BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Getafe - Ajax 2-0 (20-02-2020) & Ajax - Getafe 2-1 (27-02-2020) Europa League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic en Babel zijn ook
Geen prutsers.
sorry maar heb de meerwaarde van babel nog niet gezien
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic en Babel zijn ook
Geen prutsers.
Zeker niet, maar wel totaal anders dan Promes en Neres. En juist die 2 heb je eigenlijk nu nodig.

Ik had op een gegeven verwacht dat Eiting zou komen voor Ziyech en dan Van de Beek nog dieper zou gaan spelen.

Ik hoop zo ontzettend dat Promes er stiekem bij is. Anders voorzie ik sowieso geen kans.
p111
 p111 - donderdag 20 februari 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Hoe kan je Schuurs inbrengen 5 minuten vooor tijd hij heeft een maand niet gevoetbald.Ook tegen AZ blunder Schuurs.En Onana had die tweede goal gestopt.Ziyech/Tadic/Babel/Traore allemaal super slecht.Blind/Donny/martinez/Nico redelijk.Maak je niet meer goed die 2-0 is dodelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2020 door p111 --
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar met Tadic in de spits en Neres en Promes aan de zijkanten, heb je veel meer selheid en diepte
Zeker. Babel en Tadic zijn prima voor omsingelingsvoetbal, niet als je diepgang nodig hebt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2020 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker niet, maar wel totaal anders dan Promes en Neres. En juist die 2 heb je eigenlijk nu nodig.

Ik had op een gegeven verwacht dat Eiting zou komen voor Ziyech en dan Van de Beek nog dieper zou gaan spelen.

Ik hoop zo ontzettend dat Promes er stiekem bij is. Anders voorzie ik sowieso geen kans.
Volledig mee eens Bravo, het wachten is op Promes, die schat ik hoger in als Navel.
Jammer dat Ziyech, Tadic en van Beek zo vreselijk uit vorm zijn.
Dit geklungel vabavond wijt ik overigens niet aan Ten Gaf, die is blijft afhankelijk van vorm van de 3 spelers die net iets extra's brengen.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:01 schreef Ronald 1960 het volgende:
Je mist natuurlijk wel nog steeds Neres en Promes
Dat is zeker waar, Ronald. Daarnaast drie spelers met weinig wedstrijdritme (Schuurs, Ziyech en Blind) een aantal spelers fors uit vorm (o.a. Tadic, Babel) en als klap op de vuurpijl zonder je eerste doelman. Voor mij is Ajax toch opnieuw flink onder de ondergrens gebleven.
Dit gaan zij beslist volgende week in Amsterdam niet goedmaken. Helaas. Nu dan maar vol voor het kampioenschap gaan, dat het komende jaar voor de kampioen direct een plaats geeft in de poulefase van de Champions League.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2020 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2020 - 21:20   quote  deeplink  
Mijn excuses...haha ik bedoel:
Volledig mee eens Brabo, het wachten is op Promes, die schat ik hoger in als Babel..
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd een fout, fouten die veltman met al zijn ervaring nog steeds maakt.. daarbij gewoon een ongelukkige kut goal die van richting veranderd..
Nee dit soort fouten maakt Veltman niet.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh zeker man, kan hier niet wakker van liggen.

En even eerlijk, het spel is al langer niet goed, zoals ik jou trouwens ook heb zien zeggen.

Hoop vooral dat we kampioen worden en misschien de beker pakken en dan opnieuw bouwen.
Een week of twee voor Valencia thuis begon het ineens minder te worden.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dit soort fouten maakt Veltman niet.
+ 1
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar met Tadic in de spits en Neres en Promes aan de zijkanten, heb je veel meer selheid en diepte
Zeker waar. Die mis je ook enorm
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:08 schreef p111 het volgende:
Hoe kan je Schuurs inbrengen 5 minuten vooor tijd hij heeft een maand niet gevoetbald.Ook tegen AZ blunder Schuurs.En Onana had die tweede goal gestopt.Ziyech/Tadic/Babel/Traore allemaal super slecht.Blind/Donny/martinez/Nico redelijk.Maak je niet meer goed die 2-0 is dodelijk.
Nee joh. Die bal werd volledig van richting veranderd waardoor die bal in de andere kan verdween. Die had hij niet gehad vermoed ik.

We had hij aan de bal veel meer rust gebracht.

Schuurs inbrengen snap ik nog wel. Er kwam ook direct meer voetbal omdat niet alles van Blind hoefde te komen. Die fout is alleen echt kinderlijk stom.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 1
Hey kerel. Fijn je weer eens te zien man.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dit soort fouten maakt Veltman niet.
nee nog dommere met al zijn ervaring.. maar maakt ook geen bal uit.. inzovere, verloren hadden we toch al en het was gewoon bagger aan alle kanten
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey kerel. Fijn je weer eens te zien man.
Ik heb nu eenmaal Ajax in mijn hart en met sommige forumleden kan ik het gewoon prima vinden, maar anderen verzieken de sfeer hier met hun oeverloze gezever over Ten Hag, Veltman, et cetera. Dat zijn voor mij geen Ajacieden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2020 - 21:34   quote  deeplink  
Martinez ook al weken uit vorm trouwens. Die bleef vandaag ook alleen maar lopen met de bal.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2020 - 21:35   quote  deeplink  
Ook bijzonder dat Getafe met 3 voorhoedespelers Ajax geheel vast kon zetten. De verdedigers konden er gewoon niet onderuit voetballen omdat de aansluiting met het middenveld er absoluut niet was.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Pietje en Jack!!!!!!! So happy to see you here
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:36 schreef Loetje het volgende:
Pietje en Jack!!!!!!! So happy to see you here
Haha. Je laat me blozen, vriend.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mijn excuses...haha ik bedoel:
Volledig mee eens Brabo, het wachten is op Promes, die schat ik hoger in als Babel..
Ik ook. En diepgang en scorend vermogen.

Kanttekening is wel, Promes presteert niet zonder Ziyech.

Ik ben met dat betreft een enorme Neres fan
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens Bravo, het wachten is op Promes, die schat ik hoger in als Navel.
Jammer dat Ziyech, Tadic en van Beek zo vreselijk uit vorm zijn.
Dit geklungel vabavond wijt ik overigens niet aan Ten Gaf, die is blijft afhankelijk van vorm van de 3 spelers die net iets extra's brengen.
Organisatorisch zat het ook best aardig in elkaar. Wissels goed, behalve dat Ziyech eruit had gemoeten. Gewoon heel slecht aan de bal en te weinig beweging zonder bal
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb nu eenmaal Ajax in mijn hart en met sommige forumleden kan ik het gewoon prima vinden, maar anderen verzieken de sfeer hier met hun oeverloze gezever over Ten Hag, Veltman, et cetera. Dat zijn voor mij geen Ajacieden.
Wij vinden elkaar altijd een eikel, toch? Goed je weer te zien man
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Organisatorisch zat het ook best aardig in elkaar. Wissels goed, behalve dat Ziyech eruit had gemoeten. Gewoon heel slecht aan de bal en te weinig beweging zonder bal
Klopt! Je kon goed zien dat Hakim een tekort aan wedstrijdritme had.
Bij Daley zag je dat niet, die was een van de uitblinkers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2020 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wij vinden elkaar altijd een eikel, toch? Goed je weer te zien man
Nee hoor. We hadden wel eens een fors meningsverschil, en waren we goed boos op elkaar, maar dat hebben we al lang geleden uitgesproken!
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee nog dommere met al zijn ervaring.. maar maakt ook geen bal uit.. inzovere, verloren hadden we toch al en het was gewoon bagger aan alle kanten
Natuurlijk maakt het wel uit. 1-0 of 2-0 is een wereld van verschil. Schuurs is gewoon nog niet goed genoeg. Veltman wel.

Maar laat er eens even een paar zien dan van Veltman dit seizoen met dezelfde gevolgen??
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:34 schreef Hasjkoph het volgende:
Martinez ook al weken uit vorm trouwens. Die bleef vandaag ook alleen maar lopen met de bal.
Voor de winterstop al heel matig.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt het wel uit. 1-0 of 2-0 is een wereld van verschil. Schuurs is gewoon nog niet goed genoeg. Veltman wel.

Maar laat er eens even een paar zien dan van Veltman dit seizoen met dezelfde gevolgen??
wauw echt ? penal valencia, en dat is er onder anderen 1 dat we nu tegen getafe spelen en je meer kost dan een eventuele uitschakeling in de EL..
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 22:03   quote  deeplink  
daarbij zeg ik nergens dat schuurs al beter is dan veltman (zullen ong gelijk zijn in veel opzichten) alleen dat schuurs in potentie gewoon beter is en vind ik dat hij gewoon de kans moet krijgen tenkoste van iemand die ook fouten maakt en eigenlijk weg mocht/gaat.. deligt maakte ook gewoon fouten in het begin..
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wauw echt ? penal valencia, en dat is er onder anderen 1 dat we nu tegen getafe spelen en je meer kost dan een eventuele uitschakeling in de EL..
Ga je dat nu echt benoemen als dit soort fouten. ??? Tering man.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee hoor. We hadden wel eens een fors meningsverschil, en waren we goed boos op elkaar, maar dat hebben we al lang geleden uitgesproken!
Ik wil al zeggen, op een enkele keer na weinig gebeurd hoor. Meestal wel veel eens.

Kom weer eens langs op wedstrijddagen. Kan het forum wel gebruiken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga je dat nu echt benoemen als dit soort fouten. ??? Tering man.
heb het over fouten in het algemeen, waarbij ik die van valencia als ervaren topper nog dommer vind, gelukkig zijn er meer ajacieden het met mij eens.. behalve op dit forum dan, mjah hier zitten natuurlijk de echte kenners en op andere websites/forums/stadion niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2020 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2020 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wil al zeggen, op een enkele keer na weinig gebeurd hoor. Meestal wel veel eens.

Kom weer eens langs op wedstrijddagen. Kan het forum wel gebruiken.
We zijn dan ook volwassen mensen.
En w.b. de wedstrijddagen: hierbij beloofd!
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het over fouten in het algemeen, waarbij ik die van valencia als ervaren topper nog dommer vind, gelukkig zijn er meer ajacieden het met mij eens.. behalve op dit forum dan, mjah hier zitten natuurlijk de echte kenners en op andere websites/forums/stadion niet..
Top man.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

We zijn dan ook volwassen mensen.
En w.b. de wedstrijddagen: hierbij beloofd!
Leuk man!
p111
 p111 - donderdag 20 februari 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:
daarbij zeg ik nergens dat schuurs al beter is dan veltman (zullen ong gelijk zijn in veel opzichten) alleen dat schuurs in potentie gewoon beter is en vind ik dat hij gewoon de kans moet krijgen tenkoste van iemand die ook fouten maakt en eigenlijk weg mocht/gaat.. deligt maakte ook gewoon fouten in het begin..
Alleen niet 5 minuten voor tijd,hij had gewoon zondag tegen Heracles moeten voetballen niet tegen deze slimme/harde/dramatische luize voetballers daar mist hij nog de ervaring voor.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 20 februari 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb nu eenmaal Ajax in mijn hart en met sommige forumleden kan ik het gewoon prima vinden, maar anderen verzieken de sfeer hier met hun oeverloze gezever over Ten Hag, Veltman, et cetera. Dat zijn voor mij geen Ajacieden.
+1 geldt ook voor mij
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 23:15   quote  deeplink  
Vandaag de wedstrijd met de minste zuivere speeltijd. Slechts 42 minuten zuivere speeltijd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Alleen niet 5 minuten voor tijd,hij had gewoon zondag tegen Heracles moeten voetballen niet tegen deze slimme/harde/dramatische luize voetballers daar mist hij nog de ervaring voor.
weet ik niet.. aan de andere kant bracht die wel meer voetbal.. maar goed verliezen we hierdoor of gewoon omdat we zelf ook 0.0 als geheel gebracht hebben.. hoe dan ook, team liet zich meeslepen.. en volgens mij had het team goed voorbereid moeten zijn hiervoor, en echt lachen dat van babel ( op dat moment prachtig) maar dat als meest ervaren man zo meelaten slepen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:13 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

+1 geldt ook voor mij
dus als mensen bepaalde spelers/trainer niks vinden ben je geen ajacied.. ok dan blijven er weinig ajacieden over.. ook hier op het forum zijn het dan 9 van de 10 geen ajacieden
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 21:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb nu eenmaal Ajax in mijn hart en met sommige forumleden kan ik het gewoon prima vinden, maar anderen verzieken de sfeer hier met hun oeverloze gezever over Ten Hag, Veltman, et cetera. Dat zijn voor mij geen Ajacieden.
Hier ben ik het zo enorm mee eens. En moet je maar eens opletten als je straks weer gaat posten, staan ze voor of gaat het goed, zijn ze er niet. En dat zijn inderdaad geen Ajacieden. Kritiek is 1, moedwillig slachtoffers kiezen en altijd maar zeiken is totaal wat anders.

Ze noemen anderen kinderachtig, maar voelen zichzelf inmiddels zo dat ze dwangmatig maar reageren louter om de club af te zeiken, zelfs als er niks is. Spreken zichzelf constsnt tegen en roepen hier dit en hier dat.

Zoals jij zegt, dat zijn geen Ajacieden. Heb hier 1x iets doms geroepen daarover, maar voor dit soort gasten schaam ik me helemaal kapot. Ze verzieken ieder topic Pietje en zelfs als het er niet over gaat, moet het er weer over gaan.

En niet om mezelf op te hemelen, integendeel. Maar Eide en ik steken veel tijd in de topics en dan is het in en diep triest dat die gewoon even grof gezegd, allemaal verneukt worden.

Ze roepen van alles, maar totaal geen idee wat ze doen. Het is dwangmatig reageren Piet. Triester gaat het niet worden.

En ik reageer er niet meer op, want dat is wat ze willen. Maar als meerdere gewoon zeggen van laten we niet meer op elkaar reageren want het wordt er niet leuker op en je gaat dan nog door, dan ben je psychisch niet in orde vriend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 23:28   quote  deeplink  
Wie volgende week als opvolger van Tagliafico? Mazraoui zal nog wel geblesseerd zijn. Blind en dan Schuurs en Alvarez centraal, (die het prima deed) of Castillo?
p111
 p111 - donderdag 20 februari 2020 - 23:39   quote  deeplink  
Martinez voor Nico en hopelijk een veel betere Ziyech en Tadic en Eiting als vervanger op het middenveld voor Martinez.En ja ik blijf nog steeds hopen op een goed resultaat maar dan zal je zeker een klasse beter moeten zijn als vandaag en zeker veel meer power en arbeid moeten verrichten als vandaag.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 februari 2020 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo enorm mee eens. En moet je maar eens opletten als je straks weer gaat posten, staan ze voor of gaat het goed, zijn ze er niet. En dat zijn inderdaad geen Ajacieden. Kritiek is 1, moedwillig slachtoffers kiezen en altijd maar zeiken is totaal wat anders.

Ze noemen anderen kinderachtig, maar voelen zichzelf inmiddels zo dat ze dwangmatig maar reageren louter om de club af te zeiken, zelfs als er niks is. Spreken zichzelf constsnt tegen en roepen hier dit en hier dat.

Zoals jij zegt, dat zijn geen Ajacieden. Heb hier 1x iets doms geroepen daarover, maar voor dit soort gasten schaam ik me helemaal kapot. Ze verzieken ieder topic Pietje en zelfs als het er niet over gaat, moet het er weer over gaan.

En niet om mezelf op te hemelen, integendeel. Maar Eide en ik steken veel tijd in de topics en dan is het in en diep triest dat die gewoon even grof gezegd, allemaal verneukt worden.

Ze roepen van alles, maar totaal geen idee wat ze doen. Het is dwangmatig reageren Piet. Triester gaat het niet worden.

En ik reageer er niet meer op, want dat is wat ze willen. Maar als meerdere gewoon zeggen van laten we niet meer op elkaar reageren want het wordt er niet leuker op en je gaat dan nog door, dan ben je psychisch niet in orde vriend.
en weet je wat het probleem is met jou loetje, dat je enkel de negatieve dingen leest en wil zien. heb vaak genoeg positieve dingen gepost en lees je moet willig of onkunde kan ook, overheen.. je wou me ooit nog bellen over mijn negatieve dingen enzo, maar dan bel je op verkeerde, niet normale tijden. maar je mag altijd bellen homo ;) (met een knipoog anders vat je het weer verkeerd op) ik ben negatief als het gewoon kut is en uit ik hier, en thuis idem dito... take it or leave it.. uitlaatklep heet zoiets.. zeg mij eens, waarom zou ik veren in de kont proppen van bepaalde spelers/trainer/forum leden.. om de goede vrede te bewaren ? sorry, dat ben ik niet en zal ik nooit worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 februari 2020 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:39 schreef p111 het volgende:
Martinez voor Nico en hopelijk een veel betere Ziyech en Tadic en Eiting als vervanger op het middenveld voor Martinez.En ja ik blijf nog steeds hopen op een goed resultaat maar dan zal je zeker een klasse beter moeten zijn als vandaag en zeker veel meer power en arbeid moeten verrichten als vandaag.
zou eiting dit aankunnen ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 februari 2020 - 01:17   quote  deeplink  
Het agressieve spel en theater van de Spanjaarden kostte al menig grote La Liga-club puntenverlies en ook Ajax bleek daar niet tegenop te kunnen. "Ik heb er niet te veel nadruk aan besteed.

en dit bedoel ik. wat een topper is het door je team niet goed klaar te stomen voor dit.. maar hey dan ben ik negatief, prima.
AkaS
 AkaS - vrijdag 21 februari 2020 - 07:57   quote  deeplink  
Wederom slachtoffer van een falende trainer en een bedroevende UEFA vertegenwoordiger.

Schuurs is natuurlijk een veel betere optie dan Veltman maar die jongen moet eens een reeks wedstrijden achter elkaar het vertrouwen krijgen en spelen. Kijk naar Ziyech, zelfs hij heeft dit nodig om in vorm te komen.

Daarnaast zie ik Schuurs exact dezelfde fout maken als de Ligt vorig jaar.

De trainer/ ervaren spelers zouden op dat moment moeten consolideren en hem een seintje geven achter te blijven.

Wat een kuttrainer hebben we toch!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 21 februari 2020 - 08:13   quote  deeplink  
Wat ik begrepen had is dat een een wedstrijd was met veel frustratie, geen inspiratie en machteloosheid bij ons, en ook nog eens de theatrale spel van Getafe om zich steeds te laten vallen om zo Ajax uit de ritme te houden.

Ook de arbitrage bleek niet eerlijk en neutraal te zijn geweest gezien de vele tegenwerking t.o.v. Getafe die veel medewerking kreeg.

Ik ben erg benieuwd of we de thuiswedstrijd met 3 - 0 kunnen afsluiten, daar na mijn mening Getafe met erg veel speler de verdediging doen bewaken zodat we niet in de strafschopgebied komen of te weinig.

Ook ben ik benieuwd van wat er nu te wachten staat, en dat ik hoorde dat Tagliafico de volgende wedstrijd er niet bij is door een schorsing. Al met al lijkt het erop dat het een zeer zware klus gaat worden om de 3 - 0 te kunnen bereiken, want één tegendoelpunt maakt voor ons definitief verleden tijd in deze UEFA - Cupronde.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 februari 2020 - 08:34   quote  deeplink  
Ik had echt veel meer verwacht van Babel, die toch als routinier gehaald is. We zijn totaal uit ons spel gehaald en de ervaren mannen gingen er gewoon in mee.
Zo zonde.

En van Getafe gewoon een heel goed resultaat. Het was niet mooi, maar het gaat niet ook om mooi.

Volgende week beter en koppie erbij houden.
pat
 pat - vrijdag 21 februari 2020 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2020 - 08:13 schreef Onze Ajax het volgende:
Wat ik begrepen had is dat een een wedstrijd was met veel frustratie, geen inspiratie en machteloosheid bij ons, en ook nog eens de theatrale spel van Getafe om zich steeds te laten vallen om zo Ajax uit de ritme te houden.

Ook de arbitrage bleek niet eerlijk en neutraal te zijn geweest gezien de vele tegenwerking t.o.v. Getafe die veel medewerking kreeg.

Ik ben erg benieuwd of we de thuiswedstrijd met 3 - 0 kunnen afsluiten, daar na mijn mening Getafe met erg veel speler de verdediging doen bewaken zodat we niet in de strafschopgebied komen of te weinig.

Ook ben ik benieuwd van wat er nu te wachten staat, en dat ik hoorde dat Tagliafico de volgende wedstrijd er niet bij is door een schorsing. Al met al lijkt het erop dat het een zeer zware klus gaat worden om de 3 - 0 te kunnen bereiken, want één tegendoelpunt maakt voor ons definitief verleden tijd in deze UEFA - Cupronde.
Juliie zijn door getafe op irritaties uit elkaar gespeeld. de passen van hakim kwamen niet door het storende gedrag maar als je dan een pas terug doet, doorloopt en de bal weer terug krijgt kan hakim die bal wel geven. dat gebeurde een paar keer alleen deed babel het niet best. als jullie dat nou voor elkaar krijgen dan spelen jullie ze wel uit elkaar en komen jullie in je spel. dan kan het zomaar 5 tot 6-0 worden. even iets anders denken, spelen en reageren en voor je het weet krijgen jullie die kansen die jullie nu niet kregen wel.

houd het gewoon heel breed, ga niet in de combinatie spelen en counter 2 keer zodat je voorstaat met 2-0 en doe het vroeg heel vroeg, dan gaan hun koppies hangen en spelen jullie ze allemaal kapot. dan lekker dollen en ze vernederen want dat verdienen die mafkezen. kom op zo erg ist niet, jullie hebben verkeerd gestaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2020 door pat --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 februari 2020 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:28 schreef Loetje het volgende:
Wie volgende week als opvolger van Tagliafico? Mazraoui zal nog wel geblesseerd zijn. Blind en dan Schuurs en Alvarez centraal, (die het prima deed) of Castillo?
Denk niet dat Blind op linksback komt te staan, die hebben we centraal hard nodig. Ik zou Martinez linksback zetten en Eiting op het middenveld als vervanger. Ik zou Castillo wel meenemen in de selectie, maar direct basis is denk ik problematisch.

Ik twijfel wel tussen Schuurs of Alvarez. Mijn voorkeur gaat uit naar Schuurs omdat ik hem aan de bal een stuk zekerder vind. Maar als je die grove fout bij de 2-0 ziet, weet ik niet wat slim is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Getafe - Ajax 2-0 (20-02-2020) & Ajax - Getafe 2-1 (27-02-2020) Europa League









0.0102739