BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2019, 16.45 uur) Eredivisie 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 19 september 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2019 - 22:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus veltman als 12de man... maar dat zeggen we toch steeds... maar ben blij dat je het nu toegeeft..wat ik wel zonde vind is dat we mazz nu echt tekort doen.. 1/2 finale gehaald mede dankzij hem natuurlijk
Wie zegt twaalfde man?

Dest heeft defensief nog niet eens iets van een lastige tegenstander gehad.

Eerst dat maar eens laten zien.

En wat je zegt over mazraoui is natuurlijk niet het geval door Veltman? Die speelde niet goed in de cl na de winterstop?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 september 2019 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2019 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt twaalfde man?

Dest heeft defensief nog niet eens iets van een lastige tegenstander gehad.

Eerst dat maar eens laten zien.

En wat je zegt over mazraoui is natuurlijk niet het geval door Veltman? Die speelde niet goed in de cl na de winterstop?
niet ? kan me nog een pot tegen real herrinderen.. sorry maar vond veltman slechter in het spel passen zoals ajax de hele cl serie had neer gezet.. mede door mazz hadden we telkens een man meer op het middenveld en aanval waardoor tegenstanders het niet meer wisten.. tottenham zag je dit vooral, ze lieten vooral rechts gewoon komen omdat veltman totaal geen extra gevaar bracht.. iets waar ajax toch om bekend staat en tegenstanders mee in de problemen brengt.. hiermee hebben we overigens ook de cl in 95/96 gewonnen.. nee sorry als de nood aan de man is, prima.. maar echt absoluut geen basis plaats.. niet als je hogerop wil.. is niet voor niks nooit verkocht he..
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - vrijdag 20 september 2019 - 13:14   quote  deeplink  
Als mazraoui hersteld is dan kan hij toch ook gewoon rechtsback?
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - vrijdag 20 september 2019 - 13:57   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2019 door ajaxcied in hart en --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 20 september 2019 - 14:50   quote  deeplink  
Als Ajax een goed opgestelde verdediging doet realiseren,
kan PSV het toch moeilijk tegen ons krijgen.

En ook als Onana in goede vorm is, kunnen we de 3 punten mee terugnemen naar Amsterdam.
Daarom dat ik positief blijf met een 1 -2 overwinning.

Alles draait dan ook om, met de vorm van de dag.
Eide
 Eide - vrijdag 20 september 2019 - 15:40   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd. PSV is aanvallend met Malen, Ihataren en Bergwijn smerig goed. Verdedigend is het een matige ploeg momenteel.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 september 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2019 - 15:40 schreef Eide het volgende:
Ik ben erg benieuwd. PSV is aanvallend met Malen, Ihataren en Bergwijn smerig goed. Verdedigend is het een matige ploeg momenteel.
Wij helaas hetzelfde verhaal
p111
 p111 - vrijdag 20 september 2019 - 23:52   quote  deeplink  
Wat een onzekerheid en wat een overschatting van PSV wij verliezen geen wedstrijd dit seizoen.
Ajax is gewoon de betere ploeg.Ajax zijn zwakte is een tegenstander die niet inspireerd,maar PSV is dat uiteraard niet dus dit wordt een zware wedstrijd maar een kleine overwinning voor Ajax. Mijn sterkste opstelling Onana-Dest-Alvares-Blind-Nico-Martinez-Donny-Prmes-Neres-Tadic-Hakim. 1-2
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 september 2019 - 15:03   quote  deeplink  
Al mensen die nerveus zijn?

Zoals altijd trek ik die potten tegen Pisvee echt niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2019 - 10:24   quote  deeplink  
1-3!!! BAM!!!
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 september 2019 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet ? kan me nog een pot tegen real herrinderen.. sorry maar vond veltman slechter in het spel passen zoals ajax de hele cl serie had neer gezet.. mede door mazz hadden we telkens een man meer op het middenveld en aanval waardoor tegenstanders het niet meer wisten.. tottenham zag je dit vooral, ze lieten vooral rechts gewoon komen omdat veltman totaal geen extra gevaar bracht.. iets waar ajax toch om bekend staat en tegenstanders mee in de problemen brengt.. hiermee hebben we overigens ook de cl in 95/96 gewonnen.. nee sorry als de nood aan de man is, prima.. maar echt absoluut geen basis plaats.. niet als je hogerop wil.. is niet voor niks nooit verkocht he..
Er staat door Veltman. Dat moet voor Veltman zijn.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2019 - 15:03 schreef Loetje het volgende:
Al mensen die nerveus zijn?

Zoals altijd trek ik die potten tegen Pisvee echt niet.
Ik ook niet. Beide aanvals linies zijn de beste linies van de ploegen. Maar ik de kndat onze zwakte meer bij en kwaliteiten past dan andersom.
p111
 p111 - zondag 22 september 2019 - 11:54   quote  deeplink  
Over de breedte zijn wij sterker,dus ga van een kleine overwinning uit.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ook niet. Beide aanvals linies zijn de beste linies van de ploegen. Maar ik de kndat onze zwakte meer bij en kwaliteiten past dan andersom.
Wel grappig ouwe, jou laatste zin is exact het appje wat ik gister naar Warrior stuurde.

Eigenlijk wel bizar, Ajax speelt soms wel goed tegen PSV, maar Ajax komt zelden en al helemaal nooit een hele wedstrijd toe aan het eigen spel tegen PSV. Dat is gewoon al jaren zo, dat ligt ons voor geen meter...

En hetgeen waar het bij ons altijd mis gaat is echt exact hun sterkte en ook echt hun enorme sterkte. Counteren kunnen ze zo verschrikkelijk goed.

Ik zie gewoon niet in hoe Ajax daar echt zou moeten winnen of in ieder geval PSV volledig de wil op kan leggen. We weten wel wat ze moeten doen, maar wij hebben altijd wel een groot aantal keer balverlies op de verkeerde plekken.

Vandaag ook vast weer, wij de bal en denken dat je wacht op 0-1 en de eerste de beste kans van hun hangt weer en op een een of andere manier zijn we dan steeds meteen gezien.

Onder Ten Hag nog altijd geen een topper in de Eredivisie uit gewonnen ook.

Je zou bijna moeten zeggen daar van 'Laat hun lekker het spel gaan maken' want dat kunnen ze echt niet en wij hebben ook snelheid.

Blijf het een raar fenomeen vinden ook dat ploegen tegen PSV ook altijd besluiten te voetballen en het open leggen voor ze en ze daarmee in hun kracht spelen. Dat doet ze echt allemaal. Tegen Ajax is er juist veel meer te halen als je gewoon gaat voetballen tegen ons en tegen ons zakken ze massaal in, allemaal.

Blijf het allemaal maar rare dingetjes vinden ouwe
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 12:04   quote  deeplink  
Dat is het ook.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 12:04   quote  deeplink  
Ook helemaal geen zin in deze wedstrijd eigenlijk.
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - zondag 22 september 2019 - 12:18   quote  deeplink  
De waarheid is dat beide ploegen momenteel aan elkaar gewaagd Zijn, maar wij hebben twee voordelen:
1) PSV speelde donderdag
2) wij hebben onana
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 12:04 schreef remco k het volgende:
Ook helemaal geen zin in deze wedstrijd eigenlijk.
Ik heb exact hetzelfde.

Ben ook niet vaak positief ofzo vooraf, maar deze zie ik echt nooit zitten.

En iedere keer hoop je en ben je na een half uur er weer helemaal klaar mee. Alsof je het al verwacht.

Misschien ga ik vanaf volgend jaar wel gewoon anderhalf uur slapen, hahaha! Dat bespaard veel frustratie, hahaha.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 13:45   quote  deeplink  
Een ding zeg ik nu al wel, als we geslacht worden in de omschakeling wijt ik het behalve de speler die de fout maakt, het ook compleet aan Ten Hag. Het is namelijk niet moeilijk om te weten wat hun gaan doen
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 14:04   quote  deeplink  
Ik ben echt benieuwd of Ten Hag voor Veltman en Blind wederom centraal kiest want die zijn echt te pakken in de rug, of die gewoon durft Alvarez naast Blind te zetten, Martinez volledig op Ihattaren en Veltman op rechts omdat die gewoon weet wat hier gevraagd wordt. Dat zou ik echt een meesterzet vinden.

Ik hoop vooral geen Promes op 10. Als die speelt, lekker vanaf de vleugel
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 14:06   quote  deeplink  
Net nog even de laatste 3 edities gekeken in de samenvatting. Ook bizar weinig kansen gehad daar he. Die zijn over die 3 wedstrijden op 1 hand te tellen gewoon.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 14:12   quote  deeplink  
Bij PSV verwacht ik trouwens Sadilek op links en geen Boscagli. Die is wel zo matig, dat Hendrix bijna gedwongen wordt daar constant dubbele dekking te geven. Sadilek staat iets meer zijn mannetje.

Wat verwachten jullie, Donny in de basis? Die is er toch best even uit geweest
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 14:29   quote  deeplink  
Ligt het nou gewoon aan mij omdat ik Ajacied ben, of zien ze bij FOX Ajax maar wat graag onderuit gaan tegen PSV? Ben daar onderhand wel eens echt benieuwd naar.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:18   quote  deeplink  
Begint nu spannend te worden...
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:31   quote  deeplink  
pmj3i6jnmn.jpg

Voor de mensen die niet het betaalde pakket van FOX hebben, hij is op FOX 1 te zien en dus op het open kanaal.

Opstelling PSV:
Zoet, Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadilek, Hendrix, Rosario, Uhattaren, Bruma, Malen en Bergwijn

Opstelling AJAX: Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Martinez, Alvarez, Promes, Ziyech, Tadic en Neres

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Ik snap helemaal niets van deze opstelling tegen PSV. Leert Ajax het nou godverdomme nooit!
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 13:45 schreef Loetje het volgende:
Een ding zeg ik nu al wel, als we geslacht worden in de omschakeling wijt ik het behalve de speler die de fout maakt, het ook compleet aan Ten Hag. Het is namelijk niet moeilijk om te weten wat hun gaan doen
De oplossing is echter wel heel moeilijk.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:32 schreef Loetje het volgende:
Ik snap helemaal niets van deze opstelling tegen PSV. Leert Ajax het nou godverdomme nooit!
Van de Beek is de sleutel om echt anders te staan. En die is dus gewoon niet fit genoeg.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

De oplossing is echter wel heel moeilijk.
Wat zou voor jou de oplossing zijn?

Heb er opzich wel een
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Van de Beek is de sleutel om echt anders te staan. En die is dus gewoon niet fit genoeg.
Die had ik héél graag gezien, maar dit was wel te verwachten. Hopen dat die nog in gaat vallen
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat zou voor jou de oplossing zijn?

Heb er opzich wel een
Alvarez is ook niet heel snel volgens mij. Heeft bij Ajax nog niet in het centrum gespeeld en ik zou het niet begrijpen als hij daarmee zou starten.

Deze opstelling heeft er voor gezorgd dat het al een stuk beter stond in de omschakeling. Ten Hag weet ook dat het echt nog beter moet en kan.

En ja dat tref je PSV net te vroeg. Wij missen misschien wel onze belangrijkste speer in de oplossing.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez is ook niet heel snel volgens mij. Heeft bij Ajax nog niet in het centrum gespeeld en ik zou het niet begrijpen als hij daarmee zou starten.

Deze opstelling heeft er voor gezorgd dat het al een stuk beter stond in de omschakeling. Ten Hag weet ook dat het echt nog beter moet en kan.

En ja dat tref je PSV net te vroeg. Wij missen misschien wel onze belangrijkste speer in de oplossing.
Tegen APOEL was het goed, maar erna was het in de omschakeling niet zo geweldig.

Alvarez op 4 en de 6, Martinez iets verder terug en hij moet maar een taak hebben, namelijk Ihattaren uitschakelen.

Ik had met Ziyech op 10 gezet nu en Promes met snelheid op de flank. Marin voor Martinez
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:45   quote  deeplink  
PSV 50 thuiswedstrijden ongeslagen.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 15:48   quote  deeplink  
Overigens Remco, je had wel Siem de Jong he. Ik denk dat die niet goed genoeg meer is, maar is wel de speler die heel dicht bij de manier van voetballen van onze Donny zit.

Als je Siem dan vorige week ineens brengt, verwacht je toch dat dat is omdat je hem wellicht nodig gaat hebben.
Eide
 Eide - zondag 22 september 2019 - 15:56   quote  deeplink  
EFEnjd2W4AIeDbN?format=jpg&name=medium
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen APOEL was het goed, maar erna was het in de omschakeling niet zo geweldig.

Alvarez op 4 en de 6, Martinez iets verder terug en hij moet maar een taak hebben, namelijk Ihattaren uitschakelen.

Ik had met Ziyech op 10 gezet nu en Promes met snelheid op de flank. Marin voor Martinez
Martinez zou ik er nooit afhalen.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 15:48 schreef Loetje het volgende:
Overigens Remco, je had wel Siem de Jong he. Ik denk dat die niet goed genoeg meer is, maar is wel de speler die heel dicht bij de manier van voetballen van onze Donny zit.

Als je Siem dan vorige week ineens brengt, verwacht je toch dat dat is omdat je hem wellicht nodig gaat hebben.
Ik zou alleen Donny liever naast Martinez zien. Dan krijg je meer voetbal in die defensieve linie op het midden.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Martinez zou ik er nooit afhalen.
Niet weghalen, zelfs niet op het middenveld weg. Maar gewoon iets verder terug.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou alleen Donny liever naast Martinez zien. Dan krijg je meer voetbal in die defensieve linie op het midden.
Marin is echt de speler daarvoor
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 22 september 2019 - 16:26   quote  deeplink  
Toch jammer dan v/d Beek er niet instaat in de basis.
Mogelijk dat hij in de 2e helft alsnog gaat spelen.

Dit zal wel afhankelijk zijn van de tussenstand op dat moment.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:26 schreef Onze Ajax het volgende:
Toch jammer dan v/d Beek er niet instaat in de basis.
Mogelijk dat hij in de 2e helft alsnog gaat spelen.

Dit zal wel afhankelijk zijn van de tussenstand op dat moment.
Kan ook niet anders, heeft 3/4 weken niet gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Marin is echt de speler daarvoor
Dat is niet de speler die er nu ineens zal staan.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet de speler die er nu ineens zal staan.
Dat vind ik te goedkoop, aangezien deze jongen door Ten Hag compleet uit zijn kwaliteit gehaald is.

Door hem in zijn kwaliteit te benutten, met alle ervaring van grote potten in België, zou ik niet weten waarom die er dan niet kan staan.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat vind ik te goedkoop, aangezien deze jongen door Ten Hag compleet uit zijn kwaliteit gehaald is.

Door hem in zijn kwaliteit te benutten, met alle ervaring van grote potten in België, zou ik niet weten waarom die er dan niet kan staan.
Dat is niet goedkoop. Hij is eerst verkeerd gebruikt. Speelde daarna dramatisch voor zijn land en laat het bij invalbeurten niet zien.

Ik ben overtuigd van zijn kwaliteiten en denk dat hij deze rol in de toekomst prima aankan.

Maar die ga je daar niet ineens vandaag neerzetten na zon lastige periode. Het lijkt me namelijk niet het type speler wat dan nu ineens de sterren van het dak speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2019 door remco k --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 22 september 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan ook niet anders, heeft 3/4 weken niet gespeeld.
Ik denk (en hoop) dat hij alsnog de laatste 20 of 25 minuten mee mag spelen.
Maar zoals gezegd, het ligt ook aan de tussenstand.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 16:40   quote  deeplink  
Ik vermoed 4-1 of 3-2
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 september 2019 - 16:42   quote  deeplink  
Ik gok op een 2-2.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet goedkoop. Hij is eerst verkeerd gebruikt. Speelde daarna dramatisch voor zijn land en laat het bij invalbeurten niet zien.

Ik ben overtuigd van zijn kwaliteiten en denk dat hij deze rol in de toekomst prima aankan.

Maar die ga je daar niet ineens vandaag neerzetten na zon lastige periode. Het lijkt me namelijk niet het type speler wat dan nu ineens de sterren van het dak speelt.
Ook als invaller niet goed gebruikt. Maar oké, het zij zo.

Ik snap niet als je een blok van 6 hebt met 2 middenvelders die meestal verdediger zijn, toch vaak zo uit balans kan zijn
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:43   quote  deeplink  
5-1 PSV!
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 16:44   quote  deeplink  
In ieder geval weer verliezen hier. 120%!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2019, 16.45 uur) Eredivisie 1-1









0.0092458