BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/4F CL: Ajax - Juventus (woe 10-04-19: 1-1) Juventus - Ajax (din 16-04-19 21.00 uur:) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 10 april 2019 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind en frenkie gaan beiden niet in volle sprint door en Ronaldo wel. Maar hoe in de fuck kan cancelo daar zo vrij aan de bal komen.
Hij liep weg bij blind, de ligt had al een mannetje.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 10 april 2019 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan?
Omdat hij een onnodige overtreding gaat maken. Ongeduldig en gefrustreerd
En die Alex Sandro is er nadrukkelijk naar op zoek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2019 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 21:52 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Hij liep weg bij blind, de ligt had al een mannetje.
Ik heb het ook niet over de ligt. Frenkie liep bij hem en liet hem gewoon lopen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 21:52 schreef remco k het volgende:
Alleen mis je die eerste grote kans.

Het is en blijft een Europese wet.
Dat klopt inderdaad, daar op dat niveau andere regels en verloop van een topwedstrijd aanwezig zijn.
Daar we nog net iets tekort komen op Europees topniveau, zie ik Ajax wel in de komende twee a vier jaar nog verder groeien in Europa.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 10 april 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Yesssss
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 10 april 2019 - 22:03   quote  deeplink  
JAAAA
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 april 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Jaaaaaaa!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 22:04   quote  deeplink  
Wat een geweldige actie en moment. 1 - 1.
Want, WZAWZDB
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 april 2019 - 22:05   quote  deeplink  
Je hebt gelijk het kuteinde van de eerste helft weggespoeld!
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 22:09   quote  deeplink  
Juventus was na de gelijkmaker van Neres weer snel van slag, daar ze weer moeilijk in de wedstrijd aanwezig zijn dankzij onze Amsterdamse bluf.

Maar voorlopig hebben wij de twaalfde man dankzij de zeer goede sfeer in het stadion.
Jammer dat het net buitenspel was, anders was het nu 2- 1 voor ons.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Flikker alsjeblieft Ziyech eruit
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 10 april 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Ziech heeft echt een goede voorzet maar echt een zwak schot
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 22:23   quote  deeplink  
In de eerste 20 minuten van de tweede helft zijn we weer erg goed doorheen gekomen zonder een tegendoelpunt.

Dat Juventus wel beter is dan Real Madrid is zeker waar.
Des te fijner is het om nu gelijk te staan tegen Juventus in plaats van een achterstand.

Het blijft daarom de allerbelangrijkste opdracht om maximaal geconcentreerd te blijven spelen. Het blijft wel erg spannend.

Alleen Ziyech vind ik (iets) minder goed spelen dan de rest ! ! !
Mogelijk dat Huntelaar of Dolberg nog een doelpunt kan maken voor ons.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:25   quote  deeplink  
Het is echt bizar hoe Ajax steeds net de verkeerde kiest aan te spelen. Daardoor straks weer in het mes. Zoveel ruimte gewoon, maar het moet te mooi
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:20 schreef benjamin25 het volgende:
Ziech heeft echt een goede voorzet maar echt een zwak schot
In de hoek geef die niet voor vandaag en schoten zijn echt heel echt beschamend
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 22:30   quote  deeplink  
Het wordt tijd om Huntelaar te laten spelen.
Echt alles of niets vanaf nu ! ! ! !
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 10 april 2019 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de hoek geef die niet voor vandaag en schoten zijn echt heel echt beschamend
Überhaupt over het algemeen goed inzicht goede voorzet maar echt zijn schot...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 10 april 2019 - 22:32   quote  deeplink  
Deze wissel snap ik niet
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:34   quote  deeplink  
De voorzetten en de logica voorin zijn echt waardeloos. Vind Ajax niet eens echt geweldig, met name voorin niet
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Een zeer verrassende wissel, daar waar niemand ooit aan gedacht heeft.
Misschien dat een zeer onverwachte wenteling in de wedstrijd geeft, in ons voordeel.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 10 april 2019 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:32 schreef Hasjkoph het volgende:
Deze wissel snap ik niet
Haha daarom hebben we ook een trainer
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:40   quote  deeplink  
Wat heeft een fucking Ekkelenkamp hier te zoeken man....
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:42   quote  deeplink  
Ten Hag, de hele wedstrijd loopt het voorin amper... Waarom Huntelaar nket. Dadelijk weer in het mes lopen
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:46   quote  deeplink  
Sorry, ik ben echt verre van trots.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:49   quote  deeplink  
Ziyech, 2 fucking man vrij....
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Voorafgaand verwacht je het niet. Uiteindelijk profiteert Ajax gewoon niet.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 april 2019 - 22:52   quote  deeplink  
Over het geheel gezien vond ik Ajax toch de lichte bovenliggende partij tegen een zeer sterke club als Juventus, en dat terwijl Juventus na mijn mening ook echt sterker is dan Real Madrid.

Het zat Juventus zeker niet lekker, dat ze tegen ons grote Ajax gelijk hebben gespeeld.

Dus heeft Ajax vanavond zeker weer een hele goede prestatie geleverd in heel Europa
met deze gelijkspel.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:53   quote  deeplink  
Eerste helft onder controle maar toch weer niet, gewoon het mes ingelopen. 2e helft snel 1-1 en erna constant de kans om in de 1 tegen 1 te komen en gewoon constant de verkeerde keuzes maken. Nee, verre van best.

Beetje Ajax had hier echt gewoon gewonnen, daar geloof ik heilig in
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:52 schreef Onze Ajax het volgende:
Over het geheel gezien vond ik Ajax toch de lichte bovenliggende partij tegen een zeer sterke club als Juventus, en dat terwijl Juventus na mijn mening ook echt sterker is dan Real Madrid.

Het zat Juventus zeker niet lekker, dat ze tegen ons grote Ajax gelijk hebben gespeeld.

Dus heeft Ajax vanavond zeker weer een hele goede prestatie geleverd in heel Europa
met deze gelijkspel.
Ik vond heel dat Juve vanavond tot aan dat Costa erin kwam helemaal niks.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 22:54   quote  deeplink  
Wat een geweldig Ajax gezien. Fantastisch voetbal gespeeld. Twee grote kansen gehad met van de beek en ekkelkamp. Een van die ballen moet erin. Verder is de kansen verhouding echt ongeveer gelijk. Een grote Europese vechtpartij geweest waarbij Ajax voetballend de bovenliggende partij is geweest.

Dit is in mijn beleving een wedstrijd Europees benaderen.

Niet alle Ajacieden in hun beste vorm overigens. Ziyech gewoon niet goed vandaag evenals tagliafico in mijn beleving. Beiden wel heel hard gewerkt in dienst van het elftal.

Heel duidelijk dat na 65 a 70 minuten de pijp echt snel leeg ging.

En 1-1. Dan zit je nog gewoon volop in de strijd.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond heel dat Juve vanavond tot aan dat Costa erin kwam helemaal niks.
Toch gewoon precies zoals ze vaak spelen. Alleen zonder hun leider achterin. Defensief en in positie echt heel sterk. Zoals hun looptijden afdekken zie je maar heel weinig.

Aan de bal is juve amper in beeld geweest. Maar dat kwam noet door een zwak juve maar door en heel erg sterk Ajax. Met name van de Beek bond ik vandaag echt bizar goed. Frenkie de eerste helft heel erg goed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 10 april 2019 - 22:56   quote  deeplink  
Tagliafico is wel echt een gemis hoor volgende week.

Goed gestreden, maar dit hadden we absoluut moeten winnen. Ik snap ook niet waarom Ten Hag maar 1x wisselt.

Desalniettemin ben ik trots dat Ajax gewoon heer en meester was op een paar kansen na.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 22:57   quote  deeplink  
En Ajax stelt met dit gelijke spel de directie plaatsing in 2020 veilig. Hoppa.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch gewoon precies zoals ze vaak spelen. Alleen zonder hun leider achterin. Defensief en in positie echt heel sterk. Zoals hun looptijden afdekken zie je maar heel weinig.

Aan de bal is juve amper in beeld geweest. Maar dat kwam noet door een zwak juve maar door en heel erg sterk Ajax. Met name van de Beek bond ik vandaag echt bizar goed. Frenkie de eerste helft heel erg goed.
Sorry hoor, Ajax had, zonder dat de pijplijnen afgeschermd had kunnen worden zeker 9/10x in de 1 tegen 1 kunnen komen. Daarbij moeten de kansen van Van de Beek en Ekkelenkamp gewoon zitten. Maar dat er überhaupt zo'n speler gebracht wordt....

Nee, ik vond Juve heel matig en Ajax voorin ook. De rest was prima.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:56 schreef Hasjkoph het volgende:
Tagliafico is wel echt een gemis hoor volgende week.

Goed gestreden, maar dit hadden we absoluut moeten winnen. Ik snap ook niet waarom Ten Hag maar 1x wisselt.

Desalniettemin ben ik trots dat Ajax gewoon heer en meester was op een paar kansen na.
Die vond ik ook niet geweldig eerlijk gezegd, al is hij niet op te vangen. De overtreding was gewoon echt dommer dan dom
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 10 april 2019 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die vond ik ook niet geweldig eerlijk gezegd, al is hij niet op te vangen. De overtreding was gewoon echt dommer dan dom
Helemaal mee eens, maar ik heb liever een Tagliafico daar dan een Sinkgraven (??) of dan Blind op LB en Magallan in de basis?
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sorry hoor, Ajax had, zonder dat de pijplijnen afgeschermd had kunnen worden zeker 9/10x in de 1 tegen 1 kunnen komen. Daarbij moeten de kansen van Van de Beek en Ekkelenkamp gewoon zitten. Maar dat er überhaupt zo'n speler gebracht wordt....

Nee, ik vond Juve heel matig en Ajax voorin ook. De rest was prima.
Ik ben er echt heilig van overtuigd dat het zwakke juve 100% door Ajax kwam. Aanvallend vond ik het ook de kwaliteit van juve om het dicht te houden. Ik denk echt een van de beste wedstrijden van Ajax dit seizoen.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar ik heb liever een Tagliafico daar dan een Sinkgraven (??) of dan Blind op LB en Magallan in de basis?
Veltman naast de ligt blind op links en mazra op rechts.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 23:08   quote  deeplink  
De ligt trouwens in zijn duels met Ronaldo belachelijk sterk zeg.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben er echt heilig van overtuigd dat het zwakke juve 100% door Ajax kwam. Aanvallend vond ik het ook de kwaliteit van juve om het dicht te houden. Ik denk echt een van de beste wedstrijden van Ajax dit seizoen.
Dan verschillen we daarover van mening denk ik.

De Jong en met name Van de Beek, trokken werkelijk alles uit elkaar en zo compact was het niet altijd. Maar dan is de passing, onder dat de lijn dicht was zo ontzettend zwak. Als de voorhoede vandaag een beetje gelopen had, denk ik dat het 4-1 geworden was.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 april 2019 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:08 schreef remco k het volgende:
De ligt trouwens in zijn duels met Ronaldo belachelijk sterk zeg.
Zo'n beetje alles gewonnen. Vond ik met De Jong en Van de Beek onze beste mannen. Die laatste heeft gelopen zeg
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 10 april 2019 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman naast de ligt blind op links en mazra op rechts.
Dat is nog wel een betere optie idd
Brandje
 Brandje - woensdag 10 april 2019 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat is nog wel een betere optie idd
343 spelen volgende week. Met Tadic die zich terug laat zakken speel je dus met 5 tegen 3 op het middenveld. Achterin man op man spelen want met spelers als Ronaldo kan je niet in de zone spelen want die zwerft over het hele veld heen wat je zag bij de 0-1. Toen Costa erin kwam en CR centraal ging spelen vrat de Ligt hem op.
Du spelen met Onana, Veltman, De Ligt en Blind. Middenveld met Mazraoui die zowel aanvallend kan spelen maar ook de verdediging ondersteunen. Verder met Lasse, Danny en Frenkie en voorin met David, Dusan en Hakim. Tadic terug zakken en je speelt ze helemaal zoek die strontzakken.
Brandje
 Brandje - woensdag 10 april 2019 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:08 schreef remco k het volgende:
De ligt trouwens in zijn duels met Ronaldo belachelijk sterk zeg.
Klopt maar daarvoor werd hij in de zone opgepakt en dat kan niet tegen hem want hij zwerft te véél. Zag je bij de 0-1
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 10 april 2019 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarover van mening denk ik.

De Jong en met name Van de Beek, trokken werkelijk alles uit elkaar en zo compact was het niet altijd. Maar dan is de passing, onder dat de lijn dicht was zo ontzettend zwak. Als de voorhoede vandaag een beetje gelopen had, denk ik dat het 4-1 geworden was.
Je baalt er echt van he dat je niet in de gracht hoeft te springen... Nou voor deze ene keer mag het ook met een 1-1 gelijkspel.
Loetje
 Loetje - donderdag 11 april 2019 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:56 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Je baalt er echt van he dat je niet in de gracht hoeft te springen... Nou voor deze ene keer mag het ook met een 1-1 gelijkspel.
Hahahaha! Bijna wel. Denk serieus dat het niet eens onmogelijk was geweest....
p111
 p111 - donderdag 11 april 2019 - 00:01   quote  deeplink  
Een geweldige wedstrijd van Ajax,jammer dat ze de kansen niet benutten.Schone en Ziyech wat minder vandaag.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 april 2019 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 00:01 schreef p111 het volgende:
Een geweldige wedstrijd van Ajax,jammer dat ze de kansen niet benutten.Schone en Ziyech wat minder vandaag.
Inderdaad Ziyech wilde teveel wel een paar goede schoten maar te vaak slecht. Schöne weer eens te traag. Bij goal Ronaldo loopt hij ook te sjokken. Deden ze eigenlijk alles verkeerd.

Vond Frenkie ook slordig tweede helft. Hele team zat er niet echt lekker in qua slordigheden.
1-1 gezien de wedstrijd redelijk terecht. Wordt erg lastig daar.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:52 schreef Onze Ajax het volgende:
Over het geheel gezien vond ik Ajax toch de lichte bovenliggende partij tegen een zeer sterke club als Juventus, en dat terwijl Juventus na mijn mening ook echt sterker is dan Real Madrid.

Het zat Juventus zeker niet lekker, dat ze tegen ons grote Ajax gelijk hebben gespeeld.

Dus heeft Ajax vanavond zeker weer een hele goede prestatie geleverd in heel Europa
met deze gelijkspel.
lichte bovenliggende partij ??? juve wist het vaak totaal niet te zoeken.. 20 min lamg juve met de rug tegen de muur.. noem jij het maar licht bovenliggende partij ik noem het ajax vele malen sterker dan juve en had gewoon 4-1 kunnen zijn met wat meer geluk in de afronding.. en de wissel snapte ik eerst ook niet, tot dat hij op doelschoot en een hele gevaarlijke countee onschadelijk maakte..
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad Ziyech wilde teveel wel een paar goede schoten maar te vaak slecht. Schöne weer eens te traag. Bij goal Ronaldo loopt hij ook te sjokken. Deden ze eigenlijk alles verkeerd.

Vond Frenkie ook slordig tweede helft. Hele team zat er niet echt lekker in qua slordigheden.
1-1 gezien de wedstrijd redelijk terecht. Wordt erg lastig daar.
hoe kan je schone de schuldgeven van de goal ? waren blind en met name dejong die al bij hem waren en hem laten lopen.. schone gewoon weer erg nuttig en op dit moment is er voor die possitie geen betere speler

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/4F CL: Ajax - Juventus (woe 10-04-19: 1-1) Juventus - Ajax (din 16-04-19 21.00 uur:) 1-2









0.0107529