BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - Ajax (zaterdag 19 oktober, 18.30 uur) Eredivisie 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 15:48   quote  deeplink  
gu25ln.jpg

Datum en tijdstip: Zaterdag 19 oktober 2019, 18.30 uur
Locatie: Mandemakers stadion, Waalwijk
Competitie: Eredivisie
Scheidsrechter: Allard Lindhout

De wedstrijd
RKC Waalwijk - Ajax mag gerust een wedstrijd van uitersten genoemd worden. Ajax is op doelsaldo koploper van de Eredivisie, RKC staat laatste. Ajax is de komende 2 weken zo'n beetje de gehele selectie kwijt aan interlands en zal donderdag vast en zeker ergens een veredeld oefenpotje spelen, RKC raakt uiteraard geen spelers kwijt in deze periode en heeft 2 weken om de duimschroeven weer aan te draaien.

Waar Ajax dit duel speelt als regerend landskampioen, is RKC bijzonder knap in de Eredivisie terecht gekomen. Mede met de miljoen voor Frenkie de Jong, liet het een natuurgrasveld aanleggen en ging het als nummer 11, via de play-offs de Eredivisie in. Technisch manager en tevens oud speler van RKC, Frank van Mosselveld doet het met dat betreft uitstekend.

Voor Ajax is het een wedstrijd voorafgaand aan een week waarbij Chelsea en Feyenoord naar Amsterdam komen, voor RKC is het inmiddels een noodzaak om de eerste overwinning van het seizoen te gaan pakken. Mede door de verassende zege van Fortuna Sittard op Feyenoord gisteren, is het gat met de veilige 16e plaats en ook de gevaarlijke 17e plaats, al 5 punten. Kortom, zoals gezegd is dit een duel van uitersten.

f1t70r.jpg

De tegenstander, RKC Waalwijk
RKC, de enige ploeg in de Eredivisie waar ik buiten Ajax, toch wel een kleine zwak voor heb. Immers opgegroeid tussen in een dorpje tussen Waalwijk en Den Bosch en RKC en FC Den Bosch waren toch altijd de alternatieven als een wedstrijdje Ajax niet kon. Desalniettemin gun ik ze deze keer helemaal niets, maar een handhaving zou ze vanuit mij zeker gegund zijn.

Je kan heel kritisch op RKC zijn, misschien is het willekeur, maar de situatie in Waalwijk moet je als neutrale liefhebber van voetbal en goed beleid wel een beetje aan het hart gaan. Als nummer 11 promoveren, 6.5 wedstrijd uitstekend spelen en qua niveau tot op dat moment misschien wel plaats 10/11 verdienen en het toch iedere keer in de slotfase mis zien gaan. Vrijwel wekelijks is het Waalwijkse verhaal identiek. Goed spel, een goede eigen filosofie van trainer en tevens oud Ajacied, Fred Grim én iedere keer geen punten.

Echter, sinds de nederlaag in Zwolle, waar het na een uur nog met 1-2 voor stond en met 6-2 onderuit ging, lijkt het mentaal een beetje gebroken bij de Waalwijkers. Waar het eerder o.a nog voor kwam tegen PSV, ging het vervolgens kansloos met 4-0 onderuit bij Sparta, verliest het thuis van Vitesse, dat met 10 man de betere was en bij Groningen was het weer het terugkerende verhaal, de kansen voor RKC, de goals voor de bezoekers.

RKC staat daardoor na 9 wedstrijden nog altijd op 1 punt en ondanks de uitstekende directeuren en prima trainer, lijkt directe degradatie al snel onvermijdelijk te worden als dit nog een wedstrijd of 4/5 zo door zal gaan. De Waalwijkers hebben punten nodig, zelfs tegen Ajax!

03pf0l8d.jpg

Ons aller Ajax
Over ons cluppie wordt het eigenlijk met de week grappiger en leuker. We spelen dit seizoen al 16 officiële wedstrijden, spelen er daar 4 van gelijk en verliezen nog niet en nog altijd weten we dat er enorm veel rek in zit.

Toch is een ware titelstrijd met PSV totaal onvermijdelijk. Al heeft een van de 2 al dan wel of niet meer kwaliteit, op voorhand acht je zowel Ajax als PSV tegen de tegenstanders in de Eredivisie steeds hetzelfde resultaat toe. De verschillen zijn immers zo nihil, dat het weer lang spannend zal blijven.

Waar bij Ajax het CV duo Veltman en Blind met de week beter wordt, lijkt Ajax nog altijd zeer kwetsbaar in de omschakeling. Echter zijn het nu meer de middenvelders en de backs die daar verantwoordelijk voor zijn, dan het CV duo. Dat mag dan ook de progressie genoemd worden die in blok 2 gehaald is.

Toch is voor Ajax het 3e blok zéér belangrijk. Het begint met de 3e uitwedstrijd op rij na Valencia (0-3 winst) en ADO (0-2) winst waarna belangrijke en lastige wedstrijden gaan volgen met o.a Chelsea en Feyenoord thuis. In het komende blok zal er ook gespeeld gaan worden bij Chelsea, bij PEC en zal Utrecht naar Amsterdam gaan komen. Dit mag dus gerust een zéér belangrijke fase genoemd gaan worden waarin er tegen tegenstanders gespeeld gaat worden die wekelijks het ene na het uiterste op de mat leggen. Alles, of hélemaal niets. Het uiterste, iets wat RKC - Ajax ook al zo symboliseert, zoals al eerder aangegeven.

Tevens worden vanaf nu de wedstrijden en doelpuntenmakers bijgehouden in het daarvoor gisteren speciaal aangemaakte topic. http://forum.headliner.nl/topic-30749/

Tevens lijkt Ten Hag definitief een nieuwe Champions League variant te hebben en een Eredivisie variant. In de Eredivisie lijkt de Tukker steevast te gaan kiezen voor Van de Beek op 6, naast Martinez. In Europa is het controlerende blok Edson Alvarez en Lissandro Martinez. Dit mag een interessante ontwikkeling genoemd worden die zeker de moeite waard is om te blijven volgen.

Tot slot
Het is een wedstrijd na de belangrijke interlandbreak waar Nederland de cruciale wedstrijden tegen Noord-Ierland (thuis) en het altijd lastige Wit-Rusland (uit) zal spelen. Hopelijk komen de spelers hier goed uit en kan er een goed gevoel meegenomen worden naar Chelsea en erna ook De Klassieker.

5 jaar geleden speelde Ajax voor het laatst in Waalwijk. Toen wonnen de Amsterdammers met 0-2 bij RKC. Bekijk hieronder de samenvatting.

Iedereen een fijne wedstrijd toegewenst!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 07 oktober 2019 - 16:02   quote  deeplink  
Jij bent goed bezig.
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 16:03   quote  deeplink  
Thanks man! Nu even kijken wanneer Chelsea en Feyenoord online komen. Toch wel grote wedstrijden, maar je wil ook wat kunnen schrijven.
Eide
 Eide - maandag 07 oktober 2019 - 16:16   quote  deeplink  
Absoluut. Vooral Chelsea kijk ik enorm naar uit. Op papier misschien wel de sterkste tegenstander in de poule. Toch stiekem ook wel een ploeg die Ajax voetballend moet liggen.
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 16:16 schreef Eide het volgende:
Absoluut. Vooral Chelsea kijk ik enorm naar uit. Op papier misschien wel de sterkste tegenstander in de poule. Toch stiekem ook wel een ploeg die Ajax voetballend moet liggen.
Jep, alleen het lastige is dat als ik die topics nu maak, je meer algemene praat hebt in het topic dan zoals nu. Vorige week ook 4 gemaakt in korte tijd, dus schrijven is dan iets lastiger, gezien ik geen Google en dergelijke gebruik. Toch overweeg ik die 2 al erin te gooien, maar dan maar met totaal andere tekst ofzo.

Wel apart dat Engelsen ons nekken de laatste tijd en we heersen tegen Spanje. Ook Tottenham vond ik ons wel liggen voorafgaand. Chelsea is op papier ook wel sterker als ons.
Eide
 Eide - maandag 07 oktober 2019 - 16:24   quote  deeplink  
Sterker weet ik niet. Engelse ploegen zijn wel allemaal gewent om tegen sterke tegenstanders te spelen. Ze zijn, door invloed van buitenlandse spelers en trainers, ook tactisch sterker geworden terwijl ze nog wel die typische Engelse knokkersmentaliteit hebben. Het zijn geen van allen ploegen die je zomaar omver blaast.

De selectie van Chelsea is veel breder dan die van Ajax en op bepaalde posities zijn ze sterker. Of ze dan als collectief ook echt beter zijn weet ik niet. Ik denk het wel, maar ik durf daar ook niet heel stellig in te zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 16:24 schreef Eide het volgende:
Sterker weet ik niet. Engelse ploegen zijn wel allemaal gewent om tegen sterke tegenstanders te spelen. Ze zijn, door invloed van buitenlandse spelers en trainers, ook tactisch sterker geworden terwijl ze nog wel die typische Engelse knokkersmentaliteit hebben. Het zijn geen van allen ploegen die je zomaar omver blaast.

De selectie van Chelsea is veel breder dan die van Ajax en op bepaalde posities zijn ze sterker. Of ze dan als collectief ook echt beter zijn weet ik niet. Ik denk het wel, maar ik durf daar ook niet heel stellig in te zijn.
Is ook héél lastig te zeggen, maar dit is meer op papier zegmaar.

Toch wordt Chelsea met de wedstrijd beter. Begin van het seizoen speelde ze soms bizar goed, maar konden het enorme overwicht niet omzetten en kregen 9 van de 10 keer uit de éérste kans tegen meteen een goal tegen.

Daarbij kunnen Engelsen wel met een intensiteit spelen die wij niet kennen. Onmogelijk ook, gezien wij dat nooit meemaken.

Het is 50/50 in Amsterdam en bij Chelsea thuis is Chelsea 60/40 favoriet.

Weet je wat ik nu wel grappig vind, moest daar van de week aan denken. Zet deze wedstrijd 5 jaar geleden neer en we spraken van wonderen die we nodig hadden en dergelijke. Nu praat je over winst, geloof je erin en stel je jezelf toch anders op. Dat is wel prachtig hoor
Eide
 Eide - maandag 07 oktober 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 16:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is 50/50 in Amsterdam en bij Chelsea thuis is Chelsea 60/40 favoriet.

Weet je wat ik nu wel grappig vind, moest daar van de week aan denken. Zet deze wedstrijd 5 jaar geleden neer en we spraken van wonderen die we nodig hadden en dergelijke. Nu praat je over winst, geloof je erin en stel je jezelf toch anders op. Dat is wel prachtig hoor
Absoluut, en dat terwijl we de twee besten kwijt zijn geraakt.
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut, en dat terwijl we de twee besten kwijt zijn geraakt.
Jep. Het viel me voor het eerst echt op voorafgaand aan Valencia uit. Laten we eerlijk zijn, dit is een Spaanse subtopper in een competitie die ik 5 klassen beter acht dan de onze. Vrijwel iedereen ging er vanuit dat Ajax won, Valencia dat zich vervolgens aanpast aan ons en daar gewoon 3-0 winnen zoals topclubs zovaak doen. Kansen tegen, die overleven en zelf maken.

Ik vind het machtig, Eide.
Loetje
 Loetje - maandag 07 oktober 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Later deze week komt het topic van de klassieker! Ik beloof wanneer het topic, dat ruim op tijd geopend wordt minimaal 1000 reacties oplevert, ik in de winterstop als Ajax de poulefase overleefd, ik een special ga maken over de laatste 3.5 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 09 oktober 2019 - 15:48   quote  deeplink  
Wat nieuwtjes omtrent Ajax.

Ajax speelt op dit moment in het Abe Lendstra stadion bij SC Heerenveen. Het staat met 1-0 achter, maar Hassane Bande maakt zijn rentree en speelde vanaf de aftrap.
Tevens starte Alvarez deze keer ook echt op 4. Had een hele zware eerste helft, maar herpakt prima na rust

Tevens keert Hakim Ziyech terug naar Amsterdam. De middenvelder is te vermoeid voor de duels met Marokko.
Een seizoen met 60 wedstrijden en erna een Afrika cup in 40 graden spelen, lijkt zijn tol te gaan eisen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 09 oktober 2019 - 16:45   quote  deeplink  
1-0 gebleven in Heerenveen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 oktober 2019 - 18:11   quote  deeplink  
Nog 80 minuten gezapig Nederlands elftal en dan mag de focus weer waarop het hoort, zit deze vreselijke onderbreking er weer op
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 oktober 2019 - 16:49   quote  deeplink  
Allard Lindhout aangesteld als scheidsrechter voor deze pot. Het komt weer dichtbij gelukkig

Overigens is Tagliafico geschorst voor deze wedstrijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 15 oktober 2019 - 21:00   quote  deeplink  
Wie dan als linksback?

Blind en dan Schuurs of alvarez naast veltman?
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 oktober 2019 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 21:00 schreef remco k het volgende:
Wie dan als linksback?

Blind en dan Schuurs of alvarez naast veltman?
Of Martinez, Dest speelde er ook al in de JC schaal. Zijn meer opties
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2019 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 21:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Of Martinez, Dest speelde er ook al in de JC schaal. Zijn meer opties
Jammer dat je sowieso meer dan 1 positie moet veranderen.
Brandje
 Brandje - woensdag 16 oktober 2019 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 21:00 schreef remco k het volgende:
Wie dan als linksback?

Blind en dan Schuurs of alvarez naast veltman?
Castillo, ze hebben die jongen niet voor niks gehuurd van Chelsea. Dat geschuif ben ik geen fan van al gaat TH dat op zeker weer doen.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 oktober 2019 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Castillo, ze hebben die jongen niet voor niks gehuurd van Chelsea. Dat geschuif ben ik geen fan van al gaat TH dat op zeker weer doen.
Zou dat ook logisch vinden, maar is zelfs niet eens half in beeld geweest bij het eerste elftal. Verwacht hem ook niet
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou dat ook logisch vinden, maar is zelfs niet eens half in beeld geweest bij het eerste elftal. Verwacht hem ook niet
Heb je hem al bij jong gezien?
Loetje
 Loetje - woensdag 16 oktober 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je hem al bij jong gezien?
Ik moet bekennen dat ik Jong op het moment behoudens de uitslagen en af en toe een samenvatting niet echt volg. Komen ook niet veel meer live. Al is dat niet echt iets voor mij, maar even een drukke tijd.

Maar ze halen hem niet voor niets toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 16 oktober 2019 - 20:07   quote  deeplink  
Even off topic, wat is dat met al die views? Beetje overdreven veel, nietwaar?
Eide
 Eide - woensdag 16 oktober 2019 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 20:07 schreef Loetje het volgende:
Even off topic, wat is dat met al die views? Beetje overdreven veel, nietwaar?
Internet trawling denk ik.
Eide
 Eide - woensdag 16 oktober 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 20:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar ze halen hem niet voor niets toch?
Hij mag zich een jaar bewijzen. Daarom huur met ern optie tot koop.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 oktober 2019 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 20:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Internet trawling denk ik.
En dat is? Nog nooit van gehoord, haha!
Loetje
 Loetje - woensdag 16 oktober 2019 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 20:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij mag zich een jaar bewijzen. Daarom huur met ern optie tot koop.
Dit kan een moment zijn
Eide
 Eide - woensdag 16 oktober 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 21:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat is? Nog nooit van gehoord, haha!
Het geautomatiseerd uitlezen van inter content door internetbedrijven. Die informatie kan gebruiken om bijvoorbeeld trends te identificeren en dat is verkoopbare informatie.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 oktober 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Ah okez thanks. Het is al de 2e keer geloof ik dat het gebeurd. Topic kan goed bekeken worden gedurende de tijd, maar ik dacht al, 2 miljoen keer in een week...
Brandje
 Brandje - donderdag 17 oktober 2019 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je hem al bij jong gezien?
Doet hij het prima maar ik vind JA sowieso geen graadmeter. Bepaalde spelers, zoals Neres, waren verschrikkelijk bij JA en in Ajax 1 totaal andersom. Castillo is een prima speler waarmee je ook van RKC moet winnen en als je zo'n jongen in zulke wedstrijden al niet de kans geeft stuur hem dan maar weer terug naar Chelsea. Deze jongen komt notabene uit de opleiding dus die weet wat er van hem verwacht wordt.
Brandje
 Brandje - donderdag 17 oktober 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 20:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij mag zich een jaar bewijzen. Daarom huur met ern optie tot koop.
Bewijzen in JA gaat in mijn ogen helemaal nergens over.
Eide
 Eide - donderdag 17 oktober 2019 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 oktober 2019 - 13:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bewijzen in JA gaat in mijn ogen helemaal nergens over.
Dat schrijf ik dan ook niet. Hij heeft een jaar om zich te bewijzen. Welk niveau hij dat op doet is aan hemzelf. Ik hoop, net als bij alle talenten, dan hij binnen de kortste keren laat zien dat hij bij Ajax 1 thuis hoort.

Maar bewijzen is bewijzen. Gewoon de club overtuigen dat je een toekomst hebt bij Ajax 1. Niets meer, niets minder. Als linksback heeft hij sowieso niet heel veel concurrentie puur op die positie volgens mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 oktober 2019 door Eide --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 19 oktober 2019 - 09:30   quote  deeplink  
Ook zonder Tagliafico moeten we deze wedstrijd winnen.
Al is het maar met 1 -2
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 12:53   quote  deeplink  
Benieuwd ook of Grim weer het eigen spel gaat spelen.

Wel meer zin in deze pot dan ik normaal zou hebben. Komt denk ik toch voor die vreselijke onderbreking van de interlands.
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 14:59   quote  deeplink  
Eindelijk weer Ajax :)
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 15:55   quote  deeplink  
Precies dat, Eide! Maar dat had ik vandaag ook gezegd als we tegen een 6e klasse moesten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 17:20   quote  deeplink  
OPSTELLING AJAX OP BEZOEK BIJ RKC WAALWIJK

Onana, Dest, Veltman, Blind, Mazraoui, Van de Beek, Martinez, Promes, Ziyech, Huntelaar en Neres.

Mazraoui vervangt dus Tagliafico op linksback en Dest blijft op zijn eigen positie. Daarbij staat Van de Beek opnieuw naast Martinez als controleurs en houdt Ten Hag, net als tegen ADO vast aan Huntelaar in de spits en Tadic op links.

mkteq64.jpeg.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 17:32   quote  deeplink  
Opstelling RKC Waalwijk

Passen zich zelfs tegen PSV niet aan, wel tegen ons.

2qybsk.jpeg.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:05   quote  deeplink  
d'r op en d'r over!!
Ik zeg 0-5
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 17:20 schreef Loetje het volgende:
OPSTELLING AJAX OP BEZOEK BIJ RKC WAALWIJK

Onana, Dest, Veltman, Blind, Mazraoui, Van de Beek, Martinez, Promes, Ziyech, Huntelaar en Neres.

Mazraoui vervangt dus Tagliafico op linksback en Dest blijft op zijn eigen positie. Daarbij staat Van de Beek opnieuw naast Martinez als controleurs en houdt Ten Hag, net als tegen ADO vast aan Huntelaar in de spits en Tadic op links.

[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk Neres wel verwacht in plaats van KJH. Ik snap de keuze hartstikke goed hoor, maar de prioriteit moet zijn om Neres weer in vorm te krijgen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 18:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk Neres wel verwacht in plaats van KJH. Ik snap de keuze hartstikke goed hoor, maar de prioriteit moet zijn om Neres weer in vorm te krijgen.
Ik denk dat Neres woensdag weer speelt. Huntelaar wordt vaak gebruikt voor deze wedstrijden en Ziyech en Tadic banken eigenlijk nooit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:20   quote  deeplink  
Even ons programma voor blok 3

RKC Waalwijk - Ajax
Ajax - Chelsea
Ajax - Feyenoord
PEC Zwolle - Ajax
Chelsea - Ajax
Ajax - FC Utrecht

Dit wordt een interessant blok, aantal mooie potten en een waar we het altijd wel lastig mee hebben
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:33   quote  deeplink  
Daar ontsnapt Veltman aan geel. Dat is een veelbelovende aanval die hij eruit haalt. Ajax begint ongeconcentreerd .
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Wat een vrije trap. Ajax komt zéér goed weg
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:35   quote  deeplink  
We mogen van geluk spreken.
Omdat zowel Veltman geen geel kreeg, én omdat het zomaar 1 - 0 had kunnen zijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:38   quote  deeplink  
Ajax nu ook met de eerste kansen. Huntelaar oogt wat laks in de eerste minuten, terwijl die normaal de meest gretige van allemaal is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Ajax gaat er echt heel slap in. Bijna alle duels voor RKC
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 18:47   quote  deeplink  
En weer een dikke kans tegen. Martinez moet onderhand wel eens wat minder vaak mensen uit zijn rug weg laten lopen
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Wat is er, op een enkele bevlieging na, toch al weken aan de hand met Tadic? En bij vlagen Ziyech ook.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Uithalen is geen straf Donny.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 19:04   quote  deeplink  
RKC mag van mij langzamerhand gaan scoren, gezien de beperkte mogelijkheden van die club, spelen ze verdomd goed en verdienen een goal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - Ajax (zaterdag 19 oktober, 18.30 uur) Eredivisie 1-2









0.0109739