BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 1 maart 2020, 20.00 uur) Eredivisie 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:30 schreef Loetje het volgende:
En weer is er geen reden om eens in te grijpen he
Nee, die dorpsgek heeft waarschijnlijk weer veel inzet, goede dingen en kansen gezien ...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 maart 2020 - 21:33   quote  deeplink  
Goeie
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2020 - 21:33   quote  deeplink  
Man wat slecht.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 21:33   quote  deeplink  
De eerste keer dat ik Ajax weg Zapp. Ben er even klaar mee. Ga de Classico kijken.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:33   quote  deeplink  
Hoe kun je zo staan te dekken.

Hier gaat echt onze titel hoor, al zegt de stand dat nog niet.

Waardeloos van Martinez en Schuurs.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 01 maart 2020 - 21:33   quote  deeplink  
O, o, o, o, o, o, o, wat dramatisch weer. 0 - 2 .
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 21:34   quote  deeplink  
En nu oprotten met die pestpleuris boer ... vanavond nog de Arena uittrappen!
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 maart 2020 - 21:34   quote  deeplink  
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?! Martinez wtf?!!
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 maart 2020 - 21:35   quote  deeplink  
Gaat er straks ook nog 1 rood pakken hoor.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:33 schreef Loetje het volgende:
Hoe kun je zo staan te dekken.

Hier gaat echt onze titel hoor, al zegt de stand dat nog niet.

Waardeloos van Martinez en Schuurs.
Dat ten Hag Martinez laat staan is een schande van hem. En Schuurs is geen Ajax materiaal. Dat mensen hem liever zien dan Veltman. Pfffff
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:36   quote  deeplink  
Als je met de week minder speelt en een zwaarder programma hebt, hoe wil je dan nog kampioen worden?
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 maart 2020 - 21:39   quote  deeplink  
Van halve finale CL naar dit..
Na de EL finale was er ook een enorme dip
Patronen..?
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ten Hag Martinez laat staan is een schande van hem. En Schuurs is geen Ajax materiaal. Dat mensen hem liever zien dan Veltman. Pfffff
Langzamerhand kun je dat wel stellen ja. Veltman brengt zoveel meer rust.

Martinez is zowel aan als zonder bal een drama.

Maar met alles wat er in december gebeurd en nu, moet Ten Hag er woensdag bij een nederlaag uit.

En dan breng je Huntelaar veel en veel te laat.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 01 maart 2020 - 21:40   quote  deeplink  
Zullen ze bij Ajax bij de bestuur en directie nu wél echte tegenmaatregelen gaan nemen om nu wél goede spelers en trainer binnen te halen ?

Zullen zij nu (ook wel) gaan twijfelen ? ? ? ?
Kijken wat KJH nu gaat doen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:43   quote  deeplink  
Nog een pot en anders is de directie ook totaal onbekwaam.
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 maart 2020 - 21:44   quote  deeplink  
'Er is nog niks aan de hand. We hebben misschien een iets mindere periode, maar volgens mij staan we nog steeds gewoon eerste en hebben we alles in eigen hand. Geen reden tot paniek'

Aldus een aantal Ajacieden voor de camera na afloop.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 01 maart 2020 - 21:45   quote  deeplink  
Dat wordt volgend jaar UEFA Cup spelen.
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 21:46   quote  deeplink  
Martinez, Alvarez, Marin totale miskopen ... gehuurde Babel meer dan lachwekkend ... een trainer die er geen klote van kan ... wat een beleid van het niveau amateurvereniging. Maar wel honderden miljoenen op de bank, dat dan weer wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door pth --
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:47   quote  deeplink  
En weer maar een paar kansen gehad. 0-4 was meer terecht geweest dan een resultaat
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 maart 2020 - 21:49   quote  deeplink  
Het lijken wel spartelende vissen op het droge. Scheids, verlos ze maar uit hun lijden. Geen blessuretijd
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2020 - 21:50   quote  deeplink  
De paniek reacties zijn weer gratis af te halen hier...

Kan toch gebeuren dit? Het draait de laatste tijd ff niet, so be it.

Als we 6e eindigen is het terecht dat er gemopperd wordt, maar ik hoor altijd "maakt niet uit hoe je kampioen wordt" of "degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat is terecht kampioen" dus wacht dan ook tot die 34e pot...
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 21:52   quote  deeplink  
Daarnaast een fantastische jeugdopleiding ... blijkt ook uit de vele kopposities van de vertegenwoordigende elftallen: NOT. En dan wat er
doorkomt bij het eerste elftal ... ronduit lachwekkend wanbeleid ... Vorig jaar is natuurlijk niet de maatstaf, maar van vorig jaar naar dit bij een topclub? Incompetent bestuur is nog netjes uitgedrukt.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:55   quote  deeplink  
Wat zitten wij in ongekend diepe problemen. Hier is even niks positiefs meer van te maken en al helemaal niet wat komen gaat.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
De paniek reacties zijn weer gratis af te halen hier...

Kan toch gebeuren dit? Het draait de laatste tijd ff niet, so be it.

Als we 6e eindigen is het terecht dat er gemopperd wordt, maar ik hoor altijd "maakt niet uit hoe je kampioen wordt" of "degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat is terecht kampioen" dus wacht dan ook tot die 34e pot...
Haha, nog 3 potjes zo en die titel is uit zicht man.

Dit is wel echt zorgwekkend.
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
De paniek reacties zijn weer gratis af te halen hier...

Kan toch gebeuren dit? Het draait de laatste tijd ff niet, so be it.

Als we 6e eindigen is het terecht dat er gemopperd wordt, maar ik hoor altijd "maakt niet uit hoe je kampioen wordt" of "degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat is terecht kampioen" dus wacht dan ook tot die 34e pot...
Hoezo paniek reacties, al weken zo niet maanden schandalig slecht voetbal onder leiding van die kale mafkut met zijn zwakzinnige gebrabbel en totaal ontbrekend voetbal intellect. Om je kapot te schamen, zo’n imbeciel als coach van de allergrootste club van Nederland.
AkaS
 AkaS - zondag 01 maart 2020 - 22:00   quote  deeplink  
Wát hebben we toch een kuttrainer!

Natuurlijk zijn er persoonlijke fouten, maar er klopte wederom geen reet van. En met alle respect voor " de grote " Tadic.... een goede trainer had allang Traore voor Tadic ingebracht.

Zoals ik vorige week al vroeg.. wanneer gaan jullie zien dat we een kuttrainer hebben....als we uitgeschakeld zijn door Getafe en het kampioenschap is verspeeld?

Nou uitgeschakeld door Getafe zijn we inmiddels en het kampioenschap verspelen is in volle progress!!!!

En mij negatief noemen!!!
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
De paniek reacties zijn weer gratis af te halen hier...

Kan toch gebeuren dit? Het draait de laatste tijd ff niet, so be it.

Als we 6e eindigen is het terecht dat er gemopperd wordt, maar ik hoor altijd "maakt niet uit hoe je kampioen wordt" of "degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat is terecht kampioen" dus wacht dan ook tot die 34e pot...
De frustratie zit hem er bij mij in dat we het kampioenschap aan het weggeven zijn.

En ik snap niet dat ten Hag Martinez nu zo lang laat staan. Dat brengt Ajax op dit moment niks en het brengt die jongen niks. Geef dan een ander daar de kans.

Ik schrijf niemand van de spelers af. Maar Martinez heeft het gewoon niet en speelt op een van de belangrijkste posities op het veld. Hij komt er wel weer. Maar je moet nu wel ingrijpen als trainer zijnde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:00 schreef AkaS het volgende:
Wát hebben we toch een kuttrainer!

Natuurlijk zijn er persoonlijke fouten, maar er klopte wederom geen reet van. En met alle respect voor " de grote " Tadic.... een goede trainer had allang Traore voor Tadic ingebracht.

Zoals ik vorige week al vroeg.. wanneer gaan jullie zien dat we een kuttrainer hebben....als we uitgeschakeld zijn door Getafe en het kampioenschap is verspeeld?

Nou uitgeschakeld door Getafe zijn we inmiddels en het kampioenschap verspelen is in volle progress!!!!

En mij negatief noemen!!!
De Traore die ook tot nu toe helemaal nog niks laat zien? Dat je wisselt snap ik wel. Tadic had van mij ook vaker gewisseld mogen worden. Maar traore lijkt me nu niet de aangewezen vervanger gezien zijn slechte optredens.
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:00 schreef AkaS het volgende:
Wát hebben we toch een kuttrainer!

Natuurlijk zijn er persoonlijke fouten, maar er klopte wederom geen reet van. En met alle respect voor " de grote " Tadic.... een goede trainer had allang Traore voor Tadic ingebracht.

Zoals ik vorige week al vroeg.. wanneer gaan jullie zien dat we een kuttrainer hebben....als we uitgeschakeld zijn door Getafe en het kampioenschap is verspeeld?

Nou uitgeschakeld door Getafe zijn we inmiddels en het kampioenschap verspelen is in volle progress!!!!

En mij negatief noemen!!!
Die kale mafkut had nooit binnengehaald mogen worden en moet zo snel mogelijk oprotten voordat er nog meer schade aangericht wordt.
pth
 pth - zondag 01 maart 2020 - 22:06   quote  deeplink  
Ga de classico nu terug kijken, misschien is dat wel een leuke westrijd.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:00 schreef AkaS het volgende:
Wát hebben we toch een kuttrainer!

Natuurlijk zijn er persoonlijke fouten, maar er klopte wederom geen reet van. En met alle respect voor " de grote " Tadic.... een goede trainer had allang Traore voor Tadic ingebracht.

Zoals ik vorige week al vroeg.. wanneer gaan jullie zien dat we een kuttrainer hebben....als we uitgeschakeld zijn door Getafe en het kampioenschap is verspeeld?

Nou uitgeschakeld door Getafe zijn we inmiddels en het kampioenschap verspelen is in volle progress!!!!

En mij negatief noemen!!!
persoonlijke fouten die onstaan door loszand..
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 22:11   quote  deeplink  
Nou, 2 uitwedstrijden nog de komende 6 dagen...
AkaS
 AkaS - zondag 01 maart 2020 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

De Traore die ook tot nu toe helemaal nog niks laat zien? Dat je wisselt snap ik wel. Tadic had van mij ook vaker gewisseld mogen worden. Maar traore lijkt me nu niet de aangewezen vervanger gezien zijn slechte optredens.
Traore omdat ik zag of meende te zien dat Ajax een echte spits nodig had.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:06 schreef pth het volgende:
Ga de classico nu terug kijken, misschien is dat wel een leuke westrijd.
Fantastische strijd.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 22:28   quote  deeplink  
Heel apart feitje. In de laatste 10 ED wedstrijden verloor alleen RKC er meer dan Ajax.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:28 schreef Loetje het volgende:
Heel apart feitje. In de laatste 10 ED wedstrijden verloor alleen RKC er meer dan Ajax.
pfffff willem2 groningen heracles az waarvan je als ajax verplicht bent sws de eerste 3 te winnen, zelfs met reservers.. dan had je nu dus gewoon 9 punten los gestaan... maar voor de winterstop werd het verval al ingezet en sloeg het voetbal soms al helemaal nergens meer op.. en had je geluk dat az er nog wat verloor, anders had je nu helemaal achter de feiten aangelopen, en dat met een spelers groep die nagenoeg samen is gebleven, laat dat nu net altijd het verwijt zijn geweest..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 22:28 schreef Loetje het volgende:
Heel apart feitje. In de laatste 10 ED wedstrijden verloor alleen RKC er meer dan Ajax.
Heel droevig. Dat is ook met reserves niet goed te praten.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 23:02   quote  deeplink  
Wat ik wel echt onzin vind is dat az zou hebben geheerst. Ze winnen. En doen dat verdiend hoor. Maar heersen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 23:02   quote  deeplink  
Utrecht uit zal naar 18 of 19 maart gaan. Dat betekent in 3 of 4 dagen Utrecht en Feyenoord uit.

Programma net nog eens gezien, wij hebben zoveel potten uit die zwaar zijn, AZ treft de lastige clubs voornamelijk thuis.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 23:02 schreef remco k het volgende:
Wat ik wel echt onzin vind is dat az zou hebben geheerst. Ze winnen. En doen dat verdiend hoor. Maar heersen.
Het hangt er vanaf wat je onder heersen vind vallen denk ik.

Ajax 2 kansen gehad en zich constant stuk gelopen, AZ kwam er constant gevaarlijk uit en kansen zat gehad. Ondanks het grotendeels aan ons ligt, leek het wel op heersen vond ik.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf wat je onder heersen vind vallen denk ik.

Ajax 2 kansen gehad en zich constant stuk gelopen, AZ kwam er constant gevaarlijk uit en kansen zat gehad. Ondanks het grotendeels aan ons ligt, leek het wel op heersen vond ik.
eens, en dat in eigenhuis waar eigenlijk het publiek 90 min lang achter ajax heeft gestaan...
pth
 pth - maandag 02 maart 2020 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens, en dat in eigenhuis waar eigenlijk het publiek 90 min lang achter ajax heeft gestaan...
Mwah, het leek deze keer helaas meer op een graftombe dan een stadion. Sfeer is vaak fantastisch, maar vandaag ook een beetje een lamgeslagen bende.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 maart 2020 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 00:15 schreef pth het volgende:

[..]

Mwah, het leek deze keer helaas meer op een graftombe dan een stadion. Sfeer is vaak fantastisch, maar vandaag ook een beetje een lamgeslagen bende.
actie reactie...? is ook een graf sfeer op het veld.. grotendeels de spelers terug waar het aan zou liggen... maar nee dat is het helaas niet..
wvb
 wvb - maandag 02 maart 2020 - 05:54   quote  deeplink  
Veel spelers spelen dramatisch slecht, ook de routniers. Enkel Onana ontrok zich aan de malaise.
Blind is duidelijk nog niet 100%, misschien te vroeg gebracht, Zjech hetzelfde verhaal.
Martinez terrible.
Schuurs, die heeft absoluut het niveau niet.
Aanval stokt.
Middenveld overlopen.
Verdediging zo lek als een mandje, slechte passes, geen dekking, bijna amateuristisch om te zien.
Stikdure aankopen op de bank.
Een trainer, welke er heel zielig bij staat te kijken, vaak in tactisch opzicht tekort schiet, soms met rare wissels komt. Ook al geen vlotte prater, komt een beetje knullig over naar buiten, naar de pers toe.
Hoe diep kun je vallen en zinken.
Ajax is geen schim meer van de ploeg van het afgelopen jaar. De ploeg schuttert.
Crisis dus. Er zal iets moeten gebeuren, om de haperende machine weer op gang te trekken, vanzelf zal het niet gaan. Ajax de te kloppen ploeg voor iedereen.
Als dit tentoongespreide spel continueert, zullen ze naast alle prijzen grijpen.
Deze week drie keer volledig van de mat gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door wvb --
AkaS
 AkaS - maandag 02 maart 2020 - 07:09   quote  deeplink  
Er moeten heel snel definitieve keuzes gemaakt worden.

Misschien een centraal duo Martinez - Alvarez. Maar dan ook direct en laten staan. Persoonlijk zie ik Schuurs wel zitten, beetje meer ritme en vertrouwen en het komt goed.

Dest, wat was die gozer slecht. Geef mij Mazraoui maar.

Middenveld... Donny, Marin en géén Eiting maar god weet wie.

Voorin lekker Traore neerzetten met Promes en Ziyech...

Tadic....??? Linkshalf wellicht?

Blind lekker laten herstellen!
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 00:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

actie reactie...? is ook een graf sfeer op het veld.. grotendeels de spelers terug waar het aan zou liggen... maar nee dat is het helaas niet..
Denk dat het daar uiteindelijk wel aan ligt. Tis natuurlijk niet zo dat als je er een maand of twee uit bent geweest dat je direct de goede vorm weer hebt.
AkaS
 AkaS - maandag 02 maart 2020 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 07:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat het daar uiteindelijk wel aan ligt. Tis natuurlijk niet zo dat als je er een maand of twee uit bent geweest dat je direct de goede vorm weer hebt.
En dat is precies de reden om Schuurs, Alvarez en Traore niet meteen af te doen als niks. Dat is pas negatief.

Alle uitblinkende spelers hebben een aanloop gehad en gekregen.

Er wordt door ten Hag duidelijk met 3 maten gemeten met als gevolg blijven schuiven met poppetjes met als gevolg geen vastigheden met als gevolg geen tempo in positiespel met als gevolg nederlagen!
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 08:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

En dat is precies de reden om Schuurs, Alvarez en Traore niet meteen af te doen als niks. Dat is pas negatief.

Alle uitblinkende spelers hebben een aanloop gehad en gekregen.

Er wordt door ten Hag duidelijk met 3 maten gemeten met als gevolg blijven schuiven met poppetjes met als gevolg geen vastigheden met als gevolg geen tempo in positiespel met als gevolg nederlagen!
Dat doe ik dan ook helemaal niet. Maar als iemand de vorm niet heeft. Zeker als jeugdspeler. Moet je voor een andere optie kiezen. Danilo bijvoorbeeld speelde weg goed tegen Getafe, scoorde daar en bracht een hoop energie. Dan had ik hem eerder gebracht.

Dus nee. Dat is niet negatief. Ik schrijf namelijk geen enkele speler af. Benoem wel de vorm van het moment met de verbazing daarbij.
AkaS
 AkaS - maandag 02 maart 2020 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook helemaal niet. Maar als iemand de vorm niet heeft. Zeker als jeugdspeler. Moet je voor een andere optie kiezen. Danilo bijvoorbeeld speelde weg goed tegen Getafe, scoorde daar en bracht een hoop energie. Dan had ik hem eerder gebracht.

Dus nee. Dat is niet negatief. Ik schrijf namelijk geen enkele speler af. Benoem wel de vorm van het moment met de verbazing daarbij.
Bedoelde dit richting bepaalde mensen die mij negatief noemen, niet richting jou specifiek.

Maar idd desnoods Danilo who ever maar we misten een spits, Tadic lag met zichzelf in de clinch en bracht helemaal niets en ten Hag greep niet in en dat was mijn boodschap en wederom een bewijs van zijn ongeschiktheid
nummer10
 nummer10 - maandag 02 maart 2020 - 13:10   quote  deeplink  
"Als benoemd tacticus valt hij steeds harder van zijn voetstuk. Daarbij is het duidelijk dat hij steeds minder grip heeft op zijn komende zomer vertrekkende spelers. Een aantal doet maar wat en heeft lak aan de organisatie en de taken die bij hun positie horen. Het wonderseizoen blijkt steeds meer een toevalstreffer met een verzameling topspelers en -talenten te zijn geweest, waarbij de hand van de trainer overschat is geweest"

wel de telegraaf, maar dit word al zolang geroepen hier en dan is het negatief, HELAAS begint dit alleen wel echt werkelijkheid te worden, en ja daar baal ik enorm van want ik wil niks liever dan een goed ajax zien.. ook de discussies weer met de trainer, dit was in het begin van vorigseizoen ook al zo waarna het pad beter ging.. hoop dat het allemaal nog goed komt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 1 maart 2020, 20.00 uur) Eredivisie 0-2









0.0105080