BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Getafe - Ajax 2-0 (20-02-2020) & Ajax - Getafe 2-1 (27-02-2020) Europa League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 14:47   quote  deeplink  
Maar laten we even wel zijn Pietje.

Als het goed gaat ligt dat aan de spelers en niet aan de trainer. Als het slecht gaat ligt dat niet aan de spelers maar enkel en alleen aan de trainer.

Dat wij dat allemaal nu nog niet snappen zegt wel iets over over onze intelligentie.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 14:47 schreef remco k het volgende:
Maar laten we even wel zijn Pietje.

Als het goed gaat ligt dat aan de spelers en niet aan de trainer. Als het slecht gaat ligt dat niet aan de spelers maar enkel en alleen aan de trainer.

Dat wij dat allemaal nu nog niet snappen zegt wel iets over over onze intelligentie.
Haha. Zo is het Remco. Wij zijn te stom om voor de duvel te dansen. Wij snappen er inderdaad geen donder van. Die "anderen" hebben het spelletje dat voetbal heet goed door. :-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 16:44   quote  deeplink  
dat heet eerder verder kijken dan je neus lang is.. en remco deed jij en vele anderen dat niet met bosz ? maaruh ben niet de enige hoor die zo denkt ik leef niet enkel zoals een aantal hier alleen op dit forumpje.. de echte voetbalkenners die ik toch echt hoger in schat dan jullie kennis zeggen het ook, en dat zelfs nadat ik iets heb gepost.. en daarbij, nee hij heeft niet het maximale eruit gehaald.. teveel wedstrijden waar je het onnodig lastig had in de eredivisie en net aan kampioen.. het maximale kwam bij spelers enkel naar boven of grotendeels tijdens de CL, en dat kwam toch echt van de spelers zelf.. en ook dit seizoen kan hij niet het maximale uit zijn selectie halen, en dan heb ik het niet enkel over de basis 11.. de reservers bakken er geen flikker van, puur omdat tenhag de poppetjes niet op hun eigenplek zet.. jeugd word niet beter onder hem en zelfs de sterkhouders worden niet bepaald beter.. vdbeek, tadic, blind, mazz, taqi.. en nog een paar zijn allemaal niet gegroeit in vergelijking met vorigseizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 februari 2020 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 februari 2020 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 14:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet Erik ten Hag niet het maximale uit zijn selectie te halen?? Ben je misschien vorig seizoen vergeten?? Mwah... kampioen, de beker en halve finale Champions League. En dan durf jij te beweren dat hij niet het maximale uit zijn selectie heeft gehaald...

Voor dit seizoen maar liefst drie dragende spelers verkocht (Lasse Schöne, Matthijs de Ligt en Frenkie nde Jong). Misschien zou je daar zelfs Kasper Dolberg nog in mee kunnen nemen. M.a.w. Erik Ten Hag is maar liefst 36% van zijn basisspelers kwijtgeraakt door verkoop. Daarnaast zijn een aantal belangrijke spelers door blessures langdurig uitgeschakeld geweest. Tuurlijk: vast de schuld van die trainer die er niks van kan. Pfff
Wat een onzin!! Lasse Schöne heeft Ten Hag zelf laten gaan aangezien hij hem geen basisplaats kon garanderen. Voor De Ligt werd met veel bombarie Alvarez gehaald. Maar Alvarez werd vervolgens heel ergens anders in het team geplaatst. Marin zou de logische vervanger zijn van De Jong, maar welke kans krijgt hij? Daarnaast hebben ze geweigerd een echte spits te halen toen Dolberg werd verkocht, halen ze Babel als goedkope oplossing om de blessures van Neres eb Promes op te vangen en laten ze het middenveld nog steeds ondersneeuwen.

Je kan gewoon simpelweg niet van Ten Hag op aan. Een echte basis heeft hij niet en dat is enkel en alleen zijn schuld.

En dan nog even qua blessures. Ajax besloot ineens de medische en technische staf te veranderen. Vorig jaar bijna geen blessures. En nu? Nu is het weer een puinhoop als jaren geleden en kan je wederom zien dat blessures langer duren dan eerst werd aangegeven. Gewoon omdat blessures en herstel weer heel anders worden aangepakt ten opzichte van vorig seizoen.
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een onzin!! Lasse Schöne heeft Ten Hag zelf laten gaan aangezien hij hem geen basisplaats kon garanderen. Voor De Ligt werd met veel bombarie Alvarez gehaald. Maar Alvarez werd vervolgens heel ergens anders in het team geplaatst. Marin zou de logische vervanger zijn van De Jong, maar welke kans krijgt hij? Daarnaast hebben ze geweigerd een echte spits te halen toen Dolberg werd verkocht, halen ze Babel als goedkope oplossing om de blessures van Neres eb Promes op te vangen en laten ze het middenveld nog steeds ondersneeuwen.

Je kan gewoon simpelweg niet van Ten Hag op aan. Een echte basis heeft hij niet en dat is enkel en alleen zijn schuld.

En dan nog even qua blessures. Ajax besloot ineens de medische en technische staf te veranderen. Vorig jaar bijna geen blessures. En nu? Nu is het weer een puinhoop als jaren geleden en kan je wederom zien dat blessures langer duren dan eerst werd aangegeven. Gewoon omdat blessures en herstel weer heel anders worden aangepakt ten opzichte van vorig seizoen.
Las laatst een stukje dat dezelfde methodes als afgelopen jaar gebruikt worden. En dat de staf dus uitgebreid is. Wat daarin veranderd is aan methodes en of dat terug te herleiden is na de blessures durf ik niks over te zeggen. Ik denk ook niet dat wij daar überhaupt een zinnig woord over kunnen zeggen.

Dat ten Hag te wispelturig is met zijn basis elftal en veranderlijk is tussen het spelers wel en geen structurele kans te geven begrijp ik ook niks van. En daar is niemand anders dan hij verantwoordelijk voor.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Las laatst een stukje dat dezelfde methodes als afgelopen jaar gebruikt worden. En dat de staf dus uitgebreid is. Wat daarin veranderd is aan methodes en of dat terug te herleiden is na de blessures durf ik niks over te zeggen. Ik denk ook niet dat wij daar überhaupt een zinnig woord over kunnen zeggen.

Dat ten Hag te wispelturig is met zijn basis elftal en veranderlijk is tussen het spelers wel en geen structurele kans te geven begrijp ik ook niks van. En daar is niemand anders dan hij verantwoordelijk voor.
en ik las een stuk dat hij/staf na de winterstop fanatieker en meer is gaan trainen.. ben er niet bij, maar opvallend is het wel
AkaS
 AkaS - zaterdag 29 februari 2020 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een onzin!! Lasse Schöne heeft Ten Hag zelf laten gaan aangezien hij hem geen basisplaats kon garanderen. Voor De Ligt werd met veel bombarie Alvarez gehaald. Maar Alvarez werd vervolgens heel ergens anders in het team geplaatst. Marin zou de logische vervanger zijn van De Jong, maar welke kans krijgt hij? Daarnaast hebben ze geweigerd een echte spits te halen toen Dolberg werd verkocht, halen ze Babel als goedkope oplossing om de blessures van Neres eb Promes op te vangen en laten ze het middenveld nog steeds ondersneeuwen.

Je kan gewoon simpelweg niet van Ten Hag op aan. Een echte basis heeft hij niet en dat is enkel en alleen zijn schuld.

En dan nog even qua blessures. Ajax besloot ineens de medische en technische staf te veranderen. Vorig jaar bijna geen blessures. En nu? Nu is het weer een puinhoop als jaren geleden en kan je wederom zien dat blessures langer duren dan eerst werd aangegeven. Gewoon omdat blessures en herstel weer heel anders worden aangepakt ten opzichte van vorig seizoen.
Wow, wat een ongelofelijke sterke en helemaal ware reactie! Ben het er dan ook 1000% mee eens!!!

Laten we eerlijk zijn met een team zoals vorig jaar is het smullen geblazen en hoeft een trainer alleen te zorgen dat iedereen fit is en het gaat zo goed als vanzelf.

Juist nu kan een trainer zijn meerwaarde bewijzen en ten Hag maakt er een zooitje van. Onlogische opstellingen bij tijd en wijlen onlogische wissels en goed functionerende spelers heen en weer positioneren binnen het team. Gevolg onrust en weinig automatisme voor het benodigde positiespel...

Want met positiespel had je Getafe kunnen uitschakelen!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een onzin!! Lasse Schöne heeft Ten Hag zelf laten gaan aangezien hij hem geen basisplaats kon garanderen. Voor De Ligt werd met veel bombarie Alvarez gehaald. Maar Alvarez werd vervolgens heel ergens anders in het team geplaatst. Marin zou de logische vervanger zijn van De Jong, maar welke kans krijgt hij? Daarnaast hebben ze geweigerd een echte spits te halen toen Dolberg werd verkocht, halen ze Babel als goedkope oplossing om de blessures van Neres eb Promes op te vangen en laten ze het middenveld nog steeds ondersneeuwen.

Je kan gewoon simpelweg niet van Ten Hag op aan. Een echte basis heeft hij niet en dat is enkel en alleen zijn schuld.

En dan nog even qua blessures. Ajax besloot ineens de medische en technische staf te veranderen. Vorig jaar bijna geen blessures. En nu? Nu is het weer een puinhoop als jaren geleden en kan je wederom zien dat blessures langer duren dan eerst werd aangegeven. Gewoon omdat blessures en herstel weer heel anders worden aangepakt ten opzichte van vorig seizoen.
zoals akas al zegt, jij brengt het alleen wat netter dan mij ;)
AkaS
 AkaS - zondag 01 maart 2020 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 23:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals akas al zegt, jij brengt het alleen wat netter dan mij ;)
En aanvullend op de post van warrior natuurlijk dat ten Hag Marin persé wilde hebben;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 00:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

En aanvullend op de post van warrior natuurlijk dat ten Hag Marin persé wilde hebben;-)
kon prima, als tenhag hem dan ook liet spelen zoals hij altijd deed en in zijn kracht kwam, zie je nu met vdbeek, op zijn oude possitie zoals we hem kennen.. nieuwe positie geen schim van wat hij was... conclusie spelers gebruiken waar ze horen.. en je doet het als speler beter.. en dan zie ik hier mensen roepen dat cvm weinig verschillend is met cv.. ga op voetbal en je komt er zelf achter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 maart 2020 - 12:18   quote  deeplink  
Ik voorspel het jullie, als ons kluppie vandaag wint met zoveel blessures hebben bij een klein aantal enkel de spelers dat gedaan niet de trainer...let maar op, het is net een langspeelplaat die blijft hangen hahaha!
Het gaat om de chemie die tussen de spelers en de trainer heerst, als er geen chemie is haal je geen halve finale Champions League.
Dat Ajax niet goed heeft ingekocht aan spelers is een bekend verhaal maar hang daar niet de trainer aan op, die heeft hier nauwelijks zeggenschap hier in, we hebben toch een scoutingafdeling plus een directie die daarvoor verantwoordelijk voor is
Een trainer heeft hier maar weinig zeggenschap in.
Fijne wedstrijd vanmiddag!
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik voorspel het jullie, als ons kluppie vandaag wint met zoveel blessures hebben bij een klein aantal enkel de spelers dat gedaan niet de trainer...let maar op, het is net een langspeelplaat die blijft hangen hahaha!
Het gaat om de chemie die tussen de spelers en de trainer heerst, als er geen chemie is haal je geen halve finale Champions League.
Dat Ajax niet goed heeft ingekocht aan spelers is een bekend verhaal maar hang daar niet de trainer aan op, die heeft hier nauwelijks zeggenschap hier in, we hebben toch een scoutingafdeling plus een directie die daarvoor verantwoordelijk voor is
Een trainer heeft hier maar weinig zeggenschap in.
Fijne wedstrijd vanmiddag!
de trainer bepaald alleen wel of die ze goed of slecht gebruikt.. dus slecht ingekocht, of je aankopen verkrachten (beetje zoals neres in het begin)
AkaS
 AkaS - zondag 01 maart 2020 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik voorspel het jullie, als ons kluppie vandaag wint met zoveel blessures hebben bij een klein aantal enkel de spelers dat gedaan niet de trainer...let maar op, het is net een langspeelplaat die blijft hangen hahaha!
Het gaat om de chemie die tussen de spelers en de trainer heerst, als er geen chemie is haal je geen halve finale Champions League.
Dat Ajax niet goed heeft ingekocht aan spelers is een bekend verhaal maar hang daar niet de trainer aan op, die heeft hier nauwelijks zeggenschap hier in, we hebben toch een scoutingafdeling plus een directie die daarvoor verantwoordelijk voor is
Een trainer heeft hier maar weinig zeggenschap in.
Fijne wedstrijd vanmiddag!
Ik zal niet kinderachtig zijn Jack en je een fatsoenlijke reactie geven...

… Je hebt bijna gelijk. Het gaat inderdaad om chemie. Sommigen hebben dat van nature. Precies wat ik altijd in woorden van gelijke strekking post... De natuurlijke chemie tussen Tadic, Ziyech, Neres, de Jong en van de Beek spatte vorig seizoen van hun gezicht. Als kinderen in een snoepwinkel genoten ze van elkaar. Hier hoefde geen enkele trainer iets aan toe te voegen.

Kan je het hier mee eens zijn?

Bij anderen moet de chemie groeien. Enerzijds buiten het veld met als gevolg betere verstandhouding in het veld. En of chemie op het veld omdat ze langere periodes met elkaar spelen en op elkaar ingespeeld raken...

In dat laatste kan de trainer een hand hebben. Echter blijft ten Hag maar husselen en zijn keuzes zijn hierbij ook vaak onlogisch te noemen.

Kan je het hier ook mee eens zijn of denk je waar heb je het over?

Het is onfortuinlijk dat we zoveel blessures hebben, echter zijn er idd intern keuzes gemaakt en zijn er wel degelijk wijzigingen in de technische staf en hebben we plotseling wel heel veel blessures. Of dit een gevolg van is of puur toeval.... Daar kunnen we allemaal een eigen oordeel over vellen. Persoonlijk zie ik dit als een gevolg van.

Ten Hag lult raar en dan heb ik het niet over zijn accent in werkelijkheid maar over zijn wijze van praten, gezichtsuitdrukking die verraad dat hij af en toe in paniek raakt bij kritische vragen en dan uit zijn nek begint te lullen.

Hoe dan ook we kunnen toch neutraal vaststellen dat ten Hag ondanks de blessures voor eredivisie begrippen nog altijd een meer dan behoorlijk elftal op de been kan brengen.

En volgens mij kunnen we ook neutraal vaststellen dat hij veel te vaak met teveel mensen husselt. Ben benieuwd of je het hier mee eens bent.

Gevolg... Er kan geen onderlinge chemie groeien, geen vastigheden waardoor positiespel in hoog tempo niet tot stand komt. Gevolg zijn behoorlijk wat nederlagen inmiddels die mijn inziens met een minder wispelturige trainer onnodig waren geweest.

Misschien kan ik met een wat minder "negatieve" toon zorgen dat je wat minder op tilt slaat en mijn mening wat neutraler wegen!

En verder heb ik volgens mij het recht om mijn frustratie op mijn eigen manier te uiten. En dus herhaal ik dat ik ten Hag een kuttrainer vind. En als jij mij een eikel noemt reageer ik daar op in een zelfde stijl zeg maar.

Verder ben ik niet uit op ruzie, maar hoef ik ook niet bij een bepaald kliekje horen die via pb's wel heel stiekem samenspannen.

Hoor steeds slachtoffer gebral over mensen die hier weg blijven vanwege sommige negatieve types... Nou er zijn er ook genoeg die hier weggepest zijn door hetzelfde kliekje die nu klagen over negatieve types zoals ik en wellicht nummer 10 en wellicht nog een paar anderen.

En tot slot... Pietje is "onze" senior en ik heb altijd respect voor "ouderen" maar in de discussie is het gelijke monniken, gelijke kappen voor mij.

Verder hou ik van dezelfde club als iedereen hier en heb ik de nodige (zeer lange) reizen in mijn leven gemaakt om mijn club in aktie te zien in binnen en buitenland. Echter ik ben niet de supporter die alles okay vindt....

En ik ben een fel tegenstander van ten Hag als trainer en Veltman als basisspeler van Ajax.

Mag dat ? Dankjewel

Fijne wedstrijd allemaal!
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 13:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zal niet kinderachtig zijn Jack en je een fatsoenlijke reactie geven...

… Je hebt bijna gelijk. Het gaat inderdaad om chemie. Sommigen hebben dat van nature. Precies wat ik altijd in woorden van gelijke strekking post... De natuurlijke chemie tussen Tadic, Ziyech, Neres, de Jong en van de Beek spatte vorig seizoen van hun gezicht. Als kinderen in een snoepwinkel genoten ze van elkaar. Hier hoefde geen enkele trainer iets aan toe te voegen.

Kan je het hier mee eens zijn?

Bij anderen moet de chemie groeien. Enerzijds buiten het veld met als gevolg betere verstandhouding in het veld. En of chemie op het veld omdat ze langere periodes met elkaar spelen en op elkaar ingespeeld raken...

In dat laatste kan de trainer een hand hebben. Echter blijft ten Hag maar husselen en zijn keuzes zijn hierbij ook vaak onlogisch te noemen.

Kan je het hier ook mee eens zijn of denk je waar heb je het over?

Het is onfortuinlijk dat we zoveel blessures hebben, echter zijn er idd intern keuzes gemaakt en zijn er wel degelijk wijzigingen in de technische staf en hebben we plotseling wel heel veel blessures. Of dit een gevolg van is of puur toeval.... Daar kunnen we allemaal een eigen oordeel over vellen. Persoonlijk zie ik dit als een gevolg van.

Ten Hag lult raar en dan heb ik het niet over zijn accent in werkelijkheid maar over zijn wijze van praten, gezichtsuitdrukking die verraad dat hij af en toe in paniek raakt bij kritische vragen en dan uit zijn nek begint te lullen.

Hoe dan ook we kunnen toch neutraal vaststellen dat ten Hag ondanks de blessures voor eredivisie begrippen nog altijd een meer dan behoorlijk elftal op de been kan brengen.

En volgens mij kunnen we ook neutraal vaststellen dat hij veel te vaak met teveel mensen husselt. Ben benieuwd of je het hier mee eens bent.

Gevolg... Er kan geen onderlinge chemie groeien, geen vastigheden waardoor positiespel in hoog tempo niet tot stand komt. Gevolg zijn behoorlijk wat nederlagen inmiddels die mijn inziens met een minder wispelturige trainer onnodig waren geweest.

Misschien kan ik met een wat minder "negatieve" toon zorgen dat je wat minder op tilt slaat en mijn mening wat neutraler wegen!

En verder heb ik volgens mij het recht om mijn frustratie op mijn eigen manier te uiten. En dus herhaal ik dat ik ten Hag een kuttrainer vind. En als jij mij een eikel noemt reageer ik daar op in een zelfde stijl zeg maar.

Verder ben ik niet uit op ruzie, maar hoef ik ook niet bij een bepaald kliekje horen die via pb's wel heel stiekem samenspannen.

Hoor steeds slachtoffer gebral over mensen die hier weg blijven vanwege sommige negatieve types... Nou er zijn er ook genoeg die hier weggepest zijn door hetzelfde kliekje die nu klagen over negatieve types zoals ik en wellicht nummer 10 en wellicht nog een paar anderen.

En tot slot... Pietje is "onze" senior en ik heb altijd respect voor "ouderen" maar in de discussie is het gelijke monniken, gelijke kappen voor mij.

Verder hou ik van dezelfde club als iedereen hier en heb ik de nodige (zeer lange) reizen in mijn leven gemaakt om mijn club in aktie te zien in binnen en buitenland. Echter ik ben niet de supporter die alles okay vindt....

En ik ben een fel tegenstander van ten Hag als trainer en Veltman als basisspeler van Ajax.

Mag dat ? Dankjewel

Fijne wedstrijd allemaal!
mooi verwoord en sluit ik me volledig bij aan.. en pbs en kliekjes, het is dat boudewijn ze heeft verwijderd helaas, en misschien dat sommigen het niet willen zien.. dat moet dan maar.. in iedergeval succes vanavond allen !
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2020 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 13:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zal niet kinderachtig zijn Jack en je een fatsoenlijke reactie geven...

… Je hebt bijna gelijk. Het gaat inderdaad om chemie. Sommigen hebben dat van nature. Precies wat ik altijd in woorden van gelijke strekking post... De natuurlijke chemie tussen Tadic, Ziyech, Neres, de Jong en van de Beek spatte vorig seizoen van hun gezicht. Als kinderen in een snoepwinkel genoten ze van elkaar. Hier hoefde geen enkele trainer iets aan toe te voegen.

Kan je het hier mee eens zijn?

Bij anderen moet de chemie groeien. Enerzijds buiten het veld met als gevolg betere verstandhouding in het veld. En of chemie op het veld omdat ze langere periodes met elkaar spelen en op elkaar ingespeeld raken...

In dat laatste kan de trainer een hand hebben. Echter blijft ten Hag maar husselen en zijn keuzes zijn hierbij ook vaak onlogisch te noemen.

Kan je het hier ook mee eens zijn of denk je waar heb je het over?

Het is onfortuinlijk dat we zoveel blessures hebben, echter zijn er idd intern keuzes gemaakt en zijn er wel degelijk wijzigingen in de technische staf en hebben we plotseling wel heel veel blessures. Of dit een gevolg van is of puur toeval.... Daar kunnen we allemaal een eigen oordeel over vellen. Persoonlijk zie ik dit als een gevolg van.

Ten Hag lult raar en dan heb ik het niet over zijn accent in werkelijkheid maar over zijn wijze van praten, gezichtsuitdrukking die verraad dat hij af en toe in paniek raakt bij kritische vragen en dan uit zijn nek begint te lullen.

Hoe dan ook we kunnen toch neutraal vaststellen dat ten Hag ondanks de blessures voor eredivisie begrippen nog altijd een meer dan behoorlijk elftal op de been kan brengen.

En volgens mij kunnen we ook neutraal vaststellen dat hij veel te vaak met teveel mensen husselt. Ben benieuwd of je het hier mee eens bent.

Gevolg... Er kan geen onderlinge chemie groeien, geen vastigheden waardoor positiespel in hoog tempo niet tot stand komt. Gevolg zijn behoorlijk wat nederlagen inmiddels die mijn inziens met een minder wispelturige trainer onnodig waren geweest.

Misschien kan ik met een wat minder "negatieve" toon zorgen dat je wat minder op tilt slaat en mijn mening wat neutraler wegen!

En verder heb ik volgens mij het recht om mijn frustratie op mijn eigen manier te uiten. En dus herhaal ik dat ik ten Hag een kuttrainer vind. En als jij mij een eikel noemt reageer ik daar op in een zelfde stijl zeg maar.

Verder ben ik niet uit op ruzie, maar hoef ik ook niet bij een bepaald kliekje horen die via pb's wel heel stiekem samenspannen.

Hoor steeds slachtoffer gebral over mensen die hier weg blijven vanwege sommige negatieve types... Nou er zijn er ook genoeg die hier weggepest zijn door hetzelfde kliekje die nu klagen over negatieve types zoals ik en wellicht nummer 10 en wellicht nog een paar anderen.

En tot slot... Pietje is "onze" senior en ik heb altijd respect voor "ouderen" maar in de discussie is het gelijke monniken, gelijke kappen voor mij.

Verder hou ik van dezelfde club als iedereen hier en heb ik de nodige (zeer lange) reizen in mijn leven gemaakt om mijn club in aktie te zien in binnen en buitenland. Echter ik ben niet de supporter die alles okay vindt....

En ik ben een fel tegenstander van ten Hag als trainer en Veltman als basisspeler van Ajax.

Mag dat ? Dankjewel

Fijne wedstrijd allemaal!
Beste akaS,

Allereerst wil ik je even laten weten, dat ik oprecht groot respect heb voor deze post! C'est le ton qui fait la chanson... Ik heb gewoon een ongelooflijke hekel aan gescheld en gevloek. Zo ben ik nu eenmaal opgevoed door mijn lang geleden (46 jaar) overleden ouders. Zonder een heilig boontje te willen zijn, overigens.

Daarnaast wil ik als "senior" ook beslist geen "uitzonderingspositie". Ik ben, net als jullie, Ajax-supporter, hoewel ik de laatste jaren niet meer in het stadion kom. Simpelweg omdat daar (te) vaak rottigheden worden uitgehaald. Helaas.

De strekking van je verhaal, daar ben ik het ten dele mee eens, (ja, je leest het goed) maar andere delen beslist niet. Waar met name ik over val is dat je steeds maar dingen herhaalt: over Joël Veltman, over Erik ten Hag, et cetera. Na tien keer heb jij (en anderen) je punt wel gemaakt. Het steeds maar herhalen van hetzelfde werkt averechts. Althans bij mij: ik raak geïrriteerd en lees het niet (meer) en denk er het mijne van. En natuurlijk, het is een open forum hier, waar iedereen dezelfde "rechten" heeft :-)

Verder zijn we even goede vrienden!
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 21:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ik las een stuk dat hij/staf na de winterstop fanatieker en meer is gaan trainen.. ben er niet bij, maar opvallend is het wel
Die link heb ik nog nooit gezien.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 01:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kon prima, als tenhag hem dan ook liet spelen zoals hij altijd deed en in zijn kracht kwam, zie je nu met vdbeek, op zijn oude possitie zoals we hem kennen.. nieuwe positie geen schim van wat hij was... conclusie spelers gebruiken waar ze horen.. en je doet het als speler beter.. en dan zie ik hier mensen roepen dat cvm weinig verschillend is met cv.. ga op voetbal en je komt er zelf achter.
Marin speelde daar vanuit de controle rechts in het middenveld. Precies zoals hij bij Ajax zou moeten spelen. Enige verschil is de positie van het gehele elftal op het veld. Die is bij Ajax gewoon 10 tot 25 meter dieper.

Hier trouwens nog nooit iemand zien posten dat die twee posities hetzelfde zijn.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 13:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zal niet kinderachtig zijn Jack en je een fatsoenlijke reactie geven...

… Je hebt bijna gelijk. Het gaat inderdaad om chemie. Sommigen hebben dat van nature. Precies wat ik altijd in woorden van gelijke strekking post... De natuurlijke chemie tussen Tadic, Ziyech, Neres, de Jong en van de Beek spatte vorig seizoen van hun gezicht. Als kinderen in een snoepwinkel genoten ze van elkaar. Hier hoefde geen enkele trainer iets aan toe te voegen.

Kan je het hier mee eens zijn?

Bij anderen moet de chemie groeien. Enerzijds buiten het veld met als gevolg betere verstandhouding in het veld. En of chemie op het veld omdat ze langere periodes met elkaar spelen en op elkaar ingespeeld raken...

In dat laatste kan de trainer een hand hebben. Echter blijft ten Hag maar husselen en zijn keuzes zijn hierbij ook vaak onlogisch te noemen.

Kan je het hier ook mee eens zijn of denk je waar heb je het over?

Het is onfortuinlijk dat we zoveel blessures hebben, echter zijn er idd intern keuzes gemaakt en zijn er wel degelijk wijzigingen in de technische staf en hebben we plotseling wel heel veel blessures. Of dit een gevolg van is of puur toeval.... Daar kunnen we allemaal een eigen oordeel over vellen. Persoonlijk zie ik dit als een gevolg van.

Ten Hag lult raar en dan heb ik het niet over zijn accent in werkelijkheid maar over zijn wijze van praten, gezichtsuitdrukking die verraad dat hij af en toe in paniek raakt bij kritische vragen en dan uit zijn nek begint te lullen.

Hoe dan ook we kunnen toch neutraal vaststellen dat ten Hag ondanks de blessures voor eredivisie begrippen nog altijd een meer dan behoorlijk elftal op de been kan brengen.

En volgens mij kunnen we ook neutraal vaststellen dat hij veel te vaak met teveel mensen husselt. Ben benieuwd of je het hier mee eens bent.

Gevolg... Er kan geen onderlinge chemie groeien, geen vastigheden waardoor positiespel in hoog tempo niet tot stand komt. Gevolg zijn behoorlijk wat nederlagen inmiddels die mijn inziens met een minder wispelturige trainer onnodig waren geweest.

Misschien kan ik met een wat minder "negatieve" toon zorgen dat je wat minder op tilt slaat en mijn mening wat neutraler wegen!

En verder heb ik volgens mij het recht om mijn frustratie op mijn eigen manier te uiten. En dus herhaal ik dat ik ten Hag een kuttrainer vind. En als jij mij een eikel noemt reageer ik daar op in een zelfde stijl zeg maar.

Verder ben ik niet uit op ruzie, maar hoef ik ook niet bij een bepaald kliekje horen die via pb's wel heel stiekem samenspannen.

Hoor steeds slachtoffer gebral over mensen die hier weg blijven vanwege sommige negatieve types... Nou er zijn er ook genoeg die hier weggepest zijn door hetzelfde kliekje die nu klagen over negatieve types zoals ik en wellicht nummer 10 en wellicht nog een paar anderen.

En tot slot... Pietje is "onze" senior en ik heb altijd respect voor "ouderen" maar in de discussie is het gelijke monniken, gelijke kappen voor mij.

Verder hou ik van dezelfde club als iedereen hier en heb ik de nodige (zeer lange) reizen in mijn leven gemaakt om mijn club in aktie te zien in binnen en buitenland. Echter ik ben niet de supporter die alles okay vindt....

En ik ben een fel tegenstander van ten Hag als trainer en Veltman als basisspeler van Ajax.

Mag dat ? Dankjewel

Fijne wedstrijd allemaal!
Mocht je het wat klieken over mij hebben. Ik kliek met helemaal niemand. Post wat ik vind en doe dat op mijn manier. Ik pb ook met niemand heb met niemand hier privé contact.

Verder prima post natuurlijk. En uiteraard mag jij je mening hebben. Net zoals iedereen. Ik dus ook hè.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Marin speelde daar vanuit de controle rechts in het middenveld. Precies zoals hij bij Ajax zou moeten spelen. Enige verschil is de positie van het gehele elftal op het veld. Die is bij Ajax gewoon 10 tot 25 meter dieper.

Hier trouwens nog nooit iemand zien posten dat die twee posities hetzelfde zijn.
toch echt gelezen kerel.. of het er nog staat durf ik niet tezeggen.. en vond marin daar verder vooruit spelen.. en zeker tesnel afgeschreven bij ons door de trainer, maar zoals vaker gezegt dat deed hij met donny en neres ook, tot dat die er niet omheen kon en weerstand kwam van het publiek
AkaS
 AkaS - zondag 01 maart 2020 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Mocht je het wat klieken over mij hebben. Ik kliek met helemaal niemand. Post wat ik vind en doe dat op mijn manier. Ik pb ook met niemand heb met niemand hier privé contact.

Verder prima post natuurlijk. En uiteraard mag jij je mening hebben. Net zoals iedereen. Ik dus ook hè.
Remco, soms knalt het tussen ons en soms ben ik het volledig met je eens. Je hebt zeker een geheel eigen wijze in je posten. Had het niet over jou in deze. Al pas je natuurlijk wel in het groepje dat soms graag een slokje bloed van me wil drinken Hahahahha
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 14:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toch echt gelezen kerel.. of het er nog staat durf ik niet tezeggen.. en vond marin daar verder vooruit spelen.. en zeker tesnel afgeschreven bij ons door de trainer, maar zoals vaker gezegt dat deed hij met donny en neres ook, tot dat die er niet omheen kon en weerstand kwam van het publiek
Laat de link dan even zien. Online wordt er niet zomaar iets verwijderd.

Marin speelde gewoon als een van de twee controleurs. Leuk dat je dat vind maar het klopt niet.

Marin is helemaal niet afgeschreven. Dan zou hij niet op de bank zitten. En Neres had ook een jaar nodig voordat ie überhaupt wat liet zien.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 15:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Remco, soms knalt het tussen ons en soms ben ik het volledig met je eens. Je hebt zeker een geheel eigen wijze in je posten. Had het niet over jou in deze. Al pas je natuurlijk wel in het groepje dat soms graag een slokje bloed van me wil drinken Hahahahha
Ik vind er helemaal geen kliekjes zijn.

Eide doet zijn eigen ding. Dat doen Loetje en Pietje ook. Aw idem. Voor zover ik weet en ik kan er helemaal naast zitten. Hebben Loetje en aw wel contact met elkaar. Maar die twee botsen op voetbal gebied vaak zat met elkaar.

Het merendeel hier heeft ook niemand nodig om zijn eigen mening te ventileren.

De grootste discussie hier gaat over ten Hag. En dan niet eens zozeer over de twijfel over hem. Want die hebben echt heel veel mensen wel. Maar meer over het goede niet aan hem toeschrijven en het slechte wel. Dat kan gewoon niet en is pertinent onzin.

Als je bijvoorbeeld ziet hoe goed Schöne Frenkie en de ligt vorig jaar waren. En dat die nu allemaal datzelfde niveau nu niet halen terwijl ze misschien wel nog betere spelers om zich heen hebben. Dan heeft ten Hag daar vorig jaar gewoon een groot aandeel in gehad.

En natuurlijk maakt hij onnavolgbare keuzes. Zo besloot hij Schöne als controleur te gaan gebruiken. Iedereen er fel op tegen hier. En toch was dat het beste middenveld van de afgelopen 20 jaar. het was zijn vondst om Tadic op 9 te laten spelen.

En ja hij maakt ook verkeerde keuzes.
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2020 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat de link dan even zien. Online wordt er niet zomaar iets verwijderd.

Marin speelde gewoon als een van de twee controleurs. Leuk dat je dat vind maar het klopt niet.

Marin is helemaal niet afgeschreven. Dan zou hij niet op de bank zitten. En Neres had ook een jaar nodig voordat ie überhaupt wat liet zien.
Wat Marin betreft heb je volkomen gelijk. Ik heb het Ten Hag in een interview ook duidelijk horen zeggen dat hij (Marin) pertinent niet afgeschreven is. Ten Hag verwacht nog altijd veel van hem na zijn wat langere aanpassingsperiode. Komt goed!
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2020 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal geen kliekjes zijn.

Eide doet zijn eigen ding. Dat doen Loetje en Pietje ook. Aw idem. Voor zover ik weet en ik kan er helemaal naast zitten. Hebben Loetje en aw wel contact met elkaar. Maar die twee botsen op voetbal gebied vaak zat met elkaar.

Het merendeel hier heeft ook niemand nodig om zijn eigen mening te ventileren.

De grootste discussie hier gaat over ten Hag. En dan niet eens zozeer over de twijfel over hem. Want die hebben echt heel veel mensen wel. Maar meer over het goede niet aan hem toeschrijven en het slechte wel. Dat kan gewoon niet en is pertinent onzin.

Als je bijvoorbeeld ziet hoe goed Schöne Frenkie en de ligt vorig jaar waren. En dat die nu allemaal datzelfde niveau nu niet halen terwijl ze misschien wel nog betere spelers om zich heen hebben. Dan heeft ten Hag daar vorig jaar gewoon een groot aandeel in gehad.

En natuurlijk maakt hij onnavolgbare keuzes. Zo besloot hij Schöne als controleur te gaan gebruiken. Iedereen er fel op tegen hier. En toch was dat het beste middenveld van de afgelopen 20 jaar. het was zijn vondst om Tadic op 9 te laten spelen.

En ja hij maakt ook verkeerde keuzes.
Ook dit is een puike post! Ik kon het niet mooier zeggen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind er helemaal geen kliekjes zijn.

Eide doet zijn eigen ding. Dat doen Loetje en Pietje ook. Aw idem. Voor zover ik weet en ik kan er helemaal naast zitten. Hebben Loetje en aw wel contact met elkaar. Maar die twee botsen op voetbal gebied vaak zat met elkaar.

Het merendeel hier heeft ook niemand nodig om zijn eigen mening te ventileren.

De grootste discussie hier gaat over ten Hag. En dan niet eens zozeer over de twijfel over hem. Want die hebben echt heel veel mensen wel. Maar meer over het goede niet aan hem toeschrijven en het slechte wel. Dat kan gewoon niet en is pertinent onzin.

Als je bijvoorbeeld ziet hoe goed Schöne Frenkie en de ligt vorig jaar waren. En dat die nu allemaal datzelfde niveau nu niet halen terwijl ze misschien wel nog betere spelers om zich heen hebben. Dan heeft ten Hag daar vorig jaar gewoon een groot aandeel in gehad.

En natuurlijk maakt hij onnavolgbare keuzes. Zo besloot hij Schöne als controleur te gaan gebruiken. Iedereen er fel op tegen hier. En toch was dat het beste middenveld van de afgelopen 20 jaar. het was zijn vondst om Tadic op 9 te laten spelen.

En ja hij maakt ook verkeerde keuzes.
Ik vind dit echt een uitstekende post van je!

Warrior en ik hebben inderdaad veel contact met elkaar en het komische ervan, is dat ik met Warrior hetzelfde heb als ik met onze Peet had. Op het forum voetbalinhoudelijk zelden eens, aan de telefoon bedoelen we toch hetzelfde.

De reden dat ik dat benoem, is eigenlijk omdat dat in mijn optiek hier ook wel van toepassing is. Zonder een wijzende vinger of wat dan ook, ik vind het echt niet dat AkaS of Nummer10 alleen maar onzin praten ofzo en uiteindelijk ligt het allemaal niet ver vanaf wat wij denken, tenminste, zo beleef ik het.

Ik heb, zoals iedereen weet die oplet, ook de grootste problemen met Erik ten Hag. Ik vind het een rare kwast waar ik geen polshoogte van krijg. Die me week in, week uit verbaast met de meest rare keuzes omtrent wissels en opstellingen. Iedere week denk ik, is dit echt onze trainer?! Maar ik ben ook eerlijk, hij heeft ook gepresteerd en als een trainer verantwoordelijk is voor chaos, is die dat ook bij geluk. Kortom, vorig jaar komt hem ook toe. Ondanks ik vind dat je spelers het uiteindelijk voor je moeten doen, want ik geloof erin dat iedere trainer de wedstrijd voorafgaand altijd heeft gewonnen in zijn hoofd.

Ik benoem ook zeker 2x per maand dat ik gewoon af en toe helemaal van hem walg, om maar duidelijk te maken dat ik echt niet heel veel andere denk dat de 2 bovengenoemde.

En in zekere zin kan ik me ook wel in de persoon AkaS vinden hier, want ik was voorheen exact hetzelfde, alleen iets minder hetzelfde. Kwam ook vaak me gal spuwen hier en keerde me dan tegen alles en iedereen die hier was, dat weet jij ook. Alleen voor mij werkt dat gewoon niet meer en heb daar inmiddels mee leren omgaan. Heb het ook altijd prima kunnen vinden met 'm.

Dus ondanks ik me soms irriteer aan ze en hun aan mij, span ik zeker met niemand samen. En ja, ik heb met de een een betere band dan met de ander. En ik sta best open voor gewoon normaal contact met ze hier, maar laten we dan elkaar gewoon in onze waarden laten, want ik heb bij vrijwel iedereen het gevoel dat je gewoon geen andere mening meer mag hebben, zonder dat er een helse discussie ontstaat en dat geldt evenmin voor mij hè.

Benoem wat je kut vind, waarom en laat het erbij en kom later weer terug met hetzelfde. Maargoed, dat ben ik. Ik mis de avondjes en wedstrijden met zijn alle waar we tijdens de potten fel keken naar Ajax, na afloop het gedonder op elkaar omdat iedereen even klaar met alles was en de dag erna gewoon weer als een groep, een soort team weer ging leven naar de volgende wedstrijd.

En ik zal het één keer zeggen, ik negeerde Nummer10 of AkaS niet omdat ik een hekel aan je heb of wat dan ook, maar gewoon om het enigzins leuk te houden. Ik wil best reageren, maar laten we elkaar alsjeblieft een beetje gaan ontzien.

Ik heb met iedereen mot gehad hier en met iedereen goede momenten. Dat bewaar ik ook. Laten we het gewoon leuk houden en weer normaal over Ajax en die 'kuttrainer' praten. ;-) En dan ben ik de kwaadste niet om gewoon te reageren zonder rancune.

Leve ons aller Ajax!
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 16:26   quote  deeplink  
laten we dan vanavond maar beginnen met een mooie winst met een pot bier ;)

en voor iedereen hier, negatieve reacties zijn goed bedoelt omdat ik het beste voor heb met onze club..

goede uitslag voor ons aller ajax bij die kakkerlakken en pisvee...

@remco, ga straks voor je kijken mbt het meer en harder trainen nog niet aan toegekomen omdat ik nog aan het werk ben.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 16:30   quote  deeplink  
Dat heeft Donny van de Beek inderdaad gezegd. Geen idee of het na afloop was tegen Sparta of tegen Groningen. Dacht de eerste.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 16:33   quote  deeplink  
Correctie, was na afloop van PSV. Net even opgezocht. Alleen zei die het wel in een iets andere context.

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/7g6nag/drie-uitvallers-bij-ajax-is-er-te-hard-getraind-in-amsterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 16:41   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/128865/van-de-beek-op-het-begin-train-je-minder-belastend
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 16:42   quote  deeplink  
dit bedoelde ik, dat er meer belastend word getraint omdat er minder wedstrijden zijn.. thanks voor de aanvulling overigens Loetje
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 16:33 schreef Loetje het volgende:
Correctie, was na afloop van PSV. Net even opgezocht. Alleen zei die het wel in een iets andere context.

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/7g6nag/drie-uitvallers-bij-ajax-is-er-te-hard-getraind-in-amsterdam
Hij heeft het gewoon over meer trainen omdat je een keer in de week speelt. Niet zozeer over de belastbaarheid.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 16:50   quote  deeplink  
dat is wat ik las, en daar doelde ik op.. of het hierdoor komt zullen we nooit weten.. maar vreemd is het wel..
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 16:42 schreef nummer10 het volgende:
dit bedoelde ik, dat er meer belastend word getraint omdat er minder wedstrijden zijn.. thanks voor de aanvulling overigens Loetje
Er wordt meer getraind. Hij legt toch duidelijk uit dat er meer getraind wordt omdat je maar een keer ipv twee keer traint.

Ten Hag geeft zelf duidelijk aan dat het trainingsprogramma hetzelfde is als vorig

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/918045/ten-hag-gaat-voor-ajax-staf-staan-dat-is-van-alle-jaren-en-niet-alleen-nu-.html
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 16:57   quote  deeplink  
2 dagen minder het krachthonk in ivm wedstrijden of 3 dagen volop belasten KAN (zeg dus niet dat het zo is) invloed hebben erop.. maar hey wat geeft het nog.. kwaad is al geschiet en we moeten het ermee doen.. laten we hopen op een goedepot vanavond
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2020 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 23:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wow, wat een ongelofelijke sterke en helemaal ware reactie! Ben het er dan ook 1000% mee eens!!!

Laten we eerlijk zijn met een team zoals vorig jaar is het smullen geblazen en hoeft een trainer alleen te zorgen dat iedereen fit is en het gaat zo goed als vanzelf.

Juist nu kan een trainer zijn meerwaarde bewijzen en ten Hag maakt er een zooitje van. Onlogische opstellingen bij tijd en wijlen onlogische wissels en goed functionerende spelers heen en weer positioneren binnen het team. Gevolg onrust en weinig automatisme voor het benodigde positiespel...

Want met positiespel had je Getafe kunnen uitschakelen!
Wooooww wat een ongelofelijke en ware slijm reactie!! Absolutely amazing!!!

Straks staat er een Morton Olsen, van Gaal, Boss, Adriaanse of wie dan ook en bij het eerste puntverlies zit jij weer als eerste op je toetsenbord te rammen dat diegene maar snel moet oprotten...

Wie is jouw ideale trainer dan gast?
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wooooww wat een ongelofelijke en ware slijm reactie!! Absolutely amazing!!!

Straks staat er een Morton Olsen, van Gaal, Boss, Adriaanse of wie dan ook en bij het eerste puntverlies zit jij weer als eerste op je toetsenbord te rammen dat diegene maar snel moet oprotten...

Wie is jouw ideale trainer dan gast?
zou het wel willen doen maar ze betaalde te slecht
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2020 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou het wel willen doen maar ze betaalde te slecht
Jij zal vast niet Akas z'n favo trainer zijn man ;)
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 16:57 schreef nummer10 het volgende:
2 dagen minder het krachthonk in ivm wedstrijden of 3 dagen volop belasten KAN (zeg dus niet dat het zo is) invloed hebben erop.. maar hey wat geeft het nog.. kwaad is al geschiet en we moeten het ermee doen.. laten we hopen op een goedepot vanavond
Vorig jaar speelde je niet eerder Europees dan nu. Dus ook toen starte je met 1 pot per week.

Als je dan met vrijwel dezelfde groep spelers hetzelfde programma voert. Kan het daar niet door komen.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wooooww wat een ongelofelijke en ware slijm reactie!! Absolutely amazing!!!

Straks staat er een Morton Olsen, van Gaal, Boss, Adriaanse of wie dan ook en bij het eerste puntverlies zit jij weer als eerste op je toetsenbord te rammen dat diegene maar snel moet oprotten...

Wie is jouw ideale trainer dan gast?
Ik denk dat alleen guardiola de juiste trainer is.

Maar kerel. Leuk dat je hier weer wat vaker bent man.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jij zal vast niet Akas z'n favo trainer zijn man ;)
geen tenhag en absoluut geen veltman bij mij.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen guardiola de juiste trainer is.

Maar kerel. Leuk dat je hier weer wat vaker bent man.
zou wel mooi zijn !
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2020 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen guardiola de juiste trainer is.

Maar kerel. Leuk dat je hier weer wat vaker bent man.
Ja Remco, als je ergens al ruim 11 jaar 'komt', is het lastig om ineens niet meer te kijken.
Ik lees veel mee hoor, ben alleen iets rustiger qua reageren en dat komt mede doordat Peet er niet meer is, die wist me wel te kalmeren als iets escaleerde :)

Goed om te horen man, dacht al dat je me vergeten was ;)
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 19:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja Remco, als je ergens al ruim 11 jaar 'komt', is het lastig om ineens niet meer te kijken.
Ik lees veel mee hoor, ben alleen iets rustiger qua reageren en dat komt mede doordat Peet er niet meer is, die wist me wel te kalmeren als iets escaleerde :)

Goed om te horen man, dacht al dat je me vergeten was ;)
Hahaha. Nee man. De mannen die dit forum kleur gaven vergeet ik echt niet. En jij bent er daar zeker een van.

En sinds het verlies van Nenam is er hier heel wat kleur verloren gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door remco k --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2020 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Nee man. De mannen die dit forum kleur gaven vergeet ik echt niet. En jij bent er daar zeker een van.

En sinds het verlies van Nenam is er hier heel wat kleur verloren gegaan.
Eens, heel jammer, maar niet terug te draaien helaas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Getafe - Ajax 2-0 (20-02-2020) & Ajax - Getafe 2-1 (27-02-2020) Europa League









0.0150141