BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lille OSC - Ajax (woensdag 27 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 november 2019 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Lang liet voor het eerst zien dat er meer in zit. Je voelt dat ook aan door zijn eigen intervieuw dat hij prima snapt waarom het eerder nog niet goed genoeg was, en dat hij denkt nu wel de juiste stappen te hebben gemaakt om aanspraak te maken.
Daarom, dat dacht ik nu een tijdje af. Ik hoop het in ieder geval.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 november 2019 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 09:23 schreef nummer10 het volgende:
nahja dan zal het aan mij liggen. begrijp mezelf gelukkig em daar gaat het om. maar zal wat meer jong ajax volgen
Het is gewoon te veel willekeur. Je komt om je anti helden af te zeiken en wat er slecht is. Dat is echt nou inhoud hier en dat is zo jammer
Eide
 Eide - vrijdag 29 november 2019 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 00:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Siem gaat je niveau niet omhoog brengen, maar je weet wel wat je aan hem hebt. Lange carrière, weet wat er gevraagd wordt en doet geen gekke dingen. Niet dat ik voor Siem zou kiezen, maar dat is wel de reden. Die speelt niet voor niets ook geen basis
Het is toch fijn als je zo'n gelouterde jongen van de eigen club achter de hand hebt. Hij is niet de 12e, 13e of 14e man, maar kan met zijn kopkracht en aanvallende vermogen situationeel gewoon nuttig zijn. Siem erbij hebben doet ook geen pijn binnen de selectie, er zitten geen talenten die onmiddellijk last hebben van Siem. Ik zie het probleem niet.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 november 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 15:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is toch fijn als je zo'n gelouterde jongen van de eigen club achter de hand hebt. Hij is niet de 12e, 13e of 14e man, maar kan met zijn kopkracht en aanvallende vermogen situationeel gewoon nuttig zijn. Siem erbij hebben doet ook geen pijn binnen de selectie, er zitten geen talenten die onmiddellijk last hebben van Siem. Ik zie het probleem niet.
Ik ook niet. Snap ook niet dat die jongen zo afgemaakt wordt. Dat vind ik echt heel ver gaan en tevens respectloos naar wat die voor ons gedaan heeft.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 november 2019 - 18:37   quote  deeplink  
zo zie jij dat dat hij veel heeft gedaan.. ik heb nooiy ondanks zijn intikkertjes een meerwaarde gezien in hem.. daarbij was dat ajax van een veel minder niveau dan dit ajax nu.. en daar kon hij de afgelopen jaren niet in mee en nu in 1x wel ? nee sorry daar kan ik absoluut niet bij.. maat goed jullie jullir mening over siem ik de mijne.. kortom jullie gunnen hem minuten boven jeugd (ook al kunnen ze het niet halen, wat siem ook absoluut niet meer gaat halen) en ik gun hem dat niet...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2019 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:
zo zie jij dat dat hij veel heeft gedaan.. ik heb nooiy ondanks zijn intikkertjes een meerwaarde gezien in hem.. daarbij was dat ajax van een veel minder niveau dan dit ajax nu.. en daar kon hij de afgelopen jaren niet in mee en nu in 1x wel ? nee sorry daar kan ik absoluut niet bij.. maat goed jullie jullir mening over siem ik de mijne.. kortom jullie gunnen hem minuten boven jeugd (ook al kunnen ze het niet halen, wat siem ook absoluut niet meer gaat halen) en ik gun hem dat niet...
Zeker. Goal tegen Twente was echt een intikkertje die onze de landstitel bezorgde man.

Tering wat ben jij verschrikkelijk denigrerend tegen Ajacieden die of je het nu leuk vinden of niet, echt wat voor de club betekend hebben.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 november 2019 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:
zo zie jij dat dat hij veel heeft gedaan.. ik heb nooiy ondanks zijn intikkertjes een meerwaarde gezien in hem.. daarbij was dat ajax van een veel minder niveau dan dit ajax nu.. en daar kon hij de afgelopen jaren niet in mee en nu in 1x wel ? nee sorry daar kan ik absoluut niet bij.. maat goed jullie jullir mening over siem ik de mijne.. kortom jullie gunnen hem minuten boven jeugd (ook al kunnen ze het niet halen, wat siem ook absoluut niet meer gaat halen) en ik gun hem dat niet...
Ik schaam me echt kapot voor dit soort supporters, dat zweer ik je.

Sterker nog, heb echt me best gedaan de laatste tijd gewoon netjes en vriendelijk te doen en je mening te accepteren. Maar langzaam aan lukt het minder en minder.

Je bent zo vreselijk denigrerend over Ajacieden, je komt alleen maar negatief gezever vertellen en dan ook nog oordelen over jeugd die je zoals je zelf zegt, niet eens volgt.

Andere doen hun best normaal tegen jou te doen, beter ga je zelf ook gewoon eens wat normaler doen want dit slaat echt alles.
Eide
 Eide - vrijdag 29 november 2019 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:
intikkertjes
Intikkers. Uhuh.

nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 november 2019 - 21:14   quote  deeplink  
dank hem zeker voor de doelpunten.. maar ook toen vond ik hem niks, kan ik weinig aan veranderen. en ja zeker blij met de titels ondanks dat ik niet blij ben met de manier waarop (laatste titels)
Eide
 Eide - vrijdag 29 november 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 21:14 schreef nummer10 het volgende:
dank hem zeker voor de doelpunten.. maar ook toen vond ik hem niks, kan ik weinig aan veranderen. en ja zeker blij met de titels ondanks dat ik niet blij ben met de manier waarop (laatste titels)
Dat kan, ieder z;n eigen mening. Maar termen als "intikkers" om iemand op een bepaalde manier weg te zetten werkt gewoon niet. Sterker nog, het is wat lachwekkend gezien de goals die Siem in z'n carriere heeft gemaakt.

Hou het gewoon bij jouw mening, zonder dat soort drogredenen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 november 2019 - 22:22   quote  deeplink  
breng het misschien wat botter dat klopt.. anyway ander onderwerp.. ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 november 2019 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 22:22 schreef nummer10 het volgende:
breng het misschien wat botter dat klopt.. anyway ander onderwerp.. ;)
Nee joh, even doorgaan! Popcorn is nog niet op!
Eide
 Eide - zaterdag 30 november 2019 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 22:22 schreef nummer10 het volgende:
breng het misschien wat botter dat klopt.. anyway ander onderwerp.. ;)
Eh, sorry. Je weet dat het niet slecht is bedoeld. Ik ben nu eenmaal recht door zee.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 november 2019 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 november 2019 - 09:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Eh, sorry. Je weet dat het niet slecht is bedoeld. Ik ben nu eenmaal recht door zee.
i know kerel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lille OSC - Ajax (woensdag 27 november 2019, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-2









0.0123181