ajax tegen Benfica deze week. Maar ik heb 10€ ingezet op 8 goals of meer. Als dat uitkomt krijg ik 150€ terug. Dus ik hoop op veel goals in de tweede helft:d
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 oktober 2018 - 15:32   quote  deeplink  
Lijkt mij een goede wissel, nu Neres erin komt voor Schöne.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee ? Het is toch logisch dat ik voor Feyenoord ben tegen Ajax? Dat geeft PSV de meeste kans op het kampioenschap. Ik was voor Ajax tegen Benfica deze week. Maar ik heb 10€ ingezet op 8 goals of meer. Als dat uitkomt krijg ik 150€ terug. Dus ik hoop op veel goals in de tweede helft:d
Je moet gewoon naar de hel lopen jij, smerige gloryhunter
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:32 schreef Onze Ajax het volgende:
Lijkt mij een goede wissel, nu Neres erin komt voor Schöne.
Misschien maar schone onderschepte wel veel ballen.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:39   quote  deeplink  
En weer heel zwak
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee ? Het is toch logisch dat ik voor Feyenoord ben tegen Ajax? Dat geeft PSV de meeste kans op het kampioenschap. Ik was voor Ajax tegen Benfica deze week. Maar ik heb 10€ ingezet op 8 goals of meer. Als dat uitkomt krijg ik 150€ terug. Dus ik hoop op veel goals in de tweede helft:d
Rot toch op. Zal ik hier even reproduceren hoe je op Blom zit te schelden? Dat heeft niets met voorkeur te maken en alles met stemmingmakerij en een bruine arm halen bij de kakkies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:41   quote  deeplink  
Morgen straftraining
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Wober voor Dolberg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 oktober 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Pff alles gaat veels te traag en non-chalant.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:44   quote  deeplink  
Arrogant eerder. Ben daar wel klaar mee eerlijk gezegd. Ajax in de Eredivisie is bij vlagen te erg om te zien. Niet eens gemotiveerd in een klassieker joh
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:47   quote  deeplink  
Hoe opzichtig
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:48   quote  deeplink  
Niemand loopt ook vrij. Ten Hag MOET genadeloos gaat optreden. Zoveelste keer dit.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 15:50   quote  deeplink  
Echt die slechte voorzetten ook. Speel gewoon over de grond ga die 1 2 aan. Je hebt toch een man meer man man man
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:53   quote  deeplink  
Als je vorige week en deze week een beetje had willen werken, was het verschil in goals met PSV nog 7 of 8 geweest. Ik ben oprecht er helemaal klaar mee. 80x liever het Ajax onder De Boer. Altijd controle.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 15:55   quote  deeplink  
Het gebeurd me nooit, maar ik volg de wedstrijd hier verder.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 15:56   quote  deeplink  
Kijk, eindelijk een lekkere rappe aanval.
remco k
 remco k - zondag 28 oktober 2018 - 16:00   quote  deeplink  
Alleen de laatste fase is veel te vaak niet goed. Verder vind ik Ajax prima. 2-0 voor en een giga druk programma. Dan gaat het ju eenmaal wat minder energiek.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:00 schreef remco k het volgende:
Alleen de laatste fase is veel te vaak niet goed. Verder vind ik Ajax prima. 2-0 voor en een giga druk programma. Dan gaat het ju eenmaal wat minder energiek.
Laten we het dan daar maar bij houden. Het zijn weer 3 punten en het drukke progamma blijft nog wel even.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 oktober 2018 - 16:01   quote  deeplink  
Een wedstrijd van de plaatselijke 35+ heeft nog meer tempo! Ze hadden godverdomme die kakkerlakken helemaal kunnen afmaken, maar ze hebben er blijkbaar geen zin in. Hebben die godsvergeten kakkerlakken soms geld geboden om ze niet af te maken!
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:02   quote  deeplink  
2-0 met een wedstrijd 5 dagen geleden en de volgende pas over 6. En een veel minder doelsaldo dan PSV. Woensdag sparen ze iedereen weer.

Nee, dit is veel vaker het geval en mag je gewoon niet accepteren. Ajax heel zwak. Want de afwerking doet het hem wel.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Het wordt er zo niet beter op.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 oktober 2018 - 16:04   quote  deeplink  
Ik heb de indruk in de laatste 30 minuten, dat Ajax het wel voor gezien houd met deze stand.
Ook maakte Ajax nog teveel fouten en hadden ze teveel balverlies. Maar de 3 punten zijn toch wel binnen.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Neres levert gewoon zomaar twee keer een bal in. Tempo en kwaliteit nog een stuk laver dan in de eerste helft
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Niemand heeft grip op deze ploeg. Echt niemand.

En Ten Hag, bedankt voor het kapotmaken van Neres!
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Beetje beschamende vertoning zo.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:05 schreef Loetje het volgende:
Niemand heeft grip op deze ploeg. Echt niemand.

En Ten Hag, bedankt voor het kapotmaken van Neres!
Hij grijpt z'n kans anders zelf niet bepaald. Neres doet dit echt zelf.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 16:06   quote  deeplink  
Tadic echt een dikke onvoldoende
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij grijpt z'n kans anders zelf niet bepaald. Neres doet dit echt zelf.
Heeft ook totaal geen vertrouwen meer. Net als met Wober. Ik denk dat we het daarover nooit eens gaan worden.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:07   quote  deeplink  
Lekker hoor, goed gedaan door Neres.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Kijk zo moet je Neres gebruiken in de 1 2
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 oktober 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Dit doet Neres dan weer zeer goed
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 oktober 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Toch nog de 3-0. Maar de hele tweede helft was een matige vertoning,
daar het allang minimaal 5-0 had kunnen / moeten staan.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft ook totaal geen vertrouwen meer. Net als met Wober. Ik denk dat we het daarover nooit eens gaan worden.
Ajax heeft 14 potentiële basisspelers. Er zullen altijd keuzes gemaakt moeten worden. Van de Beek heeft zijn kans heel nadrukkelijk gepakt. Aan Neres om zichzelf nu weer te bewijzen. Het zelfde geldt voor Wöber en KJH/Dolberg.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:09   quote  deeplink  
En dit kan die als de beste. Laat die jongen daar een keer staan, Tadic al lang zwak vanaf de vleugels en haal Dolberg er lekker uit.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft 14 potentiële basisspelers. Er zullen altijd keuzes gemaakt moeten worden. Van de Beek heeft zijn kans heel nadrukkelijk gepakt. Aan Neres om zichzelf nu weer te bewijzen. Het zelfde geldt voor Wöber en KJH/Dolberg.
Daar ligt het probleem ook. Ik vind dat Neres en Van de Beek geen concurrenten mogen zijn.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 28 oktober 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem ook. Ik vind dat Neres en Van de Beek geen concurrenten mogen zijn.
Mee eens, tadic ziet er de laatste tijd vermoeid uit geef hem even wat rust.
Eide
 Eide - zondag 28 oktober 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem ook. Ik vind dat Neres en Van de Beek geen concurrenten mogen zijn.
Dat zijn ze ook niet direct, maar wel omdat ze elkaar uit de ploeg drukken. Neres zal moeten laten zien dat hij een betere keuze is op een van de buitenposities dan Ziyech of Tadic zodat Tadic dan op 10 komt te spelen. Of natuurlijk door KJH en Dolberg uit de ploeg te drukken waarna Tadic op 9 komt.

Kansen zat maar hij moet ze echt verzilveren.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 16:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook niet direct, maar wel omdat ze elkaar uit de ploeg drukken. Neres zal moeten laten zien dat hij een betere keuze is op een van de buitenposities dan Ziyech of Tadic zodat Tadic dan op 10 komt te spelen. Of natuurlijk door KJH en Dolberg uit de ploeg te drukken waarna Tadic op 9 komt.

Kansen zat maar hij moet ze echt verzilveren.
Ik snap je punt wel gap, maar Dolberg en Huntelaar kunnen beide niet mee in de combinatie. Denk daar eens aan? Dan zou Tadic erbij komen en is daar terecht een plek vrij.
Loetje
 Loetje - zondag 28 oktober 2018 - 16:20   quote  deeplink  
Waardeloos. Echt waar!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 oktober 2018 - 16:21   quote  deeplink  
Nee, het was geen wedstrijd om er wakker van te liggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Klassieker (zondag 28 oktober 2018, 14:30); 3 - 0









0.0130860