BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 11 november 2018, 14:30); 1 - 7

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 15:48 schreef Enigma het volgende:

[..]

Neres maakt ze uit moeilijkere plekken en situaties hoor. Deze bal hadden jij en ik ook gemaakt
Zeikjong
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 15:55 schreef Enigma het volgende:
Waar het ook nu weer om gaat: je moet en je kunt simpel inlopen met doelpunten. Wéér gebeurt dit niet!! Dus simpelweg: FAAL! Niet effectief. Tadic ook nu zwakker.
Zeikbak
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 15:58 schreef Enigma het volgende:
Omdat Excelsior helpt? Of was zeker door toedoen van je held vd Beek..?
Zeikkind
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 11 november 2018 - 16:04   quote  deeplink  
1-6 Ziyech
hjf
 hjf - zondag 11 november 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:01 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Kom op nou man, uit bij excelsior, na een zware midweekse CL-wedstrijd en ook nog eens op kunstgras, dan is 1-5 echt niet verkeerd...
En we lopen weer een doelpunt in tot nu toe. Nog even er 2 bij maken en we hebben toch een mooie week gehad.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Gewoon blijven zeiken... Hier is het feest en morgen weer blij
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 november 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 15:58 schreef Enigma het volgende:
Omdat Excelsior helpt? Of was zeker door toedoen van je held vd Beek..?
Inmiddels al twee doelpunten ingelopen. Je kan blijven zeiken of gewoon een keer tevreden zijn met het resultaat.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 11 november 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:04 schreef hjf het volgende:

[..]

En we lopen weer een doelpunt in tot nu toe. Nog even er 2 bij maken en we hebben toch een mooie week gehad.
Dat bedoel ik ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Ajax speelt een geweldige wedstrijd. Altijd lastig hier en vanaf het eerste moment honger gehad en een prima tempo zoals het hoort. Even 10 minuten niet geconcentreerd geweest en bijna was het 2-3. Verder prima en ook door gegaan als team voor goals. Echt klasse
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:08 schreef Loetje het volgende:
Ajax speelt een geweldige wedstrijd. Altijd lastig hier en vanaf het eerste moment honger gehad en een prima tempo zoals het hoort. Even 10 minuten niet geconcentreerd geweest en bijna was het 2-3. Verder prima en ook door gegaan als team voor goals. Echt klasse
+8
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 11 november 2018 - 16:12   quote  deeplink  
1-7 Neres
Eide
 Eide - zondag 11 november 2018 - 16:12   quote  deeplink  
1-7 en mensen die zeuren. Tja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 november 2018 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 november 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Hoppa, lekker hoor
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Prima goal weer.

Kijken of Ajax ook blessuretijd krijgt, PSV kreeg het ook.
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:01 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Kom op nou man, uit bij excelsior, na een zware midweekse CL-wedstrijd en ook nog eens op kunstgras, dan is 1-5 echt niet verkeerd...
Als Ajax inderdaad niet beter kon en niet meer kansen had zeg ik ja. Maar het gaat er mij niet om wat Ajax nu wel doet, maar vooral wat ze na laten te doen. En dat doen ze al weken achtereen. Nu ook weet drie kansen, ook Neres, gewoon zwak ingeschoten. Ok, deze maakt ie wel.

Ik basl gewoon van al die gemiste gelegenheden. Ik ben nooit tevreden als Ajax niet ruim wint terwijl dat wel kan en moet.

Anders had jij gelijk gehad hoor
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:02 schreef hjf het volgende:

[..]

Je moet toegeven, dat vandaag met betrekking tot Donny je ongelijk is aangetoond. Geef het nu gewoon toe en we gaan over tot de orde van de dag.
Leg uit dan? Omdat hij tegen een laagvlieger twee scoort? Die bal bij bayern. Die telt wel en bij Benfica uit. Die telt . Dit telt niet in significantie.

Volgend punt graag
remco k
 remco k - zondag 11 november 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 14:10 schreef Enigma het volgende:
Volgende brevet van onvermogen van ten Hag:
Vd beek blijft falen, mist bij Benfica zijn bril en ziet twee vrijstaande teamgenoten over het hoofd mn de Jong die de 1-1 had gemaakt. Dan win je dus deze wedstrijd. Onana blundert ook maar maakt het goed met onmenselijke reddingen die je een pint opleveren uiteindelijk. Wezenlijk verschil met missen tegen bayern uit, Benfica thuis en uit. Praten we niet eens over eredivisie. vd Beek is gewoon Ajax onwaardige speler. Schone is werkelijk te traag aan het worden.

PSV maakt er vier gisteren, drie uitgelopen netto. Hoe kun je dan zo een opstelling neerzetten en wéér de diepgang die Neres heeft op de bank zetten?

Je mag hopen dat Ziyech en tadic niet te vermoeid zijn en de Jong zijn rug het houdt. Anders ga je vandaag punten verspelen en definitief de titel. Heracles thuis en PSV uit heeft ten Hag al verkloot. Nu ook nog spelers dus wegjagen die Ajax net zo nodig is. Ongelooflijk dat hij dit mag doen.
Vd beek. Tsjaa.
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zeikjong
Je bent wel origineel hoor! Kun je niet beter? Graag argumenten of anders weer je clownsneus op doen Pipo
remco k
 remco k - zondag 11 november 2018 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:15 schreef Enigma het volgende:

[..]

Leg uit dan? Omdat hij tegen een laagvlieger twee scoort? Die bal bij bayern. Die telt wel en bij Benfica uit. Die telt . Dit telt niet in significantie.

Volgend punt graag
Twee goals en een assist. Hoe je het ook went of keert. Dan speelde hij vandaag dus goed en bleek het een prima beslissing van ten Hag
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 11 november 2018 - 16:19   quote  deeplink  
Gewoon lekker deze uitslag en je loopt 3 goals in op psv.
Ja we staan nog 5 punten achter, maar er volgen nog 23 wedstrijden.......
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Gewoon blijven zeiken... Hier is het feest en morgen weer blij
Kinderhand gauw gevuld hè?

Blij als Ajax PSV verslaat . Dit is normaal
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 16:21   quote  deeplink  
Laatste weken veel kritiek gehad op het niet door willen gaan na een voorsprong van 2 goals, ook ik. Deze keer is het kop houden en genieten. Compacte tegenstander lekker uit elkaar gevoetbald met mooie goals ook. Is echt prima dit! Zo moet het en zo ging het!
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Inmiddels al twee doelpunten ingelopen. Je kan blijven zeiken of gewoon een keer tevreden zijn met het resultaat.
Nog een keer... gaat er om wat ze vooral NIET hebben gedaan. En dat is minimaal vijf goals meer en spirit tonen. Je kan dubbele cijfers halen en doet het niet. Dus nee, niet tevreden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 11 november 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:21 schreef Loetje het volgende:
Laatste weken veel kritiek gehad op het niet door willen gaan na een voorsprong van 2 goals, ook ik. Deze keer is het kop houden en genieten. Compacte tegenstander lekker uit elkaar gevoetbald met mooie goals ook. Is echt prima dit! Zo moet het en zo ging het!
Hier kan ik mij in vinden ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:13 schreef Enigma het volgende:

[..]

Als Ajax inderdaad niet beter kon en niet meer kansen had zeg ik ja. Maar het gaat er mij niet om wat Ajax nu wel doet, maar vooral wat ze na laten te doen. En dat doen ze al weken achtereen. Nu ook weet drie kansen, ook Neres, gewoon zwak ingeschoten. Ok, deze maakt ie wel.

Ik basl gewoon van al die gemiste gelegenheden. Ik ben nooit tevreden als Ajax niet ruim wint terwijl dat wel kan en moet.

Anders had jij gelijk gehad hoor
Hou op man, niet iedere kans kan zitten. Ajax is tot de laatste minuut blijven gaan in een wedstrijd waar we het altijd lastig hebben en nog eens na een fysiek zware wedstrijd woensdag. Tering man...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 november 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:22 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nog een keer... gaat er om wat ze vooral NIET hebben gedaan. En dat is minimaal vijf goals meer en spirit tonen. Je kan dubbele cijfers halen en doet het niet. Dus nee, niet tevreden
Je moet wel echt een zwaar leven hebben tijdens dit soort wedstrijden. Mijn God, je wint met zes doelpunten verschil, de grootste uit-uitslag bij Excelsior, waarbij Excelsior nog nooit thuis zeven doelpunten tegen heeft gekregen, en nóg ben je niet tevreden.
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Twee goals en een assist. Hoe je het ook went of keert. Dan speelde hij vandaag dus goed en bleek het een prima beslissing van ten Hag
Nee, onzin. Kijk naar wat hij kon doen en had moeten doen. Mag jij zeuren noemen maar ik noem het kritisch kijken. Als beek dit doet tegen PSV en / of Bayern dan krijg jij gelijk van mij. Nu absoluut niet.
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je moet wel echt een zwaar leven hebben tijdens dit soort wedstrijden. Mijn God, je wint met zes doelpunten verschil, de grootste uit-uitslag bij Excelsior, waarbij Excelsior nog nooit thuis zeven doelpunten tegen heeft gekregen, en nóg ben je niet tevreden.
Nee hoor! Ben niet zo blij met dit soort resultaten. Excelsior uit.. WoW..! Nu nog even tegen toppers ook. Dan word ik blij.

Altijd de lat hoog leggen en hoge verwachtingen hebben. Anders ben je gewoon geen topteam
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:13 schreef Enigma het volgende:

[..]

Als Ajax inderdaad niet beter kon en niet meer kansen had zeg ik ja. Maar het gaat er mij niet om wat Ajax nu wel doet, maar vooral wat ze na laten te doen. En dat doen ze al weken achtereen. Nu ook weet drie kansen, ook Neres, gewoon zwak ingeschoten. Ok, deze maakt ie wel.

Ik basl gewoon van al die gemiste gelegenheden. Ik ben nooit tevreden als Ajax niet ruim wint terwijl dat wel kan en moet.

Anders had jij gelijk gehad hoor
Zeikjood
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:15 schreef Enigma het volgende:

[..]

Leg uit dan? Omdat hij tegen een laagvlieger twee scoort? Die bal bij bayern. Die telt wel en bij Benfica uit. Die telt . Dit telt niet in significantie.

Volgend punt graag
Zeikhoer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:18 schreef Enigma het volgende:

[..]

Je bent wel origineel hoor! Kun je niet beter? Graag argumenten of anders weer je clownsneus op doen Pipo
Ik heb zojuist mn neus opgezet voor u meneer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:20 schreef Enigma het volgende:

[..]

Kinderhand gauw gevuld hè?

Blij als Ajax PSV verslaat . Dit is normaal
Onderbouw ff ouwe zeiksnor...
hjf
 hjf - zondag 11 november 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:15 schreef Enigma het volgende:

[..]

Leg uit dan? Omdat hij tegen een laagvlieger twee scoort? Die bal bij bayern. Die telt wel en bij Benfica uit. Die telt . Dit telt niet in significantie.

Volgend punt graag
Lezen!! Ik heb het over vandaag.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 11 november 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:22 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nog een keer... gaat er om wat ze vooral NIET hebben gedaan. En dat is minimaal vijf goals meer en spirit tonen. Je kan dubbele cijfers halen en doet het niet. Dus nee, niet tevreden
Gauw een shirt van een andere club aanschaffen guppie ;)
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Gauw een shirt van een andere club aanschaffen guppie ;)
Nee, dan zou ik jouw zwakke karakter hebben en dat heb ik godzijdank niet. Ik blijf bij mij punt, kun je leuk of niet leuk vinden. Boeit me niet echt.

Ajax verspeelt de titel door a niet genoeg te scoren en de druk op te voeren bij PSV en b omdat er een incapabele coach staat die alles ingefluisterd moet worden. En zelfs dan faalt hij. ( Heracles en PSV )

Je weet dat ik gelijk heb
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zeikhoer
Kwam je vrouw mama lou voorbij?
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:52 schreef Enigma het volgende:

[..]

Kwam je vrouw mama lou voorbij?
Volgens mij typ jij vanuit de baarmoeder van je moeder. Nederlands typen lukt je namelijk nog niet.
Eide
 Eide - zondag 11 november 2018 - 17:06   quote  deeplink  
De Ligt baalt van matige tegenstand: ‘Lastig om prikkels te vinden’

Ajax boekte vanmiddag een zeer eenvoudige 1-7 overwinning op bezoek bij Excelsior. Het doelsaldo van de Amsterdammers, die vijf punten achterstand hebben op koploper PSV, is nu 37-5. ,,Het is soms wel eens lastig om prikkels te vinden in dit soort wedstrijden,” gaf Ajax-captain Matthijs de Ligt (19) na afloop toe.

De Ligt kreeg na de 1-7 overwinning op Excelsior de vraag of hij het een leuke wedstrijd vond. ,,Winnen is altijd leuk, maar we speelden inderdaad niet op 100 procent. We liepen gewoon te kloten in sommige fases, maar winnen dan toch nog met afgetekende cijfers. Voor ons is de discussie niet zo interessant, wij zijn vooral bezig om in het spoor van PSV te blijven, maar ik kan me voorstellen dat dit voor de neutrale toeschouwer niet heel leuk is. Bij voetbal hoort toch altijd een beetje spanning.”

De Ligt maakte bij de goal van Excelsior wel weer een foutje, zoals hij dat de afgelopen twee seizoenen ook deed bij de uitwedstrijd op Woudestein. ,,Het is inderdaad niet mijn favoriete stadion, met dat kunstgras. Deze wedstrijden zijn toch wel zwaar, omdat je niet echt uitgedaagd wordt, maar toch geconcentreerd moet blijven. In de wedstrijden in de Champions League ben je vanzelf de hele wedstrijd scherp, hier moet je dat bij jezelf kunnen oproepen.”

De Ligt gaf ook nog aan dat hij uitkijkt naar de interlands tegen Frankrijk (vrijdagavond) en Duitsland (dinsdagavond) in de Nations League. ,,Dat zijn wedstrijden om naar uit te kijken. Of ik bezig ben aan mijn laatste seizoen in de Eredivisie? Dat zien we volgend jaar wel, maar het is voor jonge spelers misschien wel beter om wekelijks tot het uiterste te moeten gaan.”

Bron
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij typ jij vanuit de baarmoeder van je moeder. Nederlands typen lukt je namelijk nog niet.
O nee..? Leg die even uit mevrouw. Jij bent helemaal geen partij voor mij. Maar leg even uit? Kan ik misschien nog een glimlach vandaag op mijn gezicht krijgen. Ben benieuwd of een vrouw als jij dat kan!
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 17:08 schreef Enigma het volgende:

[..]

O nee..? Leg die even uit mevrouw. Jij bent helemaal geen partij voor mij. Maar leg even uit? Kan ik misschien nog een glimlach vandaag op mijn gezicht krijgen. Ben benieuwd of een vrouw als jij dat kan!
Je Nederlands gaat wel echt heel erg slecht, hè? Dat enkel en alleen al maakt dat ik helemaal plat van het lachen lig. En die kleine 350 posts van iemand die hier zo af en toe even komt huilen, betekent waarschijnlijk dat je af en toe uit je inrichting mag. En dan je naam nog, om jezelf Enigma te noemen, moet je wel in een gesticht wonen. Maar gozer, bedankt voor het leedvermaak dat je me geeft. 7 goals van Ajax en een mongool na afloop, mooier dan dat kan de zondag niet meer worden.
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 17:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je Nederlands gaat wel echt heel erg slecht, hè? Dat enkel en alleen al maakt dat ik helemaal plat van het lachen lig. En die kleine 350 posts van iemand die hier zo af en toe even komt huilen, betekent waarschijnlijk dat je af en toe uit je inrichting mag. En dan je naam nog, om jezelf Enigma te noemen, moet je wel in een gesticht wonen. Maar gozer, bedankt voor het leedvermaak dat je me geeft. 7 goals van Ajax en een mongool na afloop, mooier dan dat kan de zondag niet meer worden.
Ik wacht op je uitleg... tot nu toe niet echt sterk wat je schrijft.

Even een puntje van aandacht voor iemand die iets raaskalt over Nederlands. Let alleen even op wanneer je een komma plaatst. Eerst de balk uit je eigen oog voordat je over een splinter bij een ander begint..

Goed, je wilt dus op je plaats gezet worden. Dat kan jongedame.

A- Leg nou even concreet uit waar mijn Nederlands nou zo slecht is. Kun je dat niet, dan graag zwijgen.

B- Je bent blijkbaar erg onder de indruk van mij en wat ik post want je probeert ze zelfs te tellen.. dat je niet goed kunt tellen blijkt wel uit wat je aangeeft: kleine 350 posts.. kun je nog niet goed tellen of durf je niet een getal boven het honderdtal op te schrijven? Is niet erg hoor, maar doe dan ook niet zo significant als je dat niet bent.

C- Wat heeft mijn Nickname te maken met een gesticht? Is dat wat jij associeert met je huisgenoten? Maar die wil ik ook graag toegelicht hebben. Voorts zou ik het fijn vinden als je met iets meer respect over je vader en moeder spreekt. Dat zij met het Down-syndroom toch nog een kind op de wereld hebben gekregen verdient respect. Geen minachting en ondankbaarheid van iemand met het IQ van rond de 21. En leg ook even uit waarom iemand een Nickname, blijkbaar, met jou moet overleggen?

D- Je zegt iets met 7 goals en een mongool na afloop... Aangezien ik er de hele wedstrijd al was bedoel je vast en zeker niet mij.. Dus of je bedoelt dat je partner, vader of moeder net na de wedstrijd bij je langs komt, of dat je geen tijdsbesef hebt. Dat komt vaker voor bij wezens met een dergelijk laag IQ. En dat is niet erg, maar daar moet jouw omgeving gewoon rekening mee houden.

E- Zoals je zelf al aangeeft: een mongool na de wedstrijd, mooier kan het niet voor jou. Ik ben blij dat jij toch ergens blij bent dat je weer op je woonvorm bent en op je eigen niveau kunt communiceren, ( tenminste, proberen dan.. ), dat is echt fijn voor je want jij mag er echt zijn op de wereld! Ook al ben je iets dat je zelf verafschuwt blijkbaar.. maar dat is de ontkenningsfase. Met wat begeleiding komt dat over een paar jaar wel op het goede spoor.

Nou, rustig aan hoor! Knoop in je zakdoek hè!? Toitoi

PS: wel bedankt dat je me hebt laten glimlachen. Je bent aandoenlijk.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 11 november 2018 - 18:44   quote  deeplink  
Heb de wedstrijd niet kunnen zien helaas maar 7-1 lekker man.
Ik heb wel even gekeken wat er hier allemaal geplaatst is maar wat een gezeur allemaal.

Ik denk dat als je club met 7-1 wint, je gewoont tevreden kunt zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 18:43 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ik wacht op je uitleg... tot nu toe niet echt sterk wat je schrijft.

Even een puntje van aandacht voor iemand die iets raaskalt over Nederlands. Let alleen even op wanneer je een komma plaatst. Eerst de balk uit je eigen oog voordat je over een splinter bij een ander begint..

Goed, je wilt dus op je plaats gezet worden. Dat kan jongedame.

A- Leg nou even concreet uit waar mijn Nederlands nou zo slecht is. Kun je dat niet, dan graag zwijgen.

B- Je bent blijkbaar erg onder de indruk van mij en wat ik post want je probeert ze zelfs te tellen.. dat je niet goed kunt tellen blijkt wel uit wat je aangeeft: kleine 350 posts.. kun je nog niet goed tellen of durf je niet een getal boven het honderdtal op te schrijven? Is niet erg hoor, maar doe dan ook niet zo significant als je dat niet bent.

C- Wat heeft mijn Nickname te maken met een gesticht? Is dat wat jij associeert met je huisgenoten? Maar die wil ik ook graag toegelicht hebben. Voorts zou ik het fijn vinden als je met iets meer respect over je vader en moeder spreekt. Dat zij met het Down-syndroom toch nog een kind op de wereld hebben gekregen verdient respect. Geen minachting en ondankbaarheid van iemand met het IQ van rond de 21. En leg ook even uit waarom iemand een Nickname, blijkbaar, met jou moet overleggen?

D- Je zegt iets met 7 goals en een mongool na afloop... Aangezien ik er de hele wedstrijd al was bedoel je vast en zeker niet mij.. Dus of je bedoelt dat je partner, vader of moeder net na de wedstrijd bij je langs komt, of dat je geen tijdsbesef hebt. Dat komt vaker voor bij wezens met een dergelijk laag IQ. En dat is niet erg, maar daar moet jouw omgeving gewoon rekening mee houden.

E- Zoals je zelf al aangeeft: een mongool na de wedstrijd, mooier kan het niet voor jou. Ik ben blij dat jij toch ergens blij bent dat je weer op je woonvorm bent en op je eigen niveau kunt communiceren, ( tenminste, proberen dan.. ), dat is echt fijn voor je want jij mag er echt zijn op de wereld! Ook al ben je iets dat je zelf verafschuwt blijkbaar.. maar dat is de ontkenningsfase. Met wat begeleiding komt dat over een paar jaar wel op het goede spoor.

Nou, rustig aan hoor! Knoop in je zakdoek hè!? Toitoi

PS: wel bedankt dat je me hebt laten glimlachen. Je bent aandoenlijk.
Bedankt voor deze lap lekst waarvan ik alleen het laatste zinnetje gelezen heb. Toen lag ik alweer krom van het lachen. Heb je nog meer? Want dan wordt het echt een zondag om nooit meer te vergeten. Proost! Ik met een biertje, jij met mama's huisgemaakte azijn!
Eide
 Eide - zondag 11 november 2018 - 18:59   quote  deeplink  
Eindelijk Ajax eens door zien drukken en elkaar goals zien gunnen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 19:02   quote  deeplink  
Programma tot aan de winterstop:

NAC - Ajax
Ajax - ADO
PEC - Ajax
Ajax - Graafschap
Utrecht - Ajax

Utrecht is wel onze angstgegner en ADO en PEC zijn ploegen waar we het nogal eens lastih mee hebben.

PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Excelsior
Heracles - PSV
PSV - AZ

Op papier een stuk zwaarder, maar veel ploegen niet in goede doen.

Eerste uitwedstrijd na de winterstop is voor Ajax meteen Feyenoord uit. Daarna moet het toch wel een heel eind duidelijk zijn hoe dit gaat lopen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 18:59 schreef Eide het volgende:
Eindelijk Ajax eens door zien drukken en elkaar goals zien gunnen.
Kan hier niks aan toevoegen. Tot de laatste minuut als team blijven voetballen.
Eide
 Eide - zondag 11 november 2018 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 19:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan hier niks aan toevoegen. Tot de laatste minuut als team blijven voetballen.
Dat moment met Dolberg en KJH was veelzeggend. Dolberg wil daar KJH de goal gunnen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 19:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat moment met Dolberg en KJH was veelzeggend. Dolberg wil daar KJH de goal gunnen.
Jep. Maar iedereen koos wel steeds een medespeler. Veel minder kansloze schoten van 30 meter en veel de zijkanten benutten in plaats van eindeloze combinaties door het midden.
Enigma
 Enigma - zondag 11 november 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 18:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bedankt voor deze lap lekst waarvan ik alleen het laatste zinnetje gelezen heb. Toen lag ik alweer krom van het lachen. Heb je nog meer? Want dan wordt het echt een zondag om nooit meer te vergeten. Proost! Ik met een biertje, jij met mama's huisgemaakte azijn!
Omdat je de rest niet kan lezen? Knap zielig. Je kunt dus alleen het laatste zinnetje lezen... hmmm zegt genoeg.

Pathetisch figuur met nog ridiculere pogingen om je gezicht te redden. Zwakkeling
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 20:20 schreef Enigma het volgende:

[..]

Omdat je de rest niet kan lezen? Knap zielig. Je kunt dus alleen het laatste zinnetje lezen... hmmm zegt genoeg.

Pathetisch figuur met nog ridiculere pogingen om je gezicht te redden. Zwakkeling
Moest je dit via Translate doen, of heb je 1x per dag toch een brainwave waar een 5 jarige zich kapot voor zou schamen? Ik zou bijna de woorden van Bobby erbij gaan halen, want het zit wel verdomd dicht bij zwakzinnig bij jou gap. Doe je psychiater de groeten deze week, want verder kom je vrees ik niet. Als ik zo depressief als jou was, had ik al lang wat met mijn leven gedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 11 november 2018, 14:30); 1 - 7









0.0098860