BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Bayern München (woensdag 12 december 2018, 21:00); 3 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 14 december 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2018 - 10:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Juventus niet graag, kut Italiaanse ploeg! Doe mij maar Real!
Mij ook, geef mij maar Real!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 14 december 2018 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2018 - 10:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Mooi verwoord Warrior, ik ben ook heel trots op dit Ajax en het was echt een spektakelstuk dat je wil zien als je voetbal gaat kijken. Deze wedstrijd had echt alles, van 100% gemiste kansen, Onana met onmogelijke reddingen, voetbal op hoog tempo, strijd, passie en wilskracht om maar door te gaan en niet te vergeten een geweldig score verloop. Jammer dat het niet nog 4-3 werd, dan was het helemaal losgegaan. Maar vergeet niet dat Bayern een van de kanshebbers zijn om de titel te winnen. Hoe dan ook komt er een mooie club uit de koker, waarbij Ajax zich kan meten met de beste clubs van Europa. Wel jammer dat we de uefa coefficient punten gaan verliezen van oostenrijk en dat allemaal door AZ, Feijenoord en een beetje PSV
Prima verwoord hoor, maar Bayern als een van de kanshebbers?? Nee sorry, maar zoals die nu spelen zitten ze niet bij de beste 7 a 8 ploegen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 december 2018 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2018 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima verwoord hoor, maar Bayern als een van de kanshebbers?? Nee sorry, maar zoals die nu spelen zitten ze niet bij de beste 7 a 8 ploegen.
Bayern, Real, Barca, PSG en City... Allemaal geen geweldige groepsfase gespeeld. Barca nog het beste, maar zelfs die speelde grotendeels niet op de manier hoe ze kunnen.

Uiteindelijk is de kans groot dat een van hun hem wel wint. Die komen altijd wel in vorm richting de knock-out fase
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 14 december 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2018 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima verwoord hoor, maar Bayern als een van de kanshebbers?? Nee sorry, maar zoals die nu spelen zitten ze niet bij de beste 7 a 8 ploegen.
Het gaat niet hoe ze nu spelen, maar vooraf werden die wel getipt als kanshebbers. Ze speelden Benfica wel gek.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 14 december 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2018 - 14:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bayern, Real, Barca, PSG en City... Allemaal geen geweldige groepsfase gespeeld. Barca nog het beste, maar zelfs die speelde grotendeels niet op de manier hoe ze kunnen.

Uiteindelijk is de kans groot dat een van hun hem wel wint. Die komen altijd wel in vorm richting de knock-out fase
Ja precies, deze ploegen gaan pas echt spelen na de groepsfase. Uiteindelijk zijn ze allemaal eerste in hun groep geworden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 december 2018 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2018 - 17:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja precies, deze ploegen gaan pas echt spelen na de groepsfase. Uiteindelijk zijn ze allemaal eerste in hun groep geworden.
Daarom en ze hadden grotendeels helemaal geen makkelijke groep. Barca had een zware poule, PSG had een hele zware... Real met de halve finalist van vorig jaar, City zonder topclubs, maar wel 3 kloteploegen die het geregeld goed doen in Europa. Dus onderschat het vooral niet.

En ja, wij spelen bij momenten ook echt goed hoor. Maar ga ik nu puur kijken naar onze tegengoals tegen Benfica uit en Bayern thuis, dat is echt te simpel. En dat is totaal niet om negatief te zijn want ik ben ontzettend trots op Ajax.

Maar Remco en ik hebben de discussie geregeld gevoerd, in Europa gelden gewoon andere wetten. Al die bovengenoemde redenen kom je in de Eredivisie 90% van de keren mee weg.
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 december 2018 - 18:20   quote  deeplink  
Daarbij vergelijk ik Ajax een beetje met PSG. Niet kwalitatief, maar wel wua situatie. Beiden worden in hun eigen competitie bijna niet uitgedaagd. Je ziet dat echt terug hoor op de manieren hoe de tegengoals vallen.

Terwijl ik 100% zeker weet dat als bijvoorbeeld Frenkie vaker getest wordt, hij never nooit zo'n bal 3 minuten voor tijd meer geeft.

Het is immers heel lastig om een vaste manier van spelen zoals in de Eredivisie om te schakelen naar de CL
AkaS
 AkaS - zaterdag 15 december 2018 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2018 - 18:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar Remco en ik hebben de discussie geregeld gevoerd, in Europa gelden gewoon andere wetten. Al die bovengenoemde redenen kom je in de Eredivisie 90% van de keren mee weg.
Kan het zijn dat jullie en Remco zeker beweerden dat CL overwintering nooit meer mogelijk zou zijn? Staat mij iets van bij namelijk...

Ook dat mijn verwachtingspatroon hieromtrent niet reëel was.

Ben trouwens oprecht benieuwd als we straks een echt topteam mogen loten. Benieuwd hoe Blind zich staande gaat houden.

Voor mij is het kristal helder dat Bayern in de 1e helft meer dan een dwars door het midden van ons middenveld kon opstomen en voor gevaar zorgde omdat Blind niet de snelheid had om op tijd terug in zijn positie te komen.

Mede door de klasse van de Ligt komen we hier nog mee weg maar ik vraag me af hoe lang we deze trage speler ongestraft een sleutelpositie kunnen geven..?

Of ik zit er faliekant naast en hij bewijst dat je met zijn traagheid maar met slim positie kiezen tóch dezelfde resultaat kan halen...
p111
 p111 - zaterdag 15 december 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2018 - 15:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan het zijn dat jullie en Remco zeker beweerden dat CL overwintering nooit meer mogelijk zou zijn? Staat mij iets van bij namelijk...

Ook dat mijn verwachtingspatroon hieromtrent niet reëel was.

Ben trouwens oprecht benieuwd als we straks een echt topteam mogen loten. Benieuwd hoe Blind zich staande gaat houden.

Voor mij is het kristal helder dat Bayern in de 1e helft meer dan een dwars door het midden van ons middenveld kon opstomen en voor gevaar zorgde omdat Blind niet de snelheid had om op tijd terug in zijn positie te komen.

Mede door de klasse van de Ligt komen we hier nog mee weg maar ik vraag me af hoe lang we deze trage speler ongestraft een sleutelpositie kunnen geven..?

Of ik zit er faliekant naast en hij bewijst dat je met zijn traagheid maar met slim positie kiezen tóch dezelfde resultaat kan halen...
Volgens mij ben jij inderdaad bevooroordeeld,ik denk dat Blind niet veel langzamer is als Martijn.

En hij inderdaad een geweldig inzicht heeft,dus echt weinig de volle sprint hoeft aan te gaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 december 2018 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2018 - 15:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan het zijn dat jullie en Remco zeker beweerden dat CL overwintering nooit meer mogelijk zou zijn? Staat mij iets van bij namelijk...

Ook dat mijn verwachtingspatroon hieromtrent niet reëel was.

Ben trouwens oprecht benieuwd als we straks een echt topteam mogen loten. Benieuwd hoe Blind zich staande gaat houden.

Voor mij is het kristal helder dat Bayern in de 1e helft meer dan een dwars door het midden van ons middenveld kon opstomen en voor gevaar zorgde omdat Blind niet de snelheid had om op tijd terug in zijn positie te komen.

Mede door de klasse van de Ligt komen we hier nog mee weg maar ik vraag me af hoe lang we deze trage speler ongestraft een sleutelpositie kunnen geven..?

Of ik zit er faliekant naast en hij bewijst dat je met zijn traagheid maar met slim positie kiezen tóch dezelfde resultaat kan halen...
Weet niet wat je insinueert met je eerste stukje, maar dat heb ik en volgens mij ook Remco nooot gezegd. De rest reageer ik maar even niet op.

Wat ik steevast wel gezegd heb, is dat de EL een platform is voor NL clubs, om de doodsimpele reden dat daar op een goede dag echt iets te halen is, zoals 2 jaar gelden. De CL zal niet door NL clubs gewonnen worden en dat denk ik ook echt.

Daarbij heeft Ajax dit jaar 2 dingen, een goed niveau in Europa én de loting zat een keer mee. Met de lotingen die we eerder hadden en wat er dit jaar ook uit had kunnen rollen, was een 2e plek ook echt praktisch onmogelijk geweest.
remco k
 remco k - zaterdag 15 december 2018 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2018 - 15:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan het zijn dat jullie en Remco zeker beweerden dat CL overwintering nooit meer mogelijk zou zijn? Staat mij iets van bij namelijk...

Ook dat mijn verwachtingspatroon hieromtrent niet reëel was.

Ben trouwens oprecht benieuwd als we straks een echt topteam mogen loten. Benieuwd hoe Blind zich staande gaat houden.

Voor mij is het kristal helder dat Bayern in de 1e helft meer dan een dwars door het midden van ons middenveld kon opstomen en voor gevaar zorgde omdat Blind niet de snelheid had om op tijd terug in zijn positie te komen.

Mede door de klasse van de Ligt komen we hier nog mee weg maar ik vraag me af hoe lang we deze trage speler ongestraft een sleutelpositie kunnen geven..?

Of ik zit er faliekant naast en hij bewijst dat je met zijn traagheid maar met slim positie kiezen tóch dezelfde resultaat kan halen...
Nee dat heb ik nooit gezegd. Overwintering is immers knap maar niet iets super bijzonders. Het winnen van de cl of meedoen om het winnen van de cl acht ik inderdaad niet mogelijk.
Eide
 Eide - zaterdag 15 december 2018 - 21:51   quote  deeplink  
Ik denk dat de meesten hier het er altijd wel mee eens zijn geweest dat Europees overwinteren de standaard moet zijn voor Ajax. Daarbij is de EL natuurlijk eerder de standaard dan de CL. Dit jaar is dus een knappe prestatie, maar niet onmogelijk.

Aan de andere kant, een Europa League finale had ik ook niet meer voor mogelijk gehouden en dat lukte wel. De CL is natuurlijk nog drie niveau's zwaarder. Alles voorbij de laatste 16 zou echt buitengewoon knap zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 16 december 2018 - 00:02   quote  deeplink  
Als met name Ajax en PSV zich zouden kunnen blijven doorontwikkelen, zie ik niet in waarom eens in de 4/5 jaar een NL club minimaal de halve finale van de EL haalt... En dan kan dat ook zomaar eens een finale zijn... Als je ziet dat Benfica een x aantal jaren de finale van de EL recent nog haalde, dan zeg ik, waarom niet? Moet en een beetje mee zitten en je moet de EL eveneens serieus kunnen nemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Bayern München (woensdag 12 december 2018, 21:00); 3 - 3









0.0117931