BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Bayern München (woensdag 12 december 2018, 21:00); 3 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 22:49   quote  deeplink  
Laconieke speler... Wat zet Ajax zichzelf helemaal te kakken zo zeg!
AkaS
 AkaS - woensdag 12 december 2018 - 22:49   quote  deeplink  
Verkeerde pass de Jong op Blind. Die met een beetje snelheid had kunnen corrigeren!
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Naast trots trouwens ook doodziek dat je dit nog zo uit handen geeft.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach welnee. Ajax speelt vandaag tegen een heel ander Bayern dan eerder dit seizoen. Ajax strijdt en knokt en toont zich bepaald geen walk-over. We verliezen op slordigheden en misschien naïviteit maar ik ben gewoon apetrots op deze ploeg.
Bayern was anders opnieuw geen stuiver waard. Je geeft letterlijk 3 goals weg.
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet ie doen dan. Van achter lomp neer trappen?
Als je wil winnen als profvoetballer inderdaad even aantikken, hadden onze Duitse vrienden geen enkele moeite mee gehad.
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bayern was anders opnieuw geen stuiver waard. Je geeft letterlijk 3 goals weg.
Dit zelfde Bayern zette Benfica en met 5-2 weg. Het is gewoon een hele goede ploeg.
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:49 schreef AkaS het volgende:
Verkeerde pass de Jong op Blind. Die met een beetje snelheid had kunnen corrigeren!
Hey. Hij gaat gewoon door met makkelijk scoren

Geen verkeerde pass. Gewoon compleet misplaatste arrogantie om dat te doen op zon moment in zon wedstrijd.

Geef uur leergeld. Maar helemaal niets met blind te maken.
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 22:52   quote  deeplink  
3-3, bizar.
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 22:52   quote  deeplink  
Lekker handig, volgens mij betrokkene nu geschorst
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 22:52   quote  deeplink  
Hoppa. Drie drie.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 12 december 2018 - 22:53   quote  deeplink  
TOCH NOG DE 3-3.
WAT EEN RARE AVOND.
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:52 schreef pth het volgende:
Lekker handig, volgens mij betrokkene nu geschorst
Belachelijke kaart dit. Wil gewoon snel
De bal hebben.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 22:53   quote  deeplink  
Van mij mogen ze die scheids knock out rammen. Hebben hem constant tegen
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit zelfde Bayern zette Benfica en met 5-2 weg. Het is gewoon een hele goede ploeg.
Maar vandaag niet. Ajax zelf op 100% had hier met 4-2 gewonnen
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 22:55   quote  deeplink  
Wat een sukkels!!!! Laatste minuut tikje breed spelen.

Sommige mogen trots zijn... Ik baal als een stekker want het is letterlijk weggeven!
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:50 schreef Eide het volgende:
Naast trots trouwens ook doodziek dat je dit nog zo uit handen geeft.
Ben ook absoluut trots op Ajax, maar dat ben ik mijn hart altijd (iets met liefde). Neemt niet weg dat dit echt een zwakke of zeer naïeve pot voetbal was.
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar vandaag niet. Ajax zelf op 100% had hier met 4-2 gewonnen
En Bayern op 100%? Zo'n opmerking betekent natuurlijk niets. Beide ploegen kan je een hoop op aanmerken.
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Super trots op dit Ajax. Wat een toer tot nu toe in de cl.

Wedstrijd vol spanning. Vol strijd. Niet altijd even goed. Veel fouten. Maar gewoon ongeslagen in deze groep.

Gewoon super en super trots.

En ook het lef van ten Hag. 10 man op het veld en eindigen met Huntelaar Dolberg en de ligt in de spits. Zat trainers die het niet doen en durven.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 december 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Ik weet niet wat ik er van vind. Een gelijkspel is zeker niet slecht uiteindelijk. Maar de manier waarop je nog twee doelpunten weggeeft terwijl je 2-1 voorstaat is ook ronduit belachelijk.
AkaS
 AkaS - woensdag 12 december 2018 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Van mij mogen ze die scheids knock out rammen. Hebben hem constant tegen
Helemaal mee eens. Wat een eersteklas bloedzuiger!!!
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wat een eersteklas bloedzuiger!!!
Is het doodtrappen nog niet waard, wat een schertsfiguur (het enige waar hij goed zat was bij de rode kaarten en de penalties)
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:55 schreef Eide het volgende:

[..]

En Bayern op 100%? Zo'n opmerking betekent natuurlijk niets. Beide ploegen kan je een hoop op aanmerken.
Bayern is het hele jaar al geen 100%. Ik denk echt dat Ajax de beste was in deze poule. De wijze waarop de goals vielen mag gewoon echt helemaal niet. En dat moet je kunnen zeggen.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:04 schreef pth het volgende:

[..]

Is het doodtrappen nog niet waard, wat een schertsfiguur (het enige waar hij goed zat was bij de rode kaarten en de penalties)
Ik typte bijna hetzelfde, maar uit beschaving maar weggehaald.
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bayern is het hele jaar al geen 100%. Ik denk echt dat Ajax de beste was in deze poule. De wijze waarop de goals vielen mag gewoon echt helemaal niet. En dat moet je kunnen zeggen.
Mee eens hoor. De pingel kan gebeuren maar de eerste en laatste goal vielen uit ordinaire slordigheden in de passing. Dat neemt niet weg dat ook een Bayern in minder goede doen een hele goede ploeg is en dat je daarom gewoon trots mag en moet zijn dat Ajax ook vandaag ongeslagen blijft. En ook dat moet je kunnen zeggen toch?
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik typte bijna hetzelfde, maar uit beschaving maar weggehaald.
Je hebt helemaal gelijk, maar als het om Ajax gaat verlies ik mij zelf vaak een beetje
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bayern is het hele jaar al geen 100%. Ik denk echt dat Ajax de beste was in deze poule. De wijze waarop de goals vielen mag gewoon echt helemaal niet. En dat moet je kunnen zeggen.
Toch is Bayern echt een stuk beter aan het ballen dan tijdens de eerste ontmoeting en is Benfica ook gewoon een serieuze tegenstander van formaat.

De drie tegengoals zijn allemaal te makkelijk weggegeven op dit niveau. Maar datzelfde kun je zeggen van de goals die je maakt op de eerste na.

Bayern heeft ook grote kansen gehad die er niet ingingen. Kansen waar mindere fouten aan vooraf gingen.

Natuurlijk meoten we benoemen wat er niet goed is en wat beter moet.

Voor mij is dat eerlijk gezegd vandaag het samenspel zonder bal op eigen helft. Daar klopten meerdere malen de ruimtes biet en dat kwam volgens mij door een matige wisselwerking tussen de Jong en Blind. En natuurlijk niet te vergeten de individuele fouten. Nico speelde een voor hem
Matige wedstrijd. Wober mag daar nooit dit doen en Frenkie maakt twee grove fouten aan de bal op eigen helft die beiden een tegengoal hebben opgeleverd.
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:11 schreef pth het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar als het om Ajax gaat verlies ik mij zelf vaak een beetje
Hahahha. Herkenbaar.
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 23:23   quote  deeplink  
Dortmund en porto de twee minst sterke clubs van de lootbare clubs

Andere mogelijke tegenstanders

Juventus
Barca
Real
City
Psg
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 23:26   quote  deeplink  
Conclusie:
Ajax vandaag onherkenbaar slordig in de passing. Juist die passing achterin is bij dit Ajax meestal heel erg goed waarbij men normaliter makkelijk onder de druk uit speelt. Tagliafico, De Jong, Blind, De Ligt en Wober vandaag allemaal meermaals op slordigheden te betrappen. Gelukkig keepte Onana een waanzinnig goede wedstrijd en hield hij twee ballen tegen die de meesten toch al telden. Onana hield Ajax echt overeind hiermee. Mazraoui speelde eveneens een hele goede wedstrijd en kon aan geen enkele van de tegengoals iets doen. Wober terecht rood na een oliedomme overtreding.

Het middenveld had het eigenlijk niet eens zwaar. Muller lijkt toch echt fors over z'n top heen en het duo Kimmich/Goreztka is voetballend niet bepaald oogstrelend. Het is toch vooral een middenveld met harde werkers. Daar heeft Ajax echt te weinig mee gedaan, vooral toch ook door de slordigheden in de passing. Voorin had Ajax het moeilijk. Veel gevaar door Neres die toch wel een redelijke pot speelde. Ziyech was te weinig aanspeelbaar. Tadic speelde eigenlijk gewoon zwak maar maakt wel twee goals. Dat is toch waar je de spits op afrekent.

Al met al een wedstrijd die niet moeilijk had hoeven zijn, maar Bayern is gewoon te goed om je allerlei slordigheden te veroorloven. Dat er uiteindelijk nog een 3 - 3 uit gesleept wordt is een compliment voor de vechtlust maar is toch ook wel demonstratief voor de naïviteit die Ajax toch nog wel heeft in Europees verband.

Al met al zit ik nu met een dubbel gevoel over deze wedstrijd. Enerzijds had Ajax hier gewoon kunnen winnen. Dat je uiteindelijk met de hakken over de sloot een gelijkspel uit het vuur sleept voelt als een verlies. Tegelijkertijd is Bayern gewoon een Europese topploeg en is dit toch ook wel weer een goed resultaat in een mooie poulefase waarin Ajax dus ongeslagen is gebleven. Ik ben dus ook zeer zeker trots.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 december 2018 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:23 schreef remco k het volgende:
Dortmund en porto de twee minst sterke clubs van de lootbare clubs

Andere mogelijke tegenstanders

Juventus
Barca
Real
City
Psg
Haal Dortmund maar rustig van dat lijstje. Dat is gewoon een vreselijk goede ploeg die bovendien in goede doen is. Eigenlijk is alleen Porto een iets mindere tegenstander in mijn ogen die bovendien door een relatief zwakke poule zijn gekomen.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens hoor. De pingel kan gebeuren maar de eerste en laatste goal vielen uit ordinaire slordigheden in de passing. Dat neemt niet weg dat ook een Bayern in minder goede doen een hele goede ploeg is en dat je daarom gewoon trots mag en moet zijn dat Ajax ook vandaag ongeslagen blijft. En ook dat moet je kunnen zeggen toch?
De resultaten zijn om trots op te zijn, absoluut en dat ben ik ook zeer zeker.
Maar ook de penalty, waarom? De Ligt is gewoon in duel.

De kans dat je PSG, Juve, Real, Barca of City loot, is immens groot. Dat had toch beter gekund en het zat erin. Behalve tegen Atletico was ik voor niemand bang bij de nummers 2.
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Haal Dortmund maar rustig van dat lijstje. Dat is gewoon een vreselijk goede ploeg die bovendien in goede doen is. Eigenlijk is alleen Porto een iets mindere tegenstander in mijn ogen die bovendien door een relatief zwakke poule zijn gekomen.
Waarschijnlijk een stomme opmerking, maar Real gaat vanavond ook gewoon weer met 0-3 onderuit in eigen huis. Is ook geen toverploeg meer.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:23 schreef remco k het volgende:
Dortmund en porto de twee minst sterke clubs van de lootbare clubs

Andere mogelijke tegenstanders

Juventus
Barca
Real
City
Psg
En zelfs tussen Porto en Dortmund zit nog een immens verschil.

Hoop trouwens voor mezelf op Dortmund, want dat is mijn 2e club.

Voor Ajax hoop ik absoluut op Porto en zeker niet die 5 die jij opnoemt.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Haal Dortmund maar rustig van dat lijstje. Dat is gewoon een vreselijk goede ploeg die bovendien in goede doen is. Eigenlijk is alleen Porto een iets mindere tegenstander in mijn ogen die bovendien door een relatief zwakke poule zijn gekomen.
Porto speelt meer op de counter dan ooit tevoren. PSV 2 lijkt het wel
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Haal Dortmund maar rustig van dat lijstje. Dat is gewoon een vreselijk goede ploeg die bovendien in goede doen is. Eigenlijk is alleen Porto een iets mindere tegenstander in mijn ogen die bovendien door een relatief zwakke poule zijn gekomen.
Aub geen Porto, dat is zo een schijt tegenstander. Liever een ploeg die wil voetballen en dan een beetje geluk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 december 2018 door pth --
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:37   quote  deeplink  
Inmiddels de hectische slotfase wel achter me gelaten.

Maar ik ben heel eerlijk, Ajax was de beste deze poule, echt waar!
Bayern 1 pot tegen Benfica goed gespeeld, maar wij waren beide wedstrijden tegen Bayern beter en speelde alleen echt zwak bij Benfica.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:33 schreef pth het volgende:

[..]

Aub geen Porto, dat is zo een schijt tegenstander. Liever een ploeg die wil voetballen en dan een beetje geluk.
Dortmund zou met dat betreft het gedroomde affiche zijn. 2 ploegen vol op de aanval en waarschijnlijk 2 heerlijke wedstrijden. Vooral geen Real en Barca, of ze nou in goede doen zijn of niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 december 2018 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:26 schreef Eide het volgende:
Conclusie:
Ajax vandaag onherkenbaar slordig in de passing. Juist die passing achterin is bij dit Ajax meestal heel erg goed waarbij men normaliter makkelijk onder de druk uit speelt. Tagliafico, De Jong, Blind, De Ligt en Wober vandaag allemaal meermaals op slordigheden te betrappen. Gelukkig keepte Onana een waanzinnig goede wedstrijd en hield hij twee ballen tegen die de meesten toch al telden. Onana hield Ajax echt overeind hiermee. Mazraoui speelde eveneens een hele goede wedstrijd en kon aan geen enkele van de tegengoals iets doen. Wober terecht rood na een oliedomme overtreding.

Het middenveld had het eigenlijk niet eens zwaar. Muller lijkt toch echt fors over z'n top heen en het duo Kimmich/Goreztka is voetballend niet bepaald oogstrelend. Het is toch vooral een middenveld met harde werkers. Daar heeft Ajax echt te weinig mee gedaan, vooral toch ook door de slordigheden in de passing. Voorin had Ajax het moeilijk. Veel gevaarlijk door Neres die toch wel een redelijke pot speelde. Ziyech was te weinig aanspeelbaar. Tadic speelde eigenlijk gewoon zwak maar maakt wel twee goals. Dat is toch waar je de spits op afrekent.

Al met al een wedstrijd die niet moeilijk had hoeven zijn, maar Bayern is gewoon te goed om je allerlei slordigheden te veroorloven. Dat er uiteindelijk nog een 3 - 3 uit gesleept wordt is een compliment voor de vechtlust maar is toch ook wel demonstratief voor de naïviteit die Ajax toch nog wel heeft in Europees verband.

Al met al zit ik nu met een dubbel gevoel over deze wedstrijd. Enerzijds had Ajax hier gewoon kunnen winnen. Dat je uiteindelijk met de hakken over de sloot een gelijkspel uit het vuur sleept voelt als een verlies. Tegelijkertijd is Bayern gewoon een Europese topploeg en is dit toch ook wel weer een goed resultaat in een mooie poulefase waarin Ajax dus ongeslagen is gebleven. Ik ben dus ook zeer zeker trots.
Heel goed verwoord, Eide. Ik ben het volkomen met je eens.
pth
 pth - woensdag 12 december 2018 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dortmund zou met dat betreft het gedroomde affiche zijn. 2 ploegen vol op de aanval en waarschijnlijk 2 heerlijke wedstrijden. Vooral geen Real en Barca, of ze nou in goede doen zijn of niet.
Real ging vanavond in eigen huis wel weer gewoon met 0-3 (!) op z’n muil
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 december 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:40 schreef pth het volgende:

[..]

Real ging vanavond in eigen huis wel weer gewoon met 0-3 (!) op z’n muil
Real blijft Real, die zijn we vaker tegen gekomen zonder goede ervaringen. Maar ik ben het met je eens dat ze absoluut niet in goede doen zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 december 2018 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Als Ajax vanavond niet verliest, lever je al een wereldprestatie. Bayern komt langzaam jn vorm en Bayern is normaal in vorm een te grote opgave.
Dit is wat je vooraf zei en later zeg je dat ze niet in goede doen zijn?
Is het niet tegenstrijdig?
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 december 2018 - 00:00   quote  deeplink  
trots op ajax !! 1 zwakke op het veld en dat was die hoerige kur scheids.. wat een aanfluiting !! en weet je.. het maakt me niet uit wie we loten.. dit ajax met wellicht een zieke aankoop in de winterstop kan echt doen verrassen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 december 2018 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:49 schreef AkaS het volgende:
Verkeerde pass de Jong op Blind. Die met een beetje snelheid had kunnen corrigeren!
akas.. is gewoon een heeeele grote fout van dejong... niks meer niks minder
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 december 2018 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:56 schreef remco k het volgende:
Super trots op dit Ajax. Wat een toer tot nu toe in de cl.

Wedstrijd vol spanning. Vol strijd. Niet altijd even goed. Veel fouten. Maar gewoon ongeslagen in deze groep.

Gewoon super en super trots.

En ook het lef van ten Hag. 10 man op het veld en eindigen met Huntelaar Dolberg en de ligt in de spits. Zat trainers die het niet doen en durven.
sluit ik me bij aan..
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 december 2018 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik weet niet wat ik er van vind. Een gelijkspel is zeker niet slecht uiteindelijk. Maar de manier waarop je nog twee doelpunten weggeeft terwijl je 2-1 voorstaat is ook ronduit belachelijk.
kijk op welke manieren we genaaid zijn door de scheids
Loetje
 Loetje - donderdag 13 december 2018 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:40 schreef pth het volgende:

[..]

Real ging vanavond in eigen huis wel weer gewoon met 0-3 (!) op z’n muil
Jep en kan je alvast vertellen dat dat over 3 maanden niet zal gebeuren.

Topclubs komen dan in vorm. Daarbij speelde Real met zowat een C elftal.

En al spelen ze dan slecht, als je die kan ontlopen, heel graag!
Loetje
 Loetje - donderdag 13 december 2018 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 23:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dit is wat je vooraf zei en later zeg je dat ze niet in goede doen zijn?
Is het niet tegenstrijdig?
Dat jij nog op mij durft te quoten! Valt al mee dat je het niet verwijderd.

Maar nee, dat is niet tegenstrijdig. Want zoals wel vaker heb jij niet het vermogen gedurende een wedstrijd te relativeren.

Een resultaat vooraf en na afloop, is totaal anders.

Voorafgaand in München teken je voor een kleine nederlaag. Daar ben je heer en meester en baal je na afloop van slechts 1-1.

Vandaag denk je, dat mede omdat Bayern weer sterker wordt, een gelijkspel al knap is. En dat is voorafgaand ook zo en misschien ook omdat je pas in blessuretijd de 3-3 maakt. Echter was Ajax opnieuw sterker dan Bayern en sta je 5 minuten voor tijd op groepswinst en Ajax gooit het niet dicht, nee die geven nog 2 goals gewoon zomaar weg, net als de eerste.

Dan mag je na afloop zeggen dat je trots bent en genoten hebt, maar ook dat Ajax zichzelf veel en veel tekort heeft gedaan en dan maakt het geen sodemieter meer uit wat ik voorafgaand denk.

Snap je dit wel of ook weer niet?
Loetje
 Loetje - donderdag 13 december 2018 - 01:53   quote  deeplink  
Leuk feitje. Als je de voorronde CL meeneemt, is Tadic de meest waardevolle speler dit seizoen tot op heden in de CL met 8 goals en 4 assists.
Eide
 Eide - donderdag 13 december 2018 - 05:11   quote  deeplink  
Deze 7 ploegen kan Ajax loten in de achtste finales

Ajax weet maandag wie de tegenstander wordt in de achtste finale van de Champions League. Het team van Erik ten Hag treft als nummer 2 van poule E een van de winnaars van de andere poules. Hieronder zie je alle 7 mogelijke tegenstanders.

Borussia Dortmund
FC Barcelona
Paris Saint-Germain
FC Porto
Manchester City
Real Madrid
Juventus

De loting is maandag om 12:00 uur in het Zwitserse Nyon. De speeldata van de heenwedtrijden in achtste finales zijn 12/13/19/20 februari, de returns zijn op 5/6/12/13 maart. Ajax speelt eerst thuis, en de return uit.

Bron
AkaS
 AkaS - donderdag 13 december 2018 - 05:21   quote  deeplink  
Wat mij opvalt, luisterend naar de commentaren achteraf van de spelers... Is dat ze allemaal erg zoekende waren in de eerste helft. Metname de 1e 20 minuten.

Vorige wedstrijd was bijvoorbeeld duidelijk dat Tagliafico geschorst was en dat Wöber erin zou komen als vervanger op linksback of als lcv. Echter anticipeerde ten Hag daar helemaal niet op in de competitiewedstrijd voorafgaand.

Gelukkig liep het goed af. En waren we nu al geplaatst...

Maar ik vraag me af hoe sterk wij kunnen zijn als er sprake is van automatismen in de samenstelling en positie.

Vooralsnog is het iedere keer weer een verrassing voor zowel het publiek als de spelers zelf blijkbaar.

Ik vind dit toch wel slecht moet ik zeggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5156
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Bayern München (woensdag 12 december 2018, 21:00); 3 - 3









0.0073659