BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 08 mei 2019 - 23:47   quote  deeplink  
En door voor het kampioenschap. Daar valt of staat het seizoen nu toch wel mee, ondanks dat dit en de beker mmoie prestaties waren.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 23:47 schreef Eide het volgende:
En door voor het kampioenschap. Daar valt of staat het seizoen nu toch wel mee, ondanks dat dit en de beker mmoie prestaties waren.
Ik vrees het echt
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 23:17 schreef pth het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hier is het echte probleem zichtbaar geworden: ten Hag is gewoon een tactisch onbenul, die geen idee heeft hoe iets om te keren als het een keer niet loopt. Bespottelijke keuzes vooraf met Dolberg en de wissels van een seniel.
Helemaal mee eens!
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 mei 2019 - 01:38   quote  deeplink  
nu overtuigd dat dolberg een lamlul eerste klas is ? fout van tenhag door die lamme kut deen uberhaubt weer op te stellen.. 65 min geen bal geraakt en dat speelt voor ajax.. je ziet aan alles dst hij totaal niet in de groep past en geen pepernoot kan raken.. zelfs sinkgraven bracht meer dan hem hahaha.. jongens ik ben trots, trots op dit ajax.. begrijp me niet verkeerd, maar met hunter en/of neres hadden we het gered..
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 mei 2019 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 22:54 schreef Loetje het volgende:
Als we er uit gaan verziekt Hakim het
hakim ?? ajb loetje.. dolberg die lamme tiefus deen.. zoals ik al een seizoen of langer zeg, fisscher 2.0.. hakim kan je alleen kwalijk nemen dat hij niet scoort, dolberg kan je kwalijk nemen dat hij wederom een kans krijgt en echt alles fout doet.. wat een KUT instelling heeft hij zegt en wat een kut controle over de bal, ajax onwaardig en heel snel weggeven aan een amateur club
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 mei 2019 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 23:05 schreef Loetje het volgende:
En dit mag je ook niet zeggen, maar ik wijt dit heel erg aan Ten Hag en Ziyech uiteindelijk
je bent niet goed.. je speelt 70 min met een man minder.. tenhag geegt dolberg het vertrouwen.. de zogenaamde spits van de toekomst.. terecht opzich van tenhag, laat het nu maar zien, maar hij brengt het team echt helemaal niks en laat de trainer zakken... verkopen, weggeven perdirect !!
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 01:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hakim ?? ajb loetje.. dolberg die lamme tiefus deen.. zoals ik al een seizoen of langer zeg, fisscher 2.0.. hakim kan je alleen kwalijk nemen dat hij niet scoort, dolberg kan je kwalijk nemen dat hij wederom een kans krijgt en echt alles fout doet.. wat een KUT instelling heeft hij zegt en wat een kut controle over de bal, ajax onwaardig en heel snel weggeven aan een amateur club
Wel goed lezen ouwe.

Dolberg was een groot drama, net als Mazraoui en Schöne.

Zoals ik al zei namelijk, Ziyech was aan de bal geweldig maar mist 3 enorme kansen op 3-2. Uiteindelijk kost je dat wel de wedstrijd en zo simpel is het ook.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 01:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je bent niet goed.. je speelt 70 min met een man minder.. tenhag geegt dolberg het vertrouwen.. de zogenaamde spits van de toekomst.. terecht opzich van tenhag, laat het nu maar zien, maar hij brengt het team echt helemaal niks en laat de trainer zakken... verkopen, weggeven perdirect !!
Wie stelt Dolberg op? Wie stelt Mazraoui op? Wie grijpt eigenlijk al te laat in? Precies, dat is die kale en ik heb nog veel mooier nieuws, want die titel pakken we ook niet!
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:
nu overtuigd dat dolberg een lamlul eerste klas is ? fout van tenhag door die lamme kut deen uberhaubt weer op te stellen.. 65 min geen bal geraakt en dat speelt voor ajax.. je ziet aan alles dst hij totaal niet in de groep past en geen pepernoot kan raken.. zelfs sinkgraven bracht meer dan hem hahaha.. jongens ik ben trots, trots op dit ajax.. begrijp me niet verkeerd, maar met hunter en/of neres hadden we het gered..
De goals kwamen niet door aanvallers die we tegen hebben gehad maar door verdedigers die hele gekke dingen doen.

En Magallan, never nooit meer opstellen!
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 02:06   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 mei 2019 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 02:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

De goals kwamen niet door aanvallers die we tegen hebben gehad maar door verdedigers die hele gekke dingen doen.

En Magallan, never nooit meer opstellen!
En door Schöne met hem op 6 lijkt prijzen pakken al een paar jaar onmogelijk.
Over de twee wedstrijden tegen Tottenham zwaar door de mand gevallen. Bijna alle topwedstrijden als je onder druk komt is hij de eerste die het niet aankan.

Dolberg tja had Huntelaar er nog liever gezien.
Mallagan bij de derde goal ook te laat toen ik hem naast de lijn zag staan vreesde ik al even.

Ik denk dat we met Neres gewoon gewonnen hadden creëer je zoveel meer mee. Zo dicht bij en zoveel kansen om Spurs knock out te slaan. Echt heel erg zonde. Trots dat je zo ver komt maar inderdaad triest dat je het zo knullig weggeeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Hummel10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 07:30   quote  deeplink  
Wat een kater!! Wat is dit kut wakker worden!!
Enigma
 Enigma - donderdag 09 mei 2019 - 07:46   quote  deeplink  
Hoe jammer en zuur ook, Ajax heeft een topprestatie geleverd, punt uit.

Dat het gisteren fout liep is gevolg van:
Vorige week de kansen op een tweede goal ( en zelfs een derde ) niet afmaken
Afhaken Neres en daar Dolberg voor neerzetten i.p.v. je opstelling wijzigen en Huntelaar in spits en Tadic op vleugel. Dat vind ik fout van de coach. Dolberg kan er niks aan doen. Er zit iets fout tussen de oren want hij kon het wel. Dit seizoen niet. Huntelaar had die vechtlust gebracht wat broodnodig was, overigens wel met kans op rood..
Maar de absolute doodsteek was simpelweg de deur niet op slot kunnen gooien. Met 3-0!!!!! voor eigenlijk en nog 3 kwartier te gaan breng je een middenvelder en verdediger erbij die ofwel Son ofwel Lorrente fysiek uitschakelt. Om de finale halen komen zoveel krachten vrij, zeker bij Engelse teams, dat ze de beuk met 10000% erin gooien. Dan moet je of de kansen afmaken, en die kreeg Ajax, of alle ballen wegroeien, je tegenstander frustreren en overtredingen uitlokken. Ajax wilde het mooi doen en daar miste gewoon teveel voor. Dat mag je de coach aanrekenen.

Toch overheerst positief gevoel van veel mooie prestaties. En laten we maar blij zijn dat we Liverpool niet treffen want die hadden Ajax afgemaakt in finale en dat had meer pijn gedaan. Dit is zuur maar een wedstrijd duurt tot eindsignaal, opstaan en verder. Zondag is belangrijker voor continuïteit.

En doorrrr

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Enigma --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En door Schöne met hem op 6 lijkt prijzen pakken al een paar jaar onmogelijk.
Over de twee wedstrijden tegen Tottenham zwaar door de mand gevallen. Bijna alle topwedstrijden als je onder druk komt is hij de eerste die het niet aankan.

Dolberg tja had Huntelaar er nog liever gezien.
Mallagan bij de derde goal ook te laat toen ik hem naast de lijn zag staan vreesde ik al even.

Ik denk dat we met Neres gewoon gewonnen hadden creëer je zoveel meer mee. Zo dicht bij en zoveel kansen om Spurs knock out te slaan. Echt heel erg zonde. Trots dat je zo ver komt maar inderdaad triest dat je het zo knullig weggeeft.
Mallagan gleed uit, hierdoor kon hij nooit meer op tijd komen.

Maar als je toch met kritiek bezig ben, waarom mis ik dan de naam van Blind? Verloor elk duel van die spits, rende continu naar voren toen het niet nodig was en speelde verder gewoon dramatisch.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 mei 2019 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 07:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mallagan gleed uit, hierdoor kon hij nooit meer op tijd komen.

Maar als je toch met kritiek bezig ben, waarom mis ik dan de naam van Blind? Verloor elk duel van die spits, rende continu naar voren toen het niet nodig was en speelde verder gewoon dramatisch.
Slecht moment om uit te glijden. Van Blind ben ik ook met je eens hoor ze hadden zeker na de 2-0 alles op de verdediging moeten gooien. Blind gaf verdedigend ook niet thuis. De Ligt en Tagliafico vond ik verdedigend dan wel weer sterk ondanks dat ze het moeilijk hadden.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 mei 2019 - 07:55   quote  deeplink  
Ik blijf er toch bij dat we een echt 6 nodig hebben voor de topwedstrijden. Schöne is nu wel een keer klaar hoop ik. Alle topwedstrijden valt hij door de mand.

Dolberg had ook niet moeten spelen. Mallagan ook niet. Geen ritme geen vorm echt hele slechte keuzes.
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 07:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mallagan gleed uit, hierdoor kon hij nooit meer op tijd komen.

Maar als je toch met kritiek bezig ben, waarom mis ik dan de naam van Blind? Verloor elk duel van die spits, rende continu naar voren toen het niet nodig was en speelde verder gewoon dramatisch.
Ik vond blind tot aan het moment blak voor de eerste goal van Tottenham heel erg goed spelen. Maar bij dat moment gaan zowel hij als De Ligt naar voren terwijl daar bij die vrije trap niets te winnen valt. Zelfs Tottenham kwam niet massaal terug met hun spelers. Dat is een hele grove fout van Blind en de Ligt.
Daarna spelen beide heren gewoon niet goed . Staan niet kort op elkaar en spelen hun eigen tweede helft. Ook frenkie de Jong kan je dat kwalijk nemen. Deze drie mannen zijn defensief de sprekende en bepalende mannen. En die drie liepen constant verder achteruit terwijl het niet hoefde. Ik vraag me af of ten Hag dit zo gewild heeft om die voorsprong te gaan verdedigen. Hoe dan ook vind ik dat je op dat moment de wedstrijd uit handen geeft. Daar is zowel onze aanvoerder als Blind verantwoordelijk voor.

Sinkgraven was overigens een goede wissel. Om die linkerkant defensief te bestrijken. Maar Huntelaar niet laten starten of brengen is echt een hele grote fout.

Je geeft het in mijn beleving namelijk echt niet voorin weg. Je staat immers 3-0 voor. Dat moet je over de streep trekken.
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 08:10   quote  deeplink  
Als je ook die laatste goal gaat bekijken, Ajax staat in het cetrum gewoon 5 tegen 5, Mazraoui staat zowat op de middenlijn, Frenkie de Jong loop naar links terwijl daar helemaal niets is en moet dan terug, Blind loopt in het middenveld.
In de laatste minuut sta je zo naief opgesteld, sorry maar daar kan ik dus echt niet bij.
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 07:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Slecht moment om uit te glijden. Van Blind ben ik ook met je eens hoor ze hadden zeker na de 2-0 alles op de verdediging moeten gooien. Blind gaf verdedigend ook niet thuis. De Ligt en Tagliafico vond ik verdedigend dan wel weer sterk ondanks dat ze het moeilijk hadden.
Nee dat deden ze juist. Iedere keer verder achteruit lopen. Dat heeft ons genekt. De ligt en blind proberen daarna individueel af en toe een door te dekken maar raken constant uit positie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 mei 2019 - 08:46   quote  deeplink  
Ondanks de klasse van de Ligt, heeft hij nog niet het gogme in zich om zijn verdediging tot de orde te roepen en vooral te verdedigen ipv aan te vallen en de 2-2 over de streep te trekken. Jammer, maar hij is pas 19. Maar dit was wel cruciaal.... Stukje leiderschap!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 08:50   quote  deeplink  
Vervelend wakker worden zo zeg.

Vind het persoonlijk een beetje zuur om schuldigen aan te gaan wijzen, want iedereen maakte foutjes gisteren. De spanning sloeg toe en de spelers zaten er ook compleet doorheen, vooral bij Tadic viel dat op.

Jammer, maar ze kunnen met opgeheven hoofd de CL verlaten dit seizoen.
De focus weer op de ED, want daar valt nog wel een prijs te pakken.
Eerlijk is eerlijk, Utrecht is de laatste tegenstander die je wilt treffen na deze mokerslag.
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 09:51   quote  deeplink  
Wat een drama gisteravond we hebben geschiedenis geschreven in Europa met ons voetbal,helaas zijn we niet uit betaald voor onze prestatie,in mijn ogen door onze trainer ten balgehakt.Hoe haal je het in je hoofd om in deze balangrijke wedstrijd mister no body Dolberg op te stellen,die al het hele jaar geen bal raakt.Je hebt op de bank Huntelaar zitten die op dit moment 2 klasse beter is als Dolberg.Je stelt Maz/op die uit de Ramadan komt en over zin eigen benen struikelt,en tot slot wordt voor de zoveelste keer bewezen dat de hoofdschuldige bij tegendoelpunten 1 en 2 Schone dit soort wedstrijden niet aan kan.Hartelijk bedankt trainer voor deze slechte opstelling/wissels.
Op naar Zondag nog 2 finales en we hebben de hoofdprijs het LANDSKAMPIOENSCHAP.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 mei 2019 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 09:51 schreef p111 het volgende:
Wat een drama gisteravond we hebben geschiedenis geschreven in Europa met ons voetbal,helaas zijn we niet uit betaald voor onze prestatie,in mijn ogen door onze trainer ten balgehakt.Hoe haal je het in je hoofd om in deze balangrijke wedstrijd mister no body Dolberg op te stellen,die al het hele jaar geen bal raakt.Je hebt op de bank Huntelaar zitten die op dit moment 2 klasse beter is als Dolberg.Je stelt Maz/op die uit de Ramadan komt en over zin eigen benen struikelt,en tot slot wordt voor de zoveelste keer bewezen dat de hoofdschuldige bij tegendoelpunten 1 en 2 Schone dit soort wedstrijden niet aan kan.Hartelijk bedankt trainer voor deze slechte opstelling/wissels.
Op naar Zondag nog 2 finales en we hebben de hoofdprijs het LANDSKAMPIOENSCHAP.
Eens
Robinho
 Robinho - donderdag 09 mei 2019 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 08:50 schreef Jaccio het volgende:
Vervelend wakker worden zo zeg.

Vind het persoonlijk een beetje zuur om schuldigen aan te gaan wijzen, want iedereen maakte foutjes gisteren. De spanning sloeg toe en de spelers zaten er ook compleet doorheen, vooral bij Tadic viel dat op.

Jammer, maar ze kunnen met opgeheven hoofd de CL verlaten dit seizoen.
De focus weer op de ED, want daar valt nog wel een prijs te pakken.
Eerlijk is eerlijk, Utrecht is de laatste tegenstander die je wilt treffen na deze mokerslag.
Helemaal mee eens! Ik denk dat we allemaal verrot zijn vandaag. De spelers en trainers hebben het prima gedaan in de CL. Om nou te gaan wijzen vind ik zeer onterecht.
Voetbal is deels klasse, die hadden we de hele campagne en deels geluk. Dat ontbrak gisteren een beetje. Voor hetzelfde geld ben je gewoon door....
Op naar de titel! Utrecht vreten we op zondag!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 09:51 schreef p111 het volgende:
Wat een drama gisteravond we hebben geschiedenis geschreven in Europa met ons voetbal,helaas zijn we niet uit betaald voor onze prestatie,in mijn ogen door onze trainer ten balgehakt.Hoe haal je het in je hoofd om in deze balangrijke wedstrijd mister no body Dolberg op te stellen,die al het hele jaar geen bal raakt.Je hebt op de bank Huntelaar zitten die op dit moment 2 klasse beter is als Dolberg.Je stelt Maz/op die uit de Ramadan komt en over zin eigen benen struikelt,en tot slot wordt voor de zoveelste keer bewezen dat de hoofdschuldige bij tegendoelpunten 1 en 2 Schone dit soort wedstrijden niet aan kan.Hartelijk bedankt trainer voor deze slechte opstelling/wissels.
Op naar Zondag nog 2 finales en we hebben de hoofdprijs het LANDSKAMPIOENSCHAP.
Hoezo Schone? Sorry hoor, maar beide centrale verdedigers staan bij de 16 van de tegenstander op het moment van de tegenaanval. Beide stonden op een positie waar dat, met deze voorsprong, helemaal niet nodig was.

Bij goal 2 is het gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Onana red in eerste instantie, bal komt voor voeten van Schone die wil wegschieten maar omdat Onana ook naar de 2e bal duikt is het allemaal ongelukkig. Dat kan de beste overkomen. Alle schuld bij Schone in de wedstrijd leggen is gewoon frustratie omdat je hem niet mag!

Waarom niet frustratie tegen Blind die verdedigend de 2e helft alles verkeerd doet wat er maar verkeerd kan gaan. En dat met de Engelse ervaring die hij heeft. Of frustratie tegen Tadic, die al weken geen deuk in een pakje boter meer schiet. Die zich continu simpel van de bal laat zetten of bij de minste of geringste aanraking naar de grond gaat. Of frustratie naar De Ligt die als aanvoerder de groep en vooral zijn verdedigers had moeten groeperen. Of frustratie naar Ziyech, die geweldig speelde maar op de beslissende momenten uiteindelijk niet voor de verlossing zorgde.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 10:58   quote  deeplink  
https://youtu.be/7w8Henp-giA

Perfect moment uitgekozen om dit te onthullen wat mij betreft
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 11:01   quote  deeplink  
En dit erachteraan

https://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/hoofdnieuws/228354/video-we-showed-the-world-what-dreaming-can-do

Prachtig. Hoofd omhoog, borst vooruit

Wij zijn Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Jaccio --
jodocus
 jodocus - donderdag 09 mei 2019 - 11:08   quote  deeplink  
ach ja na regen komt zonneschijn, proberen 2x te winnen nog , dan komt t alsnog goed
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 11:15   quote  deeplink  
Vorm kan je niks aan doen,maar wissels wel ik heb van minuut 1 al geroepen geen Dolberg aub ook in de wedstrijden in de eredivisie wat dus echt een stuk minder is bakte hij er niks van,dus moet je deze man niet opstellen.Had Huntelaar in de basis gezet.Bij doelpunt 1 wordt Schone er uit gelopen zoals dat wel heel vaak gebeurd,bij doelpunt 2 is hij te traag in zijn handelingssnelheid (wat hem ook vaak gebeurd)anders was de bal weg geweest voor dat Onana er weer op dook.Maar goed jij ziet weer alleen maar fouten van Blind terwijl die de laatste weken de beste man van ons was en ik hem gisteren beslist niet de minste vond.Ook het inbrengen van die Argentijn die tot op heden 0.0 gepresteerd heeft,dan had ik daar liever een de Wit de kans egeven zich helemaal leeg te spelen voor de laatste 10 minuten,ook het opstellen van mister Ramadan vond ik nogal heftig,en dat was ook duidelijk te zien aan zijn spel.Dus ik vind het ook een slechte wedstrijd van ten Hag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 11:15 schreef p111 het volgende:
Vorm kan je niks aan doen,maar wissels wel ik heb van minuut 1 al geroepen geen Dolberg aub ook in de wedstrijden in de eredivisie wat dus echt een stuk minder is bakte hij er niks van,dus moet je deze man niet opstellen.Had Huntelaar in de basis gezet.Bij doelpunt 1 wordt Schone er uit gelopen zoals dat wel heel vaak gebeurd,bij doelpunt 2 is hij te traag in zijn handelingssnelheid (wat hem ook vaak gebeurd)anders was de bal weg geweest voor dat Onana er weer op dook.Maar goed jij ziet weer alleen maar fouten van Blind terwijl die de laatste weken de beste man van ons was en ik hem gisteren beslist niet de minste vond.Ook het inbrengen van die Argentijn die tot op heden 0.0 gepresteerd heeft,dan had ik daar liever een de Wit de kans egeven zich helemaal leeg te spelen voor de laatste 10 minuten,ook het opstellen van mister Ramadan vond ik nogal heftig,en dat was ook duidelijk te zien aan zijn spel.Dus ik vind het ook een slechte wedstrijd van ten Hag.
Hij werd er zeker uitgelopen, maar weten we niet allemaal dat hij traag is?? Dat weten onze centrale verdedigers toch ook?? En waar waren die dan??? Die stonden met zijn 2en aan de rand van de 16 van de tegenstander, terwijl die niet eens allemaal terug waren gelopen. Dus gewoon domme fout van onze cv's. 2e doelpunt is hij de bal gewoon kwijt, heeft niets te maken met handelingssnelheid.

Dolberg was drama, nooit begrepen dat we daarmee starten!! Maar kan iemand mij uitleggen waarom Tadic elke wedstrijd mag uitspelen????
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 11:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij werd er zeker uitgelopen, maar weten we niet allemaal dat hij traag is?? Dat weten onze centrale verdedigers toch ook?? En waar waren die dan??? Die stonden met zijn 2en aan de rand van de 16 van de tegenstander, terwijl die niet eens allemaal terug waren gelopen. Dus gewoon domme fout van onze cv's. 2e doelpunt is hij de bal gewoon kwijt, heeft niets te maken met handelingssnelheid.

Dolberg was drama, nooit begrepen dat we daarmee starten!! Maar kan iemand mij uitleggen waarom Tadic elke wedstrijd mag uitspelen????
Ten Hag zei gisteren in een interview voor de wedstrijd dat hij Dolberg opstelde om de ruimtes te kunnen benutten die Alderweireld en Vertonghen achter zich laten en die niet zo mobiel zijn. Dus onze CV hadden wel de opdracht om Dolberg zijn 'snelheid' te benutten.

Het kwam er totaal niet uit. Verkeerd ingeschat en hij had in de rust al gewisseld moeten worden.
Robinho
 Robinho - donderdag 09 mei 2019 - 11:36   quote  deeplink  
Het is jammer voor Dolberg, het komt er gewoon niet helemaal uit. Of helemaal niet zelfs. Op de trainingen speelt ie de pannen van het dak hoorde ik laatst.
Zondag: Huntelaar voor Dolberg, Neres (mits fit) voor Schone. Uitgaan van eigen kracht en de boel oprollen.....
Björn
 Björn - donderdag 09 mei 2019 - 11:44   quote  deeplink  
Hele stomme vraag, please don't Kill me

Maar waarom werd er niet verlengd, vorige week 1- 0 gewonnen en nu 3-2 verloren... Dan is het totch 3-3?

Kan iemand deze leek uitleggen waarom?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Björn --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 11:44 schreef Björn het volgende:
Hele stomme vraag, please don't Kill me

Maar waarom werd er niet verlengd, vorige week 1- 0 gewonnen en nu 3-2 verloren... Dan is het totch 3-3?

Kan iemand deze leek uitleggen waarom?
Uitdoelpunten tellen zwaarder als ik het goed heb
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 11:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij werd er zeker uitgelopen, maar weten we niet allemaal dat hij traag is?? Dat weten onze centrale verdedigers toch ook?? En waar waren die dan??? Die stonden met zijn 2en aan de rand van de 16 van de tegenstander, terwijl die niet eens allemaal terug waren gelopen. Dus gewoon domme fout van onze cv's. 2e doelpunt is hij de bal gewoon kwijt, heeft niets te maken met handelingssnelheid.

Dolberg was drama, nooit begrepen dat we daarmee starten!! Maar kan iemand mij uitleggen waarom Tadic elke wedstrijd mag uitspelen????
En ja als hij te traag is voor het moderne voetbal zeker op CL niveau dan moet je hem niet opstellen.
Omdat Tadic en Ziyech ten alle tijden iets hebben waardoor zij een wedstrijd alsnog kunnen beslissen .Ook de wissel van Donny is onbegrijpelijk en daarvoor die Argentijn te brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 11:57 schreef p111 het volgende:

[..]

En ja als hij te traag is voor het moderne voetbal zeker op CL niveau dan moet je hem niet opstellen.
Omdat Tadic en Ziyech ten alle tijden iets hebben waardoor zij een wedstrijd alsnog kunnen beslissen .Ook de wissel van Donny is onbegrijpelijk en daarvoor die Argentijn te brengen.
Tadic stelt al weken teleur. Maar blijf jij Schöne als schuldige zien. Ik deel die mening niet. Zeker niet met de uitleg die je erbij geeft!

Want toen De Ligt in het jaar onder Bosz zoveel fouten maakte die Sanchez vervolgens opknapte moest hij van jou toch ook niet wissel te staan. Elke speler heeft sterke en zwakke punten, en bij Schone is het zijn snelheid. Daarvoor zijn er echter centrale verdedigers. En die Argentijn heet Mallagan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 mei 2019 - 12:18   quote  deeplink  
Zit weer met tranen in m'n ogen als wedstrijdverslagen lees. Zo dichtbij en dan toch net niet.....
Hoe kon dit nou toch mis gaan......
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 13:17   quote  deeplink  
De nachtmerrie duurt maar voort...

Die minuut 96... Je kan op zoveel manieren verliezen waardoor er direct trots komt. Maar zo, zo dichtbij mininaal een medaille...

En als het in de Eredivisie nu mis gaat zal het nog lastiger worden om de trots te vinden voor me. Het doet zo vreselijk veel pijn!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 12:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zit weer met tranen in m'n ogen als wedstrijdverslagen lees. Zo dichtbij en dan toch net niet.....
Hoe kon dit nou toch mis gaan......
Ik kan het nog steeds niet bevatten gap! Ben toch maar thuis gebleven. Te brak om mezelf in te zetten. Maar ook thuis komt er niets uit mijn vingers. Het is ongelooflijk. Gewoon de allerlaatste seconde die ons uiteindelijk de das om doet!
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 13:42   quote  deeplink  
Dit is gewoon zo erg,wat een zwarte dag woensdag 8 mei !!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 13:42 schreef p111 het volgende:
Dit is gewoon zo erg,wat een zwarte dag woensdag 8 mei !!!!
En niet voor de eerste keer. 3 jaar geleden op 8 mei...
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 13:48   quote  deeplink  
Ik ben zo benieuwd naar zondag. Ik vrees dat de mentale en fysieke klap nu meer dan ooit voelbaar zal zijn.

Hoop zo op dat het goed komt. Maar geloof is even helemaal weg
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 09 mei 2019 - 14:07   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat een kut avond was dit. Hoeveel pech kan je hebben. Ondanks dat geen tijd voor onzin kopjes omhoog en die titel pakken, dat is het enige wat nu nog telt. Publiek erachter en er voor zorgen dat dit geweldig jaar goed afgesloten word.
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 14:12   quote  deeplink  
Als het zondag weer mis gaat dan weet ik niet hoe ik dat zou moeten verwerken.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 14:36   quote  deeplink  
Al winnen we de titel overtuigend, dan nog denk ik dat die jongens vooral teleurgesteld terug zullen kijken op dit seizoen.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 14:36 schreef Jaccio het volgende:
Al winnen we de titel overtuigend, dan nog denk ik dat die jongens vooral teleurgesteld terug zullen kijken op dit seizoen.
Deze wedstrijd zal altijd pijn geven, maar met 100+ goals kampioen, een beker en bijna onmogelijk een eindstrijd in de CL halen geeft dan zeker meer glans als wanneer het helemaal mis gaat. Dat zweer ik.

Maar in godsnaam, hoe lap je ze op. Hoe zorg je dat iets binnenkomt nu
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 14:57   quote  deeplink  
Daar moet echt een flinke preek komen voor deze gasten van een top psyg.
Eide
 Eide - donderdag 09 mei 2019 - 15:23   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe anderen het ervaren of de spelersgroep zich erbij voelt. Ik zelf voel vandaag toch vooral trots Ik was er gisteravond vreselijk ziek van, maar vandaag vooral heel trots. Ik had verwacht misselijk te zijn van de krantenkoppen maar het doet mij niet wat ik had gevreesd dat het zou doen.

Bij mij overheerst trots. Ik hoop dat de spelers dit ook zo ervaren en er de laatste twee wedstrijden ingaan zoals alleen Ajax dat kan.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 mei 2019 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 15:23 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet hoe anderen het ervaren of de spelersgroep zich erbij voelt. Ik zelf voel vandaag toch vooral trots Ik was er gisteravond vreselijk ziek van, maar vandaag vooral heel trots. Ik had verwacht misselijk te zijn van de krantenkoppen maar het doet mij niet wat ik had gevreesd dat het zou doen.

Bij mij overheerst trots. Ik hoop dat de spelers dit ook zo ervaren en er de laatste twee wedstrijden ingaan zoals alleen Ajax dat kan.
Ik hoop het ook, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze er compleet doorheen zitten. Vooral op deze leeftijd.

Ze waren er praktisch al.. En dan in minuut 96.. Dat werkt door hoor.
'Had ik maar net dat ene stapje meer gedaan' of 'had ik maar net iets rustiger geschoten' of ''waarom schiet ik die bal nou niet gewoon de tribune in'
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 15:23 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet hoe anderen het ervaren of de spelersgroep zich erbij voelt. Ik zelf voel vandaag toch vooral trots Ik was er gisteravond vreselijk ziek van, maar vandaag vooral heel trots. Ik had verwacht misselijk te zijn van de krantenkoppen maar het doet mij niet wat ik had gevreesd dat het zou doen.

Bij mij overheerst trots. Ik hoop dat de spelers dit ook zo ervaren en er de laatste twee wedstrijden ingaan zoals alleen Ajax dat kan.
Het scheelt natuurlijk enorm dat alle kranten zo lovend zijn over Ajax dat verzacht de pijn een beetje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)









0.0151860