BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea - Ajax (dinsdag 5 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 4-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 00:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ben blij dat je humor er nnog is ;-)
Als een boer met kiespijn deze keer ouwe
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 23:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar was je bij de successen? Laat je niet zo kennen man, was zijn eerste zwakke pot dit jaar
vind je dat echt ? sorry zie hem werkelijk tevaak domme overtredingen maken.. dit vanavond was typisch weer veltman en hij gaat deze lijn weer doortrekken.. boven zijn kunnen gevoetbalt.. sorry.. en succes ? welk succes... ziyech je beste man eraf halen, tadic al weken kut en maar laten staan.. siem de jong terug halen.. nee sorry weinig succes, ondanks dat we het prima doen, gewoon een KUT trainer.. en ja dit is een uitlaat klepje hier.. dus vandaar vaak negatief ipv positief
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 23:59 schreef Loetje het volgende:
Chelsea krijgt een straf van de UEFA, het mag bij de volgende wedstrijd geen eigen scheidsrechters meenemen!
tot 2 x toe indd genaaid door de maffia bende... dat is indd een feit
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 00:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je dat echt ? sorry zie hem werkelijk tevaak domme overtredingen maken.. dit vanavond was typisch weer veltman en hij gaat deze lijn weer doortrekken.. boven zijn kunnen gevoetbalt.. sorry.. en succes ? welk succes... ziyech je beste man eraf halen, tadic al weken kut en maar laten staan.. siem de jong terug halen.. nee sorry weinig succes, ondanks dat we het prima doen, gewoon een KUT trainer.. en ja dit is een uitlaat klepje hier.. dus vandaar vaak negatief ipv positief
Laten we er maar over stoppen, denk jij wat je wilt, doe ik het ook voor we nog chagrijniger worden.

Maar laat je ook een keer zien als het goed gaat, dit is gewoon naar om te zien
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 00:24   quote  deeplink  
komt goed.. hoop de eerst volgende pot.. deze helaas niet terug tedraaien
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 00:40   quote  deeplink  
Net een schijnheilige Tweet van meneer Van Praag gelezen, die totaal 0 begrip had voor de Ajax supporters. De zogenaamde Ajacied die de ballen likte van Platini en Blatter. Daar even piekfijn op gereageerd, dat was wel echtde druppel. Kut UEFA!
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 05:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 18:19 schreef Brandje het volgende:
Ajax wint daar nooit en dat heeft niks ermee te maken dat Ajax minder is maar het is toch klaar als een klontje wat daar gebeurd bij de UEFA en Londen. Chelsea moet kostte wat kosten door. Twee keer onterecht buitenspel waardoor geen pingel en afgekeurde goal. Eerst 3000 uitsupporters, toen 2000 en toen nog maar 800 en vervolgens de straf waarbij er in Valencia helemaal niks gebeurd is. Vervolgens het hoger beroep waar alle straffen, zelfs de nieuwe belachelijke voorwaardelijke, blijven staan.
Al halen we het niveau van Madrid en Juve uit dan nog winnen wij niet door die corrupte Mafia
Het blijkt dat je volkomen gelijk hebt wat een tyfus maffia die UEFA.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 05:40   quote  deeplink  
Maar wat een lul die Veltman hij blijft die onnodige kut overtredingen maken langs de lijn onnodige geel,hopelose domme voetballer incl zijn coach .We worden genaaid door die klote maffia en die onze klote coach die allang had moeten wisselen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2019 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2019 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 00:40 schreef Loetje het volgende:
Net een schijnheilige Tweet van meneer Van Praag gelezen, die totaal 0 begrip had voor de Ajax supporters. De zogenaamde Ajacied die de ballen likte van Platini en Blatter. Daar even piekfijn op gereageerd, dat was wel echtde druppel. Kut UEFA!
Wat schreef die dwaas nu weer?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2019 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 05:40 schreef p111 het volgende:
Maar wat een lul die Veltman hij blijft die onnodige kut overtredingen maken langs de lijn onnodige geel,hopelose domme voetballer incl zijn coach .We worden genaaid door die klote maffia en die onze klote coach die allang had moeten wisselen.
Bla bla, alles op Veltman!
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2019 - 07:28   quote  deeplink  
Veltman deed daar he-Le-maal niets verkeerd. Hij speelde niet sterk en die eerste gele kaart was oliedom, maar die tweede helft komt echt op conto van die Italiaan. Die kan je niemand anders opspelden.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 06 november 2019 - 08:06   quote  deeplink  
Ik hoorde net op de radio, dat de scheidsrechter juist gehandeld heeft, volgens de KNVB.
Zijn ze in Zeist dan ook blind ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2019 door Onze Ajax --
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2019 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 00:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je dat echt ? sorry zie hem werkelijk tevaak domme overtredingen maken.. dit vanavond was typisch weer veltman en hij gaat deze lijn weer doortrekken.. boven zijn kunnen gevoetbalt.. sorry.. en succes ? welk succes... ziyech je beste man eraf halen, tadic al weken kut en maar laten staan.. siem de jong terug halen.. nee sorry weinig succes, ondanks dat we het prima doen, gewoon een KUT trainer.. en ja dit is een uitlaat klepje hier.. dus vandaar vaak negatief ipv positief
Vaak negatief? Nog nooit een positief bericht van je gelezen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2019 - 08:21   quote  deeplink  
Wat een zure kutavond. Erg blij dat die tyfus aanvoerder zijn goal afgekeurd werd. Aan zijn juichen zag je hoe bang ze waren.

Buitenspel bij 2-4 geen herhaling gezien, overtreding op Blind geeft 2x rood en een penalty man man klopte helemaal niets van.

4-4 met 9 man kan op een complimentje rekenen. Al met al Uefa MAFFIA!
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 08:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Vaak negatief? Nog nooit een positief bericht van je gelezen.
blij met tenhag en veltman de toppers ! zo beter remco ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2019 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blij met tenhag en veltman de toppers ! zo beter remco ?
Waarom hoor ik je toch niet over Blind die met zijn ervaring weet dat als je zo'n sliding maakt de kans groot is dat je de 2e gele kaart gepresenteerd krijgt. Nee alles, echt alles is de schuld van Veltman! Ok en Ten Hag!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 november 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Als je niét wilt zien dat Veltman een grote sukkel is, dan houdt het op.

Iedere keer weer pakt hij onnodig geel. En iedere keer is hij direct of indirect schuldig of negatief betrokken bij tegengoals.

Afgelopen maand ook 2x ontsnapt aan een penalty tegen door hem.

Deze man kan natuurlijk voetballen maar verder is zijn aanwezigheid heel vaak oorzaak van negatief drama.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom hoor ik je toch niet over Blind die met zijn ervaring weet dat als je zo'n sliding maakt de kans groot is dat je de 2e gele kaart gepresenteerd krijgt. Nee alles, echt alles is de schuld van Veltman! Ok en Ten Hag!
vond blind dit keer weinig fout doen, er word tenslotte eerst een lichte overtreding gemaakt op hem, tuurlijk moet die dan niet voor die bal gaan en was dom.. maar normaal had die oetlul al moeten fluiten.. voor de rest speelde blind een prima pot.. veltman daarin tegen pakt gewoon wekelijks domme overtredingen, die handsbal kon hij natuurlijk niks aan doen maar had al een domme onnodige gelekaart en zat totaal niet in wedstrijd en komt niet mee met dit niveau, hier had tenhag in moeten grijpen.. ook de wissels vond ik zelf raar, ziyech by far de beste, neres met snelheid en diepte.. had die 2 laten staan of teminste, ziyech en haal tadic eraf.. terugkomend op veltman had die al eerder rood kunnen hebben voor het omverlopen van volgens mij abraham, die alleen doorging op onana waarbij veltman hem compleet in de rug loopt..

anyway gisteren uiteraad ook hard genaait door de uefa.. buitenspel goal, en 2x rood in 1 actie.. shoot me.. nog steeds koploper door onderling resultaat.. thuis nog 1x winnen en dan ben je volgens mij door ? als ik dit fout heb hoor ik het graag
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 09:54   quote  deeplink  
https://www.goal.com/en-us/news/86/italy/2014/10/05/5159857/juventus-vs-roma-and-gianluca-rocchis-most-controversial
Jaccio
 Jaccio - woensdag 06 november 2019 - 09:58   quote  deeplink  
Zuur zuur zuur dit.
Ten Hag had dit beter kunnen doen. Het is gewoon oerdom om twee centrale verdedigers met al geel op zak steeds in een ondertal te laten komen. Pas je speelstijl iets aan of wissel.

Maar achteraf is het altijd makkelijk wijzen natuurlijk.

Hadden we 1-4 gewonnen, dan was hij geniaal.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2019 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond blind dit keer weinig fout doen, er word tenslotte eerst een lichte overtreding gemaakt op hem, tuurlijk moet die dan niet voor die bal gaan en was dom.. maar normaal had die oetlul al moeten fluiten.. voor de rest speelde blind een prima pot.. veltman daarin tegen pakt gewoon wekelijks domme overtredingen, die handsbal kon hij natuurlijk niks aan doen maar had al een domme onnodige gelekaart en zat totaal niet in wedstrijd en komt niet mee met dit niveau, hier had tenhag in moeten grijpen.. ook de wissels vond ik zelf raar, ziyech by far de beste, neres met snelheid en diepte.. had die 2 laten staan of teminste, ziyech en haal tadic eraf.. terugkomend op veltman had die al eerder rood kunnen hebben voor het omverlopen van volgens mij abraham, die alleen doorging op onana waarbij veltman hem compleet in de rug loopt..

anyway gisteren uiteraad ook hard genaait door de uefa.. buitenspel goal, en 2x rood in 1 actie.. shoot me.. nog steeds koploper door onderling resultaat.. thuis nog 1x winnen en dan ben je volgens mij door ? als ik dit fout heb hoor ik het graag
Ziyech begreep ik nog wel. Tadic was balvaster en een aanspeelpunt slimmer in duels. Promes voor de snelheid en scorend vermogen.

Veltman na zijn blessure aardig teruggekomen maar zodra hij onder druk komt doet hij rare dingen. Gewoon niet het niveau.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:58 schreef Jaccio het volgende:
Zuur zuur zuur dit.
Ten Hag had dit beter kunnen doen. Het is gewoon oerdom om twee centrale verdedigers met al geel op zak steeds in een ondertal te laten komen. Pas je speelstijl iets aan of wissel.

Maar achteraf is het altijd makkelijk wijzen natuurlijk.

Hadden we 1-4 gewonnen, dan was hij geniaal.
dan nog niet... als je zoveel maanden erover doet om erachter tekomen dat een middenveld met ziyech vdbeek martinez sterker en beter is, dan ben je geen goeietrainer, dit roepen er hier waaronder ik zelf al vanaf het begin van het seizoen.. en dan reken ik zijn domme wissels nog niet eens mee
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 10:13   quote  deeplink  
Zo, nacht verder en nog steeds dood en doodziek van. De trots van het overleven overheerst toch niet zo, iets teveel voor gebeurd denk ik. Wellicht als we die groepsfase nog overleven dat het anders is.

En dan lees je dat de 2-4 min of meer goedgekeurd wordt waar 2 weken geleden de onze werd afgekeurd. Jezus, wat stinkt dit. Het voet gewoon niet goed, het voelt bizar en onwerkelijk.

Hopelijk kunnen ze zich zondag herstellen en dan die kutbreak weer in.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2019 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:58 schreef Jaccio het volgende:
Zuur zuur zuur dit.
Ten Hag had dit beter kunnen doen. Het is gewoon oerdom om twee centrale verdedigers met al geel op zak steeds in een ondertal te laten komen. Pas je speelstijl iets aan of wissel.

Maar achteraf is het altijd makkelijk wijzen natuurlijk.

Hadden we 1-4 gewonnen, dan was hij geniaal.
Indd ging prima verder enige die echt slecht was is de scheids en zijn team.
Zeer discutabel 2x tegen Chelsea valt wel op! Kost je wel minimaal 4 punten en had je al doorgeweest!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:13 schreef Loetje het volgende:
Zo, nacht verder en nog steeds dood en doodziek van. De trots van het overleven overheerst toch niet zo, iets teveel voor gebeurd denk ik. Wellicht als we die groepsfase nog overleven dat het anders is.

En dan lees je dat de 2-4 min of meer goedgekeurd wordt waar 2 weken geleden de onze werd afgekeurd. Jezus, wat stinkt dit. Het voet gewoon niet goed, het voelt bizar en onwerkelijk.

Hopelijk kunnen ze zich zondag herstellen en dan die kutbreak weer in.
Was wel blij met een punt hoor maar zo onrealistisch wat er gebeurt is.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was wel blij met een punt hoor maar zo onrealistisch wat er gebeurt is.
Daarom overheerst het bij mij ook niet. Er is teveel gebeurd. 4-1 voor, met 4-2 dacht ik altijd dat we nog konden scoren en zelfs met 4-4 nog de beste kans gehad met Alvarez. Wel heel veel bizarre momenten. 2 penalty's, 2 rode kaarten, goal niet afgekeurd. Ik vind het allemaal nogal wat.
Dubaiaan
 Dubaiaan - woensdag 06 november 2019 - 10:23   quote  deeplink  
Wordt nog moeilijk... Hopen dat Valencia en Chelsea gelijk spelen. Als Chelsea wint en aannemend dat we winnen in Lille, is het erop of eronder tegen Valencia. Het was een bizarre avond, deed me een beetje denken aan de Slag bij Nuremberg (Nederland - Portugal) om een of andere reden.

Maar goed jongens, we spelen sowieso boven mijn verwachtingen voor dit seizoen en met een beetje geluk spelen we na de winter ook nog CL.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:23 schreef Dubaiaan het volgende:
Wordt nog moeilijk... Hopen dat Valencia en Chelsea gelijk spelen. Als Chelsea wint en aannemend dat we winnen in Lille, is het erop of eronder tegen Valencia. Het was een bizarre avond, deed me een beetje denken aan de Slag bij Nuremberg (Nederland - Portugal) om een of andere reden.

Maar goed jongens, we spelen sowieso boven mijn verwachtingen voor dit seizoen en met een beetje geluk spelen we na de winter ook nog CL.
Ik kon alleen maar denken aan Ajax - Real onder De Boer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2019 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:23 schreef Dubaiaan het volgende:
Wordt nog moeilijk... Hopen dat Valencia en Chelsea gelijk spelen. Als Chelsea wint en aannemend dat we winnen in Lille, is het erop of eronder tegen Valencia. Het was een bizarre avond, deed me een beetje denken aan de Slag bij Nuremberg (Nederland - Portugal) om een of andere reden.

Maar goed jongens, we spelen sowieso boven mijn verwachtingen voor dit seizoen en met een beetje geluk spelen we na de winter ook nog CL.
Als Chelsea wint en Ajax ook ben je gewoon min of meer geplaatst. Je staat 3-0 voor tegen Valencia en speelt thuis. Ajax gaat op zeker scoren dan, dus voor Ajax is het nu een ideale situatie. Bij een gelijkspel niet! Want dan kunnen zowel Chelsea alsmede Valencia in de laatste wedstrijd nog erover.

Bij winst Valencia op Chelsea en winst Ajax. Directe wedstrijd tegen Valencia. Geen van beiden wil risico nemen op uitschakeling. 0-0 ligt in verschiet!

Bij winst Chelsea op Valencia en winst Ajax. Valencia moet, dus zal aanvallen. Ajax heeft beter onderling resultaat en staat met 3-0 voor.

Bij gelijkspel tussen Chelsea en Valencia en winst Ajax. Wanneer Valencia wint in Amsterdam en Chelsea van Lille is Ajax uitgeschakeld en mag Verder in EL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:16 schreef AkaS het volgende:
Als je niét wilt zien dat Veltman een grote sukkel is, dan houdt het op.

Iedere keer weer pakt hij onnodig geel. En iedere keer is hij direct of indirect schuldig of negatief betrokken bij tegengoals.

Afgelopen maand ook 2x ontsnapt aan een penalty tegen door hem.

Deze man kan natuurlijk voetballen maar verder is zijn aanwezigheid heel vaak oorzaak van negatief drama.
Mag jij vinden hoor!!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 november 2019 - 10:59   quote  deeplink  
Overmars en van der Sar kúnnen en móeten nu laten zien uit welk hout ze zijn gesneden.

De beide wedstrijden tegen Chelsea rieken naar Russische maffiapraktijken waarin de UEFA een dubieuze en sleutelrol heeft vertolkt.

Ajax moet nu serieus de druk erop zetten en in protest gaan.

Ajax- Chelsea:
Strafschop onthouden en zuivere goal afgekeurd!

Chelsea- Ajax:
Pfff, buitenspel goal tegen. 2x onterecht rood.

2x een zuivere overwinning ontnomen.

Dit mag niet slechts huili huili voorbij gaan!!!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 november 2019 - 11:00   quote  deeplink  
By the way...

Wat een dappere strijders fier en koen hebben we toch!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2019 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom overheerst het bij mij ook niet. Er is teveel gebeurd. 4-1 voor, met 4-2 dacht ik altijd dat we nog konden scoren en zelfs met 4-4 nog de beste kans gehad met Alvarez. Wel heel veel bizarre momenten. 2 penalty's, 2 rode kaarten, goal niet afgekeurd. Ik vind het allemaal nogal wat.
Nee snap ik. Was gisteren ook echt pissig en vol ongeloof. Maar gezien de wedstrijd en 9 man is 4-4 nog steeds een resultaat.

Tuurlijk totaal onnodig wat er gebeurt maar als je zo tegen gewerkt wordt dan valt er weinig te verwijten aan de ploeg.

Lees je ook overal dat Ajax niet moet zeuren bla bla eigen schuld enz. Pff dat Chelsea terugkomt wijt ik puur aan de arbitrage niks meer niks minder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 november 2019 - 13:02   quote  deeplink  
Tja, wat zal ik zeggen

Toen de 1-4 viel had Ten Hag meteen Veltman moeten wisselen, jew eet dat je met 2 centrale verdedigers staat die geel hebben en je weet dat deze scheids geel geeft voor elke aanraking.

De Var.. Bizar, Geen lijntje trekken bij de 2-4 ??? Overreding op Blind, geel voor Blind, bal tegen de hand die naast het lichaam is, geel wordt rood. Het is ongelofelijk en natuurlijk zal de Uefa achter de beslissingen staan van de Scheids, maar bij evaluatie wordt neem ik aan zijn Uefa licensie afgenomen. Deze Iatliaan had Ajax ook al in de voorronde proberen te naaien.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2019 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan nog niet... als je zoveel maanden erover doet om erachter tekomen dat een middenveld met ziyech vdbeek martinez sterker en beter is, dan ben je geen goeietrainer, dit roepen er hier waaronder ik zelf al vanaf het begin van het seizoen.. en dan reken ik zijn domme wissels nog niet eens mee
Een slechte trainer legt niet deze prestaties op de mat
Dubaiaan
 Dubaiaan - woensdag 06 november 2019 - 13:31   quote  deeplink  
Ik begrijp overigens nog steeds niet dat Veltman zijn basisplek blijft behouden. Wanneer komt er nou eens een versterking bij in de verdediging of wordt Alvarez een linie teruggezet? Een leuke bankzitter, maar komt te vaak tekort.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2019 - 13:41   quote  deeplink  
Van den Ende trouwens ook heel duidelijk. Er wordt gewoon een overtreding op Daley Blind gemaakt. Als Abraham dus had gescoord, had die situatie terug gekeken, was het geen goal geweest en geen twee tweede gele kaarten.

Die situatie mag echter niet worden teruggekeken door de VAR schrijft de regel voor.

Dus gewoon hele grove fouten van deze scheids...
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik niet, schuurs of alverz rechts centraal (schat ik hoger in dan veltman) martinez links centraal

middenveld gravenbergh donny ziyech.. ik zie niet zoveel nadelen..
Ja je vergeet een man onze kanjer Blind bloed belangrik die Veltman moeten ze ratis de deur uit donderen.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke verkeerde beslissing dan?

Hoe kan je de scheids aanspreken als je vervolgens de trainer aanspreekt om hetzelfde moment.

Veltman had die tweede niet horen te krijgen. Het was niet eens een penalty
Je vergeet even die super domme overtreding waardoor we een strafschop krijgen.Je vergeet die super stomme overtreding aan de zijlijn totaal onnodig waardoor hij zijn zoveelste gele kaart krijgt,met vervolg dat die handsbal waar hij dus onterecht zijn tweede gele kaart dus rood krijgt.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 22:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat terwijl die nog met een geweldig plan kwam. Maar je moet ook ingrijpen en dat doet die nooit. Wil oprecht van hem af, kan er niks aan doen
Terecht wij riepen al halverwege wisselen die Veltman.Iedereen weet dat hij onberekenbaar is en in dit soort wedstrijden makkelijk zijn tweede gele kaart krijgt.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verwijt hem vandaag echt helemaal niets.
ongelofelijk hij is gewoon de zwakke schakel.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet terecht. Evenals de commentaren richting trainer.

Dit is gewoon uefa
Die kut trainer had hem moeten wisselen,jij zag het niet maar heel veel mensen wel !!!!
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 23:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ben het met je eens Remco. Had ook gewoon een vrije trap voor Blind kunnen wezen.

Maar opvallend vind ik wel dat Ajax in beide wedstrijden heel erg veel onrecht heeft moeten verwerken. Vraag me af in hoeverre de eigenaar van Chelsea hier invloed op heeft ?
Abramo… fiets heeft even wat over gemaakt naar Rocky kaart bloedleijer
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 07:28 schreef Eide het volgende:
Veltman deed daar he-Le-maal niets verkeerd. Hij speelde niet sterk en die eerste gele kaart was oliedom, maar die tweede helft komt echt op conto van die Italiaan. Die kan je niemand anders opspelden.
Klopt maar het probleem is dat hij heel veel domme gele kaarten krijgt dus dit is de prijs van zijn domme acties,en ik ben dat zat met die gozer.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom hoor ik je toch niet over Blind die met zijn ervaring weet dat als je zo'n sliding maakt de kans groot is dat je de 2e gele kaart gepresenteerd krijgt. Nee alles, echt alles is de schuld van Veltman! Ok en Ten Hag!
Omdat Blind een van onze beste voetballers is en ja ze maken allemaal wel eens een fout,maar meneer Veltman maakt ze bijna wekelijks.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 10:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech begreep ik nog wel. Tadic was balvaster en een aanspeelpunt slimmer in duels. Promes voor de snelheid en scorend vermogen.

Veltman na zijn blessure aardig teruggekomen maar zodra hij onder druk komt doet hij rare dingen. Gewoon niet het niveau.
Prima klopt excact
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2019 - 16:54   quote  deeplink  
Ik ben eens dat Blind heel veel rust brengt in de ploeg en eens dat Veltman voor zijn blessure een onbetrouwbare verdediger was. Maar sinds die terug is, liggen het aantal fouten van die 2 praktisch gelijk. Kortom, ik blijf het gewoon niet eerlijk vinden.

En ja, als Veltman wat doet, ziet het er vaak dom uit.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Een slechte trainer legt niet deze prestaties op de mat
Hij heeft een top team had Frank ook top mee gepresteerd.
p111
 p111 - woensdag 06 november 2019 - 16:56   quote  deeplink  
Zo al mijn frustaties weer kwijt pfff ik was pislink vuile oplichters die Uefa maffia.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2019 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Een slechte trainer legt niet deze prestaties op de mat
ajb man..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea - Ajax (dinsdag 5 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 4-4









0.0140159