BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Valencia (dinsdag 10 december, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 08 december 2019 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2019 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan zie jij een andere vdbeek dan mij en veel anderen en dat is prima... en dan bedoel ik met name in de ed, maar daar is iedereen lakser de laatste weken
Ach ja. Je vond Frenkie ook niks.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 december 2019 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2019 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Je vond Frenkie ook niks.
vlak na de winterstop, klopt.. mede door de transfer naar barca, wat hij ook nog eens zelf heeft toegegeven dat dat meespeelde en bang was voor eventuele blessures... maybe speelt dit ook mee bij vdbeek
Loetje
 Loetje - zondag 08 december 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2019 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vond niet iedereen laks, alleen niet allemaal goed.. je kan ruk spelen maar daarom kan je nog wel een duel hard genoeg of uberhaubt in gaan..en dat mist ik bij een aantal waaronder vdbeek.. maar goed hoe je het ook bekijkt blijft vdbeek gewoon belangrijk want is gewoon 1 van onze betere middenvelders
Afgelopen vrijdag was iedereen laks inderdaad. Maar dan ook echt iedereen op Veltman na. Niet dat die heel goed was ofzo, maar in ieder geval de minst slechte.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 december 2019 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag was iedereen laks inderdaad. Maar dan ook echt iedereen op Veltman na. Niet dat die heel goed was ofzo, maar in ieder geval de minst slechte.
en met pijn in mijn hart moet ik dat nog toegeven ook... ook al vond ik ziyech ook niet heel slecht maar die kon ook geen fatsoenlijke ballen geven op de voorhoede.. en ja ook erg slordig soms
Loetje
 Loetje - zondag 08 december 2019 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2019 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en met pijn in mijn hart moet ik dat nog toegeven ook... ook al vond ik ziyech ook niet heel slecht maar die kon ook geen fatsoenlijke ballen geven op de voorhoede.. en ja ook erg slordig soms
Ziyech was ook echt heel slecht. Ook daar ging iedere steekbal verkeerd en daar zaten er genoeg bij die makkelijker waren dan die normaal gaf. Miste met grote regelmaat het overzicht. Nee, Ziyech was net zo'n drama als de rest.
Loetje
 Loetje - zondag 08 december 2019 - 23:35   quote  deeplink  
Ook topaffiches voor Kuipers en Makkelie. Die laatste krijgt de ene na de andere grote wedstrijd. Kwestie van tijd dat deze man halve finales en finales gaat fluiten denk ik. Staat er zeer goed op.

Overigens vermoed ik ook dat Makkelie ons zondag fluit. Kuipers en Higler hebben ons recent gefloten, Van Boekel en Guzubuyuk hebben ook recent wedstrijden van Ajax en AZ gefloten. Dan blijven Blom, Nijhuis en voornamelijk Makkelie over. Die eerste 2 fluiten al lang geen grote wedstrijden meer, dus verwacht ik Danny in deze pot.
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 00:24   quote  deeplink  
Als we De Telegraaf mogen geloven, gaat Onana een race tegen de klok voeren om Valencia te halen. Vandaag een MRI scan gehad.

Mocht het kloppen en we hem missen, of dit nu dinsdag of ook nog zondag is, hebben we wel echt problemen hoor. Missen al bijzonder veel spelers
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 00:24 schreef Loetje het volgende:
Als we De Telegraaf mogen geloven, gaat Onana een race tegen de klok voeren om Valencia te halen. Vandaag een MRI scan gehad.

Mocht het kloppen en we hem missen, of dit nu dinsdag of ook nog zondag is, hebben we wel echt problemen hoor. Missen al bijzonder veel spelers
geen idee hoe onze reserver keeper is eigenlijk... geen onana dat is duidelijk maar voor de rest ?
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen idee hoe onze reserver keeper is eigenlijk... geen onana dat is duidelijk maar voor de rest ?
Los van of Varela kan keepen, hij is altijd minder dan Onana die gewoon bij de beste ter wereld hoort.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2019 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech was ook echt heel slecht. Ook daar ging iedere steekbal verkeerd en daar zaten er genoeg bij die makkelijker waren dan die normaal gaf. Miste met grote regelmaat het overzicht. Nee, Ziyech was net zo'n drama als de rest.
als je geen mensen hebt die diep gaat, geen mensen die je met een dodelijk steekpass neer kan zetten zoals met promes of neres word het voor ziyech ook lastig... maar goed laten we het hierbij laten.. gewoon heel ajax was ruk, incl onana met uittrappen, spelvoorzetting, en de 2de goal die mijn inziens houdbaar was
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 00:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Los van of Varela kan keepen, hij is altijd minder dan Onana die gewoon bij de beste ter wereld hoort.
dat is een feit
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 00:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je geen mensen hebt die diep gaat, geen mensen die je met een dodelijk steekpass neer kan zetten zoals met promes of neres word het voor ziyech ook lastig... maar goed laten we het hierbij laten.. gewoon heel ajax was ruk, incl onana met uittrappen, spelvoorzetting, en de 2de goal die mijn inziens houdbaar was
Dan nog was Ziyech gewoon net zo slecht als de rest. Ten eerste waren er meerdere keren de mogelijkheid via de vleugel spelers weg te steken, daarin was die evenmin onzuiver. En de gewone passing sloeg ook nergens op. Willen dribbelen tussen 2/3 man ook niet.

Maar ach, favorietjes he
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 00:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog was Ziyech gewoon net zo slecht als de rest. Ten eerste waren er meerdere keren de mogelijkheid via de vleugel spelers weg te steken, daarin was die evenmin onzuiver. En de gewone passing sloeg ook nergens op. Willen dribbelen tussen 2/3 man ook niet.

Maar ach, favorietjes he
tjah hebben we allemaal toch ? en volgens mij geef ik aan dat ook ziyech niet top was..
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 01:26   quote  deeplink  
kortom kut wedstrijd op naar valencia en is zien wat tenhag gaat brengen.. een goeie coach weet ook met blessures om te gaan, dus is zien waar hij staat
Eide
 Eide - maandag 09 december 2019 - 05:46   quote  deeplink  
Onana heeft zaterdag een hamstringblessure opgelopen op de training. Hij is een twijfelgeval voor de Champions League.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2019 door Eide --
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 09 december 2019 - 09:12   quote  deeplink  
Laat ik eerst even zeggen, dat de wedstrijd vrijdag erg slecht was,
en vooral de eerste helft. De tweede helft was slecht iets beter, maat ook zonder resultaat.

Ik had de wedstrijd namelijk in Amsterdam gezien.

Wat de wedstrijd tegen Valencia betreft kan het nog een hele zware dobber gaan worden.
Vooral als Onana niet mee zou doen. Het zou een flinke aderlating voor ons zijn.

Normaliter zouden we de wedstrijd met Onana met misschien wel 2 - 0 kunnen winnen.
maar nu hebben we genoeg aan een gelijkspel waar na mijn mening Valencia wel eens in het voordeel kan zijn.

Omdat het psychologisch wel een tegen kan werken bij Ajax
omdat Ajax nu moet en Valencia zal blijven loeren op een (snelle) tegendoelpunt.

Dus even alle hens aan dek voor Ajax.
Laten we maar hopen op de volgende ronde daar iedereen bij ons dan erg blij is.
p111
 p111 - maandag 09 december 2019 - 10:23   quote  deeplink  
Leuk stuk van de telegraaf ver de wissels van Ten Hag,het ergste is dat het klopt als een bus.Het hele seizoen hebben diverse mensen ook hier op het forum het al over zijn belachelijke wissels,helaas geef ik in dit geval de telegraaf volkomen gelijk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 december 2019 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 05:46 schreef Eide het volgende:
Onana heeft zaterdag een hamstringblessure opgelopen op de training. Hij is een twijfelgeval voor de Champions League.
Bron
Ben weer terug :-) Maar oh oh oh dat is een ramp. Als Onana niet meedoet, dan vrees ik dat we geen kans hebben. Die gozer is zo goed op dit moment
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 10:23 schreef p111 het volgende:
Leuk stuk van de telegraaf ver de wissels van Ten Hag,het ergste is dat het klopt als een bus.Het hele seizoen hebben diverse mensen ook hier op het forum het al over zijn belachelijke wissels,helaas geef ik in dit geval de telegraaf volkomen gelijk.
Ik begrijp niet zo goed wat daar leuk aan is.

Hij benoemd enkel achteraf wat er niet goed ging. Wat er allemaal wel goed is gegaan dit seizoen benoemt hij niet??

Als ik heel eerlijk ben vind ik het een stukje slechte journalistiek.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 13:58   quote  deeplink  
Cilissen er definitief niet bij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 december 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat daar leuk aan is.

Hij benoemd enkel achteraf wat er niet goed ging. Wat er allemaal wel goed is gegaan dit seizoen benoemt hij niet??

Als ik heel eerlijk ben vind ik het een stukje slechte journalistiek.
Het is idd niet echt een goed stuk, maar hij de journalist heeft wel een punt waar velen het over hebben. Hij maakt soms in onze ogen onlogische keuzes in zijn wisselbeleid.

Ajax had al eerder een oefenpotje gespeeld tegen willem II en volgens mij scoorde Siem toen 3x ofzo, maar persoonlijk was ik nooit begonnen met Huntelaar in de spits. Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te klagen
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 14:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is idd niet echt een goed stuk, maar hij de journalist heeft wel een punt waar velen het over hebben. Hij maakt soms in onze ogen onlogische keuzes in zijn wisselbeleid.

Ajax had al eerder een oefenpotje gespeeld tegen willem II en volgens mij scoorde Siem toen 3x ofzo, maar persoonlijk was ik nooit begonnen met Huntelaar in de spits. Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te klagen
Huntelaar doet het structureel goed als invaller. En als je hem niet had opgesteld, had je het middenveld weer uit elkaar gehaald omdat je dan Ziyech weer als buitenspeler had ingezet.

Dat iedereen een andere mening heeft is volkomen logisch, maar zijn beslissingen structureel als slecht bestempelen kan gewoon niet gezien zijn prestaties.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Onana er dus wel bij.

Promes voegt zich bij Neres en Labyad
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 15:34   quote  deeplink  
Dat wordt lastig voorin.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 15:34   quote  deeplink  
Alvarez en Martinez met van de Beek ervoor dan maar, dan tadic Ziyech en Lang of Huntelaar?
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 09 december 2019 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 15:32 schreef remco k het volgende:
Onana er dus wel bij.

Promes voegt zich bij Neres en Labyad
Dan is de kans toch iets groter, dat we of de nul kunnen blijven vasthouden,
óf dat we de wedstrijd met één doelpunt verschil gaan winnen.

Het zou een hele opluchting zijn, als deze scenario wordt nagekomen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 december 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar doet het structureel goed als invaller. En als je hem niet had opgesteld, had je het middenveld weer uit elkaar gehaald omdat je dan Ziyech weer als buitenspeler had ingezet.

Dat iedereen een andere mening heeft is volkomen logisch, maar zijn beslissingen structureel als slecht bestempelen kan gewoon niet gezien zijn prestaties.
Ik zeg ook niet dat zijn beslissingen structureel slecht zijn volgens mij, maar ben het eens dat je zijn beslissingen niet als structureel slecht kan bestempelen. Wat jij ook aangeeft met Huntelaar vind ik dus ook. Hij is nu echt goed als invaller, brengt wat extra's. Ik had in dit geval het middenveld wel omgegooid als ik hem was. Zeker omdat ze compact stonden te verdedigen en voor de counter gingen.

Ik had ook Veltman vervangen voor Schuurs.

Maargoed achteraf is altijd makkelijk en zijn wisselbeleid is niet altijd even handig, maar je merkt ook dat hij daar van heeft geleerd. Bijvoorbeeld door Tagli eruit te halen die al geel had tegen Twente.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 december 2019 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 15:34 schreef remco k het volgende:
Alvarez en Martinez met van de Beek ervoor dan maar, dan tadic Ziyech en Lang of Huntelaar?
Lang, Tadic en Ziyech moeten in de spits. Van de Beek op zijn oude positie en Alvarez naast Martinez.
oh en Mazza op rechts. Die Dest is niet zo best op dit moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2019 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 17:11   quote  deeplink  
Nu benieuwd of Promes AZ haalt.

Onana waarschijnlijk wel, maar nog niet 100% zeker.

Vervelende weken bij ons, is een beetje een open deur, maar toch. De ene na de andere missen we, voetbal even minder en 2 cruciale potten op komst.

De ontspanning die ik nog had bij Twente uit en onbewust toch het gevoel hebben dat je niet te verslaan bent, is eventjes helemaal weg bij me.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 15:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Lang, Tadic en Ziyech moeten in de spits. Van de Beek op zijn oude positie en Alvarez naast Martinez.
oh en Mazza op rechts. Die Dest is niet zo best op dit moment.
Dit zou ik ook doen.
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 17:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit zou ik ook doen.
Ik ook, alleen nog Veltman naar rechts en Schuurs centraal. Onze rechtsbacks kunnen me niet bekoren momenteel
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 18:52   quote  deeplink  
Valencia trouwens de laatste tijd wel in veel betere doen. Hun missen Garay, Cillessen, Kondogbia en Tjeryvsev.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 december 2019 - 20:28   quote  deeplink  
ik durf er niks over tezeggen... tenhag wil nog wel eens wat geks bedenken...
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Zojuist Ten Hag nog gehoord. Verwacht dat Onana wel kan keepen, maar heeft wel klachten. Uiteindelijk beslist hij zelf, gezien de MRI geen schade gaf. Kan ook zijn dat die morgen keept maar zondag niet.
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 17:11 schreef Loetje het volgende:
Nu benieuwd of Promes AZ haalt.

Onana waarschijnlijk wel, maar nog niet 100% zeker.

Vervelende weken bij ons, is een beetje een open deur, maar toch. De ene na de andere missen we, voetbal even minder en 2 cruciale potten op komst.

De ontspanning die ik nog had bij Twente uit en onbewust toch het gevoel hebben dat je niet te verslaan bent, is eventjes helemaal weg bij me.
Ten Hag daar toch wel heel erg realistisch over.

Hij had deze blessures eerder verwacht en verschuilt zich er niet achter omdat hij vind dat Ajax daarop heeft gezinspeeld.

Ook gewoon duidelijk dat hij vind dat Ajax morgen gewoon moet winnen.
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 20:59   quote  deeplink  
Ik vind Ajax op het moment echt niet heel erg sterk, Remco en het zegt ook dat het fysiek momenteel zwaarder en zwaarder wordt. Ik vrees morgen en zondag.

Ik denk dat een gelijkspel het maximale is, al denk ik 1-2.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 december 2019 - 01:26   quote  deeplink  
Ben nu al stik en stiknerveus voor vanavond. Voelt niet goed.
p111
 p111 - dinsdag 10 december 2019 - 09:35   quote  deeplink  
Dat komt allemaal dor die kut nederlaag tegen Willem
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 09:35 schreef p111 het volgende:
Dat komt allemaal dor die kut nederlaag tegen Willem
als we de trainer mogen geloven kwam dit enkel omdat ajax het te makkelijk had in de eredivisie en ajax op 80% speelde...
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2019 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als we de trainer mogen geloven kwam dit enkel omdat ajax het te makkelijk had in de eredivisie en ajax op 80% speelde...
Dat was toch ook duidelijk te zien?

Je kon de gemakzucht van spelers toch gewoon zien?
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2019 - 10:02   quote  deeplink  
Overigens hoeven we niet op Lille te rekenen. Daar worden diverse spelers gespaard..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was toch ook duidelijk te zien?

Je kon de gemakzucht van spelers toch gewoon zien?
Je had al kunnen weten dat je het niet op 80% kon doen gezien een aantal andere potten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:02 schreef remco k het volgende:
Overigens hoeven we niet op Lille te rekenen. Daar worden diverse spelers gespaard..
logisch als je er al uit ligt..
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2019 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

logisch als je er al uit ligt..
Sparen heeft toch 0 zin, je gaat immers stoppen met tweemaal in de week spelen. Dus krijgt iedereen meer dan voldoende rust.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Sparen heeft toch 0 zin, je gaat immers stoppen met tweemaal in de week spelen. Dus krijgt iedereen meer dan voldoende rust.
waarom zou je voluit gaan met kans op blessures als je nergens meer voor speelt.. als ajax al geplaatst was dan hadden wij ook veel wissels gehad.. gewoon een logische keus alleen jammer voor ons, daarbij heeft ajax het gewoon nog in eigen hand en mogen we niet eens afhankelijk zijn van lille
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom zou je voluit gaan met kans op blessures als je nergens meer voor speelt.. als ajax al geplaatst was dan hadden wij ook veel wissels gehad.. gewoon een logische keus alleen jammer voor ons, daarbij heeft ajax het gewoon nog in eigen hand en mogen we niet eens afhankelijk zijn van lille
Omdat je elftal er beter van gaat worden op ten duur. ALs je al geplaatst bent blijf je dus twee wedstrijden in de week spelen en is het logisch dat je zoekt naar oplossingen om spelers rust te geven.

Andere situatie. Daarnaast draait Lille voor geen meter en zou je juist vastigheden moeten creëren,

En natuurlijk moeten wij er niet van afhankelijk zijn. Maar als wij wel zouden verliezen, is het wel zo lekker dat er aan de andere kant volle bak gespeeld wordt met alle mogelijke kwaliteiten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat je elftal er beter van gaat worden op ten duur. ALs je al geplaatst bent blijf je dus twee wedstrijden in de week spelen en is het logisch dat je zoekt naar oplossingen om spelers rust te geven.

Andere situatie. Daarnaast draait Lille voor geen meter en zou je juist vastigheden moeten creëren,

En natuurlijk moeten wij er niet van afhankelijk zijn. Maar als wij wel zouden verliezen, is het wel zo lekker dat er aan de andere kant volle bak gespeeld wordt met alle mogelijke kwaliteiten.
heb je ook een punt, maar met het gegeven voor ajax dat we niks hoeven teverwachten van lille, 200% geven
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 10 december 2019 - 11:32   quote  deeplink  
https://twitter.com/AFCAjax/status/1204288133510189056
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 14:09   quote  deeplink  
kriebels... nog nooit gehad zoals nu
AkaS
 AkaS - dinsdag 10 december 2019 - 14:37   quote  deeplink  
Het wordt wel heel lastig zo en de wrange smaak na de tweeluik met Chelsea kan ongekende vorm aannemen... Snap nog steeds niet hoe juist in deze twee wedstrijden zulke extremiteiten ons ten nadele zijn gevallen. Kijkende naar de wedstrijden van Ajax de laatste jaren komt dit voor mij niet natuurlijk over!!!

UEFA maffia... ben benieuwd hoe zich dat gaat vertalen naar de alles of niets wedstrijd vanavond...

Verzwakte voorhoede, dat wel, maar we kunnen wel in een sterke formatie achterin en op het middenveld komen.

Oprecht snap ik niet wat ten Hag mist bij Schuurs in vergelijking tot een Veltman die structureel onnodig kaarten blijft pakken en daarmee het hele team keer op keer extra en onnodig onder druk zet...

Zijn plussen om dit te compenseren zie ik niet, echt niet!

Wordt billenknijpen en ik vrees dat we het niet gaan redden, omdat:

We de UEFA niet mee hebben.
We missen snelheid en diepte voorin.
We hebben een trainer die ik foute keuzes zie blijven maken...

Denk aan Mazraoui op het middenveld en Veltman centraal achterin...

Gluiperige nederlaag 0-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2019 door AkaS --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Valencia (dinsdag 10 december, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-1









0.0086300