BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2019, 16.45 uur) Eredivisie 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 18:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar is Veltman bij Malen? Die scoort toch?

Overigens, hij laat indd zijn man weglopen. Maar vond hem verder echt goed
Malen was al geen spits meer op dat moment. Veltman stond rugdekking te geven.

Martinez stond erbij. En die laat hem belachelijk makkelijk uit zijn rug lopen.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 18:45   quote  deeplink  
Ajax de betere van de twee vandaag. Gewoon een stuk meer kansen dan PSV. Als er 1 ploeg recht had op de winst was het Ajax. Jammer dat je die ene grote kans voor PSV dan tegen krijgt
remco k
 remco k - zondag 22 september 2019 - 18:45   quote  deeplink  
Ajax de betere van de twee vandaag. Gewoon een stuk meer kansen dan PSV. Als er 1 ploeg recht had op de winst was het Ajax. Jammer dat je die ene grote kans voor PSV dan tegen krijgt
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Malen was al geen spits meer op dat moment. Veltman stond rugdekking te geven.

Martinez stond erbij. En die laat hem belachelijk makkelijk uit zijn rug lopen.
Veltman stond gewoon lucht te happen. Na vandaag nooit meer centraal zetten.

En Ten Hag heeft het net zo goed verkloot met zn rare trekjes om te vertragen. Van de Beek brengen terwijl die totaaaaal niet fit was. Was in alles zichtbaar. Gewoon 2 punten gratis weggegeven
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 18:45 schreef remco k het volgende:
Ajax de betere van de twee vandaag. Gewoon een stuk meer kansen dan PSV. Als er 1 ploeg recht had op de winst was het Ajax. Jammer dat je die ene grote kans voor PSV dan tegen krijgt
PSV 0 kansen geven kan bijna niet. Maar zij scoren wel en wij verneuken er 6 en na de goal doen we niks meer
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 22 september 2019 - 18:47   quote  deeplink  
PSV schiet hier niks mee op. Ik denk dat Ajax weer kampioen wordt. Zien jullie Ajax nog punten verspelen, behalve eventueel uit bij AZ en Feyenoord ? Ik niet..
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2019 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 18:47 schreef patrickpsv15 het volgende:
PSV schiet hier niks mee op. Ik denk dat Ajax weer kampioen wordt. Zien jullie Ajax nog punten verspelen, behalve eventueel uit bij AZ en Feyenoord ? Ik niet..
Krijgen beide amper tegenstand hoor.

Maar vandaag leek totaal nergens op. Ajax niet en PSV al helemaal niet.
Eide
 Eide - zondag 22 september 2019 - 19:32   quote  deeplink  
Ik heb twee ploegen gezien die vooral niet wilden verliezen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 september 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 19:32 schreef Eide het volgende:
Ik heb twee ploegen gezien die vooral niet wilden verliezen.
Dit dus....
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2019 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Malen was al geen spits meer op dat moment. Veltman stond rugdekking te geven.

Martinez stond erbij. En die laat hem belachelijk makkelijk uit zijn rug lopen.
martinez laat indd zijn man lopen, maar wat je zegt dat veltman rugdekking gaf klopt dus van geen kant.. veltman was nergens tevinden en stond lucht te dekken.. daarbij ajax speelt op bal bezit en wat doet veltman, een paar verschrikkelijk slechte lange ballen geven zodat psv weer bal bezit had en een aanval kon opzetten.. maar goed dit weten we van veltman.. donny slechte inval beurt maar goed komt net terug, tadic paar leuke acties incl neres en ziyech.. geen speler die er echt uitsprong vandaag, maar een prima resultaat psv uit.. dat psv zo blij was na een 1-1 is me ook een raadsel
p111
 p111 - zondag 22 september 2019 - 22:51   quote  deeplink  
PSV was blij omdat ze gelijk maakte in een wedstrijd waar ze kansloos waren,1 vrije trap dat was hun hele buit,tot het slaap momentje van Ajax de gelijkmaker
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2019 - 23:25   quote  deeplink  
klopt maar slaapmomentje vond ik het niet, gewoon wederom verkeerd staan/lopen van veltman.. zoon beetje de meest ervaren man die we hebben.. mensen zeggen hier (teminste aantal) dat het basis materiaal is.. nou nee.. dit is zijn waardeloze top en je hebt schuurs zitten die nog stappen kan maken.. daarbij hele vreemde wissels en popiejopie doen van tenhag..
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - maandag 23 september 2019 - 00:37   quote  deeplink  
1-1 is een prima resultaat mensen. Niet zo janken
nummer10
 nummer10 - maandag 23 september 2019 - 01:08   quote  deeplink  
moet jij niet slapen ? ajaxcied ?
Eide
 Eide - maandag 23 september 2019 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 21:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

martinez laat indd zijn man lopen, maar wat je zegt dat veltman rugdekking gaf klopt dus van geen kant.. veltman was nergens tevinden en stond lucht te dekken..
Dit klopt gewoon niet. Veltman staat bij de inworp in de dekking op Bergwijn (meen ik) en geeft die een meter om rugdekking te geven aan Alvarez. Veltman reageert daarna snel, maar uiteraard dus niet snel genoeg, als hij ziet dat Martinez Malen uit het oog is verloren.

De fout ligt bij te weinig druk op de ingooi. Veltman als individu is hier helemaal niets te verwijten. Ajax verzuimt hier als ploeg goed op te treden waarbij vooral Martinez gewoon staat te slapen.

Dat kan gebeuren. Zelfs de besten maken fouten. Dat afwentelen op Veltman is gewoon zoeken naar een stok.
p111
 p111 - maandag 23 september 2019 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:
klopt maar slaapmomentje vond ik het niet, gewoon wederom verkeerd staan/lopen van veltman.. zoon beetje de meest ervaren man die we hebben.. mensen zeggen hier (teminste aantal) dat het basis materiaal is.. nou nee.. dit is zijn waardeloze top en je hebt schuurs zitten die nog stappen kan maken.. daarbij hele vreemde wissels en popiejopie doen van tenhag..
Ik blijf er bij dat Veltman geen Ajax basis is,ik hoop op een kans voor Alvares uit te proberen rechter cv.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 september 2019 - 08:49   quote  deeplink  
bergwijn is de man van veltman niet.. daarbij hoort veltman als cv rugdekking tegeven in het centrum en tuurlijk een collectief falen... maar hrt valt wel op dat veltman wederom verdomd weinig doet
remco k
 remco k - maandag 23 september 2019 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 21:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

martinez laat indd zijn man lopen, maar wat je zegt dat veltman rugdekking gaf klopt dus van geen kant.. veltman was nergens tevinden en stond lucht te dekken.. daarbij ajax speelt op bal bezit en wat doet veltman, een paar verschrikkelijk slechte lange ballen geven zodat psv weer bal bezit had en een aanval kon opzetten.. maar goed dit weten we van veltman.. donny slechte inval beurt maar goed komt net terug, tadic paar leuke acties incl neres en ziyech.. geen speler die er echt uitsprong vandaag, maar een prima resultaat psv uit.. dat psv zo blij was na een 1-1 is me ook een raadsel
Veltman gaf wel degelijk rugdekking aan die situatie. En rugdekking geven dat betekend over het algemeen dat je niet direct bij een man staat hè.

Of dit de juiste keuze was in deze situatie is een tweede.
remco k
 remco k - maandag 23 september 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2019 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:
klopt maar slaapmomentje vond ik het niet, gewoon wederom verkeerd staan/lopen van veltman.. zoon beetje de meest ervaren man die we hebben.. mensen zeggen hier (teminste aantal) dat het basis materiaal is.. nou nee.. dit is zijn waardeloze top en je hebt schuurs zitten die nog stappen kan maken.. daarbij hele vreemde wissels en popiejopie doen van tenhag..
Gewoon serieus Veltman als schuldige aanwijzen voor de tegengoal. Dan ben je echt heel droevig op zoek.
remco k
 remco k - maandag 23 september 2019 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 08:49 schreef nummer10 het volgende:
bergwijn is de man van veltman niet.. daarbij hoort veltman als cv rugdekking tegeven in het centrum en tuurlijk een collectief falen... maar hrt valt wel op dat veltman wederom verdomd weinig doet
Rugdekking geef je aan backs. Je praat echt hele dikke vette onzin.
remco k
 remco k - maandag 23 september 2019 - 12:20   quote  deeplink  
Ik vind het verhaal dat ihataran zo goed was tegen Ajax schromelijk overdreven.

Hij creëerde volgens mij 1 kans voor iemand anders. Daarnaast een zwak schot en een goede vrije trap.

Wat was er nog meer zo fantastisch aan die jongen gisteren.

Overigens wel een groot talent hoor. Maar gister niet heel bijzonder.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 september 2019 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 07:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit klopt gewoon niet. Veltman staat bij de inworp in de dekking op Bergwijn (meen ik) en geeft die een meter om rugdekking te geven aan Alvarez. Veltman reageert daarna snel, maar uiteraard dus niet snel genoeg, als hij ziet dat Martinez Malen uit het oog is verloren.

De fout ligt bij te weinig druk op de ingooi. Veltman als individu is hier helemaal niets te verwijten. Ajax verzuimt hier als ploeg goed op te treden waarbij vooral Martinez gewoon staat te slapen.

Dat kan gebeuren. Zelfs de besten maken fouten. Dat afwentelen op Veltman is gewoon zoeken naar een stok.
Vond de eerste helft ook al een keer dat Martinez zijn mam te makkelijk weg liet lopen bij een counter. Bij die goal ook kijkt niet eens naar de man die bij hem wegloopt.

De 1-1 had niet gehoeven maakt hem wel goed af. PSV uit een punt is vooraf prima.
Loetje
 Loetje - maandag 23 september 2019 - 13:53   quote  deeplink  
Ik wil straks de topics voor Fortuna en Groningen gaan maken.

Twijfel nog een beetje over die van Valencia, gezien die nog dik een week duurt en er nog 2 potten daarvoor zijn.

Is er iemand die dat vervelend zou vinden als die er al is?
remco k
 remco k - maandag 23 september 2019 - 15:49   quote  deeplink  
Natuurlijk niet man. Gewoon lekker maken wat je wil. Kunnen mensen vast hun ei kwijt.
Eide
 Eide - maandag 23 september 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 08:49 schreef nummer10 het volgende:
bergwijn is de man van veltman niet.. daarbij hoort veltman als cv rugdekking tegeven in het centrum en tuurlijk een collectief falen... maar hrt valt wel op dat veltman wederom verdomd weinig doet
Dit is echt klinkklare onzin. Sorry hoor, maar dit slaat echt als een tang op een varken. Bergwijn is in die situatie de diepste man terwijl Malen is uitgezakt naar het middenveld. Natuurlijk moet Veltman dan in de dekking bij Bergwijn komen en niet mee het middenveld indwalen.

Nogmaals, dit is gewoon zoeken naar de stok om de minst populaire speler mee te slaan. Veltman viel individueel helemaal niets te verwijten bij de tegengoal.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 september 2019 - 22:40   quote  deeplink  
dat is jouwn mening.. dat mag prima.. hoe je het ook went of keert er waren totaal geen cv achter martinez tebekennen om rug dekking te verlenen..
remco k
 remco k - dinsdag 24 september 2019 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:
dat is jouwn mening.. dat mag prima.. hoe je het ook went of keert er waren totaal geen cv achter martinez tebekennen om rug dekking te verlenen..
Je geeft ook geen rugdekking aan middenvelders, dat doe je aan je backs op flankspelers met een actie.

Maar goed, echt helemaal niemand geeft Veltman daarvan de schuld. Behalve jij, en hoe toevallig is het dan ook dat je Veltman zo ongeveer haat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 september 2019 - 08:33   quote  deeplink  
ben ik de enige ? lees ff terug volgens mij zijn er meerdere hier boven of verschillende andere ajax sites.. ben echt niet 1 van de weinigen die veltman liever kwijt dan rijk is.. en haat ? nee.. absoluut niet.. maar hoef hem niet in de basis... wat je zegt overigens over rugdekking, je behoord altijd nog een laatste man te hebben en dat is NIET martinez..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 24 september 2019 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2019 - 08:33 schreef nummer10 het volgende:
ben ik de enige ? lees ff terug volgens mij zijn er meerdere hier boven of verschillende andere ajax sites.. ben echt niet 1 van de weinigen die veltman liever kwijt dan rijk is.. en haat ? nee.. absoluut niet.. maar hoef hem niet in de basis... wat je zegt overigens over rugdekking, je behoord altijd nog een laatste man te hebben en dat is NIET martinez..
Even lezen waar ik naar refereer, nee je bent niet de enige die Veltman liever kwijt dan rijk.

En vrijwel geen ploeg speelt meer met een laatste man.

Overigens was Blind in eerste instantie nog aanwezig in dat centrum, dus in jouw verhaal zou hij dan de schuldige moeten zijn.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 september 2019 - 23:38   quote  deeplink  
die was actief bezig met verdedigen veltman hield enkel een speler in de gaten die totaal geen gevaar kon brengen op dat moment.. anyway hoe je het ook wil zien, veltman komt tekort voor de basis
remco k
 remco k - woensdag 25 september 2019 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2019 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:
die was actief bezig met verdedigen veltman hield enkel een speler in de gaten die totaal geen gevaar kon brengen op dat moment.. anyway hoe je het ook wil zien, veltman komt tekort voor de basis
Hij laat de afgelopen weken toch echt je ongelijk zien, geen van de tegengoals is op hem af te rekenen, en wint vrijwel al zijn duels..

Ik ben geen fan van het type speler, maar zo slecht als hij hier bestempeld wordt is hij niet. Vorig jaar gewoon belangrijk, en ook dit seizoen gewoon belangrijk. SInds het centrum Blind en Veltman er stata, krijgen we minder tegengoals.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 september 2019 - 11:42   quote  deeplink  
dat vind jij... herenveen met de var terwijl die zelf de mist ik ging, penal wat je tegen kan krijgen maar gelukkig niet krijgt.. en zo nog een paar domme dingen.. je komt gewoon een paar keer gigantisch goed weg met fouten van hem
remco k
 remco k - woensdag 25 september 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2019 - 11:42 schreef nummer10 het volgende:
dat vind jij... herenveen met de var terwijl die zelf de mist ik ging, penal wat je tegen kan krijgen maar gelukkig niet krijgt.. en zo nog een paar domme dingen.. je komt gewoon een paar keer gigantisch goed weg met fouten van hem
Als, met als kan je niet betalen bij de appie he.

Heb je zelf niet door dat je zelfs dingen moet aangrijpen die tot niets lijden, om zijn slechte kwaliteiten aan te tonen?
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 september 2019 - 19:46   quote  deeplink  
ieder blind paar ziet het dat die tekort komt als je hoger op wil en al helemaal als je een talent als schuurs hebt en heb ik nog niet eens over alvarez.. behalve jij.. hij mocht al weg he omdat die tekort kwam en was zijn basis plaats ook kwijt, maar dat vergeten we even... het is gewoon wachten tot het volgende veltmannetje.. wellicht vanavond
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2019 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2019 - 19:46 schreef nummer10 het volgende:
ieder blind paar ziet het dat die tekort komt als je hoger op wil en al helemaal als je een talent als schuurs hebt en heb ik nog niet eens over alvarez.. behalve jij.. hij mocht al weg he omdat die tekort kwam en was zijn basis plaats ook kwijt, maar dat vergeten we even... het is gewoon wachten tot het volgende veltmannetje.. wellicht vanavond
En Tagliafico was een paar jaar geleden niet goed genoeg voor Feyenoord. En kijk nu eens even.

En gisteravond een Veltmannetje gezien? Vast wel weer iets wat zijn schuld was. Misschien zelfs wel dat Tadic niet die goal maakte?
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 september 2019 - 15:25   quote  deeplink  
precies, paar jaar terug en kon dus nog groeien.. en als je had gelezen had je gezien dat ik heb gezegt dat veltman een prima pot had gespeelt.. maar dat was ook niet zolastig.. geld voor alle verdedigers overigens, niet echt veel te doen gehad

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2019, 16.45 uur) Eredivisie 1-1









0.0103449