BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 1 december, 12.15 uur) Eredivisie 2-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 16:44 schreef Eide het volgende:
AZ is een echte, onvervalste 6 punten wedstrijd. Bij winst wordt het verschil erg comfortabel.
Yep. Taak moet daar zijn om sowieso niet te verliezen. Anders wordt het snel toch weer spannend
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2019 - 17:50   quote  deeplink  
en helaas op kunstgras tegen az.. ?
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:
en helaas op kunstgras tegen az.. ?
Hangt er vanaf. Vooralsnog heeft AZ goede hoop dat het in Alkmaar gespeeld wordt.

Duel kan volgens mij ook niet in Den Haag, gezien Ajax daar niet welkom is.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2019 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 17:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Vooralsnog heeft AZ goede hoop dat het in Alkmaar gespeeld wordt.

Duel kan volgens mij ook niet in Den Haag, gezien Ajax daar niet welkom is.
mjah zou dat az wat uitmaken ? knvb zou dan in moeten grijpen en de pot verplaatsen/omruilen om de competitie zo eerlijk mogelijk tehouden.. alhoewel, hoe eerlijk is het al met zoon plastic ondergrond..
Eide
 Eide - zondag 01 december 2019 - 18:45   quote  deeplink  
De KNVB kan, als dat in Amsterdam kan, eventueel de uit- en thuiswedstrijd omgooien. Dat lijkt mij niet heel waarschijnlijk omdat het wel -kan- in Den Haag. De vraag is eerder wat voor veiligheidsgaranties de gemeente Alkmaar nog wil zien.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 18:45 schreef Eide het volgende:
De KNVB kan, als dat in Amsterdam kan, eventueel de uit- en thuiswedstrijd omgooien. Dat lijkt mij niet heel waarschijnlijk omdat het wel -kan- in Den Haag. De vraag is eerder wat voor veiligheidsgaranties de gemeente Alkmaar nog wil zien.
Denk dat dat zo kort dag is, dat ze dat niet meer omdraaien. Misschien in Enschede als Den Haag niet kan en Alkmaar niet mag
remco k
 remco k - zondag 01 december 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Die eerste tegengoal is gewoon een hele domme bal van Ziyech die daarna ook nog een onbeslist wil herstellen.

Overigens kan Veltman het daar wel beter doen dan nu. Hij staat in mijn beleving echt veel te ver bij weg bij die man op het moment van schieten waardoor hij volledig vrijspel heeft. Daarmee zeg ik niet dat die goal anders niet was gevallen. Maar in mijn beleving staat hij er echt te ver bij vandaan.

Bij die tweede goal gaat Lang gewoon gek doen. En Mazraoui doet daar ook alles verkeerd. Maar Onana glijd volgens mij ook nog uit waardoor die zijn goal niet verder kan verkleinen.

Ajax recht daarna uiteindelijk gewoon heel erg knap de rug zonder overigens goed te spelen. Want als je 2-0 achter staat. Dan is het echt wel bijzonder knap dat je uit bij Twente alsnog 2-5 wint. Dat is een compliment aan de gehele ploeg.

Wel zorgwekkend dat we er een aantal missen nu.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 19:31   quote  deeplink  
Ik twijfel een beetje bij wat Veltman daar doet. Ik zie net de goal nog een keer en je ziet dat hij in de overtal op dat moment aan het kijken is waar hun spits aan het lopen is en wil heel duidelijk die lijn eruit lopen. Dat lukte, maar toen die terugdraaide met zijn hoofd, was hij te laat met instappen. Wat er wel is, is dat die heel ongelukkig daarmee het hele zicht van Onana wegneemt

Wel met je eens omtrent de 2e wat betreft Onana. Ik had inderdaad het idee dat die die nogal eens weet te pakken. Maar gleed inderdaad weg. Dat zie ik trouwens net pas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2019 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 19:27 schreef remco k het volgende:
Die eerste tegengoal is gewoon een hele domme bal van Ziyech die daarna ook nog een onbeslist wil herstellen.

Overigens kan Veltman het daar wel beter doen dan nu. Hij staat in mijn beleving echt veel te ver bij weg bij die man op het moment van schieten waardoor hij volledig vrijspel heeft. Daarmee zeg ik niet dat die goal anders niet was gevallen. Maar in mijn beleving staat hij er echt te ver bij vandaan.

Bij die tweede goal gaat Lang gewoon gek doen. En Mazraoui doet daar ook alles verkeerd. Maar Onana glijd volgens mij ook nog uit waardoor die zijn goal niet verder kan verkleinen.

Ajax recht daarna uiteindelijk gewoon heel erg knap de rug zonder overigens goed te spelen. Want als je 2-0 achter staat. Dan is het echt wel bijzonder knap dat je uit bij Twente alsnog 2-5 wint. Dat is een compliment aan de gehele ploeg.

Wel zorgwekkend dat we er een aantal missen nu.
precies zoals ik hem bedoelde echter wss beter uitgelegd.. rest overigens veltman niet op iets geks kunnen betrappen.. maar vind het gewoon met name heel zonde van schuurs.. 2de goals beetje combi van onana, wou komen, toch terug toen toch komen en gleed iets weg.. al met al gewoon blij met hoe ajax terug kwam.. ik ben blij dat we er vandaag weinig van bakte en dat dit de wakeupcall was dat niet alles zomaar ff gewonnen gaat worden... beter vandaag dus als tegen az.. ook al vind ik die de laatste potjes ook niet super meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2019 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2019 - 09:43   quote  deeplink  
81 minuten lang, speelde hij voor onze club uit Amsterdam! ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 02 december 2019 - 13:38   quote  deeplink  
leuke woordspeling haha
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - maandag 02 december 2019 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 09:43 schreef Loetje het volgende:
81 minuten lang, speelde hij voor onze club uit Amsterdam! ;-)
Je bent wel lekker bezig he met die Lang... hahaha kon er geen ruk van en nu is die gek nog MOM geworden, geef toe dat hij de eerste helft beetje te speels was, maar 22de helft was echt goed van hem. Die goal gaf hem zelfvertrouwen. Rest van Ajax was moe na de trein reis. geven gewoon 2 goals aan de tegenstander.

Maza was echt slecht, maar velen vielen door de mand. Ziyech was volgens mij toch niet fit.
Veltman had in mijn ogen niet mogen spelen. Had daar liever Schuurs gezien, maarja beetje rust geven aan die jongen is ook niet raar. Centrum zag er slechter uit dan tegen Lille.
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2019 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 15:22 schreef ajax we love you 2 het volgende:

[..]

Je bent wel lekker bezig he met die Lang... hahaha kon er geen ruk van en nu is die gek nog MOM geworden, geef toe dat hij de eerste helft beetje te speels was, maar 22de helft was echt goed van hem. Die goal gaf hem zelfvertrouwen. Rest van Ajax was moe na de trein reis. geven gewoon 2 goals aan de tegenstander.

Maza was echt slecht, maar velen vielen door de mand. Ziyech was volgens mij toch niet fit.
Veltman had in mijn ogen niet mogen spelen. Had daar liever Schuurs gezien, maarja beetje rust geven aan die jongen is ook niet raar. Centrum zag er slechter uit dan tegen Lille.
Centrum was indd matig, maar dat kwam grotendeels ook door de 2 ervoor, tegen Lille was het hele blok daar beter.
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2019 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 13:38 schreef nummer10 het volgende:
leuke woordspeling haha
Mooie cover van onze hit toch
nummer10
 nummer10 - maandag 02 december 2019 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 15:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooie cover van onze hit toch
zeker zeker ! vond lang helemaal overigens niet top, maar hattrickje bij je ed debuut is wel lekker hoor.. vrees alleen wel dat dit een heel arrogant mannetje word/is
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2019 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeker zeker ! vond lang helemaal overigens niet top, maar hattrickje bij je ed debuut is wel lekker hoor.. vrees alleen wel dat dit een heel arrogant mannetje word/is
Lang speelde een half uur niet goed, erna toch wel hoor. Scoort 3x, creëert de kans van Tadic en bereid de goal van Huntelaar voor.

Hij praat wel heel raar, maar als die iedere week dit doet, mag die van mij wel als een mocro praten waarvan zijn stembanden te lang op de grilplaat hebben gelegen hoor.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 december 2019 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 18:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lang speelde een half uur niet goed, erna toch wel hoor. Scoort 3x, creëert de kans van Tadic en bereid de goal van Huntelaar voor.

Hij praat wel heel raar, maar als die iedere week dit doet, mag die van mij wel als een mocro praten waarvan zijn stembanden te lang op de grilplaat hebben gelegen hoor.
hahahaha
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - dinsdag 03 december 2019 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2019 - 18:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lang speelde een half uur niet goed, erna toch wel hoor. Scoort 3x, creëert de kans van Tadic en bereid de goal van Huntelaar voor.

Hij praat wel heel raar, maar als die iedere week dit doet, mag die van mij wel als een mocro praten waarvan zijn stembanden te lang op de grilplaat hebben gelegen hoor.
Hahahaha, JA zijn stiefvader is een marokaan, daar is hij mee opgegroeid. Daarom heeft hij dat rare praatje, maar pff ook arrogant. Ach hij is overtuigd van zichzelf. Als hij die ballen zo erin ramt vind ik het prima, die jongen moeten ze gewoon niet voor de camera zetten, net als die gekke Dumfries
ajax we love you 2
 ajax we love you 2 - dinsdag 03 december 2019 - 09:49   quote  deeplink  
Godver man, ik heb Boudewijn een bericht gestuurd, wil weer terug op mijn oude accoun, maar ik krijg niets te horen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 1 december, 12.15 uur) Eredivisie 2-5









0.0084569