BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 15 december, 16.45 uur) Eredivisie 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zaterdag 14 december 2019 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 00:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg ik dat ? heb je andere iedeeen ? siem ? eigenlijk al erg genoeg dat siem meer minuten heeft gemaakt tenkoste van een speler die vorig jaar zijn debuut al heeft gemaakt en alles op alles zette om door tegaan tegen juventus
Onbegrijpelijk dat deze trainer de stommiteit heeft om Siem te brengen en Ekkelenkamp maar laat uitblinken bij Jong Ajax.Dat is anti Ajax.
p111
 p111 - zaterdag 14 december 2019 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 december 2019 - 16:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

AZ was al door, speelde louter voor de groepswinst tegen een veel grotere ploeg waarbij de een uur minimaal gelijkwaardig zijn geweest. Die hebben echt geen deuk opgelopen hoor. Anders was het als ze uitgeschakeld waren.
Was wel het juniorenteam van Manchester.Dus ook niet overschatten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 december 2019 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 15:43 schreef p111 het volgende:

[..]

Was wel het juniorenteam van Manchester.Dus ook niet overschatten.
Nee hoor, doe ik zeker niet. Het enige wat ik wil duidelijk maken is dat ze die nederlaag konden hebben en echt niet zo lang na zal dreunen
p111
 p111 - zaterdag 14 december 2019 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch op man. De Europese top wou slechts twee van onze spelers koste wat het kost losweken. Voor Ziyech is geen top ploeg gekomen.
En van de Beek was allemaal heel twijfelachtig.

Kortom. Amper spelers die Europese top zijn in de selectie en dan dit presteren.

Ik wordt echt kotsmisselijk van sommige supporters. Schaam me er zelfs voor.

Goed is goed en mede zijn verantwoordelijkheid net zoals dat slecht slecht is en ook zijn verantwoordelijkheid.
Juist en als iets niet goed is in supporters hun ogen hebben ze volkomen het recht om hun mening te geven,dus als je misselijk word denk daar dan even aan.
En ja ik vind het gewoon een droplul qua wissel beleid en opstelling. (emmer staat klaar).
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 december 2019 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 11:39 schreef Eide het volgende:
Ekkelenkamp heeft gisteren een hele wedstrijd gespeeld, net als Hansen die net z'n debuut in Jong heeft gemaakt. Die verwacht ik beide niet. Ik verwacht sowieso geen verrassingen. De enige vraag is eigenlijk het middenveld. Wordt het Martinez/Alvarez en Donny of kiest Ten Hag voor Marin.
Waarschijnlijk Mazraoui. Had graag eens Marin gezien.

Heb Mazraoui nog nooit goed zien spelen op het middenveld. Maar Ten Hag is zo star als wat he ;-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 december 2019 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 15:56 schreef p111 het volgende:

[..]

Juist en als iets niet goed is in supporters hun ogen hebben ze volkomen het recht om hun mening te geven,dus als je misselijk word denk daar dan even aan.
En ja ik vind het gewoon een droplul qua wissel beleid en opstelling. (emmer staat klaar).
dus dat.. maar remco ziet liever het beleid van tenhag.. spelers die niet beter worden, oudetroep opstellen, aankopen blijven doen, en ja blijf erbij.. zins inspraak van de groep vorig jaar na wat gezeur liep het pas.. dus ja remco, vorigseizoen was tedanken aan de groep die je had. dit jaar heb ik hem op nog geen 1 goeiewissel kunnen betrappen, slechts rare wissels en keuzes.. gravensberg eiting ekkelenkamp allemaal al geroken aan de cl en hoogste niveau, dan val je niet terug op bepaalde spelers die bewezen hebben tekort tekomen.. idem dito voor mazz nu wederom op het middenveld.. snap reiziger overigens ook niet, die kent die gastjes door en door... of tenhag is natuurlijk te eigenwijs omdat die denkt dat hij titatovenaar is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2019 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - zaterdag 14 december 2019 - 16:57   quote  deeplink  
Als ten Hag weer komt met Mazraoui op het middenveld, dan geef ik het echt op.

Wat een stelletje debielen bij elkaar, Overmars incluis.

De basisplaats van Veltman kost Ajax de overwintering in de CL.... Ongelofelijk hoe deze clown keer op keer basisspeler mag zijn!

Mazraoui als middenvelder... echt hoezo krijg je dit idee nog geloofwaardig....
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 december 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 16:57 schreef AkaS het volgende:
Als ten Hag weer komt met Mazraoui op het middenveld, dan geef ik het echt op.

Wat een stelletje debielen bij elkaar, Overmars incluis.

De basisplaats van Veltman kost Ajax de overwintering in de CL.... Ongelofelijk hoe deze clown keer op keer basisspeler mag zijn!

Mazraoui als middenvelder... echt hoezo krijg je dit idee nog geloofwaardig....
buitendat, weer aankopen ? weer veltman ? weer mazz op middenveld ? welke jeugd heeft nu echt ff de kans gekregen ? welke speler is daadwerkelijk beter geworden door de trainer ? ach weet je we gaan het zien... hoop dat we alles winnen maar dat is echt afhankelijk nu van tenhag en zijn keuzes
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 december 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Maar Ten Hag sluit eventuele aankopen dus niet uit. Toch moet je ook op de jeugd letten. Ik ga wel met Eide mee dat ik ook denk dat Ekkelenkamp er net niet komt. Maar jongens als Hansen en Unuvar verwacht ik wel veel van.

Maar als aankoop... Pereiro! Zal niet duur zijn, gezien zijn contract afloopt. Kan op 10, kan vanaf de vleugel. Zal relatief goedkoop zijn. Beetje alles of niets, maar kan wel zo'n buitenkansje zijn
AkaS
 AkaS - zaterdag 14 december 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 17:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

buitendat, weer aankopen ? weer veltman ? weer mazz op middenveld ? welke jeugd heeft nu echt ff de kans gekregen ? welke speler is daadwerkelijk beter geworden door de trainer ? ach weet je we gaan het zien... hoop dat we alles winnen maar dat is echt afhankelijk nu van tenhag en zijn keuzes
Hét is dubbel, ben het veelal met je eens en toch vind ik aankopen niet verkeerd... Jeugdspelers moeten er kunnen staan of er bijna staan. Is dit niet het geval dan moet er kwaliteit gekocht worden, aldus ene heer Cruijff zoals ik het mij herinner...

Denk dat er wel een mannetje of 5 zullen vertrekken en dan moeten we er snel bij zijn...
AkaS
 AkaS - zaterdag 14 december 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 18:27 schreef Loetje het volgende:
Maar Ten Hag sluit eventuele aankopen dus niet uit. Toch moet je ook op de jeugd letten. Ik ga wel met Eide mee dat ik ook denk dat Ekkelenkamp er net niet komt. Maar jongens als Hansen en Unuvar verwacht ik wel veel van.

Maar als aankoop... Pereiro! Zal niet duur zijn, gezien zijn contract afloopt. Kan op 10, kan vanaf de vleugel. Zal relatief goedkoop zijn. Beetje alles of niets, maar kan wel zo'n buitenkansje zijn
Het moet dan wel intern zo bekend zijn anders valt het niet te rijmen.

Maar goed, dat geldt ook voor Veltman en Mazraoui op het middenveld...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2019 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 18:27 schreef Loetje het volgende:
Maar Ten Hag sluit eventuele aankopen dus niet uit. Toch moet je ook op de jeugd letten. Ik ga wel met Eide mee dat ik ook denk dat Ekkelenkamp er net niet komt. Maar jongens als Hansen en Unuvar verwacht ik wel veel van.

Maar als aankoop... Pereiro! Zal niet duur zijn, gezien zijn contract afloopt. Kan op 10, kan vanaf de vleugel. Zal relatief goedkoop zijn. Beetje alles of niets, maar kan wel zo'n buitenkansje zijn
misschien niet zoon gek idee... en indd o19 lopen paar leuke spelers rond maar ekkelenkamp zou ik echt graag zien of gravensberg tenkoste van siem de jong.. of mazz op het middenveld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 19:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hét is dubbel, ben het veelal met je eens en toch vind ik aankopen niet verkeerd... Jeugdspelers moeten er kunnen staan of er bijna staan. Is dit niet het geval dan moet er kwaliteit gekocht worden, aldus ene heer Cruijff zoals ik het mij herinner...

Denk dat er wel een mannetje of 5 zullen vertrekken en dan moeten we er snel bij zijn...
maar dat is het hem juist, ik vind kopen prima, mits directe versterking als er niks loopt.. maar zullen onze aankopen die er zijn gedaan minder zijn dan onze jeugd en laat staan siem en veltman en mazz op het middenveld ?
p111
 p111 - zondag 15 december 2019 - 00:21   quote  deeplink  
De aankopen Marin en Alvarez zijn nou niet bepaald een direkte versterking
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

misschien niet zoon gek idee... en indd o19 lopen paar leuke spelers rond maar ekkelenkamp zou ik echt graag zien of gravensberg tenkoste van siem de jong.. of mazz op het middenveld..
Je zou dan eerder bij wat vaker Gravenberch komen.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 00:21 schreef p111 het volgende:
De aankopen Marin en Alvarez zijn nou niet bepaald een direkte versterking
marin totaal geen echte kans gehad, idem voor alvarez ipv veltman
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 00:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zou dan eerder bij wat vaker Gravenberch komen.
ook prima.. zolang de jeugd maar een eerlijke kans krijgt.. en dat zie ik helaas niet, en als xe dat niet krijgen, dan lopen ze weg wat logisch is en dat kan niet de bedoeling zijn
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 00:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook prima.. zolang de jeugd maar een eerlijke kans krijgt.. en dat zie ik helaas niet, en als xe dat niet krijgen, dan lopen ze weg wat logisch is en dat kan niet de bedoeling zijn
Ik ben het deels met je eens. Jeugdopleiding is onze ader, maar de realiteit is ook dat er dr laatste jaren maar weinig echt talent was. Degene die er waren, stonden ook in het 1e.

Besef ook dat zowel Veltman, Mazraoui, Dest, Van de Beek, Blind en min of meer ook Onana gewoon uit je eigen jeugd komen. Nu heb je Lang daar nog. Dus om nu te zeggen dat jeugd geen kans krijgt is onzin.

Daarbij vraag ik mezelf oprecht af wie uit jong of 019 op dit moment beter is dan een van onze basisspelers? Dus niet de wissels, maar de basis? Wie uit de jeugd zet je er nu in waar we meteen beter of gelijkwaardig door blijven?

Ik ga je eerlijk zijn, nog niemand is zover.
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 00:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

marin totaal geen echte kans gehad, idem voor alvarez ipv veltman
Ik ben ook een heel groot voorstander van Marin. En die wil ik wel op een goed middenveld zien. Maar die gaat zijn kans dit jaar niet meer krijgen denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 01:17   quote  deeplink  
Wel super sunday vandaag.

Feyenoord - PSV
AZ - Ajax
Arsenal - Manchester City
Valencia - Real Madrid.

Voor de liefhebbers, rond half 1 staan de handbalsters in de WK finale. Genoeg vermaak of ergenis morgen
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 01:17 schreef Loetje het volgende:
Wel super sunday vandaag.

Feyenoord - PSV
AZ - Ajax
Arsenal - Manchester City
Valencia - Real Madrid.

Voor de liefhebbers, rond half 1 staan de handbalsters in de WK finale. Genoeg vermaak of ergenis morgen
toch maar is ziggo aanschaffen...
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 01:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens. Jeugdopleiding is onze ader, maar de realiteit is ook dat er dr laatste jaren maar weinig echt talent was. Degene die er waren, stonden ook in het 1e.

Besef ook dat zowel Veltman, Mazraoui, Dest, Van de Beek, Blind en min of meer ook Onana gewoon uit je eigen jeugd komen. Nu heb je Lang daar nog. Dus om nu te zeggen dat jeugd geen kans krijgt is onzin.

Daarbij vraag ik mezelf oprecht af wie uit jong of 019 op dit moment beter is dan een van onze basisspelers? Dus niet de wissels, maar de basis? Wie uit de jeugd zet je er nu in waar we meteen beter of gelijkwaardig door blijven?

Ik ga je eerlijk zijn, nog niemand is zover.
vd beek was al onder bosz min of meer, onder tenhag zelfs bank tot dat het publiek het wrl zag, blind onder deboer... dest mazz onder tenhag maar zijn absoluut niet beter geworden.. onana was ook al onder bosz... deligt idem.. voor de rest is echt niemand doorgebroken of beter geworden en dat stoort mij.. snap absoluut je punt, maar ze krijgen echt de kans ook niet.. nee liever siem en veltman waarmee is bewezen je niks meer gaat winnen..
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 01:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd beek was al onder bosz min of meer, onder tenhag zelfs bank tot dat het publiek het wrl zag, blind onder deboer... dest mazz onder tenhag maar zijn absoluut niet beter geworden.. onana was ook al onder bosz... deligt idem.. voor de rest is echt niemand doorgebroken of beter geworden en dat stoort mij.. snap absoluut je punt, maar ze krijgen echt de kans ook niet.. nee liever siem en veltman waarmee is bewezen je niks meer gaat winnen..
Dit is dus de allergrootste onzin die er is.

Daarmee zeg je dus dat iemand die een aantal jaar in het eerste speelt, het geen eigen jeugd meer is... Er speelt genoeg eigen jeugd en zolang er geen plek beschikbaa, is er geen ruimte voor extra jeugd. Zelfde als voorin, stel dat Neres en Promes er langer uit zijn, dan kun je niet even tegen een speler die 9x minder zeggen van doe het maar. Dat zie je nu dus met Lang.

Er is simpelweg geen plek voor eigen jeugd nu. Alleen op de bank voor voorin en verder nergens
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 15:36 schreef Loetje het volgende:
Heb echt helemaal geen goed gevoel voor morgen. Even geen idee op basis waarvan het goed moet komen morgen
We missen alleen twee vleugelspelers. De rest is gewoon compleet. Dat je dit Europees opbreekt kan ik inkomen. Al hebben we ook tegen Valencia voldoende kansen gehad.

De rest van het elftal is fit en is er gewoon.

Ik zou juist vandaag met Huntelaar spelen tegen Clasie.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2019 - 15:56 schreef p111 het volgende:

[..]

Juist en als iets niet goed is in supporters hun ogen hebben ze volkomen het recht om hun mening te geven,dus als je misselijk word denk daar dan even aan.
En ja ik vind het gewoon een droplul qua wissel beleid en opstelling. (emmer staat klaar).
Diezelfde mensen waar ik kotsmisselijk van wordt. Roeptoeteren ook over Ajax als het prima gaat. Kortom is er bij dat volk altijd wat te pijpzeiken.

En ze zijn er niet als het goed gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 01:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is dus de allergrootste onzin die er is.

Daarmee zeg je dus dat iemand die een aantal jaar in het eerste speelt, het geen eigen jeugd meer is... Er speelt genoeg eigen jeugd en zolang er geen plek beschikbaa, is er geen ruimte voor extra jeugd. Zelfde als voorin, stel dat Neres en Promes er langer uit zijn, dan kun je niet even tegen een speler die 9x minder zeggen van doe het maar. Dat zie je nu dus met Lang.

Er is simpelweg geen plek voor eigen jeugd nu. Alleen op de bank voor voorin en verder nergens
heb niet gezegt dat als het aantal jaar ajax 1 is geen eigen jeugd meer is.. benoem enkel welke eigen jeugd er door is gebroken onder tenhag en welke eigen jeugd beter is geworden door de trainer.. en dan heb je een aantal die in aanmerking zouden kunnen komen op langere termijn en die schuif je aan de kanten door spelers die eigenlijk al te slecht bevonden waren en mochten vertrekken, dit geeft toch een slecht signaal naar de jeugd toe vind ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 12:31   quote  deeplink  
hoe dan ook, succes vanmiddag... benieuwd wat voor een opstelling we krijgen en wat dit doet
Dubaiaan
 Dubaiaan - zondag 15 december 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Heb geen goed gevoel bij deze wedstrijd.
Eide
 Eide - zondag 15 december 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Veel wind in the AZ-stadion. Zeker zonder een dak kan dat vandaag veel inlvoed hebben
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

We missen alleen twee vleugelspelers. De rest is gewoon compleet. Dat je dit Europees opbreekt kan ik inkomen. Al hebben we ook tegen Valencia voldoende kansen gehad.

De rest van het elftal is fit en is er gewoon.

Ik zou juist vandaag met Huntelaar spelen tegen Clasie.
Maar die vleugelaanvallers zijn wel je diepte, scorend vermogen en een chemie met een Ziyech op 10
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 december 2019 - 15:32   quote  deeplink  
EL1a22xX0AIBryo?format=jpg&name=large
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:33   quote  deeplink  
Tering!!! We missen niet alleen Neres en Promes, maar we missen ook Blind, Nico en Dest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2019 door Loetje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 december 2019 - 15:33   quote  deeplink  
Ik zie het somber in vandaag.
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:34   quote  deeplink  
Dit is veel te veel van het goede. Blind je absolute leider. Uitgerekend nu mis je 5 spelers waarvan 4 hele belangrijke.

Totaal kansloos vanmiddag
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2019 - 15:35   quote  deeplink  
waarom geen blind, nico en dest?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 december 2019 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 15:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
waarom geen blind, nico en dest?
Alledrie geblesseerd.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 15:37   quote  deeplink  
de kans voor marin om zich telaten zien... maar dit gaat niet wat worden vrees ik...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2019 - 15:38   quote  deeplink  
Alvarez met Schuurs dus centraal...
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 15:37 schreef nummer10 het volgende:
de kans voor marin om zich telaten zien... maar dit gaat niet wat worden vrees ik...
En dan speelt Ajax slecht en is Marin er niet klaar voor... Omdat die weer in een elftal speelt wat niet draait
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:41   quote  deeplink  
Wordt wel een inktzwart december zo. Ben benieuwd wie er na de winterstop terug is. Want er is anders werk aan de winkel
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 15:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan speelt Ajax slecht en is Marin er niet klaar voor... Omdat die weer in een elftal speelt wat niet draait
snap ik.. maar wat ik vreemd vind, zins wanneer zijn de blessures ? heb hier namelijk niks over gehoord.. als dit dan allanger bekend is waarom laat je dan bepaalde spelers volledig meedoen met jong ajax met zoveel blessures..
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snap ik.. maar wat ik vreemd vind, zins wanneer zijn de blessures ? heb hier namelijk niks over gehoord.. als dit dan allanger bekend is waarom laat je dan bepaalde spelers volledig meedoen met jong ajax met zoveel blessures..
Trainer heeft zelf al aangegeven dat diverse spelers al een tijdje tegen blessures aan hebben gezeten. Uiteindelijk dus veel onverantwoorde risico's genomen
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2019 - 15:48   quote  deeplink  
Wat een week, eerste nederlaag in de Eredivisie, eruit in de CL en nu nog gehavende tegen de uitgerekend nummer 2. Kan wel eens inktzwart gaan worden zo
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 15:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Trainer heeft zelf al aangegeven dat diverse spelers al een tijdje tegen blessures aan hebben gezeten. Uiteindelijk dus veel onverantwoorde risico's genomen
mooi dom.. maar goed dan alsnog, waarom dan bepaalde jeugdspeler dan 90 min lang bij jong meelaten doen terwijl je die nu misschien juist nodig had.. nu zet je bepaalde spelers neer op plekken waar ze niet horen..
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 15:51   quote  deeplink  
en let maar op 2de helft siem voor .... als dat zo is helemaal oprotten met die gek
nummer10
 nummer10 - zondag 15 december 2019 - 15:53   quote  deeplink  
onana
mazz schuurs alvarez martinez

vdbeek marin

ziyech
tadic hunter lang

minder wisselingen en spelers op posities waar ze redelijk thuis horen...

mazz is rb schuurs en alvarez zijn eigenlijk cvs en martinez was aangekocht als lb

rest staat dan ook op posities waar ze normaal staan.. maar goed het moet helemaal omgegooit worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2019 - 15:54   quote  deeplink  
We gaan winnen!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2019 - 15:55   quote  deeplink  
Het is idd ff wat anders dan we gewend waren, maar laten eerst even gaan voetballen....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 december 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2019 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
We gaan winnen!!!!
Kijk, hier hou ik nou van ;-)
Eide
 Eide - zondag 15 december 2019 - 16:06   quote  deeplink  
Voorin Tadic, Huntelaar en Ziyech. Daarachter dan Van de Beek, Marin en Alvaraz. Achterin Veltman op rechtsback, Mazraoui op linksback en Martinez en Schuurs centraal. Althans, daar lijkt het zo het meeste op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 15 december, 16.45 uur) Eredivisie 1-0









0.0085070