BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea - Ajax (dinsdag 5 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 4-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
morkanne
 morkanne - woensdag 06 november 2019 - 18:10   quote  deeplink  
Hier hebben jullie allemaal verstand van de spelregels en daar heb ik nu een vraag over.
Zijn Blind en Veltman nu 1 of 2 wedstrijden geschorst?
ik kan me voorstellen dat je er 1 krijgt voor de veldverwijdering (rode kaart) en 1 voor de 3e gele kaart, of geld dat hier niet?
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 17:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ajb man..
Bayern. Fantastisch materiaal. Kut trainer. Barca. Fantastisch materiaal. Kut trainer.

En tada. Zie hun prestaties.

Guardiola en Klopp. Al jaren lang absolute top trainers. En zie daar. Tadaaaa. De beste van de premier league.

Een slechte trainer speelt niet dit voetbal.

En nee. Ik ben ook geen uitgesproken fan. Nooit geweest ook. Maar zijn prestaties spreken voor zich. En die zijn niet mals.

De ploeg knokt voor elkaar zoals nog nooit eerder bij Ajax.

En natuurlijk is er nog voldoende aan te merken op hem.

Maar dat betekent alleen maar dat het dus nog beter kan.

En ik zou nu echt niet weten wie hem zou moeten opvolgen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 16:56 schreef p111 het volgende:
Zo al mijn frustaties weer kwijt pfff ik was pislink vuile oplichters die Uefa maffia.
Haha kost me ook moeite om te verwerken wat een kutavond
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 16:54 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij heeft een top team had Frank ook top mee gepresteerd.
Ik vraag me dat heel vaak wel eens af, hoe had Frank het gedaan met zo'n team
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 22:30   quote  deeplink  
en dat vraag ik me af met bosz.. en misschien ook wel deboer, en bij bosz met minder materiaal ook de finale gehaald van de EL.. en heeft het voetbal wel terug gekregen bij ajax, dat was de aanzet naar wat er nu staat.. ook al weet ik dat hier veel bosz haters zijn.. maar had met veel spelers wel gelijk en heeft schoonschip gemaakt.. alleen geen plan B en dat is gewoon enorm zonde want zijn spel opvattingen (ook bij heracles) waren prachtig
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:
en dat vraag ik me af met bosz.. en misschien ook wel deboer, en bij bosz met minder materiaal ook de finale gehaald van de EL.. en heeft het voetbal wel terug gekregen bij ajax, dat was de aanzet naar wat er nu staat.. ook al weet ik dat hier veel bosz haters zijn.. maar had met veel spelers wel gelijk en heeft schoonschip gemaakt.. alleen geen plan B en dat is gewoon enorm zonde want zijn spel opvattingen (ook bij heracles) waren prachtig
Bosz had geweldige spelers en Ajax verloor ook vrij veel dat jaar. Denk niet dat Bosz dit gedaan had, want het was ook naïef, in die zin is Ten Hag completer. Je mag wel zeggen dat Bosz de basis gelegd heeft en dan met name in de manier van spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2019 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 22:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bosz had geweldige spelers en Ajax verloor ook vrij veel dat jaar. Denk niet dat Bosz dit gedaan had, want het was ook naïef, in die zin is Ten Hag completer. Je mag wel zeggen dat Bosz de basis gelegd heeft en dan met name in de manier van spelen.
dat laatste bedoelde ik ook, en bosz is indd naief en indd teveel verloren, maar dat kwam ook door de manier van spelen terug tebrengen (aanvallend voetbal).. en had betere spelers indd dan daarvoor maar ook veel meer eigen jeugd dan nu.. en ook wel minder als nu.. of als vorig jaar
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 23:18   quote  deeplink  
en wat deboer betreft, ook al had hij mindere spelers... nadeel van hem vond ik gewoon dat geen enkele speler risico in hun spel mocht leggen.. dat zag je zelfs nog meer bij nog mindere clubs en spelers.. een panna op decler mocht niet want had je geen respect voor je tegenstander.. en daar irriteerde ik mij enorm aan.. was nog aan kakkerlak ook nog
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 23:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat laatste bedoelde ik ook, en bosz is indd naief en indd teveel verloren, maar dat kwam ook door de manier van spelen terug tebrengen (aanvallend voetbal).. en had betere spelers indd dan daarvoor maar ook veel meer eigen jeugd dan nu.. en ook wel minder als nu.. of als vorig jaar
Vorig jaar was ook goede spelers uit eigen jeugd. Dat was wel te vergelijken. Bosz had ook de beschikking over een aantal zeer goede spelers.

Alleen aanvallend voetbal is leuk, maar aanvallend voetbal hoort nog altijd verdedigen ook bij en dat beheerst Bosz dan weer niet. Ook bij Leverkusen weer niet. Hij heeft in ieder geval tot de ommekeer gezorgd qua voetbal en dat is het en blijft het ook.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 23:18 schreef nummer10 het volgende:
en wat deboer betreft, ook al had hij mindere spelers... nadeel van hem vond ik gewoon dat geen enkele speler risico in hun spel mocht leggen.. dat zag je zelfs nog meer bij nog mindere clubs en spelers.. een panna op decler mocht niet want had je geen respect voor je tegenstander.. en daar irriteerde ik mij enorm aan.. was nog aan kakkerlak ook nog
Dat is echt logisch, behalve bij de voorhoede. Ajax had kwalitatief grotendeels echt matige spelers waar het plafond zeker niet hoger dan dat van Ajax lag. Dan moet je ook meer vanuit de controle en save spelen. Ik steek me hand in het vuur dat De Boer dat met deze 11 nooit zou doen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 november 2019 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 00:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is echt logisch, behalve bij de voorhoede. Ajax had kwalitatief grotendeels echt matige spelers waar het plafond zeker niet hoger dan dat van Ajax lag. Dan moet je ook meer vanuit de controle en save spelen. Ik steek me hand in het vuur dat De Boer dat met deze 11 nooit zou doen.
alleen zullen we het helaas nooit weten.. alleen neem ik het deboer niet eens kwalijk man.. ik heb spijkerman vanaf dag 1 uitgekotst.. en weet je tenhag zal prima zijn, ik vind echter zijn interviews, reacties, wissels etc gewoon niet des ajax... maar dan nog stel tenhagout.. wie dan ?
AkaS
 AkaS - donderdag 07 november 2019 - 08:00   quote  deeplink  
Had idd FdB met dit leermateriaal aan het werk willen zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 november 2019 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 16:50 schreef p111 het volgende:

[..]

Omdat Blind een van onze beste voetballers is en ja ze maken allemaal wel eens een fout,maar meneer Veltman maakt ze bijna wekelijks.
5 gele en 1 rode kaart in 20 wedstrijden. Ter vergelijking heeft Blind 3 gele en 1 rode kaart in 21 wedstrijden. Blind heeft 2 gele kaarten in de Eredivisie en Veltman maar 1. Wel speelde hij 1 wedstrijd minder. Met teveel domme gele kaarten dit seizoen valt het dus reuze mee!
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 01:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alleen zullen we het helaas nooit weten.. alleen neem ik het deboer niet eens kwalijk man.. ik heb spijkerman vanaf dag 1 uitgekotst.. en weet je tenhag zal prima zijn, ik vind echter zijn interviews, reacties, wissels etc gewoon niet des ajax... maar dan nog stel tenhagout.. wie dan ?
Precies, resultaten zijn fenomenaal, het spel is bizar goed als het loopt.

Mentaliteit bij voorsprong, wissels etc zijn bijna vreselijk te noemen. Komt niet over, al was het ooit veel erger.

En nieuwe trainer, tsja ten eerste ben ik er niet voor. Ten 2e vraag ik me af of Ajax daarin nu, met het verhoogde budget ook een betere naam kan halen. Maar op dat antwoord zou ik echt moeten nadenken.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 november 2019 - 15:31   quote  deeplink  
=========== onana ============

====Alvarez === Martinez =====

Mazraoui===================Nico

======= Marin === Donny =======

============ Promes ===========

Ziyech=====================Neres

============ Tadic ==============
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 15:31 schreef AkaS het volgende:
=========== onana ============

====Alvarez === Martinez =====

Mazraoui===================Nico

======= Marin === Donny =======

============ Promes ===========

Ziyech=====================Neres

============ Tadic ==============
Dat wordt killing tegen de omschakeling van Lille
AkaS
 AkaS - donderdag 07 november 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Alvarez en Martinez lijkt mij vanzelfsprekender dan alvarez Schuurs
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 17:42 schreef AkaS het volgende:
Alvarez en Martinez lijkt mij vanzelfsprekender dan alvarez Schuurs
Martinez en Schuurs, gezien die 2 al samen hebben gespeeld en dan Alvarez op het midden erbij. Daarbij heeft Ziyech wel bewezen op 10 te moeten spelen. Promes doet het vanaf de flanken ook wel.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 15:31 schreef AkaS het volgende:
=========== onana ============

====Alvarez === Martinez =====

Mazraoui===================Nico

======= Marin === Donny =======

============ Promes ===========

Ziyech=====================Neres

============ Tadic ==============
Ik denk alvarez op de plek van Marin. En Schuurs achterin.

Maar waarom promes weer op tien terwijl Ziyech daar juist zo goed was?
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk alvarez op de plek van Marin. En Schuurs achterin.

Maar waarom promes weer op tien terwijl Ziyech daar juist zo goed was?
Na-AperT! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2019 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 november 2019 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 15:31 schreef AkaS het volgende:
=========== onana ============

====Alvarez === Martinez =====

Mazraoui===================Nico

======= Marin === Donny =======

============ Promes ===========

Ziyech=====================Neres

============ Tadic ==============
=========== onana ============

==== schuurs === Martinez =====

Mazraoui===================Nico

=== Marin/alvarez=== Donny ===

============ Ziyech ===========

Neres ===================== Promes

============ Tadic ==============
p111
 p111 - vrijdag 08 november 2019 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

5 gele en 1 rode kaart in 20 wedstrijden. Ter vergelijking heeft Blind 3 gele en 1 rode kaart in 21 wedstrijden. Blind heeft 2 gele kaarten in de Eredivisie en Veltman maar 1. Wel speelde hij 1 wedstrijd minder. Met teveel domme gele kaarten dit seizoen valt het dus reuze mee!
Weetje Warrior jij hebt een bloedhekel aan Blind en ik aan Veltman.Ik hou van techn/spelers zoals Blind Tadic/Ziyech en ik hou niet van angstige onzekere spelers zoals Veltman die heel veel terug speelt door onzekerheid heel veel overtredingen maakt waar ze niet nodig zijn,ik vind hem gewoon de zwakke schakel achterin,van mij mag hij onze Mexcicaanse vriend wel is proberen maar dan wel een aantal wedstrijden.
p111
 p111 - vrijdag 08 november 2019 - 14:03   quote  deeplink  
Nou Neres zwaar geblesseerd dat kan er ook nog wel bij,mijn opstelling zou dan u zijn tegen Lille.
(Onana)-(Mazr/Alvares-Martinez-Nico)-(Donny-Promes-Marin-)Tadic-Hunt-Ziyech

Achterhoede blijft een twijfelgeval.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 november 2019 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 23:59 schreef Loetje het volgende:
Chelsea krijgt een straf van de UEFA, het mag bij de volgende wedstrijd geen eigen scheidsrechters meenemen!
hahahha
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 november 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Bayern. Fantastisch materiaal. Kut trainer. Barca. Fantastisch materiaal. Kut trainer.

En tada. Zie hun prestaties.

Guardiola en Klopp. Al jaren lang absolute top trainers. En zie daar. Tadaaaa. De beste van de premier league.

Een slechte trainer speelt niet dit voetbal.

En nee. Ik ben ook geen uitgesproken fan. Nooit geweest ook. Maar zijn prestaties spreken voor zich. En die zijn niet mals.

De ploeg knokt voor elkaar zoals nog nooit eerder bij Ajax.

En natuurlijk is er nog voldoende aan te merken op hem.

Maar dat betekent alleen maar dat het dus nog beter kan.

En ik zou nu echt niet weten wie hem zou moeten opvolgen.
Klinkt gek, maar ik hoop echt dat Ten Hag blijft. Had ook zo mijn twijfels, maar hij zet wel serieuze reeksen neer. Hij heeft zich in mijn ogen toch wel bewezen met zijn manier van spelen. Hij zit te puzzelen, is niet beroerd iemand op te offeren en kijk ze nu spelen. Er lijkt ook weinig tot geen gezeik te zijn vanuit de spelersgroep sinds Schreuder weg is.

Zeker als je weet dat De Jong en De licht en schone zijn weggegaan, dat zijn 3 basisspelers die allemaal anders spelen dan de vervangers. Dat heeft tijd nodig, net als De Boer dat elk jaar nodig had, meestal ging het toen pas lopen na de winterstop. Maar de strijd die martinez, Nico brengen slaar over naar jongens zoals Ziyech, Van de Beek, iedereen gaat voor elkaar door het vuur. Ajax speelt als een ongelofelijke strijdlustige machine, iets dat ik nog nooit heb gezien. Tegen Utrecht was het ook fenominaal. Had toch een lastige wedstrijd verwacht.
remco k
 remco k - donderdag 06 februari 2020 - 08:31   quote  deeplink  
Tijdens de ’scheidsrechter winterbijeenkomst’ van de Europese voetbalbond UEFA op Mallorca was het overgrote deel van de aanwezige toparbiters, inclusief scheidsrechterbaas Roberto Rosetti, het erover eens dat arbitrale blunders Ajax de zege bij Chelsea (4-4) én overwintering in het miljoenenbal kostten.

De ploeg van Erik ten Hag eindigde het duel met negen man. De Italiaanse scheidsrechter Gianluca Rocchi had het spel na de tweede gele (en dus rode) kaart voor Daley Blind volgens de spelregels moeten stilleggen, was de uitkomst van de discussie. Ajax was in dat geval bij 2-4 een penalty tegen én de rode kaart voor Joël Veltman bespaard gebleven. De VAR had die twee beslissingen volgens de arbiters moeten terugdraaien.

https://www.telegraaf.nl/sport/637399171/ajax-is-bestolen-in-de-champions-league-tegen-chelsea-in-londen
remco k
 remco k - donderdag 06 februari 2020 - 08:32   quote  deeplink  
Je koopt er uiteraard niets meer voor, maar het bevestigd wel wat er eigenlijk al bekend was.
AkaS
 AkaS - donderdag 06 februari 2020 - 08:38   quote  deeplink  
Dít heb ik niet nodig als bevestiging. Ajax had in beide wedstrijden tegen Chelsea de scheidsrechter tegen inclusief dubieuze beslissingen.

Duidelijk dat de invloedrijke en schatrijke voorzitter van Chelsea hier achter zit.

Hiervan ben ik overtuigd!
p111
 p111 - donderdag 06 februari 2020 - 09:48   quote  deeplink  
We zijn gewoon genaaid,dat doet altijd pijn bij ons de fans.Maar wat dacht je van de miljoenen die Ajax daardoor misloopt enz enz
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 februari 2020 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 09:48 schreef p111 het volgende:
We zijn gewoon genaaid,dat doet altijd pijn bij ons de fans.Maar wat dacht je van de miljoenen die Ajax daardoor misloopt enz enz
En als je als club/supporters iets fout doet in hun ogen staan ze direct klaar met onzinnige straffen en boetes.

En wij pikken alles maar. Ongelofelijk!

Hij moest Blind gewoon een vrije trap geven die corrupte klootzak, had er niets aan de hand geweest!

Anyway met dit overgebleven restant heb je toch niets in de CL te zoeken.

Willem 2, Sparta, AZ, Groningen lukt al niet of nauwelijks meer!
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2020 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2020 - 07:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

En als je als club/supporters iets fout doet in hun ogen staan ze direct klaar met onzinnige straffen en boetes.
Vooral dit irriteert mij ook. Boetes en straffen zijn gewoon een ordinair verdienmodel van de UEFA, maar omgekeerd plaatsen ze zich boven alle regels.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 februari 2020 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 09:48 schreef p111 het volgende:
We zijn gewoon genaaid,dat doet altijd pijn bij ons de fans.Maar wat dacht je van de miljoenen die Ajax daardoor misloopt enz enz
Tja niet de eerste keer door de Uefa genaaid. KAn me legio voorbeelden naar boven halen. Thuis tegen real Madrid waar 2 zuivere douplunten werden afgekeurd wegen buitenspel. Die uitslag van die Fransen waar een luchtje aan zat. Chelsea is geen uitzondering. Veel scheidsrechters zien in Ajax een kleine club en dan heb je altijd al een achterstand op de scheids als de wedstrijd begint. Maar wat hebben we door blunders veel geld en punten misgelopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea - Ajax (dinsdag 5 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 4-4









0.0290458