BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 11 november 2018, 14:30); 1 - 7

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 11 november 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 16:26 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nee, onzin. Kijk naar wat hij kon doen en had moeten doen. Mag jij zeuren noemen maar ik noem het kritisch kijken. Als beek dit doet tegen PSV en / of Bayern dan krijg jij gelijk van mij. Nu absoluut niet.
Het gaat toch om de dag van vandaag en vandaag speelde hij goed. Scoorde hij twee keer en had een hele mooie assist
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 21:06   quote  deeplink  
En was gewoon goed in beweging, waardoor Excelsior, behalve bij standaardsituaties toch steeds niet wist waar te dekken. Dus dat was dikke prima!
remco k
 remco k - zondag 11 november 2018 - 21:12   quote  deeplink  
Overigens scoort Ajax 7 keer. En was de mentaliteit goed. Maar heel goed speelde Ajax njet. Ziyech was bijvoorbeeld gewoon matig evenals Tadic in mijn beleving.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Ik vind die 2 al weken matig. Sporadische momenten zijn wel vaak beslissend met ze. Maar goed is het al langer niet.

Daarbij is Excelsior gewoon heel langzaam uit elkaar gevoetbald. Dat is wel anders geweest. Voor een spectaculaire wedstrijd heb je toch al snel 2 ploegen nodig.
remco k
 remco k - zondag 11 november 2018 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 21:21 schreef Loetje het volgende:
Ik vind die 2 al weken matig. Sporadische momenten zijn wel vaak beslissend met ze. Maar goed is het al langer niet.

Daarbij is Excelsior gewoon heel langzaam uit elkaar gevoetbald. Dat is wel anders geweest. Voor een spectaculaire wedstrijd heb je toch al snel 2 ploegen nodig.
Ik praat gewoon over basis dingen. Het willen hebben van de bal. De eerste helft vond ik heel weinig beweging in de ploeg om de bal te krijgen. Geen enkele diepgang in de ploeg. Neem Mazroui. Die kreeg echt diverse keren de bal met een meter of twintig ruimte voor zich maar speelde domweg de bal breed of terug. Geen tot amper combinerend in het middenveld. Heel geforceerd zoeken naar de flanken zonder dat daar echt gevaar bij weg komt.
remco k
 remco k - zondag 11 november 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Dat je dan ook nog met zulke getallen wint zegt wat over de competitie.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik praat gewoon over basis dingen. Het willen hebben van de bal. De eerste helft vond ik heel weinig beweging in de ploeg om de bal te krijgen. Geen enkele diepgang in de ploeg. Neem Mazroui. Die kreeg echt diverse keren de bal met een meter of twintig ruimte voor zich maar speelde domweg de bal breed of terug. Geen tot amper combinerend in het middenveld. Heel geforceerd zoeken naar de flanken zonder dat daar echt gevaar bij weg komt.
Mwa, ik denk dat we beiden dan een andere eerste helft gezien hebben. Behalve dat ik onze vleugels echt kut vond.
p111
 p111 - zondag 11 november 2018 - 22:07   quote  deeplink  
Matige eerste helft, Mazroui zeer matig teveel ballen weer terug en breed.Tweede helft hoger tempo,maar Excelsior kreeg toch aardig wat kansen.Al met al een prima uitslag maar toch geen top wedstrijd.
Loetje
 Loetje - zondag 11 november 2018 - 22:16   quote  deeplink  
Nouja, ik heb het er hier wel eens met Remco over gehad. De eerste helft sta je tegen een ploeg die ultra defensief staat. Daar is lastig doorheen komen. Maar Ajax hield deze keer wel het tempo vrij hoog vond ik. Omschakeling was niet goed want daar werden hun te gevaarlijk uit. Uiteindelijk is Excelsior wel uit elkaar gevoetbald en anders kan het vaak ook niet in dit soort potjes.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 12 november 2018 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 19:02 schreef Loetje het volgende:
Programma tot aan de winterstop:

NAC - Ajax
Ajax - ADO
PEC - Ajax
Ajax - Graafschap
Utrecht - Ajax

Utrecht is wel onze angstgegner en ADO en PEC zijn ploegen waar we het nogal eens lastih mee hebben.

PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Excelsior
Heracles - PSV
PSV - AZ

Op papier een stuk zwaarder, maar veel ploegen niet in goede doen.

Eerste uitwedstrijd na de winterstop is voor Ajax meteen Feyenoord uit. Daarna moet het toch wel een heel eind duidelijk zijn hoe dit gaat lopen.
Dit zegt heel weinig.

Het verschil tussen Feyenoord en PSV is 10 punten als Feyenoord de inhaalwedstrijd wint.
Verschil is even groot als de nummer 5 met de nummer 18.

Ik denk dat de eredivisie 15 degradatie kandidaten heeft.
Onderin kan iedereen van elkaar winnen.
Ik zou niet weten wie 18de word.
Eide
 Eide - maandag 12 november 2018 - 05:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Dat je dan ook nog met zulke getallen wint zegt wat over de competitie.
Maar ook over individuele kwaliteit
Eide
 Eide - maandag 12 november 2018 - 06:29   quote  deeplink  
Ajax speelde gisteren inderdaad helemaal niet zo goed. Het verschil met eerdere duels was dat de ploeg wel als ploeg bleef spelen. Je ziet dat verschil meteen in de einduitslag.

Ondanks 7 tegentreffers vond ik Excelsior naar vermogen spelen waarbij ze in de counter gevaarlijk waren en bleven. De uitslag was ook wel geflatteerd. Het toont vooral dat als je het middenveld van Ajax laat voetballen je hopeloos ten onder gaat.

Wat mij betreft hadden Neres en Wöber eerder moeten komen, zeker om De Jong te sparen. Daarnaast moet Ajax echt werk gaan maken van roulatie. Gister was de 24e wedstrijd van het seizoen in clubverband. Daar komt dus nog competitie, beker en Europees voetbal bij. Voor de winterstop hebben alle basisspelers meer dan 30 wedstrijden in de benen, de international misschien al 40. Rusten is belangrijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 12 november 2018 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 06:29 schreef Eide het volgende:
Ajax speelde gisteren inderdaad helemaal niet zo goed. Het verschil met eerdere duels was dat de ploeg wel als ploeg bleef spelen. Je ziet dat verschil meteen in de einduitslag.

Ondanks 7 tegentreffers vond ik Excelsior naar vermogen spelen waarbij ze in de counter gevaarlijk waren en bleven. De uitslag was ook wel geflatteerd. Het toont vooral dat als je het middenveld van Ajax laat voetballen je hopeloos ten onder gaat.

Wat mij betreft hadden Neres en Wöber eerder moeten komen, zeker om De Jong te sparen. Daarnaast moet Ajax echt werk gaan maken van roulatie. Gister was de 24e wedstrijd van het seizoen in clubverband. Daar komt dus nog competitie, beker en Europees voetbal bij. Voor de winterstop hebben alle basisspelers meer dan 30 wedstrijden in de benen, de international misschien al 40. Rusten is belangrijk.
Rusten is helemaal niet belangrijk. Enige keer dat ten hag spelers rust gaf, speelde we thuis gelijk. Gewoon voor de winst gaan en best mogelijke opstelling spelen.

3 wedstrijden spelen is minder zwaar dan 2. Omdat je minder traint.
Ajax speelt zaterdag, zondag vrij, maandag training of maakt zich klaar voor de wedstrijd voor dinsdag. Dinsdag wedstrijd of voorbereiding voor woensdag, woensdag vrij of wedstrijd. Donderdag een training of vrij. Vrijdag een training of voorbereiding voor zaterdag.

Of je speelt zaterdag en ben je zondag vrij. En heb je van maandag tot aan vrijdag zwaardere training. Waar vrijdag getraind word voor wedstrijd voorbereiding.

Volgens mij is het zo dat spelers 3 wedstrijden spelen beter vinden dan fysiek harder trainen.

Alleen voor mensen die aan een wk hebben deelgenomen kun je ze rust geven.
Eide
 Eide - maandag 12 november 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Je legt een causaal verband wat op geen enkel solide argument gebaseerd is. Dit is zuiver scorebordcommentaar.

Rust is essentieel als atleten consistent, consequent en blessurevrij moeten presteren. Rust is deze is een periode waarin de spanningsboog minder er hoog is. Er is zo enorm veel onderzoek gedaan naar inspanningsfysiologie en het belang van rust dat dit soort uitspraken neigen naar het belachelijke.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 12 november 2018 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2018 - 14:48 schreef Eide het volgende:
Je legt een causaal verband wat op geen enkel solide argument gebaseerd is. Dit is zuiver scorebordcommentaar.

Rust is essentieel als atleten consistent, consequent en blessurevrij moeten presteren. Rust is deze is een periode waarin de spanningsboog minder er hoog is. Er is zo enorm veel onderzoek gedaan naar inspanningsfysiologie en het belang van rust dat dit soort uitspraken neigen naar het belachelijke.
Hoe meer wedstrijden je speelt hoe meer rustdagen je hebt. Omdat je dag erna vrij bent.
Hoe verder de wedstrijd is, hoe groter de kans is dat je daarvoor ook vrij bent, ivm reisdag. Of een zeer lichte training.
En op de wedstrijddag train je ook zeer licht of helemaal niet.

Volgens mij hebben ze genoeg rust!! Anders hadden ze wel 3x zwaar getraind als ze geen midweekse programma hadden.

Wat je moet doen als trainer is luisteren naar de fysio. Fysio controleert de spelers of ze niet tegen de verzuring aan zitten. Dan moet je ze wisselen.
Trainer moet ook kijken naar de mentale moeheid. Want na een zomer vol voetbal kan de plezier in het spelletje wel minder worden. En zien ze dit als werk. Dan is de scherpte en drive een stuk minder.

Als dat niet zo is. Dan moet je ze niet wisselen. Want waarom zou je? En ja je kan ook thuis op de bank door je rug gaan.
Eide
 Eide - maandag 12 november 2018 - 15:41   quote  deeplink  
Een fysiotherapeut behandeld kwalen. Die doet niets aan preventie. Daarvoor heb je inspanningsfysiologen. Er zijn talloze publicaties over inspanningsfysiologie in de voetballerij. Een van de hoekstenen van de fysiologie is juist rust. Rust is niet niets doen of op je weet zitten. Rust is het lichaam de mogelijkheden geven te herstelle, iets dat bij 3 topprestaties per week gewoon niet mogelijk is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 november 2018 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 12 november 2018 - 16:07   quote  deeplink  
Met fysio bedoel ik eigenlijk de gehele medische staf.

Eigenlijk is alleen ziyech en huntelaar volgens mij hebben een spierblessure gehad. Huntelaar is er 4 weken rust gepakt en Ziyech heeft daarna 2 weken niet gevoetbald.

Ik weet niet meer wat nico en noussair hadden voor blessure, maar die kregen ze na een interland periode.
Schone is daarvan eerder terug naar huis gegaan en mocht van Ajax een paar dagen rust nemen.

Dus ik twijfel niet dat ze goed omgaan met de spelers.
remco k
 remco k - dinsdag 13 november 2018 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 22:16 schreef Loetje het volgende:
Nouja, ik heb het er hier wel eens met Remco over gehad. De eerste helft sta je tegen een ploeg die ultra defensief staat. Daar is lastig doorheen komen. Maar Ajax hield deze keer wel het tempo vrij hoog vond ik. Omschakeling was niet goed want daar werden hun te gevaarlijk uit. Uiteindelijk is Excelsior wel uit elkaar gevoetbald en anders kan het vaak ook niet in dit soort potjes.
Die eerste helft waren er vaker mogelijkheden om met name van de beek aan de bal te krijgen vlak bij de 16 die bewoon zeg daar vaak matig en Ziyech en Tadic speelden ook niet best.

Eens dat het vaak lang kan duren om ze uiteen te spelen. Maar pas vanaf de goal ging het makkelijker en werd er beter gevoetbald.

Maar mij hoor je niet klagen hoor met 7 genaakte goals. Ik vond het gewoon opvallend dat je zoveel kan scoren zonder grootst te spelen.
remco k
 remco k - dinsdag 13 november 2018 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 22:16 schreef Loetje het volgende:
Nouja, ik heb het er hier wel eens met Remco over gehad. De eerste helft sta je tegen een ploeg die ultra defensief staat. Daar is lastig doorheen komen. Maar Ajax hield deze keer wel het tempo vrij hoog vond ik. Omschakeling was niet goed want daar werden hun te gevaarlijk uit. Uiteindelijk is Excelsior wel uit elkaar gevoetbald en anders kan het vaak ook niet in dit soort potjes.
Die eerste helft waren er vaker mogelijkheden om met name van de beek aan de bal te krijgen vlak bij de 16 die bewoon zeg daar vaak matig en Ziyech en Tadic speelden ook niet best.

Eens dat het vaak lang kan duren om ze uiteen te spelen. Maar pas vanaf de goal ging het makkelijker en werd er beter gevoetbald.

Maar mij hoor je niet klagen hoor met 7 genaakte goals. Ik vond het gewoon opvallend dat je zoveel kan scoren zonder grootst te spelen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 november 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2018 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Die eerste helft waren er vaker mogelijkheden om met name van de beek aan de bal te krijgen vlak bij de 16 die bewoon zeg daar vaak matig en Ziyech en Tadic speelden ook niet best.

Eens dat het vaak lang kan duren om ze uiteen te spelen. Maar pas vanaf de goal ging het makkelijker en werd er beter gevoetbald.

Maar mij hoor je niet klagen hoor met 7 genaakte goals. Ik vond het gewoon opvallend dat je zoveel kan scoren zonder grootst te spelen.
Ziyech en Tadic spelen al weken behoorlijk zwak, maar de extra man in de 16 met Van de Beek, deed Ajax heel goed. Uiteindelijk had Ajax ondanks weinig gevaar van de vleugels toch al 3 kansen bij elkaar gespeeld. Na de 0-1 en zeker na de 0-2, hapte Excelsior bij momenten na adem, om dan toch het tempo maar aan te halen. Alleen na rust vond ik Ajax even een kwartier heel zwak, ondanks 2 goals.

Maargoed, verschilletje van interpretatie denk ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 november 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2018 - 19:02 schreef Loetje het volgende:
Programma tot aan de winterstop:

NAC - Ajax
Ajax - ADO
PEC - Ajax
Ajax - Graafschap
Utrecht - Ajax

Utrecht is wel onze angstgegner en ADO en PEC zijn ploegen waar we het nogal eens lastih mee hebben.

PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Excelsior
Heracles - PSV
PSV - AZ

Op papier een stuk zwaarder, maar veel ploegen niet in goede doen.

Eerste uitwedstrijd na de winterstop is voor Ajax meteen Feyenoord uit. Daarna moet het toch wel een heel eind duidelijk zijn hoe dit gaat lopen.
geen makkelijke opgave voor PSV om hier alles te winnen... Ajax heeft theoretisch makkelijker programma
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 16 november 2018 - 12:19   quote  deeplink  
Ik moet het nog maar zien of Ajax de wedstrijd wel wint.
NAC is volgens mij op zaterdag, avondje NAC en staan sinds vorige week op de laatste plek. Ook even afwachten of we iedereen fit terug krijgen.
ADO is nooit een makkelijke wedstrijd, ook thuis niet
PEC uit is lastig, kunstgras en PSV had er een helft flink last van.
Utrecht, als er een wedstrijd waar ajax punten laat liggen die niet tegen de top 3 is dan is het in Utrecht.

Heerenveen is afgedroogd door Groningen, stelt niet veel voor.
Feyenoord, dat is de 1ste lastige wedstrijd.
Excelsior is geen probleem
Heracles, daar is geen pijl op te trekken. Feyenoord won er, dat kan PSV ook. Verliest 2x met 5-0 maar speelt in arena 1-1.
AZ thuis. AZ in deze vorm moet geen probleem zijn.

Komt er eigenlijk op neer dat punten in rotterdam en utrecht punten worden verspeeld en dat het gat 5 punten blijft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 november 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 12:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik moet het nog maar zien of Ajax de wedstrijd wel wint.
NAC is volgens mij op zaterdag, avondje NAC en staan sinds vorige week op de laatste plek. Ook even afwachten of we iedereen fit terug krijgen.
ADO is nooit een makkelijke wedstrijd, ook thuis niet
PEC uit is lastig, kunstgras en PSV had er een helft flink last van.
Utrecht, als er een wedstrijd waar ajax punten laat liggen die niet tegen de top 3 is dan is het in Utrecht.

Heerenveen is afgedroogd door Groningen, stelt niet veel voor.
Feyenoord, dat is de 1ste lastige wedstrijd.
Excelsior is geen probleem
Heracles, daar is geen pijl op te trekken. Feyenoord won er, dat kan PSV ook. Verliest 2x met 5-0 maar speelt in arena 1-1.
AZ thuis. AZ in deze vorm moet geen probleem zijn.

Komt er eigenlijk op neer dat punten in rotterdam en utrecht punten worden verspeeld en dat het gat 5 punten blijft.
Ik bekijk het wedstrijd voor wedstrijd. Ik denk dat Ajax stabieler is dan PSV en een breedere selectie heeft. IK merk dat PSV hapert en dat Ajax ook iets minder speelt, alleen het verschil is dat AJax wel makkelijk wint en PSV niet. We zullen het zien....
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 november 2018 - 16:24   quote  deeplink  
Zolang PSV in de Eredivisie niet verliest en de mindere potten ook wint, haperen ze niet en zijn ze juist stabiel. Zeker als je ziet dat wij onze 2 slechtste wedstrijden ook direct niet wonnen.

Hoe groot mijn hekel aan PSV ook is, wat ze doen is gewoon kwaliteit. Vorig jaar dacht iedereen ook dat ze gingen morsen en dat gebeurde ook niet. Nu al 12 wedstrijden niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 16 november 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 16:24 schreef Loetje het volgende:
Zolang PSV in de Eredivisie niet verliest en de mindere potten ook wint, haperen ze niet en zijn ze juist stabiel. Zeker als je ziet dat wij onze 2 slechtste wedstrijden ook direct niet wonnen.

Hoe groot mijn hekel aan PSV ook is, wat ze doen is gewoon kwaliteit. Vorig jaar dacht iedereen ook dat ze gingen morsen en dat gebeurde ook niet. Nu al 12 wedstrijden niet.
Ja maar de diegene die ze uit hebben gespeeld hebben ze wel allemaal tegen ploegen uit de 2de rijtje gespeeld.

Nu europees bijna voorbij is komen ook de moeilijkere wedstrijden, dat is echt een voordeel.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 november 2018 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 17:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja maar de diegene die ze uit hebben gespeeld hebben ze wel allemaal tegen ploegen uit de 2de rijtje gespeeld.

Nu europees bijna voorbij is komen ook de moeilijkere wedstrijden, dat is echt een voordeel.
Niks ja maar, ze winnen gewoon alles tot nu toe. En sommige uit dat rechterrijtje speelde enorm goed tegen PSV. Fortuna, Zwolle en Groningen waren allemaal sterk tegen ze, toch winnen ze.

Blijf vooral roepen dat ze punten morsen, net als dat stelletje sukkels die hier komen posten als PSV na een half uur nog op 0-0 staat.

Het is heel simpel, ze zijn stabiel en zullen zeker wel een keer op hun bek gaan, echter, wij ook! Want bij ons gaat het vooralsnog makkelijk of helemaal niet. En dan laat ik Europees even weg. Wij mogen straks als het zo doorgaat, op 3 fronten gaan strijden. Kei mooi, maar dat zullen we voelen ook. Het is namelijk iets wat ons 2 jaar geleden ook de titel gekost heeft.

Wat je ook wilt zien, PSV is torenhoog favoriet en dat zullen ze net zo lang blijven tot Ajax minimaal 2 punten in gaat lopen. En ik sluit niet uit dat PSV met 51 punten de winterstop in gaan en wij nog 1 of 2x op ons bek gaan.
Brandje
 Brandje - vrijdag 16 november 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 17:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niks ja maar, ze winnen gewoon alles tot nu toe. En sommige uit dat rechterrijtje speelde enorm goed tegen PSV. Fortuna, Zwolle en Groningen waren allemaal sterk tegen ze, toch winnen ze.

Blijf vooral roepen dat ze punten morsen, net als dat stelletje sukkels die hier komen posten als PSV na een half uur nog op 0-0 staat.

Het is heel simpel, ze zijn stabiel en zullen zeker wel een keer op hun bek gaan, echter, wij ook! Want bij ons gaat het vooralsnog makkelijk of helemaal niet. En dan laat ik Europees even weg. Wij mogen straks als het zo doorgaat, op 3 fronten gaan strijden. Kei mooi, maar dat zullen we voelen ook. Het is namelijk iets wat ons 2 jaar geleden ook de titel gekost heeft.

Wat je ook wilt zien, PSV is torenhoog favoriet en dat zullen ze net zo lang blijven tot Ajax minimaal 2 punten in gaat lopen. En ik sluit niet uit dat PSV met 51 punten de winterstop in gaan en wij nog 1 of 2x op ons bek gaan.
PSV wint omdat ploegen tegen hen nog steeds denken dat er wat te halen valt. Waar diezelfde ploegen tegen ons spelen staan ze met 11 man op de eigen helft waar ze tegen psv leuk willen meevoetballen. Kijk alleen eens hoeveel doelpunten psv uit de omschakeling, lees counter heeft gemaakt dat is bij ons onmogelijk. Waarom ploegen dit doen vind ik onbegrijpelijk want hun hele voorhoede bestaat uit spelers die ruimte nodig hebben. Zet een Lozano bij ons erin en bakt er niks van.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 november 2018 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 19:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

PSV wint omdat ploegen tegen hen nog steeds denken dat er wat te halen valt. Waar diezelfde ploegen tegen ons spelen staan ze met 11 man op de eigen helft waar ze tegen psv leuk willen meevoetballen. Kijk alleen eens hoeveel doelpunten psv uit de omschakeling, lees counter heeft gemaakt dat is bij ons onmogelijk. Waarom ploegen dit doen vind ik onbegrijpelijk want hun hele voorhoede bestaat uit spelers die ruimte nodig hebben. Zet een Lozano bij ons erin en bakt er niks van.
Jep en dat is er dus niet. En blijkbaar blijven ploegen dat doen en PSV zal blijven winnen of we dat nu leuk vinden of niet. PSV speelt op resultaat, Ajax op de kwaliteit van het voetbal. En het moet veel meer een combinatie van beiden gaan worden.

En je weer dat er van mij een bom op die hele club mag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 11 november 2018, 14:30); 1 - 7









0.0105819