BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Ten Hag ziet dus zelf wat een aantal hier ook flink benadrukten.

Ten Hag denkt nog weleens terug aan de manier waarop de eerste treffer van de Londenaren tot stand kwam. Centrale verdedigers Matthijs de Ligt en Daley Blind gingen vroeg in het tweede bedrijf bij een vrije trap mee naar voren, waardoor er veel ruimte ontstond voor Tottenham om te counteren: "De coach moet zorgen dat ze dat niet hadden gedaan", blikt Ten Hag schuldbewust terug in gesprek met de NOS.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 mei 2019 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 11:32 schreef remco k het volgende:
Ten Hag ziet dus zelf wat een aantal hier ook flink benadrukten.

Ten Hag denkt nog weleens terug aan de manier waarop de eerste treffer van de Londenaren tot stand kwam. Centrale verdedigers Matthijs de Ligt en Daley Blind gingen vroeg in het tweede bedrijf bij een vrije trap mee naar voren, waardoor er veel ruimte ontstond voor Tottenham om te counteren: "De coach moet zorgen dat ze dat niet hadden gedaan", blikt Ten Hag schuldbewust terug in gesprek met de NOS.
Nee, want volgens sommigen was het de schuld van Schöne.
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2019 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 15:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, want volgens sommigen was het de schuld van Schöne.
Ik vond de tweede goal mede zijn verantwoording. Samen met Onana ziet dat er gewoon machtig dom uit. Beide heren doen dat niet goed.

Maar de eerste goal is totaal niet zijn verantwoording. Iedereen weet toch dat schone niet snel genoeg is. Dan kan je hem toch niet de schuld geven dat ie niet sneller is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 juni 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Voelen jullie je ook zo kut vandaag? Hier hadden wij moeten staan!
Eide
 Eide - zaterdag 01 juni 2019 - 20:11   quote  deeplink  
Nee, ik was er heel snel overheen. Ajax heeft het gewoon heel goed gedaan. Real Madrid uitgeschakeld, Juventus uitgeschakeld... en dan heb je pech dat Lucas Moura de allerbeste 2e helft van z'n leven speelt.

Dat is voetbal. Ik was er onwaarschijnlijk ziek van, maar het ik zit vandaag niet met de pest in m'n lijf.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 juni 2019 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 20:11 schreef Eide het volgende:
Nee, ik was er heel snel overheen. Ajax heeft het gewoon heel goed gedaan. Real Madrid uitgeschakeld, Juventus uitgeschakeld... en dan heb je pech dat Lucas Moura de allerbeste 2e helft van z'n leven speelt.

Dat is voetbal. Ik was er onwaarschijnlijk ziek van, maar het ik zit vandaag niet met de pest in m'n lijf.
Dat is een verschil! Ik wel, ben zelfs gevlucht en hoop vanavond geen voetbal te zien!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 01 juni 2019 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 19:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Voelen jullie je ook zo kut vandaag? Hier hadden wij moeten staan!
En als ik die wedstrijd zo zie denk ik dat we Liverpool nog hadden kunnen hebben ook..
Maakt het wel een beetje zuurder.

Maargoed, al met al mogen we apetrots zijn op dit seizoen.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 01 juni 2019 - 22:50   quote  deeplink  
Die sfeer daar lijkt overigens echt een beetje dood.. Heel apart om te zien.
Of het ligt aan mijn tv
Eide
 Eide - zaterdag 01 juni 2019 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 22:50 schreef Jaccio het volgende:
Die sfeer daar lijkt overigens echt een beetje dood.. Heel apart om te zien.
Of het ligt aan mijn tv
Weinig fans, veel bobo's. Het was vele malen beter dan die aanfluiting van de EL-finale in Baku.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 juni 2019 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 19:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Voelen jullie je ook zo kut vandaag? Hier hadden wij moeten staan!
ja en die hadden we nog gewonnen ook.. wat een laag niveau in verhouding met de potten die ajax speelde..
remco k
 remco k - dinsdag 04 juni 2019 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 08:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja en die hadden we nog gewonnen ook.. wat een laag niveau in verhouding met de potten die ajax speelde..
Zinloze opmerking, Alsof Ajax ondr Bosz het niveau haalde van de potten ervoor.. Een finale is bijna per definitie saai.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)









0.0182921