BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Getafe - Ajax 2-0 (20-02-2020) & Ajax - Getafe 2-1 (27-02-2020) Europa League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:39   quote  deeplink  
Ik ben echt Ajax moe. Het is gewoonweg niet om aan te gluren.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:40   quote  deeplink  
Tyfus Babel, miskoop van de eeuw. Zelfs Sana was beter.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 22:41   quote  deeplink  
babel !! gv de gv
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:41   quote  deeplink  
1 vrije trap drie mensen die hem goed leggen en de scheids doet niets
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:43   quote  deeplink  
Uiteindelijk is het mij duidelijk dat vele van deze jongens niet klaar zijn voor Ajax 1. Er is héél, héél veel werk in de zomer.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:44   quote  deeplink  
Nou hup. Schuurs ook naar voren. Pompen.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:43 schreef Loetje het volgende:
Uiteindelijk is het mij duidelijk dat vele van deze jongens niet klaar zijn voor Ajax 1. Er is héél, héél veel werk in de zomer.
Ik heb vandaag eindelijk weer een vlagen met fatsoenlijk voetbal gezien. Dat is wel even geleden.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:47   quote  deeplink  
Zo vervelend dat die scheids niks doet aan het tijdrekken.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:47   quote  deeplink  
Er zijn er vanavond 3 met een voldoende, Danilo, Van de Beek en Eiting, de rest zakt compleet wederom door het ijs
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb vandaag eindelijk weer een vlagen met fatsoenlijk voetbal gezien. Dat is wel even geleden.
Ik kan het geen voetbal noemen Remco.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik kan het geen voetbal noemen Remco.
Heb meer 1 keer raken gezien dan hiervoor. Heb Tadic weer een paar keer balvast gezien.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:49   quote  deeplink  
Ik kan oprecht Tadic en Babel niet meer zien. Misschien gewoon niet eens meer kijken als die 2 spelen maar luisteren via de radio.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb meer 1 keer raken gezien dan hiervoor. Heb Tadic weer een paar keer balvast gezien.
Denk dat we dan een andere pot gezien hebben
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:51   quote  deeplink  
En dan als een stel debielen tikkies breed...
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:51   quote  deeplink  
Zo blij dat ik niet in het veld sta. Had al lang 6x rood gehad.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk dat we dan een andere pot gezien hebben
Vermoed dat je die momenten door de irritatie niet herkend hebt.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:51 schreef Loetje het volgende:
Zo blij dat ik niet in het veld sta. Had al lang 6x rood gehad.
Hahaha. Anders ik wel. Man man man.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:51 schreef Loetje het volgende:
Zo blij dat ik niet in het veld sta. Had al lang 6x rood gehad.
6 maar ? bleef niemand heel daar
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:54   quote  deeplink  
Positieve van vanavond.

We winnen in ieder geval en geen nieuwe blessures. Als laatste Promes terug. En Danilo die echt een prima indruk maakte.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 27 februari 2020 - 22:54   quote  deeplink  
Wat een ploeg, dat Getafe. Man man man.
Super gedisciplineerd, maar wat een verschrikking voor het voetbal.

Ajax eveneens verschrikkelijk. Wat gaat dat toch worden volgend seizoen.. Ik hou mijn hart vast
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:56   quote  deeplink  
Natrappen toch op Onana??
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Vermoed dat je die momenten door de irritatie niet herkend hebt.
Ik vond het allemaal toevalsvoetbal. 3 kansen vandaag, of beter gezegd, 2. Dat is te weinig vind ik.

Wel veel arbeid gezien, maar duidelijk niet geleerd van vorige week. Weer teveel in hun spel meegegaan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Deze uitschakeling is gewoon helemaal zelf je eigen schuld!! Ajax heeft deze hele Europese campagne nooit zijn niveau van vorig seizoen gehaald. En vervolgens wilde het in de winter niet investeren! En je ziet gewoon dat de jeugd gewoon nog niet de kwaliteiten heeft wat in Ajax 1 gevraagd wordt! En dan Babel, ja ach ........... wat moet je daar nog over zeggen??
Jaccio
 Jaccio - donderdag 27 februari 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Owja en Babel die kwam om zijn plekje voor het EK veilig te stellen, heeft dat plekje juist verspeeld lijkt me..
Koeman kan niet meer serieus genomen worden als hij meegaat
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond het allemaal toevalsvoetbal. 3 kansen vandaag, of beter gezegd, 2. Dat is te weinig vind ik.

Wel veel arbeid gezien, maar duidelijk niet geleerd van vorige week. Weer teveel in hun spel meegegaan
Dat meegaan is niet te voorkomen zonder scheids die paal en perk stelt.

Barca gebeurt het. Real gebeurt het en zelfs Atlético gebeurt het.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 22:57 schreef Jaccio het volgende:
Owja en Babel die kwam om zijn plekje voor het EK veilig te stellen, heeft dat plekje juist verspeeld lijkt me..
Koeman kan niet meer serieus genomen worden als hij meegaat
Neem hem alsjeblieft wel mee. Kunnen de concurrenten nog een beetje lachen!
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 22:58   quote  deeplink  
Over 2 wedstrijden dik en dik verdiend eruit. We missen enorm veel kwaliteit om hier door te stoten. Niet gek als je ziet wat je mist, maar de breedte is gewoon niet sterk genoeg om dingen op te vangen. Helaas.

Hopelijk zondag en woensdag goed, anders wordt het echt een ramp en dan staat Ten Hag wel onder druk.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2020 - 23:00   quote  deeplink  
Weke ploeg kan 8 afwezige spelers opvangen. Dat kan niemand. Zeker niet als dat je gehele aanval is inclusief alle reserves.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 23:00   quote  deeplink  
1 ding is nu een feit, tenhag is verplicht de dubbel te pakken zonder europees voetbal en cl voetbal veilig te stellen en dat moet ook gewoon met de groep die je hebt incl blessures
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 23:00 schreef remco k het volgende:
Weke ploeg kan 8 afwezige spelers opvangen. Dat kan niemand. Zeker niet als dat je gehele aanval is inclusief alle reserves.
Zeker eens, het is deels wel te verklaren.

Maar de andere kant, vorige week had je Ziyech en Blind, wat onze 2 beste spelers moeten zijn, die gaven niet thuis. Deze 2e helft heb je Promes en héél veel beter werd het ook niet.

We hebben altijd gezegd dat Schuurs Veltman wel op kan vangen, ook dat blijkt dan niet zo. Gravenberch laat niets zien, waar mensen zoveel van verwachten. En dan nog sterkhouders als Martinez en Tadic die totaal niet thuisgeven.

Het is meer dan alleen de blessures.

Ik hoop dat er na volgende week woensdag nog hoop is.

En Babel... Remco, Sana was beter.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 27 februari 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Ik had begrepen van, alles wat mos kon gaan ging ook mis.
Dit door de vervelende spel van Getafe. Spelers die weer op de grond bleven liggen.

Waren we kwalitatief wel goed, en hadden we een goede instelling ? We zullen helemaal opnieuw moeten beginnen, zoals eerst beginnen om diverse spelers te laten gaan en het aanvullen met de jeugd die kaar staat.

Naast de jeugd moeten we denk ik wel nog drie goede topaankopen doen, anders zijn we weer terug bij af, vooral Europees.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2020 - 23:07   quote  deeplink  
Waarschijnlijk nu ook binnen 2/3 weken de inhaal tussen Utrecht en Ajax. Die gaat 2x kort achter elkaar komen.
p111
 p111 - donderdag 27 februari 2020 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker eens, het is deels wel te verklaren.

Maar de andere kant, vorige week had je Ziyech en Blind, wat onze 2 beste spelers moeten zijn, die gaven niet thuis. Deze 2e helft heb je Promes en héél veel beter werd het ook niet.

We hebben altijd gezegd dat Schuurs Veltman wel op kan vangen, ook dat blijkt dan niet zo. Gravenberch laat niets zien, waar mensen zoveel van verwachten. En dan nog sterkhouders als Martinez en Tadic die totaal niet thuisgeven.

Het is meer dan alleen de blessures.

Ik hoop dat er na volgende week woensdag nog hoop is.

En Babel... Remco, Sana was beter.
Je mist gewoon een goede Ziyech een Promes net terug een Blind die 3 maanden niet gespeeld heeft.
en Nico dat is teveel.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 23:21   quote  deeplink  
laten we het positief bekijken, excuus van deteveel wedstrijden kan het niet meer zijn. en dus verplicht gezien het materiaal in vergelijking met de rest van nl moet je met 2 vingers in de neus kampioen worden, want de vele wedstrijden was 1 van het klagen dat het niet lukte..
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 23:33   quote  deeplink  
terugkomend op de actie van tenhag, lees net dat hij het op nam voor blind dit had ik niet gezien of meegekregen.. dan snap ik de actie van tenhag dat hij opkomt voor zijn spelers.. dus die opmerking neem ik terug..
p111
 p111 - donderdag 27 februari 2020 - 23:41   quote  deeplink  
Maar snel vergeten,als we zondag maar winnen.Er vanuit gaande dat we zondag met Promes/Nico/Ziyech spelen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2020 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 23:41 schreef p111 het volgende:
Maar snel vergeten,als we zondag maar winnen.Er vanuit gaande dat we zondag met Promes/Nico/Ziyech spelen.
als er dan nu weer snel een blessure komt moet je toch echt de medische staf op zijn flikker geven, en als ik promes zo zag had je de eerste helft.prima met promes kunnen starten ipv babel, misschien had je dan niet achter de feiten aangelopen... maar dat weten we nu simpel weg niet..
p111
 p111 - donderdag 27 februari 2020 - 23:57   quote  deeplink  
Maar wat we wel zien met alle respect we kunnen echt nog niet op niveau spelen met een middenvelder van 17 jaar,die jongen komt echt nog wat tekort.Daar had Propper moeten staan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2020 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 23:57 schreef p111 het volgende:
Maar wat we wel zien met alle respect we kunnen echt nog niet op niveau spelen met een middenvelder van 17 jaar,die jongen komt echt nog wat tekort.Daar had Propper moeten staan.
tjah... snap ook niet dat gravenberch de kansen blijft krijgen keer op keer... heel vreemd, want hij doet het echt niet beter dan alvarez of marin.. mjah tenhag en kritiek uit de media.. en ja ik wou ook meer jeugd, maar wel op momenten dat het kan, simpele beker potjes, eredivisie potjes waar je voor staat... niet in zulke potten en had ik meer ervaren spelers (ook al deden ze het niet top maar ook niet minder) ingezet in zulke potten..
pth
 pth - vrijdag 28 februari 2020 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 23:06 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik had begrepen van, alles wat mos kon gaan ging ook mis.
Dit door de vervelende spel van Getafe. Spelers die weer op de grond bleven liggen.

Waren we kwalitatief wel goed, en hadden we een goede instelling ? We zullen helemaal opnieuw moeten beginnen, zoals eerst beginnen om diverse spelers te laten gaan en het aanvullen met de jeugd die kaar staat.

Naast de jeugd moeten we denk ik wel nog drie goede topaankopen doen, anders zijn we weer terug bij af, vooral Europees.
Vind je behoorlijk optimistisch. Er vanuit gaande dat er nog wel het eea gaat vertrekken, denk ik dat er misschien wel 7-8 behoorlijke aankopen noodzakelijk zullen zijn. Hadden in de winterstop al moeten handelen, maar de kruideniersmentaliteit had weer eens de overhand. Daarnaast zou een opvolger voor die kale mafklapper een ware zegen zijn ... het commentaar van die dorpsmalloot na de wedstrijd, de tering ... trainer van een topclub laat me niet lachen ... wat een aanfluiting die gek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2020 door pth --
AkaS
 AkaS - vrijdag 28 februari 2020 - 00:25   quote  deeplink  
AJAX heeft geknokt voor wat het waard was en daar kon ik van genieten.

Heb verder vol ongeloof zitten kijken en beseffen hoe zeer Ajax benadeeld is door de UEFA/ Scheidrechterlijke beslissingen. Capitale en onacceptabele fouten van de UEFA kosten Ajax vele miljoenen en toch zijn ze er weer als de kippen bij om een onderzoek naar het gedrag van de supporters te starten.

Van mij mogen ze allemaal opgehangen worden bij de UEFA, samen naast die bloedzuigende Spanjaarden van Getafe!

EtH mag gewoon afvloeien van mij hahaha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2020 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 00:19 schreef pth het volgende:

[..]

Vind je behoorlijk optimistisch. Er vanuit gaande dat er nog wel het eea gaat vertrekken, denk ik dat er misschien wel 7-8 behoorlijke aankopen noodzakelijk zullen zijn. Hadden in de winterstop al moeten handelen, maar de kruideniersmentaliteit had weer eens de overhand. Daarnaast zou een opvolger voor die kale mafklapper een ware zegen zijn ... het commentaar van die dorpsmalloot na de wedstrijd, de tering ... trainer van een topclub laat me niet lachen ... wat een aanfluiting die gek
hier ga ik niks opzeggen... ;)
AkaS
 AkaS - vrijdag 28 februari 2020 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 00:19 schreef pth het volgende:

[..]

Vind je behoorlijk optimistisch. Er vanuit gaande dat er nog wel het eea gaat vertrekken, denk ik dat er misschien wel 7-8 behoorlijke aankopen noodzakelijk zullen zijn. Hadden in de winterstop al moeten handelen, maar de kruideniersmentaliteit had weer eens de overhand. Daarnaast zou een opvolger voor die kale mafklapper een ware zegen zijn ... het commentaar van die dorpsmalloot na de wedstrijd, de tering ... trainer van een topclub laat me niet lachen ... wat een aanfluiting die gek
Hahaha, helemaal mee eens
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2020 - 23:57 schreef p111 het volgende:
Maar wat we wel zien met alle respect we kunnen echt nog niet op niveau spelen met een middenvelder van 17 jaar,die jongen komt echt nog wat tekort.Daar had Propper moeten staan.
Of Marin die kerel kostte 12 miljoen en lijkt zijn kans ook al gehad te hebben. Lijkt een flinke miskoop te zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2020 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 00:19 schreef pth het volgende:

[..]

Vind je behoorlijk optimistisch. Er vanuit gaande dat er nog wel het eea gaat vertrekken, denk ik dat er misschien wel 7-8 behoorlijke aankopen noodzakelijk zullen zijn. Hadden in de winterstop al moeten handelen, maar de kruideniersmentaliteit had weer eens de overhand. Daarnaast zou een opvolger voor die kale mafklapper een ware zegen zijn ... het commentaar van die dorpsmalloot na de wedstrijd, de tering ... trainer van een topclub laat me niet lachen ... wat een aanfluiting die gek
Met zijn tactische wissel van Getafe uit nog in het achterhoofd. Schuurs die eigenlijk je de uitschakeling bezorgd waar Alvarez aardig stond. Ten Hag helaas vaak onnavolgbaar met zijn wissels.
p111
 p111 - vrijdag 28 februari 2020 - 18:10   quote  deeplink  
klopt,Alvarez deed het niet slecht en is een stuk harder als Schuurs.Waarom ga je dan Schuurs brengen.Ik had al voorspeld dat Gravenberch dit niet zou trekken wat logisch is als je pas 17 jaar bent.En hij had Blind moeten laten staan en Martinez op het middenveld moeten laten,dit middenveld met Ryan-Eiting-Donny was gewoon te jong en niet sterk genoeg .Ik loop al maanden te roepen koop Propper een techn/begaafde Nederlandse speler dan had je dit middenveld probleem niet gehad.Je bent de Jong en Schone kwijt geraakt en Ziyech geblesseerd Ajax heeft gegokt op Gravenberch als vervanger zeer dom je kan niet alles zetten op een talent van 17 jaar als basis middenvelder bij Ajax.Overmars mag echt wel is goed kijken naar een linksback want als Nico geblesseerd of geschorst is hebben wij een groot probleem.
AkaS
 AkaS - zaterdag 29 februari 2020 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 18:10 schreef p111 het volgende:
klopt,Alvarez deed het niet slecht en is een stuk harder als Schuurs.Waarom ga je dan Schuurs brengen.Ik had al voorspeld dat Gravenberch dit niet zou trekken wat logisch is als je pas 17 jaar bent.En hij had Blind moeten laten staan en Martinez op het middenveld moeten laten,dit middenveld met Ryan-Eiting-Donny was gewoon te jong en niet sterk genoeg .Ik loop al maanden te roepen koop Propper een techn/begaafde Nederlandse speler dan had je dit middenveld probleem niet gehad.Je bent de Jong en Schone kwijt geraakt en Ziyech geblesseerd Ajax heeft gegokt op Gravenberch als vervanger zeer dom je kan niet alles zetten op een talent van 17 jaar als basis middenvelder bij Ajax.Overmars mag echt wel is goed kijken naar een linksback want als Nico geblesseerd of geschorst is hebben wij een groot probleem.
Dít zijn allemaal keuzes van onze geweldige trainer die telkens KUT uitpakken ;-)

Je mag van een Ajax trainer betere keuzes verwachten. Een foutje hier en daar is menselijk maar deze man heeft behoorlijk materiaal tot zijn beschikking maar fatsoenlijk voetbal krijgt hij er niet uit.

Straks als iedereen terug is hopen dat het obv de extra kwaliteit toch nog goed komt.

Maar och wat hebben wij een kuttrainer! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 februari 2020 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 17:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of Marin die kerel kostte 12 miljoen en lijkt zijn kans ook al gehad te hebben. Lijkt een flinke miskoop te zijn.
Ik vind dat zo makkelijk gezegd. Die jongens moeten niet na 1 fout gelijk weer 3 weken de bank op. Geef ze godverdomme eens een kans en laat ze wat meer wedstrijden staan. Zelfde als Alvarez, ze maken een fout en worden direct als miskoop bestempeld. En na 2 wedstrijden zitten ze weer op de bank te rotten. Dat vind ik het grote manco van Ten Hag. Hij heeft nooit echt rust gecreëerd in zijn basis.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 11:00   quote  deeplink  
las ergens een mooi stuk, meende van derksen (normaal een kneus) maar hierin had hij wel gelijk, advocaat bij feyenoord die het maximale uit spelers haalt, tegen een tenhag die afhankelijk is van.. en tenhag kan ook zelfs uit zijn basis 11 het maximale niet halen want ook vorige seizoen was het elke keer in de CL top en billenknijpen in de competitie.. en wat AW zegt het begint bij vertrouwen, marin en alvarez maakte foutjes dat klopt, maar dat doen babel, gravenberch en zo nog een aantal ook... waarom die dan wel en marin alvarez niet het vertrouwen geven en maar blijven switchen, iets wat die vorigseizoen ook deed met neres en vd beek..
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 11:00 schreef nummer10 het volgende:
las ergens een mooi stuk, meende van derksen (normaal een kneus) maar hierin had hij wel gelijk, advocaat bij feyenoord die het maximale uit spelers haalt, tegen een tenhag die afhankelijk is van.. en tenhag kan ook zelfs uit zijn basis 11 het maximale niet halen want ook vorige seizoen was het elke keer in de CL top en billenknijpen in de competitie.. en wat AW zegt het begint bij vertrouwen, marin en alvarez maakte foutjes dat klopt, maar dat doen babel, gravenberch en zo nog een aantal ook... waarom die dan wel en marin alvarez niet het vertrouwen geven en maar blijven switchen, iets wat die vorigseizoen ook deed met neres en vd beek..
Weet Erik ten Hag niet het maximale uit zijn selectie te halen?? Ben je misschien vorig seizoen vergeten?? Mwah... kampioen, de beker en halve finale Champions League. En dan durf jij te beweren dat hij niet het maximale uit zijn selectie heeft gehaald...

Voor dit seizoen maar liefst drie dragende spelers verkocht (Lasse Schöne, Matthijs de Ligt en Frenkie nde Jong). Misschien zou je daar zelfs Kasper Dolberg nog in mee kunnen nemen. M.a.w. Erik Ten Hag is maar liefst 36% van zijn basisspelers kwijtgeraakt door verkoop. Daarnaast zijn een aantal belangrijke spelers door blessures langdurig uitgeschakeld geweest. Tuurlijk: vast de schuld van die trainer die er niks van kan. Pfff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 februari 2020 door Pietje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Getafe - Ajax 2-0 (20-02-2020) & Ajax - Getafe 2-1 (27-02-2020) Europa League









0.0207681