BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo Schone? Sorry hoor, maar beide centrale verdedigers staan bij de 16 van de tegenstander op het moment van de tegenaanval. Beide stonden op een positie waar dat, met deze voorsprong, helemaal niet nodig was.

Bij goal 2 is het gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Onana red in eerste instantie, bal komt voor voeten van Schone die wil wegschieten maar omdat Onana ook naar de 2e bal duikt is het allemaal ongelukkig. Dat kan de beste overkomen. Alle schuld bij Schone in de wedstrijd leggen is gewoon frustratie omdat je hem niet mag!

Waarom niet frustratie tegen Blind die verdedigend de 2e helft alles verkeerd doet wat er maar verkeerd kan gaan. En dat met de Engelse ervaring die hij heeft. Of frustratie tegen Tadic, die al weken geen deuk in een pakje boter meer schiet. Die zich continu simpel van de bal laat zetten of bij de minste of geringste aanraking naar de grond gaat. Of frustratie naar De Ligt die als aanvoerder de groep en vooral zijn verdedigers had moeten groeperen. Of frustratie naar Ziyech, die geweldig speelde maar op de beslissende momenten uiteindelijk niet voor de verlossing zorgde.
Blind deed ook een hele hoop goed hoor de tweede helft, speelde eigenlijk samen met de Ligt hele goede delen en hele slechte delen. Bij die tweede goal zijn Schone en Onana beiden gewoon heel slecht bezig.

Maar ik blijf erbij dat ajax het zichzelf moeilijk maakt door het op dat moment weg te geven bij die 2-1, totale onzin om daar uberhaubt met die aanval mee te gaan terwijl tottenham zoveel mensen voor de bal liet.

Ziyech vond ik gister onze beste man.. Van de Beek daarentegen speelde ook een hele slechte tweede helft..
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 12:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tadic stelt al weken teleur. Maar blijf jij Schöne als schuldige zien. Ik deel die mening niet. Zeker niet met de uitleg die je erbij geeft!

Want toen De Ligt in het jaar onder Bosz zoveel fouten maakte die Sanchez vervolgens opknapte moest hij van jou toch ook niet wissel te staan. Elke speler heeft sterke en zwakke punten, en bij Schone is het zijn snelheid. Daarvoor zijn er echter centrale verdedigers. En die Argentijn heet Mallagan!
Joh, ik denk echt dat je dit het elftal kwalijk moet nemen, helemaal niemand die opstond..

Er was er ook niet 1 die na de twee goal van Moura die jongen een keer doormidden schopt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 15:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind deed ook een hele hoop goed hoor de tweede helft, speelde eigenlijk samen met de Ligt hele goede delen en hele slechte delen. Bij die tweede goal zijn Schone en Onana beiden gewoon heel slecht bezig.

Maar ik blijf erbij dat ajax het zichzelf moeilijk maakt door het op dat moment weg te geven bij die 2-1, totale onzin om daar uberhaubt met die aanval mee te gaan terwijl tottenham zoveel mensen voor de bal liet.

Ziyech vond ik gister onze beste man.. Van de Beek daarentegen speelde ook een hele slechte tweede helft..
Remco, ik benoemde gewoon enkele namen omdat iemand het nodig vond zowel het 1ste als het 2e doelpunt in de schoenen van Schone te schuiven. In vind dat gewoon onterecht. Maar ben het gewend van p111, die kan enkel altijd Schöne de schuld geven maar andere spelers, als Ziyech Tadic blind, niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Joh, ik denk echt dat je dit het elftal kwalijk moet nemen, helemaal niemand die opstond..

Er was er ook niet 1 die na de twee goal van Moura die jongen een keer doormidden schopt..
Dat schrijf ik toch? Onzin om 1 speler aan te wijzen! Uiteindelijk heeft elke speler zijn sterke en zwakke punt en zal je elkaar moeten opvullen.
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 16:11   quote  deeplink  
Ja Warrior ik kan nog steeds niet begrijpen dat hij nog steeds in de basis staat in zo,n zware snelle CL wedstrijd en uiteraard krijgt hij na Dolberg weer het laagste cijfer een 5 en terecht,ik blijft dit constant herhalen omdat ik het gewoon niet begrijp dat hij in dat soort wedstrijden basis staat.Uiteraard is het niet alleen zijn schuld,maar hij is gewoon de zwakke schakel in deze zware CL wedstrijden met de manier waarop wij voetballen met heel veel ruimte achter onze verdediging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door p111 --
Brandje
 Brandje - donderdag 09 mei 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Kotsmisselijk word ik van het volk. "Oh we zijn zo zo trots op Ajax". Ik ben gvd helemaal niet trots. Ik ben woedend. je staat 35 minuten voor einde met 3-0 voor en we geven het gewoon weg. Ja ik ben wel trots op bepaalde spelers in de CL campagne. Bepaalde?eigenlijk iedereen behalve Dolberg. Mijn god wat heb ik mij geërgerd dat ventje. Geen ene klote heeft ie eraan gedaan gisteren. Ronduit schandalig. Verder neem ik TH de nederlaag ook kwalijk. Die zijn team de tweede helft duidelijk met andere instructies het veld in stuurde. Die Dolberg opstelde. Die direct na de 1-2 Lasse had moeten wisselen. Feitelijk had hij hem al na een half uur moeten wisselen dan waren de 1-2 en 2-2 nooit gevallen want bij beide liep hij in de weg of werd eruit gelopen. Waarom Donny wisselen? Zo leg je alle druk op de verdediging dus TH heeft tactisch gefaald!!
Loetje
 Loetje - donderdag 09 mei 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 18:06 schreef Brandje het volgende:
Kotsmisselijk word ik van het volk. "Oh we zijn zo zo trots op Ajax". Ik ben gvd helemaal niet trots. Ik ben woedend. je staat 35 minuten voor einde met 3-0 voor en we geven het gewoon weg. Ja ik ben wel trots op bepaalde spelers in de CL campagne. Bepaalde?eigenlijk iedereen behalve Dolberg. Mijn god wat heb ik mij geërgerd dat ventje. Geen ene klote heeft ie eraan gedaan gisteren. Ronduit schandalig. Verder neem ik TH de nederlaag ook kwalijk. Die zijn team de tweede helft duidelijk met andere instructies het veld in stuurde. Die Dolberg opstelde. Die direct na de 1-2 Lasse had moeten wisselen. Feitelijk had hij hem al na een half uur moeten wisselen dan waren de 1-2 en 2-2 nooit gevallen want bij beide liep hij in de weg of werd eruit gelopen. Waarom Donny wisselen? Zo leg je alle druk op de verdediging dus TH heeft tactisch gefaald!!
Ik hou van je posts ouwe ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 18:06 schreef Brandje het volgende:
Kotsmisselijk word ik van het volk. "Oh we zijn zo zo trots op Ajax". Ik ben gvd helemaal niet trots. Ik ben woedend. je staat 35 minuten voor einde met 3-0 voor en we geven het gewoon weg. Ja ik ben wel trots op bepaalde spelers in de CL campagne. Bepaalde?eigenlijk iedereen behalve Dolberg. Mijn god wat heb ik mij geërgerd dat ventje. Geen ene klote heeft ie eraan gedaan gisteren. Ronduit schandalig. Verder neem ik TH de nederlaag ook kwalijk. Die zijn team de tweede helft duidelijk met andere instructies het veld in stuurde. Die Dolberg opstelde. Die direct na de 1-2 Lasse had moeten wisselen. Feitelijk had hij hem al na een half uur moeten wisselen dan waren de 1-2 en 2-2 nooit gevallen want bij beide liep hij in de weg of werd eruit gelopen. Waarom Donny wisselen? Zo leg je alle druk op de verdediging dus TH heeft tactisch gefaald!!
Ben het grotendeels eens met je post ouwe, behalve met betrekking tot de druk op de verdediging. Dat deed de verdediging namelijk zelf door met zijn 2en in de aanval te staan bij een vrije trap waardoor de organisatie bij de 2-1 Gewoon weg was!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 mei 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 16:11 schreef p111 het volgende:
Ja Warrior ik kan nog steeds niet begrijpen dat hij nog steeds in de basis staat in zo,n zware snelle CL wedstrijd en uiteraard krijgt hij na Dolberg weer het laagste cijfer een 5 en terecht,ik blijft dit constant herhalen omdat ik het gewoon niet begrijp dat hij in dat soort wedstrijden basis staat.Uiteraard is het niet alleen zijn schuld,maar hij is gewoon de zwakke schakel in deze zware CL wedstrijden met de manier waarop wij voetballen met heel veel ruimte achter onze verdediging.
Misschien moet de verdediging doen waarvoor ze staan op het veld! Dus VERDEDIGEN! En zeker nooit met zijn 2en de aanval opzoeken!
pth
 pth - donderdag 09 mei 2019 - 21:40   quote  deeplink  
Hopen dat ze zich nog 2x op kunnen richten, zodat een prachtig seizoen niet uitgaat als een nachtkaars. Aansluitend afscheid nemen van ten Hakkelaar en zijn waanideeën. Totaal tactisch onbenul, die niets bij Ajax te zoeken heeft. Dolberg opstellen????, na het afvallen van Neres alleen nog Huntelaar op de bank hebben als pure aanvaller????, wisselen uit angst en daarmee de puinhoop verder compleet maken. Was niet de eerste wedstrijd die Ajax verliest door de handelingen van die kale mafklapper. Weg met die lamstraal en oh ja hopelijk voor volgend seizoen weer zo’n mooie selectie samenstellen met een echte trainer voor de groep en ons weer laten genieten van voetbal zoals voetbal gespeeld hoort te worden. Het verdriet overheerst nog, de woede is nog niet gezakt, maar ooit zal de trots het winnen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 mei 2019 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 16:11 schreef p111 het volgende:
Ja Warrior ik kan nog steeds niet begrijpen dat hij nog steeds in de basis staat in zo,n zware snelle CL wedstrijd en uiteraard krijgt hij na Dolberg weer het laagste cijfer een 5 en terecht,ik blijft dit constant herhalen omdat ik het gewoon niet begrijp dat hij in dat soort wedstrijden basis staat.Uiteraard is het niet alleen zijn schuld,maar hij is gewoon de zwakke schakel in deze zware CL wedstrijden met de manier waarop wij voetballen met heel veel ruimte achter onze verdediging.
hij is altijd een zwakke schakel geweest of het nu cl is of niet.. half seizoen goed.. maar kijk hem nu lopen.. heeft niks meer met vorm temaken.. dit is gewoon zijn kunnen.. af em toe een mooi doelpunt (komt ook bij de amateurs wel voor) maar dat is ook alles.. daarbij ligt hii volgens mij totaal niet in de groep.. en terecht als je er zo arrogant bij loopt en niks viert met je team
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 22:52   quote  deeplink  
Even serieus. Dolberg speelde slecht en ten Hag had hem niet koeten opstellen. Maar geen van de drie tegengoals komt door hem. Die beginnen allemaal bij hele grote en grove fouten van andere Ajax spelers.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 mei 2019 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Even serieus. Dolberg speelde slecht en ten Hag had hem niet koeten opstellen. Maar geen van de drie tegengoals komt door hem. Die beginnen allemaal bij hele grote en grove fouten van andere Ajax spelers.
verdediging begint al voorin met het drukzetten en vast zetten.. en dat deed hij totaal niet.. loopt erbij als een lammetak.. 2de helft heb ik hem max 3x zien afjagen waarvan ook 1 gele kaart.. de rest van de wedstrijd totaal maar dan echt totaal niks goeds gedaan.. maar dat doet die al maanden niet, zoals ik zei af en toe een leukdoelpunt maar thats all
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 mei 2019 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 16:11 schreef p111 het volgende:
Ja Warrior ik kan nog steeds niet begrijpen dat hij nog steeds in de basis staat in zo,n zware snelle CL wedstrijd en uiteraard krijgt hij na Dolberg weer het laagste cijfer een 5 en terecht,ik blijft dit constant herhalen omdat ik het gewoon niet begrijp dat hij in dat soort wedstrijden basis staat.Uiteraard is het niet alleen zijn schuld,maar hij is gewoon de zwakke schakel in deze zware CL wedstrijden met de manier waarop wij voetballen met heel veel ruimte achter onze verdediging.
In Tottenham liep hij na de blessure van Vertonghen en de komst van Sissoko ook maar wat hopeloos heen en weer. Te laat voor de aanval en te laat om te verdedigen.

Afgelopen seizoenen bijna alle wedstrijden dat je onder druk kwam ging hij de verdediging in de weg lopen en op de 16 hangen. Uit bij PSV maar eens terugkijken. Schöne is alleen goed als je niet onder druk staat. Geen fan van hem al jaren niet.

Huntelaar had ook moeten starten
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 mei 2019 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Even serieus. Dolberg speelde slecht en ten Hag had hem niet koeten opstellen. Maar geen van de drie tegengoals komt door hem. Die beginnen allemaal bij hele grote en grove fouten van andere Ajax spelers.
Klopt ook hoor maar met Huntelaar staat er iemand met vertrouwen. Dit was eigenlijk al de eerste fout. Wat er daarna al gebeurt is gewoon nog steeds droevig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij is altijd een zwakke schakel geweest of het nu cl is of niet.. half seizoen goed.. maar kijk hem nu lopen.. heeft niks meer met vorm temaken.. dit is gewoon zijn kunnen.. af em toe een mooi doelpunt (komt ook bij de amateurs wel voor) maar dat is ook alles.. daarbij ligt hii volgens mij totaal niet in de groep.. en terecht als je er zo arrogant bij loopt en niks viert met je team
Heb je het nou over Schöne of over Dolberg? Want dat is me in jouw bericht beetje onduidelijk!
p111
 p111 - vrijdag 10 mei 2019 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In Tottenham liep hij na de blessure van Vertonghen en de komst van Sissoko ook maar wat hopeloos heen en weer. Te laat voor de aanval en te laat om te verdedigen.

Afgelopen seizoenen bijna alle wedstrijden dat je onder druk kwam ging hij de verdediging in de weg lopen en op de 16 hangen. Uit bij PSV maar eens terugkijken. Schöne is alleen goed als je niet onder druk staat. Geen fan van hem al jaren niet.

Huntelaar had ook moeten starten
Klopt excact,helaas schijnt deze trainer (onbegrijpelijk)het anders te zien !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Even serieus. Dolberg speelde slecht en ten Hag had hem niet koeten opstellen. Maar geen van de drie tegengoals komt door hem. Die beginnen allemaal bij hele grote en grove fouten van andere Ajax spelers.
Dat ben ik met je eens hoor, maar het gaat niet alleen om fouten. Hij sjokt over het veld alsof hij er werkelijk waar geen zin in heeft. Doet eigenlijk net genoeg om 1 zweetdruppel te voelen. Verder lijkt het alsof hij er zonder vertrouwen staat. Mijn idee is om deze speler voor een jaar te verhuren, ergens waar hij in ieder geval elke wedstrijd kan spelen. Daarna kan je altijd nog een besluit nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:04   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt excact,helaas schijnt deze trainer (onbegrijpelijk)het anders te zien !!!
Alleen deze trainer? Bosz zag het ook in Schöne, Keizer ook! Wat zien deze trainers dan wat wij niet zien? Elke keer weer vocht hij zichzelf terug van de bank! En elke keer kwam hij sterk terug. Het is echt een makke om enkel over zijn snelheid te praten.

We weten namelijk allemaal dat hij traag is, net als zijn medespelers dat weten. Dan hou je hier toch enigszins rekening mee, want blijkbaar was er een afspraak dat zowel Blind alsmede De Ligt mee naar voren moest op het moment dat wij allen vonden dat dit niet hoefde. Blijkbaar moesten De Jong en Schöne de verdediging in, wel raar als je weet dat Schöne enorm traag is en eigenlijk een 10 is?? Is het dan enkel en alleen de schuld van Schöne? Of had je verwacht dat Schöne tijdens deze wedstrijd ineens de 100 meter in 9,6 seconden kon lopen ofzo? De spelers spelen niet pas 1 week met elkaar he! Dus dan weet je toch wel de tekortkomingen van je collega's? Dan ga je ze toch niet in de problemen brengen door zelf naar voren te gaan met zijn allen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2019 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 08:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdediging begint al voorin met het drukzetten en vast zetten.. en dat deed hij totaal niet.. loopt erbij als een lammetak.. 2de helft heb ik hem max 3x zien afjagen waarvan ook 1 gele kaart.. de rest van de wedstrijd totaal maar dan echt totaal niks goeds gedaan.. maar dat doet die al maanden niet, zoals ik zei af en toe een leukdoelpunt maar thats all
Als je de schuld van het verlies bij hem neerlegt ben je echt een droevig figuur. De tegengoals komen door individuele fouten, dat heeft niks te maken met dat verdedigen voorin begint.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens hoor, maar het gaat niet alleen om fouten. Hij sjokt over het veld alsof hij er werkelijk waar geen zin in heeft. Doet eigenlijk net genoeg om 1 zweetdruppel te voelen. Verder lijkt het alsof hij er zonder vertrouwen staat. Mijn idee is om deze speler voor een jaar te verhuren, ergens waar hij in ieder geval elke wedstrijd kan spelen. Daarna kan je altijd nog een besluit nemen.
Maar het zijn dingen die los van elkaar staan. Dolberg slecht, jazeker en had er niet mogen staan wat een fout van ten Hag is, maar hij is bij geen van de drie tegentreffers betrokken en toch gaat het bijna alleen over hem..

Jij en ik zijn echt de enige die beginnen over Blind en de Ligt en die eerste tegengoal.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2019 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alleen deze trainer? Bosz zag het ook in Schöne, Keizer ook! Wat zien deze trainers dan wat wij niet zien? Elke keer weer vocht hij zichzelf terug van de bank! En elke keer kwam hij sterk terug. Het is echt een makke om enkel over zijn snelheid te praten.

We weten namelijk allemaal dat hij traag is, net als zijn medespelers dat weten. Dan hou je hier toch enigszins rekening mee, want blijkbaar was er een afspraak dat zowel Blind alsmede De Ligt mee naar voren moest op het moment dat wij allen vonden dat dit niet hoefde. Blijkbaar moesten De Jong en Schöne de verdediging in, wel raar als je weet dat Schöne enorm traag is en eigenlijk een 10 is?? Is het dan enkel en alleen de schuld van Schöne? Of had je verwacht dat Schöne tijdens deze wedstrijd ineens de 100 meter in 9,6 seconden kon lopen ofzo? De spelers spelen niet pas 1 week met elkaar he! Dus dan weet je toch wel de tekortkomingen van je collega's? Dan ga je ze toch niet in de problemen brengen door zelf naar voren te gaan met zijn allen?
Ook hij is onderdeel van de basis elf die Europa hebben laten genieten. Daar zit echt geen zwakke schakel in dat elftal. Anders haal je geen halve finale..
p111
 p111 - vrijdag 10 mei 2019 - 10:41   quote  deeplink  
Dus met 1 zwakke schakel kun je niet de halve finale CL halen ?,heb je dat zelf verzonnen of heb je dat uit een boek.Het punt is dat er al 2 jaar een discussie is over de rol van Schone op zijn plek omdat hij in heel veel ogen de zwakke schakel is anders krijg je ook geen discussie over hem.Je kan prima met Schone spelen tegen driekwart van de clubs uit de eredivisie,omdat die qua niveau een stuk minder zijn dan de clubs uit de CL.Dat is ook de reden waarom hij nog altijd gewoon wordt gebruikt ook door Bos en Keizer,maar ook die trainers wisselde hem veel,en ook elk jaar bij het begin van het seizoen ontstond er weer discussie over zijn plek en hebben zo het ook geprobeerd met Donny en Eiting,nou Donny was geen succes gelukkig!! en Eiting deed het wel goed maar raakte zwaar geblesseerd dus kwam Schone weer opdraven.Dus jullie weten dat hij een discussie plek heeft en in vele ogen de zwakke schakel is,dit was het laatste wat ik er over zeg we gaan het zien hoe dit verder afloopt,ik wens jullie nog een fijne dag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar het zijn dingen die los van elkaar staan. Dolberg slecht, jazeker en had er niet mogen staan wat een fout van ten Hag is, maar hij is bij geen van de drie tegentreffers betrokken en toch gaat het bijna alleen over hem..

Jij en ik zijn echt de enige die beginnen over Blind en de Ligt en die eerste tegengoal.
Snap je punt hoor Remco, bij mij is hij ook geen schuldige aan de 3 tegendoelpunten. Wel heb ik me enorm gestoord aan zijn spel, maar dat is een andere discussie.

Ik snap ook niet dat men de schuld van het 1ste doelpunt van Tottenham in de schoenen van Schöne wil leggen. We weten toch allemaal dat hij traag is? Als je als centrale verdedigers ziet dat de snelste spelers voorin blijven hangen bij Tottenham, dan blijf je zelf toch ook achterin? Ik vind die situatie gewoon dom!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 10:41 schreef p111 het volgende:
Dus met 1 zwakke schakel kun je niet de halve finale CL halen ?,heb je dat zelf verzonnen of heb je dat uit een boek.Het punt is dat er al 2 jaar een discussie is over de rol van Schone op zijn plek omdat hij in heel veel ogen de zwakke schakel is anders krijg je ook geen discussie over hem.Je kan prima met Schone spelen tegen driekwart van de clubs uit de eredivisie,omdat die qua niveau een stuk minder zijn dan de clubs uit de CL.Dat is ook de reden waarom hij nog altijd gewoon wordt gebruikt ook door Bos en Keizer,maar ook die trainers wisselde hem veel,en ook elk jaar bij het begin van het seizoen ontstond er weer discussie over zijn plek en hebben zo het ook geprobeerd met Donny en Eiting,nou Donny was geen succes gelukkig!! en Eiting deed het wel goed maar raakte zwaar geblesseerd dus kwam Schone weer opdraven.Dus jullie weten dat hij een discussie plek heeft en in vele ogen de zwakke schakel is,dit was het laatste wat ik er over zeg we gaan het zien hoe dit verder afloopt,ik wens jullie nog een fijne dag.
Ik ga niet eens meer verder met je in discussie hierover. Blijf vooral hem de schuld geven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 10 mei 2019 - 11:22   quote  deeplink  
Het was gewoon jeugdige overmoed waardoor we in de problemen kwamen.
Men ging uit positie lopen. Het was alsof iedereen perse een aandeel wilde hebben in die 3e treffer.
Met name de Ligt en Blind gaan onnodig naar voren, ook al aangegeven door Remco en AW.
Tadic zat er compleet doorheen (vermoeidheid of zenuwen, geen idee) en was niet bij machte die jongens tot de orde te roepen.

Heel zonde en onnodig, maar hier leren die jongens van. Alleen jammer dat ze (degenen die vertrekken) deze ervaring meenemen naar hun nieuwe club en niet Ajax ermee versterken.

Mijn persoonlijke verwijt naar Dolberg is dat hij eigenlijk niet veel deed, waardoor je op momenten gewoon met 10 man stond. Traag, geen aanspeelpunt, hield niks vast.
Maar in hoeverre kun je zo een jongen iets verwijten? Is uit ritme, speelt nooit en moet ineens in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen potten gaan breken? Dat gastje staat logischerwijs stijf van de zenuwen. En die krijgt hier ook een flinke mentale klap te verwerken hoor. Benieuwd of hij die te boven komt.

Dat had ten Hag echt anders moeten oplossen, maar ook dat is achteraf praten.
Het is gewoon jammer, maar het is niet anders. Zondag weer een 'wedstrijd van het jaar' en hopelijk volgend seizoen en de seizoenen die volgen structureel overwinteren in Europa.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2019 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 11:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Snap je punt hoor Remco, bij mij is hij ook geen schuldige aan de 3 tegendoelpunten. Wel heb ik me enorm gestoord aan zijn spel, maar dat is een andere discussie.

Ik snap ook niet dat men de schuld van het 1ste doelpunt van Tottenham in de schoenen van Schöne wil leggen. We weten toch allemaal dat hij traag is? Als je als centrale verdedigers ziet dat de snelste spelers voorin blijven hangen bij Tottenham, dan blijf je zelf toch ook achterin? Ik vind die situatie gewoon dom!
Die eerste goal is in mijn beleving volledig aan de Ligt en in mindere mate Blind te wijten. de Ligt is onze aanvoerder, die moet in het veld bepalen wanneer wel en niet, en dit was echt een hele duidelijke niet om mee te gaan, het stond ook gewoon nog niet goed, je ziet de Ligt nog naar Frenkie wijzen en praten, je ziet ook duidelijk dat Frenkie het raar vind, en nog voordat ze uberhaupt in positie zijn wordt die vrije bal al genomen.
pth
 pth - vrijdag 10 mei 2019 - 13:21   quote  deeplink  
Over en uit, het is niet anders.Om de pijn enigzins te verzachten zie deze magistrale video: https://m.youtube.com/watch?v=Nt8MQR1TzIo
Beter dan dit kan de Champions League campagne niet verwoord worden. Had het toch weer moeilijk bij het kijken, maar nu weet ik het wel zeker: ben ongelofelijk trots op in ieder geval het mooist voetballende team van Europa.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 mei 2019 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alleen deze trainer? Bosz zag het ook in Schöne, Keizer ook! Wat zien deze trainers dan wat wij niet zien? Elke keer weer vocht hij zichzelf terug van de bank! En elke keer kwam hij sterk terug. Het is echt een makke om enkel over zijn snelheid te praten.

We weten namelijk allemaal dat hij traag is, net als zijn medespelers dat weten. Dan hou je hier toch enigszins rekening mee, want blijkbaar was er een afspraak dat zowel Blind alsmede De Ligt mee naar voren moest op het moment dat wij allen vonden dat dit niet hoefde. Blijkbaar moesten De Jong en Schöne de verdediging in, wel raar als je weet dat Schöne enorm traag is en eigenlijk een 10 is?? Is het dan enkel en alleen de schuld van Schöne? Of had je verwacht dat Schöne tijdens deze wedstrijd ineens de 100 meter in 9,6 seconden kon lopen ofzo? De spelers spelen niet pas 1 week met elkaar he! Dus dan weet je toch wel de tekortkomingen van je collega's? Dan ga je ze toch niet in de problemen brengen door zelf naar voren te gaan met zijn allen?
Is dat dan niet een gevalletje van bij gebrek aan beter? Begrijp me niet verkeerd maar in de Eredivisie ben je 9 van de 10 keer stukken beter. En net die ene keer is hij de eerste die verzaakt. Die andere 9 kan hij lekker mee voetballen omdat je toch veel meer kwaliteit hebt en hij niet onder druk komt.

Hij was niet de enige die verzaakte hoor maar in de 2x Tottenham gewoon de slechtste Ajacied.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2019 - 19:50   quote  deeplink  
Ik vond schone niet de eerste die verzaakte hoor in de tweede helft. Dat was eigenlijk de gehele ploeg op Ziyech en Veltman na de tweede helft.

Ook bij die laatste goal. Mazraoui staat gewoon op de middellijn. Frenkie staat lucht te dekken en de andere staan allemaal 1 tegen 1. Dat zouden deze twee mannen moeten opheffen aangezien het middenvelders zijn.

De ligt en blind gaan de fout in door mee te gaan bij een vrije trap op eigen helft. Schone en onana gaan de mist in bij die tweede goal. Tagliafico speelde veel tegen Moura die er drie maakt. Tadic wil tijd rekken en loopt dom die bal over de achterlijk. Dolberg was de zwakste ban allemaal. En van de Beek de gehele tweede helft dramatisch. En oja. Ziyech moet gewoon een van zijn schoten binnen schieten.
Magalan glijd uit als een pupil bij die derde goal.

Echt de enige die foutloos speelde is Veltman vanaf dat hij erin kwam. Toen hebben we ook niks meer van Son gezien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is dat dan niet een gevalletje van bij gebrek aan beter? Begrijp me niet verkeerd maar in de Eredivisie ben je 9 van de 10 keer stukken beter. En net die ene keer is hij de eerste die verzaakt. Die andere 9 kan hij lekker mee voetballen omdat je toch veel meer kwaliteit hebt en hij niet onder druk komt.

Hij was niet de enige die verzaakte hoor maar in de 2x Tottenham gewoon de slechtste Ajacied.
Sorry Hummel, ik ben geen fan van Schone ofzo. Zeker aangezien hij het hoofd van mijn vrouw op hol brengt, maar ik vond het zeker niet de slechtste Ajacied of de eerste die verzaakte.

Maar ieder heeft een eigen mening hierin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 19:50 schreef remco k het volgende:
Ik vond schone niet de eerste die verzaakte hoor in de tweede helft. Dat was eigenlijk de gehele ploeg op Ziyech en Veltman na de tweede helft.

Ook bij die laatste goal. Mazraoui staat gewoon op de middellijn. Frenkie staat lucht te dekken en de andere staan allemaal 1 tegen 1. Dat zouden deze twee mannen moeten opheffen aangezien het middenvelders zijn.

De ligt en blind gaan de fout in door mee te gaan bij een vrije trap op eigen helft. Schone en onana gaan de mist in bij die tweede goal. Tagliafico speelde veel tegen Moura die er drie maakt. Tadic wil tijd rekken en loopt dom die bal over de achterlijk. Dolberg was de zwakste ban allemaal. En van de Beek de gehele tweede helft dramatisch. En oja. Ziyech moet gewoon een van zijn schoten binnen schieten.
Magalan glijd uit als een pupil bij die derde goal.

Echt de enige die foutloos speelde is Veltman vanaf dat hij erin kwam. Toen hebben we ook niks meer van Son gezien.
Inderdaad, precies zoals jij zie ik het ook! Betekend overigens niet dat ik Mallagan al afgeschreven heb. Die jongen moet elke keer op de kutste momenten invallen en zeker afgelopen woensdag lag er enorme druk op. Elk foutje zou fataal kunnen wezen. Die jongen kan echt wel wat, maar moet ook vertrouwen krijgen.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 21:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, precies zoals jij zie ik het ook! Betekend overigens niet dat ik Mallagan al afgeschreven heb. Die jongen moet elke keer op de kutste momenten invallen en zeker afgelopen woensdag lag er enorme druk op. Elk foutje zou fataal kunnen wezen. Die jongen kan echt wel wat, maar moet ook vertrouwen krijgen.
Van deze groep schrijf ik helemaal niemand af. Deze groep haalt namelijk gezamenlijk de halve finale cl en als het tien seconden korter had geduurd zelfs de finale.

Ik heb ook tijdenlang op schone gemopperd wat toen in mijn ogen terecht was. Maar dit seizoen met frenkie naast hem is hij ook gewoon prima.
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 mei 2019 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 18:06 schreef Brandje het volgende:
Kotsmisselijk word ik van het volk. "Oh we zijn zo zo trots op Ajax". Ik ben gvd helemaal niet trots. Ik ben woedend. je staat 35 minuten voor einde met 3-0 voor en we geven het gewoon weg. Ja ik ben wel trots op bepaalde spelers in de CL campagne. Bepaalde?eigenlijk iedereen behalve Dolberg. Mijn god wat heb ik mij geërgerd dat ventje. Geen ene klote heeft ie eraan gedaan gisteren. Ronduit schandalig. Verder neem ik TH de nederlaag ook kwalijk. Die zijn team de tweede helft duidelijk met andere instructies het veld in stuurde. Die Dolberg opstelde. Die direct na de 1-2 Lasse had moeten wisselen. Feitelijk had hij hem al na een half uur moeten wisselen dan waren de 1-2 en 2-2 nooit gevallen want bij beide liep hij in de weg of werd eruit gelopen. Waarom Donny wisselen? Zo leg je alle druk op de verdediging dus TH heeft tactisch gefaald!!
Snap je grotendeels, maar heeft Dolberg zichzelf opgesteld? Hoe lang is deze man al geen basisspeler meer? Hij heeft nul ritme en dat was te zien.

Sinkgraven, deed het niet slecht maar hoeveel heeft hij de afgelopen jaren gespeeld? En ook hij werd door onze super tukker opgesteld.

Nee mannen, we hebben enorm veel klasse dit jaar en zij hebben het ondanks de super tukker geflikt maar nu had hij zichzelf kunnen bewijzen en viel hij enorm door de mand wat mij betreft

Eeuwig zonde!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 mei 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Hoe langer/vaker ik het herbeleef. hoe kwader ik wordt!!!!
Waar was onze verdediging de tweede helft, De Ligt, pas 19, kun je het deels kwalijk nemen, maar een Blind met zijn ervaring, een Schöne en een Tadic met hun internationale ervaring, Niemand die meer iets goeds deed op dat moment.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 mei 2019 - 11:54   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/877826/kieft-haalt-amateuristisch-ajax-door-de-mangel-jos-mourinho-had-gelijk

Dit dus.....

Maar ondanks alles ben en blijf ik trots op wat we gepresteerd hebben!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 11:54 schreef Ronald 1960 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/877826/kieft-haalt-amateuristisch-ajax-door-de-mangel-jos-mourinho-had-gelijk

Dit dus.....

Maar ondanks alles ben en blijf ik trots op wat we gepresteerd hebben!!!
Ik ga met zowel Mourinho als zelfs met De Mos mee...

Ik vind het behoorlijk amateuristisch hoe het mis gegaan is.

Het werd hier al geroepen, het is zo typisch Nederlands.

Daarom is de trots er nog verre van en zal het alleen komen wanneer de Eredivisie gewonnen wordt en dat verwacht ik echt, maar dan ook echt niet. En zelfs dan zal het naast trots ook een blauwe plek zijn.

Ik had oprecht liever met 5-0 verloren... Dat was zo anders geweest.
Eide
 Eide - zaterdag 11 mei 2019 - 12:46   quote  deeplink  
Het probleem is niet zuiver de verdediging. Ajax kwam niet meer aan voetballen toe waardoor de backs and middenvelders van Spurs ongehinderd konden aanvallen. Daarbij stond Ajax toch nog toe dat er ruimtes ontstonden. Vooral de 2-1 was echt een fout van De Ligt en Blind die NOOIT beide op hadden mogen stomen. De 2-2 en 2-3 worden weggegeven doordat Ajax achterin, ondanks een 4-5-1 opstelling, toch ruimtes weggeeft.

Ajax kan niet verdedigen. Daar hebben we de ploeg gewoon niet voor. Ajax moet juist een tegenstander dwingen steeds defensief te denken. Dat hoefde en deed Spurs helemaal niet meer. Tel daar bij op dat Ajax nog 2 100% kansen op een derde treffer laat liggen...

Natuurlijk heeft Ajax het helemaal aan zichzelf te danken dat de finale niet is gehaald. Aan de andere kant, het doet nets af aan de geweldige prestaties in Europa dit seizoen. Laten we wel wezen, met een EL-finale twee jaar geleden en nu een CL-halve mag je wel stellen dat Ajax op het juiste pad is.
p111
 p111 - zaterdag 11 mei 2019 - 13:09   quote  deeplink  
Ja en ook dat aanvallende spel wat nu als amateuristisch word beschreven heeft ons miljoenen nw fans uit Europa opgeleverd,we zijn het gesprekstof in de voetbalwereld dat geeft mij weer een trots gevoel,het enige wat nu nog rest is de topprijs LANDSKAMPIOEN.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 13:09 schreef p111 het volgende:
Ja en ook dat aanvallende spel wat nu als amateuristisch word beschreven heeft ons miljoenen nw fans uit Europa opgeleverd,we zijn het gesprekstof in de voetbalwereld dat geeft mij weer een trots gevoel,het enige wat nu nog rest is de topprijs LANDSKAMPIOEN.
Weetje, aanvallend voetbal is mooi en heeft ons lekker gemaakt.

Maar het feit is dat je soms ook even terug moet als dat nodig is. Wat Ajax voor rust tegen Juve in Turijn deed en uit na rust bij de Spurs, namelijk even terug en compact als het nodig is, deed Ajax woensdag gewoon niet toen het moest en dan ga je eraan.

Daarbij blijf ik het belachelijk vinden hoe krankzinnig lichtzinnig media en fans deden over Tottenham...
p111
 p111 - zaterdag 11 mei 2019 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 11:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ga niet eens meer verder met je in discussie hierover. Blijf vooral hem de schuld geven!
Ik had het al aangegeven dat ik niet meer over …. zou praten,de toekomst zal het uitwijzen.Hopelijk pakken we zondag dat kut Utrecht.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2019 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 11:49 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hoe langer/vaker ik het herbeleef. hoe kwader ik wordt!!!!
Waar was onze verdediging de tweede helft, De Ligt, pas 19, kun je het deels kwalijk nemen, maar een Blind met zijn ervaring, een Schöne en een Tadic met hun internationale ervaring, Niemand die meer iets goeds deed op dat moment.....
Leeftijd mag bij de ligt niet als excuus helden. Hij is per slot van rekening onze aanvoerder en moet de grote baas zijn op het veld. En dat is hij normaal ook. Dus nu hij het een keer slecht heeft gedaan mag hij als een van de hoofdverantwoordelijken worden aangewezen.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2019 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 14:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, aanvallend voetbal is mooi en heeft ons lekker gemaakt.

Maar het feit is dat je soms ook even terug moet als dat nodig is. Wat Ajax voor rust tegen Juve in Turijn deed en uit na rust bij de Spurs, namelijk even terug en compact als het nodig is, deed Ajax woensdag gewoon niet toen het moest en dan ga je eraan.

Daarbij blijf ik het belachelijk vinden hoe krankzinnig lichtzinnig media en fans deden over Tottenham...
Volgens mij ging Ajax juist veel te ver terug. En stopte het met zelf voetballen en de bal af en toe hoed rond laten gaan.

Aan de bal zocht men direct naar de goal i.p.v. de bal in de ploeg te houden. En defensief Lien men veel te ver terug. Hele delen van die tweede helft staan we in onze eigen 16.

Tottenham creëerde ook helemaal geen grote kansen ofzo. De goals komen echt door grote individuele fouten die gemaakt worden door spanning ofzo.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij ging Ajax juist veel te ver terug. En stopte het met zelf voetballen en de bal af en toe hoed rond laten gaan.

Aan de bal zocht men direct naar de goal i.p.v. de bal in de ploeg te houden. En defensief Lien men veel te ver terug. Hele delen van die tweede helft staan we in onze eigen 16.

Tottenham creëerde ook helemaal geen grote kansen ofzo. De goals komen echt door grote individuele fouten die gemaakt worden door spanning ofzo.
Ajax voetbalde niet en wel. Ten eerste begrijp ik ze beiden niet. Ajax stond niet compact als het niet liep en iedereen ging mee aanvallen. Gewoon super amateuristisch gedaan die 2e helft. Echt heel zonde.
madlinux
 madlinux - zondag 12 mei 2019 - 08:10   quote  deeplink  
relativeren
pfff wat een week. Ajax de ploeg waar iedereen naar kijkt.
Iedereen heeft het er over en youtube staat er vol mee.
Wat een ploeg! Real Madrid en Juventus gaan over de knie. Wat is het zonde! Ajax vliegt eruit.
Ik ben echt voor Ajax. Ik heb het er nog enorm moeilijk mee. zelfs 4 dagen erna. Over een tijd zal ik denken wat een vreugde brengt het mij(ons) Wat is iedereen weer trots. Ik werk in een cafe in amsterdam.
Na de wedstrijd Juventus - Ajax draait onze dj (een niet amsterdammer/voetbalfan) Viva hollandia en we houden van oranje.
Ik vind dat op dat moment heel gek. Maar als je er over nadenkt....
Heel nederland (los van de harde kern van de concurenten) juicht voor Ajax. Heel nederland juicht voor nederland!
Nu 4 dagen na het debacle tegen tottenham lig ik op de bank. Ik open youtube en zie bij mijn favorieten al de filmpjes over ajax.
Het doet pijn. Ik kijk er 3... en dan ineens komt er een filmpje met Donny van de beek en Steven Bergwijn.
Ze zijn bij een boekpresentatie.... Een boek over Appie van een tijd geleden. Ik krijg een klap in mijn gezicht. De pijn van het niet halen van de finale voelt bijna het zelfde als het verlies van wat appie had kunnen zijn.
Ineens voel ik mij een heel slecht mens. Wat had ik Nouri graag zien schijnen in dit elftal. Weer een egoistishe gedachte.
Eigenlijk moet het zijn: Appie wat had ik jou een leven gegund zoals ieder ander. Gewoon kunnen zijn wie je bent. Een mooi mens. Iedereen mag jo. Zelfs de harde kern van de concurrent heeft een zwak voor jou daar ben ik echt van overtuigd. Iedereen wilde jou zijn. Stiekem denk ik dan aan hoe het zou zijn als je er wel bij was. Jij samen met je vriend Donny op het middenveld. Samen met wat van buitenaf lijkt op je broer Ziyech. Wat had dat mooi kunnen zijn! je sprak er zelf over met kale en kokkie ver komen in de Champions league. Dat wilde jij vooral voor de fans. Woensdag pakken we hopelijk eindelijk jou titel. nummer 34. Wat zit iedereen daar op te wachten. Ik hoop dat jij hem krijgt. De titel zal van ons allemaal zijn maar vooral die van jou. 34 is net als 14 een nummer die bij Ajax altijd van legendes zullen zijn. Jou naam werd al gescandeerd voordat je ooit een minuut had gemaakt in het eerste. Wij hopen allemaal op een wonder Nouri. Nog groter als het wonder van Ajax in de Champions league dit seizoen. ik mis je.

#staystrongnouri
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 mei 2019 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Hummel, ik ben geen fan van Schone ofzo. Zeker aangezien hij het hoofd van mijn vrouw op hol brengt, maar ik vond het zeker niet de slechtste Ajacied of de eerste die verzaakte.

Maar ieder heeft een eigen mening hierin.
Bijna overal heeft hij het slechtste cijfesr gekregen over twee wedstrijden dus ergens zal er wel een kern van waarheid inzitten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 mei 2019 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 10:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bijna overal heeft hij het slechtste cijfesr gekregen over twee wedstrijden dus ergens zal er wel een kern van waarheid inzitten..
Cijfers neem ik nooit serieus! Weleens gekeken in de krant en in de VI. Allemaal door 1 persoon gegeven en gebaseerd op hoe zij het ervaren. Ik kijk zelf en vestig daar mijn mening op. Niet op cijfers in kranten of internet. Je moet namelijk ook kijken naar de taken die ze meekrijgen en dat gebeurd in cijfers niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 09:23   quote  deeplink  
Ik kan nu pas reageren, ben gewoon dagen doodziek geweest. Heb eergister pas de samenvatting nog een keer gekeken en dan zie je dat het zo vreselijk onnodig is geweest. Ik denk zelfs dat we tegen |Liverpool hadden gewonnen en de beker weer naar huis hadden genomen, maar we zullen dat nooit weten.

Het is een illusie dat Ajax volgend seizoen weer in staat is om zoiets te bereiken. Helaas maar waar.

Ik ben doodziek van spelers die toch niet tegen de spanning konden, van die maghallan die te ver van zijn man staat en ook nog uitglijd. Tadic die de bal op doel schite, terwijl het beter was om de bal in de ploeg te houden. Alles ging fout bij Ajax. Wat een kutzooi en wat een vechtlust van Ziyech tegen Utrecht. Gewerldig zeizoen, maar toch een klein vervelend smetje. Ajax verdiende meer, veel meer dit seizoen en de finale van de CL zou de kers op de taart moeten zijn geweest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)









0.0160388