BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 1 maart 2020, 20.00 uur) Eredivisie 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 10:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Bedoelde dit richting bepaalde mensen die mij negatief noemen, niet richting jou specifiek.

Maar idd desnoods Danilo who ever maar we misten een spits, Tadic lag met zichzelf in de clinch en bracht helemaal niets en ten Hag greep niet in en dat was mijn boodschap en wederom een bewijs van zijn ongeschiktheid
Ik snap sowieso niet wat er met Dusan Tadic aan de hand is. Hij is zo verschrikkelijk lang totaal uit vorm. Het lijkt erop of hij het voetballen verleerd is. Hij is nog minder dan een schim van zichzelf. Hoewel hij gisteren pech had met zijn verwoestende kopbal in de allereerste minuut.

Het enige dat je van hem hoort in de diverse media is "we moeten dit..." en "we moeten dat..." en "we zouden zus moeten doen..." of "we zouden zo moeten doen...".
Ik zou zeggen: doe het dan ook! Hij zou een van de dragende spelers moeten zijn. Dat was hij vorig seizoen, maar op dit moment is het hopeloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2020 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 21:33 schreef Loetje het volgende:
Hoe kun je zo staan te dekken.

Hier gaat echt onze titel hoor, al zegt de stand dat nog niet.

Waardeloos van Martinez en Schuurs.
Ik vrees ook met grote vrezen dat Ajax die seizoen het kampioenschap kan vergeten gezien het restant van de uitwedstrijden die nog gespeeld moeten gaan worden. Het programma van Ajax is met grote afstand het lastigs van alle clubs binnen de top vier:

Heerenveen
Feyenoord
Willem II
FC Utrecht

Die wedstrijden zou Ajax zomaar allemaal kunnen verliezen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door Pietje --
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 14:58   quote  deeplink  
Waar we wel achtergekomen zijn is dat Schuurs echt nog niet het Ajax niveau heeft,ik hoop dat hij het wel haalt maar ik heb sterk mijn twijfels een stukje hardheid mist hij echt.En hoe is het mogelijk dat Indrissi zeker 5 tot 10x kan doorstoten langs de lijn zonder tegenstander van Ajax? hoe kan het dat Badou een jongen van 19 jaar bijna al zijn duels wint van Schuurs die 20 cm langer is? Hoe kan het dat we een trainer hebben die dat ook moet zien en totaal geen actie onderneemt ?? We zoeken een broertje van Nico als rechtsback,van mij mag je ook die rechtsback van AZ kopen die is een klasse beter als al onze rechtsbacks. Wat jammer dat we Zeefuik hebben verkocht aan Groningen,dan had Indrissi niet zo,n heerlijke avond gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door p111 --
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 15:19   quote  deeplink  
Doel Padt
Rb-Svenson - Sanchez- Blind -Angelino/Martinez
Propper-Eiting-Ihataran
Antonio-Tadic-Promes/Neres
--------------------------------------------------
Trainer .vd/Gaag-vd Brom.
Verkocht Ziyeh/Donny/Dest/Marin/Schuurs/Pirie
Wissels Hansen/Ekkelenkamp/Toure/Bobby/Botman/Scherpen/Alvares
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 15:20   quote  deeplink  
Nog niet overtuigt of Stengs een Ajax mid/vel is.
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 15:21   quote  deeplink  
Ik zou graag Malen ook weer bij Ajax willen zien.
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees ook met grote vrezen dat Ajax die seizoen het kampioenschap kan vergeten gezien het restant van de uitwedstrijden die nog gespeeld moeten gaan worden. Het programma van Ajax is met grote afstand het lastigs van alle clubs binnen de top vier:

Heerenveen
Feyenoord
Willem II
FC Utrecht

Die wedstrijden zou Ajax zomaar allemaal kunnen verliezen!
Dat zou een totale instorting van het Ajax bolwerk betekenen.Dat overleefd ten Hag niet.
Jaccio
 Jaccio - maandag 02 maart 2020 - 16:19   quote  deeplink  
Is het arrogantie? Kan het me bijna niet voorstellen, maar het lijkt er wel veel op. Iedereen doet maar wat en speelt voor zichzelf. Proberen die leuke transfer te verdienen. De Ligt ging, Frenkie, Ziyech gaat, Onana zo goed als zeker, vd Beek flirt met Real, Tadic kon naar Barca. Iedereen loopt met grote ogen, met hun hoofd niet meer bij Ajax maar ergens over de grens.

Het lukt de trainer niet meer om ze in toom te houden. Compleet losgeslagen boel dit.

Wat is de oplossing? Vind het te makkelijk om alleen naar de trainer te wijzen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2020 - 17:22   quote  deeplink  
Dit ligt zeker niet alleen aan de trainer. Een Blind die slechte passes geeft en niet echt terug sprint om te verdedigen. Ziyech en vd Beek idem dito ,Tadic al weken uit vorm is en niet wordt gewisseld.
Het lijkt wel of bijna iedereen een vormdip!! heeft. Ook Martinez laat het afweten.
Schuurs was gisteren de beste, Dest en Tagliafico wilden wel, maar kunnen het niet zonder de rest.....
Kortom, er moet heel wat afgeschreeuw worden tegen elkaar en de koppen leeg en fris maken.
Woensdag wacht Utrecht uit voor de beker.......
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Ik heb gisteren naar Real-Barca gekeken,daar moeten die egotjes van Ajax die wedstrijd is gaan terug kijken,dat is net een harmonica alles gaat mee in de aanval,bij bal verlies sprinten ze weer allemaal naar achteren,zo speelden wij ook vorig seizoen iedereen gaf 100% voor elkaar en iedereen zette druk en iedereen verdedigde mee,nu gaat de bal naar voren en geen hond komt er terug als er balverlies is,het is gewoon een schande hoe arrogant en lui we spelen.Het zegt al genoeg hoe je in weer in de vierde minuut een teen doelpunt krijgt,net als tegen Getaffe,zoals je nu speelt verlies je gewoon elke pot.En ja deze trainer is daar verantwoordelijk voor dus hij moet dit nu oplossen door echt met deze groep in gesprek te gaan en ze weer als team te laten spelen,mocht dat niet lukken dan is het einde bericht voor hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 maart 2020 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 16:19 schreef Jaccio het volgende:
Is het arrogantie? Kan het me bijna niet voorstellen, maar het lijkt er wel veel op. Iedereen doet maar wat en speelt voor zichzelf. Proberen die leuke transfer te verdienen. De Ligt ging, Frenkie, Ziyech gaat, Onana zo goed als zeker, vd Beek flirt met Real, Tadic kon naar Barca. Iedereen loopt met grote ogen, met hun hoofd niet meer bij Ajax maar ergens over de grens.

Het lukt de trainer niet meer om ze in toom te houden. Compleet losgeslagen boel dit.

Wat is de oplossing? Vind het te makkelijk om alleen naar de trainer te wijzen
Het is een al gehele vormcrisis, vaak zie je dat spelers het alleen niet meer redden als de rest achter blijft, ze worden als het ware mee gezogen.
Praten met elkaar en filmpjes bekijken samen toen het nog goed ging kunnen dan helpen, want ze deden het niet zo lang nog uitermate goed in de groepsfase van de C.L. maar met name het samen er over hebben werkt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 maart 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Er is geen enkele trainer die het 100% goed doet, elke trainer maakt dieptepunten mee, vormcrisissen bij spelers
Het is wel zaak dat hij ze z.s.m. uit het slob trekt.
Als hem dat lukt net als vorig jaar toen we ook in een dip zaten na de winterstop dan pas ben je een goede trainer, even afwachten dus zettem op ten Hag, herhaalt dat kunststukje...
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2020 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 17:57 schreef p111 het volgende:
Ik heb gisteren naar Real-Barca gekeken,daar moeten die egotjes van Ajax die wedstrijd is gaan terug kijken,dat is net een harmonica alles gaat mee in de aanval,bij bal verlies sprinten ze weer allemaal naar achteren,zo speelden wij ook vorig seizoen iedereen gaf 100% voor elkaar en iedereen zette druk en iedereen verdedigde mee,nu gaat de bal naar voren en geen hond komt er terug als er balverlies is,het is gewoon een schande hoe arrogant en lui we spelen.Het zegt al genoeg hoe je in weer in de vierde minuut een teen doelpunt krijgt,net als tegen Getaffe,zoals je nu speelt verlies je gewoon elke pot.En ja deze trainer is daar verantwoordelijk voor dus hij moet dit nu oplossen door echt met deze groep in gesprek te gaan en ze weer als team te laten spelen,mocht dat niet lukken dan is het einde bericht voor hem.
Sorry. Maar die Classico van gisteren was echt een van de slechtste wedstrijden van de afgelopen jaren.

Dat het bij Ajax niet goed is lijkt me duidelijk. Maar kwel barca als real moet op dit moment geen voorbeeld zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 02 maart 2020 - 21:30   quote  deeplink  
Barça en Real, het is de lamme tegen de blinde op het moment. Draaien allebei het hele seizoen al voor geen meter.

Als je dan op dit moment een voorbeeld moet pakken, moet je Bayern kijken. Dat is bezopen hoe die staan te spelen op het moment

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door Loetje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2020 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 21:30 schreef Loetje het volgende:
Barça en Real, het is de lamme tegen de blinde op het moment. Draaien allebei het hele seizoen al voor geen meter.

Als je dan op dit moment een voorbeeld moet pakken, moet je Bayern kijken. Dat is gezopen hoe die staan te spelen op het moment
gezopen??
Loetje
 Loetje - maandag 02 maart 2020 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 21:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

gezopen??
Gezopen...

Woordenboek en telefoon gaan nog wel eens niet samen ;-)
p111
 p111 - maandag 02 maart 2020 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar die Classico van gisteren was echt een van de slechtste wedstrijden van de afgelopen jaren.

Dat het bij Ajax niet goed is lijkt me duidelijk. Maar kwel barca als real moet op dit moment geen voorbeeld zijn.
Wat ik bedoel is de inzet qua aanval en verdedigen,gaat niet over de mooie tikkies breed of terug of super mooie aanvallen.Het met ze allen aanvallen en met ze allen verdedigen,dat is wat ik de laatste tijd mis bij Ajax en gisteren duidelijk wel zag bij de classico.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 22:26 schreef p111 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is de inzet qua aanval en verdedigen,gaat niet over de mooie tikkies breed of terug of super mooie aanvallen.Het met ze allen aanvallen en met ze allen verdedigen,dat is wat ik de laatste tijd mis bij Ajax en gisteren duidelijk wel zag bij de classico.
Precies daarin vind ik dat dus nu even geen voorbeeld. Juist bij die twee clubs liggen alle linies veel te ver uit elkaar en komen ze constant in de problemen.

Maar goed. Snap wat je bedoelt. En dat klopt ook zeker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 1 maart 2020, 20.00 uur) Eredivisie 0-2









0.0093548