BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Valencia (dinsdag 10 december, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2019 - 23:08   quote  deeplink  
Overigens Blind ook erg slecht. En zo brengt vandaag niemand iets. Ook Ziyech en Tadic niet!
pth
 pth - dinsdag 10 december 2019 - 23:09   quote  deeplink  
Wat een godvergeten drama dit. Ben woedend en heb zin om de hele tent af te breken.
pth
 pth - dinsdag 10 december 2019 - 23:12   quote  deeplink  
Waar lag vanavond de fout vraagt Hendrix in de studio?: bij ten Hag trut, dat stuk onbenul heeft geen enkele kijk op voetbal. Met het team van vorig jaar waren Bassie en Adriaan ook zo ver gekomen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 december 2019 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar ook die hebben aanvallend toch nog nooit hun nut bewezen.
Siem de Jong voor na zijn blessure ook niet.

Daarbij is Traore gewoon veel logischer, die speelt daar namelijk altijd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 december 2019 - 23:15   quote  deeplink  
Iedereen zo zwaar hard onder de maat en werkelijk niet 1tje uitgezonderd. Ik ga geen mensen meer in het bijzonder noemen, want de ene was nog slechter dan de andere.

In ieder geval wedstrijd 3 op rij nu. Zondag nog een keer en alles is naar de klote en je kan opnieuw gaan beginnen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 december 2019 - 23:18   quote  deeplink  
Nou, op naar de Europa League met vrijdag de loting. De periode 8e finales in de CL, heb je, mits je doorgaat al 4 Europa League potten. Donderdagavond voetballen en zondags weer. Heerlijk. En ik vermoed dat Ajax dat ook helemaal niet seireus gaat benaderen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 december 2019 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 23:18 schreef Loetje het volgende:
Nou, op naar de Europa League met vrijdag de loting. De periode 8e finales in de CL, heb je, mits je doorgaat al 4 Europa League potten. Donderdagavond voetballen en zondags weer. Heerlijk. En ik vermoed dat Ajax dat ook helemaal niet seireus gaat benaderen
die zullen nu vol op de competitie gaan en dan rechstreekse plaatsing..
p111
 p111 - dinsdag 10 december 2019 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die rode kaart en pingel bij Chelsea kan je Veltman niet de schuld van geven. En daarnaast wederom gezien dat meer spelers niet thuis geven vandaag. Dus echt niet enkel de schuld van Veltman!
100 procent de schuld van Veltman kijk maar terug die kut moet lekker opfucken.
p111
 p111 - dinsdag 10 december 2019 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar ook die hebben aanvallend toch nog nooit hun nut bewezen.
Klopt geen kans gehad
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 00:46   quote  deeplink  
Wat dreunt deze na. 3 missies deze week, 2 hard mislukt en het vertrouwen even helemaal weg en onzekerheid ten top. Rijp voor nummer 3?
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 01:04   quote  deeplink  
Wel heel raar dat Ten Hag zo lyrisch is
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 01:04 schreef Loetje het volgende:
Wel heel raar dat Ten Hag zo lyrisch is
die man is niet goed snik... puur geluk door individuele klasse van bepaalde spelers, nl competitie kan die zijn team niet 100% motiveren na rkc en twente.. en dan heb ik het niet eens over zijn rare wissels.. puur geluk gehad van de kwaliteit van zijn spelers, niks tactische keuzes... lamlul eerste klas
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 01:30   quote  deeplink  
Ik heb tot aan vorig jaar diezelfde mening gehad, maar liet Ajax dit seizoen tot aan énkele weken terug uitstekend spelen en die geef ik aan hem. Maar nu faalt hij ook hard in meerdere opzichten. En dan mag je dat ook zeggen
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 01:30 schreef Loetje het volgende:
Ik heb tot aan vorig jaar diezelfde mening gehad, maar liet Ajax dit seizoen tot aan énkele weken terug uitstekend spelen en die geef ik aan hem. Maar nu faalt hij ook hard in meerdere opzichten. En dan mag je dat ook zeggen
heb echt altijd twijfels gehad... succes was mooi en verbloemde gewoon enorm veel... ik geloof echt dat het een peoplemanager is.. een trainer die tussen de spelers staat, maar absoluut niet erboven...1 taak is er nu nog, kampioen worden... gaat de competitie slecht en maakt hij wederom rare keuzes (afgeschreven spelers boven jeugd/de toekomst) gelijk eruit tiefen.. ondanks dat je ook hard genaaid bent bij chelsea en vanavond door onze stokbroodvreter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2019 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 01:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb echt altijd twijfels gehad... succes was mooi en verbloemde gewoon enorm veel... ik geloof echt dat het een peoplemanager is.. een trainer die tussen de spelers staat, maar absoluut niet erboven...1 taak is er nu nog, kampioen worden... gaat de competitie slecht en maakt hij wederom rare keuzes (afgeschreven spelers boven jeugd/de toekomst) gelijk eruit tiefen.. ondanks dat je ook hard genaaid bent bij chelsea en vanavond door onze stokbroodvreter
Om niet als lachertje gezien te worden, moet je ver komen in de EL.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 01:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Om niet als lachertje gezien te worden, moet je ver komen in de EL.
zou je wel zeggen indd... maar ik betwijfel dit...
AkaS
 AkaS - woensdag 11 december 2019 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom op man dat heeft toch niets met hem te maken.
Kuttrainer, omhooggevallen door de selectie... Nu moest hij het tonen maar hij faalde!

Na Lille uit was het duidelijk dat Schuurs Veltman op alle fronten overklast. Maar nee hoor weer die kut Veltman met alle gevolgen van dien.... goal tegen over en uit!
p111
 p111 - woensdag 11 december 2019 - 09:23   quote  deeplink  
Hoe durf je om een afgeschreven voetballer die totaal niet in dit Ajax past weer er in te zetten terwijl je een jonge talentvolle spits op de bank hebt zitten.Dan praat ik nog niet eens over een van de meest scorende middenvelders uit jong Ajax Ekkelenkamp die niet eens op de bank zit en wel mister nobody Siem de Jong.Die ten Lach mag lekker oprotten en laat hij zijn billenmaatje Veltman maar mee nemen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 09:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kuttrainer, omhooggevallen door de selectie... Nu moest hij het tonen maar hij faalde!

Na Lille uit was het duidelijk dat Schuurs Veltman op alle fronten overklast. Maar nee hoor weer die kut Veltman met alle gevolgen van dien.... goal tegen over en uit!
kan er met de kop nog niet bij... uberhaubt dat hij ook nog eens aangeeft dat de selectie nog breder moet, nee dit is niet ajax.. ajax haald jeugd erbij om de selectie breder temaken.. er loopt echt wel wat in jong en o19.. maar dan moet je die wel willen zien... en ik heb sterk het gevoel dat die dit niet doet, ekkelenkamp doet het prima, even als schuurs die heeft bewezen meer potentie tehebben dan.. traore idem... maar kansen ? homaar
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 09:23 schreef p111 het volgende:
Hoe durf je om een afgeschreven voetballer die totaal niet in dit Ajax past weer er in te zetten terwijl je een jonge talentvolle spits op de bank hebt zitten.Dan praat ik nog niet eens over een van de meest scorende middenvelders uit jong Ajax Ekkelenkamp die niet eens op de bank zit en wel mister nobody Siem de Jong.Die ten Lach mag lekker oprotten en laat hij zijn billenmaatje Veltman maar mee nemen.
die had nooit terug mogen komen, die staat nu echt letter en figuurlijk onze jeugd in de weg.. en zelfs de spelers op het veld.. door deze wissel en na wat schuurs heeft laten zien tegen lille heeft deze tuinkabouter bij mij compleet afgedaan.. god wat zijn wij voor lul gezet met de wissel siem als ajacieden.. (gewoon compleet uitgelachen door andere supporters hierdoor) zelfs supporters van heracles en twente (ja kut collegas) willen hem niet eens zien in de selectie.. idem voor veltman, kiezen ze voor propper..
AkaS
 AkaS - woensdag 11 december 2019 - 10:46   quote  deeplink  
Laten we niét vergeten dat Siem een heel belangrijke speler voor ons is geweest. Ik vind het dubbel om hem af te doen als vulles.

Mensen zien wat ze willen zien en wat dat is verschilt...

Ik zie een trainer die vanaf dag 1 enorm slap uit zijn nek lult en aantoonbaar liegt soms. Hij spint garen bij de selectie en vooral de synergie tussen de rasvoetballers die onderling samen genieten van het spelletje. En dan gaat alles vanzelf.

De visie en kunde van ten Hag kun je afmeten aan zijn opstelling en wisselbeleid...

Telkens probeert hij Mazraoui op het middenveld en telkens faalt dit. Veltman....

Natuurlijk kan deze man voetballen, maar we zijn toch hoop ik niet blind???? Deze man wisselt goede acties veel en veel te vaak af met dommigheden. Onnodig balverlies...hoe vaak hij wel niet zonder enige druk op de bal een tegenstander de bal toespeelt is echt ongelofelijk. En dan zijn maniertjes en domme overtredingen met gele kaarten,dreigend naar rood. Vrije trappen tegen rond de 16 en penalty overtredingen....

Snap oprecht niet wat hij meer heeft dan Schuurs of Alvarez als RCV???

Schuurs speelde uit bij Lille zo degelijk en vast, dat heb ik bij Veltman nog nooit gezien ook niet tegen fc balophetdak 87

Maarja het is vechten tegen de bierkaai want Overmars vind zowel ten Hag als Veltman geweldig dus...
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 10:46 schreef AkaS het volgende:
Laten we niét vergeten dat Siem een heel belangrijke speler voor ons is geweest. Ik vind het dubbel om hem af te doen als vulles.

Mensen zien wat ze willen zien en wat dat is verschilt...

Ik zie een trainer die vanaf dag 1 enorm slap uit zijn nek lult en aantoonbaar liegt soms. Hij spint garen bij de selectie en vooral de synergie tussen de rasvoetballers die onderling samen genieten van het spelletje. En dan gaat alles vanzelf.

De visie en kunde van ten Hag kun je afmeten aan zijn opstelling en wisselbeleid...

Telkens probeert hij Mazraoui op het middenveld en telkens faalt dit. Veltman....

Natuurlijk kan deze man voetballen, maar we zijn toch hoop ik niet blind???? Deze man wisselt goede acties veel en veel te vaak af met dommigheden. Onnodig balverlies...hoe vaak hij wel niet zonder enige druk op de bal een tegenstander de bal toespeelt is echt ongelofelijk. En dan zijn maniertjes en domme overtredingen met gele kaarten,dreigend naar rood. Vrije trappen tegen rond de 16 en penalty overtredingen....

Snap oprecht niet wat hij meer heeft dan Schuurs of Alvarez als RCV???

Schuurs speelde uit bij Lille zo degelijk en vast, dat heb ik bij Veltman nog nooit gezien ook niet tegen fc balophetdak 87

Maarja het is vechten tegen de bierkaai want Overmars vind zowel ten Hag als Veltman geweldig dus...
ik vermoed dat schuurs in het begin van het seizoen nog niet goed genoeg was, dus uit noodgeboren dat veltman daar kwam.. echter had tenhag schuurs meer kansjes moeten geven als we voorstonden etc.. nu is schuurs goed genoeg en verdient die gewoon een basisplaats.. en met siem, tjah hij was ooit goed genoeg in het voetbal onder de boer wat totaal niet tevergelijken is met het spel nu.. tenhag zeg ik niks meer over, zoals je al zei dankzij het team wat hij tot zijn beschikking heeft, en zelfs daarmee verneukt hij bepaalde spelers...
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 13:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vermoed dat schuurs in het begin van het seizoen nog niet goed genoeg was, dus uit noodgeboren dat veltman daar kwam.. echter had tenhag schuurs meer kansjes moeten geven als we voorstonden etc.. nu is schuurs goed genoeg en verdient die gewoon een basisplaats.. en met siem, tjah hij was ooit goed genoeg in het voetbal onder de boer wat totaal niet tevergelijken is met het spel nu.. tenhag zeg ik niks meer over, zoals je al zei dankzij het team wat hij tot zijn beschikking heeft, en zelfs daarmee verneukt hij bepaalde spelers...
Hoezo is Schuurs ineens goed genoeg? Ik heb hem de laatste twee keer heel veel foutjes zien maken, meer dan dat Veltman maakt als ik eerlijk ben.

En natuurlijk is die fout van gister van Veltman uiteindelijk cruciaal, maar dat is het missen van de mega grote kans van Ziyech ook..
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2019 - 14:16   quote  deeplink  
Volgens mij kunnen we lang en breed lullen. Maar het was voor Ajax in al die jaren CL pas 9 keer eerder voorgekomen dat een ploeg met 10 punten niet door gaat.
Als je daarbij op telt wat we door de uefa verliezen bij Chelsea in twee wedstrijden en gister toch ook gewoon weer ( 100% penalty door hands in de eerste helft).

Dan heb je gewoon een hele hoop pech gehad.

En natuurlijk maakt ten Hag fouten, en natuurlijk maakt Veltman gister een cruciale fout, maar dat deed Ziyech en Lang ook door die grote kansen niet te maken, en dat deed Martinez ook door zoveel ballen te verspelen of niet te geven op de momenten dat het kon, dat deed van de Beek ook door gewoon niet eens op te vallen en slecht te spelen, en dat deed Blind ook door te stappen terwijl Veltman niet stapte, en zijn vele slechte ballen, of Tegliafico die een vuurtje opstookt waar Ajax niets aan heeft, Tadic die blijft rollen in de 91e minuut om iemand een op dat moment zinloze rode kaart aan te naaien.

En zo kunnen we nog wel even.

Persoonlijk houd ik het op hele dikke pech, 10 punten is in 99.7% van de gevallen genoeg gebleken om door te gaan, dat was het nu dus niet..
p111
 p111 - woensdag 11 december 2019 - 14:20   quote  deeplink  
Met andere woorden het valt wel mee met Veltman? Als heel internet ontploft over Veltman dan over zijn domme overtredingen zijn onnodige kaarten zijn bal verlies,dan vind jij de foutjes van Schuurs belangrijker.
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2019 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 14:20 schreef p111 het volgende:
Met andere woorden het valt wel mee met Veltman? Als heel internet ontploft over Veltman dan over zijn domme overtredingen zijn onnodige kaarten zijn bal verlies,dan vind jij de foutjes van Schuurs belangrijker.
Het is typisch Nederlands om er eentje uit te halen.

En ik herken zijn fouten echt wel hoor. Maar er worden hem bepaalde fouten toegeschoven die er niet zijn zoals de penalty tegen Chelsea.

En andere spelers mogen meer fouten maken en die worden niet benoemd.

En gelukkig heb ik mijn eigen mening, en probeer op basis daarvan iets te zeggen.

En als Schuurs gaat spelen vind ik het ook fantastisch joh, maar die is ehct nog niet zoveel beter of uberhaubt niet beter.

Dat hij meer kansen had moeten krijgen ben ik met iedereen eens, je had hem veel vaker kunnen laten ruiken aan het echte werk..

Maar Ajax scoort niet gister, daar ligt het aan, tegengoals krijgt Ajax normaal ook altijd wel.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 08:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou je wel zeggen indd... maar ik betwijfel dit...
Ik las gister of vanmorgen iets en daar kon ik me wel in vinden. Dit is namelijk wel grote kans op het einde van een tijdperk natuurlijk. De spelers die je verleden jaar wist te behouden, zullen dat nu niet zijn. Je gaat echt van voor af aan opnieuw moeten beginnen.

Tevens gooi je verdomme een hele goede eerste seizoenshelft helemaal weg.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 10:46 schreef AkaS het volgende:
Laten we niét vergeten dat Siem een heel belangrijke speler voor ons is geweest. Ik vind het dubbel om hem af te doen als vulles.

Mensen zien wat ze willen zien en wat dat is verschilt...

Ik zie een trainer die vanaf dag 1 enorm slap uit zijn nek lult en aantoonbaar liegt soms. Hij spint garen bij de selectie en vooral de synergie tussen de rasvoetballers die onderling samen genieten van het spelletje. En dan gaat alles vanzelf.

De visie en kunde van ten Hag kun je afmeten aan zijn opstelling en wisselbeleid...

Telkens probeert hij Mazraoui op het middenveld en telkens faalt dit. Veltman....

Natuurlijk kan deze man voetballen, maar we zijn toch hoop ik niet blind???? Deze man wisselt goede acties veel en veel te vaak af met dommigheden. Onnodig balverlies...hoe vaak hij wel niet zonder enige druk op de bal een tegenstander de bal toespeelt is echt ongelofelijk. En dan zijn maniertjes en domme overtredingen met gele kaarten,dreigend naar rood. Vrije trappen tegen rond de 16 en penalty overtredingen....

Snap oprecht niet wat hij meer heeft dan Schuurs of Alvarez als RCV???

Schuurs speelde uit bij Lille zo degelijk en vast, dat heb ik bij Veltman nog nooit gezien ook niet tegen fc balophetdak 87

Maarja het is vechten tegen de bierkaai want Overmars vind zowel ten Hag als Veltman geweldig dus...
Ik had het er vanmorgen even met Warrior over, omtrent je eerste regel. Siem is goud geweest voor ons. Dan is het gewoon een regelrechte schande van onze trainer om die jongen zo voor lul te zetten nu die niet meer kan brengen wat die ooit kon.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is typisch Nederlands om er eentje uit te halen.

En ik herken zijn fouten echt wel hoor. Maar er worden hem bepaalde fouten toegeschoven die er niet zijn zoals de penalty tegen Chelsea.

En andere spelers mogen meer fouten maken en die worden niet benoemd.

En gelukkig heb ik mijn eigen mening, en probeer op basis daarvan iets te zeggen.

En als Schuurs gaat spelen vind ik het ook fantastisch joh, maar die is ehct nog niet zoveel beter of uberhaubt niet beter.

Dat hij meer kansen had moeten krijgen ben ik met iedereen eens, je had hem veel vaker kunnen laten ruiken aan het echte werk..

Maar Ajax scoort niet gister, daar ligt het aan, tegengoals krijgt Ajax normaal ook altijd wel.
Over je eerste regel eens. Het valt me nu al een paar keer op dat er in zo'n zwakke wedstrijden er steeds een of 2 spelers uit worden gehaald, terwijl echt het hele elftal zwaar ondermaats speelt. Dan moet je er niet specifiek meer 1 gaan belichten vind ik
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Doodziek van nog steeds.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik las gister of vanmorgen iets en daar kon ik me wel in vinden. Dit is namelijk wel grote kans op het einde van een tijdperk natuurlijk. De spelers die je verleden jaar wist te behouden, zullen dat nu niet zijn. Je gaat echt van voor af aan opnieuw moeten beginnen.

Tevens gooi je verdomme een hele goede eerste seizoenshelft helemaal weg.
kampioen betekend rechtstreekse plaatsing, alles is daarvan afhankelijk..
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 17:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kampioen betekend rechtstreekse plaatsing, alles is daarvan afhankelijk..
0 toegevoegde waarde op wat ik plaats
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 december 2019 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 18:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

0 toegevoegde waarde op wat ik plaats
tuurlijk wel, spelers blijven met name voor CL en loon.. als je gewoon weer cl speelt is er niks anders dan afgelopen seizoen
Loetje
 Loetje - woensdag 11 december 2019 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 19:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk wel, spelers blijven met name voor CL en loon.. als je gewoon weer cl speelt is er niks anders dan afgelopen seizoen
Dan nog niet. Want ik heb het over dat deze jongens gaan vertrekken. Wilde ze afgelopen jaar al en nu zeker. Ook als Ajax de CL zou winnen stond dat zo vast als wat. Niet lastig te snappen toch?
AkaS
 AkaS - woensdag 11 december 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 17:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had het er vanmorgen even met Warrior over, omtrent je eerste regel. Siem is goud geweest voor ons. Dan is het gewoon een regelrechte schande van onze trainer om die jongen zo voor lul te zetten nu die niet meer kan brengen wat die ooit kon.
Helemaal mee eens.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 december 2019 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 19:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog niet. Want ik heb het over dat deze jongens gaan vertrekken. Wilde ze afgelopen jaar al en nu zeker. Ook als Ajax de CL zou winnen stond dat zo vast als wat. Niet lastig te snappen toch?
las hem verkeerd, ook al twijfel ik dat iedereen weggaat ALS we kampioen worden... en wat je zegt over siem sluit ik me bij aan..
Loetje
 Loetje - donderdag 12 december 2019 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 00:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

las hem verkeerd, ook al twijfel ik dat iedereen weggaat ALS we kampioen worden... en wat je zegt over siem sluit ik me bij aan..
Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek zijn alle 3 opgewaardeerd maar zoals Overmars zei, hebben ze daardoor wel afgesproken volgend jaar zich soepel op te stellen met transfers. Ziyech zou al jaren weg gaan, maar op Roma na is de juiste club niet gekomen. In principe is het dus zo dat clubs die het afgesproken bedrag betalen, ze weg zijn. Dit is wat Overmars letterlijk gezegd heeft.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 december 2019 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 00:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek zijn alle 3 opgewaardeerd maar zoals Overmars zei, hebben ze daardoor wel afgesproken volgend jaar zich soepel op te stellen met transfers. Ziyech zou al jaren weg gaan, maar op Roma na is de juiste club niet gekomen. In principe is het dus zo dat clubs die het afgesproken bedrag betalen, ze weg zijn. Dit is wat Overmars letterlijk gezegd heeft.
die 4 denk ik indd ook, neres twijfel ik over.. vdbeek zit nu al in madrid, taqi onana lijken ook gewoon indd te vertrekken... en hopen dat veltman definitief vertrekt ;) geluk is wel, ajax hoeft niet te verkopen.. dus geen juiste prijs is geen transfer... maar we gaan het zien
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 december 2019 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2019 - 14:20 schreef p111 het volgende:
Met andere woorden het valt wel mee met Veltman? Als heel internet ontploft over Veltman dan over zijn domme overtredingen zijn onnodige kaarten zijn bal verlies,dan vind jij de foutjes van Schuurs belangrijker.
Snap wel wat hij bedoelt maar Schuurs kan nog groeien en de rek lijkt aardig weg uit Veltman.
Veltman lijkt onder stroom te staan zodra er Europees gespeeld wordt. Na 2 minuten gaf hij al een rare bal dat ik dacht nee daar gaan we weer.

Na zijn blessure vond ik hem wel goed teruggekomen maar zal er nooit wild van worden vrees ik. Dest zie ik liever op de back en Cv Schuurs of mogelijk Alvarez..
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2019 - 08:04   quote  deeplink  
Ik vermoed helemaal niet dat spelers specifiek nu vertrekken. Dat gebeurde ook niet in het seizoen dat we geen Europees voetbal speelde.

En mocht je kampioen worden spelen diezelfde jongens gewoon weer champions league.
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2019 - 08:05   quote  deeplink  
Daarnaast heeft Overmars laten zien over kwaliteiten en middelen te beschikken waardoor jongens wel blijven.

En het vertrek van een aantal jongens is wel vrij zeker. Dat was al zo voordat we aan deze campagne begonnen.
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2019 - 11:31   quote  deeplink  
Van der Sar verwacht niet een leegloop van spelers. "Nee. Het kan, maar ik denk het niet. In de zomer waren we ook nog niet zeker van Champions League, maar kozen veel spelers ook voor een langer verblijf. We hebben meegedacht in de salariëring, onze ambities uitgesproken. En die zijn op veel vlakken onveranderd. We hebben ook nog gewoon drie mooie prijzen om voor te spelen. Dat weten de spelers ook. Marc Overmars zal deze winter dus de poort niet openzetten. En anders gooi ik mezelf ervoor", aldus Van der Sar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Valencia (dinsdag 10 december, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-1









0.0176799