BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - APOEL Nicosia (28 augustus, 21.00 uur) play-off CL 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 augustus 2019 - 20:06   quote  deeplink  
Gaap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door Loetje --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 24 augustus 2019 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 16:49 schreef Hummel10 het volgende:
Even serieus dit klusje moet thuis geklaard worden!
Dat moet ook wel, maar alleen als Ajax wel de meest juiste mentaliteit en instelling laat zien in welke staat ze zijn.

Verder blijft het afwachten van welke keuzes er gemaakt gaan worden door de tuinkabouter,
zowel vóór de wedstrijd als tijdens de wedstrijd om die (mogelijk) goed te laten verlopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2019 door Onze Ajax --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 augustus 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je dit koppelt aan de post die je eerder plaatste, namelijk 'in de reet', wordt het nu echt grappig.
Haha inderdaad hoef er geen live stream van!
hjf
 hjf - zaterdag 24 augustus 2019 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Ik vind gewoon dat wij opgesteld moeten worden.

PA op goal!

Hasjkoph op RB, Warrior en AkaS centraal, Benjamin LB.
Middenveld Remco met de punt naar achter, Loet centraal en Nummer10 op 10.
Eide op de flank, net als Hjf. En flikker Jack Huntelaar in de spits.

Pietje als trainer, die hoort toch niks ;-)

En vanaf nu gewoon iedereen zijn muil houden over de opstelling want beter als dit wordt het niet.
Humor Loetje. I like it!!
p111
 p111 - zaterdag 24 augustus 2019 - 15:42   quote  deeplink  
Waardeloze opstelling !!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 15:59   quote  deeplink  
SLECHT NIEUWS!

Donny van de Beek mist de return tegen APOEL. Hij weet nog niet hoelang hij eruit is. Maar kans is aanwezig dat het langer gaat duren.

Er zijn al weinig opties daar, tevens maakt dat Tadic in de spits ook anders. Serieus klote probleem.

Ik was al voorstander van een middenvelder erbij, nu al helemaal. En verder oog op jeugd blijven houden.

Voor woensdag maar Ziyech op 10 en KJH in de spits.
Eide
 Eide - zaterdag 24 augustus 2019 - 17:00   quote  deeplink  
Ziyech op 10, Blind en Martinez erachter. Alvarez of Schuurs centraal achterin en KJH in de spits.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 17:03   quote  deeplink  
Opties erachter waren er al niet veel, nu helemáál niet meer
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 24 augustus 2019 - 17:34   quote  deeplink  
Noa Lang!
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 24 augustus 2019 - 17:43   quote  deeplink  
Marin door schuiven en en alvarez naar middenveld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 18:00   quote  deeplink  
Marin is geen 10
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 24 augustus 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2019 - 18:00 schreef Loetje het volgende:
Marin is geen 10
Nee ook geen spelverdeler en ik denk dat hij het op de 10 nog niet eens zo slecht gaat doen. Hij is bewegelijk is aanvallend ingesteld heeft een goede pass naar voren dus waarom niet en dan zien we gelijk eens een speler naast blind die iets defensiever is ingestel en dus waarschijnlijk ook wat meer op positie speelt. Met dat laatste bedoel ik alvarez.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2019 door benjamin25 --
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 24 augustus 2019 - 18:12   quote  deeplink  
Oja en hij heeft een goed schot
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 18:30   quote  deeplink  
Marin is wel degelijk een spelverdeler. Alleen niet op de manier zoals Ajax het wil.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 18:34   quote  deeplink  
PSV uit zou ook wel eens in gevaar kunnen gaan komen.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 24 augustus 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2019 - 18:30 schreef Loetje het volgende:
Marin is wel degelijk een spelverdeler. Alleen niet op de manier zoals Ajax het wil.
Ok voordat hij bij ajax kwam was hij vooral een box to box speler. Dat vind ik toch heel wat anders dan een spelverdeler.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2019 - 19:32 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ok voordat hij bij ajax kwam was hij vooral een box to box speler. Dat vind ik toch heel wat anders dan een spelverdeler.
Heel grappig dat Jan Boskamp dat zei. Had ik echter van een zogenaamde kenner niet verwacht. Als Marin 1 ding niet is, is het een box to box speler.

Voor de lol even Standard - Sevilla terug kijken. Daar komt die het beste tot zijn recht, net als de gestaakte pot tegen Anderlecht vorig jaar. Dit is geen box to box speler.

Marin kan dribbelen, Marin kan verschrikkelijk goed passen. Maar moet dat met een speler voor hem doen en kan alleen niet indribbelen vanuit de eigen 16.

In mij beleving is Blind en Marin onmogelijk daarom op het middenveld. Wanneer Martinez of Alvarez naast Marin zou komen en Blind terug naar achter, zul je de ware Marin gaan zien. En dat is iets waar ik en Remco vorig jaar al voor waarschuwde.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 24 augustus 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2019 - 19:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heel grappig dat Jan Boskamp dat zei. Had ik echter van een zogenaamde kenner niet verwacht. Als Marin 1 ding niet is, is het een box to box speler.

Voor de lol even Standard - Sevilla terug kijken. Daar komt die het beste tot zijn recht, net als de gestaakte pot tegen Anderlecht vorig jaar. Dit is geen box to box speler.

Marin kan dribbelen, Marin kan verschrikkelijk goed passen. Maar moet dat met een speler voor hem doen en kan alleen niet indribbelen vanuit de eigen 16.

In mij beleving is Blind en Marin onmogelijk daarom op het middenveld. Wanneer Martinez of Alvarez naast Marin zou komen en Blind terug naar achter, zul je de ware Marin gaan zien. En dat is iets waar ik en Remco vorig jaar al voor waarschuwde.
Ik had het idd van Jan Boskamp. Maar goed denk je niet dat hij het goed zou doen op de 10 positie.
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 24 augustus 2019 - 20:43   quote  deeplink  
Toen tegen ons was hij iemand die goed druk zette van voor en ook echt fel was
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2019 - 20:42 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ik had het idd van Jan Boskamp. Maar goed denk je niet dat hij het goed zou doen op de 10 positie.
Ik vind Marin een spelverdeler die het spel zoveel mogelijk voor zich moet hebben. Zijn kwaliteit zou perfect centraal kunnen liggen.

Ten eerste moet dan wel Martinez of Alvarez erachter en moeten de supporters kappen met vergelijken met De Jong.

Marin kan echt een fantastische speler zijn voor ons. Eide benoemde eerder een paar keer zijn passing, o.a tegen PSV. Maar dat was zelfs voor zijn doen nog matig.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 augustus 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2019 - 20:43 schreef benjamin25 het volgende:
Toen tegen ons was hij iemand die goed druk zette van voor en ook echt fel was
Heel Standard zette toen veel druk, maar speelde totaal niet zoals de normaal deden dat jaar.

Tegen ons was het de lange bal, normaal was het verzorgd vanuit achteruit.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 25 augustus 2019 - 21:20   quote  deeplink  
Zelf ben ik ben een grote voorstander dat KJH óf de eerste 65 minuten gaat spelen, óf anders de laatste 35 minuten. De kans dat we dan 2x gaan scoren is dan na mijn mening veel groter aanwezig.

Dit is wel afhankelijk van de basisopstelling van Ten Hag,
en de verloop van de wedstrijd, "nu Donny helaas niet kan meespelen".
Loetje
 Loetje - zondag 25 augustus 2019 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2019 - 21:20 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf ben ik ben een grote voorstander dat KJH óf de eerste 65 minuten gaat spelen, óf anders de laatste 35 minuten. De kans dat we dan 2x gaan scoren is dan na mijn mening veel groter aanwezig.

Dit is wel afhankelijk van de basisopstelling van Ten Hag,
en de verloop van de wedstrijd, "nu Donny helaas niet kan meespelen".
Dat eerste stuk neem je zelf toch niet serieus? Wat wil je daar nou zeggen?
Ingmar85
 Ingmar85 - maandag 26 augustus 2019 - 07:31   quote  deeplink  
------------------Onana

Dest--------Schuurs----Blind---------Tagliafico

----------Alvarez--------Martinez

-----------------Tadic

Zyech------------Huntelaar---------Neres
JOOD
 JOOD - maandag 26 augustus 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 07:31 schreef Ingmar85 het volgende:
------------------Onana

Dest--------Schuurs----Blind---------Tagliafico

----------Alvarez--------Martinez

-----------------Tadic

Zyech------------Huntelaar---------Neres
------------------Onana

Dest--------Schuurs----Blind---------Tagliafico

----------Alvarez--------Martinez

-----------------Ziyech

Neres------------Huntelaar---------Tadic

Maar kan met jouw opstelling ook wel uit de voeten hoor ;)

Hopen dat dan direct de puzzelstukjes op hun plaats vallen en dat dit de nieuwe 'Europese variant' gaat worden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2019 door JOOD --
Loetje
 Loetje - maandag 26 augustus 2019 - 16:18   quote  deeplink  
Alvarez en Martinez naar het midden? Er moet wel voetbal overblijven en zeker als je dan Tadic op 10 erbij gaat zetten, die zal eerder als 2e spits dan spelen en heb je dus niets aan op 10. Dan krijgen we het gezeik van jaren geleden weer dat de voorhoede onbereikbaar wordt.

Martinez, Marin en Ziyech in het midden. Dan zullen we ook gauw zien wat Marin kan met een echte beuker achter hem. KJH in de spits en gaan!
p111
 p111 - maandag 26 augustus 2019 - 16:30   quote  deeplink  
Alvarez zal denk ik nog niet spelen nog te weinig van gezien.
Eide
 Eide - maandag 26 augustus 2019 - 16:43   quote  deeplink  
We hebben Alvarez nog nauwelijks gezien. Ik vind dat ongebreidelde vertrouwen in zijn (voetballende) kwaliteiten wat opportunistisch. Martinez op CVM zie ik wel zitten. Blind naar achteren ook. Wie er naast Blind en Martinez moeten spelen vind ik heel erg moeilijk te zeggen.

Marin komt gewoon tekort, in ieder geval tot dusver. Schuurs wel aardig maar ook nog wat naïef. Veltman vrij goed maar is geen man waar Ajax op kan verder bouwen. Dan kom je uit bij spelers als De Wit of andere Jong Ajax spelers.

Als Promes fit is ben ik ook wel benieuwd naar hem op 10. In principe gewoon Ziyech naar 10, KJH erbij en daarachter Martinez en... iemand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2019 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 26 augustus 2019 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 16:43 schreef Eide het volgende:
We hebben Alvarez nog nauwelijks gezien. Ik vind dat ongebreidelde vertrouwen in zijn (voetballende) kwaliteiten wat opportunistisch. Martinez op CVM zie ik wel zitten. Blind naar achteren ook. Wie er naast Blind en Martinez moeten spelen vind ik heel erg moeilijk te zeggen.

Marin komt gewoon tekort, in ieder geval tot dusver. Schuurs wel aardig maar ook nog wat naïef. Veltman vrij goed maar is geen man waar Ajax op kan verder bouwen. Dan kom je uit bij spelers als De Wit of andere Jong Ajax spelers.

Als Promes fit is ben ik ook wel benieuwd naar hem op 10. In principe gewoon Ziyech naar 10, KJH erbij en daarachter Martinez en... iemand.
Ik blijf het echt bizar vinden dat op het middenveld steeds alleen Marin genoemd wordt. Want de andere 2 zijn net zo matig op het moment en ze laten elkaar stuk voor stuk verzuipen. In mijn beleving spelen ze ook allemaal niet slecht door zichzelf, maar door elkaar.

Blind en Marin gaat niet samen.

Ik zou Marin echt wel durven te laten spelen met Martinez achter hem en Ziyech of Van de Beek voor hem. Net als ik Blind ook alleen op 6 durf te zetten met Van de Beek en Ziyech voor hem.

Maar gewoon niet samen en dat ligt net zoveel aan Blind als aan Marin.
hjf
 hjf - maandag 26 augustus 2019 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf het echt bizar vinden dat op het middenveld steeds alleen Marin genoemd wordt. Want de andere 2 zijn net zo matig op het moment en ze laten elkaar stuk voor stuk verzuipen. In mijn beleving spelen ze ook allemaal niet slecht door zichzelf, maar door elkaar.

Blind en Marin gaat niet samen.

Ik zou Marin echt wel durven te laten spelen met Martinez achter hem en Ziyech of Van de Beek voor hem. Net als ik Blind ook alleen op 6 durf te zetten met Van de Beek en Ziyech voor hem.

Maar gewoon niet samen en dat ligt net zoveel aan Blind als aan Marin.
Ik denk dat Blind en Marin niet complementair aan elkaar zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 26 augustus 2019 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:24 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik denk dat Blind en Marin niet complementair aan elkaar zijn.
Wil je die wat verder uitleggen?
remco k
 remco k - maandag 26 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf het echt bizar vinden dat op het middenveld steeds alleen Marin genoemd wordt. Want de andere 2 zijn net zo matig op het moment en ze laten elkaar stuk voor stuk verzuipen. In mijn beleving spelen ze ook allemaal niet slecht door zichzelf, maar door elkaar.

Blind en Marin gaat niet samen.

Ik zou Marin echt wel durven te laten spelen met Martinez achter hem en Ziyech of Van de Beek voor hem. Net als ik Blind ook alleen op 6 durf te zetten met Van de Beek en Ziyech voor hem.

Maar gewoon niet samen en dat ligt net zoveel aan Blind als aan Marin.
Ten Hag zou ook zomaar eens kunnen kiezen voor de wit of ekkelenkamp als vervanger.
JOOD
 JOOD - maandag 26 augustus 2019 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag zou ook zomaar eens kunnen kiezen voor de wit of ekkelenkamp als vervanger.
En ook dat zou ik toejuichen!

Wellicht wel goed wat er nu gebeurd.. gedwongen andere keuzes maken kan het voor een trainer ook juist goed doen. Kan me nog een wedstrijd tegen Willem2 herinneren...
Loetje
 Loetje - maandag 26 augustus 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag zou ook zomaar eens kunnen kiezen voor de wit of ekkelenkamp als vervanger.
De Wit zou ik me ook nog in kunnen vinden. Tegen APOEL heb je ook wel weer diepgang nodig. Die heeft hij nog net even wat meer dan Ekkelenkamp
Eide
 Eide - maandag 26 augustus 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf het echt bizar vinden dat op het middenveld steeds alleen Marin genoemd wordt. Want de andere 2 zijn net zo matig op het moment en ze laten elkaar stuk voor stuk verzuipen. In mijn beleving spelen ze ook allemaal niet slecht door zichzelf, maar door elkaar.
Van de Beek is tot dusver misschien wel de beste bij Ajax, hij speelt alleen te diep, mede omdat Tadic altijd uit de spits loopt. Mazraoui ook zwak inderdaad, maar die is geschorst. Die speelt sowieso niet. Blind matig maar echt wel stukken beter dan Marin.

Marin is echt de meest negatieve dissonant van de basisspelers tot dusver, mogelijk gedeeld met Mazraoui. Maar Mazraoui hebben we al heel erg goed zien spelen. Van Nous weten we dat hij bij Ajax past en het niveau heeft als hij in vorm is. Van Marin hebben we tot dusver he-le-maal niets gezien.
Loetje
 Loetje - maandag 26 augustus 2019 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 20:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Van de Beek is tot dusver misschien wel de beste bij Ajax, hij speelt alleen te diep, mede omdat Tadic altijd uit de spits loopt. Mazraoui ook zwak inderdaad, maar die is geschorst. Die speelt sowieso niet. Blind matig maar echt wel stukken beter dan Marin.

Marin is echt de meest negatieve dissonant van de basisspelers tot dusver, mogelijk gedeeld met Mazraoui. Maar Mazraoui hebben we al heel erg goed zien spelen. Van Nous weten we dat hij bij Ajax past en het niveau heeft als hij in vorm is. Van Marin hebben we tot dusver he-le-maal niets gezien.
Van de Beek was de eerste wedstrijden de betere, maar is sinds PAOK thuis ook volstrekt onzichtbaar geweest.

De reden dat Blind nog iets positiever opvalt, is gewoon dat hij iets meer de bal heeft en nog iets beter passt. Maar ze maken elkaar echt vreselijk veel slechter dat ze zijn. Dat vind ik zonde.
remco k
 remco k - maandag 26 augustus 2019 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 19:48 schreef JOOD het volgende:

[..]

En ook dat zou ik toejuichen!

Wellicht wel goed wat er nu gebeurd.. gedwongen andere keuzes maken kan het voor een trainer ook juist goed doen. Kan me nog een wedstrijd tegen Willem2 herinneren...
Op de plek van van de Beek heb ik het dan over
JOOD
 JOOD - maandag 26 augustus 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Op de plek van van de Beek heb ik het dan over
Jaja, dat begrijp ik. Eigen jeugd had al een kans moeten krijgen op t middenveld ipv Marin...
remco k
 remco k - maandag 26 augustus 2019 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 22:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jaja, dat begrijp ik. Eigen jeugd had al een kans moeten krijgen op t middenveld ipv Marin...
Aanvallend hebben we dusdanig goede opties dat dit echt niet nodig zal zijn en ik zou het dan ook wel een beetje naïef en dom vinden aangezien we met Ziyech een echte tien hebben.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 27 augustus 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2019 - 23:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat eerste stuk neem je zelf toch niet serieus? Wat wil je daar nou zeggen?
Sterker nog : Zonder KJH gaat Ajax de wedstrijd niet met 3 doelpuntenverschil winnen.
Denk jij dan van wel, nu ook Donny van de Beek er niet bij is ?

Er zal toch een keuze gemaakt moeten worden om de zeer dramatische wedstrijd van verleden week helemaal te vergeten. Ik zal er niet raar van opkijken als deze optie(s) alsnog gedaan wordt.
riveco
 riveco - dinsdag 27 augustus 2019 - 12:05   quote  deeplink  
Het kan aan mijn liggen, maar Ekkelenkamp zie ik niet in het Ajax1 van de toekomst. Heeft Ronaldo een keer goed vast gehouden, maar z,n motoriek klopt niet helemaal in mijn ogen. Zie liever Gravenberch als Ekkelenkamp
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 27 augustus 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 11:11 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Sterker nog : Zonder KJH gaat Ajax de wedstrijd niet met 3 doelpuntenverschil winnen.
Denk jij dan van wel, nu ook Donny van de Beek er niet bij is ?

Er zal toch een keuze gemaakt moeten worden om de zeer dramatische wedstrijd van verleden week helemaal te vergeten. Ik zal er niet raar van opkijken als deze optie(s) alsnog gedaan wordt.
Is dat nodig dan? 1 doelpunt verschil is toch genoeg?
Ik ben het zeker met je eens dat KJH moet spelen vanaf het begin....
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 augustus 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 11:11 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Sterker nog : Zonder KJH gaat Ajax de wedstrijd niet met 3 doelpuntenverschil winnen.
Denk jij dan van wel, nu ook Donny van de Beek er niet bij is ?

Er zal toch een keuze gemaakt moeten worden om de zeer dramatische wedstrijd van verleden week helemaal te vergeten. Ik zal er niet raar van opkijken als deze optie(s) alsnog gedaan wordt.
Zozo....
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 27 augustus 2019 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 12:05 schreef riveco het volgende:
Het kan aan mijn liggen, maar Ekkelenkamp zie ik niet in het Ajax1 van de toekomst. Heeft Ronaldo een keer goed vast gehouden, maar z,n motoriek klopt niet helemaal in mijn ogen. Zie liever Gravenberch als Ekkelenkamp
Ik zie beiden wel graag doorstromen niet tegelijk maar op zn tijd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 27 augustus 2019 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Ik vind gewoon dat wij opgesteld moeten worden.

PA op goal!

Hasjkoph op RB, Warrior en AkaS centraal, Benjamin LB.
Middenveld Remco met de punt naar achter, Loet centraal en Nummer10 op 10.
Eide op de flank, net als Hjf. En flikker Jack Huntelaar in de spits.

Pietje als trainer, die hoort toch niks ;-)

En vanaf nu gewoon iedereen zijn muil houden over de opstelling want beter als dit wordt het niet.
Dat ik op goal sta, dat had ik niet verwacht.

Ik heb de berichten daarna ook gelezen. de kwaliteiten die u mij toeschrijft, acht ik mij meer geschikt als woordvoerder/perschef.

Wat vind u ervan?
Eide
 Eide - dinsdag 27 augustus 2019 - 18:01   quote  deeplink  
Ten Hag zei op de persconferentie dat Promes en Alvarez inzetbaar zijn. Hij leek te suggereren dat Alvarez initieel vooral wordt gezien als middenvelder en Martinez als verdediger. Ten Hag zei daarna echter dat Martinez op trainingen regelmatig als middenvelder traint. Kortom, hoopje voedingsbodem voor allerlei speculaties.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 15:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat ik op goal sta, dat had ik niet verwacht.

Ik heb de berichten daarna ook gelezen. de kwaliteiten die u mij toeschrijft, acht ik mij meer geschikt als woordvoerder/perschef.

Wat vind u ervan?
Ik vond de argumentatie van Remco uitstekend toen ik besloot je in de goal te zetten.

Persconferenties duren enkele minuten, journalisten moeten geen hele vakantie hoeven boeken, want anders komt er geen einde aan. Dus keepen jij!
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 18:01 schreef Eide het volgende:
Ten Hag zei op de persconferentie dat Promes en Alvarez inzetbaar zijn. Hij leek te suggereren dat Alvarez initieel vooral wordt gezien als middenvelder en Martinez als verdediger. Ten Hag zei daarna echter dat Martinez op trainingen regelmatig als middenvelder traint. Kortom, hoopje voedingsbodem voor allerlei speculaties.
Weet wel dat Ten Hag weg is van Promes. Als die fit is, zie ik hem nog op 10 spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 augustus 2019 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha..

PA lult iedere tegenstander helemaal lam, die kunnen dan niet eens meer op goal schieten.

Maar ff serieus, ik heb dus Warrior EN Akas in mijn rug zitten??
Trap je helemaal de klote in als je ook maar 1 speler langs je laat komen! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 augustus 2019 - 23:49   quote  deeplink  
Warrior heeft Klaasen meegenomen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - APOEL Nicosia (28 augustus, 21.00 uur) play-off CL 2-0









0.0079841