BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 09:59   quote  deeplink  
Ik gedeeltelijk. Tweespalt is nooit goed, maar t merendeel van t gif wat gedeeld wordt is juist bedoeld om tweespalt te zaaien.

basiscursus-desinformatie.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 januari 2022 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 09:59 schreef Stylzz het volgende:
Ik gedeeltelijk. Tweespalt is nooit goed, maar t merendeel van t gif wat gedeeld wordt is juist bedoeld om tweespalt te zaaien.

[ afbeelding ]
Het is gewoon dat je jezelf nooit moet laten beinvloeden.
Ik sta wel open voor andere denkwijze waarbij ik denk het zo kunnen maar
ik ga nu weer verder met waar ik zelf gebleven ben ..Werken ofzo bv haha
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het is gewoon dat je jezelf nooit moet laten beinvloeden.
Ik sta wel open voor andere denkwijze waarbij ik denk het zo kunnen maar
ik ga nu weer verder met waar ik zelf gebleven ben ..Werken ofzo bv haha
Haha, veel mensen zijn juist niet zo sterk Leon.
Dat is waarom mensen zijn gaan geloven in 'Pizzagate', QAnon, 5G straling, Chips in een vaccin door Bill Gates, Platte aarde, Illuminati, de Joden die de wereld in handen hebben, de maanlanding die nooit gebeurd is, Roswell etc.
VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha, veel mensen zijn juist niet zo sterk Leon.
Dat is waarom mensen zijn gaan geloven in 'Pizzagate', QAnon, 5G straling, Chips in een vaccin door Bill Gates, Platte aarde, Illuminati, de Joden die de wereld in handen hebben, de maanlanding die nooit gebeurd is, Roswell etc.
Fout om dit weer bij deze discussie te halen, haalt het gelijk weer compleet uit zijn verband.

Als je het wilt hebben over corona, vaccineren of niet vaccineren, boosteren, niet boosteren, enz.... zullen er altijd zijdelings zaken meeliften. Maar beperkt het gewoon tot de discussie zelf en dan vind ik de wetenschap met zijn argumenten flinterdun, met aannames zoals waarschijnlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door VVout --
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 11:12   quote  deeplink  
En zelfs die wetenschap is zeer verdeeld.
Wordt met de week erger.
Tegenstanders krijgen meer en meer de overhand.
Dus wie zijn wij om te weten hoe het zit?
Gewoon een ieder moet zijn eigen keuze maken, en andere de zijne laten maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 11:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Fout om dit weer bij deze discussie te halen, haalt het gelijk weer compleet uit zijn verband.

Hier gingen ongeveer de hele vorige twee a drie pagina's over.
Daarom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door Stylzz --
VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hier gingen ongeveer de hele vorige twee a drie pagina's over.
Daarom.
Daarom hield ik me uit dat verhaal dat uit zijn verband gerukt werd, lijkt wel bewust gedaan op die manier, tot het punt dat het uiten van een mening belachelijk werd gemaakt,
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 11:21 schreef VVout het volgende:

[..]

Daarom hield ik me uit dat verhaal dat uit zijn verband gerukt werd, lijkt wel bewust gedaan op die manier, tot het punt dat het uiten van een mening belachelijk werd gemaakt,
Eens hoor, ik voer eigenlijk nooit discussies. Gesprekken vind ik prima, maar je merkt al dat er vaak meteen een aanvallende en aanmatigende toon in zit. Dan haak ik al af.
VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 11:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens hoor, ik voer eigenlijk nooit discussies. Gesprekken vind ik prima, maar je merkt al dat er vaak meteen een aanvallende en aanmatigende toon in zit. Dan haak ik al af.
Top, kan ik me helemaal in vinden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 07:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Je kan er anders over denken Piet, maar een ieder mag wel dingen ter discussie stellen zoals hij er over denkt. Het is nergens voor nodig anders denkende op z'n zielige manier elke keer weer in een hokje te willen zetten.

Als de wetenschap het nog niet eenduidig eens is en men spreekt over waarschijnlijk op gerenommeerde kanalen, mag de discussie hierover niet onder stoelen of tafels geschoven worden.

Wanneer wegen dan namelijk de nadelen nog tegenover de voordelen op en zou je bij het milder worden van de varianten niet mogen vertrouwen op je eigen immuunsysteem, zonder gelijk een wappie of wat dan ook genoemd te worden.

We kunnen z'n tweedeling echt niet gebruiken weet je en dat moet niet op z'n wijze uitgespeeld worden tegen elkaar.
Ik laat mij niet door een nitwit in een hoek plaatsen,
En sommige virussen komen niet voor in je auto immuum systeem.,
En een tweedeling is er niet, een minderheid met een hele grote mond,dat is de waarheid.
Ik kijk uit naar Feyenoord - sparta ik hoop 12 ook :(
Maar laten we hier maar mee stoppen. In Afrika zie je kindjes zonder een prikje voor mazelen , difterie gewoon doodgaan
Maar laten we hier mee stoppen. Dit is een voetbal forum
Laten we ons eens concentreren hoe Feyenoord het gaat doen met indeling van 6000 toeschouwers......
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

..........rustig Piet .......rustig


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 13:33   quote  deeplink  
Ga lekker langs het strand lopen hahahah beter kan niet

VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik laat mij niet door een nitwit in een hoek plaatsen,
En sommige virussen komen niet voor in je auto immuum systeem.,
En een tweedeling is er niet, een minderheid met een hele grote mond,dat is de waarheid.
Ik kijk uit naar Feyenoord - sparta ik hoop 12 ook :(
Maar laten we hier maar mee stoppen. In Afrika zie je kindjes zonder een prikje voor mazelen , difterie gewoon doodgaan
Maar laten we hier mee stoppen. Dit is een voetbal forum
Laten we ons eens concentreren hoe Feyenoord het gaat doen met indeling van 6000 toeschouwers......
- Dus lees je geen onderwerpen op scientias.nl , wetenschap.de, EMA of de WHO.

- Geen enkel nieuw virus wordt herkend door je immuunsysteem, maar gelukkig is het prima instaat nieuwe milde varianten te elimineren en dit in de toekomst wel tijdig uit te schakelen.

- Een persoon die dat aan wilt roeren is per definitie een nitwit, omdat hij daar twijfels bij krijgt.

- Je op dit moment bij het FvD terecht kan omdat die het bespreekbaar willen maken en verder niet, daarmee ook aan andere zaken waar je best je bedenken kan over hebben.

- Jij met vele andere boos bent op andere, omdat ze twijfelen, omdat ze geen zekerheden maar waarschijnlijkheden aangeboden krijgen voor hun gezondheid.

Piet das allemaal heel zonde, we zouden gewoon samen met zijn allen moeten juichen in een vol stadion. Boos zijn is iets waar wij helemaal niets mee opschieten. We hoeven niemand de mond te snoeren dat geeft alleen maar kansen aan de mensen met radicale gedachten die hier op mee liften.
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 14:29   quote  deeplink  
Heel de wereld is gek........en een paar NITWITS zonder opleiding weten het?
En als ze het niet meer weten roepen ze COMPLOT......heb je enig idee hoeveel schade je doet met onzin
En je leest volgens mij alleen de delen die je wil lezen.
Voorbeeld: ja het vaccin beschermt niet er worden veel mensen ziek ...fuck Pfizer
Antwoord klopt dat heeft deze pharmaceut ook nooit gezegd, er is gzegd de ziekenhuizen krijgen minder zware patienten .
Mondkapje TNO roept wat ,
Diverse landen zoals China, USA, Europa gebruiken het mondkapje ...zijn dus allemaal gek ?
Het merendaal van europa is gevaccineerd, emn loopt ? Het risico om dood te gaan aan het vaccin?
De ongevaccineerden roepen dit ook , maar deze minderheid stelt wel eisen aan de samenleving zonder zelf enig risico te lopen
Tweedeling is als het fifty fifty is en dat is het niet ( europees gezien zeer zeker )
Principes jaaaaaah behalve als je op vakantie wil dan haal je die prik wel ?

Maar nogmaals dat is mijn mening ik ben alleen heel pissig als iemand mij neerzet als een lul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 januari 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 16:49 schreef van geil het volgende:
Ziekenhuizen lopen leeg.
En nu weer vol..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 januari 2022 - 15:29   quote  deeplink  
Met een dag zoals vandaag waait het allemaal vast wel weer over
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 januari 2022 - 15:40   quote  deeplink  
https://youtu.be/52kBLysceEw
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En nu weer vol..
Rustaaag ,is bijna elke maandag.
En vergeet niet daar zitten de brekebenen etc ook bij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 januari 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 00:36 schreef 12 het volgende:

Zieltjes winnen is heel wat anders dan mensen ook de andere kant van de medaille tonen. Ik ben van mening dat iedereen voor zichzelf bepalen kan wat die met de informatie doet. Als FvD wordt neergezet als een nazi partij, een partij waar ik lid van ben dan vind ik dat ik daarover ook mijn zienswijze delen mag. Dat jij dat interpreteert als propaganda dan is dat jouw keuze maar een keuze die ik niet met je deel.

In principe mee eens. Mijn punt ging over je eigen uitspraak, maar goed je geeft aan dat je het niet zo bedoeld had, dan hoeven we het daar niet meer over te hebben.

quote:

Met even de tijd te hebben genomen en aangeven dat het te veel tijd is om alles te bekijken had het misschien handiger voor jou geweest om daar dan ook meer de tijd voor te nemen eer je de conclusies trekt dat je het matig onderbouwt vindt, wat doorspekt is met drogredenen en complottheorieën? En je excuus omdat het te breed is om te discussiëren komt omdat de kwestie ook complex en groot is. Ik had graag de discussie aangegaan maar de discussie slaat bij voorbaat al dood wanneer men het direct al verkondigt als complottheorie. Het interessante hieraan is dat de term “complottheorie” bewust is ingebracht om kritische denkers te demotiveren vragen te stellen. Ikzelf vindt "compleetdenker"een passender benaming.

Dank voor je poging voor het meedenken maar je komt zelf ook niet met onderbouwingen van jouw conclusies. Ikzelf dat de bijgevoegde links merendeel de lading dekt en als iemand daar anders over denkt dan is dat zijn/haar goed recht. Je verwittigd mij van het niet tegen kritiek kunnen. Kun je mij ook aanstippen waar dat het geval is? Zover ik weet sta ik best open voor kritiek, vooral wanneer deze onderbouwt is. Vind het alleen jammer wanneer men al een oordeel klaar heeft zonder goed te kijken waarover men een oordeel geeft. Op zich geen ramp want ik zal dat zelf vast ook wel eens een keer aan schuldig gemaakt hebben. Maar hier lijkt het er op dat je woorden in mijn mond wil keggen die jezelf juist vertoont.
Tot op zekere hoogte volg ik je redenering. Ik besef dat aantal dingen totaal niet onderbouw maar ik probeerde aan te geven waar dat in zat. Jij bent immers degene die enkele stellingen poneert, dus de burden of proof ligt bij jou. En dan is het m.i. onvoldoende om ongefilterde gekleurde informatie te geven met de boodschap: hier staat het in zoek het maar uit. Dat zou me onredelijk veel tijd kosten om daar doorheen te werken, daarom geef ik ook aan het is onredelijk om op een dergelijke manier een discussie te voeren. En dan zou ik er zelfs andere bronnen bij moeten gaan zoeken, want je geeft elders terecht het belang van onafhankelijk onderzoek aan, maar je bronmateriaal zit allemaal in dezelfde hoek, en bovendien deels van je eigen partij. Waar zijn je wetenschappelijk, peer-reviewed, stukken? Je moet beseffen dat een aantal uitgangspunten van bijvoorbeeld de FvD matig tot niet onderbouwd zijn. Kritisch denken alleen is niet voldoende. Iedereen kan overal vragen over stellen, het is vervolgens zaak daar correct mee om te gaan. Je kan geen bewijs bij je overtuigingen zoeken, want geeft de perverse prikkel te negeren wat niet je niet uitkomt. Daarom is het beter het andersom te doen, de bewijslast volgen en vandaar uit conclusies te trekken.

En het punt van openstaan voor kritiek slaat op de wetenschappelijke onderzoeksmethode, in dit geval niet op jouw specifiek. Je hebt een zeer uitgesproken mening, die ver bij de mijne vandaan ligt, maar verder ben je welbespraakt en vrij sportief, dus geen klachten daarover.

quote:

Voor wat betreft die pedo’s moet je mijn argument toch nog nog een keer nalezen.
Ik heb namelijk niet gezegd dat de overheid bestaat uit satanische pedo’s. Ik heb gezegd dat Gideon van Meijeren een onafhankelijk onderzoek wilt omdat de slachtoffers dit hebben aangegeven (om vrijuit te kunnen spreken over) dat er hooggeplaatste personen bij het OM zitten die in dit netwerk zitten. Dat Grapperhaus kosten wat het kost dit onderzoek in eigen hand wil houden en zelf bepalen wilt wie hier aan deelnemen en ze ook per direct uit het onderzoek kan verwijderen vind ik wel heel verdacht. Ik vindt dat je slachtoffers van dergelijke kwesties altijd serieus moet nemen tot het tegendeel bewezen is. Hoewel het jouw goed recht is hier anders over te denken. Zelf kan ik het niet over mijn hart verkrijgen de andere kant op te kijken en die mogelijke slachtoffers in de kou te laten staan.
Het punt is dat er geen bewijs is. Er zijn geen slachtoffers. En er is geen satanistische pedo organisatie. Al dan niet onderdeel van de overheid. Niet op een schaal van enige betekenis. Geïsoleerde gevallen kan je het nooit uitsluiten. Maar het beschuldigen zonder bewijs of welke aanleiding dan ook is zeer kwalijk. Dat heeft ook weinig meer met kritisch denken te maken, dat is een ordinaire heksenjacht.

En Grapperhaus specifiek is ook geen minister meer natuurlijk.

quote:

Maar ik hou het hier voorlopig bij want heb hier vandaag meer tijd aan moeten besteden dan de bedoeling was. Weltrusten.
Zo gaan die dingen. Voor je het weet zit je de hele dag lappen tekst te typen en ben je er veel meer tijd kwijt dan wenselijk is. Ik heb dat zelf ook vaak genoeg gedaan. Maar daarom is het ook prettig om een evt discussie concreet en bondig te houden. Dan kan je het daadwerkelijk ergens over hebben.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 31 januari 2022 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha, veel mensen zijn juist niet zo sterk Leon.
Dat is waarom mensen zijn gaan geloven in 'Pizzagate', QAnon, 5G straling, Chips in een vaccin door Bill Gates, Platte aarde, Illuminati, de Joden die de wereld in handen hebben, de maanlanding die nooit gebeurd is, Roswell etc.
Hoho, Roswell is echt hè, ik ben zelfs ontvoerd.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 31 januari 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En nu weer vol..
Computer foutje, nu weer leeg.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 januari 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Deze topic is op zichzelf al een virus geworden.
Waar is Bluffert als je hem nodig hebt?
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 31 januari 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Eens henk, tot die tijd moeten we het blijkbaar doen met een slap aftreksel.
MightyAce
 MightyAce - maandag 31 januari 2022 - 20:06   quote  deeplink  
Dit topic is echt topvermaak geworden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 20:18   quote  deeplink  
Even vermakelijk als een koortslip
VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 20:41   quote  deeplink  
150px-Grasshopper-escapement_colored.gif
12
 12 - dinsdag 01 februari 2022 - 11:36   quote  deeplink  
Goedemorgen allemaal. Pak een bak koffie en oordeel zelf. Just sharing!

Corona app voorloper digital ID?
https://vm.tiktok.com/ZMLNxRqPK

Geen causaal verband tussen Corona en QR?
https://vm.tiktok.com/ZMLNxLvKe
12
 12 - dinsdag 01 februari 2022 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 11:43 schreef piet de paler het volgende:je draait en draat om ergens je gelijk te halen.
Uitnodiging staat nog steeds


[..]

Zie voorgaande bericht Piet!

Ik doe het overigens niet om mijn gelijk te halen maar om mensen de kans te bieden ook de andere kant van het verhaal te zien. Niets meer, niets minder. Als jij een andere overtuiging hebt dan respecteer ik dat en dan was mijn bijdrage wellicht niet voor jou bedoeld. Ik ben niet uit op confrontaties maar op gelijkwaardige discussie. Dat mijn manier van schrijven anders doet overkomen dan is dat niet mijn bedoeling geweest en mijn welgemeende excuses hiervoor. Maar ik sta wel achter mijn standpunten en zolang er nog vrijheid van meningsuiting is zal ik dit ook blijven uitdragen.
Als het je niet bevalt dan kun je er over blijven opwinden maar wat schiet je daar mee op? Ga je goed vriend en laten we hopen op een mooie uitslag voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door 12 --
12
 12 - dinsdag 01 februari 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 11:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gewoon niet reageren. Alles wat je aandacht geeft groeit. Dus als je dat niet wilt, geen aandacht geven.
Goed punt!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2022 - 12:37   quote  deeplink  
2G uitgesteld. Onderzoek wees uit zoals verwacht zinloos. Uitgesteld voor meer onderzoek maar is gewoon opmaat naar definitief van de baan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 februari 2022 - 12:42   quote  deeplink  
Zo lang dat grote landen dit blijven handhaven, kom je idd te leven in het dorpje van Astrix en Obelix.
Heel stoer maar je kan nergens meer heen. ( als die andere landen zijn gek)
Als je Denemarken er bij gaat halen .....daar is echt bijna op elke hoek een test mogelijkheid.
En zo lang nu mesnen de prik gaan nemen om naar de wintersport te gaan ......bij die p rsonen veeg ik mijn reet af als ze over principes gaan beginnen .
Zo ik die nog effe een houtblok op het vuur.
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 12:47   quote  deeplink  
Gooi die coronapas er ook maar in Piet.
Zouden alle mensen moeten doen.
VVout
 VVout - dinsdag 01 februari 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 12:42 schreef piet de paler het volgende:
Zo lang dat grote landen dit blijven handhaven, kom je idd te leven in het dorpje van Astrix en Obelix.
Heel stoer maar je kan nergens meer heen. ( als die andere landen zijn gek)
Als je Denemarken er bij gaat halen .....daar is echt bijna op elke hoek een test mogelijkheid.
En zo lang nu mesnen de prik gaan nemen om naar de wintersport te gaan ......bij die p rsonen veeg ik mijn reet af als ze over principes gaan beginnen .
Zo ik die nog effe een houtblok op het vuur.
Dat staat hier ook in Duitsland op kiepen Piet, er zijn al rechtszaken gewonnen in deelstaten dat middenstand niet meer hoeft te handhaven op 2G of 2G+

https://www.br.de/nachrichten/bayern/2g-regel-im-bayerischen-einzelhandel-gekippt,SuyCyYm

En wees blij, wie zit op deze totale controle te wachten als je ziet dat een onderzoek er naar al negatief over is en volgens het gerechtshof niet zorgvuldig gedefinieerd.
12
 12 - dinsdag 01 februari 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 13:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat staat hier ook in Duitsland op kiepen Piet, er zijn al rechtszaken gewonnen in deelstaten dat middenstand niet meer hoeft te handhaven op 2G of 2G+

https://www.br.de/nachrichten/bayern/2g-regel-im-bayerischen-einzelhandel-gekippt,SuyCyYm

En wees blij, wie zit op deze totale controle te wachten als je ziet dat een onderzoek er naar al negatief over is en volgens het gerechtshof niet zorgvuldig gedefinieerd.
Klinkt positief VVout al lees ook dat het hier "voorlopig" van de baan is,
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 februari 2022 - 13:54   quote  deeplink  
Wat een bezetenheid, wat een rust in mijn dorp....
Vanavond pannenkoeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door piet de paler --
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 14:06   quote  deeplink  
Wat een ommezwaai.
:) wel stukken beter.
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 14:08   quote  deeplink  
Piet.
Kijk eens naar de tranen van Tito ( op tv )
Leerzaam.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 februari 2022 - 14:17   quote  deeplink  
Ik volg het. Sommige dingen geven je ander inzicht.
Maar dat Serven meer Europeaan zijn als Albanees wist ik al.
En leerzaam ja , ik heb middenin de shit gezeten in Kosovo, dan heb je weinig oog voor details en het waarom
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 14:20   quote  deeplink  
Ja, maar juist het hoe en waarom,daar gaat het om waar ik op doelde.
Verdeeldheid in een samenleving kan zo escaleren.
En daar is maar heel weinig voor nodig.
Dus mijn advies aan een ieder, doe er niet aan mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 februari 2022 - 14:45   quote  deeplink  
Dat ligt iets je dieper, niet te vergelijken met de discussie ( laffe onzinnigheid van nummertje daarbuiten gelaten)
Ik heb altijd geleerd ye luisteren naar het gezag en ben daarin zwart wit ( geeft ik toe)
Maar mijn stelling is:
Als 86% rechts gaat rijden, en 10 % wil links rijden. Laat je toch ook niet dwingen tot links rijden?
En als je toch links wil rijden krijg je ongelukken ( maar dan toch links rijden ?) gewoon even wachten op de parkeerplaats tot je weer kan invoegen.
Ik kan er ook slecht tegen dat iemand mij neerzet als paniekerig ( neem ik deze persoon zeer kwalijk)
Een andere mening prima maar een minderheid kan en mag nooit een meerderheid dwingen, mmet diverse drog reden, of zonder mondkapje provocerend naar ouderen die bang zijn om ziek te worden
Dit soort mensen hebben mij ooit gedwongen geweld te gebruiken zodat mijn leven op zijn kop is gaan staan
( lees mijn boek MOi al 120 exemplaren verkocht geen bestseller Hahaahah) kom nog steeds op vor de weerlozen in de samenleving en dan bedoel ik oudjes, invaliden, mensen met een geestelijke beperking, vluchtelingen ( niet te verwarren met profiteurs) en ben bereid daar ver voor te gaan
Door mijn uitstekende fysieke staat kan ik dat nog steeds :) heb nu wel een rem , toen ik dronk niet.

Piet is soms vreemd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 februari 2022 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 14:45 schreef piet de paler het volgende:

Piet is soms vreemd
Joh..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 februari 2022 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 16:12 schreef van geil het volgende:

[..]

Rustaaag ,is bijna elke maandag.
En vergeet niet daar zitten de brekebenen etc ook bij.
Lees toch echt anders dan wat jij leest..

De stijging van het aantal opnames in de ziekenhuizen die vorig week al te zien was, zet deze week door. Voor het eerst is ook het aantal nieuwe IC-patiënten gestegen, al is de uitstroom daar nog altijd hoger dan de instroom.

Afgelopen week werden 1105 nieuwe patiënten met corona opgenomen, een week eerder waren dat er 852, meldt het LCPS. Dat is een stijging van 30 procent. Op de IC's werden 93 nieuwe coronapatiënten opgenomen. Dat is een stijging van 39 procent ten opzichte van een week eerder.
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lees toch echt anders dan wat jij leest..

De stijging van het aantal opnames in de ziekenhuizen die vorig week al te zien was, zet deze week door. Voor het eerst is ook het aantal nieuwe IC-patiënten gestegen, al is de uitstroom daar nog altijd hoger dan de instroom.

Afgelopen week werden 1105 nieuwe patiënten met corona opgenomen, een week eerder waren dat er 852, meldt het LCPS. Dat is een stijging van 30 procent. Op de IC's werden 93 nieuwe coronapatiënten opgenomen. Dat is een stijging van 39 procent ten opzichte van een week eerder.
https://www.nu.nl/coronavirus/6181475/vorige-week-ruim-half-miljoen-positieve-tests-slechts-11-procent-meer-opnames.html
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 15:54   quote  deeplink  
Gezien de aantallen qua besmetting vooralsnog peanuts.
Zeker omdat ook nog een groot deel besmet is zonder het te weten.
Er zal best n piek komen, maar je moest eens weten hoeveel mensen er normaliter met griep liggen.
Dit lijkt in de verste verte niet meer op een pandemie.
En de getallen in de ziekenhuizen is voor alle opnames met corona, dus niet alleen degene die door corona opgenomen worden.
Had de afgelopen maand 3 bekenden op de corona afdeling.
1 voor een knieoperatie, 1 voor slokdarm, en de vriendin van mn schoonmoeder voor een nieuwe heup.Wel positief getest bij binnenkomst, 0 klachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 februari 2022 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
https://nos.nl/artikel/2415312-half-miljoen-positieve-tests-afgelopen-week-meer-ziekenhuisopnames
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 16:00   quote  deeplink  
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 16:04   quote  deeplink  
In totaal 206 op de IC
En 931 op de zalen.
Dat is procentueel echt heel heel weinig.
Zal best nog even pieken , maar het ziet er goed uit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2022 - 16:24   quote  deeplink  
Ja. Gisteren 100 erbij vandaag weer.
IC gaat nog goed.
Laten we nog niet te vroeg juichen. Piek wordt eind februari verwacht.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2022 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 16:04 schreef van geil het volgende:
In totaal 206 op de IC
En 931 op de zalen.
Dat is procentueel echt heel heel weinig.
Zal best nog even pieken , maar het ziet er goed uit.
Patiënten Kliniek
Bevestigd: 270
Huidig: 1218 (+112)
Totaal: 80553

Patiënten IC
Bevestigd: 16
Huidig: 216 (-4)
Totaal: 17096
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 16:29   quote  deeplink  
Op de zalen is zwaar vertekend .
35 procent ongeveer heeft corona , maar is daar niet voor corona.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0548458