BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lille OSC - Ajax (woensdag 27 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 24 november 2019 - 01:45   quote  deeplink  
qi55bug9.jpg

Datum en tijdstip: Woensdag 27 november, 21.00 uur
Locatie: Stade Pierre-Mauroy, Lille
Competitie: UEFA Champions League
Scheidsrechter: Felix Brych

De wedstrijd
We kunnen het over specifiek de wedstrijd hebben, maar gezien de spanning in de poule, lijkt het voornamelijk slim om de scenario's eens een beetje door te nemen.

Voor Lille is het simpel, die moeten winnen om nog zicht te houden op overwintering in de Europa League, voor de andere 3 is het iets lastiger, gezien de onderlinge resultaten.

Ajax heeft één voordeel, hoe het ook zal aflopen in Noord-Frankrijk, het speelt altijd in de laatste thuiswedstrijd tegen Valencia voor overwintering in de Champions League en heeft het dus hoe dan ook in eigen hand. De verschillen voor Ajax zitten vooral in wat het de laatste wedstrijd zal moeten doen. Bij winst in Lille, heeft Ajax ten aller tijden aan een gelijkspel genoeg tegen Valencia. Wanneer Ajax en Chelsea winnen, mag Ajax thuis zelfs met 2 goals verliezen. Ajax zou zich dus een grote dienst bewijzen door te winnen van de bij dit schrijven nummer 10 van Frankrijk.

fxmgcmvcpbq.jpg

De tegenstander, Lille OSC
Lille is met nog diverse wedstrijden zondag in de Franse competitie te gaan, de nummer 10 en zou nog kunnen zakken naar plaats 12. Vrijdag ging het onderuit bij PSG, maar het beeld daar vertelde eigenlijk een beetje het verhaal van de nummer 2 van vorig seizoen in de Ligue 1.

Lille creëert kansen, kunnen counteren als de beste, maar het heeft bijzonder veel kansen nodig om de kansen te benutten en in de Champions League is dat niet anders tot op heden. Tegen Ajax kreeg het misschien wel net zo veel kansen in Amsterdam, maar Ajax won met 3-0. Tegen Chelsea kreeg het de meeste kansen, maar Chelsea won. Thuis tegen Valencia kreeg het kans op kans, maar moest het ternauwernood nog accepteren dat het een punt pakte en ook in Mestalla was Lille een uur heer en meester, stond 1-0 voor en verloor met 4-1.

Lille zal hoe dan ook moeten winnen, wil het de laatste wedstrijd bij Chelsea nog iets hebben om voor te spelen. Sterker nog, wil Lille nog boven Ajax eindigen, zal het thuis met minimaal 4 goals verschil moeten winnen. In alle andere gevallen heeft Ajax sowieso overwintering in de Europa League binnen. Maar het blijft oppassen voor Lille, de ploeg met wie Ajax het misschien wel het lastigste van allemaal had.

fkg9gzl.jpg

Ons aller Ajax
Voor Ajax dus een belangrijke wedstrijd, maar voor Ajax ook een wedstrijd met de nodige problemen. Zo mist het Neres, zijn het CV duo Veltman en Blind geschorst en is Mazraoui, die langzaam weer in vorm komt een zeer groot twijfelgeval. De vraag is of Ajax in staat zal zijn deze vele afwezigen adequaat te kunnen opvangen zonder teveel automatismen verloren te laten gaan, want zoals we weten ging het thuis al niet makkelijk.

Ajax kan wel met een goed gevoel richting Lille. In de Eredivisie werd met 4-1 gewonnen van de angstgegner van de laatste jaren in de naam van Heracles en scoorde het voor de 5e keer op rij 4 goals.

Een beetje afgaande op het interview met Ten Hag, is het zeer aannemelijk dat het centrum uit Schuurs en Martinez zal bestaan, die eerder dit seizoen al samen speelde. Dest lijkt rechtsachter te spelen, Alvarez naar het middenveld en Labyad opnieuw in de basis. Ajax weet in ieder geval wat het te doen staat, een lastige pot winnen en een grote stap zetten naar overwintering in de Champions League!

Tot slot
Tot slot nog even de gespeelde wedstrijden, het programma en de stand in poule H.

Speelschema poule H

Dinsdag 17 september
21.00 uur: Ajax - Lille OSC 3-0
21.00 uur: Chelsea - Valencia 0-1

Woensdag 2 oktober
21.00 uur: Valencia - Ajax 0-3
21.00 uur: Lille OSC - Chelsea 1-2

Woensdag 23 oktober
18.55 uur: Ajax - Chelsea 0-1
21.00 uur: Lille OSC - Valencia 1-1

Dinsdag 5 november
21.00 uur: Chelsea - Ajax 4-4
21.00 uur: Valencia - Lille OSC 4-1

a1m6o4p7e.jpg

Ik wens iedereen een fijne wedstrijd toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door Loetje --
Eide
 Eide - zondag 24 november 2019 - 08:57   quote  deeplink  
Goed bezig Loetje!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 november 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Zolang de Spaanse scheidsrechter ( ik ben zijn naam kwijt ) niet fluit, maken we een kans.
Dan kunnen we met 1 - 2 gaan winnen bij een sportieve wedstrijd.

Anders wordt het erg moeilijk voor ons, als die Spanjaard de wedstrijd wél fluit.
Dus even afwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door Onze Ajax --
Loetje
 Loetje - zondag 24 november 2019 - 14:50   quote  deeplink  
5uapp7mi.jpg
remco k
 remco k - zondag 24 november 2019 - 22:42   quote  deeplink  
Echt heel netjes hoor Loetje.

Ik denk een verlies. Twee nieuwe cv’s. Tegen zulke dynamische aanvallers.

Nee sorry maar daar kan ten Hag niemand op voorbereiden die weinig speelt.
Loetje
 Loetje - maandag 25 november 2019 - 22:41   quote  deeplink  
Brych aangesteld als scheidsrechter. Bij Real zat die mee, bij Tottenham tegen. Trekt dit seizoen belachelijk makkelijk kaarten. Koppie erbij dus

Ik verwacht ook zeker geen winst.
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - dinsdag 26 november 2019 - 08:19   quote  deeplink  
Zolang dit Ajax het aanvallende vermogen heeft van ziyech promes vdbeek Tadic enz. Is winst haalbaar. Verdedigend zijn we inderdaad kwetsbaar, maar eerlijk gezegd hebben we tot nu toe ieder CL-wedstrijd zwak verdedigd. Bovendien heeft Lille (bijna) niks om voor te vechten en dus minder motivatie. Ik voorspel dat onze verdediging verslagen gaat worden, maar onze strijdlust en aanvallend vermogen gaat ons de wedstrijd winnen: 1-3 voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2019 door ajaxcied in hart en --
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 26 november 2019 - 11:13   quote  deeplink  
Met deze arbiter gok ik dat het niet persee een moeilijke pot hoeft te zijn.
Daarom denk ik eerst aan een zakelijke 2 - 2, of anders als het mee zit een sportieve 1 - 2.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2019 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 11:13 schreef Onze Ajax het volgende:
Met deze arbiter gok ik dat het niet persee een moeilijke pot hoeft te zijn.
Daarom denk ik eerst aan een zakelijke 2 - 2, of anders als het mee zit een sportieve 1 - 2.
Geen moeilijke pot, en dan een zakelijke 2-2 noemen??

Daar heeft Ajax geen fuck aan.. Dus hoezo zakelijk
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 26 november 2019 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen moeilijke pot, en dan een zakelijke 2-2 noemen??

Daar heeft Ajax geen fuck aan.. Dus hoezo zakelijk
Ook hun wedstrijd kan in gelijk eindigen.
Tsja, de bal blijft rond. Fuck, dat is ook nog waar ook. ! !
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 15:17 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Tsja, de bal blijft rond.
5uapp7mi.jpg
Marco Janssen
 Marco Janssen - dinsdag 26 november 2019 - 15:50   quote  deeplink  
Kutpessimisten!!! Dit Ajax is nog steeds ziekelijk sterk mam! Dit winnen we gewoon!
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 26 november 2019 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 15:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En daarom blijf ik wel positief met een 1 -2 overwinning.
En jij dan ?
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 15:50 schreef Marco Janssen het volgende:
Kutpessimisten!!! Dit Ajax is nog steeds ziekelijk sterk mam! Dit winnen we gewoon!
En wat ben jij dan, een blafjoekel die even komt aanpappen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 17:03 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

En daarom blijf ik wel positief met een 1 -2 overwinning.
En jij dan ?
3-1 Lille. Winnen nooit in Frankrijk van Franse ploegen. Ideale counterploeg die ondanks hun matige resultaten overal, gewoon prima voetbalt.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2019 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 17:03 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

En daarom blijf ik wel positief met een 1 -2 overwinning.
En jij dan ?
Volgens mij zeg je in je eerste post gewoon dat je 2-2 verwacht.
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - dinsdag 26 november 2019 - 21:40   quote  deeplink  
Jongens, Lille mist net zo goed twee van hun vaste verdedigers. Bovendien: Ajax is vamdaag de dag gewoon twee klasse beter dan dit soort teams. Ik heb 200 euro op een overwinning van minimaal drie doelpunten voor Ajax gezet en ik voel dat ik goed zit. Net zoals ik ook al eerder aangaf, is het ook voordelig dat Lille er al uit is. Zijn gaan er niet vol voor.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 21:40 schreef ajaxcied in hart en het volgende:
Jongens, Lille mist net zo goed twee van hun vaste verdedigers. Bovendien: Ajax is vamdaag de dag gewoon twee klasse beter dan dit soort teams. Ik heb 200 euro op een overwinning van minimaal drie doelpunten voor Ajax gezet en ik voel dat ik goed zit. Net zoals ik ook al eerder aangaf, is het ook voordelig dat Lille er al uit is. Zijn gaan er niet vol voor.
Lille is er nog niet uit, die spelen voor hun laatste kans. En al moeten er wonderen gebeuren, het kan nog.

Wat je trouwens zegt over die 200 euro, belachelijk gewoon. Al twijfel ik of je het überhaupt gedaan hebt. In dat geval is het complete misplaatste arrogantie
ajaxcied in hart en
 ajaxcied in hart en - dinsdag 26 november 2019 - 23:16   quote  deeplink  
Lille kan alleen nog derde worden als ze Ajax verslaan met minimaal 4-0. Dan nog moet Ajax tegen Valencia verliezen en Lille tegen Chelsea winnen! Ajax vecht voor de eerste en tweede plek, dat levert meer motivatie op. Ten slotte, ik heb een aardig zakcentje verdiend aan mijn misplaatste arrogantie in de eerste twee wedstrijden van Ajax in de CL dit seizoen. Waarschijnlijk meer dan jouw maandsalaris. Haha
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2019 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 23:16 schreef ajaxcied in hart en het volgende:
Lille kan alleen nog derde worden als ze Ajax verslaan met minimaal 4-0. Dan nog moet Ajax tegen Valencia verliezen en Lille tegen Chelsea winnen! Ajax vecht voor de eerste en tweede plek, dat levert meer motivatie op. Ten slotte, ik heb een aardig zakcentje verdiend aan mijn misplaatste arrogantie in de eerste twee wedstrijden van Ajax in de CL dit seizoen. Waarschijnlijk meer dan jouw maandsalaris. Haha
Dus wat zeg je dan als trainer, ga voor je laatste kans. Al halen ze het waarschijnlijk nooit meer, dan ga je nog daarvoor voetballen, dat ten eerste.

Maar dat jij zoveel inzet op een zwaar gehandicapt Ajax morgen, het mist de belangrijkste speler tegen een ploeg dat thuis zowel beter was als Chelsea als Valencia, tegen de ploeg met wie Ajax het het lastigste van allemaal had. Ja, dat is echt héél ver gezocht, al gun ik je je geld hoor. Maar dan nog blijf ik het zo zwaar overdreven vinden.

Maar ik mag niet klagen over me salaris hoor, heb ik geen weddenschappen voor nodig.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 00:57   quote  deeplink  
Net even de persconferentie teruggekeken van Ten Hag. In alles en geheel terecht, zegt hij zo min mogelijk te willen wisselen en vooral te willen bouwen op wat er staat. Concessies moeten, maar niet meer dan nodig.

Mazraoui is nog een twijfel.

Maar normaal zou je dit moeten interpreteren dat hij het middenveld koste wat kost intact wilt houden, iets wat die eerder al deed. Dan lijkt het dus op Schuurs en Alvarez.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 november 2019 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 00:57 schreef Loetje het volgende:
Net even de persconferentie teruggekeken van Ten Hag. In alles en geheel terecht, zegt hij zo min mogelijk te willen wisselen en vooral te willen bouwen op wat er staat. Concessies moeten, maar niet meer dan nodig.

Mazraoui is nog een twijfel.

Maar normaal zou je dit moeten interpreteren dat hij het middenveld koste wat kost intact wilt houden, iets wat die eerder al deed. Dan lijkt het dus op Schuurs en Alvarez.
en natuurlijk een logische keus dan.. en hoop werkelijk dat schuurs zijn kans pakt... in potentie zoveel beter dan veltman dus laat die jongen lekker groeien... deden we met deligt tenslotte ook..
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 november 2019 - 10:05   quote  deeplink  
heel gek gevoel al een paar dagen.. ik denk dat ajax revanche gaat nemen en wil laten zien hoe oppermachtig ze kunnen zijn.. 1-4 of 1-5
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 november 2019 - 10:06   quote  deeplink  
kan natuurlijk ook andersom tegen lille haha.. blijft een gevaarlijke ploeg met gevaarlijke aanvallers tegen onze "nieuwe" verdediging.. al zou schuurs niet minder zijn dan veltman, maar blind zijn positie is cruciaal
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 23:16 schreef ajaxcied in hart en het volgende:
Lille kan alleen nog derde worden als ze Ajax verslaan met minimaal 4-0. Dan nog moet Ajax tegen Valencia verliezen en Lille tegen Chelsea winnen! Ajax vecht voor de eerste en tweede plek, dat levert meer motivatie op. Ten slotte, ik heb een aardig zakcentje verdiend aan mijn misplaatste arrogantie in de eerste twee wedstrijden van Ajax in de CL dit seizoen. Waarschijnlijk meer dan jouw maandsalaris. Haha
De tering, is er weer zo eentje.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2019 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 10:06 schreef nummer10 het volgende:
kan natuurlijk ook andersom tegen lille haha.. blijft een gevaarlijke ploeg met gevaarlijke aanvallers tegen onze "nieuwe" verdediging.. al zou schuurs niet minder zijn dan veltman, maar blind zijn positie is cruciaal
Schuurs begon dit weekend echt heel erg ongelukkig met een paar flinke inschattingsfoutjes.
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - woensdag 27 november 2019 - 14:45   quote  deeplink  
Klote weet mijn inlog codes niet meer
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - woensdag 27 november 2019 - 14:47   quote  deeplink  
Weet iemand hoe ik aan mijn oude account kan komen?

Daarbij is dit wel de wedstrijd van de missende centrale verdedigers, ook Lille zal zijn 2 centrale verdedigers moeten missen
AkaS
 AkaS - woensdag 27 november 2019 - 14:55   quote  deeplink  
Ik wil iedereen een fantastische wedstrijd toewensen.

Alle geluk in de thuiswedstrijd is met dubbele kracht vereffend tijdens beide wedstrijden met Chelsea. Hopelijk krijgen we vanavond weer een dosis onze kant op gecombineerd met mooi voetbal.

2-3 Ajax....

Schuurs en Timber centraal achterin is een gok maar zou kunnen...
Jammer dat er tegen Heracles niets is geoefend....
p111
 p111 - woensdag 27 november 2019 - 15:09   quote  deeplink  
Botman-Alvarez ha ha die man hebben we verhuurd aan Heereveen maar die gast doet het heel goed bij Heerenveen.Ik denk dat hij Schuurs en Alvarez achterin zet, en sorry maar ik heb nog steeds weinig vertrouwen in Schuurs.Dus mijn uitslag is 2-1.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 november 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Schuurs begon dit weekend echt heel erg ongelukkig met een paar flinke inschattingsfoutjes.
klopt, herpakte zich daarna prima.. en tjah je komt er "koud" in.. hij had schuurs veel meer kansen moeten geven naast blind of alvarez tenkoste van een speler die al weg zou gaan/gaat.. veltman is niks meer dan een ideale nummer 12 voor achterin
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:00   quote  deeplink  
Valencia - Chelsea is begonnen met meteen een grote kans voor Chelsea.

Voor de duidelijkheid, Ajax kan vanavond ongeacht het resultaat nog niet door zijn en niet uitgeschakeld worden. Ajax heeft het sowieso in eigen hand tegen Valencia. De kans op groepswinst ligt eigenlijk in de handen van Chelsea.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Nu een enorme kans voor Valencia. Maar voor open goal vergeten de bal te raken.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - woensdag 27 november 2019 - 19:35   quote  deeplink  
1-0
Jaccio
 Jaccio - woensdag 27 november 2019 - 19:36   quote  deeplink  
1-3
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:40   quote  deeplink  
1-1 bij Valencia tegen Chelsea. Gelijkmaker viel erg snel. Regent wel kansen daar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 november 2019 - 19:43   quote  deeplink  
lees nu dat mazz naar het middenveld gaat en martinez naar achter, vind ik dan weer een heel vreemde keuze als je eerst zegt weinig te willen veranderen.. nu word ik.toch bang aangezien mazz heeft bewezen geen goeiemiddenvelder te zijn.. hoop ernaast te zitten
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2019 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 19:43 schreef nummer10 het volgende:
lees nu dat mazz naar het middenveld gaat en martinez naar achter, vind ik dan weer een heel vreemde keuze als je eerst zegt weinig te willen veranderen.. nu word ik.toch bang aangezien mazz heeft bewezen geen goeiemiddenvelder te zijn.. hoop ernaast te zitten
Mazraoui dit seizoen nog niet goed op het middenveld. Maar vorig seizoen paar keer juist wel goed. En heeft nog niet met van de Beek en Ziyech samen gespeeld op het midden.

Ik had dit zelf niet zo bedacht maar kan me er wel veel bij voorstellen.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:48   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Onana, Dest, Schuurs, Mazraoui, Tagliafico, Van de Beek, Martinez, Ziyech, Promes, Tadic en Labyad.

Ik heb even Mazraoui achterin gezet omdat Ten Hag zei zoveel mogelijk intact te willen houden, maar het is ook goed mogelijk dat Martinez naar achrer gaat en Mazraoui naar het midden.

Tevens is de rol van Alvarez wel heel bijzonder
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Mazraoui naar het midden. Middenveld wel uit elkaar dus
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 november 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Mazraoui op het middenveld. Ben daar niet heel positief over, eerlijk gezegd. Ik was met Alvarez en Schuurs begonnen en dan het middenveld intact laten.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 19:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Mazraoui op het middenveld. Ben daar niet heel positief over, eerlijk gezegd. Ik was met Alvarez en Schuurs begonnen en dan het middenveld intact laten.
Ik persoonlijk ook.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 november 2019 - 19:56   quote  deeplink  
blijft toch rare keuzes maken die man en kan niet goed blijven gaan... heb er nu toch echt een hard hoofd in... 3-1
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 19:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Mazraoui op het middenveld. Ben daar niet heel positief over, eerlijk gezegd. Ik was met Alvarez en Schuurs begonnen en dan het middenveld intact laten.
Zeker ook gezien de uitspraken van Ten Hag gister. Middenveld is top op het moment.

En nogmaals, Alvarez... Je mist je CV duo en zelfs dan is een aankoop van 15 miljoen niet in beeld. Mag ik dat op zijn minst apart vinden?
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2019 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker ook gezien de uitspraken van Ten Hag gister. Middenveld is top op het moment.

En nogmaals, Alvarez... Je mist je CV duo en zelfs dan is een aankoop van 15 miljoen niet in beeld. Mag ik dat op zijn minst apart vinden?
Dat lijkt me zeker apart. Ik hoorde van de week trouwens dat ie niet helemaal fit was? Zou dat iets kunnen zijn?
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:58   quote  deeplink  
Overigens, voor ik straks Ten Hag weer af zeik, is de reden voor dit waarschijnlijk heel simpel. Lille heeft een ontzettend snelle ploeg. Zowel Mazraoui, als Dest, als Schuurs en als Martinez zijn veel sneller dan Alvarez. Dus vermoed dat dat de reden is. Neemt niet weg dat ik het verhaal Alvarez steeds vreemder vind worden
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2019 - 19:58   quote  deeplink  
EKZoeCtW4AkBO7g?format=jpg&name=small
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2019 - 19:59   quote  deeplink  
Dest op rechtsback, Martinez naast Schuurs en Mazraoui op CVM zo te zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2019 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat lijkt me zeker apart. Ik hoorde van de week trouwens dat ie niet helemaal fit was? Zou dat iets kunnen zijn?
Van de week had hij last van de jetlag. Maar de realiteit is wel dat die na zijn fout is Zwolle even compleet uit beeld is.
p111
 p111 - woensdag 27 november 2019 - 20:00   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk een half fitte rechtsback neerzetten op het middenveld.Dit kan niet blijven goed aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lille OSC - Ajax (woensdag 27 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-2









0.0100719